Mint az a típus weboldalán olvasható, a legalábbis érdekesnek mondható traktort egy 389 köbcentiméteres, egyhengeres négyütemű, 8,3 kW (11,1 LE) teljesítményű Honda GX 390 benzinmotor működteti. Alapkivitelben berántózsinórral indítható, de rendelhető önindítóval is. Sebességváltója mechanikus, 6 előre- és 3 hátrameneti sebességgel, 1,9 km/h és 16,8 km/h közötti sebességtartományban.

A traktort nem kormánykerékkel, hanem kormányvillával lehet irányítani, akár egy quadot. A teljesítményleadó tengely (TLT) percenként ezres fordulatszámmal pörög, hidraulikája kétirányú.

A hárompontos függesztőmű 220 kg-os súly emelésére alkalmas.

A traktor súlya 455 kilogramm, szélessége 89 centiméter (ennek is köszönhető a fordulékonysága), ami egészen hihetetlen, a gyártó szerint mégis stabil és biztonságos.  Hasmagassága két fokozatban állítható, ami alkalmassá teszi a magasabb növénykultúrákban végzett munkára is.

S ami még a kormányzásnál is nagyobb különlegesség: a traktor képes dolgozni tartós hátramenetben, ilyenkor a vezetőülés átszerelhető a traktor orrára, a menetiránnyal szembe, a kormányvilla pedig átfordítható.

Persze, ilyenkor a forró motor a kezelő alá kerül – Indiában ez biztosan nem jelent problémát, az ottani gazdák hozzászoktak a hőséghez. Azt viszont nem tudjuk elképzelni, hogy mondjuk Európában nagy karriert futna be a csodagép...