A New Holland új T7 Standard Wheelbase (SWB) traktorcsaládja jelentős fejlesztésekkel lép piacra a 180–225 lóerős kategóriában, többek közt új sebességváltó-megoldásokkal, kényelmesebb kezelőfülkével, valamint jobb manőverezhetőséggel. Az új modellek a DLG PowerMix teszten is figyelemre méltó eredményt értek el, az új Dynamic Command™ sebességváltóval szerelt T7.225 például kategóriája legjobb fogyasztását produkálta.

Új tengely, jobb fordulékonyság

A gépekhez választható új első tengely – akár nagy teherbírású, felfüggesztett kivitelben – kisebb fordulókört (14,3 m-ről 11,4 m-re) és simább futást kínál. A traktorok tengelytávja nem változott (2789 mm), ám 13,5 tonnás megengedett össztömeggel és 5,5 tonnával nagyobb hasznos teherrel számolhatnak a gazdák.

Frissített motor, takarékosabb működés

A Stage V szabványnak megfelelő 6,7 literes FPT NEF motor immár alacsonyabb fordulatszámon (1500 f./perc) éri el a maximális teljesítményt, ezzel csökkentve az üzemanyag-fogyasztást és a zajszintet. A dízel és AdBlue tartályokat is megnövelték (350 l + 48 l), a szervizintervallum pedig 750 órára nőtt.

Sebességváltó-opciók minden igényhez

Az új traktorok több váltóval is elérhetők:

  • Dynamic Command™ (DCT): 24F/24R, dupla kuplung, 50 km/h ECO végsebesség, start/stop funkció
  • Auto Command™ CVT: fokozatmentes váltó, 55 km/h végsebesség
  • Range Command™: hagyományos félautomata váltó (később lesz elérhető)
  • A DCT váltóval szerelt T7.225 a DLG PowerMix teszten 243 g/kWh fogyasztással lett kategóriagyőztes

New Holland

Még minőségibb belső anyaghasználat jellemzi az új szériát Fotó: CNH

Új Horizon™ fülke, modern vezérlés

Az új Horizon™ fülkében a SideWinder™ kartámasz és a CommandGrip™ joystick gondoskodik az intuitív vezérlésről, miközben a 12 colos IntelliView™ érintőképernyő és az új InfoView™ műszerfal minden szükséges adatot megjelenít. A kényelmet tovább növeli:

  • javított klíma- és szellőzőrendszer
  • nagyobb fülketér
  • új anyagminőség és bővített tárolók
  • három tetőkialakítási és több fülke-felfüggesztési lehetőség (mechanikus, hidraulikus, pneumatikus)

Az üzemanyagtartályba integrált lépcsők, tárolórekeszek és kézmosó is mutatják: a részletekre is figyeltek.

ISOBUS 3 és TIM kompatibilitás

A traktorcsalád ISOBUS II. és III. osztályú munkagépekkel is kompatibilis, elérhető az automatikus gépvezérlés (TIM), amely elöl és hátul is alkalmazható. A mechanikus vagy elektronikus távszelepek, valamint az új független rendfelszedő vonóhorog gyorsabb, egyszerűbb csatlakoztatást tesznek lehetővé.

Alap a csatlakoztathatóság

Minden modell gyárilag csatlakoztatható: a felhasználók élhetnek a távoli frissítések, flottakövetés és kereskedői diagnosztika előnyeivel, ami a precíziós gazdálkodás és a karbantartási költségek szempontjából is előnyös.

Forrás és indexkép: CNH