A Superbrands a széles nagyközönség számára ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegy, egy olyan díj, ami mind a fogyasztók, mind az üzleti döntéshozók számára komoly értékmérő elismerés, a világ 90 országában.

Erre a díjra nem lehet pályázni, hanem a Nemzetközi Superbrands Program munkatársai folyamatosan figyelik a cégeket, a márkákat, a piacot. Az eredményeket a tevékenységek alapján bírálják el, hogy az adott márka jogosult-e erre a nívós elismerésre, mivel a Superbrands márka nem pusztán egy logó, ebben a terméken kívül a márkához és a céghez kapcsolható valamennyi tényező szerepel az ismertségtől a pénzügyi megbízhatóságon át a lojalitásig.

Ez az elismerés egy újabb visszacsatolása annak, hogy a Phylazonit jó irányba halad. A Phylazonit talajbaktérium-készítmények gyártása és forgalmazása e cég számára nemcsak egy egyszerű munka, hanem egy csodálatos eszköz is a környezet megóvására, hozzájárulás a fenntartható mezőgazdasághoz és a táplálék alapjául szolgáló termőföldek állapotának hosszú távon való megőrzéséhez és javításához.

Termékeik folyamatos fejlesztésével igyekeznek olyan értéket teremteni, amely a gyermekeink, unokáink számára is biztosíthatja az élhetőbb jövőt.

kép

A Business Superbrands-díjat Vajda Péter ügyvezető (balra) vette át Káli Györgytől, a Superbrands Program képviselőjétől – Fotó: Phylazonit

A Phylazonit köszönetet mond a Superbrands Program megalkotóinak és résztvevőinek, hogy eme rangos díjjal elismerték eddigi munkájukat. Ahogy dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke fogalmazott: „Igazi érték a Superbrands-díj, ami azt jelenti, hogy nemcsak a múlt teljesítményének az igazolásáról szól, hanem komoly ösztönző a brand kitüntetett szerepének a megőrzése és további erősítése érdekében.”