Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
4-wheel brake, Sprung front axle, Air conditioner, Air brake, Front hydraulics
Translation
Description
Egyedi megrendelésre készült munkagép! Megrendelő a MÁV, Pécsen volt az állomáson készenléti hómaró, majd nyugdíjba ment 25 éves korában, és a MÁV nosztalgiavagonjait gyártó céghez került, tőlük pedig hozzám. Érdekessége a szinte rozsdamentes állapot (a rozsdát fotóztam). Nagyváltós, 2x4 sebességes, irányváltós. Gyári sínkerekekkel, emelőkarokkal a háromponthoz, fix platóval, forgalmiba bejegyzett cserefelépítményes. Ha pl. egy lakókonténer felépítményt vagy egy olcsó lakókocsit tesz rá, akkor lakóautó, nem kell átminősítetni, old-timerként, veterán autóként tartható üzemben. Természetesen kapcsolható 4x4 és difizár mindkét hídon. Magyar forgalmi, törzskönyv a nevemre kiállítva. Az alvázon egy extrém gyári erősítés van, emiatt nagy Hiab Kcr stb. daru vagy markoló is szerelhető rá. Az üzemóra nem pontos, ha valakit érdekel, megnézem a gépen. A km az 169 000. Van még egyéb öreg Mercedes összkerekes teherautóm is, egy Mercedes 1113-as 4x4-es tűzoltó ,C-s jogosítvánnal vezethető, és egy Unimog 411-es, B-jogsis, 3500 kg össztömegű. Egyéb info telefonon vagy mailban.