Az új erőgépszéria meghajtásáról a John Deere PowerTechTH 13,5 literes dupla turbós, valamint a Cummins QSX 15 literes, változó geometriás turbóval ellátott motorok gondoskodnak, melyek EGR-kipufogógáz-visszavezetéssel, továbbfejlesztett turbófeltöltővel, DPF-részecskeszűrővel és SCR-füstgázkezelőrendszerrel teljesítik a Tier 4 Final emissziós előírásokat.

kép


John Deere 9RX 4 gumihevederes törzscsuklós traktor – fotó: John Deere

Továbbfejlesztett, Efficiency Managerrel ellátott e18 sebességváltó biztosítja a legmegfelelőbb 18 előremeneti és 6 hátrameneti fokozatot.

A 9RX keskeny kialakításából adódóan közúti szállításban is megállja a helyét. A járószerkezete a nagy felfekvőfelülete miatt kisebb mértékű talajtaposást, nagyobb tapadást, jobb kapaszkodóképességet, 4 hevederes kialakítása pedig jobb irányíthatóságot, növelt stabilitást eredményez nedves talajviszonyok esetén is.

kép

A Duradrive hajtástechnológia a 760 mm széles, hosszú élettartamú, Camoplast gumihevederekkel – fotó: John Deere

A Duradrive hajtástechnológia és a 760 mm széles, hosszú élettartamú, Camoplast gumihevederek ötvözete egy hatékony talajkímélő járószerkezetet biztosít az erőgépnek úgy, hogy a 3 méteres bűvös európai szélességhatáron belül marad.

Az AutoTrac automata kormányzással és a szakaszvezérléssel minden gépkezelő csúcsteljesítménnyel tud dolgozni, ugyanis RTK-val akár 2,5 cm-es pontosság és hosszú távú ismételhetőség biztosítható, továbbá kiküszöbölhetők a költséges átfedések vagy kihagyások.

képÚj fülkerugózással növelték a kezelői komfortot – fotó: John Deere

A CommandView III vezetőfülke is hasonló kényelemmel várja a felhasználókat, mint a gumikerekes változatnál, viszont itt már új fülkerugózással növelték a kezelői komfortot, ami a 10 cm-es függőleges rugóútnak köszönhetően súlyos lökésektől és a vibrációtól védi meg a traktorvezetőt.