A program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az eredetileg kitűzött cél az elmúlt 11 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: a márkát fejlesztő vállalat pénzügyi adatainak többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.

Az Agroinform.hu immár ötödik alkalommal a Kiváló Üzleti Márka kategóriában kapta meg a MagyarBrands díját.

Magyar Brands

Az Agroinform.hu fő célja változatlanul a hazai gazdálkodók versenyképességének fejlesztése szakmai információk nyújtásával, valamint a mezőgazdasági kereslet és kínálat hatékony összekötésével. Ennek elérése érdekében platformot biztosít az üzletkötések és a közösségi információcserének egyaránt, miközben lehetővé teszi a tájékozottsághoz szükséges szakmai hírek gyors és széles körű elérését.

Az Agroinform elnevezés 1967-ben indult el mezőgazdasági információk közzétételére, portálként pedig 2005 óta működik. Belföldi látogatóinak száma 2021 júliusában is meghaladta a havi 900.000 egyedi felhasználót a Digitális Közönségmérési Tanács hiteles, auditált mérései szerint. Piacterünkön több mint 70 ezer mezőgazdasági ajánlatot közvetítünk látogatóink számára. A Piactéren hirdetők önkéntes adatszolgáltatása alapján az idei év első hat hónapjában meghaladta a gazdát cserélt eszközök összértéke meghaladta a 18,5 milliárd forintot.