Válasz petyus160 #7072. hozzászólásáraEnnek száraz anyag kell főleg ha naprafordót is aratnál vele. Néztük mi is az 580-at..bár én a 600-ast szerettem volna. Mára a jelenlegi melókhoz az is elég ami van.
Válasz petyus160 #7072. hozzászólására550 vagy 560…..
Bár amik vannak a piacon, állítólag nagyon gatyák….
Ezek paneljai már jobbak. Leginkább a 400-asoknál voltak/vannak ilyen gondok.
Rotorost max újban vennék de még lehet abban sem…..
Válasz petyus160 #7072. hozzászólásáraNagyon jó nagyonszép,multiméter,kontakttisztító,darab vezeték azért legyen nálad meg a váltó tetejét rendszeresen takarítani bár ez az összes 500 as sorozatra érvényes.
Válasz petyus160 #7072. hozzászólásáraJó nagyot léptek… miért ne egy jópofa 550-560? Ladas gépek nem olyan szomjasak, és ugyanakkor kezdheti meg fejezheti be a napot mint a mega… hülyén nézne ki az egyik géppel ki kell állni a másik meg meg dolgozik 3 órát… kukoricat meg kifejezett vicces lesz vágni hogy a mega 3-al a lexion meg 13-al megy a fogasban!
Amúgy a legutolsó is 10+ éves már, szóval inkább konkrét gépet nézd meg, nem az számít hogy kinek milyen tapasztalata volt vele valamikor…
Válasz medikus #7066. hozzászólásáraNincs agyon kopva a szerkezet!
Ha az lenne, vennék újat.
Előző tulaj cserélte, azóta nem sokat ment. Feltételezésem szerint nem rögzítették rendesen, fellazult, és vergődött ott benn a helyén. Hozzáért középen az alsó- felső rosta közötti összekötőhöz. (3D-s rostaszekrény)
Ott sérült, és elég kókány módon javították.
Válasz atisgyulai #7064. hozzászólásáraPár sor lamella volt kitörve azt kellett pótolni. Kb 5 éve csinálták, azóta rendben van. Nem tudom már az árat, de volt vészes a javítás, meg nem kellett kétszer oda-vissza vinni messzebbre a rostát.
Kérj kb. árat ezektől a cégektől, meg amit még kidob a google, meg mi van esetleg a közeledben.
Válasz atisgyulai #7063. hozzászólásáraArra figyelj hogy a pálcák átvezető furatai is kikopnak, ezt a kom-belt cseréli, de egy vékony dupla hajlított lemezre , ami aztán nagyon gyorsan megeszi az új pálcákat is. Nekem volt ilyen felújított rostám de 2 év és hányta ki magából a lamellákat.
Válasz medikus #7061. hozzászólásáraHonlapjukat néztem.
Készleten nem sok tételt találtam, inkább csak komplett rosták vannak.
Én inkább javítanék. Egy alsó lamella hiányzik, ill. a felsőnél kettőnek a"lába" törött le.
Láthatóan régi sérülés "utóhatása".
(nem jól rögzíthették a rostát, és vergődött)
Válasz A. Ákos #7055. hozzászólásáraAzt hiszi, hogy 3-ban vagy. A sebváltónál a fülkében vagy lent a váltónál keresném a vezetéket. Nincs hozzányúlva a gyorsabb közlekedéshez?
Kinek van ötlete: Medion 310 egyszer csak visszavette a motorfordulatot max 2200 ról 1810 re. Hiába állítom le, indítom újra nem emeli fel a motorfordulatot üzemi (2200) fordulatszámra. Alapjáraton szépen ketyeg. Csak így nem lehet aratni vele.
Válasz Mrx5 #7053. hozzászólásáraKöszönöm, hogy belinkelted.
A Claas eladónak tényleg igaza van, hogy a Lexion folytatása. Súlyt nem látni, de nem hinném, hogy nem lenne meg az anyag a Trionban.
Válasz Sk Laci #7048. hozzászólásáraMeg még valamit. JD T sorozat majdnem 2x annyiért kínálják, mint a Triont.
Azért annyira nem vagyok zöld-sárga bolond, hogy akkor is ha 2x az ára
Válasz .Feco. #7043. hozzászólásáraLexionról nincsenek prospektusaim, de JD T sorozatú kombájnról igen. Kb egyforma erőségü motorok vannak a T sorozatú JD nél, mint a Trionnál.
Súlyra a JD kb ugyan abban a méretben 1 400 kg-mal nehezebb.
JD-ben több az anyag
Válasz atisgyulai #7046. hozzászólásárarettentő idegesítő, hogy belejavít, honnan tudhatná, hogy mit akarok írni??? kijavítja sokszor a rövidítéseket, szlenget, tájszavakat, vagy a szakmai szavakat is, amiket nyílván nem ismer...
Az egyik, hogy a vezérgép a Lexion, nem fog a gyár olyan gépet gyártani, ami ugyanazt tudja, mint a saját, drágább gépe, mert akkor ki venné meg a drágábbikat?
A másik, hogy a Lexionokban sokkal nagyobb motorok vannak, mint a kb hasonló méretű Trion-ban... Nem azért tesznek egyre nagyobb motort a lexikonba, mert jól néz ki nagyobb szám katalógusban, hanem mert a nagyobb motor kell a nagyobb teljesítményhez, a trion sosem fogja azt a teljesítményszintet tudni egy kisebb motorral mint egy lexion egy nagyobbal...
Akinek nincs pénze sexionra annak van trion, akinek sexionra van szüksége annak meg az kell. Akik Tucano-t vettek általában Lexion-t vesznek utána (pedig kívülről tud mindent, lásd merci motor, kabin, GPS, vario asztal, mégsem Lexion)...
Van valakinek kezelői tapasztalata az új Trion sorozatú Claas kombájnokkal?
Valóban a Lexion 5xx sorozat van egy kicsit "stílusos ruhába átöltöztetve", vagy csak eladói mendemonda, hogy jobban elkeljen a Trion?
Hello
Kellene egy kis segitseg .
Claas Mega 218 II kombajnra keresek egy ekszijat. A katalogja 060306.3 ezt a szamot adja de ez a ekszij csak egyes az en kombajnomra pedig 2HB szij megyen es sehogy nem tudom megtalalni a szamjat . Ha valaki tudna segiteni elore is koszonom. Az ekszij a dobszijtarcsarol hajtja a szalmarazo ladakat es a szecsakzot.
Válasz Ares 826 #7035. hozzászólásáraNem, az 510 felettieken ez erősített van a héten szétment a lexion 540 és asztalon aztán rá raktam a mega 600 asztaláról stimmelt
7279 hozzászólás
Válasz petyus160 #7072. hozzászólásáraEnnek száraz anyag kell főleg ha naprafordót is aratnál vele. Néztük mi is az 580-at..bár én a 600-ast szerettem volna. Mára a jelenlegi melókhoz az is elég ami van.
Válasz ..,-:) #7076. hozzászólására7000 óra van a 460-ban a panelnak semmi gondja.
Válasz ..,-:) #7076. hozzászólásáraMi nem tetszik neked a rotorosban?
Válasz petyus160 #7072. hozzászólására550 vagy 560…..
Bár amik vannak a piacon, állítólag nagyon gatyák….
Ezek paneljai már jobbak. Leginkább a 400-asoknál voltak/vannak ilyen gondok.
Rotorost max újban vennék de még lehet abban sem…..
Válasz petyus160 #7072. hozzászólásáraNagyon jó nagyonszép,multiméter,kontakttisztító,darab vezeték azért legyen nálad meg a váltó tetejét rendszeresen takarítani bár ez az összes 500 as sorozatra érvényes.
Válasz .Feco. #7073. hozzászólásáraA MEGA sem 3-al vágja a kukoricát, ennyire ne vetíts!
Válasz petyus160 #7072. hozzászólásáraJó nagyot léptek… miért ne egy jópofa 550-560? Ladas gépek nem olyan szomjasak, és ugyanakkor kezdheti meg fejezheti be a napot mint a mega… hülyén nézne ki az egyik géppel ki kell állni a másik meg meg dolgozik 3 órát… kukoricat meg kifejezett vicces lesz vágni hogy a mega 3-al a lexion meg 13-al megy a fogasban!
Amúgy a legutolsó is 10+ éves már, szóval inkább konkrét gépet nézd meg, nem az számít hogy kinek milyen tapasztalata volt vele valamikor…
hello 204-es mellé szeretnénk venni egy 580-ast valaki tudna mondani róla véleményt megbízhatóságra milyen....?
Válasz VMisi #7068. hozzászólásáraKözelben max axial.

Körbe érdeklődöm.
Aratásra remélem elkészül.
Válasz csferri #7067. hozzászólásáraKöszi!

Válasz medikus #7066. hozzászólásáraNincs agyon kopva a szerkezet!
Ha az lenne, vennék újat.
Előző tulaj cserélte, azóta nem sokat ment. Feltételezésem szerint nem rögzítették rendesen, fellazult, és vergődött ott benn a helyén. Hozzáért középen az alsó- felső rosta közötti összekötőhöz. (3D-s rostaszekrény)
Ott sérült, és elég kókány módon javították.
Válasz atisgyulai #7064. hozzászólásáraPár sor lamella volt kitörve azt kellett pótolni. Kb 5 éve csinálták, azóta rendben van. Nem tudom már az árat, de volt vészes a javítás, meg nem kellett kétszer oda-vissza vinni messzebbre a rostát.
Kérj kb. árat ezektől a cégektől, meg amit még kidob a google, meg mi van esetleg a közeledben.
Válasz atisgyulai #7063. hozzászólásáraArra figyelj hogy a pálcák átvezető furatai is kikopnak, ezt a kom-belt cseréli, de egy vékony dupla hajlított lemezre , ami aztán nagyon gyorsan megeszi az új pálcákat is. Nekem volt ilyen felújított rostám de 2 év és hányta ki magából a lamellákat.
Válasz atisgyulai #7063. hozzászólásáraHa 1 lamella eltört,a többi is elfog.Elkopik lötyög-
Válasz atisgyulai #7060. hozzászólásáraKom-belt Kft javítja.
Válasz VMisi #7062. hozzászólásáraMit kellett javítani, és nagyságrendileg mennyibe fájt?
Minőségi munka volt?
Válasz medikus #7061. hozzászólásáraHonlapjukat néztem.
Készleten nem sok tételt találtam, inkább csak komplett rosták vannak.
Én inkább javítanék. Egy alsó lamella hiányzik, ill. a felsőnél kettőnek a"lába" törött le.
Láthatóan régi sérülés "utóhatása".
(nem jól rögzíthették a rostát, és vergődött)
Válasz atisgyulai #7060. hozzászólásáraAxiál hozta-vitte. Azt nem tudom, hogy ők javították vagy mással csináltatták. Árban elfogadható volt.
Válasz atisgyulai #7060. hozzászólásáraKom-Belt?
Sziasztok!
Rosta felújításban van valakinek tapasztalata?
Alkatrészt, rosta lamellákat forgalmazó cég?
Vagy aki foglalkozik ilyennel?
Válasz Sk Laci #7054. hozzászólására"de nem hinném, hogy nem lenne meg az anyag a Trionban."
hány tucano-t vettek meg ezzel a gondolattal és zöme lexion-t vett utána...
Válasz Mrx5 #7053. hozzászólásáraNagyon beszédes lenne ha tömeg adatok is lennének
Válasz VMisi #7056. hozzászólásárainkább a váltónál
Válasz A. Ákos #7055. hozzászólásáraAzt hiszi, hogy 3-ban vagy. A sebváltónál a fülkében vagy lent a váltónál keresném a vezetéket. Nincs hozzányúlva a gyorsabb közlekedéshez?
Kinek van ötlete: Medion 310 egyszer csak visszavette a motorfordulatot max 2200 ról 1810 re. Hiába állítom le, indítom újra nem emeli fel a motorfordulatot üzemi (2200) fordulatszámra. Alapjáraton szépen ketyeg. Csak így nem lehet aratni vele.
Válasz Mrx5 #7053. hozzászólásáraKöszönöm, hogy belinkelted.
A Claas eladónak tényleg igaza van, hogy a Lexion folytatása. Súlyt nem látni, de nem hinném, hogy nem lenne meg az anyag a Trionban.
Válasz Mrx5 #7052. hozzászólására
Trion
Válasz Sk Laci #7041. hozzászólásáraVan egy táblázatom amiben össze van hasonlítva egy pár adat
Válasz medikus #7050. hozzászólására


Válasz .Feco. #7047. hozzászólásáraKi lehet azt kapcsolni valahol!!!! Add oda a gyereknek,az majd megoldja!Azok értenek hozzá!


Válasz Sk Laci #7048. hozzászólásáraMeg még valamit. JD T sorozat majdnem 2x annyiért kínálják, mint a Triont.
Azért annyira nem vagyok zöld-sárga bolond, hogy akkor is ha 2x az ára
Válasz .Feco. #7043. hozzászólásáraLexionról nincsenek prospektusaim, de JD T sorozatú kombájnról igen. Kb egyforma erőségü motorok vannak a T sorozatú JD nél, mint a Trionnál.
Súlyra a JD kb ugyan abban a méretben 1 400 kg-mal nehezebb.
JD-ben több az anyag
Válasz atisgyulai #7046. hozzászólásárarettentő idegesítő, hogy belejavít, honnan tudhatná, hogy mit akarok írni??? kijavítja sokszor a rövidítéseket, szlenget, tájszavakat, vagy a szakmai szavakat is, amiket nyílván nem ismer...
Válasz .Feco. #7044. hozzászólásáraVan ott "lexikon" is, ha jobban megnézed!


Válasz .Feco. #7044. hozzászólásáraVagy valami jó nyári aratási élményedhez köthető az elírása.


Válasz .Feco. #7043. hozzászólásárahogy a Lexionból hogy lett a gépen Sexion arra maximum freud papa tudna véalszolni....

Válasz Sk Laci #7041. hozzászólásárakét dolgon gondolkodj el...
Az egyik, hogy a vezérgép a Lexion, nem fog a gyár olyan gépet gyártani, ami ugyanazt tudja, mint a saját, drágább gépe, mert akkor ki venné meg a drágábbikat?
A másik, hogy a Lexionokban sokkal nagyobb motorok vannak, mint a kb hasonló méretű Trion-ban... Nem azért tesznek egyre nagyobb motort a lexikonba, mert jól néz ki nagyobb szám katalógusban, hanem mert a nagyobb motor kell a nagyobb teljesítményhez, a trion sosem fogja azt a teljesítményszintet tudni egy kisebb motorral mint egy lexion egy nagyobbal...
Akinek nincs pénze sexionra annak van trion, akinek sexionra van szüksége annak meg az kell. Akik Tucano-t vettek általában Lexion-t vesznek utána (pedig kívülről tud mindent, lásd merci motor, kabin, GPS, vario asztal, mégsem Lexion)...
Válasz Sk Laci #7041. hozzászólásáraTömeg adatok árulkodóak lehetnek, hasonlítsd össze azzal amelyikkel azonosnak mondják.
Van valakinek kezelői tapasztalata az új Trion sorozatú Claas kombájnokkal?
Valóban a Lexion 5xx sorozat van egy kicsit "stílusos ruhába átöltöztetve", vagy csak eladói mendemonda, hogy jobban elkeljen a Trion?
Hello
Kellene egy kis segitseg .
Claas Mega 218 II kombajnra keresek egy ekszijat. A katalogja 060306.3 ezt a szamot adja de ez a ekszij csak egyes az en kombajnomra pedig 2HB szij megyen es sehogy nem tudom megtalalni a szamjat . Ha valaki tudna segiteni elore is koszonom. Az ekszij a dobszijtarcsarol hajtja a szalmarazo ladakat es a szecsakzot.
Válasz Sk Laci #7038. hozzászólásáraEladtam Erdélybe
Válasz Claastra. #7037. hozzászólásáraMostan akkor nem adtad el a Lexiont, vagy vettél helyette másikat?
Válasz Ares 826 #7035. hozzászólásáraNem, az 510 felettieken ez erősített van a héten szétment a lexion 540 és asztalon aztán rá raktam a mega 600 asztaláról stimmelt
Válasz Ares 826 #7035. hozzászólásáraNem hinném, már a dominatoromon is olyan van, igaz 6m-es az asztal.
Válasz Claastra. #7034. hozzászólásáraAz mihez van lexion???
Válasz Ares 826 #7033. hozzászólásáraSándorom nem egyforma,a leirt cikszám már az erősebb változat
Válasz tamas.p #7024. hozzászólásáraSzerinem az mint egyforma 4,5 s 5.1 s 6 méteres asztalhoz mihez kellene??
Válasz jambo #7029. hozzászólásáraJojó, de min? A körmökon?
Válasz Cl208 #7025. hozzászólásáraMega , fiatalabb egyszerűbb ,