A DEUTZ-FAHR kombájnok gyártásának története az 1900 évek elejére nyúlik vissza, ami 100 évnyi tapasztalat és folyamatos fejlesztés eredményeként született. Jelenleg 5 és 6 ládás kivitelben gyártanak kombájnokat 160 és 400 Le teljesítmény kategóriában. Napjainkban a C9300-sorozat áll a kategória élen olyan minőséget képviselve, ami mindig is jellemezte a DEUTZ-FAHR márka történetét.

Az új sorozatnak négy tagja van:

A C7205 TS és C7206 TS 5 és 6 szalmarázóval, illetve a C7205 TSB és C7206 TSB, dombvidékre tervezett modellek. Utóbbiak képesek 20% oldalsó és 6% hosszanti lejtő kompenzálására. A dombvidéki modelleket az új, állítható hátsó tengellyel és négy kerék meghajtással és a jól bevált csúszásgátló rendszerrel szerelték, amely minden terepviszonynál maximalizálja a kombájn hatékonyságát.

Precíziós gazdálkodásba illeszthető Deutz-Fahr kombájn

A kombájnokban a MERCEDES-BENZ 7,7 literes motorjai dolgoznak, ezek garantálják az optimális teljesítményt. Az egyedülálló DEUTZ-FAHR megoldásnak köszönhetően a motor mindkét oldalán biztosítja az erőleadást, amely által a hidraulikus és mechanikus funkciók szétválaszthatóak. Így a közvetlen erőátvitel teljesítményveszteség és további alkatrészkopás nélkül valósul meg.

A C7206-os teljesítménye 340 lóerő, a gépek üzemanyag-fogyasztása ebben a kategóriában az egyik legalacsonyabb. Nagy teljesítményű vágószerkezet jellemzi a kombájnokat, ami akár 9 méteres változatban is kapható. A vágáskép minimális kopás mellett mindenütt egyenletes, a biztonságos és hatékony munkavégzés a körülményektől jórészt független: erről az Autocontroll automata talajkövető rendszer és a Schumacher Easy Cut II vágószerkezet gondoskodik, ami alapfelszereltség ezeknél a modelleknél. Az új és továbbfejlesztett Maxi-Crop cséplőrendszer és az egyedülálló dobkosár mellett fontos elem a hidraulikus behordó rendszer; ezen a Deutz-Fahr mérnökei számos finomítást végeztek.

Maxi-Crop cséplőrendszer

Maxi-Crop cséplőrendszer – fotó: Dorker

A cséplőszerkezethez az anyag áramlása folyamatos és egyenletes: erről a behordó rendszer új, elektrohidraulikus vezérlőrendszere gondoskodik. A szétválasztás a Maxi-Crop rendszer a 600 mm átmérőjű cséplődobbal és a hosszú szalmarázó felülettel igen hatékony. A tisztaságról és a szemek épségéről egyéb DEUTZ-FAHR megoldások gondoskodnak: turbóventilátor, a széles rosták, a gép két oldalán elhelyezett saját fejlesztésű szabadalmaztatott kétoldali kalászvisszahordó rendszer (DGR).

Az új COMMANDER CAB VI fülke nagyszerű kilátást nyújt, jól illeszkedik az új stílushoz: lámpák, tükrök váltakoznak a kettős reflektorokkal. Az extra nagyméretű ülés a beépített többfunkciós kartámasszal, ami a prémium kategóriás Deutz-Fahr traktorokból már jól ismert kiváló kezelést és első osztályú kombájn vezérlést nyújt. A kiegészítő iMonitor az Agrosky automata kormányzó rendszerrel a különféle kameranézetekhez és terméshozam ellenőrzéshez kiváló áttekintést biztosít.

Az új COMMANDER CAB VI fülke

Az új COMMANDER CAB VI fülke – fotó: Dorker

A beépített 21 literes hűtő-tároló rekesz gondoskodik: ez igazi kényeztetés a hosszú munkanapokon! Teljesen új stílusú a kormánykerék és a kormányoszlop: ergonómiailag optimálisabb, így biztonságosabb a vezetés földön és közúton egyaránt. Végezetül; a C7200-as kombájnok a napi karbantartásra is jobb megoldásokat kínálnak. Könnyű és gyors hozzáférés a motorhoz, a sebességváltóhoz és más fontos területekhez.

C7206 kombájn munkában

A C7206-os munkában – fotó: Dorker

Összegezve: az új DEUTZ-FAHR kombájnok minden apró részlete alapos tervezés eredménye, így képesek minden terepviszonyon a kiváló teljesítményre. A C7200 kombájn minden funkciója az optimális hatékonyságot és termelékenységet szolgálja.

Deutz-Fahr kombájn kínálatunk ITT megtekinthető.

www.dorker.hu
webshop.dorker.hu

Dorker-logó

Deutz-Fahr