Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak633 FtBenzin árak647 FtEUR393.39 FtUSD367.51 FtCHF401.77 FtGBP459.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
3-1 ben lett volna igazán jó,akkor csendesebben ment,de az iranyváltas ott már nem volt olyan egyszerü,nem olyan kötöttek a földek,most a ford 8560-as viszi ezt az ekét,annyi módositással hogy van rajt előhántó,9-12 km/h sebességgel 27-30cm mélyen
Válasz #129. hozzászólásra
Soros 4hehgeres motor lett beszerelve Mercedes mb100 as,gyári adat szerint 75 LE Egy közbetét tárcsára van a motor felcsavarozva a hütönek meg tartot kellet csinálni Anyi szépséghibája lett hogy a hátso hidraulikát nenlehet haszálni mert a motor és a hütö elveszi a helyet
Hello
Egy kis segítséget szeretnék kérni!!!
4 hengeres rs-hez kellene nekem egy feszültség szabályzó valaki nem tudna egyet ajánlani???vagy csak azt hogy kitöl tudom beszerezni??
Köszi a segítséget.
Válasz #120. hozzászólásra
Teljesen igazad van abban,hogy az rs09 nek a motorja a gyenge pontja Nemakarok senkit elszomoritani de egy teljes motorgenerál A...Z-ig 300000 nem takarja be.Csak az anyagot Ezt én kihagytam Motort csekéltem Beleszerkesztettünk egy 2400ccm-es Mercedes motort Azota az rs nem NB1 es hanem világbajnok lett,és vizhütéses
Ma beszéltem Kecskeméten a Nagytraktornál az RS alkatrészekkel kapcsolatban egy úrral és azt mondta hogy ha nem is mindent és nem biztos h. gyorsan, de be lehet még hozzá szerezni sok mindent.
Nem tudom ide v. a T25 fórumra írtam már. A váltó kiakadást úgy tudod elkerülni, ha nem tolod ferdén, átlósan a kart, hanem szépen szögletesen. Én már hegesztéssel javítottam fel hasonló mechanizmusokat.
Az RS-el én is úgy jártam mint te.
Hy!!!!
Nekem is volt rs kb 4 éve adtam el ,mert nehéz hozzá cuccot kapni.Én 3 ha csemegekujorica sorközművelésére ,illetve fahordásra,öntözésre használtam,így én évente 50-60 órát raktam bele.a gond akkor kezdődött amikor motort kellett felújítani ,nagy nehezen Kecskeméten kaptam hozzá cuccot,mikor kész lettem olyan volt benne a kompresszió hogy 1 hét után az önindítót generálozni kellett,rá 2 hét után főtengelytörés,ekkor váltam meg tőle és vettem az orosz testvérkéjét a t-16-ot ,amihez könnyű alkatrészt találni .amúgy az rs egy fasza gép csak a motorja a gyengéje,meg hogy egygerendelyes és nem lehet úgy megrakni mint a t-16-ot ,meg ez enyémen nem volt fülke és sokszpr leégetett a nap .a t-16-ba meg az a baj hogy hátul nincs hidraulika kiépítva ,előre lehet csak tenni munkagépeket ,meg a váltóban a sebesség évente kb 1x benne marad és pajszerrel kell kipiszkálni ,meg a t-16 sokkal erősebb igaz az rs csak 20 lovas volt.
3419 hozzászólás
Válasz #166. hozzászólásra
Most nincs gond mikor csak 120 körül vannak fenn de ha 300 fölé emelkedik a látogatók száma akkor gyengén müködik a rendszer
Válasz #165. hozzászólásra
de hol jöttél át,?ártánd vagy léta?
Válasz #165. hozzászólásra
Monostoron nem csak Hosszun
Válasz #163. hozzászólásra
Na mivan visszaengedtek tenorizálni?
Válasz #164. hozzászólásra
Ma is keresztül mentem rajta mert voltam Debr.-be
Válasz #163. hozzászólásra
monostor:)ismerös vag y erre?
Válasz #162. hozzászólásra
Hosszu,vagy Monostor?
Válasz #161. hozzászólásra
debrecen mellett.
Válasz #160. hozzászólásra
Hol van az a pályi?
Válasz #159. hozzászólásra
oké!Jövö héten meglesz.te nem is laksz messze tülem.
Válasz #158. hozzászólásra
Békéscsaba. Nyomassad!!
Válasz #157. hozzászólásra
te hol is laksz?Teszek már f el én is képeket,meg vidiót is he!
Válasz #156. hozzászólásra
Nem én! Há a van.
Válasz #155. hozzászólásra
na baszod:) impala jóskáról nem hallotál semmit?Bár van attól még rosszabb is itt.
Válasz #154. hozzászólásra
Nem csoda! Én csináltam, gondoltam adok v.mi normális nevet, mint az ipalafőnix:DDDD
Válasz #153. hozzászólásra
sajnos nem:)nekem 4.2-es van elégneki:)
Válasz #152. hozzászólásra
Ismered a tárcsám????
Válasz #151. hozzászólásra
itt vagy ok:)
Itt vagy Kornél?
Válasz #149. hozzászólásra
Ne is kókányolj! Igazad van:DDD
Válasz #147. hozzászólásra
Én nem szeretek piszkálgazni az ekén semmit ahogy kijött a gyárbol az úgy jó:-)))
Válasz #144. hozzászólásra
Igen az országutiból, elég ratyi tolatástkapcsolni. Egy irányváltóval egész jól kezelhető gép volna!
Válasz #146. hozzászólásra
HÍly! Veled nem állok szóba, mert nem tudsz ekétbeállítani:))) Akkor szánthatnál 18ból pedig:DD
Válasz #145. hozzászólásra
Háj!
Válasz #143. hozzászólásra
Mtsw 3.2 carera.
Válasz #141. hozzászólásra
a 4. sebesség kicsit hangosabb volt minden csoportban,a váltvaforgatónál meg muszály volt tolatni,vagy nagyon széles lett volna a düllő
Válasz #141. hozzászólásra
neked hanyas tárcsád van?
Válasz #141. hozzászólásra
helló!tegnap nem voltál az mtz-és topicon.
Válasz #139. hozzászólásra
3-1 ben a nehéztárcsát húzom, ott nem nagyon kell tolatni. Nekem nincs külöbség zajban, csak a motor hallatszik, de az 1800 felett elég erőteljesen.
Válasz #138. hozzászólásra
ez volt a trakim:http://www.youtube.com/watch?v=5M-Hya3BwmI
Válasz #138. hozzászólásra
3-1 ben lett volna igazán jó,akkor csendesebben ment,de az iranyváltas ott már nem volt olyan egyszerü,nem olyan kötöttek a földek,most a ford 8560-as viszi ezt az ekét,annyi módositással hogy van rajt előhántó,9-12 km/h sebességgel 27-30cm mélyen
Válasz #137. hozzászólásra
Na hülyeséget írtam. 1-3, 2-2 ez a valós:)
Válasz #136. hozzászólásra
Ballagott??? Nálunk a 3assal 3-3, 4-2. Na mit szólsz?
Válasz #135. hozzászólásra
4x35-ös landsberg váz,400-as wx-es vogel noot fejekkel,vogel kombi kerékkel,elballagott vele 1-4 be
Válasz #134. hozzászólásra
Nálunk csak a 3ast bírja.
Válasz #133. hozzászólásra
sajátom volt,de most már csak az eke van meg,2005 telén keszült a kép
Válasz #130. hozzászólásra
Jó ez a kép!
Válasz #129. hozzászólásra
Soros 4hehgeres motor lett beszerelve Mercedes mb100 as,gyári adat szerint 75 LE Egy közbetét tárcsára van a motor felcsavarozva a hütönek meg tartot kellet csinálni Anyi szépséghibája lett hogy a hátso hidraulikát nenlehet haszálni mert a motor és a hütö elveszi a helyet
Hello
Egy kis segítséget szeretnék kérni!!!
4 hengeres rs-hez kellene nekem egy feszültség szabályzó valaki nem tudna egyet ajánlani???vagy csak azt hogy kitöl tudom beszerezni??
Köszi a segítséget.
nálunk multikár motor lett beletéve,zetor hűtővel,az eredeti motor nem birta el a silózót,saraboltam vele úgy ment mint a repülő
Válasz #127. hozzászólásra
Soros, 4hengeres, szgk. motor? Hány LE?
Válasz #127. hozzászólásra
Zsirúj John deeré nem adnám oda az RS09-est
Válasz #120. hozzászólásra
Teljesen igazad van abban,hogy az rs09 nek a motorja a gyenge pontja Nemakarok senkit elszomoritani de egy teljes motorgenerál A...Z-ig 300000 nem takarja be.Csak az anyagot Ezt én kihagytam Motort csekéltem Beleszerkesztettünk egy 2400ccm-es Mercedes motort Azota az rs nem NB1 es hanem világbajnok lett,és vizhütéses
Válasz #125. hozzászólásra
Köszi, csak nehogy megint feleslegesen dolgozz!
Válasz #124. hozzászólásra
Most már lesz időm scannalni:)
Válasz #123. hozzászólásra
Ne legyen rá szükséged :-)
Ugye négy hengerest vettél? Írj majd az üzemeltetési tapasztalataidról.
Válasz #122. hozzászólásra
Ma beszéltem Kecskeméten a Nagytraktornál az RS alkatrészekkel kapcsolatban egy úrral és azt mondta hogy ha nem is mindent és nem biztos h. gyorsan, de be lehet még hozzá szerezni sok mindent.
Válasz #120. hozzászólásra
Ha csak évente egyszer sikerül kiakasztanod azt még nem érdemes javítani, csak vigyázni kell rá. Hidraulikát- hátra- meg lehet utólagosan csinálni rá.
Válasz #120. hozzászólásra
Nem tudom ide v. a T25 fórumra írtam már. A váltó kiakadást úgy tudod elkerülni, ha nem tolod ferdén, átlósan a kart, hanem szépen szögletesen. Én már hegesztéssel javítottam fel hasonló mechanizmusokat.
Az RS-el én is úgy jártam mint te.
Válasz #118. hozzászólásra
Hy!!!!
Nekem is volt rs kb 4 éve adtam el ,mert nehéz hozzá cuccot kapni.Én 3 ha csemegekujorica sorközművelésére ,illetve fahordásra,öntözésre használtam,így én évente 50-60 órát raktam bele.a gond akkor kezdődött amikor motort kellett felújítani ,nagy nehezen Kecskeméten kaptam hozzá cuccot,mikor kész lettem olyan volt benne a kompresszió hogy 1 hét után az önindítót generálozni kellett,rá 2 hét után főtengelytörés,ekkor váltam meg tőle és vettem az orosz testvérkéjét a t-16-ot ,amihez könnyű alkatrészt találni .amúgy az rs egy fasza gép csak a motorja a gyengéje,meg hogy egygerendelyes és nem lehet úgy megrakni mint a t-16-ot ,meg ez enyémen nem volt fülke és sokszpr leégetett a nap .a t-16-ba meg az a baj hogy hátul nincs hidraulika kiépítva ,előre lehet csak tenni munkagépeket ,meg a váltóban a sebesség évente kb 1x benne marad és pajszerrel kell kipiszkálni ,meg a t-16 sokkal erősebb igaz az rs csak 20 lovas volt.