Válasz VW passat #7125. hozzászólásáraNemcsak a forgó szita. A lemezcsatlakozásoknál az összes kis rést ki kell tömíteni, ahol egy pelyva beférhet. Elég nagy ott. ventillátor vákuuma, egy másfél milis résen megy be. minden aminek nem kellene. A kefe ha megfelelő hosszú a sörtéje és szépen fut, nem engedi be csak a port.
Válasz mtz1221 #7123. hozzászólásáraHogyne lehetne, csak a katalógus szerint annak egészen a váz mellett kellene futnia. Egyet tettem énis, de tobbet nem rakhatok,mert akkor a kulso csapágy már a menetes részen fut.
Más dolog: cserélte e már valaki a harangban lévo kilengos csapágyat? A harangon van egy zsírzófej, logika adja, hogy ott kellene futnia az ujnak, de akkor mi célt szolgál a harang végében lévo kulso zégergyuru? Koszonom
Válasz kajszi_71823 #7113. hozzászólásáraNem lehet azok közé alátétet tenni ? Nekem a zmajon ott lehet a lágya fordulatszámát változtatni. És ott is ha nincs bent az alátét, csak jó 3/4ig megy be a szíj.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraA Medion 340 áll a legközelebb!
106-al kezdtük utána Medion 340 6 láda csak nagyobb merci motor, sokkal nagyobb magtartály. Szerintem az egyik legeltanáltabb legolcsób üzemeltetésű közepes méretű kombájn. Most hoztunk egy tucano 440, de nem marad el nagyon tőle a Medion.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraSzia....106 után a 108-as jött.....utána fejlesztették ki az 1-es Megákat már az APS-el,azzal párban futottak a 108 Maxi és Classic modellek a hagyományos vonalon......aztán jött a 2-es mega az új fülkével,azzal párban a 108 VX Dominátorok voltak szintén az új fülkével kicsit modernizálva.....a 300-as Megák megjelenésével jött a Medion,utána vált meg a Claas a hagyományos 2 dobos cséplőrendszerétől
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraA 108 kicsit újabb, majd a 6 ládás medi a 340-es. Ezek úgymond egyformák csak egyre újabbak. A megákban ott az aps, már más.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraA Mega egész biztosan az utódja. A 106 után jött a 108, új fülke, több elektronika, meg persze sokminden más apróság, de kívülről ez a leginkább látható. A 208-ban jött be a gyorsító dob (APS), az a fő különbség a 108-hoz képest.
Zárójel: mindegyik gepcsalad volt (76-86-96-106, 78-88-98-108), csak hozzank a legnagyobb tagjait hozták. Meganal 202-204-208.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraÉn úgy tudom a medion,amikor bejöttek akkor azt mondták ugyan az mint a 106 csak kicsit több elektronika és másik kabát van rajta.
De van itt akinek van medion ő pontosabbat tud írni róla!
Üdv fiatalok!
Dominátoron, esetleg Megán megtudná nekem mérni valaki a hajó/rostát meghajtó dupla ékszíj feszítő ékszíjtárcsájának a szélességét? (Akkumulátor láda mögott).A futó felület érdekelne nemis a teljes szélesség, bár abból is tudok már következtetni. Bármit csinàlok vele, az ékszíj csak a külső felén fut, ezzel koptatva önmagát ill. a tárcsa külső szélén lévő préselést. Mind az öt ékszíjtárcsa amit meghajt, vonalban van, miélőtt kérdeznétek.
Esetleg a két alsó csiga ékszíjtárcsát üssem beljebb? Bár akkor a többivel nem fut össze. Tanácstalan vagyok már, mondjatok valamit!
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólásáraNekem is csinálta idén 2mackóm volt miatta. Azt csináltam hogy a terelő tölcsért a legmagasabbra tettem és a terelőlapokat összébb húztam hogy ne dobja rá az álló árpára a szalmát. Valószínű hogy a vizes húzódott szalma megakad a terelőlapokban.
Azóta nincsen vele gondom.
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólásáraÉletlen a szecskázó kés......tavaly nálunk ugyan ezt csinálta repcében,feszt láda medvét kaptunk.....az is megoldás,ha kifordítod az ellen késeket,akkor nem dugul el biztosan
Tucano 440 ledőlt búzát vágott vonult szalma náddal, a szecskázó péppé verte az anyagot és eldugott. A medion ugyanebben az anyagban ment rendesen.
Mi lehet a baj?
Válasz ÁdámZoltán #7099. hozzászólásáraNekem a motornál a forgószitánál eresztett. A felső a klímahűtő és ahogy rámegy a felső cső ott engedett. Megkeményedik a cső és ahogy nyitogatod az ajtót úgy feszíti a nyakában és megreped. Nekem ezüsttel megforrasztották azóta jó.
Tegnap vettünk tucano 440-est, a klíma el volt benne romolva. Amikor elindultúnk feltöltöttem gázzal, úgy jöttünk haza. Kibírta a 8 órás utat. Esetleg kinek mi baja lehetett a klímával hol szivároghat el a gáz? Pedig még csak 7 éves.
Válasz A. Ákos #7095. hozzászólásáraAnnak vissza kellene állnia alaphelyzetbe? Akkor nekem is el van törve, de mivel még mással nem arattam, így fel sem tűnt.
És így rugó nélkül rosszabb kezelni? Mindenképp vissza akarod rakni?
Válasz A. Ákos #7095. hozzászólására2db kis laprugó, benne van a cikkszám katalógusba, kar a laján feszítőhüvelyt ki kell ütni akkor eljön a kar annyirra, h némi killódással cserélhető.
Segítséget szeretnék, hogy Medion-ba a linde kart milyen rugó (mehanika) húzza vissza 0 középállásba. Eltörhetett valami rugó mert ha kihúzom balra középállásba akkor ottmarad.
Robbantott rajzon nem találtam semmi lehetséges választ.
Előre is köszi!
Tudom, hogy nagyon nem ide illik, de nincs erre külön topic. Claas 516 rakodóhoz esetleg nincs valakinek kapcsolási rajza? Rakodáskor a gém kint maradt. Manuálisan lehet üzemeltetni, szóval nem szelep gond, de joysticról nem akar. Joystic tányér részének elektronikája cserélve. Jó lenne tudni mi hova kapcsolódik.
Köszönöm!
Érdekes, nekünk a kotró csinálta ezt, mikor nem gyári olaj került bele, de nem tudtuk meg miért.
Olajcsere intervallum végén kezdte el a gyárit is csipegetni.
Elonye a 440 esnek h hatul a motor konfort fulke cebis
Csukhato asztallal nem emelgeti a hatuljat
Tudja azt amit a 360 mega .
Cater motor tobb elektronika
Van elonye hatranya . Kivancsi lennek ki mit mondana 20m ft ig.
Válasz Lajos #7086. hozzászólásáraVoltak ilyen gondok, de szerintem a nívó pálcával volt baj. A miénk is azt csinálta hogy a felső nívóról leette az alsóra. Két évig etettük vele az olajat. Aztán kipróbáltuk hogy alsó alá sosem ette le, simán kibírta az olajcserét utántöltés nélkül. Régi motoros kezelő aggódott hogy felsőig fel kell önteni, kétnaponta hordta bele az olajat. Mint kiderült feleslegesen.
Válasz Cs.M.I #7084. hozzászólásáraÜdv! Én 450 est hajtok egy ideje C9 es CAT motorral ,kutya baja. Nagyon szeretem jó gép! Hozzáteszem régebben volt itt a közelben egy ugyan ilyen, arra panaszkodtak hogy nagyon ette a motorolajat.
Válasz Ares 826 #7074. hozzászólásáraEgy 204-es? zúzós hatos asztallal egy 120q-s kukoricában lépésben bírt menni, még szecskázó nélkül is....
azon kezdtem 23 éve az aratást, hidd el tudom mit különbség 211 lóerő meg 492 lóerő között! és ezek újkori adatok, a mi megánk volt kb az utolsó gyártott 204-es, szóval 25-30 éves gépről beszélünk...
7279 hozzászólás
Claas tucano 440 kombájnhoz szeretnék alkatrész katalógust venni. Esetleg valaki tudna ebben segíteni merre induljak?
Üdv Medion 310 alsó Rosta hogy jön ki ? Biztos egyszerű csak nekem nem.
Válasz VW passat #7125. hozzászólásáraNemcsak a forgó szita. A lemezcsatlakozásoknál az összes kis rést ki kell tömíteni, ahol egy pelyva beférhet. Elég nagy ott. ventillátor vákuuma, egy másfél milis résen megy be. minden aminek nem kellene. A kefe ha megfelelő hosszú a sörtéje és szépen fut, nem engedi be csak a port.
108 Maxi-nál a forgó szita kefe hibája miatt rakódhat így el a hűtő? Van különbség a gyári és utángyártott között?
Válasz mtz1221 #7123. hozzászólásáraHogyne lehetne, csak a katalógus szerint annak egészen a váz mellett kellene futnia. Egyet tettem énis, de tobbet nem rakhatok,mert akkor a kulso csapágy már a menetes részen fut.
Más dolog: cserélte e már valaki a harangban lévo kilengos csapágyat? A harangon van egy zsírzófej, logika adja, hogy ott kellene futnia az ujnak, de akkor mi célt szolgál a harang végében lévo kulso zégergyuru? Koszonom
Válasz kajszi_71823 #7113. hozzászólásáraNem lehet azok közé alátétet tenni ? Nekem a zmajon ott lehet a lágya fordulatszámát változtatni. És ott is ha nincs bent az alátét, csak jó 3/4ig megy be a szíj.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraA Medion 340 áll a legközelebb!
106-al kezdtük utána Medion 340 6 láda csak nagyobb merci motor, sokkal nagyobb magtartály. Szerintem az egyik legeltanáltabb legolcsób üzemeltetésű közepes méretű kombájn. Most hoztunk egy tucano 440, de nem marad el nagyon tőle a Medion.
Válasz VMisi #7120. hozzászólásáraIgazad van,az lemaradt
Válasz Agronomus #7118. hozzászólásáraA kis tucanoba sem volt aps.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraMedion.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraSzia....106 után a 108-as jött.....utána fejlesztették ki az 1-es Megákat már az APS-el,azzal párban futottak a 108 Maxi és Classic modellek a hagyományos vonalon......aztán jött a 2-es mega az új fülkével,azzal párban a 108 VX Dominátorok voltak szintén az új fülkével kicsit modernizálva.....a 300-as Megák megjelenésével jött a Medion,utána vált meg a Claas a hagyományos 2 dobos cséplőrendszerétől
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraA 108 kicsit újabb, majd a 6 ládás medi a 340-es. Ezek úgymond egyformák csak egyre újabbak. A megákban ott az aps, már más.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraA Mega egész biztosan az utódja. A 106 után jött a 108, új fülke, több elektronika, meg persze sokminden más apróság, de kívülről ez a leginkább látható. A 208-ban jött be a gyorsító dob (APS), az a fő különbség a 108-hoz képest.
Zárójel: mindegyik gepcsalad volt (76-86-96-106, 78-88-98-108), csak hozzank a legnagyobb tagjait hozták. Meganal 202-204-208.
Válasz jambo #7114. hozzászólásáraÉn úgy tudom a medion,amikor bejöttek akkor azt mondták ugyan az mint a 106 csak kicsit több elektronika és másik kabát van rajta.
De van itt akinek van medion ő pontosabbat tud írni róla!
Sziasztok, a 106os dominátor hoz melyik áll legközebb szerkezetileg? Medionok? Vagy megák?
Üdv fiatalok!
Dominátoron, esetleg Megán megtudná nekem mérni valaki a hajó/rostát meghajtó dupla ékszíj feszítő ékszíjtárcsájának a szélességét? (Akkumulátor láda mögott).A futó felület érdekelne nemis a teljes szélesség, bár abból is tudok már következtetni. Bármit csinàlok vele, az ékszíj csak a külső felén fut, ezzel koptatva önmagát ill. a tárcsa külső szélén lévő préselést. Mind az öt ékszíjtárcsa amit meghajt, vonalban van, miélőtt kérdeznétek.
Esetleg a két alsó csiga ékszíjtárcsát üssem beljebb? Bár akkor a többivel nem fut össze. Tanácstalan vagyok már, mondjatok valamit!
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólásáraNekem is csinálta idén 2mackóm volt miatta. Azt csináltam hogy a terelő tölcsért a legmagasabbra tettem és a terelőlapokat összébb húztam hogy ne dobja rá az álló árpára a szalmát. Valószínű hogy a vizes húzódott szalma megakad a terelőlapokban.
Azóta nincsen vele gondom.
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólásáraÉletlen a szecskázó kés......tavaly nálunk ugyan ezt csinálta repcében,feszt láda medvét kaptunk.....az is megoldás,ha kifordítod az ellen késeket,akkor nem dugul el biztosan
Válasz ÁdámZoltán #7107. hozzászólásáraAzt kitakarítottam, átjár rajta a levegő
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólásáraKevés volt a fordulat?
Tucano 440 ledőlt búzát vágott vonult szalma náddal, a szecskázó péppé verte az anyagot és eldugott. A medion ugyanebben az anyagban ment rendesen.
Mi lehet a baj?
Válasz Senkialfonz #7103. hozzászólásáraFülke tetején el van dugulva a radiátor!
Válasz Mrx5 #7100. hozzászólásáraMegtaláltuk a hibát ugyanez volt forgószitánál nyaka megrepedt!
Megforrasztottuk ezüstel.
Válasz hashtagtiltas #7104. hozzászólásáraNemrég volt töltve, de attól lehet, hogy ereszt
Válasz Senkialfonz #7103. hozzászólásáraLehet kevés a gáz benne
Szintén klíma problémánk van, 204-es mega, alapjáraton nem hűt, teljes gázon működik, de nem az igazi. Mi lehet a probléma?
Válasz ÁdámZoltán #7099. hozzászólásáraFestesd meg,az majd megmutatja!
Válasz Mrx5 #7100. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz ÁdámZoltán #7099. hozzászólásáraNekem a motornál a forgószitánál eresztett. A felső a klímahűtő és ahogy rámegy a felső cső ott engedett. Megkeményedik a cső és ahogy nyitogatod az ajtót úgy feszíti a nyakában és megreped. Nekem ezüsttel megforrasztották azóta jó.
Tegnap vettünk tucano 440-est, a klíma el volt benne romolva. Amikor elindultúnk feltöltöttem gázzal, úgy jöttünk haza. Kibírta a 8 órás utat. Esetleg kinek mi baja lehetett a klímával hol szivároghat el a gáz? Pedig még csak 7 éves.
Válasz A. Ákos #7095. hozzászólásáraAnnak vissza kellene állnia alaphelyzetbe? Akkor nekem is el van törve, de mivel még mással nem arattam, így fel sem tűnt.
És így rugó nélkül rosszabb kezelni? Mindenképp vissza akarod rakni?
Köszönöm!
Válasz A. Ákos #7095. hozzászólására2db kis laprugó, benne van a cikkszám katalógusba, kar a laján feszítőhüvelyt ki kell ütni akkor eljön a kar annyirra, h némi killódással cserélhető.
Segítséget szeretnék, hogy Medion-ba a linde kart milyen rugó (mehanika) húzza vissza 0 középállásba. Eltörhetett valami rugó mert ha kihúzom balra középállásba akkor ottmarad.
Robbantott rajzon nem találtam semmi lehetséges választ.
Előre is köszi!
Sziasztok!
Tudom, hogy nagyon nem ide illik, de nincs erre külön topic. Claas 516 rakodóhoz esetleg nincs valakinek kapcsolási rajza? Rakodáskor a gém kint maradt. Manuálisan lehet üzemeltetni, szóval nem szelep gond, de joysticról nem akar. Joystic tányér részének elektronikája cserélve. Jó lenne tudni mi hova kapcsolódik.
Köszönöm!
Sziasztok!
Claas 86 dominatorra keresek használható 3,6m gabona asztalt,esetleg hiányos is érdekel ha a lemezelése, behordó csigája jó.
Üdv.: Csuti
Nincs esetleg valakinek eladó pótülése Medionba?? A gyerekek nagyon szekálnak :)
Buenos días, me he cruzado con esta comunidad y la verdad que muy interesante, me gustan la <a href="https://giligroup.com/">maquinaria agrícola</a>
Válasz Gumóka #7089. hozzászólásáraPersze azt használtuk több évig aztán jd olajat, de mindkettővel ugyanazt csinálta, alsó nívóig leette...
Válasz Drisa #7087. hozzászólásáraGyári Cat Deo olajat használtatok?
Érdekes, nekünk a kotró csinálta ezt, mikor nem gyári olaj került bele, de nem tudtuk meg miért.
Olajcsere intervallum végén kezdte el a gyárit is csipegetni.
Elonye a 440 esnek h hatul a motor konfort fulke cebis
Csukhato asztallal nem emelgeti a hatuljat
Tudja azt amit a 360 mega .
Cater motor tobb elektronika
Van elonye hatranya . Kivancsi lennek ki mit mondana 20m ft ig.
Válasz Lajos #7086. hozzászólásáraVoltak ilyen gondok, de szerintem a nívó pálcával volt baj. A miénk is azt csinálta hogy a felső nívóról leette az alsóra. Két évig etettük vele az olajat. Aztán kipróbáltuk hogy alsó alá sosem ette le, simán kibírta az olajcserét utántöltés nélkül. Régi motoros kezelő aggódott hogy felsőig fel kell önteni, kétnaponta hordta bele az olajat. Mint kiderült feleslegesen.
Válasz Cs.M.I #7084. hozzászólásáraÜdv! Én 450 est hajtok egy ideje C9 es CAT motorral ,kutya baja. Nagyon szeretem jó gép! Hozzáteszem régebben volt itt a közelben egy ugyan ilyen, arra panaszkodtak hogy nagyon ette a motorolajat.
Válasz Cs.M.I #7084. hozzászólásáraBár a Merci motort jobban szeretem..de jó választás.
Üdv lexion 440 es2003 cat motoros 3600 oras kinek mi a véleménye? 3000nél
Dobfelujitas volt patika a gép, vagx ki mit ajanlana 6ládásba 20m ft ig ?
Válasz .Feco. #7080. hozzászólásáraCsak sajnos nem mindenhol terem 120g kucca hekinként oda meg mi a fasznak közel 500 lovas masina???



Válasz Gazda12 #7081. hozzászólásáraSőt ment a szecskázó is rajtuk!
Válasz .Feco. #7080. hozzászólásáraHát nem tudom,nekünk vágot máskor szolgáltatásban mega is meg 108 sl MAxi is! 13 tonnásban is mentek 6km/h körül!
Válasz Ares 826 #7074. hozzászólásáraEgy 204-es? zúzós hatos asztallal egy 120q-s kukoricában lépésben bírt menni, még szecskázó nélkül is....
azon kezdtem 23 éve az aratást, hidd el tudom mit különbség 211 lóerő meg 492 lóerő között! és ezek újkori adatok, a mi megánk volt kb az utolsó gyártott 204-es, szóval 25-30 éves gépről beszélünk...