Az egész napos rendezvény szervezője az Agroinform.hu, együttműködő partnere pedig az Agrármarketing Centrum (AMC) volt. Tíz óra után néhány perccel a terem zsúfolásig megtelt az agrárium széles spektrumát felölelő szakemberekkel, marketing vezetőkkel, koordinátorokkal, vállalatok tulajdonosaival, igazgatóival és a média képviselőivel.

Az egész napos konferencián a jelenlévők naprakész, a gyakorlatban is helytálló, online agrármarketing tanácsokban részesültek, valamint a mezőgazdaság pontos piaci elemzése mellett, a jövő kihívásairól is informálódtak, továbbá bepillantást nyerhettek a mezőgazdaság digitalizációjába, az élelmiszeripari és mezőgazdasági pályázati lehetőségekbe, és a terménykereskedelem aktualitásaiba. Az előadókról és az előadások tartalmáról bővebben ITT olvashat.

Mi terem a neten?

A beléptetésnél gyorsan haladt a sor, és rövid idő alatt megtelt a terem is – fotó: Agroinform.hu

Az egész napos rendezvényen a vendégek szemlátomást jól érezték magukat, és érdeklődve fogadták a meghívott előadók prezentációit, valamint az előadótermen kívül is kedélyesen merültek el egy-egy rövidebb szünet adta beszélgetési lehetőségben. De, hogy pontosan hogyan érezték magukat és milyen plusz információkhoz jutottak az agrármarketing terén, rövid interjú-összeállításunk ennek járt utána.

„Nagyon jól éreztem magam, teljesen tökéletesnek mondanám a szervezést és lebonyolítást. Voltam már az előző Mi terem a neten? konferenciákon is, most viszont úgy érzem ez a legutóbbi ugrásszerűen több, hasznos és releváns információt nyújtott. Egyébként nagyon szeretem az ilyen jellegű rendezvényeket, mert marketingesként azt látom, hogy viszonylag kevés ilyen lehetőség van, ahol olyan információkhoz jutunk, amit ténylegesen be tudunk építeni a munkánkba. Rengeteg, a marketingben történő újítás hangzott el, és ami még nagyon hasznos volt az a facebook live videókkal kapcsolatos információk.”
Tüske Anna – Marketing Menedzser, Valkon Kft.

Mi terem a neten?

Kamerák, fényképezőgépek és érdeklődő tekintetek – fotó: Agroinform.hu

„Ezeken a rendezvényeken mindenki megtalálja a számára fontos információkat, melyeket a későbbiekben hasznosítani tud. Kettő előadást is kiemelnék – Hartman Gábor, az Agroinform.hu fejlesztési koordinátoráét, és Knapcsek Katalin a KNK PR & Média PR szakértőéjét – melyek számomra nagyon hasznos adatokkal szolgáltak, és úgy gondolom, hogy

ezeket az információkat a saját marketingstratégiánkban is fel tudjuk majd használni.

Az előadásokon túl pedig a szervezést is meg kell említenem, ami első osztályú volt, így már most nyugodtan mondhatom, hogy a következő Mi terem a neten? konferencián is ott leszek, január 26-án az AGROmashEXPON.”
Forrai Dusán – Kereskedelmi igazgató, Fitohorm Kft.

„Nagyon hasznosnak tartom az ilyen jellegű konferenciákat, sőt most is úgy köszöntem el, hogy de jó lett volna, ha tovább tart. Mindenképpen kiemelném Dr. Potori Norbert Agrárgazdasági Kutatóintézet, Kutatási Igazgatójának előadását, melyből részletekbe menően kaptunk információkat a poszt-szocialista EU-tagországok mezőgazdaságában bekövetkező változásokról, így például a mezőgazdaságban dolgozók nem és kor szerinti átalakulásáról. Továbbá nagyon szeretem, ha az elméleti megközelítés mellé konkrét példa is társul, mert úgy gondolom, hogy azokból tud igazán tanulni az ember, és gyakorlatilag az összes prezentáció így épült fel. Ezek az előadások inspirálják az embert olyannyira, hogy a legtöbb esetben alig várom, hogy kipróbáljam és hasznosítsam a hallottakat.”
Kucsora Szilvia – Marketing felelős, Busa Bt.

Mi terem a neten?

Kamerák, fényképezőgépek és érdeklődő tekintetek – fotó: Agroinform.hu

„Most vettem részt először Mi terem a neten? konferencián és számomra nagyon hasznos volt. Változatos, naprakész témákról szóltak az előadások, melyekből

nagyon sok plusz információt kaptam a precíziós gazdálkodásról,

és külön kiemelném Knapcsek Katalin, a KNK PR & Média PR szakértőéjének prezentációját, ami rendkívül tanulságos volt. Egyébként az előadások témáit tekintve, már nagyon vártam a konferenciát, hiszen fontos, hogy az ember az adott témákból naprakész legyen, és a piacon hasznosítani is tudja a megjelenő újításokat.”
Eichardt Eszter – Marketing menedzser, Trigo Kft.

„Most kezdtünk el együtt dolgozni az Agroinform.hu-val, így ez egy bemutatkozó, ismerkedő konferencia-részvétel volt, de összességében nagyon tetszett, és a prezentációkból pedig sok hasznos információhoz jutottam. Mindenképpen megemlíteném az előadások tempóját, az összekötő narrációk alatti videós bejátszásokat, illetve Dr. Potori Norbert Agrárgazdasági Kutatóintézet, Kutatási Igazgatójának előadását, melyben elképesztő részletességgel tudtunk meg rendkívül fontos információkat a mezőgazdaság átalakulásáról az Európai Unióhoz való csatlakozás után. De ugyancsak meg kell említenem a szervezést is, hiszen volt lehetőség bőven kötetlen beszélgetésekre is, viszont ez nem ment az előadások idejének rovására.”
Dr. Jakab Gábor – Ügyvezető, Biomin Magyarország Kft.

Pillantsunk be a konferencia kulisszái mögé – videó: Agroinform.hu

„Igen hasznosnak tartom az ilyen jellegű konferenciákat, és most egy nagyon fontos visszacsatolást kaptunk a videós, facebook-os marketingtevékenységünket illetően. Nagyon jó volt látni, és az előadások folyamán megtapasztalni, hogy a magyar mezőgazdasági marketingstratégia miként működik, és hogyan változnak a vásárlási szokások az agráriumban. Ezért is indítottuk útnak az Agrováció Direkt e-kereskedelmi üzletágunkat, amiről az Agroinform.hu is beszámolt. Nagyon várom az AKI új kutatását, és ennek kapcsán kifejezetten örültem annak is, hogy egy tisztán piaci szereplőkből álló rendezvényen több állami cég is megjelent. Így működhet a visszacsatolás az állam felé. Egyébként pedig az Agroinform.hu-nak jár egy csillagos ötös a szervezésért és a vendéglátásért.”
Szabó Péter – Kereskedelmi vezető, Agrováció Kft.

Agroinform

AMC

A következő Mi terem a neten? konferencia időpontja és helyszíne: 2017. január 26., AGROmashEXPO, G pavilon, VIP terem.