Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak633 FtBenzin árak647 FtEUR393.39 FtUSD367.51 FtCHF401.77 FtGBP459.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Most már mindegy mert beleépítettük a négyhengeres rs motort a warchalovski vázba minden tökjó volt csak az önindító szorult meg állandóan de összehoztam és most csak az izzítás és a porlasztók vannak hátra,
Az izzító gyergyák bol két különböző van benne vagy csak valaki rosszul rakta be :-)
Ma tettem szert egy ilyen csoda masinára. Bízom abban, sikerül tudásom és a Ti segítségetekkel munkára bírni, magam és környezetem örömére. Reménykedem, az oldalon regisztrálásom után hasznos tanácsokra lelek és magam is kamatoztathatom elmém gyümölcseit a közösség és népem javára! Szép estét kívánok mindenkinek! Csablabek
a kéthengeres rs-09 motorja
2 KVD-9.0SVL a típusa vagy Warchalowsky Austro - Diesel
licenc.
A kompresszió mennyi?Ezek akkor is kurva nehezen indulnak ha felvannak újítva vagy újak. Az enyém 4 hengeres VEB Motorenwerke Cunewalde motoros,a típusa 4KVD 8/8SVL .
Lenne egy olyan problémám, hogy van egy "nyugdíjas" traktorunk és most megadta magát. Nem tudom mi lehet a problémája de gázolajat kap megfelelő nyomáson még sem indul el.A motor típusa D22s ha jól tévedek ilyen van a kéthengeres Rs 09 ben is. Ha valakinek lenne ötlete mi lehet a probléma és tudna segíteni azt nagyon megköszönném.
Tisztelettel Tamás Ferenc
én is erre a megoldásra gondoltam,a gyári helyre felrakni egy zsiga vagy pözső gencsit és tengellyel meghajtani!másik kérdésem,hogy milyen és mennyi motorolaj való a 4 hengeres RS09-be?és hogyan vannak benne a sebességek?előre is köszi a válaszokat
nekünk a 4hengersre van generátor feltéve a dinamó helyére. Ezen zsiga va naszem. A dinamó le van dobva tartóbakostól és generátornak van laposvasból csinálva egy bak. Amit ugyanúgy egy picike kardán hajt meg a hűtőventilátortól.
A 2 hengeresnél a dinamó tengelyére van feltéve a hűtőventillátor. Ha Neked nincs dinamó benne, akkor a hűtőventillátor tengelye külön be van csapágyazva? Máshol nem nagyon lehet, vagy ékszíjjal hajtatják meg utólagosan vagy a gyári helyén.
Üdv!Érdeklődnék,hogy az rs-09-ben hol van gyárilag a dinamó,mert amit vettünk azon nincs és,hogyan lehet esetleg generátort utólag rászerelni?
esetleg képi dokumentáció is érdekelne
előre is köszi
Egyébként van valakinek tapasztalata a hátsó hidraulikára szerelt ekére vonatkozóan?
Másképpen van megcsinálva mint az MTZ-é,és a két hosszú fügesztőkarnak nagy a holtjátéka egymáshoz viszonyitva.
Ha valakinek van tapasztalata szántással illetve ekével kapcsoltaban, irjon.
Ti építettetek már be rs be személyautó diesel motort? Vagy ismertek ilyet?
Mik a tapasztalatok e téren? Azzal is lehet kisebb kerteket szántani, vagy nincs benne annyi erő mint az rs motorban?
Fogyasztás hogy alakul?
Olajpumpa nem tudom milyen áron van,újat szerintem csak németben kapsz,mert itt csak bontott van.www.ebay.de itt nézd meg.Elég sok cucc szokott lenni,újak is.Persze gondolom úgy új ,hogy valami elfekvő készletből van,mer szerintem már nem gyártják.
Bármi lehet.A bal oldali hengersor tuti beteg valamennyire,mert az a kipufogó füstöl kéken a jobbos meg nem.20w-50-es olaj van benne tehát melegen is jónak kéne lenni.
Köszi. Olajpumpa mennyibe kerülhet?
Melegen már a zöld mezőnek csak a legelejét csípi meg,persze számozás nincs rajta úgyhogy nem tudom az hány bár lehet ott,de szerintem nem valami sok...
Válasz #420. hozzászólásra
Vannak kerekek,rajta a gumikkal.A külső gumik napszitta állapotban,bár az egyik talán még használható.Az oldalfala van kirepedezve,lehet hogy meg lehetne csinálni,gumis szakinak kellene megnézni hogy lehet -e vele valamit kezdeni.A belsők jók.Mindkettő.Felnik szintén jók,nincsenek agyonverve.Én kompletten lecseréltem a kerekeket,ez meg megmaradt.Duplakeréknek ha kell valakinek......
Hesston szénabála szarvval már megfogja. Van egy 4q üllőm lánccal felkötve a gémre és felemelve már nem bírtam a kormányt tekerni. 700kilós bigbagot platóról lecibálva 2 méter után feldöntötte az rs-t. Úgy hogy majdnem agyonütött.
3419 hozzászólás
Válasz #464. hozzászólásra
Fogadd részvétemet.
Válasz #462. hozzászólásra
Nekem mindig az az első gondolatom, ha nem jó, hogy egy kis gyufa és olaj megoldaná a problémát..
Estére csinálok képet a szörnyetegről:-)
Válasz #463. hozzászólásra
Köszönöm szépen
Könyvet merre lehet szerezni a géphez azt nem tudod véletlenül?
Válasz #458. hozzászólásra
Most már mindegy mert beleépítettük a négyhengeres rs motort a warchalovski vázba minden tökjó volt csak az önindító szorult meg állandóan de összehoztam és most csak az izzítás és a porlasztók vannak hátra,
Az izzító gyergyák bol két különböző van benne vagy csak valaki rosszul rakta be :-)
üdv :feri
Válasz #455. hozzászólásra
Én is egy 2 hengeres rs felújításán dolgozom minden szabad percemben.
Nemrég így néztünk ki:
Válasz #460. hozzászólásra
Könyv szerint 140 bar a porlasztó nyomása.
Válasz #461. hozzászólásra
Egy ilyen értékes gépet csak simogatni szabad, szeretgetni
Válasz #458. hozzászólásra
Hát akkor marad az , hogy fel kell gyújtani.
Helló nem tudja valaki véletlenül a porlasztócsúcs nyomását mennyire kell beállíttatni?
Válasz #451. hozzászólásra
Az egyik képen a sebességváltó fokozatai vannak, a másikon az irányváltó. A V-irány előre,a másik hátra.
Üdvhttp://www.youtube.com/watch?v=FXWaH__39nU
Válasz #453. hozzászólásra
Üdv! Se hidegen,se melegen nem indul??
Válasz #455. hozzászólásra Üdv!
Ha valamiben tudok segiteni akkor szóljál.Itt van egy video a gépemről http://www.youtube.com/watch?v=FXWaH__39nU
Válasz #452. hozzászólásra
Üdv! Nekem a gyári dinamó leégett,helyette beraktam egy kis Polski dinamót,ez ugyanakkora méretű mint az eredeti.A ventillátor tengelye hajtja meg.
Ma tettem szert egy ilyen csoda masinára. Bízom abban, sikerül tudásom és a Ti segítségetekkel munkára bírni, magam és környezetem örömére. Reménykedem, az oldalon regisztrálásom után hasznos tanácsokra lelek és magam is kamatoztathatom elmém gyümölcseit a közösség és népem javára! Szép estét kívánok mindenkinek! Csablabek
Válasz #453. hozzászólásra
a kéthengeres rs-09 motorja
2 KVD-9.0SVL a típusa vagy Warchalowsky Austro - Diesel
licenc.
A kompresszió mennyi?Ezek akkor is kurva nehezen indulnak ha felvannak újítva vagy újak. Az enyém 4 hengeres VEB Motorenwerke Cunewalde motoros,a típusa 4KVD 8/8SVL .
Tiszteletem az uraknak
Lenne egy olyan problémám, hogy van egy "nyugdíjas" traktorunk és most megadta magát. Nem tudom mi lehet a problémája de gázolajat kap megfelelő nyomáson még sem indul el.A motor típusa D22s ha jól tévedek ilyen van a kéthengeres Rs 09 ben is. Ha valakinek lenne ötlete mi lehet a probléma és tudna segíteni azt nagyon megköszönném.
Tisztelettel Tamás Ferenc
sikerült a gencsi megoldás,pözsó generátort építettünk be,be kötöttük a világítás meg az indexet is
én is erre a megoldásra gondoltam,a gyári helyre felrakni egy zsiga vagy pözső gencsit és tengellyel meghajtani!másik kérdésem,hogy milyen és mennyi motorolaj való a 4 hengeres RS09-be?és hogyan vannak benne a sebességek?előre is köszi a válaszokat
Válasz #445. hozzászólásra
nekünk a 4hengersre van generátor feltéve a dinamó helyére. Ezen zsiga va naszem. A dinamó le van dobva tartóbakostól és generátornak van laposvasból csinálva egy bak. Amit ugyanúgy egy picike kardán hajt meg a hűtőventilátortól.
Válasz #448. hozzászólásra
A 2 hengeresnél a dinamó tengelyére van feltéve a hűtőventillátor. Ha Neked nincs dinamó benne, akkor a hűtőventillátor tengelye külön be van csapágyazva? Máshol nem nagyon lehet, vagy ékszíjjal hajtatják meg utólagosan vagy a gyári helyén.
levettük a deknit,mert nem volt jó az izzítás és megcsináltuk,de nincs ott a dinamó sajna
Válasz #444. hozzászólásra
a ventillátor mögött,a felső deknit leveszed a szívócsonk van ott lesz alatta a dinamó ,kívülről nem látod
na igen,de az nincs rajta és én is láttam képen ezt a gencsis megoldást,ezért most ezen agyalok
a 4 hengerest ismerem azon dinamó van az ülés alatt,de láttam már az ékszíjhoz szerelt generátort is
Üdv!Érdeklődnék,hogy az rs-09-ben hol van gyárilag a dinamó,mert amit vettünk azon nincs és,hogyan lehet esetleg generátort utólag rászerelni?
esetleg képi dokumentáció is érdekelne
előre is köszi
Egyébként van valakinek tapasztalata a hátsó hidraulikára szerelt ekére vonatkozóan?
Másképpen van megcsinálva mint az MTZ-é,és a két hosszú fügesztőkarnak nagy a holtjátéka egymáshoz viszonyitva.
Ha valakinek van tapasztalata szántással illetve ekével kapcsoltaban, irjon.
Válasz #440. hozzászólásra
Fiat Uno motort be lehet tenni.
Üdv. Én nem raknék bele másfajta erösebb motort. Olyan kis nyeszlett fogaskerekek vannak a váltoban, félnék, hogy elpukkannak. De meg kell probálni.
Üdvözletem!
Ti építettetek már be rs be személyautó diesel motort? Vagy ismertek ilyet?
Mik a tapasztalatok e téren? Azzal is lehet kisebb kerteket szántani, vagy nincs benne annyi erő mint az rs motorban?
Fogyasztás hogy alakul?
Előre is köszi
Válasz #438. hozzászólásra Sokan eladás előtt lefestik és sokan bedőlnek,hogy milyen szép,de lehet,hogy egy széthullás előtt álló gép!
Van különbség?
Saját esztétikai megfelelésem miatt van festve.Jobban érzem magam rajta,mint egy rozsdás vason.
Válasz #435. hozzászólásra Tegyél fel képeket,vélemény formálunk az árakról! (a frissen festett-gyanús,erre mondják,hogy paraszt vakítás)
RS traktorjaimat hírdetem.Segitség kellene az árakkal kapcsolatban.
Válasz #432. hozzászólásra
Itt is találsz cuccokat hozzá.
http://100produkte.de/?s=rs%2009
Válasz #432. hozzászólásra
Kéthengereshez itt nézd meg www.ebay.de
Érdeklődnék tud-e valaki RS-09 traktorhoz kéthengeres motorhoz adagolót hol lehet kapni, esetleg hol javítják.
Köszönet a segítségért.
Platóbillentő munkahengerek ,és elosztó vannak valakinek?
Válasz #427. hozzászólásra
Olajpumpa nem tudom milyen áron van,újat szerintem csak németben kapsz,mert itt csak bontott van.www.ebay.de itt nézd meg.Elég sok cucc szokott lenni,újak is.Persze gondolom úgy új ,hogy valami elfekvő készletből van,mer szerintem már nem gyártják.
Válasz #428. hozzászólásra
Bármi lehet.A bal oldali hengersor tuti beteg valamennyire,mert az a kipufogó füstöl kéken a jobbos meg nem.20w-50-es olaj van benne tehát melegen is jónak kéne lenni.
Válasz #427. hozzászólásra
nem lehet hogy inkább a motor kopott? és sok a veszteség?
Válasz #426. hozzászólásra
Köszi. Olajpumpa mennyibe kerülhet?
Melegen már a zöld mezőnek csak a legelejét csípi meg,persze számozás nincs rajta úgyhogy nem tudom az hány bár lehet ott,de szerintem nem valami sok...
Válasz #425. hozzászólásra
30-ért hirdetem.
Válasz #423. hozzászólásra
mennyit gondoltál a kerekekért?
Válasz #421. hozzászólásra
Hogy a homlokrakodónak mennyi a teherbirása azt nem tudom,de a traktor első tengelyének terhelése max 1250kg.
Válasz #420. hozzászólásra
Vannak kerekek,rajta a gumikkal.A külső gumik napszitta állapotban,bár az egyik talán még használható.Az oldalfala van kirepedezve,lehet hogy meg lehetne csinálni,gumis szakinak kellene megnézni hogy lehet -e vele valamit kezdeni.A belsők jók.Mindkettő.Felnik szintén jók,nincsenek agyonverve.Én kompletten lecseréltem a kerekeket,ez meg megmaradt.Duplakeréknek ha kell valakinek......
Válasz #421. hozzászólásra
Hesston szénabála szarvval már megfogja. Van egy 4q üllőm lánccal felkötve a gémre és felemelve már nem bírtam a kormányt tekerni. 700kilós bigbagot platóról lecibálva 2 méter után feldöntötte az rs-t. Úgy hogy majdnem agyonütött.
RS-09 gyári homlokrakodónak mennyi a max teherbírása?
Megtörtént a permetezés,rövid 3.-ban pompás volt!
Esetleg hátsó gumi valakinek? 8x36 elvileg.