A KleffmannGroup neve a mezőgazdaságban tevékenykedők számára ismerősen cseng. Az agrárszektorra szakosodott, már több mint 25 éve működő piackutató cég a jövőben az internetes piackutatás irányába kívánja tevékenységét fejleszteni. Ennek érdekében a cég egy adatgyűjtő kampányt indított el, amelyre olyan gazdálkodók válaszait várja, akik szeretnének részt venni az internetes piackutatásokban.

gazda

Miért érdemes a gazdáknak válaszadóként részt venni ezekben a felmérésekben?

1. A Kleffmann a mezőgazdasági ágazat fontos szereplői számára végez kutatásokat, így a válaszadó gazdálkodók a részvételükkel hangot adhatnak véleményüknek, és ezáltal befolyásolni tudják a vetőmag-nemesítő, növényvédő szer és műtrágya gyártó, illetve mezőgazdasági gép forgalmazó cégeket.

2. A Kleffmann felméréseiben évente több ezer gazda vesz részt, akiket a kérdezőbiztosok személyesen vagy telefonon keresnek meg. A kutatások gyakran a mezőgazdasági kampánymunkák időszakára esnek, így a gazdák nem mindig érnek rá, hogy a kutatók kérdéseire válaszoljanak. Az internetes adatgyűjtés során a kérdőívet bármilyen időpontban ki lehet tölteni, nem szükséges időpontot egyeztetni a kérdezőbiztossal. Az online kérdőívek kitöltését ráadásul bármikor meg lehet szakítani, ha éppen valami sürgős dolog közbejön, és egy későbbi időpontban onnan lehet folytatni, ahol a kitöltés abbamaradt.

3. A felmérésekben való részvételt a Kleffmann mindig valamilyen ajándékkal jutalmazza: szaklap-előfizetések közül választhat a gazdálkodó, vagy választhatja a Kleffmann által immár 10 éve kiadott, és a gazdálkodók által kedvelt Gazdanaplót, mely több mint egy egyszerű határidőnapló: a gazdálkodók igényeihez igazodva egy naptári év helyett egy mezőgazdasági évet ölel fel, hasznos információkat tartalmaz a mezőgazdasággal kapcsolatos hivatalos szervekről, gazdálkodási naplót (vetési naplót, permetezési és trágyázási naplót), csapadék-nyilvántartót is tudnak benne vezetni a gazdák, valamint az inputanyag-beszerzéseiket is nyilvántarthatják.

4. Az internetes kutatásban való részvétel egyúttal egy nyereményjátékban való részvételt is biztosítja, melynek során a válaszadó gazdák nagyobb értékű ajándékokat is nyerhetnek.

Az online kérdőív ezen a linken érhető el!

Az adatgyűjtő kampány során mindössze egy rövid, a gazdaság alapvető adatait tartalmazó kérdőívet kell kitölteni, mely mindössze 3 percet vesz igénybe. Minden kitöltő gazda szaklap-előfizetést kap ajándékba, valamint azon szerencsések egyike is lehet, akik egy zsák prémium kategóriájú kukorica hibridet is nyernek! A nyereményjáték során 10 zsák kukorica vetőmagot sorsolnak ki!

A kisorsolásra kerülő hibridek (egyes hibridekből 2-3 zsák is kisorsolásra kerülhet):

• DKC4943 (Monsanto)
• LG30.369 (Limagrain)
• LG30.389 (Limagrain)
• P9537 (Pioneer)
• Solferino (KWS)
• Sumberto (Saaten Union)
• SY Photon (Syngenta)

Vegyen részt Ön is a Kleffmann internetes felméréseiben! Töltse ki most az adatgyűjtő rövid kérdőívet - mindössze 3 perc alatt, és vegyen részt a nyereményjátékban!logó