Válasz Freeenky #3241. hozzászólására Nekem hobbiból van 4 hengeres rs traktorom. Fokhagymában használom egy keveset. Megőrzöm az utókornak ezt a maga idejében zseniális eszközt. Egyszer még lehet sokat fog érni. Lásd a simsonokat. Egy jó simsonért ma már a németek vagyonokat adnak. Nem meglepő a 2000 euró sem. Egyébként ha megnézed a német használtgéppiacon mennyit kérnek egy jó állapotú rs-ért meg fogsz lepődni.
Válasz Freeenky #3241. hozzászólására Ha lehet kapni rá újat akkor inkább vegyél ott mert megmondom őszintén én drágábban adnám mint a bolti ára. Megmarad tartaléknak mert egy időben sehol sem lehetett kapni rávaló gumit. Akkor úgy tíz éve véletlen hozzájutottam és megvettem tartaléknak.
Válasz medikus #3233. hozzászólásáraElméletileg nem égett le. iletve a szabályozó is jó. nem régen lett megpucolva beállítva (hozzáértő allította be).
Elméletben ha nem lenne töltésem 2-3 hidegindítást nem is bírna ki az akkumlátorom.. ha van töltésem akkor nincs vele baj. de majd szétkapom aztán átnézem ha nem jutok dülőre akkor majd a villamos ismim ránéz sőt lehet át is lesz kábelezve akkor már.. ki tudja ki kivel vagy hol van
Válasz vinchi #3232. hozzászólásáraHa az eredeti dinamó van rajta,az nem merít semmit le!Csak akkor,ha a szabályozó áramkapcsolója össze ragadt!De akkor a dinamó leég!Ezért ilyen bajod biztos nincs4
Részben rs téma. egyik nap elkezdett villogni a töltés visszajelző lámpám. majd kialudt teljesen. megnéztem kiégett az izzó..
Ma kicseréltem de igy sem jó. kábelre kötve az izzó ugy sem világít...
hajól tudom hogy nincs a rendszerben űköőkpes töltés visszajelző akkor nincs is töltés. sőt ha rá van adva az áram akkor ha jár a motor és forog a dinamó akkor le is szívja az akkumulátort??
Legközelebb vasárnap lesz rá időm hogy átnézzem mi is van a műszerfal alatt..
Kintről ami látszik az egy káosz..
Viszont zavar hogy elvileg így nincs töltésem..
Valakinek volt hasonló áram problémája?
Válasz Gepi #3229. hozzászólásáraZárlatos a forgórész,kopott a kefe + a csapágyperselyek is lógnak, 50 éves. Semmi értelme gányolni. Gazdasági totálkár.
Válasz buzsér #3219. hozzászólásáraDe igen. Az enyém. Warchalowskiról tudok többet is hogy van itthon. De konkretan erről a tipusról csak ez az egy darabról tudok. Vigyázok rá. Pár hektárra használom bérmunkával együtt plusz erdő... egyenlőre megteszi.. de akarok mellé egy Mtz-t idővel.
Nekem a traki az nem rs csak a motorja.. a traki egy warchalowski wt30a ( allrad) gps el mérve a legnagyobb sebessegi fokozatban 36km/h val megy az még egyszer annyi mint az rs trakié. Ebből gondolok arra hogy maga a váltó miatt tűnik túlterheltnek a gép.. szerintem..
Sajnos specko adagolós kene hozza aki foglalkozik ezzel a fajtával...
Válasz vinchi #3214. hozzászólására Nekem csak hobbiból van 4 hengeres rs traktorom. Nem használom már munkára. Csak azért van,hogy megőrizzem ezt a maga korában zseniális traktort az utókornak.
Válasz vinchi #3212. hozzászólásáraHa az adagolót emelgeted azzal csak az előgyújtást változtatod meg. A befecskendezett gázolaj mennyiségét adagoló beállító padon kell állítani ami komoly szaktudást igényel. A fekete füst nem biztos hogy nagy baj ha hirtelen terhelés növekedésnél jelentkezik, mert olyankor a röpsúlyos reduktor ad a motornak az adagolón keresztül plussz üzemanyagot és azért van egy kis fekete füst, vagy akkor ha túl van terhelve a motor és a reduktor adja neki a plusz üzemanyagot. Ez minden régi dízelnél így van. A váltó áttételek szerintem egyformák mindegyiknél de hallottam már olyanról,hogy létezik gyorsított váltó de az biztosan valami sufnitunning.Nem igazán szántásra tervezték az rs traktort.
Válasz buzsér #3213. hozzászólásáraÜresen vonulás.. 1750kg maga a traktor..
Orszaguti 1-2-3 addig tökéletes 4be felváltok és hát akkor erőtlen. Nyomom a gázt de csak fekete füst öklik a kipufogóból. Viszont ha kiporog felgazig utána vissza engedem a gázt utána ha ujra oda nyomom már könyebben veszi a lapot. Lehet hogy túl hosszú lenne az a sebesség?
Válasz buzsér #3211. hozzászólásáraMost ketöltöttem egyből. Köszönöm.
Ami egyből kiszurta a szemem azok a sebességi fokozatok.. hogy az országúti tartományban 15,4km/h a sebessége 3000es percenkénti fordulaton... ha jol értelmeztem?
Akkor az erőtlenséget lehet az okozza hogy ennek teljesen mások az áttételei..?
Válasz buzsér #3206. hozzászólásáraIgen kerestem. De valami oknál fogva nem találom. Esetleg ha van időd át tudnád küldeni ujra? Email: vinchi@citromail.hu
Előre is köszi. Nekem ami leg vékonyabb alu lemezem az 0,3mm akkor ha abból raknék mindegyik alá 1-1 darabot. Az már már sok lenne...
Válasz vinchi #3203. hozzászólására Igen. De komolyabb szaktudást igényel.Ha kiemeled akkor csökken az előbefecskendezési szög. 0.1mm is sokat számít !!! Küldtem neked gépkönyveket. Ott mindenre választ találsz.
Válasz medikus #3198. hozzászólásáraTúl terhelés az hogy üresen félgázon vonulok vele? Mert az akkor baj
Azt hogy ne kapjon ennyi anyagot az adagolót kijebb kell emeljem a blokkból ugye?
Válasz kaptarszolga #3200. hozzászólására Ide lehet venni autos vagy regebbi autokkal is foglalkozó boltban aluminium tömítést. Nekem is az van tökéletes. Régebbi japán diesel motorok porlasztói ilyenek!
Üdv mindenkinek.Egy új problémám van a kis sárkányunkkal.Egyik pillanatról a másikra elkezdett folyni a gázolaj a porlasztótól,de annyira folyt hogy nem láttam hogy honnan.....Szétszedtem és a visszatérőnél alatt elrepedt egy perforált tömítés.....Kérésem hogy mi ennek a neve ,és valahol lehet e kapni?Vagy hogy az m22 nek is ilyen?
Sziasztok. Összeállt a gépem. Most már csak beállítási gondjaim vannak..
A hibák: terhelésen iszonyatosan füstöl. (Feketén)
Következő: ha jár a gép mondjuk fél órát után leállítom akkor egy kb ¹⁵percet várnom kell vele mert az önindító nem tudja indítási fordulattal tekerni a motort. Hasonló mint mikor hidegindítóval probálja az ember indítani.
Következő: ha felvan pörgetve a motor menet közben max sebességi fokozatban akkor ha egy kis dombhoz érek elkezd erőtlenedni. Esik vissza a fordulat és ujra iszonyat feketén füstöl. Pl szántás közben isebb fokozatban ugyan ez érzékelhető...
Ki mit mond? Adagoló hiba lenne? Az adagoló alatt hézagoló lemez nincs.
Üdv csoporttagok! Rs 09 feljavításban, átalakításban vagyok, a kérdés, hogy lehetne a síró hangot megszüntetni, és hol érdemes meggyorsítani a gépet, mert sokat vonulnánk vele az erőforrása eg 25 lovas kubota motor lenne, köszönöm a segítségeket előre is
3443 hozzászólás
Válasz Freeenky #3241. hozzászólására Nekem hobbiból van 4 hengeres rs traktorom. Fokhagymában használom egy keveset. Megőrzöm az utókornak ezt a maga idejében zseniális eszközt. Egyszer még lehet sokat fog érni. Lásd a simsonokat. Egy jó simsonért ma már a németek vagyonokat adnak. Nem meglepő a 2000 euró sem. Egyébként ha megnézed a német használtgéppiacon mennyit kérnek egy jó állapotú rs-ért meg fogsz lepődni.
Válasz Freeenky #3241. hozzászólására Ha lehet kapni rá újat akkor inkább vegyél ott mert megmondom őszintén én drágábban adnám mint a bolti ára. Megmarad tartaléknak mert egy időben sehol sem lehetett kapni rávaló gumit. Akkor úgy tíz éve véletlen hozzájutottam és megvettem tartaléknak.
Válasz buzsér #3240. hozzászólásáraTe mennyiért adnád?
Válasz Freeenky #3239. hozzászólására Azt hittem drágábbak. 44+fa az nem egy horror összeg. Én mindenképpen újat vennék ha szükségem lenne rá.
Válasz buzsér #3238. hozzászólásáraNem akartam újat venni,de megnéztem az árakat.
Nettó 44.000 Ft darabja az újnak.Ha belsőt is veszek ,akkor ingyen szerelik!
Válasz Freeenky #3237. hozzászólásáraHa azt mondom,hogy van 2db vadonatúl hátsó gumi az vajon mennyit ér meg neked?
Sziasztok!Nincs valakinek eladó két darab használt,de jó állapotú hátsó gumi Szeged 100km-es körzetében?
Szép napot! Rs 09 váltó kart keresnek! Lenhe valakinek eladó? A 4 és váltó kar kellene enyembol hiányzik a rugó meg a stift is oldalról!
Válasz medikus #3233. hozzászólásáraElméletileg nem égett le. iletve a szabályozó is jó. nem régen lett megpucolva beállítva (hozzáértő allította be).
Elméletben ha nem lenne töltésem 2-3 hidegindítást nem is bírna ki az akkumlátorom.. ha van töltésem akkor nincs vele baj. de majd szétkapom aztán átnézem ha nem jutok dülőre akkor majd a villamos ismim ránéz sőt lehet át is lesz kábelezve akkor már.. ki tudja ki kivel vagy hol van
Válasz buzsér #3230. hozzászólásáraHirdetnek még újat is!Barátod a Google!
Válasz vinchi #3232. hozzászólásáraHa az eredeti dinamó van rajta,az nem merít semmit le!Csak akkor,ha a szabályozó áramkapcsolója össze ragadt!De akkor a dinamó leég!Ezért ilyen bajod biztos nincs4
Részben rs téma. egyik nap elkezdett villogni a töltés visszajelző lámpám. majd kialudt teljesen. megnéztem kiégett az izzó..
Ma kicseréltem de igy sem jó. kábelre kötve az izzó ugy sem világít...
hajól tudom hogy nincs a rendszerben űköőkpes töltés visszajelző akkor nincs is töltés. sőt ha rá van adva az áram akkor ha jár a motor és forog a dinamó akkor le is szívja az akkumulátort??
Legközelebb vasárnap lesz rá időm hogy átnézzem mi is van a műszerfal alatt..
Kintről ami látszik az egy káosz..
Viszont zavar hogy elvileg így nincs töltésem..
Valakinek volt hasonló áram problémája?
Válasz buzsér #3228. hozzászólásáraVajon ide hozzánk is szállítanak??
Válasz Gepi #3229. hozzászólásáraZárlatos a forgórész,kopott a kefe + a csapágyperselyek is lógnak, 50 éves. Semmi értelme gányolni. Gazdasági totálkár.
Válasz buzsér #3228. hozzászólásáraNem lehet felújitatni az önindítót vagy nem éri meg?
Válasz vinchi #3227. hozzászólásáraItt az önindító: https://www.thu.pl/pl/p/Rozrusznik-z-reduktorem-12V/16739
Válasz medikus #3226. hozzászólására
A 4 hengeres motoron nincs dekompresszor vagyis én nem találtam rajta :D
Válasz vinchi #3225. hozzászólásáraMinek?Van Dekó!
Válasz medikus #3223. hozzászólásáraMondjuk egy az egyben egy áttételes önindítót szívesen tennék rá.
Válasz buzsér #3221. hozzászólásáraA multicar-é jó rá, de mintha a blendix kereket cserélni kellene.
Válasz vinchi #3222. hozzászólásáraTetejére,meg az ülésbe igen!
Válasz buzsér #3221. hozzászólásáraNekem ajánlották már a 190es merciét meg mtz önindítóját is hogy jó rá.
Önindítót keresek négyhengeres rs-hez. A multicar M25 önindítója lehet hogy jó lenne?
Válasz buzsér #3219. hozzászólásáraDe igen. Az enyém. Warchalowskiról tudok többet is hogy van itthon. De konkretan erről a tipusról csak ez az egy darabról tudok. Vigyázok rá. Pár hektárra használom bérmunkával együtt plusz erdő... egyenlőre megteszi.. de akarok mellé egy Mtz-t idővel.
Válasz vinchi #3218. hozzászólásáraSosem láttam még ilyen traktort. Szerintem magyarországon nincs is belőle egy sem.Vigyázz rá igat muzeális kincs.
Nekem a traki az nem rs csak a motorja.. a traki egy warchalowski wt30a ( allrad) gps el mérve a legnagyobb sebessegi fokozatban 36km/h val megy az még egyszer annyi mint az rs trakié. Ebből gondolok arra hogy maga a váltó miatt tűnik túlterheltnek a gép.. szerintem..
Sajnos specko adagolós kene hozza aki foglalkozik ezzel a fajtával...
Válasz vinchi #3214. hozzászólására Nekem csak hobbiból van 4 hengeres rs traktorom. Nem használom már munkára. Csak azért van,hogy megőrizzem ezt a maga korában zseniális traktort az utókornak.
Válasz vinchi #3214. hozzászólására igen
Válasz vinchi #3212. hozzászólásáraHa az adagolót emelgeted azzal csak az előgyújtást változtatod meg. A befecskendezett gázolaj mennyiségét adagoló beállító padon kell állítani ami komoly szaktudást igényel. A fekete füst nem biztos hogy nagy baj ha hirtelen terhelés növekedésnél jelentkezik, mert olyankor a röpsúlyos reduktor ad a motornak az adagolón keresztül plussz üzemanyagot és azért van egy kis fekete füst, vagy akkor ha túl van terhelve a motor és a reduktor adja neki a plusz üzemanyagot. Ez minden régi dízelnél így van. A váltó áttételek szerintem egyformák mindegyiknél de hallottam már olyanról,hogy létezik gyorsított váltó de az biztosan valami sufnitunning.Nem igazán szántásra tervezték az rs traktort.
Válasz buzsér #3213. hozzászólásáraÜresen vonulás.. 1750kg maga a traktor..
Orszaguti 1-2-3 addig tökéletes 4be felváltok és hát akkor erőtlen. Nyomom a gázt de csak fekete füst öklik a kipufogóból. Viszont ha kiporog felgazig utána vissza engedem a gázt utána ha ujra oda nyomom már könyebben veszi a lapot. Lehet hogy túl hosszú lenne az a sebesség?
Válasz vinchi #3212. hozzászólására Miért erőtlen? mit nem bír?
Válasz buzsér #3211. hozzászólásáraMost ketöltöttem egyből. Köszönöm.
Ami egyből kiszurta a szemem azok a sebességi fokozatok.. hogy az országúti tartományban 15,4km/h a sebessége 3000es percenkénti fordulaton... ha jol értelmeztem?
Akkor az erőtlenséget lehet az okozza hogy ennek teljesen mások az áttételei..?
Válasz vinchi #3210. hozzászólására Küldtem. Sok sikert.
Válasz buzsér #3206. hozzászólásáraIgen kerestem. De valami oknál fogva nem találom. Esetleg ha van időd át tudnád küldeni ujra? Email: vinchi@citromail.hu
Előre is köszi. Nekem ami leg vékonyabb alu lemezem az 0,3mm akkor ha abból raknék mindegyik alá 1-1 darabot. Az már már sok lenne...
Válasz medikus #3205 lehet rosszul fogalmaztam. De szántásnál van erő viszonylag a füst is alabb hagy. Ott pl a túlmelegedést sem tapasztaltam.
Válasz medikus #3205 lehet rosszul fogalmaztam. De szántásnál van erő viszonylag a füst is alabb hagy. Ott pl a túlmelegedést sem tapasztaltam.
Válasz medikus #3205 lehet rosszul fogalmaztam. De szántásnál van erő viszonylag a füst is alabb hagy. Ott pl a túlmelegedést sem tapasztaltam.
Válasz vinchi #3203. hozzászólására Igen. De komolyabb szaktudást igényel.Ha kiemeled akkor csökken az előbefecskendezési szög. 0.1mm is sokat számít !!! Küldtem neked gépkönyveket. Ott mindenre választ találsz.
Válasz vinchi #3204. hozzászólásáraSzántást említettél!
Válasz medikus #3198. hozzászólásáraTúl terhelés az hogy üresen félgázon vonulok vele? Mert az akkor baj
Azt hogy ne kapjon ennyi anyagot az adagolót kijebb kell emeljem a blokkból ugye?
Válasz buzsér #3199. hozzászólásáraAz előbefecskendezést ugy tudom állítani ha az adagolót kicsit kijebb emelem a blokkból, jól tudom ugye?
Válasz kaptarszolga #3200. hozzászólására Ide lehet venni autos vagy regebbi autokkal is foglalkozó boltban aluminium tömítést. Nekem is az van tökéletes. Régebbi japán diesel motorok porlasztói ilyenek!
Üdv mindenkinek.Egy új problémám van a kis sárkányunkkal.Egyik pillanatról a másikra elkezdett folyni a gázolaj a porlasztótól,de annyira folyt hogy nem láttam hogy honnan.....Szétszedtem és a visszatérőnél alatt elrepedt egy perforált tömítés.....Kérésem hogy mi ennek a neve ,és valahol lehet e kapni?Vagy hogy az m22 nek is ilyen?
Válasz vinchi #3197. hozzászólására Adagoló, előbefecskendezés.
Válasz vinchi #3197. hozzászólásáraSokat kap,túl van erőltetve.
Sziasztok. Összeállt a gépem. Most már csak beállítási gondjaim vannak..
A hibák: terhelésen iszonyatosan füstöl. (Feketén)
Következő: ha jár a gép mondjuk fél órát után leállítom akkor egy kb ¹⁵percet várnom kell vele mert az önindító nem tudja indítási fordulattal tekerni a motort. Hasonló mint mikor hidegindítóval probálja az ember indítani.
Következő: ha felvan pörgetve a motor menet közben max sebességi fokozatban akkor ha egy kis dombhoz érek elkezd erőtlenedni. Esik vissza a fordulat és ujra iszonyat feketén füstöl. Pl szántás közben isebb fokozatban ugyan ez érzékelhető...
Ki mit mond? Adagoló hiba lenne? Az adagoló alatt hézagoló lemez nincs.
Válasz kisbozsó #3195. hozzászólásáraSehogy!
Üdv csoporttagok! Rs 09 feljavításban, átalakításban vagyok, a kérdés, hogy lehetne a síró hangot megszüntetni, és hol érdemes meggyorsítani a gépet, mert sokat vonulnánk vele az erőforrása eg 25 lovas kubota motor lenne, köszönöm a segítségeket előre is
Válasz kaptarszolga #3193. hozzászólásáraOk, örülök. Nincs mit!