Rendezvény helyszíne: Holiday Inn Budapest-Budaörs 2040 Budaörs, Rubik Ernő utca 2.
Rendezvény időpontja: 2019. november 26. (kedd) 09.30-tól 14.00-ig

Az igazgatóság eltökélt szándéka, hogy az élelmiszeripari vállalkozások számára olyan kézzelfogható segítséget nyújtson a munkaerőhiányból fakadó problémákra, amelyek által javítható a szervezet munkaerő-megtartó képessége, a dolgozói motiváció és javul a vállalkozás munkaerőpiaci megítélése. Ennek érdekében a konferencián az alábbi témák lesznek fókuszban.

„Business Coaching - A vezetőfejlesztés kulcsszereplője”

Amikor a vállalatok küzdenek a digitalizáció, az automatizálás, a munkaerőhiány és az állandó változások világában, a versenyképesség – sőt, valójában a túlélés – szempontjából is alapvető fontosságú egy olyan kultúra megteremtése, amelyben az emberek tudnak egymással kommunikálni, csapatban működni, képesek kreatívan gondolkodni, ahol az empátia, az alkalmazkodóképesség mindenkinek alapvető készségévé válik. De mindezek megteremtése és működtetése kinek a feladata, kinek a felelőssége?

Elsősorban természetesen a vezetőké! Ezért kell a vezetőket és a cégeket golyóállóvá tenni egy olyan nehezen kiszámítható, gyorsan változó környezetben, ahol nem tudható biztosan, hogy másnap mire ébredünk fel. Ebben pedig a vezető a segítséget, a támogatást, a fejlesztést a business coachtól kapja.

A vezetőket és a cégeket is fel kell készíteni a gyorsan változó nehezen kiszámítható környezetre – fotó: Pixabay

„A tehetséges munkaerő megtartása - sikeres employer branding stratégiák”

Óriási változások vannak a munkaerőpiacon: növekvő bérszínvonal, megváltozott munkavállalói igények, a tehetséges munkaerő megtartásának nehézségei. Hogyan lehet egy cég munkáltatóként sikeres a munkaerőpiaci versenyben? Hogyan lehet a meglevő és potenciális munkavállalók számára vonzó képet kialakítani? Stratégiai szempontok és konkrét, gyakorlati javaslatok és terítékre kerülnek a szakértőtől.

Fontos a munkavállalók számára vonzó képet kialakítani – fotó: Pixabay

„Hatékony belső kommunikáció és HR adminisztráció-automatizálás chatbottal”

A munkavállalók a magánéletben mobiltelefonos csevegő alkalmazásokkal kommunikálnak ismerőseikkel. A munkatársaikkal csoportokat hoznak létre a közösségi médiában az információcseréhez. A vállalat mindeközben hogyan tájékoztatják a dolgozóit? Gyakran még faliújság, nyomtatott kiadványok, vagy szólánc útján! Ideje, felzárkózni a dolgozók modernitásához, a chatbot technológia alkalmazásával!

A chatbot technológia a jövő – fotó: Pixabay

„Az atipikus foglalkoztatási formák, mint megoldások a munkaerőhiányra”

A munkaerő-kölcsönzés, a diákmunka és nyugdíjasok foglalkoztatása, mint atipikus foglalkoztatási formák, megoldást jelenthetnek az agráriumra jellemző időszakos, kiugró munkaerő-igényre. Ezen foglalkoztatási formák tervezett igénybevételével a szektorra jellemző szezonális munkaerőhiány nagyrész orvosolható. A megoldáshoz a felek proaktív együttműködése szükséges.

A diákmunka megoldást jelenthet az időszakos kiugró munkaerő-igényre – fotó: Pixabay

Az előadásokat követően a résztvevőknek személyesen lesz lehetőségük kérdezni az előadóktól. A konferencián történő részvétel valamennyi élelmiszeripari tag számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött! A részletes meghívó itt, a regisztrációs link itt érhető el.

Az érdeklődők további információkat Polczer Katalin élelmiszeripari szakértőtől kaphatnak a polczer.katalin@nak.hu e-mail-címen.