Az új modell a Toyota többutas (Multi-Path) elektromosítási filozófiájának jegyében készült, így a vásárlók többféle hajtáslánc közül választhatnak – a hagyományos dízel- és benzinmotoroktól kezdve egészen a hibrid és akkumulátoros elektromos (BEV) verziókig.

A legnagyobb újdonság az első, teljesen elektromos Hilux BEV, amely 2025 decemberében kerül piacra Nyugat-Európában, és nulla károsanyag-kibocsátással működik. A modell megtartja a Hilux ikonikus strapabírását, testre szabott akkumulátor-védelmi rendszerrel, 59,2 kWh-s lítium-ion akkumulátorral és összkerékhajtással. Hatótávolsága körülbelül 240 kilométer, a teherbírása 715 kilogramm, a vontatási kapacitás pedig eléri az 1,6 tonnát.

Toyota

Az új Hilux nemcsak hajtásláncban, hanem megjelenésében is megújult – Fotó: Toyota

A Hilux Hybrid 48V változat 2026 tavaszán érkezik, és várhatóan a Toyota európai eladásainak gerincét adja majd. A 2,8 literes dízelmotorhoz csatlakozó 48 voltos lítium-ion rendszer simább, csendesebb és hatékonyabb működést kínál – akár 1 tonna teherbírással és 3500 kilogrammos vontatási képességgel.

A kelet-európai piacokon a Toyota továbbra is kínál belső égésű motoros Hiluxokat, 2,8 literes dízellel és 2,7 literes benzines opcióval.

A márka a jövőbe is tekint: 2028-ra megerősítették a hidrogén üzemanyagcellás Hilux gyártását, amely újabb lépést jelent a Toyota szénsemleges stratégiájában és a hidrogénalapú mobilitás elterjesztésében.


Toyota

Belső terét a Land Cruiser ihlette – Fotó: Toyota

Az új Hilux nemcsak hajtásláncban, hanem megjelenésében is megújult – robosztusabb, agilisabb külsővel, a Land Cruiser ihlette belső térrel, digitális kijelzőkkel és a Toyota T-Mate biztonsági rendszer legfrissebb generációjával.

Forrás és indexkép: Toyota