A cég Európa-szerte 11 leányvállalattal van jelen, aminek köszönhetően a teljes forgalom 75%-a a nemzetközi piacokon realizálódik. A határozott és gyors fejlődésnek köszönhetően az elmúlt 5 évben a forgalmunk megduplázódott. A stabil alapokon álló üzlet és a jól felépített stratégia a biztosítéka, hogy folytassák a dinamikus növekedést, és újabb piacokat hódítsanak meg.

Az EURALIS legfontosabb építőpillérei: az Innováció, a Teljesítmény, a Minőség és a Megbízhatóság – mindez helyet biztosít számukra az európai piacvezetők között a kukorica és olajos magvak piacán. Céljaik eléréshez különösen fontos értékeik megőrzése, melyek megkülönböztetik, felismerhetővé és beazonosíthatóvá teszik ügyfeleik számára. Ezeknek az értékeknek köszönhető, hogy kapcsolataik a bizalomra épülnek!

napraforgó- és kukoricaszemekA cég ügyfél-centrikus, figyelmes, kreatív és megoldás-orientált szolgáltatást nyújt. Vetőmag divíziójuk a szövetkezeti csoport tagjaként mindig ezen értékek mentén cselekszik! Céljuk, hogy a lehető legfigyelmesebb és leginnovatívabb partnerei lehessenek a forgalmazóknak és gazdáknak egyaránt.

Mindezt új formába is öntötték: a cég logója és arculata fiatalosabb, modernebb lett. 2015 szeptemberétől, az egész világon, az EURALIS SEMENCES név röviden EURALIS-ra változott. Az EURALIS egy kreatív, haladó szellemű márka! Az EURALIS vetőmagjai értéket és bizalmat teremtenek. Világszerte azon fáradoznak, hogy a több mint 60 év alatt megszerzett tapasztalatot megosszák ügyfeleikkel és segítségükkel maximálisan kihasználhassák termőterületük és az azon termesztett növénykultúrák potenciálját.

Euralis logó