Üdv kollégák!
Nissan navarámra szeretnék valami jófajta gumit, ami fog sárban is rendesen. Vadászni is járok vele. Szoval fogjon, de ne legyen túl hangos és árban is elfogadható. Elsősorban azért irok, hogy van e valakinek tapasztalata bármiféle gumival. Szívesen meghallgatom Az előző tulaj dobott rá valami extra brutál 4 centis mintás futózott gumit, de le kellett szednem mert nem lehetett úton elviselni Köszi a válaszokat
Attól függ melyik tipusról van szó :D
A mostani egy dög.. 3.2es öt hengeres "traktor" motorral :D mégse annyira ügyes terepjárós,hiába olyan a hajtás ami még a mocsárból is kihúzná,ha az önsúlya meg a méretei brutálisak. Ja és 10millát egy közepes felszereltségű rangerért??? Ami már inkább ürhajós belsejű városi cirkáló,mint összesarazható,gumicsizmával is vezethető mindenes társa egy gazdaságnak vagy gazdának.
A régebbiek meg még ugyanazok,mint a mazdák,szinte mindenben.
Nem ázik be, nekem is peremesen van. A doboz peremén alul kell lennie egy tömítő csíknak, az ugyanúgy felfekszik a platóbélés peremén, mint a plató szélén.
Ha a rácsnak meg maradnia kell, akkor doboz helyett ponyva lehet. Ezt szükség esetén könnyebb is levenni. A doboz dög nehéz.
Üdv! Abban kérném a hozzáértők véleményét,hogy Pick up platódoboz felrakásához mindenképp le kell vágni a fülke mögött lévő acél keretet,amire pl. hosszú árút lehet felrakni? Nem igazán lenne szivem hozzá. Amelyiken néztem arra csak ugy ment fel a bódé,hogy levágták elől ezt a zártszelvény keretet. (mazda)
Az túlzás kicsit de brutális gép, legalább is a motorja. Régebb volt szerencsém hajtani egy ősöreg LC wagont amibe oldaltvezérlet 6 hengeres 4000-s szívódízel motor volt.... őserő dübörgött benne.... Szocialista benzintemető zilek elbújhattak mellette a hangjukat illetőleg. Talán csak a kombájnomnak van szebb hangja mint annak volt.
2002-es Navarámban bal oldalon van a terepváltó és jobb oldalon az 5fokozatú, tehát, közelebb van a terepváltó a vezető üléshez.
Viszont itt a terepváltó egy kis alacsony kar az 5 fokozatos meg egy nagy moslékkeverő és nem akadályos semmiben.
Én most vettem téli gumit( ANTARES, kínai) és ét reggelre is volt hólepel, eddig nagyon tutinak tűnik, bár 90 körül kicsit zajos, de neke tetszik a hóban a tapadása és a fogyasztással sincs baj.
5003 hozzászólás
Az utolsó 10 mp-et figyelmesen megnézni

Válasz #4195. hozzászólásra

ilyenem van 215/65r16 méretben bruttó 20 ezerért
Enyémen ilyen van.
http://www.autogumibolt.hu/nyarigumi-215/65R16-S98-INSA%20TURBO%20RANGER-0302072030011-details
Válasz #4199. hozzászólásra
De a helyedben egy ILYET is megnéznék .
Válasz #4195. hozzászólásra
Ilyen volt az L200-omon.Meg voltam vele elégedve.
Válasz #4198. hozzászólásra
Hergelőgép plázakutyáknak
Válasz #4192. hozzászólásra

Hát erről mi másról......
https://www.google.sk/search?q=ranger+wildtrak&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LP7WUorLLOWVyQO2t4CgBA&ved=0CC8QsAQ&biw=1366&bih=638
Válasz #4196. hozzászólásra
Bocs: A/T vagy M/T.
Válasz #4195. hozzászólásra
Bridgestone Dueler A/T vagy H/T. Elfogadható ár, jó minőség.
Üdv kollégák!
Elsősorban azért irok, hogy van e valakinek tapasztalata bármiféle gumival. Szívesen meghallgatom
Az előző tulaj dobott rá valami extra brutál 4 centis mintás futózott gumit, de le kellett szednem mert nem lehetett úton elviselni
Köszi a válaszokat
Nissan navarámra szeretnék valami jófajta gumit, ami fog sárban is rendesen. Vadászni is járok vele. Szoval fogjon, de ne legyen túl hangos és árban is elfogadható.
Válasz #4182. hozzászólásra


Az én mazdámon a platódoboz alá volt bújtatva a rács. Egy doboz miatt biztos, hogy nem vágtam volna le. Ilyen volt:
Válasz #4191. hozzászólásra
Attól függ melyik tipusról van szó :D
A mostani egy dög.. 3.2es öt hengeres "traktor" motorral :D mégse annyira ügyes terepjárós,hiába olyan a hajtás ami még a mocsárból is kihúzná,ha az önsúlya meg a méretei brutálisak. Ja és 10millát egy közepes felszereltségű rangerért??? Ami már inkább ürhajós belsejű városi cirkáló,mint összesarazható,gumicsizmával is vezethető mindenes társa egy gazdaságnak vagy gazdának.
A régebbiek meg még ugyanazok,mint a mazdák,szinte mindenben.
A Ford rangerrel ma ki hogy áll?
Mik azok a dolgok amik elviszik a vásárlót más irányba töle és nem ezt választja?
Válasz #4188. hozzászólásra
Nem olvastam de ismerős volt , lehet látni útról......
Válasz #4182. hozzászólásra
Régi hiluxról nem kellett az tuti. Ja meg az l200asról se. Bebújt a keret a dobozba. De gondolom doboza válogatja.
Válasz #4186. hozzászólásra
Benne a cikkben piliscsévi motokrossz pálya.
Válasz #4184. hozzászólásra
Nem ázik be, nekem is peremesen van. A doboz peremén alul kell lennie egy tömítő csíknak, az ugyanúgy felfekszik a platóbélés peremén, mint a plató szélén.
Ha a rácsnak meg maradnia kell, akkor doboz helyett ponyva lehet. Ezt szükség esetén könnyebb is levenni. A doboz dög nehéz.
Válasz #4173. hozzászólásra
Ez a pálya hol van?
Válasz #4184. hozzászólásra
Én a peremesre tettem.
Válasz #4183. hozzászólásra
Ja meg mondják,hogy a peremes bélést ki kell cserélni perem nélkülire?
:( magyarán bódé nélkül,ha le van véve, tuti beázik az alja
Válasz #4182. hozzászólásra
LE!
Üdv! Abban kérném a hozzáértők véleményét,hogy Pick up platódoboz felrakásához mindenképp le kell vágni a fülke mögött lévő acél keretet,amire pl. hosszú árút lehet felrakni? Nem igazán lenne szivem hozzá. Amelyiken néztem arra csak ugy ment fel a bódé,hogy levágták elől ezt a zártszelvény keretet. (mazda)
Válasz #4180. hozzászólásra
Anand tartja a szavát
Válasz #4179. hozzászólásra
Mivel nagyon be szeretnének vágódni nem hinném , hogy megbizhatatlan autót gyártanának.
NekemEZ utan az interjú után lett szimpatikus.
Válasz #4177. hozzászólásra
Lehet, ha most kellene ilyesmit venni, én is azt választanám. Egyetlen kétségem az, hogy ezek az indiaiak mennyire lehetnek megbízhatóak?
Válasz #4173. hozzászólásra
A hozzá tartozó cikk:
http://totalcar.hu/tesztek/haszon/2013/12/20/pickup_osszehasonlito_teszt/
Ha esetleg más is keresné.
Válasz #4176. hozzászólásra


Egyet értek.Rég olvastam ennyire idióta és fölösleges tesztet.
Viszont a Mahindra nagyon bejön. Ha kipusztul alólam a jelenlegi akkor csakis azt venném.(olyan 15-20 év múlva)
Válasz #4175. hozzászólásra
. Meg amit az utolsóként bemutatott kocsiról írnak
, nahát!



Nyilván hülyeség az egész. Pl. a cikk utolsó mondata
Válasz #4174. hozzászólásra
Van hozzá tartozó cikk is a totalcaron aminek az eleje
"rólunk" szól.
Válasz #4173. hozzászólásra



Ez a videó ezen a fórumon "el fog sikkadni"...
Ezt biztos a szuahéli hadseregből lopták:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/land_cruiser/toyota_land_cruiser_hzj75-7211716
Válasz #4168. hozzászólásra



Az túlzás kicsit de brutális gép, legalább is a motorja. Régebb volt szerencsém hajtani egy ősöreg LC wagont amibe oldaltvezérlet 6 hengeres 4000-s szívódízel motor volt.... őserő dübörgött benne.... Szocialista benzintemető zilek elbújhattak mellette a hangjukat illetőleg. Talán csak a kombájnomnak van szebb hangja mint annak volt.
Válasz #4168. hozzászólásra



3 G az ára
Válasz #4165. hozzászólásra
Sz@r!
Válasz #4165. hozzászólásra
maradj a mitsunál
Opel Campo-ról vélemény,tapasztalat,bármi hasznos valakinek???
Válasz #4162. hozzászólásra

Na olyat én Angliában nem láttam!
Nehézpótból csak levegőst!
Válasz #4162. hozzászólásra
Ahha...értem. Ezt nem tudtam.
Válasz #4161. hozzászólásra
Az angoloknál, nem levegővel megy a pótkocsifék, hanem olajjal
Válasz #4150. hozzászólásra

Az mit jelent,hogy "olajos fék levegősre,kompresszor meg stb" ???
Válasz #4150. hozzászólásra


Itten meg rosszú hasznáták a tükrözés opcijót ( a különc angolok hehe)?
Válasz #4151. hozzászólásra
2002-es Navarámban bal oldalon van a terepváltó és jobb oldalon az 5fokozatú, tehát, közelebb van a terepváltó a vezető üléshez.
Viszont itt a terepváltó egy kis alacsony kar az 5 fokozatos meg egy nagy moslékkeverő és nem akadályos semmiben.
Válasz #4157. hozzászólásra
Az ára jónak tűnik!
Válasz #4156. hozzászólásra
26eFt/db bruttóban 31x10.5 r 15
Válasz #4155. hozzászólásra
Mennyibe fájt?
Válasz #4154. hozzászólásra
Én most vettem téli gumit( ANTARES, kínai) és ét reggelre is volt hólepel, eddig nagyon tutinak tűnik, bár 90 körül kicsit zajos, de neke tetszik a hóban a tapadása és a fogyasztással sincs baj.