Az ősz legmeghökkentőbb divat- és gasztronómiai újdonsága egyszerre érkezett a szupermarketlánctól: az Aldi bemutatta a Potato Jacketet, vagyis a héjában sült burgonya ihlette meleg télikabátot. A bolyhos, gyapjúbélésű darab a kényelmes otthonlét és az őszi „hygge” hangulat tökéletes szimbóluma lett.
Divat a burgonyából
Az Aldi és a híres londoni Agro Studio együttműködéséből született meg a limitált kiadású "krumplikabát". Az ihletet a britek egyik kedvenc őszi fogása, a héjában sült burgonya adta – és a kabát az Aldi szerint éppúgy puha és meleg, mint a héj alatt gőzölgő burgonya. Külső megjelenése a héj textúráját idézi, belül pedig bolyhos bélés tartja melegen viselőjét a csípős őszi reggeleken. A kabát ujja ezüst színű gumírozott szegéllyel készül, ami az alufóliát imitálja, melybe a sütésre szánt burgonyát csomagolják.
Az ősz kedvenc étele, most viselhető formában
Egy friss felmérés szerint a britek 82%-a várta az őszt, noha 85%-uk utálja a hideget; 40%-uk kifejezetten az októbert tartja a héjában sült burgonya-szezon kezdetének.

Hogy elegáns lenne? Azt azért nem mondanánk... De jópofa és minden bizonnyal kellően komfortos is – Fotó: ALDI
A kabát ennek az őszi életérzésnek a megtestesítője: egyszerre meleg, otthonos és egy kicsit játékos is. Az Aldi októberben és novemberben több mint kétmillió adag konyhakész héjasburgonya eladására számít.
Divatnyeremény a közösségi médiában
A különleges ruhadarabhoz nem a boltokban, hanem nyereményjátékon keresztül lehet hozzájutni – sajnos, csak Nagy-Britanniában.
A szerencsés vásárlók az Aldi TikTok-, Instagram- és Facebook-oldalán szerezhetik meg a kabátot, ha követik a márkát, kedvelik a bejegyzést, és megjelölik egy barátjukat a kommentek között.
Julie Ashfield, az Aldi UK kereskedelmi igazgatója szerint az új darab „a nemzet kedvenc kényelmi ételének melegséget adó hangulatát viszi a ruhatárba”.
Forrás és indexkép: ALDI