Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Töktermesztés új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Forgatás nélküli talajművelés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Aranykalászos gazda tanfolyam új
- Erdőtelepítési támogatás új
- SPC-6 vetőgépek új
- Tritikálé felvásárlási ár új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Hirdetés

220 hozzászólás
Válasz golyó 2 #69. hozzászólásáraAz emlidre nem is hallottam még rosszat senkitől sem.
De nekem valahogy mégis fura, hogy a gyári rendszerek miért 3x akkora antennával dolgoznak bázis esetén, mint a homemade bázisok? Nem ástam bele magam a témába, csak úgy kérdezem.
Válasz MTZ1221.3 #68. hozzászólásáraÉn ebből élek és nem vagyok a saját pénzem ellensége. A bázistól max 35 km-re dolgozok így nekem folyamatos RTK fix van mindegyik gépen , annyi hogy nem centripede hanem caster.emlid a szerver(ez kér jelszót , de ingyenes).
Válasz golyó 2 #66. hozzászólásáraAzért nem írtam, hogy xar, csak hogy nálam és ismerősnél nem olyan patika (irtó sokat floatba megy, fixbe szinte sose). Attól független nálad lehet, hogy jó és mindig fixben van. A másik csopiban Balázs betette az üzemzavar okát és azt, hogy mikorra oldották meg a hibát. Nekem erre nincs időm, mert én csak hobbista vagyok, illetve kapálni is szeretném az állományokat 2-3x. De attól független akinek van én nem mondom, hogy ne legyen, illetve mást sem beszélek le róla. Mindenki amit jónak lát olyan bázist használjon. Akár az ingyenest, akár a fizetőst. Egyiknek sem szeretném rontani az üzletét.
Válasz Bárány #65. hozzászólásáraMegy ha megy :D
Ha nem, akkor marad és erősödik, illetve én is 
Nem olyan szívesen tekeri a 1221-be a kormányt (illetve én sem, a fogaskerék hajtás miatt), így ha tudok váltok
Válasz MTZ1221.3 #64. hozzászólásáraNálad valami nagyon nincs rendben. Saját bázisról megy 3 gyári CNH és 5 Trimble rendszer sok esetben egyszerre 3-4.,az elmúlt 1 évben(amióta megvan) probléma mentesen teszi a dolgát.

Válasz MTZ1221.3 #64. hozzászólásáraEbben egyetértek, évi 75ezret nekem is megér a FÖMI.
) hogy a MG megy a háztól.
Arra csodálkoztam rá (de csak egy kicsit
Válasz Bárány #63. hozzászólásáraNekem a centipede nem jött be

Igaz nekem saját bázis nincs, csak próbából álltam rá egy-két meglévőre, de nem győzött meg. Azért üzemszünetekre és szerver leállások utáni helyreállításra nincs időm. Ha vetni kell akkor vetni kell, nem szeretnék küszködni vetéskor, főleg, hogy kapálni is szeretném 2-3x. Azért vettem gyári rendszert, hogy stabilan menjen. 120e/év nem tétel ahhoz, hogy ha nincs jel akkor legyen kinek szólni, hogy 10percen belül legyen már
Attól független senkit nem akarok lebeszélni róla, mert biztos jó meg minden csak nálam nem megy rendesen (meg egy-két ismerősnél, bár ők használják floatban). Meg ugye "ingyérvan". Szóval eladó cuccos van nálam :D
Válasz MTZ1221.3 #62. hozzászólásáraNamermérmár?
Válasz S.T #61. hozzászólásáraHelló

Ha jól fog működni, akkor nekem van bázishoz is használható eladó cuccom.
Üdv
Válasz gunicsba #60. hozzászólásáraMegpróbálom.nagyon köszönöm,hogy már ebben is segítettél!
Válasz S.T #59. hozzászólásáraEsetleg nézzétek másik korrekcióval?
Van jópár ingyenesen elérhető RTK bázis:
https://centipede.fr/index.php/view/map/?repository=cent&project=centipede&layers=0B0TTTTTTFT&bbox=1555543.607626%2C5666724.627806%2C2711271.475137%2C6177935.472906&crs=EPSG%3A3857&layerStyles=buffer50%3Ad%C3%A9faut%3Bbasesrtk%3Ad%C3%A9faut
Ntrip adatok:
caster.centipede.fr
2101
user/jelszó centipede / centipede
Térképen nézel egy bázist aztán arra rácsatlakozva lehet használni. Ha meg bejön akkor lehet építeni sajátot.
Válasz műhely #54. hozzászólásáraÉn is erre gondoltam,Jászapáti és Szentes között lépked.Sok helyen gyenge lehet a jel,mert ez a segítség "offset be van kapcsolva?"kérdéstől ki vagyok merülve.Műtrágyaszóráskor nagy segítség,de "komolyabb"munkánál pl.sorközművelésre bírta ezt valaki használni?...
Válasz műhely #54. hozzászólásáraÌrtam privát.
Válasz Gabi 07 #56. hozzászólásáraÜdv.Kérhetek egy telefonszámot sok lenne ide leírni a kérdést.Ha elküldené az email címemre felhívnám.Köszönöm!
Válasz colika19836 #53. hozzászólásáraKérdezz! Pár éve használom műtrágyaszóráshoz, arra tökéletes!
Nekem az AB egyenes körbeszegve ami nem működik megfelelően, az esetek többségében nem lép tovább mikor viszaérek a kiindulási pontra.
De az AB egyenes üzemmódban jól dolgozik.
Válasz műhely #54. hozzászólásáraNincs meglazulva valamelyik antenna csatlakozó?
Válasz robinson #52. hozzászólásáraKöszönöm, mi Szolnok megyében és az RTK jel ingadozásra gyanakszunk a gyenge internet miatt.
Üdv mindenkinek.Vásároltam egy DM 1-es sorvezetőt.Ma próbáltam dolgozni vele kevés sikerrel.Valaki van itt a fórumon aki dolgozik ilyen sorvezetővel és működik neki rendesen?Kérdeznék tőle ha nem gong.Köszönöm
Válasz műhely #51. hozzászólásáraKomárom megye
Válasz robinson #31. hozzászólásáraAzt szeretném megkérdezni Tőled, hogy az ország melyik részén gazdálkodsz?
Válasz S.T #49. hozzászólásáraLehet, mèg nem volt ilyesmi készülékem, gondoltam gyűjtök infót, hogy milyen ez a rendszer!
Válasz Zetoros Gyerök #48. hozzászólásáraJaaaaa most ,hogy leírtad így már igen látom
,az elv ígyis ugyanaz az!
Válasz S.T #46. hozzászólásáraÉrtem, én mondjuk olyanra gondoltam amit nem kell előfizetni, és úgy tudja a 10-12 cm-t
Válasz műhely #43. hozzászólásáraEngem most jól megszívatott a rendszer, sehogy sem bírtam rájönni miért kóvályog ,kígyózik a rendszer jobbra balra 2-4-6 m-t referenciavonaltól. Az ég világon már mindent próbáltam a kábelektől kezdve újra kalibrálás, sok sok apró beállítás, stb. 2.5 napig ez ment. Telefonon segítettek sok mindent, de hiába. Közbe persze műtr. szórtam vele
A lényeg hogy napokkal ezelőtt szoftver frissítés volt, legújabbra, meg az előtti ismeretlen verzióra. De ez már mellékes. Szóval tegnap kikapcsoltam táblagépet meg vissza, és utána már tartotta 1-2cm pontosságot. Igaz hogy csak 1 rövid útszakaszon próbáltam, ha újra dolgozok vele kíváncsi leszek jó-e lett. + Ami furcsa volt hogy többször vonuláskor, és új munkamenet indításkor csak float rtk-t mutatott, vagy arra váltott . Ezzel nem szokott pedig gond lenni
Válasz Zetoros Gyerök #40. hozzászólásáraKi kell próbálni.Ez bázis állomásokon tudja a pontosságat melyek az ország külömböző pontjain vannak....domb,távolság kicsit veszt a pontosságon,de!!!havidíjjas a pontosság!Az agrogazdás sim-kártyán telefon adókat használva(sűrűbb a tornyok elosztása) pontosabb de!!!éves a díja van....valamit valamiért....
Válasz MTZ1221.3 #44. hozzászólásáraA cég többszöri telefonos megkeresésre sem "sietet" a hiba kijavítására.
Válasz műhely #43. hozzászólásáraEz erdekes, mert ha fennallo hiba van kimennek szemelyesen bemutatni ujra, hogyan is kell hasznalni/beallitani. Valami apro kis baj lesz a hiba ami a beallitas bonyolultsaga miatt lehet. Tul okos a kormanyzas…
Válasz Gabi 07 #42. hozzászólásáraEgy ismerősömnek nem igazán sikerül a forgalmazónak már legalább egy éve megoldani, hogy legalább az egyenes tartás 5cm legyen, hanem 50cm most ,nem is tudja használni annyira megbízhatatlan.Ezért.
Válasz műhely #41. hozzászólásáraAnnak nagyon örülök!



Csak tudnám, miért is?
Válasz Gabi 07 #32. hozzászólásáraJó Neked
Sziasztok!
Szőlőbe vagy gyümölcsösbe használta már valaki?
Ilyen irányú tapasztalatok?
Válasz Büresz #38. hozzászólásáraÍrtam mailt.
Válasz KooL #36. hozzászólásáraLenne pár kérdésem ezzel az egyenessel kapcsolatban, nem tudom mióta használod, de felhívnálak ha megoldható. Emailbe is küldheted a számot. Köszi
Válasz KooL #36. hozzászólásáraAha értem köszi.
Válasz Büresz #35. hozzászólásáraIgen a 10 centis eltolással, vagy beálsz a föld szélére a velőgéppel és megnyomod azt a gombott amin van egy vonal és két nyil jobbról balról a vonalra néz. Ilyenkor ahol állsz az A B egyenest oda rögziti.
Üdv! Olyan segítség kellene hogy felveszem a A-B egyenes a megyén 2,5m-es gruberral, utána megyek vetni 4,5m vetőgéppel, akkor hogyan tudom magam alá húzni a nyomvonalat? Azzal a 10 centis eltolásokkal vagy van valami más opció?
Válasz JDfan90 #33. hozzászólásáraOsztom a véleményed. Én is hívtam sokat, mert gondok voltak, már-már bántam is időnként a vételt, de tényleg segítettek egyből, ahogy nálad is tették. A végére jó lett, és ár-érték arányban szerintem jó választás volt.
Beszéltem egy sráccal aki gyári jd rendszert használ, ő mondta, hogy 10 km/h felett ott is szoktak gondok lenni.
Válasz Gabi 07 #32. hozzászólásáraNagyon furcsa, hogy nekem nem volt vészes gondom és amint írtam az üzemeltetőnek egyből megoldották a gondot. Volt amikor napló fájlt kellett csinálnom a hibáról és még aznap megoldották. Jelzem a gondom szombaton délután 5órakkor jeleztem és még aznap 7óra előtt meglett a megoldás.
A kollega által betett képeken egyébként látszik, hogy kezelői hiba is van a történetben. Valószínű a használati utasítást nem tanulmányozta át. Nyilván ez nem egy JD rendszer, nem bolond biztos. De minimális számítástechnikai tudás mellett üzemeltethető és ha kicsit figyel az ember akkor igenis jó befektetés ez.
De aki bolond biztost akar, annak nem ezt kell megvenni, ott van 3-4x ennyiért a JD rendszere.
Válasz robinson #31. hozzászólásáraMost van közted és a cég között valami érdemi kommunikáció a probléma megoldására?
Vagy beletörődtél, hogy nem tudod normálisan használni, és ennyi?
Válasz Afflield Kft. #30. hozzászólásáraMost látom csak, hogy reakció érkezett a hozzászólásomra. Nem jellemző, hogy fórumos adok-kapokba belemennék, de mivel többek között rágalmazással lettem nagy nyilvánosság előtt megvádolva, magyarán szólva összevissza hazudozom azért, hogy a céget rossz színben tüntessem fel, ez már azért eléri az ingerküszöbömet.
Egyrészt a „csavarhúzós” illető neve és telefonszáma nálam privátban elérhető, ide nyilván nem fogom kiírni. El lehet kérni. De miután ez megtörtént és saját fülével is meghallgatta az Afflield Kft. ügyvezetője a volt ügyfele véleményét, elvárom, hogy ugyanezen a fórumon elnézést kérjen!
Megjegyzem, szerintem a véleményemet tartalmazó hozzászólásban jóval fontosabb a termék funkciók hiánya vagy a hibás működés leírása, mint az, hogy valakit ez addig stresszelt, hogy tényleg összetörte a kütyüt.
A 15# hozzászólásban foglalt valamennyi állításom tény, valamint az ezekre alapozott véleményem, amit ugyan nem csomagoltam be PC verzióba, de attól még tények, még akkor is, ha ez adott termék forgalmazásában érdekelt félnek nem tetszik.
Másrészt bemásolom ide az ominózus „vállalhatatlan stílusú ömlengésemet”, amit egy igencsak hosszúra nyúlt vasárnapi munkanap után (amelynek hosszában, már sokadjára nem kis része volt a kritizált rendszernek), nagyrészt még utána éjjel írtam meg és másnap reggel küldtem el, más, ennél fontosabb hétfői elfoglaltságaim miatt. Nem állítom, h ez a legösszeszedettebb és legudvariasabb levél, amit valaha írtam, de ahogy a 6# számú hozzászólásban is lehet olvasni, amikor az ember haladni akar a munkával, de a technika keresztbe tesz, viszonylag gyorsan el lehet jutni a „lerúgom az antennát” állapotba.
Azért személyesen neki küldtem az emailt, mert személyesen ő volt kint telepíteni a rendszert és mint ügyvezetőt első helyen érinti a termékminőséggel kapcsolatos kritika.
Egyes pontok mögött dátum is szerepel, hogy tudjam melyik napi „események” között kell keresi adott hibamentést, ha esetleg kérik. Erre nem került sor.
Íme a levél:
Kedves Zoltán!
Amikor megrendeltem a rendszert azt gondoltam, h mivel már pár éve a piacon van kinőtte a gyerekbetegségeket. Tévedtem.
1 hónap használat után, azt kell mondjam, olyan mintha beta teszternek szerződtem volna. 200 a vérnyomásom egy permetezés után.
A permetezőgép kezelés visszalépés a korábbi monitoromhoz képest. Az automatikus szakaszolás jól működik, de azon kívül...
Olyan, mintha egy íróasztal mellett született ötletet olyasvalaki programozott volna le, aki soha nem dolgozott ilyen rendszerrel a gyakorlatban.
Rendszerösszeomlások számában vetekszik a win98-al.
Az ember azért ad ki pénzt automatikára, h kevesebb dologra kelljen figyelnie munka közben, itt ez a rendszer megbukott.
Valószínűleg eszembe sem jut minden, de lássuk súlyossági sorrendben:
1.
Egy permetezőgép vezérlésnél ALAPVETŐ funkció, h riaszt, ha a beállított dózis nem tartható. Azért mert túl gyorsan megyek, vagy túl lassan, vagy elfelejtettem bekapcsolni a kardánt és nincs nyomás, vagy kilyukadt egy cső vagy eldugult a főszűrő vagy kiürült a tartály, stb.!!!!
Itt semmi, nyugodtan suhanhatok a géppel üres tartállyal, abban a hitben, hogy permetezek, hacsak nem bámulom meredten a monitort folyamatosan. Csakhogy manőverezni is kell, meg akadályokat kerülgetni, pláne sötétben!
HA A MEGADOTT átfolyás értéke nem tartható LEGYEN HANGRIASZTÁS, esetleg képernyővillogás is, legyen beállítható az eltérés mértéke a riasztáshoz! %. (pl. >=5%)
2.
Manuális-automata szakaszolás átkapcsoláshoz újra kell indítani a munkamenetet és mindenféle almenübe belépkedni? Miééééééééért? Simán elférne egy kattintható gomb a szakaszvezérlők mellett (M,A,Ö) felirattal, ami gombnyomásra lépked a 3 verzió között.
Megjegyzem nem sikerült rájönnöm a logikára, h az összetett mód, h működik képtelenség felülbírálni az automatikát, pár másodpercenként lekapcsolgatja a szakaszokat, a kezelésiben erről semmi információ.
3.
A robotkormányzás teljesen sík, kemény terepen hangulatilag változó mértékben magától kiesik az automata módból, hiába van beállítva hangriasztás hozzá, az max. 20%-ban történik meg, mire észreveszem, h nincs kormányzás, már méterre járok a nyomvonaltól.
RTK jelvesztés nincs, csak kiesik a kormányzásból, egy oda menetben akár tízszer is, van h másodpercenként kidobálja 20-30 méteren át, visszafelé meg semmi baja.
4.
A - B pontok rögzítése után a referencia vonalon nincs sorvezetés, festés is csak néhány 100 m után, mintha ott nem is permeteztem volna.
5.
Manuális főszelep vezérléshez almenükbe kell belépkedni. Miért nem lehet ide egy közvetlen gombot csinálni a kezelő felületről?
Nem lehet álló gépnél, sebességjel nélkül permetezni? Ha én álló helyzetben akarom mosatni a rendszert? Miért kell GPS jel a manuális főszelep vezérléshez? 50% esély van rá, h működik, hiába kapcsolgatom, vagy állítok átfolyásértéket vagy reagál rá a rendszer vagy nem, amilyen kedve van. A főszelep kontakt hibát már javítottam, nem az a gond.
Átfolyásérték beállítása gombok - jó lenne, ha folyamatos gombnyomásra pörgetnék az értékeket, nem kellene ínhüvely gyulladást kapni a nyomkodástól.
6.
Rögzíthető funkciógombok! A zötykölődő gépben 50% esély van rá, hogy nem be/kikapcsolom a munkamenetet, hanem elrejtem a funkciógomb sort, nem kicsit idegesítő!!!!
7.
Munkaszélesség műszer nincs!! Többféle munkagéppel dolgozom, jó tudni,h beállitottam vagy elfelejtettem.
- legyen kattintható -> kattintásra hozza fel a méret,elrendezés beállítása menüt!
8.
Körbeszegéses sorvezetés módoknál elvileg meg kellene jelenjen egy kör a visszatéréshez körbeszegéskor. Vagy rosszul van leírva a kezelésiben, vagy én vagyok kevés hozzá, de nekem nem jelenik meg, bármilyen sorrendben nyomkodom a gombokat. Nem tudom a körbeszegéses módokat használni. Ha sikerülne, akkor forduláskor a körbeszegésen kívül lógó keretrészt nem kapcsolná fel az automatika? Remélem.
9.
Műszerek között körbekerített terület választható, de nem jelenik meg. Talán csak azért mert nem tudok körbeszegést csinálni?
10.
Műhold információ a műhold műszerre kattintva?
11.
Ha a beállított sorvezetési mód eltér a betöltendő munkamenetétől a rendszer mindig összeomlik. Mi értelme a kompatibilitás vizsgálatnak? A korábban mentett munkamenet meghatározza a sorvezetési módot, kézi beállítgatással miért stresszeljük a felhasználót????
A rendszer töltse be a munkamenetet és állítsa a sorvezetési módot az abban mentettre, max. tájékoztassa a felhasználót, h milyen módban van! (05.07)
12. Offset menü almenüként jelenjen meg, kisebb ikonokkal, jelenítse meg a rendszer az éppen aktuális eltolást cm-ben! Folyton fel-le kell húzkodni az offset menüt, mert nem fér el egy képernyőn.
Egy 600 m hosszú tábla vége előtt 20 m-rel a monitor hirtelen megfordítja a vezérlést, mintha hátramenetbe kapcsoltam volna, pedig ugyanúgy haladok tovább, összevissza fest, mintha nem tudná hol van.
Egy felvett A-B referencia görbéhez, ha megfeszülök sem hajlandó indítani a sorvezetést. (05.08)
Nem lehet módosítani a munkamenet adatait.
Üdvözlettel:
Péntek Csaba
Időközben – Zoltán fórumos hozzászólása után - egyébként válaszlevél is érkezett az „ömlengésemre”, amelyben arról tájékoztatnak, hogy a hibák/hiányosságok egy részét egy augusztusi szoftverfrissítés majd meg fogja oldani, más részét nem értik. Arra is fogok majd nekik reagálni.
Béta verzió vagy sem?
A machineryguide.hu honlapon található információk alapján arra következtetek, hogy a sorvezető applikáció valamikor 2018-ban jelent meg a piacon. Ezek szerint több, mint 3 év kell egy „magas színvonalú szoftvereket” készítő profi fejlesztő csapatnak, hogy például rájöjjön arra, hogy egy permetezőgép folyadékáramlásában adódhatnak problémák, amire figyelmeztetni kellene a felhasználót?
Az, hogy a munkaszélesség megváltoztatása után az nem lép érvénybe, csak az alkalmazás komplett újraindítását követően, mivel fix paraméterként kezeli a program, vagy hogy a munkameneten belülről belépve a beállításokon keresztül a manuális szelepszabályozás nem működik, az programtervezési hiba.
Az, hogy két gombnyomással bármikor végzetes kivételt tudok előidézni a felhasználói felületen keresztül az tesztelési és programozási hiba.
Ha dugulás vagy bármi más miatt kimarad egy szakasz a permetezéskor, azt automata üzemmódban nem lehet javítani „rápermetezni”, mert a festés már ott van, amit nem lehet törölni, vagy át kell lépni manuális módba, amihez pedig be kell zárni, majd újraindítani a munkamenetet és aztán még egyszer, hogy visszaálljunk automata szakaszolásba, vagy egy komplett új munkamenetet kell indítani a „rápermetezéshez” és aztán újra indítani a korábbit. Ez így kb. 5 perc egy összeomlásnál vagy dugulásnál + még megkeresni a pontot ameddig vélhetően működött a permetező. Ez a felhasználót támogató rugalmas funkcionalitás évek fejlesztése után??
A honlap a sorvezető olyan erősségeire hívja fel a figyelmet többek között, mint az éjszakai mód és a valósághű 3D gépmodellek. Az élethű 3D modellek igazán látványosak, csak hogy ez nem egy játékprogram, amivel az ember a szabadidejét üti el, hanem egy munkagép üzemeltető rendszer, ahol adott esetben grammos mennyiségű szereket kell kijuttatni, egyenletesen hektárnyi területre! Egyébként nem lesz hatás, vagy kipusztul a haszonnövény. A sorozatos programösszeomlások miatt ablakosra sikerült gyomirtás terméscsökkentő hatását kifizeti az Afflield Kft., esetleg a parlagfűbírságot vagy eljönnek kigyomlálni?
Biztosan jól van priorizálva a fejlesztés?
Fontosabb a látvány, mint a megbízható, stabil folyadékáramlás felügyelet?
Ha ez csak egy ingyenes app lenne, amit letöltök és saját telefonról használok, ami majd kedvet csinál ahhoz, hogy megvegyem a profibb fizetős verziót, ahhoz azt mondom OK.
De a helyzet nem ez. Nekem csak automata szakaszolásra lett volna szükségem a permetezőhöz, de mivel a BSC vezérlő nem kompatibilis más rendszerekkel meg kellett hozzá vennem a sorvezetőt is és leszerelni a korábbi monitort komplett kábelezéssel együtt. Ez így már messze van az ingyenes „jó lesz neked így is” verziótól.
Természetesen küldhetnék fél óránként hibajelentést és telefonálhatnék is, de egyrészt mint tudjuk a szó elszáll, az írás megmarad, másrészt bár az én időm nyilvánvalóan ingyen van és mint a rendszert megvásárolt felhasználónak az én dolgom, hogy alaposan leteszteljem (ahogy a BETA teszterek csinálják) az Afflield Kft. által fejlesztett szoftvereket és tájékoztassam őket a hibajelenségekről, akár késő este vagy éjjel is (mert gyakran olyankor üzemel a permetező, de az ügyfélszolgálat vajon felvenné a telefont?), és aktívan közreműködjek a fejlesztési folyamatban én mégis inkább a SAJÁT MUNKÁMAT végezném el a mezőgazdasági vállalkozásomban IDŐBEN, mert abból élek!
Előfordulhat, hogy intellektuálisan nem érek fel a Machineryguide kezeléséhez és „nem megfelelően használom”, bár nem tudom, hogyan lehet nem rendeltetésszerűen rögzíteni egy A és egy B pontot például?
Nem áll szándékomban tovább mélyíteni ezt a vitát, de ha hasonlóan korrekt válasz érkezik erre a hozzászólásomra is előfordulhat, hogy rááldozok néhány órát és írok egy részletes elemzést ide a további programhibákról, a felhasználói felület kialakításáról, a funkciógombok elhelyezésének logikájáról, használhatóságáról, szoftver ergonómiáról, és a hiányos kezelési útmutatókról.
Erre a csúsztatásra pedig
„Még egy utolsó megjegyzésként hadd írjam le, "robinson" talán az egyetlen ügyfelünk, aki sem az automata kormányzást, sem a szakaszoló rendszerünket nem volt hajlandó szántóföldön is kipróbálni a telepítést követően.”
azt tudom javasolni, hogy Zoltán erőltesse egy kicsit meg a memóriáját, hogy a felszerelés hányadik nekifutásra, ki által meghatározott, milyen időkeretek között történt meg és fejeződött be, vagy ha ez nem megy, én tudok ebben is segíteni részletekbe menően, akár itt nyilvánosan.
Félreértés ne essék, kimondottan jó ötletnek tartom az androidos munkagépvezérlést, mert rugalmasan használható sokféle eszközzel és alapvetően támogatom a hazai termékek és szolgáltatások terjedését és fejlesztését, ezért is vettem meg ezt a rendszert, de azért minőséget elvárok!
Válasz robinson #15. hozzászólásáraBertók Zoltán vagyok, a MachineryGuide termékeket fejlesztő cég ügyvezetője. Azért döntöttem úgy, hogy hozzászólok a témához, mert sajnos messze nem korrekt tényközlés történt "robinson" felhasználó részéről, ami nyilvánvalóan árt a cégünk megítélésének.
"robinson"-tól az ügyfélszolgálatunk nem kapott egyetlen emailt, sem semmilyen telefonhívást. Ha valamelyik ügyfelünknek kérdése van a termék használatát illetően (vásárlás után teljesen megszokott), akkor azt mindkét formában jelezheti felénk, és a kollégáim készséggel állnak rendelkezésre, segítség nyújtásra.
Hibabejelentés vagy segítségkérés azonban nem történt a termék telepítése óta. Én, mint az ügyvezető, a saját email címemre kaptam egy emailt "robinson"-tól (noha az összes korábbi levelezés a központi emailünkről történt) kb. 1 hónapja, de nem volt benne semmilyen kérés/kérdés, csak egy arrogáns, vállalhatatlan stílusú ömlengés, arról, hogy szerinte mi minden rossz a rendszerünkben. Nos, én erre a levélre elsősorban a stílusa és időhiány miatt nem reagáltam.
A levél nagy része arról árulkodik, hogy nem megfelelően van használva a sorvezető program, vagy nem lett elolvasva a felhasználói útmutató. A másik részében egy olyan funkcionalitás van kritizálva, amely tudású rendszereket nemzetközileg értékesítünk, és olyan gépgyártók által is validálva vannak külföldön, mint példálul a Bertolini. Belföldön és külföldön egyránt nagy számban értékesítjük őket.
Csak tisztázni szeretném: a piacon lévő rendszereink nem béta verzióban futnak. Kilenc mérnökkel, köztük hét szoftverfejlesztővel azon dolgozunk, hogy magas színvonalú szoftvereket és hardvereket fejlesszünk. Ha rendeltetésszerű használat mellett valaki mégis hibát tapasztalna, akkor azt tudja jelezni felénk, és szükség esetén könnyedén tud naplófájlt küldeni nekünk a sorvezetőből, amiből fel tudjuk tárni a problémát és szükség esetén javítani tudjuk a következő verzióban.
Továbbá nagyon szívesen fogadunk minden fejlesztési javaslatot. A sorvezetőnk és egyébként a termékportfóliónk is többnyire felhasználói visszajelzéseknek köszönhetően jutott el a mai szintre, amit nagyra értékelünk. Viszont a fejlesztő javaslatok terén természtesen elvárunk egy kommunikációs szintet, amit "robinson" meg sem kísérelt megugrani.
Az "Egy ismerősöm belevágta a monitorba a csavarhúzóját úgy oldotta meg a Machineryguide kérdést" is szerintem csak hangulatkeltés, mi nem tudunk ilyen esetről.
Összességében a cégünknek és személy szerint nekem is az a célom, hogy a magyar mezőgazdaságot segítsem is az általunk fejlesztett eszközökkel, nem véletlenül értékesítjük a termékeinket belföldön lényegesen alacsonyabb áron. És áraink nem a "túl szép hogy igaz legyen" kategóriájúak, komoly több éves fejlesztői munka áll mögöttük és természtesen hazai terméktámogatás.
Természetesen mindenki döntse el maga, de véleményem szerint "robinson" bejegyzése pusztán csak lejáratás. Szerintem minden jó szándékú felhasználó felhív minket telefonon, ha problémája van.
Még egy utolsó megjegyzésként hadd írjam le, "robinson" talán az egyetlen ügyfelünk, aki sem az automata kormányzást, sem a szakaszoló rendszerünket nem volt hajlandó szántóföldön is kipróbálni a telepítést követően. Ez egyébként minden esetben része a kiszállásunknak.
Válasz robinson #15. hozzászólásáraEzeknek egy részére teljesen megalapozott a garanciális javítás igény. Ha nem tudják megjavítani, kérheted a cserét, és/vagy a visszavásárlást.
Az, hogy egy hónapja nem reagálnak a hibabejelentésre, elég gáz, érdemes lenne a fogyasztóvédelemhez fordulni.
Ne hagyd annyiban!
Válasz Peti 8310 #20. hozzászólásáraÉn azért ugrottam bele, mert aki nyilatkozott itt róla, azt írta jó. Nem is értem, hogy ilyen xar permetezésvezérlő hogy nem tűnt fel senkinek eddig itt? Vagy én vagyok az egyetlen aki erre is használná??
Válasz KooL #21. hozzászólásáraSemmi másra nem használom, nem is telepítettem rá semmit.
Válasz Gandhy #23. hozzászólásáraA legjobb rendszerek egyike. Itthon az AgroPilot Kft. a képviselete, ami szintén nagyon rendben van.
Válasz Gabi 07 #24. hozzászólásáranem rossz, nem rossz, nem is reméltem, hogy kizárólag csak ilyen jó híreket tudok meg, semmi negatív
Válasz Gandhy #23. hozzászólásáraHa csak a pozitív érdekel!
így rosszat nem tudok mondani róla!
Ha meg nem rossz, akkor biztosan jó! 


Bár nem ismerem a témát,
Örülök hogy segíthettem!
Válasz tarkamacska #22. hozzászólásárakérdés, milyen a szerviz elérhetőség szerény hazánkban
más: nem találok TopCon topikot, s mivel a Kubota-nál a pályázat beadásakor kiajánlott IsoMatch RTK-t megszüntette, helyette TopCon-nal szállítja majd, erről a gyártóról keresek pozitív infókat
Válasz Peti 8310 #20. hozzászólásárachcnav???? az is ebben az árban van és jókat mondanak róla.
Válasz robinson #17. hozzászólásáraA tabletet használod másra is ,netezés vagy alkalmazásokat töltöttél e le rá?
Csak a Mg hez használd mert ha teleszemeteled csinálhat ilyet.