Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.79 Ft USD 370.78 Ft CHF 406.17 Ft GBP 457.67 Ft

Hidraulika

Elképesztően jól sikerült az új Massey Ferguson 7S széria
Elképesztően jól sikerült az új Massey Ferguson 7S széria (x)

A piros hetes, ami mindent visz. Nagyon kényelmes fülke, hatékony szoftverek, stabilitás.

Fórum hozzászólások


Videók »

dárk
2020. szeptember 29., szerda 08:30

Jó mi?Egy hidro moci egy front hidraulika meg egy kerék.

MTZ traktorok utólagos felturbózása »

a2457
2014. október 15., csütörtök 11:43

kedves mtz1221 el kell keserítselek, nem sikerült beszólnod, mert ebben eggyetértünk. megvan az erőátvitelnek a nyomaték tűrő határa, meg a fordulat tűrő határa is. egyiket sem jó súrolni. a kettőt együtt meg katasztrófa. nem tenne jót ha 2400 ra feltekert motorral menne az a váltó. az se tenne jót ha teljes nyomaték terhelésen lenne. ott jó ahol a motor se bőg, és a nyomaték se tépi szét a váltót. MTZ man, az 1800 as fordulat az jó teljesen. Elitjocko , azért 5-10% sok volna. de hozzá kell tennem hogy 1% is rettenetesen észlelhető ha télleg van. Nem roszz a vázolt kipuffogó, esetleg aki szeretné élvezni az előnyöket az próbálhat olyat is hogy perforált dob. igazuából korrekt úgy volna ha lenne egy felxibilis hőálló tak a turbón, onnan menne egy kerámia szigetelőre , onnan menne egy "egyenes dob"-ba ami lényegében semmi más, mint egy cső ami sűrűn ki van luggatva. erre megy egy vastag réteg kőgyapot, és kívülről egy cső . jobban leírva ez egy henger lenne, aminek a közepén egy sűrűn luggatott cső megy át, a henger és a cső közt kőgyapot. nyilván ezután jön még egy kisdarabka sima cső, azt lehet megtörni hogy az eső meg egyebek ne follyanak be a kipuffogóba. ez keveset fog a turbón/motoron, és egész jól szolgál hangtompítónak is. fajlagos üzemanyag fogyasztást lehet evvel csökkenteni. intercúúlert továbbra is erőltetném, nemkizárt hogy bepróbálnék egy nagyobb olajhűtőt is. elvileg amiben ez az alu csőkígyó van ott ha orbitos, akkor befér mégegy pont ugyanolyan csőkígyó, az már legalább felület. Lehet a burkolaton is alakítanék hogy muszály legyen átszippantani a ventillátornak a levegőt minden hűtőn. motorfele a terelő jó az mtz-ken, de a hűtő másik oldalán nincsen, egy jó részét a levegőnek az olajhűtő és a vízhűtő közt szíja be. szóval nemtud érvényesülni az olajhűtő teljesen. van aki kiveszi az olajhűtőt, nemtudok mit mondani, csak gratulálni hozzá. majd lesz neki dugattyú repedése vagy hüvely repedése. annak funkciója van. orosz feleslegesen semmit se csinál. van az a hülye kis szűrő az olajhűtő csonkjánál. na az viszont az ördög találmánya, mert hülyén is van odatéve, meg szerintem kicsi is a feladathoz. és képtelenség betenni úgy hogy széplassan ne álljon neki könnyezni. egy rendesebb hidraulika műhelybe kell bemenni, okosítsák fel az olajhűtőt úgy hogy rendes hidraulika tömlő mennyen fel rá. azt a kis vacak szűrőt el kellesz dobni, szerválni egy rendes olajszűrőt aminek felülete is van. és azt is megcsinálni hogy rendes rövid tömlővel meg kúpra tömítő csavarzattal fel lehessen tenni. úgy van is értelme, nem is kínozza még az is a szivattyút, meg nem is taknyolja össze a hűtőt, nem fog ragadni rá a por. aki akar még tunnerolni az szerezhet be nagyobb légszűrőt. az olajtükör klafa mert az az olaj is azért párolog egy kicsit. meg jól megfogja a finom port. de azon a rettenet vastag kócon ami felette van átszívni azt a rengeteg köbméter levegőt vizsont nem piskóta. az is pont úgy fogja a motort mintha a kipuffogó lenne leszűkítve. ha valamit akkor azt észre lehet venni. alternatíva a nagy papírszűrő, de a finom por ellenében az olajtükörre szavaznék. esetleg mazochisták csinálhatnak olyat hogy olajtükrös szűrő, meg egy külön papírbetétes szűrő. az már fainul hangzik. aztán hamar kiderül, a motor nem nagy. csak a csövek,hűtők, meg szűrők.

Massey Ferguson traktorok »

szanberg
2014. október 15., csütörtök 11:43

Válasz #11158 hozzászólásra Nem vettem észre, igaz ősz óta nem is nagyon ültem az 5000-ben, de a traktorosa is elég figyelmes nem szólt még. Üzemórát nemtudom, 1250-nél cseréltem olajat benne még tavasz kezdetén, most megint kellessz nemsokára, tehát 1500körül lehet benne. Holnap megnézem, köszi,hogy szóltál. Nagygépen a külső gömbfejek lazák már és megkottyannak, igaz ez már 5000órás gép, lassan várható volt, akinek hasonló gép elérte ezt az órát mindenki cserélt már benne ilyet. Nomeg ezen ugye fronthidraulika, tonnás orrsúly, első kerekek vízzel feltöltve, nyúzódik jobban szerintem, első gumik mindig félig laposak hogy nagyobb felületen feküdjönek fel, nehezebb is tekerni a kormányt. Na jólvan, lassan kikészít a 6,2-es felújítása, rengeteg meló és még mennyi vár ha egyszer a végére érek!

A Zetor jobb traktor mint az MTZ? »

Szarka Sanyi
2014. október 15., csütörtök 11:42

Hát igen azért az is sokat számít, hogy milyen szériából jöttek ki a gyártás során. Akár MTZ-ről, akár ZETOR-ról beszélünk. De ha rossz szériából jött ki akármelyik akkor is lehet belőle jót csinálni. Csak nem mindegy, hogy milyen áron!!!. Nálunk amikor egy mezőgazdasági vállalkozó vett egy 160le-s Zetort akkor kicseréltette rajta az összes víz és hidraulikatömlőt, mert a gyáriak nem bírnak annyit szerinte. Az MTZ hibákat meg "olcsón" lehet orvosolni. A dabasi vásárba a 80-82-es MTZ-hez 26 ezerért lehet venni új, eredeti orosz henger és dugattyúszettet komletten 4db-os. És ha valaki összeszereli akkor 2000-3000 üzemóráig nincs gond a kompresszióval ,ha ilyen gond lenne.

John deere vagy Deutz 100 le ig? »

Batka
2014. október 15., csütörtök 11:37

Válasz #116 hozzászólásra 47e Euro,+ a fronthidraulika és a művelőkerék garnitúra

  • Permetezésre alkalmatlan
    Szél: átlag 21 -35 km/ó
  • Borultság
    100.0%
  • Csapadék
    0.0 mm / 0%
  • Harmatpont
    2 °C
  • Páratartalom
    70%

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]