
Bács-Kiskun vármegye, 6000 Kecskemét
6
Ár |
1.550.000 Ft +ÁFA |
Állapot |
Új |
Leírás
A Dumper 406 kompakt és gyors lánctalpas talicska mindenféle anyag szállítására alkalmas a legkülönfélébb felhasználási területeken, például mezőgazdaságban, állattenyésztésben, iparban és kertészetben.
A teljesen mechanikus vontatás lehetővé teszi a motor teljesítményének maximális kihasználását, az acéllánctalpas gumiláncok és a rendelkezésre álló nagy teljesítményű motorok pedig a felépítmény 400 kg-os hasznos teherbírásának garantálását alapozzák meg!
Az acél padlóval és oldalakkal ellátott doboz nagy platóval rendelkezik, és horgokkal van felszerelve a rakomány rögzítéséhez. A rakodóplatform kihúzható; az oldalsó és az elülső oldalak kulcsok vagy más szerszámok használata nélkül kifelé mozgathatók és rögzíthetők, ezáltal növelve a teherbírást. Az oldalfalak mozgatásával a rakodóplatform megtartja a teljes tartófelületet.
A zárt tartály belső méretei 100x70 cm, magassága 40 cm. Az oldalak legkülső helyzetbe állításával a polc méretei 118x122 cm-re nőnek.
A felépítmény alapfelszereltségként manuális előre billentő rendszerrel rendelkezik, a billentést gázrugó kíséri, miközben csökkenti a szükséges erőkifejtést.
A 406-os dömper kompakt, alacsony súlypontú. Ezek a jellemzők biztosítják a könnyű haladást teljes biztonságban, különösen lejtős terepen.
A pálya profilja minden terepviszonyon biztosítja a tapadást. Megfelelő stabilitást és biztonságot nyújtanak kis teherbírású, laza és meredek lejtős terepen. Nincs túl nehéz terep a 406-os Dumper számára!
A Dumper 406 karos kezelőszervei ergonomikusak és intuitívak. A karok úgy vannak kialakítva, hogy minimalizálják a működtetéshez szükséges erőt. Az eredmény praktikus és könnyen használható kezelőszervek.
A sebességváltó mechanikus, olajfürdős fogaskerekekkel, 3 előre- és 3 hátrameneti fokozattal, és 3,5 km/h maximális sebességet tesz lehetővé.
A Grillo által tervezett Dumper 406 kormányrendszere lehetővé teszi a kormányzás fokozatos modulálását a karok segítségével. A 406-os dömper nagyon szűk fordulókat tud végrehajtani egyetlen rögzített lánctalppal, és modulált sugarú, sőt nagyon széles fordulókat is: egyszerű! A két kormánykar egyikének mozgásának első fázisában a tapadás megszűnik a pályáról. A mozgás folytatásával a dobfék fokozatosan fékezi le magát a pályát. Ez a Dumper 406 extrém manőverezhetőségének titka!
A Dumper 406 lánctalpait acélgörgők támasztják alá, amelyek zsírzógombokkal ellátott perselyekre vannak szerelve, a lánctalp feszességét pedig rugó szabályozza, amelyek alapvető jellemzői a nagyfokú megbízhatóság és tartósság biztosítása.
A pálya előre dőlése megkönnyíti a lépcsők és akadályok leküzdését.
A 406-os dömper biztonságos! A 406-os dömper bármikor leállítható az előretoló kar elengedésével. A Dumper 406 automatikus fékje azonnal működésbe lép, biztosítva az azonnali megállást még maximális terhelés és lejtők esetén is.
Két benzinmotor áll rendelkezésre, a Loncin G200FA és a Honda GX200. Mindkét motor modern megoldásokat alkalmaz, amelyek garantálják a megbízhatóságot, és a kézi indítást automata felhúzással megbízhatóvá és könnyen használhatóvá teszik. Alacsony fogyasztás, alacsony károsanyag-kibocsátás és nagy teljesítmény.
A Grillo gépeket kétrétegű elektrosztatikus porfestékkel festik. Először mosó- és előkészítő fürdők következnek, majd egy első védőréteg kerül felvitelre, amely a kemencében történő égetéssel együtt a legjobb alapot képezi a befejező felhordáshoz. A második lakkréteg és a 190 °C-os sütőben való további sütés adja meg a jellegzetes keménységet és fényt.
Minden gépet gondosan összeszerelnek és szakképzett személyzet tesztel. Az utolsó teszt járó motorral és egy ballaszttal történik a terhelés szimulálására! További és végső garancia a kiváló minőségű termékre.
A Dumper 406-ot, mint minden Grillo terméket, úgy tervezték és gyártották, hogy hosszú éveken át tartós legyen és megőrizze értékét. A Grillo termékeket országszerte specializált Grillo kiskereskedők hálózata forgalmazza és támogatja. Alkatrészek még évek múltán is beszerezhetők.
Motor: Loncin G200FA
Kézi visszarúgásos indítás
Üzemanyag típusa: benzin
Lökettérfogat: 196 cm³, 1 henger
Teljesítmény: 5,5 LE (4,1 kW)
Léghűtéses
Olajfürdős légszűrő
Motor: Honda GX200 OHV
Kézi indítás visszahúzó zsinórral
Üzemanyag típusa: benzin
Lökettérfogat: 196 cm³, 1 henger
Teljesítmény: 5,5 LE (4,1 kW)
Léghűtéses
Olajfürdős légszűrő
Üzemanyagtartály kapacitása: 3 literes motor: Loncin G200FA; 3,1 literes motor: Honda GX200
Terjedés: Olajfürdős fogaskerekek
Vontatás: Gumi lánctalpakkal, belső acélláncokkal
Változás: 3 előremeneti fokozat + 3 hátrameneti fokozat
Kuplung: Szíjfeszesség
Földi támasztópálya: 70 cm
Rakománydoboz: Kihúzható doboz 100 x 70 cm (belső méretek összecsukva). Belső magasság: 40 cm. Alapfelszereltségként gázrugós rásegítésű előre billentés
Áramlási sebesség: 400 kg
Sebesség: 1. fokozat: 1,0 km/h, 2. fokozat: 2,0 km/h, 3. fokozat: 3,5 km/h, 1. hátramenet: 1,0 km/h, 2. hátramenet: 2,0 km/h, 3. hátramenet: 3,5 km/h
Kormányzás: Olajfürdős kioldókkal és fékekkel kombinálva.
Biztonsági eszközök: Aktív vezérlés, automatikus rögzítőfék.
Hossz: 161 cm
Szélesség: 78 cm
Magasság: 110 cm
Külső sínméretek: 65 cm
Súly: Loncin G200FA motorral 270 kg - Honda GX200 motorral 268 kg
Hirdetés azonosító: 7501649
Frissítve: 2025. május 20. 09:32