Új szivattyúrendszer a PowerTanker HTS 24.30 tartálykocsin

Mivel a centrifugál szivattyúk önmagukban nem képesek folyadékot felszívni, az Annaburger mérnökei egy kicsi, könnyű és költségtakarékos kompresszort integráltak be a csőrendszerbe. Ez a kompresszor hozza létre a szükséges negatív nyomást, amíg a folyadékáramlás a centrifugál szivattyút eléri. A golyós visszacsapó szelep a tartály és a szivattyú között kinyílik, és a robusztus szivattyú percenként 6.000 literes sebességgel tölti a tartályt. Ennek az innovatív szivattyúrendszernek a segítségével a tartálykocsiban negatív nyomás nem lép fel. A centrifugál szivattyúk a vásárlásnál és a fenntartásban költségtakarékosabbak mint a forgódugattyús szivattyúk, és így egy igazi alternatívát kínálnak.

Annaburger

Az Új szivattyúrendszerrel szerelt PowerTanker HTS 24.30 tartálykocsi – fotó: annaburger.de

A légrugózásos elektronikus szervokormánnyal szerelt futómű és az alvázkeret igényes alkalmazásra van méretezve. Az első tengely automatikus támasztóteher-szabályozása megakadályozza, hogy nehéz felépítmények és üres tank esetén negatív támasztóteher alakuljon ki. Az alacsony önsúly révén a hasznos terhelés és ezzel a szántóföldi teljesítmény megnövekszik. Opcióként ISOBUS-kormányzás és a Német Mezőgazdasági Társaság (DLG) által elismert tápanyag-mérő VAN-CONTROL rendszer is beszerezhető. Ezáltal a hígtrágya és az erjesztési melléktermékek pontosan egy adott tábla kívánt tápanyagigénye szerint adagolhatók.

Rakodási térfogat és átrakodási teljesítmény – az új HTS 34.16 átrakó pótkocsi

Az új HTS 34.16 átrakó pótkocsin az óriási, 46 köbméteres befogadóképességhez igazítva az átrakó csiga átmérője 600 milliméterre van méretezve. Ez percenként 20 köbméteres átrakodási teljesítményt tesz lehetővé. Az átrakó csiga 43 fokos elfordulási tartományának köszönhetően a járművek maximum 5,70 méter magasságig, illetve maximum 3,20 méter szélességig tölthetők.

Az átrakó csiga 43 fokos elfordulási tartományának köszönhetően a járművek maximum 5,70 méter magasságig tölthetők – fotó: annaburger.de

A haladás közbeni stabilitást a hidraulikus tridem-futómű, a hidraulikusan felfüggesztett vonórúd és a teljes sorozatba beépített elektronikus vezérlésű, szervo rendszerű kerékkormányzás garantálja. Az üres tömeg optimalizálása érdekében a jármű fel van szerelve egy önhordó, V alakú rúdból álló összekötő szerkezettel, kerettel és tartályfelépítménnyel. Ez magas stabilitást biztosít, súlytöbblet nélkül. Ezen kívül különböző áttételek vannak beiktatva a fokozott teljesítmény-igényekhez.

Annaburger

Az átrakókocsi teljes szériája elő van készítve a raktérfogat kettéválasztásához – fotó: annaburger.de

A területen való közvetlen tömegméréshez opcionálisan kapható az UniScale mérőberendezés. Ehhez a mérési adatokat két mérleg szolgáltatja: egy a futóművön és egy a vonórúdon van elhelyezve. Az átrakókocsi teljes szériája a raktérfogat kettéválasztásához van előkészítve. Ez lehetővé teszi, hogy pl. a trágyát és a vetőmagot egymenetben szállítsák ki a földre. Ebben az esetben az átrakó csigák opcionálisan elérhető hidraulikus meghajtása veszi át a precíz mennyiségi adagolást.

Válasz a logisztikai kihívásokra – az új EcoLiner HTS 33.12 pótkocsi

Az új EcoLiner HTS 33.12 típussal bővült az Annaburger hátrabillenő felépítményű pótkocsicsaládja. Az újonnan kifejlesztett alváz a teljes szériába beépített, megerősített kerettel és komplett hidraulikus rugózású futóművel rendelkezik. Így a hidraulikus rugózású vonórúddal együtt a tridem billenő a terület és a földutak valamennyi egyenetlenségeit kiegyensúlyozza. Egyidejűleg ez a technika nagy stabilitást biztosít a billentésnél.

Annaburger

A nagy befogadó kapacitását a 9,5 méteres hosszúsággal sikerült elérni – fotó: annaburger.de

A nagy befogadó kapacitását a 9,5 méteres hosszúsággal sikerült elérni. Ezzel a jármű szállítási tonnakapacitása burgonya és gabona esetében optimálisan kihasználható. Az alacsony rakodási magasság, pl. az opcionálisan választható, lehullást gátló ponyvával együtt kíméli a burgonyagumókat a károsodástól.

A nagy térfogattömegű termények szállítása esetén a felépítmény raktérfogata magasítóval felszerelve 53 köbméterre bővíthető – fotó: annaburger.de

Különösen könnyű termékek, pl. kukorica- vagy fűszilázs, illetve nagy térfogattömegű termények szállítása esetén a felépítmény raktérfogata magasítóval felszerelve 53 köbméterre bővíthető. Az olyan kiegészítő felszerelésekkel, mint a különböző raktérburkolatok (ponyva, QuickCover, csomagtér ajtó gabonacsúszdával, elektronikus szervokormány) a gép optimálisan alkalmazható.