Az Agroinform.hu portál csapata rendelkezik azzal az informatikai infrastruktúrával és informatikai eszközök alkalmazásának rutinjával, ami a rugalmas, távmunkalapú munkavégzéssel lehetővé teszi a Portál működtetését, a tartalmak frissítését, további fejlesztését. Továbbra is ellátjuk a feladatunkat: a mezőgazdasági termelők, vállalkozások információval való ellátását és a piactéren a kereskedelem folyamatos biztosítását.

Részben új protokollt dolgozunk ki a mindennapos működésre, csökkentve a fizikai érintkezést – alapozva mindezt az elmúlt évek digitális kommunikációs tapasztalataira.

• Az egyeztetéseket online tartjuk meg és távmunka végzésére kérjük kollégáinkat.

• Nem veszünk részt 100 főnél nagyobb beltéri, és 500 főt meghaladó kültéri rendezvényeken az Operatív Törzs ajánlása alapján.

• Megosztjuk tapasztalatainkat az online kommunikációs eszközök használatáról, illetve a vírusterjedés csökkentésére alkalmazott további megoldásainkról. Kérdésével kapcsolatban írjon az ugyfelszolgalat@agroinform.hu címre vagy hívja a +3620-477-54-67-es telefonszámot munkaidőben, 8:00-16:30.ig.

• Online szolgáltatásokkal támogatjuk a hazai vállalatokat abban, hogy digitális eszközökkel elérjék mezőgazdasági célcsoportjukat:

• Piactér-szolgáltatás (három hirdetés főkategóriánként vállalkozások számára továbbra is díjmentesen)
• Hírek, cikkek közzététele
• Online konferenciák, közvetítések szervezése
• Videóközvetítés külső helyszínről, vagy az Agroinform stúdiójából

• A hazai és nemzetközi történéseket figyelemmel kísérve igyekszünk a lehető leggyorsabb bevezetni az esetleg szükséges további változtatásokat.

• Belső működésünket úgy alakítjuk át, hogy a lehető legjobban csökkentsük kollégáink egészségi kockázatait és a partnereinkre gyakorolt hatások kockázatait.

Budapest, 2020 március 11.

Bolyki Bence
ügyvezető

Agroinform Média