Válasz rocska64 #357. hozzászólásáraMég annak idején 40ha szőlő munkáját végezte 2 darab a faluban de többet nem tudok róla, ma már ritka. Fiat licensz alapján gyártották. Kerekes testvérei mind bevált traktorok kis fogyasztással, Romániaban most is dolgoznak kisebb gazdaságokban.
Válasz tigar #359. hozzászólásáraVan eredeti Alkatrész katalógusom A4-es nyomtatott. Elviszed lemásoltatod oszt vissza adod nem kérek semmit érte. Honnét írsz?
Válasz tigar #359. hozzászólásáraVan eredeti Alkatrész katalógusom A4-es nyomtatott. Elviszed lemásoltatod oszt vissza adod nem kérek semmit érte. Honnét írsz?
Komolyan érdekel UTB 445-sv kislánctalpas kezelési,karbantartási útmutató , és alkatrészkatalógus , nem ingyen kell fizetek érte , amennyit ér az illetőnek !!
Szép napot ! Érdekelne hogy az UTB 445-SV kislánctalpas mennyire megbízható gépek ? és tud e valaki hozzá kezelésit , karbantartásit , alkatrészkatalógust ???
Sziasztok!
Rakodógépemben három hengeres UTB motor van, és tönkrement a kompresszor. Tud valaki eladó új, esetleg bontott kompresszort? Önindító is érdekelne.
Sziasztok kollégák,volna egy kérdésem reménykedem valaki tud segiteni közületek!UTB 445reduktoros váálltós gépben milyen hosszú a nyeles tengely??Válltó csere előtt állok,de a reduktor miatt ugye be kell tennem a közdarabot,igy megnövekszik a gép hossza,ezáálltal a nyeles tengely méretét is vááltoztatnom kell!Előre is köszönöm ha valaki tud infót!
Válasz donbarno #350. hozzászólásáraGoogle forditó? de szerintem ha végig nézed ,nem egysze sem nem kétszer,rá jösz a megoldásra,mutatja hogy szedi szét és hogy rakja össze.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Elsősorban karajtól kérdezném, hogy jutott-e valamire a váltóproblémájával kapcsolatban?
UTB 445DT-m van, 3x3-as váltóval és nekem is évek óta ez a problémám, hogy összekeveri a sebességeket.
Már nem is tudom hányszor húztuk szét az elmúlt 2 évben, 3 szerelő is elvérzett rajta...
Kilátástalannak tűnik a helyzet, már mindent kicseréltünk. Az összes fogaskereket, csapágyakat, léptető villákat, a váltókart és ugyanaz a probléma mindig.
A 2-est terhelés alatt kidobja, de nem ugrik mellé a váltókar a kulisszának, az egyest is kidobja terhelés alatt, akkor viszont egyből hátramenetbe ugrik (nyilván mert egy tengelyen van) és a váltókar pedig a kulissza mellé megy és akkor váltófedél le sebességet visszatenni bla-bla. Mi lehet a baj? Válaszotokat előre is köszi!
Üdv
Universal UTB 445-dt első kerék meghajtású traktorhoz keresek katalógust/könyvet, amiben a traktor paraméterei fel vannak tüntetve, nem alkatrészekre van szükségem, eredetiség vizsgálathoz kérik a pontos paramétereit.
Válasz karaj #342. hozzászólásáraHa nem tévedek akkor egy karos hat sebesség elé kettő hátra. A baj oka az egyes és a hátra menetet kapcsoló villa megvan kopva. Rendesen úgy lehet javítani hogy a villát meg a fogaskereket ki kell cserélni. Ehhez a traktort háromba darabba kell szakítani. Az alkatrész az szinte aprópénz de sok munka két szerelőnek egy hétre van amit csináljon.
Van még egy olyan megoldás hogy a váltókat végét fel kell hegeszteni majd le köszörülni hogy legyen széllesebb így a lötyögő villából nem tud ki ugrani. Ezt a fortélyt, hogy mivel hegeszti és menyit köszörül le belőle régi szakik tudják igazán.
Üdvözletem fiuk. Utb445-ős trakim van. Összekeverte a sebességeket, a váltokar kopása miatt. Vásároltam ujat, betettem ahogy kell. Kb. harminc váltás után ujra keveri. Mindig leszedni a fedelet összehozni, vissza rakni. Már kezdem unni. Mi lehet még a baj? Jol jönne egy pár jo tanács. (Kezdö vagyok). Köszönettel.
Válasz VESZTES. :) #328. hozzászólásáraudv ha szaporodik az olaj az nem jo es gazolajjal , nincs ahonnat atengedje a roman motor maximimum a hengerfej pakolason keresztul de akkor a viz is jelen kell legyen hogyha ateresz ahengerfej pakolason azaz a hutofolyadek, be kell gyujtani kb, egy ot percre azutn meg kell allitani es ha habos lessz az olaj folyadek akkor az a hengerfej pakolas lessz a vetkes , vagy az adagolonak a fogaskerekenel mert mas egyebut tenyleg nincs ahol egyszeruek mint az oroszok a romanok az oroszokrol masoltak csak valahogy nem sikeredett rendesen lemasolni....
Üdvözletem! Utb traktorba a képeken látható 2 db új fogaskerék eladó! Beszerelve még nem voltak, fölöslegessé váltak, kidobni nem szeretném. Ha valakinek szüksége van rá hívjon a 06-20-2407963-as telefonszámon a délutáni órákban. Az árat megbeszéljük, de akár cserélhetünk is.
Válasz belorus #336. hozzászólásáraMehet bele a 3 hengeres motor ha lehet a 95-ös hüvelyekkel. A hátsó híd az ugyanaz mind a többié.
Sokkal erősebb lesz a kéthengeresnek 80 Nm a háromnak 142 Nm a nyomatéka.
a valtoja 6/2-es de mivel kerteszeti lehet hogy kisebb a hatulja......vannak szerszamaim melle a baj az hogy tobbet kepzeltem rola......a cuccok jok de farasszak a gepet:(
Válasz traktoristaarpi1 #307. hozzászólásárahello nekem 302-es utb-em van..............szeretnem kicserelni harom hengeresre,egyesek azt mondjak ledaralja a hatuljat,lehet ebbe valami igazsag?ez 27 lovas ugy lenne 45 szerintem a valtojuk egyforma:)
Sziasztok! Egy kis segítség kellene,kis 3 hengeres összkerekes UTB olaja felszaporodik gázolajjal egészen a nívópálca felső pereméig.A tápszivattyú nem enged át , a motor egészségesen jár nincs gyűrűtörésre utaló jel, így maradt az a lehetőség hogy az adagoló szimeringje lehet a hibás. Nem szeretném csak úgy vaktában leszedni az adagolót mert nem ismerem ezt a gépet,a régebbit már szedtem le de ez már nem olyan, valaki leírná a menetét? Előre is köszönöm!
A WIRAX forgalmaz Nagyváradon mindent az UTB-hez igaz hogy Török még a szaga is mindennek.
Próbáld meg a WIRAX Magyarországi telephelyén ők ha akarják megtudják oldani.
Válasz Cseri2107 #311. hozzászólásáraGyárilag 20liter T75 EP1 van benne, ez egy sima ásványi olaj, ami a mai szabványban API GL-3. Csak is ásványi olajat tölts bele, semmi szintetikus adalékozás meg egyéb okoskodás.
418 hozzászólás
Üdv!
Valaki megtudná mondani nekem, hogy 445V trakira milyen méretű generátor ékszíj kell? Nagyon köszönöm előre is!
Válasz g_szarvi #366. hozzászólására180A
Üdvözlet!
Azt szeretném megtudni, hogy UTB 650 típusú traktorba, milyen kapacitású akkumulátor kell.
Köszönom!
Válasz tigar #359. hozzászólásáraA link persze lemaradt. De traktoristaarpi ajánlatánál jobb úgy sincs.
https://www.scribd.com/document/191616958/catalog-piese-schimb-tractor-U445
Válasz tigar #359. hozzászólásáraEzen a linken van UTB 445-ös katalógus, igaz, nem az SV. De hátha jó vmire.
Válasz rocska64 #357. hozzászólásáraMég annak idején 40ha szőlő munkáját végezte 2 darab a faluban de többet nem tudok róla, ma már ritka. Fiat licensz alapján gyártották. Kerekes testvérei mind bevált traktorok kis fogyasztással, Romániaban most is dolgoznak kisebb gazdaságokban.
Válasz tigar #359. hozzászólásáraVan eredeti Alkatrész katalógusom A4-es nyomtatott. Elviszed lemásoltatod oszt vissza adod nem kérek semmit érte. Honnét írsz?
Válasz tigar #359. hozzászólásáraVan eredeti Alkatrész katalógusom A4-es nyomtatott. Elviszed lemásoltatod oszt vissza adod nem kérek semmit érte. Honnét írsz?
Válasz Kirovjó #355. hozzászólásáraLépj át Erdélybe, és a legelső üzletben megveheted.
Komolyan érdekel UTB 445-sv kislánctalpas kezelési,karbantartási útmutató , és alkatrészkatalógus , nem ingyen kell fizetek érte , amennyit ér az illetőnek !!
Szép napot ! Érdekelne hogy az UTB 445-SV kislánctalpas mennyire megbízható gépek ? és tud e valaki hozzá kezelésit , karbantartásit , alkatrészkatalógust ???
Válasz Kirovjó #355. hozzászólásáraSzeged Dorozsmai út.
Válasz Kirovjó #355. hozzászólásáraTalán segít: http://www.boltkereso.hu/universal_utb_hungaria_kft.htm
Sziasztok!
Rakodógépemben három hengeres UTB motor van, és tönkrement a kompresszor. Tud valaki eladó új, esetleg bontott kompresszort? Önindító is érdekelne.
Sziasztok kollégák,volna egy kérdésem reménykedem valaki tud segiteni közületek!UTB 445reduktoros váálltós gépben milyen hosszú a nyeles tengely??Válltó csere előtt állok,de a reduktor miatt ugye be kell tennem a közdarabot,igy megnövekszik a gép hossza,ezáálltal a nyeles tengely méretét is vááltoztatnom kell!Előre is köszönöm ha valaki tud infót!
Válasz Anonimus82 #351. hozzászólásáraHogy miért dobálja ki a sebességeket
Válasz donbarno #350. hozzászólásáraGoogle forditó? de szerintem ha végig nézed ,nem egysze sem nem kétszer,rá jösz a megoldásra,mutatja hogy szedi szét és hogy rakja össze.
Válasz donbarno #350. hozzászólásáraPontosan mire lennél kíváncsi
Válasz rocska64 #349. hozzászólásáraJa, románul...
A Yutubon van minden féle video,motorról váltóról stb,stb.
Válasz karaj #342. hozzászólásáraSzia! Jutottál valamire a váltóval?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Elsősorban karajtól kérdezném, hogy jutott-e valamire a váltóproblémájával kapcsolatban?
UTB 445DT-m van, 3x3-as váltóval és nekem is évek óta ez a problémám, hogy összekeveri a sebességeket.
Már nem is tudom hányszor húztuk szét az elmúlt 2 évben, 3 szerelő is elvérzett rajta...
Kilátástalannak tűnik a helyzet, már mindent kicseréltünk. Az összes fogaskereket, csapágyakat, léptető villákat, a váltókart és ugyanaz a probléma mindig.
A 2-est terhelés alatt kidobja, de nem ugrik mellé a váltókar a kulisszának, az egyest is kidobja terhelés alatt, akkor viszont egyből hátramenetbe ugrik (nyilván mert egy tengelyen van) és a váltókar pedig a kulissza mellé megy és akkor váltófedél le sebességet visszatenni bla-bla. Mi lehet a baj? Válaszotokat előre is köszi!
http://www.agrimanuals.com/universal-utb-445-dt-tractor-brochure-1024-p.asp
Ez volna gondolom az amit keresek.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Universal UTB 445-dt első kerék meghajtású traktorhoz keresek katalógust/könyvet, amiben a traktor paraméterei fel vannak tüntetve, nem alkatrészekre van szükségem, eredetiség vizsgálathoz kérik a pontos paramétereit.
Válasz karaj #342. hozzászólásáraHa nem tévedek akkor egy karos hat sebesség elé kettő hátra. A baj oka az egyes és a hátra menetet kapcsoló villa megvan kopva. Rendesen úgy lehet javítani hogy a villát meg a fogaskereket ki kell cserélni. Ehhez a traktort háromba darabba kell szakítani. Az alkatrész az szinte aprópénz de sok munka két szerelőnek egy hétre van amit csináljon.
Van még egy olyan megoldás hogy a váltókat végét fel kell hegeszteni majd le köszörülni hogy legyen széllesebb így a lötyögő villából nem tud ki ugrani. Ezt a fortélyt, hogy mivel hegeszti és menyit köszörül le belőle régi szakik tudják igazán.
Üdvözletem fiuk. Utb445-ős trakim van. Összekeverte a sebességeket, a váltokar kopása miatt. Vásároltam ujat, betettem ahogy kell. Kb. harminc váltás után ujra keveri. Mindig leszedni a fedelet összehozni, vissza rakni. Már kezdem unni. Mi lehet még a baj? Jol jönne egy pár jo tanács. (Kezdö vagyok). Köszönettel.
Válasz VESZTES. :) #328. hozzászólásáraudv ha szaporodik az olaj az nem jo es gazolajjal , nincs ahonnat atengedje a roman motor maximimum a hengerfej pakolason keresztul de akkor a viz is jelen kell legyen hogyha ateresz ahengerfej pakolason azaz a hutofolyadek, be kell gyujtani kb, egy ot percre azutn meg kell allitani es ha habos lessz az olaj folyadek akkor az a hengerfej pakolas lessz a vetkes , vagy az adagolonak a fogaskerekenel mert mas egyebut tenyleg nincs ahol egyszeruek mint az oroszok a romanok az oroszokrol masoltak csak valahogy nem sikeredett rendesen lemasolni....
Üdvözöllek titeket tisztelt fórumtársak!!A közeljövőben lesz egy 6/2 sebesség váltóm eladó talán valakit érdekel!Több éve üzemel nálam 900 üzemórás gépemből vesszük ki!
Üdvözletem! Utb traktorba a képeken látható 2 db új fogaskerék eladó! Beszerelve még nem voltak, fölöslegessé váltak, kidobni nem szeretném. Ha valakinek szüksége van rá hívjon a 06-20-2407963-as telefonszámon a délutáni órákban. Az árat megbeszéljük, de akár cserélhetünk is.


Válasz traktoristaarpi1 #337. hozzászólásáradehat eddig 27 lovas volt most meg a harom hengeres motorral 45.majdnem duplaja ezert kerdeztem:(
Válasz belorus #336. hozzászólásáraMehet bele a 3 hengeres motor ha lehet a 95-ös hüvelyekkel. A hátsó híd az ugyanaz mind a többié.
Sokkal erősebb lesz a kéthengeresnek 80 Nm a háromnak 142 Nm a nyomatéka.
a valtoja 6/2-es de mivel kerteszeti lehet hogy kisebb a hatulja......vannak szerszamaim melle a baj az hogy tobbet kepzeltem rola......a cuccok jok de farasszak a gepet:(
nem daraljs le ugyan ojan a 3 hengers es a 4 hengeresnek avaltojak mi ezeket szoktuk javitani
Válasz szekely_zoly_92 #325. hozzászólásáraA közdarabot a motor és a kuplungház közé, hol kinél csináltattad?
Válasz belorus #332. hozzászólásáraÜdv!
Milyen a váltó?
6+2
9+3
8+2
Esetleg irány váltós?
Válasz traktoristaarpi1 #307. hozzászólásárahello nekem 302-es utb-em van..............szeretnem kicserelni harom hengeresre,egyesek azt mondjak ledaralja a hatuljat,lehet ebbe valami igazsag?ez 27 lovas ugy lenne 45 szerintem a valtojuk egyforma:)
Válasz szekely_zoly_92 #330. hozzászólásáraHát ez biztosan nagyon kellett bele. Untad magad, vagy miért dolgoztál ennyit vele?
Válasz recsak820 #329. hozzászólásáraIveco 75E14 Eurocargobol szarmazik a motor.
Válasz szekely_zoly_92 #325. hozzászólásáraUdv miem motrot raktal bele? TAF-ba lattam mar kulfoldit de traktorba nem.
Sziasztok! Egy kis segítség kellene,kis 3 hengeres összkerekes UTB olaja felszaporodik gázolajjal egészen a nívópálca felső pereméig.A tápszivattyú nem enged át , a motor egészségesen jár nincs gyűrűtörésre utaló jel, így maradt az a lehetőség hogy az adagoló szimeringje lehet a hibás. Nem szeretném csak úgy vaktában leszedni az adagolót mert nem ismerem ezt a gépet,a régebbit már szedtem le de ez már nem olyan, valaki leírná a menetét? Előre is köszönöm!

Válasz szekely_zoly_92 #325. hozzászólásáraPersze az gyári megoldás volt
Válasz szekely_zoly_92 #325. hozzászólásáraÉn már sokmindent láttam. Hasonlóakat is.
Sziasztok!



Uj vagyok ezen a forumon.
Lefogadom ilyen U650-est meg nem lattatok!
Akit erdekel reszletesebben, kerdezhet!
Válasz kiss.tibor761123 #323. hozzászólásáraBocs elirtam 340.es utb. :)
Válasz traktoristaarpi1 #322. hozzászólásáraKoszi a segitseget. Szeretnem felujitani a motort mert raferne. Ez egy utb 430.
Válasz kiss.tibor761123 #320. hozzászólásáraKonkrétan mi kellene?
A WIRAX forgalmaz Nagyváradon mindent az UTB-hez igaz hogy Török még a szaga is mindennek.
Próbáld meg a WIRAX Magyarországi telephelyén ők ha akarják megtudják oldani.
Válasz Cseri2107 #311. hozzászólásáraGyárilag 20liter T75 EP1 van benne, ez egy sima ásványi olaj, ami a mai szabványban API GL-3. Csak is ásványi olajat tölts bele, semmi szintetikus adalékozás meg egyéb okoskodás.
Válasz madle #319. hozzászólásáraIgen. Megneztem de Bardi auto van a helyen.
Válasz kiss.tibor761123 #315. hozzászólásáraKiskundorozsma UTB, ha googlebe beírod kiadja.