Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR408.66 FtUSD388.8 FtCHF435.73 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Ares 826 #4306. hozzászólásáraCsak tippelek:
mélyszántásnál egy nem forgatható ekével
- nem tesz jót a trakinak ha az összes folyadék a jobboldalában van egy egész munkanapon át
- a vezető is a fenébe kívánja, hogy napi 8órát az egyik oldalra dőlve kell "ücsörögnie"
- a traki gumijai is a barázdában hamarább gajra mennek
A best off mélyszántásban a lánctalpas traki és vontatott mélyszántó eke
A Xerion azért már nagy masina, inkább a barázda melletti munkákra való.
Mennyire mély a mély ?
Van ahol 3 lánctalpas húzza az ekét, mert dínókig lemennek, de van ahol elég egy ilyen kombináció is
Válasz otvospatrik93 #4294. hozzászólásáraHidroakksi akkor derül ki hogy rossz e ha elviszed egy hidraulikás céghez, tölthető nitrogénnel, műanyag kupak alatt,(2-3 évente a váltó hidroakksiját se árt nézetni ráfér a töltés)
A túl magas nyomást nálunk is a jobb kerék mögötti alacsony nyomású szenzor csere megoldotta.
Válasz envagyok2 #4288. hozzászólásáraKijött az axial , radugta a gépet kiírta a kódot, rendelte az alkatrészt , 4-5 nap múlva hozta , igen rossz volt már a hidroakkumlator , kicserlte.
Kuldtek a számlát .
Kifizettem mert elvileg már rossz volt .
De a hiba ugyan úgy fenn áll.
Válasz Ares 826 #4286. hozzászólásáraElvileg a 620-asnal egyben van a fekolaj a hidraulika olajjal.
Egyenesen állva is akár alapjáraton járatva is kb félóra járatás után ha nem nyomkodom a féket.
Válasz Gergely Péter #4271. hozzászólására"A helyzet erő szabályzó 10%-on van" van a kijelző mellett 4 db gomb. Felgomb és legomb, meg két gomb hogy kicsit hullámzik meg nagyon hullámzik. Addig nyomogasd a kicsit hullámzik gombot amíg nullát nem mutat a kijelző.
Ez a szabályzó ez úgy működik, hogy nézi a kerék "slipp"-jét, csúszását. Ezt úgy számolja ki, hogy méri a váltó sebességét és nézi a haladási sebességet. Ha a kettő eltér akkor csúszik a kerék. Ha nagyon kapar a gép és eléri azt az értéket amit beállítottál akkor kiemeli.
Nekem volt ilyen problémám. Amit kapcsolgatsz az egy potenciométer, változtatható ellenállás.
A potenciométerben van 2 drót ami folyamatosan súrlódik egymáshoz. A sok éves fel-le kapcsolgatás során a menetek megszakadhatnak benne, ezért nem működik rendesen. Azért dobálja fel-le a munkagépet, mert fals értéket olvas be a számítógép és úgy érzékeli, hogy most ő pl leejti a munkagépet.
0. Nem kell megijedni az elektronikától, nagyon egyszerű az egész. Leszeded az akksit.
1. Szét kéne szedni a TCE modult, ehhez azt kell tenni hogy van az a műanyag támaszod a TCE modulon, leszeded és a jobb alul a képen, ahol találkozik a fekete modul a szürke műanyaggal ott oldalt van egy torx csavar, kitekered. Egy jobbra(hátsó ablak fele) + fel(plafon irányába) mozdulattal ki lehet szedni a modult. Óvatosan emeld ki. Bal oldalt van egy földelőkábel, le kell csavarni. Az alján van egy sok késes csatlakozó(ez megy a hátsó emelőkhöz, hidraulika kapcsolókhoz, szenzorokat olvas be, innen kap tápot, stb), amit egy műanyag fityisz biztosít. Elmozdítod azt az izét és óvatosan elkezded széthúzni. A sok késes másik felén van egy műanyag kampó, ezért ezt a nagy csatlakozót nem kihúzni kell hanem kifordítani. Ha ez megvan akkor kiszedted az egészet gyakorlatilag.
2. Miután a kezedbe került a TCE modul és megnézed a hátulját akkor látható hogy a burkolat amiben az elektronika van azt több csavar tartja össze. Kitekered az összeset. ÓVATOSAN szétnyitod és látni fogod a kapcsolót.
3. A kapcsolónak(igazából ellenállásnak) 3 db lába van. Föld, Ellenállás, Feszültség.
Képek: #3940 Renault Ares 2021-02-19 21:57:13 hozzászólás ebben a fórum topicban.
Bemásolod az url-t és mutatja:
Az a lényeg hogy multiméterrel megkéne nézni, hogy amikor mozgatod a kart akkor a multiméter mutatja a feszültséget vagy pedig kiakad a különböző állásokban. A multimétert feszültség mérő módra állítod. Az egyik kábelt ráteszed valamelyik külső lábára, a másikat a középső lábára. Az hogy +- mutat az nem érdekes, mert az alkatrész 0V és 5V között működik és a multiméter referencia feszültséget mutat, teháthogy most balról vagy jobbról folyik az áram. Ahogyan tekered a kapcsolót látni fogod az egyes állásokhoz tartozó értékeket a multiméteren. Ha semmit nem mutat a multiméter ott szakadás van és biztos lehetsz abban, hogy a kapcsolód rossz.
Milyen javítási lehetőségeink vannak?
1. Én kerestem ugyanilyen változthatató ellenállást. Létezik amelyik ugyanezekkel a tulajdonságokkal rendelekezik, de a kapcsoló foglalatába nem fér bele, max ha belefaragod, tehát lesmirglized a változtatható ellenállás műanyag burkolatát. Konkrétan ezt az ellenállást csak és kizárólag a CLAAS traktorokba gyártották nettó fa...ág az egész, hihetetlen hogy sehol nem lehet kapni.
2. Valahonnan bontasz/szerzel TCE modulból egy ilyen ellenállást, az sem fog több ideig tartani, mint amit kicserélsz.
3. Az AXIÁLban konkrétan csak akkor tudod megszerezni az ellenállást ha a komplett elektronikát megveszed. Az ellenállás hozzátartozik az elektronikához, mert hozzá van forrasztva, ezért egybe adják az egészet, nem lehet külön megvenni. Kb 300.000Ft körül mozog az elektronika.
4. Az AXIÁLban megveszed az egész modult műaynag burkolatostúl mindenestűl. Kb 500.000Ft.
5. Ha találsz egy ellenállást akkor belemókolod valahogy. Ha szétszeded a kapcsolót akkor látni fogod, hogy az ellenállás vége egy speciális alakú henger, ami pontosan belemegy a műanyag zöld kallantyúba. Nem azt mondom hogy nincsenek lehetetlenek, de én nem akartam vele próbálkozni.
6. Ha belegondolsz ez egy mérnöki tervezési hiba. Poros, mocskos környezetbe raknak egy olyan kis elektronikai alkatrészt, ami fizikai kapcsolgatással működik, két drót közé megy a por, súrlódik, elkopik, hülyeség az egész. Ráadásul neked nincsen szükséged a 0V-5V közötti tartományra teljesen. Összesen 5 értéket néz a TCE számítógép: úszó, süllyesztés, STOP, emelés, szállítás.
Én azt csináltam, hogy kimértem az adott művelethez tartozó ellenállás értékeket. Vettem egy digitális potenciométert és egy arduino uno mikrokontrollert, egy 3 állású ipari kis kapcsoló kart és 2 gombot.
A feladat annyi hogy programozol egy logikát. A kapcsolók és gombok állásából kitalálod hogy milyen feszültség értéket adjon ki a digitális változtatható ellenállás és annak függvényében fog viselkedni a TCE modulod.
Ha összeraktad az áramkört, akkor ugyanazt a tápot, földet és bemenetet kell csatlakoztatni a TCE modulhoz, mint az eredeti potenciométerhez.
Itt a videóm a működő projektről:
https://www.youtube.com/watch?v=0NhXCjmh0Po
Ha belemélyedsz a dologba akár távirányítót is készíthetsz hozzá, így kívülről, vezeték nélkül tudod kezeleni a függesztő szerkezetet.
#3940 Renault Ares 2021-02-19 21:57:13 hozzászólásnál nézz körül, van ott még több kép.
Nem biztos, hogy könnyen emészthető amit leírtam, de igyekeztem egyszerűen leírni, remélem tudtam segíteni.
Válasz otvospatrik93 #4285. hozzászólásáraés egyébként ilyenkor hogy folytatódik a történet? körbejárták két órán keresztül, harmadnap hozták a cuccot, kicserélték, és nem jött be. kifizetted? kiszedetted velük? vagy mi történik ilyenkor?
Válasz otvospatrik93 #4285. hozzászólásáraLehet az alacsony nyomású szenzor szarakodik jobb hátsó kerék sonka előtt van egy tömb annak a tetején.Nekem azzal volt gond de annyira, hogy leesett a fék nyomás,vagy túl magasra ment és már a hajtást is megszakította.Másik gépen meg óránkén megvan nyomva a fék és így nem jön elő a hibajel.Ha át tudod váltani a műszerfalon hogy P betűt és értéket mutat akkor azt figyeld menetközbe elvileg 75-és 105 között ingadozik ha jól emlékszem ha valamelyik értéket átlépi, akkor hiba üzenet.
Sziasztok 2015 claas arion 620 olyan problémám van hogy egy idő után felvillan a Piros felkiáltójel és irritáló sipolas van.
Érdekes mert néha ha 3-5 percenként csak rá nyomok egy kicsit a fékre nem csinálja ,de ha elfelejtem rögtön beadja.
Leállítás újraindítás után elfelejti de egy kis idő múlva kezdi elölről.
Az axial volt kín hidroakkumlatort cserélt mert azt mondta az a baja , de nem javult meg.
Esetleg találkozott már valaki ilyennel?
Köszönöm
Válasz Gergely Péter #4282. hozzászólásáraazt tudod csinálni, hogy azt a kis kart, amit kapcsolgatsz, elkezded előre-hátra mozgatni munkahelyzetbe, feszegeted kicsit, mozgatod, keresed a kontakthibáját, és nézd, hogy mit csinál hátul. meg fogod találni, hogy az szarakszik.
Válasz Bárány #4281. hozzászólásáraezt a hibát ki tudja úgy zárni, hogy 0%ra veszi le az érzékenységet, vagy lehúzza a stekkereket a csapokról. elvileg úgy is megy a gép, nem dob hibát.
biztos vagyok benne, hogy az a potméter a rossz, egyszerűen rossz értéket ad ki, hiába van munkahelyzetbe, ha azt adja ki, hogy emelésre kapcsolta, vagy azt adja ki, hogy le kell ejteni földig.
Válasz Gergely Péter #4279. hozzászólásáraMég egy harmadik tipp: esetleg valamelyik erőmérő csap, vagy a kábele is lehet rossz. Bár, hogy emiatt egészen a földre leejtené-e, ... a fene tudja.
Válasz Bárány #4275. hozzászólásáraÁlló helyzetben nem csinálja abszolút.Mikor elindulok vele és neki állok kint a földön dolgozni abban a pillanatban elkezdi.
Válasz Gergely Péter #4271. hozzászólásáramondjuk ez a levegősödés ez érdekes, valahol falsot szívhat a szivattyú? minden más működik? ez a két probléma egyszerre jelentkezett, vagy valameliyk előbb, és utána jött a másik?
Válasz Gergely Péter #4271. hozzászólásáratípushiba az a kapcsoló, amit kapcsolgatsz, amit tekergetsz. az egy potméter, és ha elkopik, akkor ugye nem azt adja ki, amit kellene, és ezért szabályoz az agya.
rönós topicba kb. egy éve valaki csinált helyette egy maszek megoldást, azt hiszem azok az értéket is ott vannak, amik a különböző állásokban kell adnia a kapcsolónak.
de ha rékeresel neten, talán svájci cég vállalja ezek javítását, de lehet van magyar is, aki megcsinálja. ha meg tudtad csináltatni, akkor légy szíves írd le, hogy ki, hol csinálta meg.
Válasz envagyok2 #4270. hozzászólásáraAbban az állapotban ahogy most van a képen nem csinálja mert semleges helyzetben van a kapcsoló amint át rakom lefelé szintezésre el kezdi dobálni egyszer gondol egyet le ejti majd fel emeli.És ez menne egész nap.
Válasz Gergely Péter #4263. hozzászólásárahogy kezdődött a probléma? semmi gond, és egyszer csak elekzdődött a fel-le, ugyan ennyiszer, ugyan így mint most? vagy csak egyet-egyet emelet rajta, vagy leejtette, aztán egyre többet, egyre gyakrabban?
ha így középállásba van a kar, mint a képen, így is ugrál, vagy így megtartja?
Válasz Bárány #4265. hozzászólásáraJaaa, csak gondoltam már cseréltél. Neked lefolyik abba a kis tartályba olaj?? Nekem pórtól beragadt aztán mindig folyik mindenen
Válasz RARGAkèny #4264. hozzászólásáraGondolom, az Axiálnál.
Ez gyárilag ilyen. A szelep komplett be van építve egy öntvényházba, tehermentesítő karral, porvédő fedéllel együtt.
Sziasztok.Olyan problémával küzdök hogy Claas Ares 696rz típusú trakin a függesztő szerkezet fel-le ugrál.Nem tartja meg a szintező a karokat.A függesztő szerkezet munka hengerei napi szinten le levegősödnek.Esetleg járt már így valaki ezzel a típussal?
Link nekem ilyenek vannak, végét le kell tekerni, golyókra vigyázni, belső nutja tele van porral, és nem engedi a golyót sugár irányba kifelé mozdulni, ezért nem tudod bedugni. Visszafelé golyókat zsírral beragasztom azt kész. 6db max fél óra és 2 évente megcsinálom.
Válasz Büresz #4257. hozzászólásáraSzerintem nincs meg, nem mozdult az a része aminek mozogni kellett volna. De oszd már meg mi bánata van! Mert a miénk nem volt szerelhető első ránézésre.
4807 hozzászólás
Válasz Ares 826 #4306. hozzászólásáraCsak tippelek:
mélyszántásnál egy nem forgatható ekével
- nem tesz jót a trakinak ha az összes folyadék a jobboldalában van egy egész munkanapon át
- a vezető is a fenébe kívánja, hogy napi 8órát az egyik oldalra dőlve kell "ücsörögnie"
- a traki gumijai is a barázdában hamarább gajra mennek
A best off mélyszántásban a lánctalpas traki és vontatott mélyszántó eke
A Xerion azért már nagy masina, inkább a barázda melletti munkákra való.
Mennyire mély a mély ?
Van ahol 3 lánctalpas húzza az ekét, mert dínókig lemennek, de van ahol elég egy ilyen kombináció is
Válasz Diesel Tibor #4305. hozzászólásáraMiért is, pedig én is gondolkodom vásárlásban és sokat szántanék vele???
Válasz Nagy Attila_32027 #4304. hozzászólásáraBarázdában nem járhat!!!!!!
Sziasztok. 2005 évj rába hidas Xerion 3300asról kellene valami infó erdészeti talajmunkára használnánk föleg szántani rigol ekével. Érdemes vele foglakozni vagy felejtős?
CLAAS bemutató
8-as axionok tankján van külön szuszogó, vagy csak a tanksapkán keresztül kapnak gyárilag levegőt?
Válasz otvospatrik93 #4299. hozzászólására2013 as volt, mi a kérdés?
sziasztok claas ares 325-ös hibakódot dobot esetleg valaki tudja hogy mit jelent.
Sziasztok valakinek az országban 2015 claas arion 620 traktorja van esetleg?
Válasz otvospatrik93 #4297. hozzászólásáraA szenzor csere sem segített?
Válasz Hypolit #4287. hozzászólásáraSzia van amikor 80-nál van amikor 77 van amikor 90nel dobja ki a jelet és a sipolast.
Válasz feri6 #4295. hozzászólásáraKöszönöm megpróbáljuk
Válasz otvospatrik93 #4294. hozzászólásáraHidroakksi akkor derül ki hogy rossz e ha elviszed egy hidraulikás céghez, tölthető nitrogénnel, műanyag kupak alatt,(2-3 évente a váltó hidroakksiját se árt nézetni ráfér a töltés)
A túl magas nyomást nálunk is a jobb kerék mögötti alacsony nyomású szenzor csere megoldotta.
Válasz envagyok2 #4288. hozzászólásáraKijött az axial , radugta a gépet kiírta a kódot, rendelte az alkatrészt , 4-5 nap múlva hozta , igen rossz volt már a hidroakkumlator , kicserlte.
Kuldtek a számlát .
Kifizettem mert elvileg már rossz volt .
De a hiba ugyan úgy fenn áll.
Válasz Hypolit #4287. hozzászólásáraElvileg az a hibakód jelentése hogy túl magas a hidroakkumlatorba a nyomás.
De köszi holnap megnézem.
Válasz Ares 826 #4286. hozzászólásáraElvileg a 620-asnal egyben van a fekolaj a hidraulika olajjal.
Egyenesen állva is akár alapjáraton járatva is kb félóra járatás után ha nem nyomkodom a féket.
Válasz Renault Ares #4289. hozzászólásáramondtam én akkor is, hogy sláger cucc lesz ez, látod, már kettő rendelésed is van, hahahaha
Válasz Gergely Péter #4271. hozzászólására"A helyzet erő szabályzó 10%-on van" van a kijelző mellett 4 db gomb. Felgomb és legomb, meg két gomb hogy kicsit hullámzik meg nagyon hullámzik. Addig nyomogasd a kicsit hullámzik gombot amíg nullát nem mutat a kijelző.
Ez a szabályzó ez úgy működik, hogy nézi a kerék "slipp"-jét, csúszását. Ezt úgy számolja ki, hogy méri a váltó sebességét és nézi a haladási sebességet. Ha a kettő eltér akkor csúszik a kerék. Ha nagyon kapar a gép és eléri azt az értéket amit beállítottál akkor kiemeli.
Válasz Gergely Péter #4263. hozzászólásáraHali!
Nekem volt ilyen problémám. Amit kapcsolgatsz az egy potenciométer, változtatható ellenállás.
A potenciométerben van 2 drót ami folyamatosan súrlódik egymáshoz. A sok éves fel-le kapcsolgatás során a menetek megszakadhatnak benne, ezért nem működik rendesen. Azért dobálja fel-le a munkagépet, mert fals értéket olvas be a számítógép és úgy érzékeli, hogy most ő pl leejti a munkagépet.
0. Nem kell megijedni az elektronikától, nagyon egyszerű az egész. Leszeded az akksit.
1. Szét kéne szedni a TCE modult, ehhez azt kell tenni hogy van az a műanyag támaszod a TCE modulon, leszeded és a jobb alul a képen, ahol találkozik a fekete modul a szürke műanyaggal ott oldalt van egy torx csavar, kitekered. Egy jobbra(hátsó ablak fele) + fel(plafon irányába) mozdulattal ki lehet szedni a modult. Óvatosan emeld ki. Bal oldalt van egy földelőkábel, le kell csavarni. Az alján van egy sok késes csatlakozó(ez megy a hátsó emelőkhöz, hidraulika kapcsolókhoz, szenzorokat olvas be, innen kap tápot, stb), amit egy műanyag fityisz biztosít. Elmozdítod azt az izét és óvatosan elkezded széthúzni. A sok késes másik felén van egy műanyag kampó, ezért ezt a nagy csatlakozót nem kihúzni kell hanem kifordítani. Ha ez megvan akkor kiszedted az egészet gyakorlatilag.
2. Miután a kezedbe került a TCE modul és megnézed a hátulját akkor látható hogy a burkolat amiben az elektronika van azt több csavar tartja össze. Kitekered az összeset. ÓVATOSAN szétnyitod és látni fogod a kapcsolót.
3. A kapcsolónak(igazából ellenállásnak) 3 db lába van. Föld, Ellenállás, Feszültség.
Képek: #3940 Renault Ares 2021-02-19 21:57:13 hozzászólás ebben a fórum topicban.
Bemásolod az url-t és mutatja:
https://static.agroinform.huhttps://static.agroinform.hu/data/forum/images/agroinform_20210219215511_7.jpg
https://static.agroinform.huhttps://static.agroinform.hu/data/forum/images/agroinform_20210219215624_1.jpg
https://static.agroinform.huhttps://static.agroinform.hu/data/forum/images/agroinform_20210219215633_2.jpg
Az a lényeg hogy multiméterrel megkéne nézni, hogy amikor mozgatod a kart akkor a multiméter mutatja a feszültséget vagy pedig kiakad a különböző állásokban. A multimétert feszültség mérő módra állítod. Az egyik kábelt ráteszed valamelyik külső lábára, a másikat a középső lábára. Az hogy +- mutat az nem érdekes, mert az alkatrész 0V és 5V között működik és a multiméter referencia feszültséget mutat, teháthogy most balról vagy jobbról folyik az áram. Ahogyan tekered a kapcsolót látni fogod az egyes állásokhoz tartozó értékeket a multiméteren. Ha semmit nem mutat a multiméter ott szakadás van és biztos lehetsz abban, hogy a kapcsolód rossz.
Milyen javítási lehetőségeink vannak?
1. Én kerestem ugyanilyen változthatató ellenállást. Létezik amelyik ugyanezekkel a tulajdonságokkal rendelekezik, de a kapcsoló foglalatába nem fér bele, max ha belefaragod, tehát lesmirglized a változtatható ellenállás műanyag burkolatát. Konkrétan ezt az ellenállást csak és kizárólag a CLAAS traktorokba gyártották nettó fa...ág az egész, hihetetlen hogy sehol nem lehet kapni.
2. Valahonnan bontasz/szerzel TCE modulból egy ilyen ellenállást, az sem fog több ideig tartani, mint amit kicserélsz.
3. Az AXIÁLban konkrétan csak akkor tudod megszerezni az ellenállást ha a komplett elektronikát megveszed. Az ellenállás hozzátartozik az elektronikához, mert hozzá van forrasztva, ezért egybe adják az egészet, nem lehet külön megvenni. Kb 300.000Ft körül mozog az elektronika.
4. Az AXIÁLban megveszed az egész modult műaynag burkolatostúl mindenestűl. Kb 500.000Ft.
5. Ha találsz egy ellenállást akkor belemókolod valahogy. Ha szétszeded a kapcsolót akkor látni fogod, hogy az ellenállás vége egy speciális alakú henger, ami pontosan belemegy a műanyag zöld kallantyúba. Nem azt mondom hogy nincsenek lehetetlenek, de én nem akartam vele próbálkozni.
6. Ha belegondolsz ez egy mérnöki tervezési hiba. Poros, mocskos környezetbe raknak egy olyan kis elektronikai alkatrészt, ami fizikai kapcsolgatással működik, két drót közé megy a por, súrlódik, elkopik, hülyeség az egész. Ráadásul neked nincsen szükséged a 0V-5V közötti tartományra teljesen. Összesen 5 értéket néz a TCE számítógép: úszó, süllyesztés, STOP, emelés, szállítás.
Én azt csináltam, hogy kimértem az adott művelethez tartozó ellenállás értékeket. Vettem egy digitális potenciométert és egy arduino uno mikrokontrollert, egy 3 állású ipari kis kapcsoló kart és 2 gombot.
A feladat annyi hogy programozol egy logikát. A kapcsolók és gombok állásából kitalálod hogy milyen feszültség értéket adjon ki a digitális változtatható ellenállás és annak függvényében fog viselkedni a TCE modulod.
Ha összeraktad az áramkört, akkor ugyanazt a tápot, földet és bemenetet kell csatlakoztatni a TCE modulhoz, mint az eredeti potenciométerhez.
Itt a videóm a működő projektről:
https://www.youtube.com/watch?v=0NhXCjmh0Po
Ha belemélyedsz a dologba akár távirányítót is készíthetsz hozzá, így kívülről, vezeték nélkül tudod kezeleni a függesztő szerkezetet.
#3940 Renault Ares 2021-02-19 21:57:13 hozzászólásnál nézz körül, van ott még több kép.
Nem biztos, hogy könnyen emészthető amit leírtam, de igyekeztem egyszerűen leírni, remélem tudtam segíteni.
Válasz otvospatrik93 #4285. hozzászólásáraés egyébként ilyenkor hogy folytatódik a történet? körbejárták két órán keresztül, harmadnap hozták a cuccot, kicserélték, és nem jött be. kifizetted? kiszedetted velük? vagy mi történik ilyenkor?
Válasz otvospatrik93 #4285. hozzászólásáraLehet az alacsony nyomású szenzor szarakodik jobb hátsó kerék sonka előtt van egy tömb annak a tetején.Nekem azzal volt gond de annyira, hogy leesett a fék nyomás,vagy túl magasra ment és már a hajtást is megszakította.Másik gépen meg óránkén megvan nyomva a fék és így nem jön elő a hibajel.Ha át tudod váltani a műszerfalon hogy P betűt és értéket mutat akkor azt figyeld menetközbe elvileg 75-és 105 között ingadozik ha jól emlékszem ha valamelyik értéket átlépi, akkor hiba üzenet.
Válasz otvospatrik93 #4285. hozzászólásáraVan benne elég fékolaj???? Mikor csinálja szántás közben barázdában vagy egyenesen állva a gép akkor is ???
Sziasztok 2015 claas arion 620 olyan problémám van hogy egy idő után felvillan a Piros felkiáltójel és irritáló sipolas van.
Érdekes mert néha ha 3-5 percenként csak rá nyomok egy kicsit a fékre nem csinálja ,de ha elfelejtem rögtön beadja.
Leállítás újraindítás után elfelejti de egy kis idő múlva kezdi elölről.
Az axial volt kín hidroakkumlatort cserélt mert azt mondta az a baja , de nem javult meg.
Esetleg találkozott már valaki ilyennel?
Köszönöm
Válasz Gergely Péter #4282. hozzászólásáraazt tudod csinálni, hogy azt a kis kart, amit kapcsolgatsz, elkezded előre-hátra mozgatni munkahelyzetbe, feszegeted kicsit, mozgatod, keresed a kontakthibáját, és nézd, hogy mit csinál hátul. meg fogod találni, hogy az szarakszik.
Válasz Bárány #4281. hozzászólásáraezt a hibát ki tudja úgy zárni, hogy 0%ra veszi le az érzékenységet, vagy lehúzza a stekkereket a csapokról. elvileg úgy is megy a gép, nem dob hibát.
biztos vagyok benne, hogy az a potméter a rossz, egyszerűen rossz értéket ad ki, hiába van munkahelyzetbe, ha azt adja ki, hogy emelésre kapcsolta, vagy azt adja ki, hogy le kell ejteni földig.
Válasz Ares 826 #4280. hozzászólására500 üzemóránként cserélek hidraulika olajat és a hozzá tartozó 3 db szűrőt.
Válasz Gergely Péter #4279. hozzászólásáraMég egy harmadik tipp: esetleg valamelyik erőmérő csap, vagy a kábele is lehet rossz. Bár, hogy emiatt egészen a földre leejtené-e, ... a fene tudja.
Válasz Gergely Péter #4279. hozzászólásáraSzűrők tiszták mikor volt olajcsere a váltóban???????
Válasz Bárány #4275. hozzászólásáraÁlló helyzetben nem csinálja abszolút.Mikor elindulok vele és neki állok kint a földön dolgozni abban a pillanatban elkezdi.
Válasz envagyok2 #4274. hozzászólásáraA levegősödés már régóta fen áll.Mindegyik emelő munkahenger oldalán van gyárilag légtelenítő csavar.
Válasz Gergely Péter #4269. hozzászólásáraTudom hogy nincs rajta tekerő, én arra a kerek gombra gondoltam amelyikkel állítod a szállításkori csillapítást.
Válasz Gergely Péter #4269. hozzászólásáraTudom hogy nincs rajta tekerő, én arra a kerek gombra gondoltam amelyikkel állítod a szállításkori csillapítást.
Válasz Gergely Péter #4271. hozzászólásáraKét tipp:
1. Az a billenökapcsoló, vagy a kábelei kontaktosak lehetnek. (Mozgás közben, rázkódáskor esetleg jobban csinálja, mint állva?)
2. A pozíció szenzor, vagy a kábele is lehet hibás. Elsőnek egy kis kontakt sprayt meg lehet próbálni a csatlakozó(k)nál.
Válasz Gergely Péter #4271. hozzászólásáramondjuk ez a levegősödés ez érdekes, valahol falsot szívhat a szivattyú? minden más működik? ez a két probléma egyszerre jelentkezett, vagy valameliyk előbb, és utána jött a másik?
Válasz Gergely Péter #4271. hozzászólásáratípushiba az a kapcsoló, amit kapcsolgatsz, amit tekergetsz. az egy potméter, és ha elkopik, akkor ugye nem azt adja ki, amit kellene, és ezért szabályoz az agya.
rönós topicba kb. egy éve valaki csinált helyette egy maszek megoldást, azt hiszem azok az értéket is ott vannak, amik a különböző állásokban kell adnia a kapcsolónak.
de ha rékeresel neten, talán svájci cég vállalja ezek javítását, de lehet van magyar is, aki megcsinálja. ha meg tudtad csináltatni, akkor légy szíves írd le, hogy ki, hol csinálta meg.
Válasz envagyok2 #4270. hozzászólásáraElő jele nem volt neki.
Válasz envagyok2 #4270. hozzászólásáraAbban az állapotban ahogy most van a képen nem csinálja mert semleges helyzetben van a kapcsoló amint át rakom lefelé szintezésre el kezdi dobálni egyszer gondol egyet le ejti majd fel emeli.És ez menne egész nap.
Válasz Gergely Péter #4263. hozzászólásárahogy kezdődött a probléma? semmi gond, és egyszer csak elekzdődött a fel-le, ugyan ennyiszer, ugyan így mint most? vagy csak egyet-egyet emelet rajta, vagy leejtette, aztán egyre többet, egyre gyakrabban?
ha így középállásba van a kar, mint a képen, így is ugrál, vagy így megtartja?
Válasz Ares 826 #4268. hozzászólásáraSzia.Ezen nincs tekergető.Az azt hiszem az eggyel újabb széria.A helyzet erő szabályzó 10%-on van.
Válasz Gergely Péter #4263. hozzászólásáraNem nyomkodtad el véletlenül a kezelő pultot??? A kerek zöld gombok az a csillapítós az hány % van állítva???
Válasz RARGAkèny #4266. hozzászólásáraIgen, ennél a fajtánál nem dugul el. A 410-esen más fajta volt, azt le is dobtam.
Válasz Bárány #4265. hozzászólásáraJaaa, csak gondoltam már cseréltél. Neked lefolyik abba a kis tartályba olaj?? Nekem pórtól beragadt aztán mindig folyik mindenen
Válasz RARGAkèny #4264. hozzászólásáraGondolom, az Axiálnál.
Ez gyárilag ilyen. A szelep komplett be van építve egy öntvényházba, tehermentesítő karral, porvédő fedéllel együtt.
Válasz Bárány #4262. hozzászólásáraIlyen porvédőt hol lehet kapni??
Sziasztok.Olyan problémával küzdök hogy Claas Ares 696rz típusú trakin a függesztő szerkezet fel-le ugrál.Nem tartja meg a szintező a karokat.A függesztő szerkezet munka hengerei napi szinten le levegősödnek.Esetleg járt már így valaki ezzel a típussal?
Válasz Büresz #4260. hozzászólásáraNekem a 2008-as Arionon ilyenek vannak. Még semmi bajuk nem volt.
Válasz Büresz #4260. hozzászólásáraEz szerelhető, én is ketté szoktam szedni mert néha fellazul a közepe és nme lehet rendesen benyomni!
Link nekem ilyenek vannak, végét le kell tekerni, golyókra vigyázni, belső nutja tele van porral, és nem engedi a golyót sugár irányba kifelé mozdulni, ezért nem tudod bedugni. Visszafelé golyókat zsírral beragasztom azt kész. 6db max fél óra és 2 évente megcsinálom.
Válasz Büresz #4257. hozzászólásáraSzerintem nincs meg, nem mozdult az a része aminek mozogni kellett volna. De oszd már meg mi bánata van! Mert a miénk nem volt szerelhető első ránézésre.
Válasz Büresz #4257. hozzászólásáraMi az a két perces baj, hogy lehet megcsinálni???