Az idén tizenöt éves Superbrands program független szakemberekből álló bizottsága a Phylazonit márkát érdemesnek találta a Business Superbrands 2019 védjegyre. A Phylazonit második alkalommal nyerte el ezt az elismerést – olvasható az Agrova Kft. közleményében.

Erre a díjra nem lehet pályázni, hanem a Nemzetközi Superbrands Program munkatársai folyamatosan figyelik a cégeket, a márkákat, a piacot. Az eredményeket a tevékenységek alapján bírálják el, hogy az adott márka jogosult-e erre a nívós elismerésre. A Superbrands márka nem pusztán egy logó, ebben a terméken kívül, a márkához és a céghez kapcsolható valamennyi tényező szerepel az ismertségtől, a pénzügyi megbízhatóságon át a lojalitásig.

Phylazonit

A Phylazonit második alkalommal nyerte el az elismerést.

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

oklevél

A Superbrands díjra nem lehet pályázni, a Nemzetközi Superbrands Program munkatársai figyelik a piacot.

"Elmondhatjuk, hogy a Phylazonit márka építése magasabbra szintre lépett, hiszen cégünk már nem bizonyos termékeket értékesít, hanem egy olyan technológiát, szellemiséget kínál a termelőknek, amely alkalmazása garancia a versenyképes termesztéshez és jól beilleszthető a környezettudatos gazdálkodásba. E nélkül nem képzelhető el küldetésünk egyik fontos célja, az egészségesebb élelmiszerek előállítása. Ezt a komplexitást tükrözi a Phylazonit márka. Ennek érdekében kutatóintézetekkel, hatóságokkal valamint a mezőgazdaság számos kiemelkedő szereplőjével szoros kapcsolatot ápolunk, hogy a jövő elvárásait mind jobban beépíthessük a technológiánkba.

A felmérések azt mutatják, hogy a fogyasztók többsége a bizalmat és a minőséget kapcsolja a díjhoz, többszöri elnyerése annak a bizonyítéka, hogy a márka hosszú távon gondolkozik, nem elégszik meg egyszeri sikerrel, folyamatosan fejleszt és megújul." – áll a közleményben.