A négyhengeres motor 4KVD SVL furat x löket egyaránt 80 mm,a az alapméretes dugattyú mérete 79.91mm, gyűrűhézag 0,30-0,45 mm.Én ugy tudom a kéthengeres motorok mutatnak sok hasonlóságot a Multikárral.Mivel a kéthengereseket szerelték azokba is.
Válasz #1038. hozzászólásra
Üdv! A vezérlés az elvileg jól van összerakva, mert figyeltük a jelöléseket. Ma újrahézagoltam az adagolókat, az általad ismertetett gumicsöves módszerrel, figyelve a lendkeréken lévő jelöléseket. Az adagoló alá így kellett közel 2 mm hézagolás, és így úgy néz ki, hogy időben fecskendez, de majd holnap kiderül, hogy indul-e? Üdvözlettel, B. Antal!
Válasz #1037. hozzászólásra
Valami nem jól van összerakva.A vezérlést jól illesztettétek? Én a mikor szétszedtem darabokra(az utolsó csavarig),mindent átnéztem letisztitottam, felujitottam amit kellet,öszzeraktam ahogy kell,és primán pöfögött. Aztán két nap mulva,ujra egy porlasztót ki kellett cserélni,(pedig 4 új volt bele téve) és azóta jó.Inditáskor kicsi világos füst,ami természetes,de kb 15 másodperc múlva megszűnik az is,és füst csak gázadáskor látható.Itt megnézheted. A hang nem valami jó,mert mobillal lett felvéve.
Válasz #1035. hozzászólásra
Üdv! Előre is köszönöm a válaszokat! Ma ismét bütyköltünk egy kicsit a gépen, de nem akarja az igazat. Indítózáskor kopogás hallatszik (valószínűleg az előgyújtás?). Egyébként a motor nem tudom, hogy járt-e előtte, mert a télen vásároltuk, csapágy, szimmering csere, porlasztó, adagoló beállítás (ha jó?), összeszerelés, és nem indul. Kétszer már leszakította a lendkereket. Először be lett húzva, akkor elindult, de nagyon kopogott valami. Másodjára már nem húztuk (nem mertük) akkor is leszakította. Úgyhogy passz, találni kellene a közelben egy hozzáértő embert Csongrád megyében. Jó éjt!
Ha "kiállítási" darab lesz, akkor úgy fesd, mintha autót fényeznél. Ha használni is akarod, szerintem egy többcélú (alapozó+fedő egyben) használj egy-két rétegben. Ezek közül állítólag az Alkyton a legjobb mostanában. Ezt ha levered, vagy lejön valahol, könnyű javítani.
Ha a vezérműtengely holt állásánál is nyomja a bütyköt,az még önmagában nem probléma.Az adagolóban is vannak hézagoló lemezek,de azokat egyenlőre ne piszkáld.Az előbefecskendezési szöget kell leellenőrizni. az előbb leirtam hozzá egy kis készüléket,amit meg tudsz csinálni.
Válasz #1031. hozzászólásra
Na most nem tudom,hogy mennyire vagy műszerezve,és szerszámozva a szereléshez.Ha a távolság 82.2mm akkor fogadjuk el hogy az igy jól van,főleg ha előtte üzemelt a motor.Mindenesetre itt egy tipp:ha nincs porlasztóbemérőd,akkor vedd ki a porlasztókat,és egymás után kösd rá a nyomócsövekre úgy hogy a levegőbe porlasszon.Hajtasd meg a motort az öninditóval,és nézd meg hogy mindegyik rendesen porlaszt-e.Ha csöpög valamelyik,vagy ereszti a gázolajat,vagy egy sugárban porlaszt az már nem jó.Mindegyiknek egy pillanatra ködszerűen kell porlasztani.Egy felesleges nyomócsőből csinálj egy bemérőt.Levágod a csövet a hollandi csavar felett 2 cm-re és, ráhuzol átlátszó műanyag(benzincsövet),kb 10 cm.A műa csövet rögzitsd egyenesen egy dróthoz,hogy egyenesen felfelé áljon.Ezután ráteszed a készüléket az első henger nyomócsövére,és forgatod a motort.Közben kell nézni a jelet a lendkeréken is.Ha a jel a jelen van,akkor kell a csőben a gázolajnak megemelkedni. Ha ez megvan,akkor jöhetne egy kompressziómérés,hengerenként.Persze ha van mérőd.Ha nincs legjobb csinálni.Egy rossz porlasztó házból és egy nyomásmérőórából(gázhegesztőhöz használt,csak a méréshatára minimum 40 bar legyen).Mind a négy hengernek nagyjából hasonló értéket kell mutatni.Ha van egy kiugróan eltérő akkor azt a hengert szét kell szedni,és a szelepeket megnézni ,hogy zárnak-e.Ha leveszed a hengerfejet,és felforditod,önts rá egy kis benzint a szeleptányérra. Ha átszivárog a másik oldalra akkor nem zár a szelep.Ez esetben be kell csiszolni.Ha erre kerülne a sor azt majd leirom hogy én hogyan szoktam csinálni. Aztán meg kell nézni a dugattyúgyűrűket,nem törtek-e el. Ja , és egyébként milyen szinű a füst amikor inditod a gépet? Ha sűrű fekete,akkor nagy az "előgyujtás",túl korán fecskendez be. Ha világos,fehéres,akkor későn fecskendez be,sok benne az elégetlen gázolaj,vagy kicsi a kompresszió.
Sziasztok!
Van egy 4 hengeres rs-em sajnos egy szimering miatt elfojt az olaj és megragadt a motor,hol lehet hozzá hengert,gyűrűt,dugót kapni? Akár bontott is jó.
Vagy ha esetleg valakit érdekel el is adnám így hibásan,hidralika van rajta és hátul kombájn kerék van átalakítva.
Köszi előre is
Válasz #1023. hozzászólásra
Tisztelt Komarl! Ismét a segítségedre lenne szükség. Az izzítógyertya nem lóg túl, mint a gyári, tehát ezt a problémát kilőttük. Az adagolót kivéve, tolómérővel megmérve a távolságot (82.2) megvan. De sajnos a motor nem indul, csak füstöl, úgyhogy mostmár majdnem biztos, hogy adagoló beállítás probléma lehet, pedig elvileg fel van újítva. Mivel másik adagolóst nem ismerek, aki ezt be tudná állítani, ezért a segítségedet szeretném kérni, hogy mi lenne a helyes beállítás? Pl. amikor csavartam vissza az adagolót a helyére (a vezérműtengely "holt" állásánál)már nyomta a "bütyköket". Ez így helyes-e? Bocs, ha nem vagyok túl szakmai, de nem vagyok gépész végzettségű. Válaszod előre is köszönöm!
Festenem kellene amit leszerelek a gépemről.
Mert szeretném azt, a kinézet is tükrözze: megfelel a gép műszakilag, és esztétikailag is a feltételeknek. Ti mivel festettétek?
A piros és sárga szín nem kérdés.
Letolod nullára a kézigázt,és leáll.A befecskendezési időpontot az adagoló alá helyezett hézagolólemezekkel lehet állitani. Az adagoló mellett a motorra rá van ütve egy szám,pl 82.0 , az azt jelenti hogy az adagoló alja(ami ráfekszik a motorra), 82.0 mm-re van a vezérműtengelytől.A hézagolólemezekkel ezt a távolságot lehet beállitani. Ha nagyobb a távolság , értelemszerűen később kezdődik a befecskendezés.
Válasz #1014. hozzászólásra
Szia! Lenne egy kérdésem? Azt írtad, hogy: "a befecskendezési időpont beállítása lényeges". A kérdésem az, hogy ezt hol tudom beállítani a 4 hengeresen? Köszönettel, Tonyck!
Újabb buta kérdés:
Hogy lehet "szabályosan" leállítani egy RS-t? (1966 GT-124) A korábbi típusnál a könyv szerint ki kell akasztani egy kart, de nekem nincs ilyen. Üzemanyag elzáró mágnes szelepet se találok. Dekompresszor sincs, és az nem is jó. Lefullasztás meg olyan snassz :)
Válasz #1014 hozzászólás
Köszönöm segítséged előre is, hétvégén motor le, beszakadt csavar kitekerése, cseréje, majd vissza az egész... Mégegyszer köszönöm!
Válasz #1013. hozzászólásra
Kormoló fekete füstöt az nagy előgyujtás okozhat. Az meg több okból is lehet. pl rossz adagoló beállitás.Vagy az izzitógyertya amugy is az előkamrába nyúlik bele,ha a mérete nagyobb mint az eredeti akkor a porlasztó esetleg pont rányomja a gázolajat a gyertya izzószálára ,ami nem jó, mert tulzottan nagy előgyujtást,és sűrű fekete kormoló égést is okozhat.A gyertya mérete érdemben szerintem nem befolyásolja a kompressziót annyira hogy kárt okozzon.Javaslok egy kompreszio mérést.Egyébként a befecskendezési időpont beállitása lényeges,mert ha nem jó,egyik henger a másik ellen dolgozik,és rázhat a motor,következésképp ez okozhat csavarlazulásokat.Nyilván a csavarok a vibráció miatt törnek. Én csináltam olyant hogy a régi izzitógyertya közepét kifurtam,és menetet vágtam bele,és Fiat Uno Diesel izzitógyertyát raktam bele,(persze át kell kötni,mert az nem 1,7 V-os.) Az előnye viszont hogy párhuzamosan van kötve,és ha egy bes..arik akkor még a többi izzit,nem úgy mint az eredeti verziónál ahol ha egy megszakad akkor elmegy az összes izzitás.De vigyázni kell itt is hogy a gyertya hossza ugyanolyan legyen mint az eredeti.
Üdv minden RS tulajnak! Olyan problémám van, hogy 4 hengeres motor felújítása után, indításkor nem indul el, fekete füst látható, majd el kezd kopogni, és leszakítja a lendkerék csavarokat. Elképzelhető, hogy az izzítógyertya miatt csinálja, mert nem pont belevaló? Ugyanis más kialakítású,mint a gyári, ami miatt az autóboltos szerint nagyobb kompresszió lesz. Tapasztalatok, vagy valami tipp? Köszönettel, Tonyck.
ma láttam egy tanyán két RS-t le vannak állítva 10 éve de nem adják el nagyon megtetszettek az egyikhez fülke és homlokrakó is van holnap is megyek majd rakok fel képeket
Az új porlasztók biztos, hogy belevalóak? Én úgy jártam, hogy nem teljesen ugyanaz a szám volt rajta (kinézetre ugyanaz volt) és füstölt akármi akárhogy. Fehéres, szürke füst, töményen.
A porlasztó tűje más kialakítású volt, valamelyik hengeres, valamelyik kúp alakú.
Nekem előkamrás a motorom, ebbe a kúpos kinézetű volt, gondolom így tudja szétteríteni rendesen.
Amint belekerült egy odavaló, eltünt minden füst.
Persze nem mondom h ez a baja, de nézz utána ennek is.
3443 hozzászólás
Válasz #1042. hozzászólásra

A négyhengeres motor 4KVD SVL furat x löket egyaránt 80 mm,a az alapméretes dugattyú mérete 79.91mm, gyűrűhézag 0,30-0,45 mm.Én ugy tudom a kéthengeres motorok mutatnak sok hasonlóságot a Multikárral.Mivel a kéthengereseket szerelték azokba is.
Válasz #1041. hozzászólásra
Szia Laci
A 4 hengeres motorban mekkora a dugattyú átmérő? Valamint mekkora a megfelelő gyűrűhézag?
Létezhet h megegyezik a dugó a multicar 85 ös dugójával?
Válasz #1040. hozzászólásra
Nincs mit.
A mai nap elindult a gép, úgyhogy köszönöm előre is KomarL-nak a segítséget!
Válasz #1038. hozzászólásra
Üdv! A vezérlés az elvileg jól van összerakva, mert figyeltük a jelöléseket. Ma újrahézagoltam az adagolókat, az általad ismertetett gumicsöves módszerrel, figyelve a lendkeréken lévő jelöléseket. Az adagoló alá így kellett közel 2 mm hézagolás, és így úgy néz ki, hogy időben fecskendez, de majd holnap kiderül, hogy indul-e? Üdvözlettel, B. Antal!
Válasz #1037. hozzászólásra
Valami nem jól van összerakva.A vezérlést jól illesztettétek? Én a mikor szétszedtem darabokra(az utolsó csavarig),mindent átnéztem letisztitottam, felujitottam amit kellet,öszzeraktam ahogy kell,és primán pöfögött. Aztán két nap mulva,ujra egy porlasztót ki kellett cserélni,(pedig 4 új volt bele téve) és azóta jó.Inditáskor kicsi világos füst,ami természetes,de kb 15 másodperc múlva megszűnik az is,és füst csak gázadáskor látható.Itt megnézheted. A hang nem valami jó,mert mobillal lett felvéve.
http://youtu.be/FXWaH__39nU
Válasz #1035. hozzászólásra
Üdv! Előre is köszönöm a válaszokat! Ma ismét bütyköltünk egy kicsit a gépen, de nem akarja az igazat. Indítózáskor kopogás hallatszik (valószínűleg az előgyújtás?). Egyébként a motor nem tudom, hogy járt-e előtte, mert a télen vásároltuk, csapágy, szimmering csere, porlasztó, adagoló beállítás (ha jó?), összeszerelés, és nem indul. Kétszer már leszakította a lendkereket. Először be lett húzva, akkor elindult, de nagyon kopogott valami. Másodjára már nem húztuk (nem mertük) akkor is leszakította. Úgyhogy passz, találni kellene a közelben egy hozzáértő embert Csongrád megyében. Jó éjt!
Válasz #1027. hozzászólásra
Ha "kiállítási" darab lesz, akkor úgy fesd, mintha autót fényeznél. Ha használni is akarod, szerintem egy többcélú (alapozó+fedő egyben) használj egy-két rétegben. Ezek közül állítólag az Alkyton a legjobb mostanában. Ezt ha levered, vagy lejön valahol, könnyű javítani.
Válasz #1031. hozzászólásra
Az előbefecskendezési szöget kell leellenőrizni. az előbb leirtam hozzá egy kis készüléket,amit meg tudsz csinálni.
Ha a vezérműtengely holt állásánál is nyomja a bütyköt,az még önmagában nem probléma.Az adagolóban is vannak hézagoló lemezek,de azokat egyenlőre ne piszkáld.
Válasz #1032. hozzászólásra

Itt a hirdetésekben is lehet néha kapni alkatrészeket.Meg a német ebay-en.
Válasz #1031. hozzászólásra
Na most nem tudom,hogy mennyire vagy műszerezve,és szerszámozva a szereléshez.Ha a távolság 82.2mm akkor fogadjuk el hogy az igy jól van,főleg ha előtte üzemelt a motor.Mindenesetre itt egy tipp:ha nincs porlasztóbemérőd,akkor vedd ki a porlasztókat,és egymás után kösd rá a nyomócsövekre úgy hogy a levegőbe porlasszon.Hajtasd meg a motort az öninditóval,és nézd meg hogy mindegyik rendesen porlaszt-e.Ha csöpög valamelyik,vagy ereszti a gázolajat,vagy egy sugárban porlaszt az már nem jó.Mindegyiknek egy pillanatra ködszerűen kell porlasztani.Egy felesleges nyomócsőből csinálj egy bemérőt.Levágod a csövet a hollandi csavar felett 2 cm-re és, ráhuzol átlátszó műanyag(benzincsövet),kb 10 cm.A műa csövet rögzitsd egyenesen egy dróthoz,hogy egyenesen felfelé áljon.Ezután ráteszed a készüléket az első henger nyomócsövére,és forgatod a motort.Közben kell nézni a jelet a lendkeréken is.Ha a jel a jelen van,akkor kell a csőben a gázolajnak megemelkedni. Ha ez megvan,akkor jöhetne egy kompressziómérés,hengerenként.Persze ha van mérőd.Ha nincs legjobb csinálni.Egy rossz porlasztó házból és egy nyomásmérőórából(gázhegesztőhöz használt,csak a méréshatára minimum 40 bar legyen).Mind a négy hengernek nagyjából hasonló értéket kell mutatni.Ha van egy kiugróan eltérő akkor azt a hengert szét kell szedni,és a szelepeket megnézni ,hogy zárnak-e.Ha leveszed a hengerfejet,és felforditod,önts rá egy kis benzint a szeleptányérra. Ha átszivárog a másik oldalra akkor nem zár a szelep.Ez esetben be kell csiszolni.Ha erre kerülne a sor azt majd leirom hogy én hogyan szoktam csinálni. Aztán meg kell nézni a dugattyúgyűrűket,nem törtek-e el. Ja , és egyébként milyen szinű a füst amikor inditod a gépet? Ha sűrű fekete,akkor nagy az "előgyujtás",túl korán fecskendez be. Ha világos,fehéres,akkor későn fecskendez be,sok benne az elégetlen gázolaj,vagy kicsi a kompresszió.
Sziasztok!
Van egy 4 hengeres rs-em sajnos egy szimering miatt elfojt az olaj és megragadt a motor,hol lehet hozzá hengert,gyűrűt,dugót kapni? Akár bontott is jó.
Vagy ha esetleg valakit érdekel el is adnám így hibásan,hidralika van rajta és hátul kombájn kerék van átalakítva.
Köszi előre is
Válasz #1023. hozzászólásra
Tisztelt Komarl! Ismét a segítségedre lenne szükség. Az izzítógyertya nem lóg túl, mint a gyári, tehát ezt a problémát kilőttük. Az adagolót kivéve, tolómérővel megmérve a távolságot (82.2) megvan. De sajnos a motor nem indul, csak füstöl, úgyhogy mostmár majdnem biztos, hogy adagoló beállítás probléma lehet, pedig elvileg fel van újítva. Mivel másik adagolóst nem ismerek, aki ezt be tudná állítani, ezért a segítségedet szeretném kérni, hogy mi lenne a helyes beállítás? Pl. amikor csavartam vissza az adagolót a helyére (a vezérműtengely "holt" állásánál)már nyomta a "bütyköket". Ez így helyes-e? Bocs, ha nem vagyok túl szakmai, de nem vagyok gépész végzettségű. Válaszod előre is köszönöm!
Válasz #1027. hozzászólásra

Piros festékkel............
Válasz #1016. hozzászólásra
Hol van ez az aranybánya?
Válasz #1017. hozzászólásra
Szia!
Szupi hely az a roncstelep. Mást, idegent, engem is beengednének?
Festenem kellene amit leszerelek a gépemről.

Mert szeretném azt, a kinézet is tükrözze: megfelel a gép műszakilag, és esztétikailag is a feltételeknek. Ti mivel festettétek?
A piros és sárga szín nem kérdés.
Üdv Mindenkinek! :)
Ha jól van beállitva minden ,akkor a kézigáz (leállitáskor)annyira eltolja a szabályzó rudat,hogy megszünik a befecskendezés,és leáll a motor.
Válasz #1022. hozzászólásra


Válasz #1021. hozzászólásra

Letolod nullára a kézigázt,és leáll.A befecskendezési időpontot az adagoló alá helyezett hézagolólemezekkel lehet állitani. Az adagoló mellett a motorra rá van ütve egy szám,pl 82.0 , az azt jelenti hogy az adagoló alja(ami ráfekszik a motorra), 82.0 mm-re van a vezérműtengelytől.A hézagolólemezekkel ezt a távolságot lehet beállitani. Ha nagyobb a távolság , értelemszerűen később kezdődik a befecskendezés.
Válasz #1014. hozzászólásra
Szia! Lenne egy kérdésem? Azt írtad, hogy: "a befecskendezési időpont beállítása lényeges". A kérdésem az, hogy ezt hol tudom beállítani a 4 hengeresen? Köszönettel, Tonyck!
Újabb buta kérdés:
Hogy lehet "szabályosan" leállítani egy RS-t? (1966 GT-124) A korábbi típusnál a könyv szerint ki kell akasztani egy kart, de nekem nincs ilyen. Üzemanyag elzáró mágnes szelepet se találok. Dekompresszor sincs, és az nem is jó. Lefullasztás meg olyan snassz :)
Válasz #1012. hozzászólásra

Köszi, böngészem. Látom, egyebekben is értesz a típushoz.
Válasz #1014 hozzászólás
Köszönöm segítséged előre is, hétvégén motor le, beszakadt csavar kitekerése, cseréje, majd vissza az egész... Mégegyszer köszönöm!
Válasz #1017. hozzászólásra

kár hogy az enyészeté lesznek ezek az ügyes kis masinák
[kep1
Válasz #1013. hozzászólásra
Kormoló fekete füstöt az nagy előgyujtás okozhat. Az meg több okból is lehet. pl rossz adagoló beállitás.Vagy az izzitógyertya amugy is az előkamrába nyúlik bele,ha a mérete nagyobb mint az eredeti akkor a porlasztó esetleg pont rányomja a gázolajat a gyertya izzószálára ,ami nem jó, mert tulzottan nagy előgyujtást,és sűrű fekete kormoló égést is okozhat.A gyertya mérete érdemben szerintem nem befolyásolja a kompressziót annyira hogy kárt okozzon.Javaslok egy kompreszio mérést.Egyébként a befecskendezési időpont beállitása lényeges,mert ha nem jó,egyik henger a másik ellen dolgozik,és rázhat a motor,következésképp ez okozhat csavarlazulásokat.Nyilván a csavarok a vibráció miatt törnek. Én csináltam olyant hogy a régi izzitógyertya közepét kifurtam,és menetet vágtam bele,és Fiat Uno Diesel izzitógyertyát raktam bele,(persze át kell kötni,mert az nem 1,7 V-os.) Az előnye viszont hogy párhuzamosan van kötve,és ha egy bes..arik akkor még a többi izzit,nem úgy mint az eredeti verziónál ahol ha egy megszakad akkor elmegy az összes izzitás.De vigyázni kell itt is hogy a gyertya hossza ugyanolyan legyen mint az eredeti.
Üdv minden RS tulajnak! Olyan problémám van, hogy 4 hengeres motor felújítása után, indításkor nem indul el, fekete füst látható, majd el kezd kopogni, és leszakítja a lendkerék csavarokat. Elképzelhető, hogy az izzítógyertya miatt csinálja, mert nem pont belevaló? Ugyanis más kialakítású,mint a gyári, ami miatt az autóboltos szerint nagyobb kompresszió lesz. Tapasztalatok, vagy valami tipp? Köszönettel, Tonyck.
Válasz #1009. hozzászólásra
Multicar.Nézd meg a német ebay-en.
ma láttam egy tanyán két RS-t le vannak állítva 10 éve de nem adják el
nagyon megtetszettek az egyikhez fülke és homlokrakó is van holnap is megyek majd rakok fel képeket
Válasz #1009. hozzászólásra
Én a tz4k üz.a szűrőjét tettem bele a 2 hengeres szűrőházába. Belement.
Válasz #1008. hozzászólásra
Egy szimmeringet találtam a katalógusban:
Radial Dichtring A 25x35 DIN 6503
Más: a négyhengeres GT-124-ben az olaj és üzemanyag szűrők mivel kompatibilisek? Így RS-09 nem nagyon ismerik. Esetleg Multicar, IFA, Robur, stb.?
Üdv!
Valaki nem tudja véletlen, hogy az RS-09 hidraulika szivattyúra milyen méretű szimering kell?
szelep problémám volt ezek szerint azé füstölt már gyogyitottam a hibát indulás után kicsit füstöl aztán "euro 5 ös "

Válasz #1002. hozzászólásra
Az új porlasztók biztos, hogy belevalóak? Én úgy jártam, hogy nem teljesen ugyanaz a szám volt rajta (kinézetre ugyanaz volt) és füstölt akármi akárhogy. Fehéres, szürke füst, töményen.
A porlasztó tűje más kialakítású volt, valamelyik hengeres, valamelyik kúp alakú.
Nekem előkamrás a motorom, ebbe a kúpos kinézetű volt, gondolom így tudja szétteríteni rendesen.
Amint belekerült egy odavaló, eltünt minden füst.
Persze nem mondom h ez a baja, de nézz utána ennek is.
Mennyire könnyen indul? Kompresszió?Az előtöltést nem nagyon szabad babrálni, mert még főtengely törés is lehet abból!
Válasz #1002. hozzászólásra
Melegen is füstöl?
JAH ÉS SZÜRKÉN FÜSTÖL ADAGOLO FELUJJITVA PORLASZOK UJJAK BEÁLLITVA DE MÉG IS OJAN SZÜRKÉN FÜSTÖL MINT AZ ÁLLAT
üdv valaki megtudna mondani 2 hengeres rs-en hogyan kell elötölést állitani

Válasz #999. hozzászólásra
Azon is van valahol biztos,nézd meg az olajszűrötöl merre megy az olaj,a szivattyú és a szűrö között kell lennie valahol.
Válasz #998. hozzászólásra
Szia! Köszönöm válaszod, a négyhengeresen meg is van, de a kéthengeresen nem találok ilyesmit, sajnos.
Válasz #996. hozzászólásra
itt egy kép: 

Van egy zárt csavar (félgömbölyű) azt leveszed,és alatta van egy csavarhúzóval állitható csavar,ha befelé (rugó van alatta) csavarod,nő a nyomás.
Sziasztok!
Van 2db RS09-es permetező tartályom eredeti tartóval.
Ha valaki érdekel a nevemre kattintva megtalálja a hírdetést.
Üdv.
pontosabban az olajnyomást, hol lehet állítani?
Üdv minden RS tulajnak! Segítséget szeretnék kérni egy kéthengereshez, hogy hol lehet állítani a motornyomást?
Köszönettel, B. Antal!
Válasz #993. hozzászólásra

Üdvözöllek kérlek szépen ez egy kéthengeres masina.