Válasz Nyomasek Bobo #1353. hozzászólásáraVannak azért motorfelujitással foglalkozó cégek, az mtz-be se szoktak komplett motort venni, ha eszi az olajat. Hanem megjavítják
Srácok.
Fendt 828 vario. Eszi az olajat. Főleg nehéz melónál, mikor pörgetni kell magát.
Hol kellene kezdeni a hibakeresést?
Az A... azt mondja, új motor X milla.
A javításra árajánlatot csak szétszedett állapotban tud adni.
Állapotfelmérést nem ajánlottak.
(Haver tavalyi beszerzése. A szerelője első körben azt mondta, nem sok mindent cseréltek a motoron. Másodszorra már azt mondta, elég sok mindent cseréltek rajta)
Namost véleményem szerint a javítasra olyan ár lesz, hogy jobban megérje az új motor, mert az egyszerűbb az A...nak, meg lehet a haszon is ugyanannyi, és a gari a gyár sara, nem az övéké...
Válasz Sz.Gyula #1335. hozzászólásáraNem értem mitől ilyen, feltételezem, hogy jó állapotú a motor, az üzemanyag rendszer, és persze a herélés is rásegít erre.
Válasz erni #1325. hozzászólásáraVan itt traktor nem messze, amiben a gyári váltó megellett 4000-óránál, (mint ebbe a miénkben is az első tulajnál) aztán abba a gépbe már 12-13 ezer van a második váltóval és azóta is hibátlanul működik.
Hengerfej volt javítva azon kétszer, egyszer mert az egr szelep leszakadt és átment a motoron, egyik hengerben a szelepeket cserélték ahová ez jutott, máskor meg az egész hengerfejet újították fel, az már 10.000 óra felett volt, be voltak verődve a szelepek már nagyon. Nyilván azért egy kicsit túl is van húzva ez a motor a 936-ban főleg, ilyenekből látszik ez, de nem rossz élettartam ez sem igazából.
A kis motor ellenére kell bele 40 liter motorolaj, ami 150 üzemóra után is barna benne, illetve nem barna, hanem sárga!!! egy árnyalattal sötétebb mint mikor bele öntöd cserekor. (igaz, hogy az egr levakolása miatt is van ez)
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraMaximum 25 éves koráig lehet cascot, viszont 15 éves kortól már a belső töréskárra nem vonatkozik csak a külsőre és a teljes megsemmisülésre tüzkárra. Most kötöttem a héten öregebb gépre.
Válasz Ares 826 #1327. hozzászólásáraAzoknak szántan, akiknek kilövi a motor a nívópálcát, de lerögzítették rugóval. Ha akarják megfogadják, ha nem nem. Láttunk már kivett indítokulccsal is 3000-et pörgő motort eleget az interneten.
Válasz ZuzoBayer #1328. hozzászólásáraIgazad van sokan panaszkodnak erről a verzióról is! addig kell az ember még aláírod és kifizeted, utána meg le van szarva a vevő! de az is tuti az ilyen ember vagy cég nem lesz hosszú "életű" szerintem!
Válasz Ares 826 #1322. hozzászólásáraA szervizesek az más kérdés mindig mindegyiknek adunk 5-10 ezret ők "melósok" családapák mind megérdemli!!De a kereskedő vagy területi értékesítő manager annak 90 %a humbukfej addig vagy édes amíg a papírt aláírod... Volt egy a papírozás után még a telefont sem vette fel.
No komment...
Válasz bandigh #1324. hozzászólásáraAhhoz hogy a turbónál bejusson az olaj mint a kompresszoros mint a kipufogó oldalra szarnak kell lenni a turbó tengelyén lévő tömítő karikáknak! A kartergáznak semmi köze a visszafolyáshoz mert a motorolaj nyomás ami meg fel a turbóba is az állandó és nagyobb benne a nyomás mint remélhetően a motortérben a kartergáz nyomása! Ha nagyobb lenne a motor olajterében a nyomás mint az olajnyomás na akkor szerintem már be sem indulna a motor mert nem lenne benne akkora kompresszió hogy begyulladjon a gázolaj és a levegő keveréke!
Válasz erni #1325. hozzászólásáraSzerintem a kezelő is sok múlik én tudtam olyan 927est h 12500 kellett a váltóhoz nyúlni és egész életében talajozott csak egy "normális" kezelője volt.
Válasz szanberg #1323. hozzászólásáraAkkor olyan 5000 óra körül lehet számolni egy váltócserét?
https://www.traktorpool.hu/details/traktorok/Fendt-930-Profi-Plus/5670012/
Ez van eddig kinézve. Elég kevés info van róla.
Válasz Ares 826 #1320. hozzászólásáraLeírtam. Semmi. A nagy kartergáznak viszont van köze a turbóhoz. Ha nem tud elmenni a nyomás, olyan mintha befognád a turbó visszafolyócsövét, az olaj nehezebben folyik át a csapágyon, és be fog jutni a kompresszortérbe
Válasz erni #1285. hozzászólására6660 órával lett véve, most 6900 van benne. Azt érzem, hogy bevállt, csak nehéz munkát végeztünk vele itt az őszön, télen.
Jól működik, teccik, jó használni. Kb annyit tud talajfogásban meg vontatásban mint a 345 R bérgép volt itt kétéve, igazából csodák nincsenek, súly lóerő ottvan mindkettőnél.
Elektronika és váltó nyűgöktől fél az ember amikor egy használt Fendt-re gondol, ha nem lesz nyűgös akkor boldogok leszünk.
Nem volt 2000 óra a váltóban amikor ide került, elvileg van benne még sok tartalék.
Válasz ZuzoBayer #1321. hozzászólásáraHát én a korrekt kereskedőkre azt mondanám mint te eddigi tapasztalataim szerint is nagyon kevés az tuti! Lehet neked szerencséd van velük mert kap mindig jattot a szerelőd és tényleg a legjobb kiszolgálást kapod tőlük! de akinek a gépéről írtam ő nem jó "szájízzel" gondol rájuk! Én még nagy dolgot nem javíttattam velük amit csak lehet magam megcsinálok, ha már sok sok évet eltöltöttem az iskola padban meg a szerelő padnál, meg a vasak közelében (nem a bukások) miatt ültem ott sokat!
Válasz Ares 826 #1315. hozzászólásáraTe láttál már Rendes kereskedőt?:) Egy kezemen megtudom számolni őket de viszont ők velünk a legkorrektebbek évek óta folyamatosan.Ritka mint a fehér holló...
Kartegázkivezető nem győzi? Nívópcát rugóval rögzíteni?? Ha nyomás van a karterban azt ki kell engedni különben a turbó nem sokáig megy, az olaj visszafolyó ágában ha nyomás van, akkor át fogja nyomni magán az olajat hamar oda ahova nem hiányzik
Válasz envagyok2 #1316. hozzászólásáraHát nálam új kora óta van a gép én hoztam el "Kecsmerékről" ahogy a fiam mondta a nevet pár évesen! nálam nem volt mókolás de a gazdák meg a szerelők is tudnak de rendesen mókolni ám! Akinek írtam a gépéről ott is kötözgettek úgy a "nagy" cég szerelői hogy ha ilyet csinálnék "leszarnám saját kezemet" az tuti! Persze a nagy lét meg elkérik mindenért!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát meg van a gép hibája meg az is hogy a kupec 5 milkáért vette mert szinte mindene szar az első hídon kívül, amit megcsináltak tavaj! Azért mert szép a belső az megtévesztő lehet ám de rendesen a gép meg amúgy szar!
Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraés egy új köteggel sem vagy kint a vízből, mert 15 év alatt könnyen lehet hogy fele vezeték már nem a helyén van a csatlakozóban, hiába adsz le motorszámot, alvázszámot, ki tudja ki mit mókolt rajta...
Válasz ZuzoBayer #1314. hozzászólásáraPersze a "nagy cég" az nagyon drága tud lenni! Ha maga csinálja az ember a gépet az a legolcsóbb verzió! De a kupec akkor is gané mert azt írja jó állapotú megkímélt a gép, amit ír róla a hirdetésben! Persze vesz az ember használt gépet mert az új az "arany" árban van! Mára oda értünk ha az öreg Klapka még élne olcsóbban lehetne aranyat venni nála kilóra mint traktort a kereskedőktől!
Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraMotorbajban a Doktor Motor Kft is tud segíteni fele pénzért mint az Axiál csak körbe kell járni a témát... Ennyi erővel semmilyen gép nem jó mondjuk 10 ezer óra felett mert mind időzített bomba még is elkelnek ha nem belföldön majd kintre viszik...
Válasz feri6 #1311. hozzászólásáraHát ennek a gépnek a motor körüli kötege kerül vagy egy millába az tuti mert FENDT és az axi árulja! Én az 566-re kértem tőlik árat motor köré két éve 400 + fát mondtak rá! Előtte meg két éve még 250 +fa volt a kikiáltási ár!
Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraAkkor ott van olajfogyasztás is de rendesen, ha már emelgeti a nívópálcát is a kartergáz! Gyűrűk kopottak mint a szar, akkor csapágyak is mert napközben elfogyó olaj miatt a csapágyak is elkoptak, főleg ha 24 órában dolgoztak vele! Talán öt millát érhet a gép annak aki szeret vele "mókolni" de csak saját részre, már eladásra sem éri meg felújítani!
Válasxz Ares 826 #1310 hozzászólásáraSoká fog rájönni mert jol müködik a gép tulaj se maga vette észre hanem vitték szervizre es ott szoltak hogy mi van...
Kerülni kell a hasznaltgépkereskedőket csak ugy mint a használtautokat is mindent csak leinformálhatóan... Meg a motort is ha kiveszed ilyen gepből vszinű miliókert kábelködeg csere is mert törnek nagyon vigyazni kell kábelekre.
Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraEzt a gépet esetleg annak szabad lenne megvenni aki ért hozzá és meg is tudja javítani, de csak annyiért amiért tényleg eladták 5 milláért! Mert még sok sok millát kell rákölteni ha maga csinálja meg az ember! Még jó hogy te ismerted a gépet és tudsz róla tapasztalatokat! Na vajon akkor mi van ha ezt valaki megveszi és miután rájön hogy szar a gép és perli a kupecot hogy elhallgatta a vevőtől hogy szar a motor, és óriási kartergáza van????????????
Válasz Ares 826 #1308. hozzászólásáraEmelgeti a nyomás a nívópálcát, nem is vállata a nagy cég az ujitást csak a komplett uj motorcseret 12 mcsoki. Nemreg az elsőhidra lett majd 5 misi költve, mondták neki h nemsoká a váltó következik a motor után es inkabb elmenekültek töle. Testvére gépnek rugóval megoldották másik gazdánál a nivót mar ugy megy 2 éve. Ezen gazdagszanak a lomis gepkereskedők....
Válasz feri6 #1304. hozzászólásáraMi lehet a szar motorvezérlő turbó, vagy csak zabálja az olajat, vagy a "torka véres"??? Ha neki nem érte meg megjavítani és eladta 5 milkáért, akkor lehet gáz vele.
Válasz feri6 #1303. hozzászólásáraNa hallod azt ha lehet ne emlegessük! Egy ismerős szopik de rendesen a váltó felújítás után a 312 trakijával, már ügyvéddel fenyegetőzik feléjük ha nem lesz jó a traki! A gépben 13.000 óra van kifizette az 5 milkacsocsit nekik és nem jó a gép az sem érdekel ha eljut a Zsolti fülébe a dolog hogy nem boldogulnak a géppel! Azt mondják neki vegyen másikat, rossz a motor, minden kitalálnak mert csak néznek mint "Rozi a moziban" hogy mi lehet még mindig a gond!!
1506 hozzászólás
Válasz bandigh #1355. hozzászólásáraIgaz igaz Deutz motorral kapcsolatban keressétek a Dr Motort.Nagyon profi csapat kb 2/3 áron mint az Axiál.
Válasz Nyomasek Bobo #1353. hozzászólásáraVannak azért motorfelujitással foglalkozó cégek, az mtz-be se szoktak komplett motort venni, ha eszi az olajat. Hanem megjavítják
Válasz Nyomasek Bobo #1353. hozzászólásáraSzerintem a gyűrűhoronyban. Az ipse valami másik olajjal nem próbálkozott? Persze van az a kopás amin az sem segit.
Srácok.
)
Fendt 828 vario. Eszi az olajat. Főleg nehéz melónál, mikor pörgetni kell magát.
Hol kellene kezdeni a hibakeresést?
Az A... azt mondja, új motor X milla.
A javításra árajánlatot csak szétszedett állapotban tud adni.
Állapotfelmérést nem ajánlottak.
(Haver tavalyi beszerzése. A szerelője első körben azt mondta, nem sok mindent cseréltek a motoron. Másodszorra már azt mondta, elég sok mindent cseréltek rajta
Namost véleményem szerint a javítasra olyan ár lesz, hogy jobban megérje az új motor, mert az egyszerűbb az A...nak, meg lehet a haszon is ugyanannyi, és a gari a gyár sara, nem az övéké...
Válasz ZuzoBayer #1351. hozzászólásáraA nem után akart rakni egy vesszőt, és akkor már más a leányzó fekvése.
Válasz sopiz #1350. hozzászólásáraEz 2015ös régi kasztnis Deutz motoros. Csak hogy egyről beszélünk e.?Vagy pontosabban mire gondolsz miért nem jó?
Válasz ZuzoBayer #1348. hozzászólásáranem nagyon jó
Válasz ZuzoBayer #1348. hozzászólásáranem nagyon jó
Van valakinek 313 scr kisFendt? Nem lett nagyon lebutítva az adblue miatt?
Válasz szanberg #1344. hozzászólására936 SCR - 7.8 V6 | 2013 - 2015 | Tier 4i ez a széria scr kapott mást nem.
Válasz Sz.Gyula #1345. hozzászólásáraJaaaaaaa ez a mienk még nem SCR
Az újabb sosem lesz jobb, telepakolják mindenféle kacattal őket sajnos.
Holnap lefotózom milyen benne az olaj és mennyi óra után. (kb 150)
Válasz szanberg #1344. hozzászólására936 SCR
Válasz Sz.Gyula #1339. hozzászólásáraAz milyen traktor?
Válasz Sz.Gyula #1339. hozzászólásáraAz milyen traktor?
Válasz Sz.Gyula #1339. hozzászólásáraAz milyen traktor?
Válasz Sz.Gyula #1339. hozzászólásáraAz milyen traktor?
Válasz Sz.Gyula #1339. hozzászólásáraAz milyen traktor?
Válasz szanberg #1338. hozzászólásáraNincs kiherélve gyárilag nincs bent egr. Gyári fend olaj megy bele.
Válasz Sz.Gyula #1335. hozzászólásáraNem értem mitől ilyen, feltételezem, hogy jó állapotú a motor, az üzemanyag rendszer, és persze a herélés is rásegít erre.
Válasz Sz.Gyula #1335. hozzászólásáraMit öntesz bele kevesebb órás fáradt olajat???


Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraHa hitelt vesz fel rá akkor kell is neki kötni! De fiatal a gép simán kötnek rá biztosítást.
Válasz szanberg #1334. hozzászólásáraA mienkben nincs egr mégis fekete az olaj 50 óra után
Válasz erni #1325. hozzászólásáraVan itt traktor nem messze, amiben a gyári váltó megellett 4000-óránál, (mint ebbe a miénkben is az első tulajnál) aztán abba a gépbe már 12-13 ezer van a második váltóval és azóta is hibátlanul működik.
)
Hengerfej volt javítva azon kétszer, egyszer mert az egr szelep leszakadt és átment a motoron, egyik hengerben a szelepeket cserélték ahová ez jutott, máskor meg az egész hengerfejet újították fel, az már 10.000 óra felett volt, be voltak verődve a szelepek már nagyon. Nyilván azért egy kicsit túl is van húzva ez a motor a 936-ban főleg, ilyenekből látszik ez, de nem rossz élettartam ez sem igazából.
A kis motor ellenére kell bele 40 liter motorolaj, ami 150 üzemóra után is barna benne, illetve nem barna, hanem sárga!!! egy árnyalattal sötétebb mint mikor bele öntöd cserekor. (igaz, hogy az egr levakolása miatt is van ez
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraMaximum 25 éves koráig lehet cascot, viszont 15 éves kortól már a belső töréskárra nem vonatkozik csak a külsőre és a teljes megsemmisülésre tüzkárra. Most kötöttem a héten öregebb gépre.
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraPassz. Nem tudom. De ez jó ötlet, valamennyire csökkentené a kockázatot.
Válasz erni #1325. hozzászólásáraIlyen korú/üzemórás traktorra lehet casco biztosítást kötni felétek ?
Válasz Ares 826 #1327. hozzászólásáraAzoknak szántan, akiknek kilövi a motor a nívópálcát, de lerögzítették rugóval. Ha akarják megfogadják, ha nem nem. Láttunk már kivett indítokulccsal is 3000-et pörgő motort eleget az interneten.
Válasz ZuzoBayer #1328. hozzászólásáraIgazad van sokan panaszkodnak erről a verzióról is! addig kell az ember még aláírod és kifizeted, utána meg le van szarva a vevő! de az is tuti az ilyen ember vagy cég nem lesz hosszú "életű" szerintem!
Válasz Ares 826 #1322. hozzászólásáraA szervizesek az más kérdés mindig mindegyiknek adunk 5-10 ezret ők "melósok" családapák mind megérdemli!!De a kereskedő vagy területi értékesítő manager annak 90 %a humbukfej addig vagy édes amíg a papírt aláírod... Volt egy a papírozás után még a telefont sem vette fel.
No komment...
Válasz bandigh #1324. hozzászólásáraAhhoz hogy a turbónál bejusson az olaj mint a kompresszoros mint a kipufogó oldalra szarnak kell lenni a turbó tengelyén lévő tömítő karikáknak! A kartergáznak semmi köze a visszafolyáshoz mert a motorolaj nyomás ami meg fel a turbóba is az állandó és nagyobb benne a nyomás mint remélhetően a motortérben a kartergáz nyomása! Ha nagyobb lenne a motor olajterében a nyomás mint az olajnyomás na akkor szerintem már be sem indulna a motor mert nem lenne benne akkora kompresszió hogy begyulladjon a gázolaj és a levegő keveréke!
Válasz erni #1325. hozzászólásáraSzerintem a kezelő is sok múlik én tudtam olyan 927est h 12500 kellett a váltóhoz nyúlni és egész életében talajozott csak egy "normális" kezelője volt.
Válasz szanberg #1323. hozzászólásáraAkkor olyan 5000 óra körül lehet számolni egy váltócserét?
https://www.traktorpool.hu/details/traktorok/Fendt-930-Profi-Plus/5670012/
Ez van eddig kinézve. Elég kevés info van róla.
Válasz Ares 826 #1320. hozzászólásáraLeírtam. Semmi. A nagy kartergáznak viszont van köze a turbóhoz. Ha nem tud elmenni a nyomás, olyan mintha befognád a turbó visszafolyócsövét, az olaj nehezebben folyik át a csapágyon, és be fog jutni a kompresszortérbe
Válasz erni #1285. hozzászólására6660 órával lett véve, most 6900 van benne. Azt érzem, hogy bevállt, csak nehéz munkát végeztünk vele itt az őszön, télen.
Jól működik, teccik, jó használni. Kb annyit tud talajfogásban meg vontatásban mint a 345 R bérgép volt itt kétéve, igazából csodák nincsenek, súly lóerő ottvan mindkettőnél.
Elektronika és váltó nyűgöktől fél az ember amikor egy használt Fendt-re gondol, ha nem lesz nyűgös akkor boldogok leszünk.
Nem volt 2000 óra a váltóban amikor ide került, elvileg van benne még sok tartalék.
Válasz ZuzoBayer #1321. hozzászólásáraHát én a korrekt kereskedőkre azt mondanám mint te eddigi tapasztalataim szerint is nagyon kevés az tuti! Lehet neked szerencséd van velük mert kap mindig jattot a szerelőd és tényleg a legjobb kiszolgálást kapod tőlük! de akinek a gépéről írtam ő nem jó "szájízzel" gondol rájuk! Én még nagy dolgot nem javíttattam velük amit csak lehet magam megcsinálok, ha már sok sok évet eltöltöttem az iskola padban meg a szerelő padnál, meg a vasak közelében (nem a bukások) miatt ültem ott sokat!
Válasz Ares 826 #1315. hozzászólásáraTe láttál már Rendes kereskedőt?:) Egy kezemen megtudom számolni őket de viszont ők velünk a legkorrektebbek évek óta folyamatosan.Ritka mint a fehér holló...
Válasz bandigh #1319. hozzászólásáraA túrbónak mi köze van a magas kartergázhoz????? Miért is nem fog sokáig menni a túrbó????

Kartegázkivezető nem győzi? Nívópcát rugóval rögzíteni?? Ha nyomás van a karterban azt ki kell engedni különben a turbó nem sokáig megy, az olaj visszafolyó ágában ha nyomás van, akkor át fogja nyomni magán az olajat hamar oda ahova nem hiányzik
Válasz envagyok2 #1316. hozzászólásáraHát nálam új kora óta van a gép én hoztam el "Kecsmerékről" ahogy a fiam mondta a nevet pár évesen! nálam nem volt mókolás de a gazdák meg a szerelők is tudnak de rendesen mókolni ám! Akinek írtam a gépéről ott is kötözgettek úgy a "nagy" cég szerelői hogy ha ilyet csinálnék "leszarnám saját kezemet" az tuti! Persze a nagy lét meg elkérik mindenért!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát meg van a gép hibája meg az is hogy a kupec 5 milkáért vette mert szinte mindene szar az első hídon kívül, amit megcsináltak tavaj! Azért mert szép a belső az megtévesztő lehet ám de rendesen a gép meg amúgy szar!

Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraés egy új köteggel sem vagy kint a vízből, mert 15 év alatt könnyen lehet hogy fele vezeték már nem a helyén van a csatlakozóban, hiába adsz le motorszámot, alvázszámot, ki tudja ki mit mókolt rajta...
Válasz ZuzoBayer #1314. hozzászólásáraPersze a "nagy cég" az nagyon drága tud lenni! Ha maga csinálja az ember a gépet az a legolcsóbb verzió! De a kupec akkor is gané mert azt írja jó állapotú megkímélt a gép, amit ír róla a hirdetésben! Persze vesz az ember használt gépet mert az új az "arany" árban van! Mára oda értünk ha az öreg Klapka még élne olcsóbban lehetne aranyat venni nála kilóra mint traktort a kereskedőktől!
Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraMotorbajban a Doktor Motor Kft is tud segíteni fele pénzért mint az Axiál csak körbe kell járni a témát... Ennyi erővel semmilyen gép nem jó mondjuk 10 ezer óra felett mert mind időzített bomba még is elkelnek ha nem belföldön majd kintre viszik...
Válasz feri6 #1311. hozzászólásáraHát ennek a gépnek a motor körüli kötege kerül vagy egy millába az tuti mert FENDT és az axi árulja! Én az 566-re kértem tőlik árat motor köré két éve 400 + fát mondtak rá! Előtte meg két éve még 250 +fa volt a kikiáltási ár!
Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraAkkor ott van olajfogyasztás is de rendesen, ha már emelgeti a nívópálcát is a kartergáz! Gyűrűk kopottak mint a szar, akkor csapágyak is mert napközben elfogyó olaj miatt a csapágyak is elkoptak, főleg ha 24 órában dolgoztak vele! Talán öt millát érhet a gép annak aki szeret vele "mókolni" de csak saját részre, már eladásra sem éri meg felújítani!













Válasxz Ares 826 #1310 hozzászólásáraSoká fog rájönni mert jol müködik a gép tulaj se maga vette észre hanem vitték szervizre es ott szoltak hogy mi van...
Kerülni kell a hasznaltgépkereskedőket csak ugy mint a használtautokat is mindent csak leinformálhatóan... Meg a motort is ha kiveszed ilyen gepből vszinű miliókert kábelködeg csere is mert törnek nagyon vigyazni kell kábelekre.
Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraEzt a gépet esetleg annak szabad lenne megvenni aki ért hozzá és meg is tudja javítani, de csak annyiért amiért tényleg eladták 5 milláért! Mert még sok sok millát kell rákölteni ha maga csinálja meg az ember! Még jó hogy te ismerted a gépet és tudsz róla tapasztalatokat! Na vajon akkor mi van ha ezt valaki megveszi és miután rájön hogy szar a gép és perli a kupecot hogy elhallgatta a vevőtől hogy szar a motor, és óriási kartergáza van????????????









Válasz Ares 826 #1308. hozzászólásáraEmelgeti a nyomás a nívópálcát, nem is vállata a nagy cég az ujitást csak a komplett uj motorcseret 12 mcsoki. Nemreg az elsőhidra lett majd 5 misi költve, mondták neki h nemsoká a váltó következik a motor után es inkabb elmenekültek töle. Testvére gépnek rugóval megoldották másik gazdánál a nivót mar ugy megy 2 éve. Ezen gazdagszanak a lomis gepkereskedők....
Válasz feri6 #1304. hozzászólásáraMi lehet a szar motorvezérlő turbó, vagy csak zabálja az olajat, vagy a "torka véres"??? Ha neki nem érte meg megjavítani és eladta 5 milkáért, akkor lehet gáz vele.
Válasz feri6 #1303. hozzászólásáraNa hallod azt ha lehet ne emlegessük! Egy ismerős szopik de rendesen a váltó felújítás után a 312 trakijával, már ügyvéddel fenyegetőzik feléjük ha nem lesz jó a traki! A gépben 13.000 óra van kifizette az 5 milkacsocsit nekik és nem jó a gép az sem érdekel ha eljut a Zsolti fülébe a dolog hogy nem boldogulnak a géppel! Azt mondják neki vegyen másikat, rossz a motor, minden kitalálnak mert csak néznek mint "Rozi a moziban" hogy mi lehet még mindig a gond!!