Válasz Ares 826 #1302. hozzászólásáraSemmi baja decemberben még szántott, motor körül kell lesekedni de nem lehet nagyon eszrevenni, gep testvere roszabb egy fokkal es dolgozik
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraNa annyit talán megér amit te is írtál meg én is gondoltam hogy fele volt a vételár mint a hídetési! annyit érhet alkatrésznek is miután megdöglik valami nagyobb fődarabja!
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraAnnyit tuti ér mint egy százlovas mtz, azt a munkát meg kb még 20 évig el is végzi simán, félgázon
Nyáron meg mehet vele szállítani bérbe, újabban az a legzsírosabb meló
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraMagyarországi gép uj kora óta, 2 gazdája volt, és olyan gazdálya ahogy kinéz vigyáztak rá, csak épp 100% haszonnal van kitéve mint amennyiert a kereskedő megvette, nem is értem a tulajt minek adta oda... Privátban ha érdekel a sorsa.....
Válasz Diesel Tibor #1295. hozzászólásáraÉrtelek, ez lesz szerintem sok embernél is aki fél ettől az "agyonbaszottelektronikázott" új gépektől, még az ülésben is nézi mikor fingott a vezető és cseréli majd a levegőt hogy nehogy megfulladjon a saját szagától műszak végéig!!
Válasz Diesel Tibor #1294. hozzászólásáraPersze akkor volt rá pénz meg minden olcsó volt! Állam fizette az egész felújításokat meg minden lopást is amit a szerelők elloptak! Volt ismerősöm aki 2005 környékén panaszkodott hogy elfogyott az MTZ alkatrész a pincéből menni kell a boltba venni! valami hasonló képet vágott a bolt előtt !
Válasz Ares 826 #1293. hozzászólásáraNem a JD motorra hegyeztem ki a videót csak az lett volna a mondani valóm ,hogy még enny üó val is felújjítják a mocit és megy dolgozni tovább .
Válasz Ares 826 #1292. hozzászólásáraHát na,a tsz-ben mink is felújjítgattuk az ifákat,a szelepeket csak felcsiszoltuk ment tovább ,igaz ezt minden második évben megtettük és 7éves korában minden ifa kapott új motort.
Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraNa meg azt sem tudni hogy az üzemanyag ellátó rendszert hányszor javították! Meg ahogy írtam előbb ki tudja hányadik hengerfej van rajta! Még a hozzá értő emberek is mondják hogy a JD motor érzékeny a melegedésre, ami miatt meg hamar kifújja a hengerfej tömítést is! Nem ócsárolni akarom a JD gépeket csak sajna van tapasztalat!
Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraAzért az nem tűnik ki a videóból hogy előtte hányszor volt a motor felújítva van egy óraszám amit látni de semmi mást nem tudni???? Vagy tévedek???? Számomra furcsa lenne ha a szelepek ennyit bírnának és még most sem kellene cserélni őket 21900 óra körül! Azért annyi óra alatt "párszor" nyitottak és zártak is!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraEnnyi órával még szerintem az ülés könyöklője is le van fáradva, nemhogy a szimeringek tengelyek fogaskerekek csapok stb.......... Ezt talán fele pénzért szabadna megvenni, de lehet a kupec is annyiért vette! A gép magyarországi lehet mert a 2006-os vek rendszáma volt a "K" betűs rendszám, de az is lehet hogy nagyon fiatalon került az országba. Az szgk is 2006-os kiadású az is "K" betűvel kezdődik a táblája!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát óra az van benne de rendesen!Hasonlót láttam közelről is amiről írtam, abban 13.000 körül volt de az eléggé gatya állapot volt! Én ennyi órával ennyiért ilyen gépet tuti nem mernék venni! Lehet én vagyok beszari! akkor inkább nézzél kint valahol gépet és még áfát sem kell fizetned ha behozod! Más fajta gépben nem gondolkozol aminek egyszerűbb a váltó megoldása nem ez az axiál dugattyús megoldású dologgal van építve??????????
Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraSzerinted ér egy fendt 926 traki 16.000 órával 9-10 milla körül?????????? Én azt gondolom az már csak haszonvas az egész, vagy épp veszélyes hulladék a gumik a műanyagok és a festék miatt! Vagy tévedek szerinted???????????? Már alkatrésznek sem nagyon jó mert minden el van benne fáradva! Én is láttam ismerősnél egy ilyet abban 13.000 óra körül van de magamnak használatra tuti nem vettem volna meg! Esetleg arra hogy tovább adjam egy ilyen márkát rajongónak, jó haszonnal!
Válasz MZ79 #1281. hozzászólásáraÉn is hasonlóban gondolkozom. Csak én inkább 900as szériát nézem. Te megvetted azóta? Kitartják az árukat rendesen, hasonló kaliberű new holland vagy case féláron van. Igaz hogy kékek vannak a portán, de mást is kiprobálnánk most már.
Hirtednek egy 927 Variót a neten, szerintem az jobb lenne, a 800 sem sokkal kisebb gép de amaz nem túlterhelve örök lenne. Szerintem, árban is találkoznak kb
Gondolkodom egy 800as fendt vásárlásán,persze használtan. 5 éves a kiszemelt gép. Ha van valakinek hasonlóval tapasztalata nyugodtan írhat. Én inkább talajmunkára veszem fő gépnek egy 130 ha-os gazdaságba, így nem fog 300 óránál többet menni évente.... Mit nézzek meg rajt, milyen hibái lehetnek?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1278. hozzászólásáraIgen Monosem volt zömében. Én 540/580 a 6M el de volt hogy 7930 illetve 8260 vetette függesztett 6 sorossal. (Első súly nélkül) de utánna én mindig megcsináltam az alapkezelést a függesztett Berthoud al... Sosem volt kelési problémám!
Válasz Wilde #1269. hozzászólásáraAz pedig már jó szèles abroncs, kukorica az sokat kibír, napra ahol megtaposok ki sem kel. Búzában jó nagy csapások vannak akkor
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1255. hozzászólásáraén pedig elöl 480 hátul 600-as gumival gangolok művelőnyomba +1 sor búzát taposva,és kukoricába bemegyek 4 leveles korig egy pár növény elfekszik úgy fel is tápászkodik,és nem cserélgetek kerekeket.slussz
Válasz ZuzoBayer #1265. hozzászólásáraFelénk az első futóművel és a mocival vannak a gondok főleg a kis cm3-es DFel. Amit sokszor szidnak váltó azzal nagyon nem ...
Valószínű nem mindg1 mit húznak vele és milyen földekbe...És persze ki húzza és milyen a karbantartás.
Én inkább Claast vennék az olcsóbb jól felszerelt és jobban eladható ha már axial. De ezt mindenki maga dönti el. De én más párti vagyok de le nem írom mert abból csak a ..........megy.
Válasz baranyai József #1229. hozzászólásáraIsmerős több is járt így a fendtel... Ha Axiáltól akarsz venni akkor másik márkát válassz. Futómű és motor minddel lehet gond. Ez az én véleményem... Más márkát szándékosan nem írok, mert akkor megy a ... Nézd meg az eladási számokat más márkákból azok soha nem hazudnak a gazda nem hülye.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1261. hozzászólásáraAz, szélesnek tünik, de tudsz nyerni 1%-ot a munkaszélességből mondjuk, nem olyan sok. A duplát főként az első műtrágyázásra szánom, hogy ne legyen az, hogy csinálsz egy mély nyomot tavasszal aztàn abban járkáljál aratásig kitudjahányszor
Nekünk a Fendt-ek 380/420 jöttek gyárilag 205cm szèlesek.A Ferga 380/480 volt csillagfelnin de undorító volt forgatni, plusz a gép kialakítása miatt nem fért bele állományban a napraforgó/kukoricába!Most Deutz 540/650 találkozni művelőkerék vetni stb áprilistól júniusig de ez sem jó.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1255. hozzászólásáraPedig a dupla 420 lenne a vagány
Én most tettem duplát a kisgépre, nem volt szempont h sorba essen, de belegondolva kb a sorban fog menni amúgy
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1255. hozzászólásáraMi meg nem is vetünk művelő utat...
Tudja a vetőgép, ki is adná, 6 méteres ez, 18 meg a permetező, de nem baxakodunk magunk mellé forgolódásokkal, zebrázzuk a táblát így kényelmesen gyorsan lehet forogni, nem kell annyi szegés sem neki, sokkal lazább haladósabb a munka. Azt a kis kitaposott vetőmagot én beáldozom ennek oltárán...
1506 hozzászólás
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1305. hozzászólásáraAlföld sík terep, van oka hogy miért.....
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraAlföldi sík terepen dolgozott, vagy ellenkezője??
Azèrt az is gyanús ha csak fele èrtèkkel vette meg kereskedő..
Válasz Ares 826 #1302. hozzászólásáraSemmi baja decemberben még szántott, motor körül kell lesekedni de nem lehet nagyon eszrevenni, gep testvere roszabb egy fokkal es dolgozik
Válasz Ares 826 #1302. hozzászólásáraAxiál csinálta összes kötelező szervizet. Nyomonkövethető,.
Válasz bandigh #1300. hozzászólásáraHát azt már lehet a váltó dugattyúi nem bírnák, azt a nagy melegben a szántást!
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraNa annyit talán megér amit te is írtál meg én is gondoltam hogy fele volt a vételár mint a hídetési! annyit érhet alkatrésznek is miután megdöglik valami nagyobb fődarabja!
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraAnnyit tuti ér mint egy százlovas mtz, azt a munkát meg kb még 20 évig el is végzi simán, félgázon
Nyáron meg mehet vele szállítani bérbe, újabban az a legzsírosabb meló
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraMagyarországi gép uj kora óta, 2 gazdája volt, és olyan gazdálya ahogy kinéz vigyáztak rá, csak épp 100% haszonnal van kitéve mint amennyiert a kereskedő megvette, nem is értem a tulajt minek adta oda... Privátban ha érdekel a sorsa.....
Válasz Diesel Tibor #1295. hozzászólásáraÉrtelek, ez lesz szerintem sok embernél is aki fél ettől az "agyonbaszottelektronikázott" új gépektől, még az ülésben is nézi mikor fingott a vezető és cseréli majd a levegőt hogy nehogy megfulladjon a saját szagától műszak végéig!!
Válasz Diesel Tibor #1294. hozzászólásáraPersze akkor volt rá pénz meg minden olcsó volt! Állam fizette az egész felújításokat meg minden lopást is amit a szerelők elloptak! Volt ismerősöm aki 2005 környékén panaszkodott hogy elfogyott az MTZ alkatrész a pincéből menni kell a boltba venni! valami hasonló képet vágott a bolt előtt





!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraÉn ismerem azt a gépet!
Válasz Ares 826 #1293. hozzászólásáraNem a JD motorra hegyeztem ki a videót csak az lett volna a mondani valóm ,hogy még enny üó val is felújjítják a mocit és megy dolgozni tovább .
Válasz Ares 826 #1292. hozzászólásáraHát na,a tsz-ben mink is felújjítgattuk az ifákat,a szelepeket csak felcsiszoltuk ment tovább ,igaz ezt minden második évben megtettük és 7éves korában minden ifa kapott új motort.
Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraNa meg azt sem tudni hogy az üzemanyag ellátó rendszert hányszor javították! Meg ahogy írtam előbb ki tudja hányadik hengerfej van rajta! Még a hozzá értő emberek is mondják hogy a JD motor érzékeny a melegedésre, ami miatt meg hamar kifújja a hengerfej tömítést is! Nem ócsárolni akarom a JD gépeket csak sajna van tapasztalat!



Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraAzért az nem tűnik ki a videóból hogy előtte hányszor volt a motor felújítva van egy óraszám amit látni de semmi mást nem tudni???? Vagy tévedek???? Számomra furcsa lenne ha a szelepek ennyit bírnának és még most sem kellene cserélni őket 21900 óra körül! Azért annyi óra alatt "párszor" nyitottak és zártak is!



Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraEnnyi órával még szerintem az ülés könyöklője is le van fáradva, nemhogy a szimeringek tengelyek fogaskerekek csapok stb.......... Ezt talán fele pénzért szabadna megvenni, de lehet a kupec is annyiért vette! A gép magyarországi lehet mert a 2006-os vek rendszáma volt a "K" betűs rendszám, de az is lehet hogy nagyon fiatalon került az országba. Az szgk is 2006-os kiadású az is "K" betűvel kezdődik a táblája!
Válasz Diesel Tibor #1289. hozzászólásáraEzt csak azért tettem ide be ,hogy 21000óránál még meg hüvelyezték a motort és megy tovább,a többi részéhez nem nyúltak
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólására
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát óra az van benne de rendesen!Hasonlót láttam közelről is amiről írtam, abban 13.000 körül volt de az eléggé gatya állapot volt! Én ennyi órával ennyiért ilyen gépet tuti nem mernék venni! Lehet én vagyok beszari! akkor inkább nézzél kint valahol gépet és még áfát sem kell fizetned ha behozod! Más fajta gépben nem gondolkozol aminek egyszerűbb a váltó megoldása nem ez az axiál dugattyús megoldású dologgal van építve??????????

Válasz Ares 826 #1286. hozzászólásáraEzt lenne az??

Nem 1 laharcoltnak néz ki, bele meg ugysem látsz, szokás mondani
Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraSzerinted ér egy fendt 926 traki 16.000 órával 9-10 milla körül?????????? Én azt gondolom az már csak haszonvas az egész, vagy épp veszélyes hulladék a gumik a műanyagok és a festék miatt! Vagy tévedek szerinted???????????? Már alkatrésznek sem nagyon jó mert minden el van benne fáradva! Én is láttam ismerősnél egy ilyet abban 13.000 óra körül van de magamnak használatra tuti nem vettem volna meg! Esetleg arra hogy tovább adjam egy ilyen márkát rajongónak, jó haszonnal!




Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraNeked bevált a 936os? Mennyi órával vetted? Új váltóval volt ugye?
Válasz MZ79 #1281. hozzászólásáraÉn is hasonlóban gondolkozom. Csak én inkább 900as szériát nézem. Te megvetted azóta? Kitartják az árukat rendesen, hasonló kaliberű new holland vagy case féláron van. Igaz hogy kékek vannak a portán, de mást is kiprobálnánk most már.
Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraIgen, láttam én is.De ezt a 828-ast ismerem, a másikat nem.
Válasz MZ79 #1281. hozzászólására826?
Hirtednek egy 927 Variót a neten, szerintem az jobb lenne, a 800 sem sokkal kisebb gép de amaz nem túlterhelve örök lenne. Szerintem, árban is találkoznak kb
Gondolkodom egy 800as fendt vásárlásán,persze használtan. 5 éves a kiszemelt gép. Ha van valakinek hasonlóval tapasztalata nyugodtan írhat. Én inkább talajmunkára veszem fő gépnek egy 130 ha-os gazdaságba, így nem fog 300 óránál többet menni évente.... Mit nézzek meg rajt, milyen hibái lehetnek?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1278. hozzászólásáraIgen Monosem volt zömében. Én 540/580 a 6M el de volt hogy 7930 illetve 8260 vetette függesztett 6 sorossal. (Első súly nélkül) de utánna én mindig megcsináltam az alapkezelést a függesztett Berthoud al... Sosem volt kelési problémám!
Válasz traktoristaarpi1 #1277. hozzászólására2004-2005ös évjárat talán..
Válasz Bobo77 #1276. hozzászólásáraMonosem??540/650?? Milyen a kelès utána??
MWM motorosak közül a legfiatalabbak hány évesek lehetnek?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1274. hozzászólásáraIgen
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1274. hozzászólásárakukoricát bérbe vetik
Válasz Wilde #1272. hozzászólásáraÈs a szemenkènti vetőgépet is ezzel húzod??
Válasz Wilde #1272. hozzászólására
Szintén zenész
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1271. hozzászólásáranem vészes búzában,szójában sem.ettől még lehet nagy termést csinálni.
Válasz Wilde #1269. hozzászólásáraAz pedig már jó szèles abroncs, kukorica az sokat kibír, napra ahol megtaposok ki sem kel. Búzában jó nagy csapások vannak akkor

Jó estét! Kis 516 ost hajt valaki? Nagyon szép kis traktorok.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1255. hozzászólásáraén pedig elöl 480 hátul 600-as gumival gangolok művelőnyomba +1 sor búzát taposva,és kukoricába bemegyek 4 leveles korig egy pár növény elfekszik úgy fel is tápászkodik,és nem cserélgetek kerekeket.slussz
Válasz kovacsdezso7012301 #1266. hozzászólásáraLeírhatod ez a lényege ennek a fórumnak.Nekem a claas kicsit cnh és Ferga keveréke itt akinek volt eladta pár év után...
Új festést kapott...
https://www.youtube.com/watch?v=cJl3SFkfh5Q&ab_channel=AutoweltGmbH%7CTruckService%2CLKW-Werkstatt%2CLKW-Abschlepp-undPannendienst
Válasz ZuzoBayer #1265. hozzászólásáraFelénk az első futóművel és a mocival vannak a gondok főleg a kis cm3-es DFel. Amit sokszor szidnak váltó azzal nagyon nem ...
Valószínű nem mindg1 mit húznak vele és milyen földekbe...És persze ki húzza és milyen a karbantartás.
Én inkább Claast vennék az olcsóbb jól felszerelt és jobban eladható ha már axial. De ezt mindenki maga dönti el. De én más párti vagyok de le nem írom mert abból csak a ..........megy.
Válasz kovacsdezso7012301 #1264. hozzászólásáraNekünk a Fendtekbe 9 meg 10 ezer óra van és nem volt semmi komolyabb baj főleg a motorral nem...
Válasz baranyai József #1229. hozzászólásáraIsmerős több is járt így a fendtel... Ha Axiáltól akarsz venni akkor másik márkát válassz. Futómű és motor minddel lehet gond. Ez az én véleményem... Más márkát szándékosan nem írok, mert akkor megy a ... Nézd meg az eladási számokat más márkákból azok soha nem hazudnak a gazda nem hülye.
https://www.youtube.com/watch?v=HPeCCUHWdHk&ab_channel=Agrifans
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1261. hozzászólásáraAz, szélesnek tünik, de tudsz nyerni 1%-ot a munkaszélességből mondjuk, nem olyan sok. A duplát főként az első műtrágyázásra szánom, hogy ne legyen az, hogy csinálsz egy mély nyomot tavasszal aztàn abban járkáljál aratásig kitudjahányszor
Nekünk a Fendt-ek 380/420 jöttek gyárilag 205cm szèlesek.A Ferga 380/480 volt csillagfelnin de undorító volt forgatni, plusz a gép kialakítása miatt nem fért bele állományban a napraforgó/kukoricába!Most Deutz 540/650 találkozni művelőkerék vetni stb áprilistól júniusig de ez sem jó.
Válasz bandigh #1260. hozzászólásáraÈs kalászosban, simán 420 megy??
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1255. hozzászólásáraPedig a dupla 420 lenne a vagány
Én most tettem duplát a kisgépre, nem volt szempont h sorba essen, de belegondolva kb a sorban fog menni amúgy
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1255. hozzászólásáraMi meg nem is vetünk művelő utat...
Tudja a vetőgép, ki is adná, 6 méteres ez, 18 meg a permetező, de nem baxakodunk magunk mellé forgolódásokkal, zebrázzuk a táblát így kényelmesen gyorsan lehet forogni, nem kell annyi szegés sem neki, sokkal lazább haladósabb a munka. Azt a kis kitaposott vetőmagot én beáldozom ennek oltárán...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1256. hozzászólásáraSehol. Hétfőn küldök anyagot, ha dobsz email címet. 4,4-es motor, de hosszú traktor. Gyári rakodóval. 2013-as.
Válasz szanberg #1251. hozzászólásáraAzt ne felejtsük el, hogy te be tudod forgatni 150-re a nyomtávot. Nekünk JD-nél 162 a minimum, 340/420.