A vidéki kistelepülések élelmiszer-ellátása régóta kihívást jelent Magyarországon. Ezt a problémát ismerte fel a Lidl, amely új, formabontó megoldással rukkolt elő: „Lidl 4 keréken” néven mozgó üzletté alakított kisbusz indult útnak, hogy elérje azokat a helyeket, ahol állandó bolt már nem, vagy csak korlátozottan működik.

A koncepció célja egyszerű: a kisbusz a települések központjában áll meg, és néhány órán át friss, minőségi termékekkel várja a helyieket.



80-féle termék egy mozgó üzletben

A mozgó boltban több mint 80 különféle élelmiszer kapott helyet – a kínálatban megtalálhatók:

  • friss zöldségek és gyümölcsök,
  • tejtermékek,
  • szárazáruk,
  • konzervek,
  • fagyasztott termékek.

A szupermarketlánc így nem csupán az alapvető élelmiszerekhez biztosít hozzáférést, hanem a megszokott, kedvező ár-érték arányú kínálatot is elérhetővé teszi ott, ahol az élelmiszer-vásárlás komoly logisztikai kihívást jelenthet.


mozgo bolt


A mobilitás előnye: rugalmasság és közelség

Az elnéptelenedő vagy bolt nélkül maradt falvakban élők gyakran csak nagy távolságot megtéve tudják beszerezni a napi szükségleteiket. A Lidl mozgó üzlete ezt a hátrányt csökkenti, miközben közvetlen kapcsolatot is épít a vásárlókkal.

A jármű útvonalát és menetrendjét a cég közzéteszi hivatalos felületén – LISTA ITT –, így bárki előre tájékozódhat arról, mikor érkezik a „boltbusszá” alakított jármű a lakóhelyére.

Indexkép: 24.hu