Az Agroinform.hu Apróhirdetés rovatában több mint 39 ezer hirdetés között böngészhetnek a felhasználók. Az alábbiakban összefoglaljuk, mire érdemes figyelni az apróhirdetések feladásakor, hogy az eladásra szánt termék minél könnyebben gazdára találjon.

traktor

Jó fotók; pontos cím, részletes leírás; és megfelelő kategóriabesorolás a legfontosabb szempontok a hirdetésfeladásnál – fotó: agroinform.hu/aprohirdetes

1. Az első és legfontosabb, a hirdetés címének megadása

A jó cím tömör és tartalmazza a legfontosabb kifejezéseket a termékről, ez a keresők szempontjából is fontos. Gépes hirdetés feladásánál mindig figyeljünk arra, hogy a márkát is megadjuk, mert ez sokat segít abban, hogy a márka szerinti célirányos keresésben megtalálja az érdeklődő a hirdetést. Azoknál a gépkategóriáknál pláne fontos, ahol nincs külön márka-alkategória. Ilyen márka szerinti csoportosítás a gépes hirdetések között jelen pillanatban a kombájnoknál, a járvaszecskázóknál és a traktoroknál található meg, de itt is segít, ha a hirdető megadja az eladó gép neve mellett a gyártó márkanevét is.

Az alábbi képen láthatjuk, milyen a megfelelő cím.

cím

A helyes, pontos címadás segít az eladásban – fotó: agroinform.hu/aprohirdetes

2. A hirdetés részletes leírására is figyeljünk

Ne spóroljanak a hirdetés leírásában az eladásra szánt termék ismertetésével, írjanak le minden fontos információt.

Gépeknél az állapot pontos leírása, kopó alkatrészek, gumiabroncsok %-os kopásának megadása, a tárolás és a munkavégzés körülményei, a származási információk, évjárat, munkábaállítás időpontja, műszaki vizsga érvényessége, járműkategória-besorolás, szervizzel kapcsolatos tudnivalók, cserélt alkatrészek sora mind-mind olyan fontos infó egy leendő vásárló számára, amivel célirányosabban megtalálhatja a megfelelő vevőt egy-egy termék vagy gép.

kép

Íme egy példa a jó, pontos, részletes ismertető leírásra a hirdetésben – fotó: agroinform.hu/aprohirdetes

Amennyiben az elérhetőségek nem térnek el a hirdetésfeladáskor megadott telefonszámtól és e-mail-címtől, akkor a hirdetés leírásában szükségtelen megadni ezeket újból, mivel ebben az esetben a moderálás alkalmával úgyis eltávolítávolítják.

Az ingyenes hirdetések esetén az eladási ár megadásánál kerüljük a „999” végződésű árakat. Nem egy áruházlánc akciójáról van szó, nem ezen múlik, hogy vonzó árfekvésű lesz egy termék. Moderáláskor „nem megfelelő ár” visszajelzéssel az ilyen formátumú árakat kerekítjük.

Csak az Eladási ár mezőben adjuk meg az összeget, a hirdetés leírásába ne írjuk bele, vagy csak abban az esetben, ha egy hirdetésben több azonos kategóriájú terméket hirdetünk. Amennyiben mégis bekerül az eladási ár, akkor azt moderáláskor eltávolítjuk.

3. Szenteljünk figyelmet a kategóriamegadásra

A rendszer által felajánlott hirdetéskategóriákat ne minden esetben fogadjuk el, mert sokszor előfordul, hogy a hirdetés címében és leírásában található kulcsszavak alapján nem a megfelelő besorolást ajánlja fel a rendszer. Bár amennyiben rossz kategóriát adunk meg, azt a moderátorok helyesbítik, de jelentősen meggyorsítja a hirdetés közzétételét, ha már a feladásnál a megfelelő kategóriát jelöljük meg.

kép

Szenteljünk figyelmet és energiát a kategóriakiválasztásra, ne bízzuk magunkat arra, amit a rendszer a kulcsszavak alapján felkínál! – fotó: agroinform.hu/aprohirdetes

Ne tegyünk eltérő kategóriabesorolású termékeket egy hirdetésbe. Sokkal több esélye van annak, hogy megtalálja a vevőt az eladásra szánt termékünk, ha a megfelelő kategóriákba külön-külön adjuk fel. Lustaság miatt ne zsúfoljuk be egy hirdetésbe eladásra szánt gépeinket, mert moderáláskor úgyis törölni fogják, és csak egy eladó gép marad bent a hirdetésben. A felhasználó erről „több termék egy hirdetésben” üzenettel visszajelzést kap e-mailben.

4. A fotókészítés és a fotók feltöltése szintén fontos, ha nem a legfontosabb

Egy jó kép képes eladni a terméket, hát még több! Ne becsüljük alá a képek fontosságát, ha lehet, töltsünk fel több fotót is. Maximum 8 fotót lehet mellékelni egy hirdetéshez, továbbá az agroinform.hu apróhirdetés rovatában lehetőség van a hirdetésfeladáskor Youtube-videó-beágyazásra is. Erre külön találnak ablakot, ahová beilleszthető a feltöltött videó megfelelő formátumú linkje.

kép

Íme egy jól lefotózott, fotózásra szépen előkészített eladásra kínált traktor a hirdetések közül – fotó: agroinform.hu/aprohirdetes

Ne sajnáljuk a fáradságot, és keressünk olyan beállítást és környezetet, ahol előnyösen készíthető több fotó is. Ha kell, álljunk ki a tárolóhelyről vagy a többi gép közül olyan helyre, ahol jók a fényviszonyok és a gép jól körbefotózható. Egy tiszta gép általában bizalomgerjesztőbb, megnyerőbb, bár néhányan nem szeretik lemosva lefotózni és meghirdetni a gépet, de ez általában arra vezethető vissza, hogy valamit el szeretnének rejteni a szennyeződéssel.

Önjáró gépeknél érdemes a vezető fülke belső állapotát, illetve a gumik kopását is egy-egy fotóval prezentálni, munkagépeknél pedig a kopó alkatrészek elhasználódását is érdemes megmutatni a félreértések elkerülése érdekében. Amennyiben lehetőség van rá, fekvő képeket készítsünk, így a hirdetési listában megjelenő képe levágások nélkül jobb megjelenésű lesz.

Az Agroinform.hu apróhirdetés rovatában böngészik a legtöbb gazda, és most még egy fontos indokot tudunk a hirdetésre! Ha március 31-ig ad fel ingyenes hirdetést az Agroinformon, egymillió forint értékű műtrágyautalványt és ingyenes szaktanácsadást nyerhet!

Adja fel hirdetését az Agroinform.hu apróhirdetés rovatában és nyerjen!