Válasz Anicska #10425. hozzászólásáraBal oldalon válaszd ki a keresett modellt és találsz hozzá rajzot .
https://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/proxima-plus-8541-10541/katalog_nd_8541_10541_proxima_plus__222_212_469.html
Tudtok olyan helyet ahonnan le lehet tölteni a 6245 zetor gépkönyvét ,szét kell húzni a váltó javításához ,egy darabig jön ,de pár centi után valami még fogja.Köszönöm a segítségeteket már előre is .
Adott egy 162es Super változat! A mostani nehéz korulményekben szántáskor a hátsó difizár elkezd visítani, mint a nyomatékváltó.
Katalógusban. vagyis a C-verzio mellékletben kikerestem, hogy valoszinuleg a lamellák lesznek megkopva. Kérdésem a kovetkezo!
Javította már valaki, és ha igen hol szerezte be hozzá a motyíokat, mivel a katalogusban elég fura kat.számok vannak, és egy oldalon sem találok egyezést, hogy megtudjam rendelni. Esetleg nemlehet, hogy a kardán lamelláival azonosok?
Válasz Bigiboy77 #10414. hozzászólásáraHa nem nagy keres kuldhetnel elerhetoseget magadra a lorant90@citromail.hu cimre . Kerdeznek par dolgot . Koszonom elore is
Válasz Zetor 105 power #10407. hozzászólásáraHa alkatrészt keresel itt van villamossági rész.
https://www.agroservisop.cz/proxima_plus_%208541_10541/menu.html
Rajzot nem tudok sajnos.
Sziasztok! Kinek hogy váltak be, mik a tapasztalatok és kinek mi a véleménye a zetorokrol? Ezen belül a 12045-12045-12245 mik a különbségek, melyik jobb?
Üdv!Olyan kérdésem lenne,hogy van egy 105-ös proxima Powerünk.10 év alatt problémamentesen üzemelt a cégünkbe,most viszont olyan problémánk van vele,hogy a gép beindul,de se előre se hátra nem mozdul meg a váltón a két lssító gomb sem kapcsol,ezáltal a váltót sem engedi kalibrálni a tlt-sem működik.
A kuplungérzékelő elekronika jó az irányvátó működik,az elosztótömbön amik a nyomást szabályozzák a vátóhoz és a tlthez azok a mágnesszelepek működnek.Elektronikát átvizsgáltuk a vezetékek épek nincs szakadt szál az áram kimegy mindenhova.Szervizesek a központi agyra(elekronikai egységre)
gyanakszanak de ha az nem lenne jó elméletileg mindent tiltana és a gép sem indulhatna be,és a hidraulika rendszer sem működhetne.Esetleg valaki tudná,hogy a tiltásokat hogy lehetne kiiktatni?vagy egyéb ötlet.
Tudom ebből a szériából nincs sok de, ha valaki járt már így vagy van esetleg valami ötlete azt megköszönném.Minden információ segíthet.
Proxima power-esek vagy proxima plus-os traktorok vannak így felszerelve.
Előre is köszönöm,ha valaki tud segíteni!
Sziasztok!
6211 Zetornál tudja valaki mennyi súlyt szoktak rakni a hasa alá?
Van két fajta amit a katalogusba találtam az egyikből 4db ír a másikból 2db, de a második könyebb is mint amiből 4db ír a katalogus.
Mièrt van ilyen eltérés?
Köszi
Válasz Sk Laci #10398. hozzászólásáraHűtő csapjàt is piszkàld meg!nàlunk a cégbe van 16db zetor 62xx,72xx,77xx én fagyàllózom minden évben de még 12 liter sosem jött ki se be,peddig tényleg ezt írja a könyv-fűtésel együtt.
Válasz *** HM *** #10396. hozzászólásáraKöszi.
Felhívtam a Zetor szervizest, ő is 10-12 L mondott, majd Zetor tulajt, az 10-11 L mondott fütéssel. Ez nekem nincsen, De azt a 7,5-8 L keveslem.
De mindkét motorba annyi menne?
Válasz Sk Laci #10394. hozzászólásáraNappal is fagy felétek ? Nem bírod beindítani 1 percre nyitott csapokkal le vett hűtő sapkával ? Nekem a kombájnban bent maradna 3-4 liter ha nem indítanám be leeresztés után.
Válasz Buvargabi #10392. hozzászólásáraHogy mind ki e ment azt nem tudom, mert a bágeron csak kinyitottam a csapot és kifolyt a víz még novemberben.
Kifolyás után megpiszkáltam vékony dróttal a csap belselyét, nem jött ki semmi. Nem volt behordva a csap.
Mostan jelentik a fagyokat, fagyállót meg nem nagyon akarok bele tenni, mert a hütőn a csapon el van törve a rugó, ami a csapot biztosítja, így bármikor kifolyhat a hütőfolyadék. A csapot nem megy megengedni, de ilyen hidegben nem akarom erőltetni, el ne pattanjon a hütő alja.
Hütővizet a rakodóban cseréltem, amiben ugyan olyan motor van, mint a bágeron, ebben direkt mértem, mennyi hütőfolyadék megy bele, hogy tudjam mennyit keverjek be.
Válasz Sk Laci #10391. hozzászólásáraKiment a hengerfejből is!annyi van benne amennyit kiengedtél.ha engeded ki a blokk oldalàn lévő csapot mindig figyelni kell mert el szok dugolni és benmarad a víz!!!egy darab drótot vagy szeget kell belenyomni és folyik tovàbb.
Mennyi hütővíz megy a Zetor 67xx-69xx motorokba fütés nélkül?
Nem találom sehol se a katalógusban.
Ugyan ilyen motor van a UN 053 rakodóban és a DH 112 bágerban.
Az UN-ben lecseréltem 7,5-8 L lehetett. Valóban csak ennyi víz van benne, vagy valahol bentmaradt a fejben a hütővíz?
Sürgős lenne, mert komolyabb fagyokat jelentenek, de a bágerból csak ki lett engedve a víz a motorblokk oldalából és a hütő aljából.
Fent a fejekből kicsurog így?
Nem fog szétfagyni fent a fej?
Tekintettel arra, hogy hengerenként külön hengerfejek vannak, át vannak kötve egyesével a blokkal is, vagy bennemarad a víz?
Válasz béla12 #10363. hozzászólásáraNekem ugyanilyen gondom van 6211-es Zetorral. Sokszor csak többszöri kuplungolás után volt hajlandó bevenni a sebességet alapjáraton. Lecseréltem a hidraulikus munkahengereket de az sem oldotta meg a problémát. Széthúzni még nem volt lelki erőm. Ha azóta sikerült volna megoldani a gondot érdekelne hogyan sikerült.
Kedves Zetoros kollégák!
Típusváltás miatt keresnék saját használatra Zetor 32340, vagy Zetor 5245 tarktort. A munakgépeim métrete, ill. a gép befoglaló méretei miatt nagyobb nem kellene.
Ha valaki tud eladó gépet kérem jelezze:
20/383-7601, vagy
bela6606@gmail.com
Válasz erik18 #10378. hozzászólására"Az miért lehet H a váltó hűtő nem melegszik?"
A hűtőre a váltóhidraulika nyomástartó szelepéről megy az olaj , ha nincs túlfolyás a szelepről akkor nincs olajhűtés sem . Ez akkor lehet : ha a szivattyú már csak a nyomástartáshoz szükséges teljesítményt tudja vagy a rendszer vesztesége sok ill. a kettő kombinációja .
A gond ilyenkor még az , hogy a kényszerkenésű helyek sem kapnak kenést , ugyanis azt a hűtőről visszatérő olaj végezné . Ezen túl : hűtés nélkül még jobban melegszik az olaj és még vékonyabb lesz , így még jobban csökken a szivattyú teljesítménye .
Kapcsolj ki minden fogyasztót (első hajtás - ki , váltó - béka , TLT - ki )és így mérj nyomást meleg olaj mellett , majd egyesével kapcsold a funkciókat , amelyiknél nagy az esés - ott a kopás is biztos . Ha így nem találsz kiugró hibát , akkor a szivattyú a fő gyanúsított . Sajnos csak cserélni lehet és ahhoz szét kell húzni a váltót .
Válasz erik18 #10378. hozzászólásáraNem melegszik: Nyomás megvan? Szelep jó?
Difi: 162esbe lamellas zárható difi. Szerintem más lehet a difiház.
Vagy Nospin, állandóan zárt. Sok közút nem való neki.
A most kaphatóhoz(400euró kb) kell átalakítás.
1: a difi bolygó öntveny tartóját esztergáljátok
2: Mi a bronz tányérból vetettünk le annyit, hogy működjön...ki tudjon nyitni.
11626 hozzászólás
Válasz Anicska #10425. hozzászólásáramotort váltot huzod vagy váltó diferenciált váltofedelet levetted
Válasz Anicska #10425. hozzászólásáraBal oldalon válaszd ki a keresett modellt és találsz hozzá rajzot .
https://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/proxima-plus-8541-10541/katalog_nd_8541_10541_proxima_plus__222_212_469.html
Sziasztok Zetorosok !
Tudtok olyan helyet ahonnan le lehet tölteni a 6245 zetor gépkönyvét ,szét kell húzni a váltó javításához ,egy darabig jön ,de pár centi után valami még fogja.Köszönöm a segítségeteket már előre is .
Válasz jozef24 #10423. hozzászólásáraMegvettem! és két melléklet van a 162-eshez.
Válasz kajszi_71823 #10420. hozzászólásárahonnan töltötted le super verzio katalogját
Válasz T.f. #10421. hozzászólásáraNagyon szépen koszonom!
Válasz kajszi_71823 #10420. hozzászólásárahttps://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/17819-lamela-vnitrni/
https://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/18269-lamela-treci-/
Szevasztok zetorosok!

Adott egy 162es Super változat! A mostani nehéz korulményekben szántáskor a hátsó difizár elkezd visítani, mint a nyomatékváltó.
Katalógusban. vagyis a C-verzio mellékletben kikerestem, hogy valoszinuleg a lamellák lesznek megkopva. Kérdésem a kovetkezo!
Javította már valaki, és ha igen hol szerezte be hozzá a motyíokat, mivel a katalogusban elég fura kat.számok vannak, és egy oldalon sem találok egyezést, hogy megtudjam rendelni. Esetleg nemlehet, hogy a kardán lamelláival azonosok?
Válasz Nyomasek Bobo #10418. hozzászólásáraMa hoztam egy valtot azt elkeszitem majd ha engedi az idoom . Igy a csere nem tart majd csak egy nap es mehet
Válasz lorant90 #10412. hozzászólásáraBegyorsítod a vénséget?
Válasz Bigiboy77 #10414. hozzászólásáraHa nem nagy keres kuldhetnel elerhetoseget magadra a lorant90@citromail.hu cimre . Kerdeznek par dolgot . Koszonom elore is
Válasz Bigiboy77 #10414. hozzászólásáraTe is szlovakiabol vagy igaz ,Ds jaras?
Válasz Bigiboy77 #10414. hozzászólásáraKoszi
Válasz lorant90 #10412. hozzászólásáraItt talatam egyben a szettet.
https://www.atpmotor.cz/cs/e-shop/47478-sada-na-prestavbu-prevodovky-4-r-35-km-hod
Valahol megvan meg az osszes alkatresz egyenkent koddal. ha kell kesobb kiturom a tablazataimbol.
B.
Válasz Zetor 105 power #10407. hozzászólásáraMibaj?
Udv . Valakk megtudna mondani a katalogus szamat azon alkatreszeknek amivel 40 km/h tudom gyorsitani a crystalt ?koszi
Válasz Zetor 105 power #10410. hozzászólásáraMelyik béka hányszor villog? (hányas hibakódot dob ki?)
Valakinek esteleg hibakódlista?


A két teknős villogása jelzi a hibakódokat!
Válasz Hali Laci #10408. hozzászólásáraKöszönöm ez is sokat segített!
Válasz Zetor 105 power #10407. hozzászólásáraHa alkatrészt keresel itt van villamossági rész.
https://www.agroservisop.cz/proxima_plus_%208541_10541/menu.html
Rajzot nem tudok sajnos.
Üdv valakinek esetleg van Zetor Proxima Powernek vagy plusnak elektronikai kapcsolási rajza?
Válasz Hús Futár #10403. hozzászólásáraAz olajnyomások rendben vannak!
Más valami gátolja a dolgokat sajnos!
Válasz hudacskoadam11081 #10404. hozzászólásáraHogy mi a különbség azt nem tudom
Nekem 12045 van szeretem nagyon nem bántam meg hogy ilyet vettünk
Jó a súlyelosztás , kényelmes, jo a fogyasztása,
Hátránya lassú, több törődés igényel mint egy mtz
Mezei mtz szerelők már nem mernek hozzányulni
Sziasztok! Kinek hogy váltak be, mik a tapasztalatok és kinek mi a véleménye a zetorokrol? Ezen belül a 12045-12045-12245 mik a különbségek, melyik jobb?
Válasz Zetor 105 power #10402. hozzászólásáraOlaj nyomások meg vannak a váltóban ?
Üdv!Olyan kérdésem lenne,hogy van egy 105-ös proxima Powerünk.10 év alatt problémamentesen üzemelt a cégünkbe,most viszont olyan problémánk van vele,hogy a gép beindul,de se előre se hátra nem mozdul meg a váltón a két lssító gomb sem kapcsol,ezáltal a váltót sem engedi kalibrálni a tlt-sem működik.
A kuplungérzékelő elekronika jó az irányvátó működik,az elosztótömbön amik a nyomást szabályozzák a vátóhoz és a tlthez azok a mágnesszelepek működnek.Elektronikát átvizsgáltuk a vezetékek épek nincs szakadt szál az áram kimegy mindenhova.Szervizesek a központi agyra(elekronikai egységre)
gyanakszanak de ha az nem lenne jó elméletileg mindent tiltana és a gép sem indulhatna be,és a hidraulika rendszer sem működhetne.Esetleg valaki tudná,hogy a tiltásokat hogy lehetne kiiktatni?vagy egyéb ötlet.
Tudom ebből a szériából nincs sok de, ha valaki járt már így vagy van esetleg valami ötlete azt megköszönném.Minden információ segíthet.
Proxima power-esek vagy proxima plus-os traktorok vannak így felszerelve.
Előre is köszönöm,ha valaki tud segíteni!
Válasz Tehenes #10400. hozzászólásáraItt a használati megtanálod a sulyokat is
http://www.cals.cz/zetorservice/files/1/UR%20I%205211-7745%20FR.pdf
Sziasztok!
6211 Zetornál tudja valaki mennyi súlyt szoktak rakni a hasa alá?
Van két fajta amit a katalogusba találtam az egyikből 4db ír a másikból 2db, de a második könyebb is mint amiből 4db ír a katalogus.
Mièrt van ilyen eltérés?
Köszi
Válasz Sk Laci #10398. hozzászólásáraHűtő csapjàt is piszkàld meg!nàlunk a cégbe van 16db zetor 62xx,72xx,77xx én fagyàllózom minden évben de még 12 liter sosem jött ki se be,peddig tényleg ezt írja a könyv-fűtésel együtt.
Válasz *** HM *** #10396. hozzászólásáraKöszi.
Felhívtam a Zetor szervizest, ő is 10-12 L mondott, majd Zetor tulajt, az 10-11 L mondott fütéssel. Ez nekem nincsen, De azt a 7,5-8 L keveslem.
De mindkét motorba annyi menne?
Válasz mtz1221 #10395. hozzászólásáraKi volt engedve a víz, majd beindítva, de csak pár csepp jött ki a csapokon.
Válasz Sk Laci #10391. hozzászólására6011 7011re 10.8at ír
Válasz Sk Laci #10394. hozzászólásáraNappal is fagy felétek ? Nem bírod beindítani 1 percre nyitott csapokkal le vett hűtő sapkával ? Nekem a kombájnban bent maradna 3-4 liter ha nem indítanám be leeresztés után.
Válasz Sk Laci #10393. hozzászólásáraCspot megengedni - kitekerni a hütőből a csapot lett volna helyesen leírva
Válasz Buvargabi #10392. hozzászólásáraHogy mind ki e ment azt nem tudom, mert a bágeron csak kinyitottam a csapot és kifolyt a víz még novemberben.
Kifolyás után megpiszkáltam vékony dróttal a csap belselyét, nem jött ki semmi. Nem volt behordva a csap.
Mostan jelentik a fagyokat, fagyállót meg nem nagyon akarok bele tenni, mert a hütőn a csapon el van törve a rugó, ami a csapot biztosítja, így bármikor kifolyhat a hütőfolyadék. A csapot nem megy megengedni, de ilyen hidegben nem akarom erőltetni, el ne pattanjon a hütő alja.
Hütővizet a rakodóban cseréltem, amiben ugyan olyan motor van, mint a bágeron, ebben direkt mértem, mennyi hütőfolyadék megy bele, hogy tudjam mennyit keverjek be.
Válasz Sk Laci #10391. hozzászólásáraKiment a hengerfejből is!annyi van benne amennyit kiengedtél.ha engeded ki a blokk oldalàn lévő csapot mindig figyelni kell mert el szok dugolni és benmarad a víz!!!egy darab drótot vagy szeget kell belenyomni és folyik tovàbb.
Mennyi hütővíz megy a Zetor 67xx-69xx motorokba fütés nélkül?
Nem találom sehol se a katalógusban.
Ugyan ilyen motor van a UN 053 rakodóban és a DH 112 bágerban.
Az UN-ben lecseréltem 7,5-8 L lehetett. Valóban csak ennyi víz van benne, vagy valahol bentmaradt a fejben a hütővíz?
Sürgős lenne, mert komolyabb fagyokat jelentenek, de a bágerból csak ki lett engedve a víz a motorblokk oldalából és a hütő aljából.
Fent a fejekből kicsurog így?
Nem fog szétfagyni fent a fej?
Tekintettel arra, hogy hengerenként külön hengerfejek vannak, át vannak kötve egyesével a blokkal is, vagy bennemarad a víz?
Válasz Gazdász93 #10386. hozzászólásáraNem sikerült, ez ilyen.
Válasz nagylaszlo0209 #10388. hozzászólásáraa nyomatéknövelö szelepje 6011 esbe van
Üdv, zetor 6011es traktoron mit működtet, és mi vezérli a bal hátsó kerék előtti mágnesszelep.köszönöm
Válasz Gazdász93 #10386. hozzászólásáraMérjed meg a hézagot a kinyomócsapágy és a patkók között. Ha rendben, akkor a szinkronokra tippelek.
Válasz béla12 #10363. hozzászólásáraNekem ugyanilyen gondom van 6211-es Zetorral. Sokszor csak többszöri kuplungolás után volt hajlandó bevenni a sebességet alapjáraton. Lecseréltem a hidraulikus munkahengereket de az sem oldotta meg a problémát. Széthúzni még nem volt lelki erőm. Ha azóta sikerült volna megoldani a gondot érdekelne hogyan sikerült.
Válasz mgszerelo #10377. hozzászólásáraAgrobíró szerintem tud küldeni .
Kedves Zetoros kollégák!
Típusváltás miatt keresnék saját használatra Zetor 32340, vagy Zetor 5245 tarktort. A munakgépeim métrete, ill. a gép befoglaló méretei miatt nagyobb nem kellene.
Ha valaki tud eladó gépet kérem jelezze:
20/383-7601, vagy
bela6606@gmail.com
Köszönettel:
Sötét Béla
Válasz erik18 #10378. hozzászólására"Az miért lehet H a váltó hűtő nem melegszik?"
A hűtőre a váltóhidraulika nyomástartó szelepéről megy az olaj , ha nincs túlfolyás a szelepről akkor nincs olajhűtés sem . Ez akkor lehet : ha a szivattyú már csak a nyomástartáshoz szükséges teljesítményt tudja vagy a rendszer vesztesége sok ill. a kettő kombinációja .
A gond ilyenkor még az , hogy a kényszerkenésű helyek sem kapnak kenést , ugyanis azt a hűtőről visszatérő olaj végezné . Ezen túl : hűtés nélkül még jobban melegszik az olaj és még vékonyabb lesz , így még jobban csökken a szivattyú teljesítménye .
Kapcsolj ki minden fogyasztót (első hajtás - ki , váltó - béka , TLT - ki )és így mérj nyomást meleg olaj mellett , majd egyesével kapcsold a funkciókat , amelyiknél nagy az esés - ott a kopás is biztos . Ha így nem találsz kiugró hibát , akkor a szivattyú a fő gyanúsított . Sajnos csak cserélni lehet és ahhoz szét kell húzni a váltót .
Válasz erik18 #10381. hozzászólásáraArra gondolok, ami a megfelelő nyomás meglétekor engedi a hűtőbe az olajat...
Válasz Nyomasek Bobo #10380. hozzászólásáraHát a gomba helyére óra van kötve ahol az első meghajtáshoz is jön a cső az 10-12 bár a szabályzó-t hol találom?
Válasz erik18 #10378. hozzászólásáraNem melegszik: Nyomás megvan? Szelep jó?
Difi: 162esbe lamellas zárható difi. Szerintem más lehet a difiház.
Vagy Nospin, állandóan zárt. Sok közút nem való neki.
A most kaphatóhoz(400euró kb) kell átalakítás.
1: a difi bolygó öntveny tartóját esztergáljátok
2: Mi a bronz tányérból vetettünk le annyit, hogy működjön...ki tudjon nyitni.
Válasz erik18 #10378. hozzászólásáraElső difi
Üdv. 160as- zetornál létezik zárható első digi. Az miért lehet H a váltó hűtő nem melegszik?