A speciális szállítóeszközt egy tapasztalt zöldségfarmmal szoros együttműködésben fejlesztették ki, és optimálisan a zöldség- és / vagy vetőmag-rekeszek gyors be- és kirakodására, valamint biztonságos szállítására tervezték. Ennek a speciális járműnek az alapja a PWO pótkocsisorozat, standard kéttengelyű alváza volt.

Az oldalfalak lánckerekes áttételen keresztül, hidraulikusan hajthatók fel – fotó: kroeger-nutzfahrzeuge.de

Az elülső és a hátsó fal acél vázszerkezetből áll, alumínium oldalsó profilokkal. Az elülső fal emellett dupla szárnyas ajtóval és eltávolítható reteszelő rudakkal van felszerelve a függőleges rakomány biztosításához. A tetőszerkezetben lévő LED-es fénycsík segítségével a rakománytér megvilágítható. A tetőfedél védi a belső teret az esőtől és a napfénytől. A kétrészes oldalkapu hidraulikusan hajtható fel és nyitott állapotban befedik a pótkocsi tetejét.

Az oldalfalak felnyitva a pótkocsi tetejét fedik le – fotó: kroeger-nutzfahrzeuge.de

A vezetősín biztosítja az oldalfalak ellenőrzött és biztonságos kinyitását és bezárását. Láncáttétel-kombináción keresztül az osztott oldalkapukat kettős működésű hidraulikus hengerek vezérlik. A vonórúdon található szelep kapcsolásával előzetesen kiválaszthatja a bal, jobb vagy mindkét oldalt. A pótkocsi hasznos teherbírása 13,7 tonna, a megengedett legnagyobb össztömege pedig 18 tonna. A pótkocsi háromféle, 40, 60 vagy 80 km/h maximális vontatási sebességgel rendelhető.