A Corteva Agriscience bemutatta vetőmag üzletágát meghatározó Pioneer® márka új arculatát Európában. Az új arculat része a „Driving Farming Forward™” szlogen, mellyel szeretnék kifejezni a márka törekvését a mezőgazdaság folyamatos fejlesztésére és a „Made to Grow™” üzenet pedig kifejezi a cég törekvését arra, hogy olyan növényeket nemesítsen, melyekkel kiemelkedő termés érhető el, ezáltal segítséget nyújtson a gazdálkodóknak és a mezőgazdaság egészének az egyre magasabb érték előállításához.

A Corteva tulajdonában lévő Pioneer® céget közel 100 éve alapították, s ez idő alatt elismertté vált globális innovációjáról a hibrid vetőmagok terén. Számos gazdálkodó azóta is a vetőmag-előállítás úttörőjeként tekint a Pioneer® -ra. A megújult brand egyik fő célja pedig éppen az, hogy sikeresen megszólítsa a gazdálkodók új generációját is.

pioneer kukorica

A Corteva az új arculattal a fiatal generációt szeretné megszólítani.

A márka továbbra is a magas fokú innovációra összpontosít és szem előtt tartja a Pioneer®-ra jellemző olyan értékeket, mint a gazdálkodókkal való szoros kapcsolat, a mezőgazdasági szaktudás vagy az üzleti ismeretek átadása. A Pioneer® képviselői a gazdálkodókkal közösen továbbra is azon dolgoznak, hogy minden téren fenntarthatóbb mezőgazdasági gyakorlatokat alakítsanak ki a gazdaságokban, összhangban a Corteva Agriscience 2030-ig szóló Fenntarthatósági Céljaival.

Mint a fejlett növénynemesítés vezető fejlesztője és szállítója, a Pioneer® több, mint 90 országban biztosít magas minőségű vetőmagot a gazdálkodók számára. A társaság továbbra is együtt dolgozik a gazdálkodókkal és egyedülálló helyi tudással, innovációkkal, valamint mezőgazdasági szakértelemmel támogatja őket a folyamatos növekedés érdekében.

pioneer kukoricatermés

A vállalat célja, hogy minden téren fenntarthatóbb mezőgazdasági gyakorlatot alakítsanak ki.

Monica Sorribas, a Corteva Agriscience európai marketingvezetője elmondta: „A Pioneer® a vetőmagok páratlan választékát kínálja a ma és a holnap gazdálkodóinak. Különleges megbecsülésnek örvendünk a gazdálkodói közösségekben, köszönhetően az elmúlt 94 év során mutatott teljesítményünknek, de most itt az ideje, hogy erős köteléket építsünk ki a gazdálkodók következő generációjával is, és modernizáljuk fő értékeinket, hogy támogassuk őket a fejlődésben.”

„Továbbra is törekszünk arra, hogy évről-évre segítsük ügyfeleinket gazdaságuk teljesítményének növelésében a legkorszerűbb agronómiai ismeretekkel, digitális gazdálkodással és pénzügyi szakértelemmel. A célunk változatlanul az, hogy ügyfeleink kimagasló hozamot érjenek el és a legtöbbet hozzák ki a gazdaságukból. Összhangban a fenntarthatósági jövőképünkkel, a termelőkkel közösen dolgozunk azon, hogy segítsük őket a gazdaságaik modernizálásában, ahol úgy tudják növelni termelékenységüket, hogy közben megőrzik talajaik termőképességét.”

Európában a Pioneer® portfólió kukorica, napraforgó, olajrepce, szója, gyapot, lucerna és cirok vetőmagokból áll, valamint a portfólió részét képezik az Optimum® AQUAmax® kukorica hibridek, a Pioneer® Protector® innovatív termékek és az ExpressSun® herbicid toleranciával rendelkező Pioneer® napraforgó hibridek is.