Válasz #1407. hozzászólásra
Az egyik üzemképes,akksi nincs benne,de egy ismerősöm vitte be,semmi baja sincs,még a külalak se rossz,a másik kicsit viseltebb nem hiányzik róla semmi,annyi van vele állítólag hohy nem pörög többet 1400-nál
egyenlőre ennyit tudok:)
Még hogy ti de még én sem teljesen ismerem,amióta megvettük 1 napot dolgoztam vele utána átültem a rábára ezt meg meghagytam a faternek,de az eddigi tapasztalatok nagyon pozitívak teljesítményben és fogyasztásban is.
akkor ez az oldal a maszekoltvannak mocskos tákolások ezeken a gépeken is de borzalmasan lehúzzák az összképet!az USA-an vannak izléses megoldások privát alapon.
Válasz #1387. hozzászólásra
Nekem is van
Egy öreg volt kollégától kaptam motorforgatóval,meg nyomásmérő órákkal együtt.
Meg egy nagyon szuper kulcsot a nyomócsövek leszedéséhez.Nem hasított kulcs,hanem T kulcs ami persze meg van hasítva,és felülről tudod rádugni a hollanderre.Sokkal jobb mint a sima hasított kulcs.
A porlasztókra visszatérve,a sima 24-es sokszögü kúlcs azért se a legjobb,mert ha kicsit ki van türemkedve a szelepfedéltömítés,akkor nem nagyon fér el,csak szenvedés az egész úgy ahogy van.
én is szereltem a tartót hosszítót 24-es 12 sarkos dugókulccsal de a visszatevést nem szerettem mert a visszahúzáskor bajos volt.-nekem
amúgy megcsináltam nem arról van szó de a precíz és nyugodt munka érdekében megvettem a gyári szerelő kulcsot .
Válasz #1385. hozzászólásra
A 4650-es traktor porlasztójához,illetve úgy is mondhatnám hogy az egyenes porlasztóhoz van egy speciális gyári szerszám amivel berakható hogy jól álljon,de Y porlasztót még Én sem szereltem úgyhogy nem tudok kielégítő válasz adni rá.
Egy kulcsot el kell vágni hozzá és be kell tenni,hogy jól álljon azt meg egyéb módon meg kell oldani,biztos nem nagy feladat!
Még annyit a témához,hogy Én mindig réz alátéttel teszem be,nem a gyári fémmel.
És a porlasztó oldalát is megkenheted rézpasztával,akkor legközelebb biztosabb a kivétele.
nem akire gondolsz azok ököritón vannak és az 4755 johni!
mi hajdúban
de a nejem a szomszédból való!!
nekem van két porlasztó tartom ha Csengerben járok bedobom oszt mondasz rá valamit!
A porlasztót spec kulccsal szoktátok ki-be szerelni?
Mi kalapáccsal kocogtattuk körbe a meneten, de úgy érzem visszaépítéskor már ez nem olyan szerencsés módszer. (elállítódhat)
Válasz #1370. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi a késésért,telón megbeszéltük az okát!
Szóval egész pontosan a szám:
PES6A100D410RS3020
Ez az Y porlastós csiki-csukis adagoló gyári száma!
Megnéztem a katalógusban is,meg a gépen is!
Válasz #1372. hozzászólásra
Nem vagyok jós,így jósolni se tudok!
De tények vannak!
Az egész hátulját megcsináltam,így komoly baja mostanában nem lehet!
Apróságok mindig is lesznek!
Több tíz darabot csináltam már,nem volt jellemző egyikre sem hogy széthullott.
De olyan is van akinek gondot okoz egy olajszivárgás,vagy egy égő csere,na azoknak nem tudok jó gépet csinálni!
Azt meg nagy előszeretettel elfelejtik sokan hogy 25 éves gépekről beszélgetünk,és az újakkal hasonlítgatják,csak azt nem értem hogy akkor az árát miért nem???????
Hali. Még én sem láttam így eltörni dugattyút,de remélem nem lesz már több baj a trakival egy darabig,mert nem legonak van, hanem dolgozni.Nem volt lehetőségem megnézni a hajtókart, meg időm sem.Nem szorult,nem lógott majd elválik hogy bírja.
4630-as gépem kemény füstje miatt adagoló-porlasztó felújításra szorul, de TSZ-gép lévén (nem kímélték) még az adagoló adattábla is hiányzik róla. "y" porlasztós, karos dúsítós. Nagyon sokat segítenétek ha leírnátok a saját, megegyező típusú adagolótok számát! Előre is nagyon köszönöm!
Válasz #1363. hozzászólásra
Köszörülés 28.000 Ft.
Vonalfúrás 36.000 Ft.
Mágneses repedésvizsgálat 6.000 Ft.
Ha kell egyengetni is a főtengelyt az 15.000 ft.
sorolhatnám
5213 hozzászólás
Válasz #1412. hozzászólásra






Válasz #1411. hozzászólásra




aha már szimatol!!!!!
Válasz #1409. hozzászólásra
Mi volt a váltójával?
Válasz #1407. hozzászólásra
Az egyik üzemképes,akksi nincs benne,de egy ismerősöm vitte be,semmi baja sincs,még a külalak se rossz,a másik kicsit viseltebb nem hiányzik róla semmi,annyi van vele állítólag hohy nem pörög többet 1400-nál
egyenlőre ennyit tudok:)
Válasz #1405. hozzászólásra
Az rendben van kb 3000 üzemóra szaladt bele a motorfelújítás óta, csak meghalt a váltója és eladták.
Válasz #1406. hozzászólásra

Válasz #1403. hozzászólásra
írjad ne kímélj.az állapotra vagyok főleg kiváncsi!saláta van mellé valami?
Válasz #1401. hozzászólásra
Gondoltam rád is csak te egy kicsit messze vagy.
Válasz #1404. hozzászólásra
7-8-ban kell húznia ha rendben a moci!
Válasz #1400. hozzászólásra
4-es rw condor eke 4.2 ih tárcsa a kombinátor kérdés meg kiderül tavasszal mennyire lesz barátja a 8.4 unimatnak de ha nem bírja majd viszi a rába.
Válasz #1402. hozzászólásra



Nem áll szándékomban
Válasz #1399. hozzászólásra



miért akarsz engem megsiratni pont most pont szombaton!
Válasz #1390. hozzászólásra
Üdv!
Én szoktam gyártatni ha nincs.
Tetejét meg veszek a bontóban.
Válasz #1398. hozzászólásra
milyen munkagépekkel dolgoztok vele?
ja !na ez nem szép dolog
Válasz #1397. hozzászólásra
Szevasz Sorstársam
Megint biznisz volt
El se merem mesélni mennyiért vettem 2 4650-es trakit az IKR-től
Válasz #1394. hozzászólásra
Még hogy ti de még én sem teljesen ismerem,amióta megvettük 1 napot dolgoztam vele utána átültem a rábára ezt meg meghagytam a faternek,de az eddigi tapasztalatok nagyon pozitívak teljesítményben és fogyasztásban is.
Válasz #1395. hozzászólásra
sajnos!
Válasz #1393. hozzászólásra
Oksa,bár ahogy haladunk nem hinném hogy betemet minket itt keleten.
Válasz #1392. hozzászólásra


mi van a
masinával amúgy a tiedet nem ismerjük annyira
Válasz #1392. hozzászólásra


értem!emlékből tudom hogy a belépő nekünk is van a másikat megnézem holnap bár lehet befújja a hó!
Válasz #1391. hozzászólásra
Igen de abból kettő,jobb oldalon valami maszek láda van de abba elférne 3 akksi is.
Válasz #1390. hozzászólásra
akkor neked a belépő oldalad van meg?
Válasz #1389. hozzászólásra

Üdv kolléga ,nincs egy felesleges jobbos akksitartód a gépre mert az enyémhez kettő balost kaptam
Válasz #1388. hozzászólásra
na ezeket a kulcsokat majd megtekintem ha nálad járok.
ehhhhhhh
Válasz #1387. hozzászólásra
Nekem is van
Egy öreg volt kollégától kaptam motorforgatóval,meg nyomásmérő órákkal együtt.
Meg egy nagyon szuper kulcsot a nyomócsövek leszedéséhez.Nem hasított kulcs,hanem T kulcs ami persze meg van hasítva,és felülről tudod rádugni a hollanderre.Sokkal jobb mint a sima hasított kulcs.
A porlasztókra visszatérve,a sima 24-es sokszögü kúlcs azért se a legjobb,mert ha kicsit ki van türemkedve a szelepfedéltömítés,akkor nem nagyon fér el,csak szenvedés az egész úgy ahogy van.
Válasz #1386. hozzászólásra


én is szereltem a tartót hosszítót 24-es 12 sarkos dugókulccsal de a visszatevést nem szerettem mert a visszahúzáskor bajos volt.-nekem
amúgy megcsináltam nem arról van szó de a precíz és nyugodt munka érdekében megvettem a gyári szerelő kulcsot .
Válasz #1385. hozzászólásra
A 4650-es traktor porlasztójához,illetve úgy is mondhatnám hogy az egyenes porlasztóhoz van egy speciális gyári szerszám amivel berakható hogy jól álljon,de Y porlasztót még Én sem szereltem úgyhogy nem tudok kielégítő válasz adni rá.
Egy kulcsot el kell vágni hozzá és be kell tenni,hogy jól álljon azt meg egyéb módon meg kell oldani,biztos nem nagy feladat!
Még annyit a témához,hogy Én mindig réz alátéttel teszem be,nem a gyári fémmel.
És a porlasztó oldalát is megkenheted rézpasztával,akkor legközelebb biztosabb a kivétele.
#1380
?
Válasz #1383. hozzászólásra
köszi szépen!igen tényleg kicsi:)
Akkor mégis kicsi a világ.
Gratula a jó géphez, és a jó környékről származó feleséghez!
Válasz #1381. hozzászólásra


nem akire gondolsz azok ököritón vannak és az 4755 johni!
mi hajdúban
de a nejem a szomszédból való!!
nekem van két porlasztó tartom ha Csengerben járok bedobom oszt mondasz rá valamit!
JD /4650 te hol gazdálkodsz?
Csak azért kérdezem mert úgy gondolom a környéken.
Én Csengeri vagyok.
A porlasztót spec kulccsal szoktátok ki-be szerelni?
Mi kalapáccsal kocogtattuk körbe a meneten, de úgy érzem visszaépítéskor már ez nem olyan szerencsés módszer. (elállítódhat)
Válasz #1378. hozzászólásra
4650-es traktorét tudom.
110.000 ft. volt a 6 elem
10.000 ft körül volt egy csúcs,a többit nem tudom.
Ha ez segítség:)
Köszönöm szépen!
Hozzávetőlegesen van tapasztalat menyibe kerül a teljes felújítás? (6 elem 6 fejszelep 6 csúcs +munka)
Válasz #1370. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi a késésért,telón megbeszéltük az okát!
Szóval egész pontosan a szám:
PES6A100D410RS3020
Ez az Y porlastós csiki-csukis adagoló gyári száma!
Megnéztem a katalógusban is,meg a gépen is!
Válasz #1372. hozzászólásra





Nem vagyok jós,így jósolni se tudok!
De tények vannak!
Az egész hátulját megcsináltam,így komoly baja mostanában nem lehet!
Apróságok mindig is lesznek!
Több tíz darabot csináltam már,nem volt jellemző egyikre sem hogy széthullott.
De olyan is van akinek gondot okoz egy olajszivárgás,vagy egy égő csere,na azoknak nem tudok jó gépet csinálni!
Azt meg nagy előszeretettel elfelejtik sokan hogy 25 éves gépekről beszélgetünk,és az újakkal hasonlítgatják,csak azt nem értem hogy akkor az árát miért nem???????
Köszönöm.
Válasz #1373. hozzászólásra

Hali.
PES6A 1000410 RS3020 0401 276 030
Vagy valami hasonló.Nem látszik rendesen,mert egy csupor összekaparászta az adattáblát.
#1368
Eddig nem segített senki.
Válasz #1367. hozzászólásra

Aztán igy mit látsz mennyit fog kibirni beleturás nélkül?
jósolj!
Válasz #1354. hozzászólásra
Hali. Még én sem láttam így eltörni dugattyút,de remélem nem lesz már több baj a trakival egy darabig,mert nem legonak van, hanem dolgozni.Nem volt lehetőségem megnézni a hajtókart, meg időm sem.Nem szorult,nem lógott majd elválik hogy bírja.
Köszönöm, várom.
Válasz #1368. hozzászólásra
Üdv!
Holnap megnézem ha nem késő!!!
2 ilyen motorom is van,megnézem mind a kettőt.
Üdv. mindenkinek!
Előre is nagyon köszönöm!
4630-as gépem kemény füstje miatt adagoló-porlasztó felújításra szorul, de TSZ-gép lévén (nem kímélték) még az adagoló adattábla is hiányzik róla. "y" porlasztós, karos dúsítós. Nagyon sokat segítenétek ha leírnátok a saját, megegyező típusú adagolótok számát!
Válasz #1366. hozzászólásra
Az utóbbit Pécsre
Válasz #1365. hozzászólásra
4650est hova vitték?
Válasz #1363. hozzászólásra
Új olajszivattyú 115.000 ft.
Válasz #1363. hozzászólásra







Köszörülés 28.000 Ft.
Vonalfúrás 36.000 Ft.
Mágneses repedésvizsgálat 6.000 Ft.
Ha kell egyengetni is a főtengelyt az 15.000 ft.
sorolhatnám