Az új kommunikációs menedzser egy új szintre emelt, stratégiai szintű márkaépítésben segíti az Európa legnagyobb biofinomítóját működtető vállalatot, átfogva belső és külső kommunikációs, valamint a munkáltatói márkaépítési feladatokat. Tamáska György a kereskedelmi ingatlanpiacon eltöltött 4 év után csatlakozott a vállalathoz.

Tamáska György

Tamáska György vette át a kommunikációs vezetői feladatokat a Pannonia Bio Zrt-nél – fotó: Pannonia Bio Zrt.

Stratégiai keretben emeli új szintre a márka kommunikációját a magyar piacon

Június 15-vel Tamáska György vette át a kommunikációs vezetői feladatokat a Pannonia Bio Zrt-nél. Az új kommunikációs menedzser megbízása arról szól, hogy stratégiai keretben emelje új szintre a márka kommunikációját a magyar piacon.

Egy új ipari és mezőgazdasági forradalom küszöbén állunk, amely a közeljövőben teljesen meg fogja változtatni a minket tápláló állatok etetésének módját, megváltoztatja milyen alapanyagokból készülnek ételeink, és azt is, hogy honnan és hogyan szerezzük be a világunk működéséhez szükséges energiát. A Pannonia Bio mint a világ vezető innovátora a gabonafeldolgozásában termékeivel ebben a forradalomban úttörő szerepet játszik; az elsődleges feladatunk, hogy ezt megmutassuk a külső és belső partnereink számára" – mondta Tamáska György kommunikációs menedzser.


Felülvizsgálták a vállalati márkát, és integrált kommunikációs stratégiát alkottak

A vállalat törekvése, hogy exponenciálisan növelje a láthatóságát a célcsoportok körében; ennek jegyében felülvizsgálták a vállalati márkát, és integrált kommunikációs stratégiát alkottak külső, belső és employer branding-célokkal; az új kommunikációs vezető munkáját a FleishmanHillard integrált kommunikációs ügynökség munkatársai támogatják.

Tamáska György több nagy volumenű hazai és nemzetközi projektben vett részt

Tamáska György hét évig retail és IT szektorokban dolgozott, ezt követően a kereskedelmi ingatlanpiacon helyezkedett el, ahol marketingvezetői pozíciókban vállalt szerepet. Ez idő alatt több nagy volumenű hazai és nemzetközi projektben vett részt, ahol a márkaépítés és értékesítéstámogatás volt számára az elsőszámú feladat.