Horsch egy teljesen önvezető szállítójármű prototípusával állt elő. A tervek szerint a gép a Claas Axion 900 Terra Trac gumihevederes futóművét kapja, amit a 400 lóerős dízelmotor hidrosztatikusan hajt, de kilátásban van a hidro-mechanikus sebességváltó alkalmazása is.

A vezetőfülke nélküli kialakítás tágabb lehetőségeket ad bizonyos munkák szabadabb elvégzésre, például a növényvédelem terén. A kormányzás a lánctalpas-, illetve gumihevederes gépeken alkalmazott, féloldali fékezésen és sebességkülönbségen alapul.

A géphez fixen kapcsolódik az egytengelyes pótkocsihoz és a szállítókapacitások növelhetők a rakfelület akár a jármű elejéig történő meghosszabbításával. Sok részletet még nem árultak el, de a tervek szerint már ebben a szezonban megkezdik a prototípus gyakorlati tesztjét.

Forrás: futurefarming.com