Válasz Sanyi #636. hozzászólásáraAki a törzskönyvön van a tulaj (azaz csak ő adhatja el). A forgalmiban meg az üzembentartó van de ez a forgalmiban jelezve is kéne lenni.
Tudom nem jó helyre irtam ,de nem tudom hol tehetném fel a kérdést.lene egy traktor lehetséges az hogy a törzskönyvön és a forgalmi engedéjben más név szerepel ,vagy més az üzemben tartó.vagy akinek a neve szerepel a forgalmin azé a traktor
Válasz Gumóka #634. hozzászólásáraVégül kötöttem rá biztosítást mert a másikra(MBP) csináltam először és 3 napra felszámoltak 1000 forint fedezetlenségi díjat.
Válasz HGabi #632. hozzászólásáraNem vonják ki forgalomból, csak kérésre.
Biztosítást tudsz és kell is kötnöd rá, másképp nem írják át. Csak új forgalmit nem kapsz, a régibe írják be, hogy átírás napjától Te vagy a tulajdonos.
Ezzel le tudod műszakiztatni, majd ismét kormányablak és adnak új forgalmit, a műszakis papírokat is vidd.
Én így vettem pótkocsit, 4 éve lejárt műszakist, átírástól 1,5 év után vittem műszakira, semmi gond nem volt.
Válasz HGabi #632. hozzászólásáraÉn kötnék, mert utána meg lesz fedezetlenségi díj, ami volt olyan nekem hogy 80eFt. Ha ideiglenesen kivonják forgalomból, akkor meg a biztosítási díjat visszaadják amíg ki volt vonva forgalomból. Gondolom nem évekig lesz kivonva? Amúgy a díja nem sok 6-10eFt/év én annyit már nem sajnálok az ilyesmire, mert utána ha kiböknek egy olyan összeget hát rosszul is leszek.
Vettem múlt héten egy Eb pótkocsit.
3 éve nincs műszakija,
Ugye nem fognak új forgalmit adni mert nincs műszaki, és ki is fogják vonni ideiglenesen a forgalomból.
Kérdésem az hogy ilyenkor is kell rá kötni biztosítást vagy nem kell csak műszaki előtt?
Válasz ..MZ/X.. #627. hozzászólásáraKöszi!
Akkor lehet a papírmunkát elcsúsztatom jövőre!
Elég lesz naprára rendbe kapni, nem hogy még okmányirodába szaladgáljak.
Válasz apuci #628. hozzászólására
Amíg a rendszám fut addig szerintem fizetni kell.
Tőlem egész évet vasalnak be, igaz kotró meg traktor is benne van, nem csak a kombino.
Biztosítás nem kell. Elég akkor megkötni amikor mész kiváltani a rendszámot.
Érdemes még az idén megcsinálni mert januártól átvariálják a rendszámozást aztán még nem tudni mi lesz utána.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Szerintem zöld lesz. Az tűnik egyszerűbbnek.
Még annyi kérdésem lenne, hogy itt is kellene az adásvétel napjától a biztosítás?
Egyszer utánfutó vételkor két nap múlva kötöttem, és elég rendes napi díjat számoltak fel.
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy adott egy HW 80.11-es pótkocsi amit kb 20 éve véglegesen kivontak a forgalomból. Az akkori papírjai megvannak csak a két sarka van levágva. A kérdésem az lenne hogy lenne rá lehetőség hogy azt valami úton-módon vissza tudjam helyezni forgalomba? Ha igen akkor hogyan? Vagy felejtsem el? Az állapota kiváló, tető alatt tárolt egy rohadás nincs rajta, jó gumik vannak rajta, világítás is rendben, szigorított műszakin is simán átmenne.
Válasz atisgyulai #619. hozzászólásáraMeglett végül a zöldség?
Zöld egyszerűbb mint a piros ha a környékbeli tokmányiroda normális. Pengetsz egy 20-ast, villantani kell egy magyar gépkönyvet vagy tipusbizonyítványt amiben benne vannak a gép műszaki adatai, a max 25km/h haladási sebességre kíváncsiak leginkább, egy adásvételit, MVH regszámot, megkötött biztosításról valami igazolást. Nyilatkozol, hogy a gép alkalmas a forgalomban való biztonságos részvételre. Kapsz két rendszámot, egy ideiglenes forgalomban tartási engedélyt, egy indítási naplót. A naplót ügyesen vésed, hova, merre indulsz a géppel, rendőr kéri igazoltatáskor.
Munkagép címszó alatt lehet rá kötni biztosítást. Signal nekem ~14e/év, csak a szokásos dolgoktól függ, születési év, jogsi éve, irányítószám. Van olcsóbb is, most akarok váltani.
Ha nagyobb okmányba mész van polcon rendszám, ha nincs akkor 2-3 hét mire legyártják. Hosszabbítás 3 évente 6500 Forint.
Válasz atisgyulai #616. hozzászólásáraA zöld rendszám sokkal egyszerűbb. Gépkönyv, adás-vételi, biztosítás. Nem kell vinni sehová a gépet. Kormányablak fél óra és kész. 3 évente 5000Ft a hosszabbítás.
Pirosnál egyedi forgalomba helyezés, műszaki vizsga.
A zöld rendszámmal elvileg nem lehet menni kűlföldre.
Válasz atisgyulai #616. hozzászólásáraHa visszaolvasol itt, meg a zöld rendszám témában és a forgalomba helyezésesben, akkor sok minden le lesz írva, aminek egy része igaz, másik része nem, mivel mi fórumozók írjuk.
Én pirosra csinálnám.
Zöldre nem vizsgáztatni kell, hanem igényelni, szerintem erre gondoltál.
Elvileg jövőre a piros és a zöld rendszám meg is fog szűnni, legalábbis ezt írták több cikkben is.
Mondja meg nekem valaki jelenleg kell-e a fekete rendszámos mg vontató vásárlásakor eredet vizsgát csináltatnom,(mindenki mást mond{:confused:)a lassúra nem kell azt tudom de fekete rendszámosom még nem volt (de most lesz)
Válasz völgyizsolt #607. hozzászólásáraA köcsög eu rendelet miatt szerintem sem lehet levizsgáztatni! De akkor is szemetek mert a repülőkön meg a hajókon semmi sincs, mert azzal ők repkednek vagy épp a rengeteg hajó meg hozza az árút a sok idióta eu-s vezérnek, tisztelet a kivételnek közöttük!
Válasz völgyizsolt #607. hozzászólásáraAzért még megpróbálom még az nkh-nál, hátha még nem foglalkoznak ezzel. Egy olyan országban ahol ebből a típusból szaladgál az utakon vagy millió darab egy már nem oszt nem szoroz. Pont a szaros traktorokat kell basztatni, miközben a kerozin zabáló szarok meg a hajók sokkal nagyobb kárt okoznak. Használt gépnél is számít a környezetvédelmi besorolás? Remélem akkor a külföldről behozott sok szemét autót se fogják így forgalomba helyezni.
Válasz t-16m #581. hozzászólásáraSzia !
Sajnos véleményem és tudásom szerint erről le késtél.....
Amúgy valóban ez volt a menetrend ....
De a fránya EU a 2013/167 hetes rendelete értelmében ez így már nem felel meg!
Sokkal jobb ha ezután MINDENKI
rendszám és bizti nélkül szaladgál.........
Nem fizet adót stb
OKOS EMBEREK
Válasz ..MZ/X.. #604. hozzászólásáraMa megvolt a műszaki. Festett, szép rendszámmal. A festéssel nem volt gond, a fehér rész kis helyen repedt, felvált, és hiányos. Cseréltetni akarta, de aztán ráhagyta. Ez volt hibapont. Meg a vonófej. Aztán végülis minden maradt a régibe. És sikerült.
Válasz Utász #587. hozzászólására6000-ért kapsz újat. Ha mindkettő kifakult akkor új rendszámot, forgalmit, törzskönyvet kell csináltatni ami kb 30e. Futottam vele több kört, szerintem mivel önhibámon kívül lesz olvashatatlan ingyen kellene cserélniük. Ahány irodában voltam, elmondták, hogy jogos lenne a dolog, de nekik ilyen opció nincs, csak a fizess paraszt van. Így alkoholossal le van pingálva műszakin, utána meg lemosva róla.
Műszakira úgy kell menni, hogy olvasható legyen a rendszám.
Válasz t-16m #586. hozzászólásáraElméletileg sima ügy, gyakorlatilag meg menj be minden papírral az okmányba aztán az nkh-hoz egyeztetni. Ne menet közben derüljön ki, hogy cumi van aztán vakarózhatsz.
Egyik helyen nem tudják mit csinálnak a másikon. Pl zöld rendszámnál tőlem kértek az okmányban nkh-tól papírt mert nélküle nem csinálják meg. Nkh-nál mondták hogy ők ugyan nem tudnak és nem is akarnak velem foglalkozni, tudják, abban az irodában hlyék, menjek xy-ba ott simán kiadják. Így is lett.
Válasz butique #601. hozzászólásáraAkkor tartsd meg, vigyázz rá, és legfőképp ne reklámozd. Több lehetőséged nincs, egy db-ot pótolnak, utána csere-bere.
Válasz Utász #599. hozzászólásáraNyilván ha igényes nem feltűnően van csinálva az elmegy. Amúgy mikor trakiról elhagytam a "tokmány" irodában mondtam hogy elhagytam, egy papírt kallet kitölteni + kb 6000 és két héten belül mehettem az újért. aratásnál meg előkerült ami leesett most három van.
Valaki járt már úgy, hogy pótkocsit vittem vizsgára és mivel 2008-ban volt utoljára műszaki ami 2013-ban lejárt, így nem tudják vállalni mert csak 2010-ig látnak vissza a rendszerben, és így csak hatóságin tudják újként felvinni a rendszerbe.
Én is megfestettem. Megkérdeztem a vizsgabiztost, ahova viszem. Azt mondta, szépen, vonalból ne menjen ki, élénk piros legyen, fényképen látszódjon.
Csak néztem ki fejemből....
Akkor így lesz....
Én két pótkocsiéra meg egy traktoréra festettem rá, mind a három volt vizsgázni nem szóltak. Mondjuk elpöcsöltem vele, egy méterről nem mondom meg, hogy festve volt.
Válasz Rabó001 #594. hozzászólásáraNálunk még szólnak is érte, ha fakó, itt sokan újítják festékkel otthon, nem szólnak érte.
Ez is attól függ, hol, hogyan értelmezik a jogszabályt.
Válasz butique #592. hozzászólásáraValószínűleg így van ahogy írod, szabály szerint nem szabadna átfesteni. A valóságban meg rengeteg át van pingálva, természetesen csak a piros, és nemtudom hogy valakinek volt-e gondja vele, szólt-e érte a hatóság, lett-e feljelentés, rendszámlevétel, stb. Ettől függetlenül ha törvénysértő, akkor az. Mindenki eldönti mit csinál.
Válasz Nyomasek Bobo #588. hozzászólásáraAz nem jó, mert ha átfested az egyedi azonosító megváltoztatása, ha a rendőr észre veszi már szerelik is le. +feljelentenek
Válasz Isssti #589. hozzászólásáraIgen, legalábbis mi pár éve csináltunk ilyet, pótkocsi már 20 éve megvolt.
Csak olyannal terveztesd aki ismerős az nkh-nal.
Sziasztok, pótkocsi lehet e még úgy üzembe helyezni, hogy utólag megtervezik és vihetem vizsgára papírozni, vagy mit lehetne tenni egy jó alvázzal szerintetek?
788 hozzászólás
Válasz t-16m #637. hozzászólására

Válasz Sanyi #636. hozzászólásáraAki a törzskönyvön van a tulaj (azaz csak ő adhatja el). A forgalmiban meg az üzembentartó van de ez a forgalmiban jelezve is kéne lenni.
Tudom nem jó helyre irtam ,de nem tudom hol tehetném fel a kérdést.lene egy traktor lehetséges az hogy a törzskönyvön és a forgalmi engedéjben más név szerepel ,vagy més az üzemben tartó.vagy akinek a neve szerepel a forgalmin azé a traktor
Válasz Gumóka #634. hozzászólásáraVégül kötöttem rá biztosítást mert a másikra(MBP) csináltam először és 3 napra felszámoltak 1000 forint fedezetlenségi díjat.
Válasz HGabi #632. hozzászólásáraNem vonják ki forgalomból, csak kérésre.
Biztosítást tudsz és kell is kötnöd rá, másképp nem írják át. Csak új forgalmit nem kapsz, a régibe írják be, hogy átírás napjától Te vagy a tulajdonos.
Ezzel le tudod műszakiztatni, majd ismét kormányablak és adnak új forgalmit, a műszakis papírokat is vidd.
Én így vettem pótkocsit, 4 éve lejárt műszakist, átírástól 1,5 év után vittem műszakira, semmi gond nem volt.
Törzskönyvet viszont fogsz kapni.
Válasz HGabi #632. hozzászólásáraÉn kötnék, mert utána meg lesz fedezetlenségi díj, ami volt olyan nekem hogy 80eFt. Ha ideiglenesen kivonják forgalomból, akkor meg a biztosítási díjat visszaadják amíg ki volt vonva forgalomból. Gondolom nem évekig lesz kivonva? Amúgy a díja nem sok 6-10eFt/év én annyit már nem sajnálok az ilyesmire, mert utána ha kiböknek egy olyan összeget hát rosszul is leszek.
sziasztok
Vettem múlt héten egy Eb pótkocsit.
3 éve nincs műszakija,
Ugye nem fognak új forgalmit adni mert nincs műszaki, és ki is fogják vonni ideiglenesen a forgalomból.
Kérdésem az hogy ilyenkor is kell rá kötni biztosítást vagy nem kell csak műszaki előtt?
Válasz ..MZ/X.. #629. hozzászólásáraValószínű te tudod jobban.

Erről a több járműről halottam már én is!
Válasz ..MZ/X.. #627. hozzászólásáraKöszi!

Akkor lehet a papírmunkát elcsúsztatom jövőre!
Elég lesz naprára rendbe kapni, nem hogy még okmányirodába szaladgáljak.
Válasz apuci #628. hozzászólására
Amíg a rendszám fut addig szerintem fizetni kell.
Tőlem egész évet vasalnak be, igaz kotró meg traktor is benne van, nem csak a kombino.
Válasz ..MZ/X.. #627. hozzászólásáraNekem olyan rémlik hogy nem kell egész évre biztosítás csak a betakarítási időre.
Válasz atisgyulai #626. hozzászólásáraGratula!
Biztosítás nem kell. Elég akkor megkötni amikor mész kiváltani a rendszámot.
Érdemes még az idén megcsinálni mert januártól átvariálják a rendszámozást aztán még nem tudni mi lesz utána.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Szerintem zöld lesz. Az tűnik egyszerűbbnek.
Még annyi kérdésem lenne, hogy itt is kellene az adásvétel napjától a biztosítás?
Egyszer utánfutó vételkor két nap múlva kötöttem, és elég rendes napi díjat számoltak fel.
Válasz ..MZ/X.. #620. hozzászólásáraIgen, megvan.

Ma elhoztuk.
Válasz Gazdász93 #622. hozzászólásáraVissza lehet helyezni.
Válasz Gazdász93 #622. hozzászólásáraBiztos vissza lehet, de a kpm ad pontos fölvilágítást, valószínű oda kell vinnem műszakira!
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy adott egy HW 80.11-es pótkocsi amit kb 20 éve véglegesen kivontak a forgalomból. Az akkori papírjai megvannak csak a két sarka van levágva. A kérdésem az lenne hogy lenne rá lehetőség hogy azt valami úton-módon vissza tudjam helyezni forgalomba? Ha igen akkor hogyan? Vagy felejtsem el? Az állapota kiváló, tető alatt tárolt egy rohadás nincs rajta, jó gumik vannak rajta, világítás is rendben, szigorított műszakin is simán átmenne.
Válasz atisgyulai #619. hozzászólásáralassújármű, 7-10eFt, ja meg kellett a Mg. Regisztrációs szám, de a kapott nyomtatvánnyal együtt.
Válasz atisgyulai #619. hozzászólásáraMeglett végül a zöldség?
Zöld egyszerűbb mint a piros ha a környékbeli tokmányiroda normális. Pengetsz egy 20-ast, villantani kell egy magyar gépkönyvet vagy tipusbizonyítványt amiben benne vannak a gép műszaki adatai, a max 25km/h haladási sebességre kíváncsiak leginkább, egy adásvételit, MVH regszámot, megkötött biztosításról valami igazolást. Nyilatkozol, hogy a gép alkalmas a forgalomban való biztonságos részvételre. Kapsz két rendszámot, egy ideiglenes forgalomban tartási engedélyt, egy indítási naplót. A naplót ügyesen vésed, hova, merre indulsz a géppel, rendőr kéri igazoltatáskor.
Munkagép címszó alatt lehet rá kötni biztosítást. Signal nekem ~14e/év, csak a szokásos dolgoktól függ, születési év, jogsi éve, irányítószám. Van olcsóbb is, most akarok váltani.
Ha nagyobb okmányba mész van polcon rendszám, ha nincs akkor 2-3 hét mire legyártják. Hosszabbítás 3 évente 6500 Forint.
Válasz VW passat #618. hozzászólásáraBiztosítás milyen kategória néven fut?
Mennyi a díja kb./év.
Függ valami teljesítménytől, vagy önsúlytól, stb.?
Válasz atisgyulai #616. hozzászólásáraA zöld rendszám sokkal egyszerűbb. Gépkönyv, adás-vételi, biztosítás. Nem kell vinni sehová a gépet. Kormányablak fél óra és kész. 3 évente 5000Ft a hosszabbítás.
Pirosnál egyedi forgalomba helyezés, műszaki vizsga.
A zöld rendszámmal elvileg nem lehet menni kűlföldre.
Válasz atisgyulai #616. hozzászólásáraHa visszaolvasol itt, meg a zöld rendszám témában és a forgalomba helyezésesben, akkor sok minden le lesz írva, aminek egy része igaz, másik része nem, mivel mi fórumozók írjuk.
Én pirosra csinálnám.
Zöldre nem vizsgáztatni kell, hanem igényelni, szerintem erre gondoltál.
Elvileg jövőre a piros és a zöld rendszám meg is fog szűnni, legalábbis ezt írták több cikkben is.
Sziasztok!
Kombájnt piros vagy zöld rendszámra érdemes vizsgáztatni?
Melyikhez milyen papírok kellenek, és mi az anyagi vonzata?
Sziasztok
Forgalomból véglegesen kivont trakit vissza lehet helyezni ha igen mi a menete? Fekete helyett kaphat piros rendszámot?
Válasz Vadmalac #613. hozzászólásáraAkkor mégis csak egy 20-asom bánja!
Persze az eladó erősítette hogy dehogy kell! Gyanítottam hogy nem én járok jól.
Válasz Tisler #611. hozzászólásáraÉn most voltam, kell.
Válasz Tisler #611. hozzászólására3 éve még kellett.
Sziasztok!
Mondja meg nekem valaki jelenleg kell-e a fekete rendszámos mg vontató vásárlásakor eredet vizsgát csináltatnom,(mindenki mást mond{:confused:)a lassúra nem kell azt tudom de fekete rendszámosom még nem volt (de most lesz)
Válasz pirosl #579. hozzászólására20-9451149
ő csinálja
a vizsgáztatást
Válasz völgyizsolt #607. hozzászólásáraA köcsög eu rendelet miatt szerintem sem lehet levizsgáztatni! De akkor is szemetek mert a repülőkön meg a hajókon semmi sincs, mert azzal ők repkednek vagy épp a rengeteg hajó meg hozza az árút a sok idióta eu-s vezérnek, tisztelet a kivételnek közöttük!










Válasz völgyizsolt #607. hozzászólásáraAzért még megpróbálom még az nkh-nál, hátha még nem foglalkoznak ezzel. Egy olyan országban ahol ebből a típusból szaladgál az utakon vagy millió darab egy már nem oszt nem szoroz. Pont a szaros traktorokat kell basztatni, miközben a kerozin zabáló szarok meg a hajók sokkal nagyobb kárt okoznak. Használt gépnél is számít a környezetvédelmi besorolás? Remélem akkor a külföldről behozott sok szemét autót se fogják így forgalomba helyezni.
Válasz t-16m #581. hozzászólásáraSzia !
Sajnos véleményem és tudásom szerint erről le késtél.....
Amúgy valóban ez volt a menetrend ....
De a fránya EU a 2013/167 hetes rendelete értelmében ez így már nem felel meg!
Sokkal jobb ha ezután MINDENKI
rendszám és bizti nélkül szaladgál.........
Nem fizet adót stb
OKOS EMBEREK
Válasz ..MZ/X.. #604. hozzászólásáraMa megvolt a műszaki. Festett, szép rendszámmal. A festéssel nem volt gond, a fehér rész kis helyen repedt, felvált, és hiányos. Cseréltetni akarta, de aztán ráhagyta. Ez volt hibapont. Meg a vonófej. Aztán végülis minden maradt a régibe. És sikerült.
Válasz Nyomasek Bobo #588. hozzászólásáraHa nem megy műszakira hagyd a fenébe, jan1-től mindet cserélni kell mert megszűnik a piros, átvezetik feketére.
Válasz Utász #587. hozzászólására6000-ért kapsz újat. Ha mindkettő kifakult akkor új rendszámot, forgalmit, törzskönyvet kell csináltatni ami kb 30e. Futottam vele több kört, szerintem mivel önhibámon kívül lesz olvashatatlan ingyen kellene cserélniük. Ahány irodában voltam, elmondták, hogy jogos lenne a dolog, de nekik ilyen opció nincs, csak a fizess paraszt van. Így alkoholossal le van pingálva műszakin, utána meg lemosva róla.
Műszakira úgy kell menni, hogy olvasható legyen a rendszám.
Válasz t-16m #586. hozzászólásáraElméletileg sima ügy, gyakorlatilag meg menj be minden papírral az okmányba aztán az nkh-hoz egyeztetni. Ne menet közben derüljön ki, hogy cumi van aztán vakarózhatsz.
Egyik helyen nem tudják mit csinálnak a másikon. Pl zöld rendszámnál tőlem kértek az okmányban nkh-tól papírt mert nélküle nem csinálják meg. Nkh-nál mondták hogy ők ugyan nem tudnak és nem is akarnak velem foglalkozni, tudják, abban az irodában hlyék, menjek xy-ba ott simán kiadják. Így is lett.
Válasz butique #601. hozzászólásáraAkkor tartsd meg, vigyázz rá, és legfőképp ne reklámozd. Több lehetőséged nincs, egy db-ot pótolnak, utána csere-bere.

Válasz Utász #599. hozzászólásáraNyilván ha igényes nem feltűnően van csinálva az elmegy. Amúgy mikor trakiról elhagytam a "tokmány" irodában mondtam hogy elhagytam, egy papírt kallet kitölteni + kb 6000 és két héten belül mehettem az újért. aratásnál meg előkerült ami leesett most három van.
Valaki járt már úgy, hogy pótkocsit vittem vizsgára és mivel 2008-ban volt utoljára műszaki ami 2013-ban lejárt, így nem tudják vállalni mert csak 2010-ig látnak vissza a rendszerben, és így csak hatóságin tudják újként felvinni a rendszerbe.
Én is megfestettem. Megkérdeztem a vizsgabiztost, ahova viszem. Azt mondta, szépen, vonalból ne menjen ki, élénk piros legyen, fényképen látszódjon.




Csak néztem ki fejemből....
Akkor így lesz....
Én két pótkocsiéra meg egy traktoréra festettem rá, mind a három volt vizsgázni nem szóltak. Mondjuk elpöcsöltem vele, egy méterről nem mondom meg, hogy festve volt.
Válasz Rabó001 #594. hozzászólásáraNálunk még szólnak is érte, ha fakó, itt sokan újítják festékkel otthon, nem szólnak érte.
Ez is attól függ, hol, hogyan értelmezik a jogszabályt.
Válasz butique #592. hozzászólásáraCsak nem veszik észre...1 hónap múlva fakóbb, mint előtte
Válasz Rabó001 #594. hozzászólásáraMi ahol szoktuk vizsgáztatni a vizsgáztató alkoholos fillcel átfesti
Válasz butique #592. hozzászólásáraValószínűleg így van ahogy írod, szabály szerint nem szabadna átfesteni. A valóságban meg rengeteg át van pingálva, természetesen csak a piros, és nemtudom hogy valakinek volt-e gondja vele, szólt-e érte a hatóság, lett-e feljelentés, rendszámlevétel, stb. Ettől függetlenül ha törvénysértő, akkor az. Mindenki eldönti mit csinál.
Válasz Isssti #591. hozzászólásáraHát ez jó kérdés, a nevére már nem emlékszem, magát az ügyet sem én intéztem akkor még, valószínűleg azért.
Válasz Nyomasek Bobo #588. hozzászólásáraAz nem jó, mert ha átfested az egyedi azonosító megváltoztatása, ha a rendőr észre veszi már szerelik is le. +feljelentenek
Válasz Rabó001 #590. hozzászólásáraKöszönöm, esetleg tudnál ajánlani valakit?
Válasz Isssti #589. hozzászólásáraIgen, legalábbis mi pár éve csináltunk ilyet, pótkocsi már 20 éve megvolt.
Csak olyannal terveztesd aki ismerős az nkh-nal.
Sziasztok, pótkocsi lehet e még úgy üzembe helyezni, hogy utólag megtervezik és vihetem vizsgára papírozni, vagy mit lehetne tenni egy jó alvázzal szerintetek?