A pótkocsik dupla "U" profilú főtartókból álló, robusztus vázszerkezettel rendelkeznek. Alapkivitelben – a két felső modellt kivéve – parabola laprugós felfüggesztésű tandem tengellyel vannak szerelve a pótkocsik, míg a két legnagyobb modell – ugyan felfüggesztésben azonos, de – már tridem tengelyekkel rendelkezik, melynél a hátsó kerekek kormányzottak.

kocsiA Brantner új Power Push Plus letoló rendszerű pótkocsicsaládjának egyik tagja – fotó: hb-brantner.at

Kétféle maximális sebességű kivitelben érhetők el attól függően, hogy az adott országban milyen előírások vonatkoznak a mezőgazdasági pótkocsikra. A pótkocsicsalád kerekeit talajkímélő, 550/60 R 22,5 és 560/60 R 22,5 méretű, Agri Radial Mitas abroncsokkal szerelik fel.

Az alacsony súlypont-kialakításnak és a kompakt felépítésnek köszönhetően kiváló stabilitással rendelkezik nagy sebesség és hirtelen irányváltoztatás esetén is. A felépítmény 4 mm vastag acéllemezből készül, 2 méter magasságú, külső merevítőkkel ellátott oldalfalakkal, teljesen sima belső felülettel. A felépítmény oldalfalai nagy térfogatú termények szállításához 2300 mm-re bővíthetők.

Az 1,65 méter magas letoló fal rakfelület felőli széle műanyag kopóbetéttel szerelt, a fal mozgatását pedig kettős működésű, 6370 mm lökethosszú hidraulikus munkahenger végzi, míg a felépítmény hátsó falát 2000 mm-es, ugyancsak kettős működésű hidraulikus munkahenger nyitja és zárja. A hidraulikus rendszer olajigénye 27-30 liter, nyomásigénye pedig 200 bar.

A pótkocsi alvázát és felépítményét a teherautó-gyártásnál alkalmazott korrózióvédő ACC-bevonattal, illetve 2 K akril lakkozással vonják be, továbbá magas minőségű üregvédelemmel látják el.