Fórum

Massey Ferguson traktorok 

Létrehozta: Hemden, 2008-09-18 11:50:13

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #22863 subikiss | 2019-04-19 08:44:02

    Válasz jamo #22862. hozzászólására

    Akkor csak a számítógép marad? Néztem egészen a gép csatlakozójáig ott is sípol a gomba két vezetékje.

  • Válasz » #22862 jamo | 2019-04-19 07:02:12

    Válasz subikiss #22855. hozzászólására

    Akkor a gomba jo valoszinuleg.

  • Válasz » #22861 hovatunt.demonhill | 2019-04-18 21:43:52

    Válasz medikus #22860. hozzászólására

    Köszönöm a segítő szándékot. Meg kell várnom a Keddet. Most se lefényképezni, se a könyvét áttanulmányozni nem tudom...

  • Válasz » #22860 medikus | 2019-04-18 20:28:21

  • Válasz » #22859 hovatunt.demonhill | 2019-04-18 20:13:06

    Válasz medikus #22857. hozzászólására

    Nem az enyém. Céges gép, és a gép is új, én is, és a kollégáknak is új ez a típus. Az az igazság, hogy van útmutató, de itt a húsvét. Én meg túl türelmetlen és lelkes vagyok ahhoz, hogy megvárjam a kérdést...

  • Válasz » #22858 Dave | 2019-04-18 20:08:26

    Válasz hovatunt.demonhill #22856. hozzászólására

    Esetleg fényképezd le a kezelőszerveket, aztán megfejtjük. smile tonguep

  • Válasz » #22857 medikus | 2019-04-18 19:50:23

    Válasz hovatunt.demonhill #22856. hozzászólására
    Ahonnan vetted ott nem mutatták?smile sweatdrop

  • Válasz » #22856 hovatunt.demonhill | 2019-04-18 19:46:28

    Hali mindenkinek!
    Segítséget kérnék. Az a helyzet, hogy eddig MTZ- vél nyomultam, most viszont átültem egy 3640f-re. Jó kis kép, de a hidraulika feladja a leckét. Ezekkel az új gépekkel nincs tapasztalatom... Szóval, ha beindítom, azonnal nem tud emelni. villog a szabályzó. Elkezdem tekergetni, a villogás folyamatosan világítása vált. Akkor emel. De hogy tudom beállítani azt, hogy meddig emeljen, illetve engedje le a munkagépet?

  • Válasz » #22855 subikiss | 2019-04-18 17:59:15

    Válasz jamo #22814. hozzászólására

    Nem akartalak megint zargatni. Szóval leálított motornál nem sípol szakadásvizsgálóval a gomba. Reggel nem jelzett az olaj lámpa meg is néztem gyorsan, úgy sípolt. Viszont délután mondom összezárom akkor a két vezetéket, úgyanúgy égett a lámpa, megnéztem a gombát és akkor is sípolt. Remélem érthető smile confused

  • Válasz » #22854 Dave | 2019-04-09 12:37:33

  • Válasz » #22853 Szivacs82 | 2019-04-09 07:41:20

    Nagyon köszönöm, minden segítségnek örülök. Szeretnénk egy még jól használható gépet venni.Az email címemet elküldtem.

  • Válasz » #22852 MFM | 2019-04-09 06:27:23

    Válasz Szivacs82 #22848. hozzászólására

    Ha kell még tapasztalat engem is kereshetsz.

  • Válasz » #22851 JD Lipi | 2019-04-08 21:36:31

  • Válasz » #22850 Szivacs82 | 2019-04-08 21:03:52

    Előre is köszönöm! elküldtem az email címemet!

  • Válasz » #22849 Dave | 2019-04-08 20:06:16

    Válasz Szivacs82 #22848. hozzászólására

    Nekem 3095 van, ha gondolod írj rám, adok telefonszámot.

  • Válasz » #22848 Szivacs82 | 2019-04-08 15:31:00

    Üdvözlök mindenkit!
    Traktor szeretnék vásárolni ,ami a céloknak és a pénztárcának megfelelne az egy 3065 vagy egy 3095 esetleg 3080-as lenne. A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy ha valakinek van ilyen gépe és leírná vagy elmondaná mit érdemes jól megnézni vagy esetleg személyesen is felkereshetném tapasztalat szerzés céljából.A 3065-el kapcsolatban az is érdekelne, hogy van e benne felező. Előre is köszönöm.

  • Válasz » #22847 máris szomszéd | 2019-04-04 07:14:59

    Válasz szanberg #22844. hozzászólására

    "Matula kenyeret szelt, s pirítani kezdte.
    - Megnyúlósodott a kenyerünk; nem vette észre?
    - Nem.
    - Azért pirítom meg előbb. Majd a hátizsákot vigye be, és mondja meg Nancsinak, hogy jobban süsse ki a kenyeret, aztán inkább két kicsit küldjön, mint egy nagyot.
    - Nancsi néni megharagszik.
    - Meg hát, de inkább ő haragudjon fél óráig, mint mi együk a pimpós kenyeret egy hétig."

  • Válasz » #22846 JD Lipi | 2019-04-03 22:20:49

    Válasz szanberg #22844. hozzászólására

    Máté sajnos ez így van. Téged ismerve inkább nem szólsz, de hidd el az sem jó. Megsértődik azon nem tud beállítani egy munkagépet és vakarózas megy az baj! Neked jól forog a kerék előre viszik a céget akkor mindenki boldog lehet. Ellenkező esetben amit felvázoltál sokba van a nóta! smile aikidosmile surrendersmile karatekasmile hammer

  • Válasz » #22845 MFM | 2019-04-03 18:04:27

    Válasz szanberg #22839. hozzászólására

    Az a baj, hogy nem nagyon ugrálhatsz, nálunk legalábbis örülünk ha ráül valaki a gépre, nem hogy még jól is dolgozzon...
    Nagyon kevés a munkaerő, és ami van az is egyre drágább és silányabb...smile nonono

  • Válasz » #22844 szanberg | 2019-04-02 22:33:15

    Válasz JD Lipi #22842. hozzászólására

    Az a baj, hogy ha szól az ember akkor megsértődés van meg nemteccés pedig ezek szerintem annyira alap dolgok amiket leírtam, hogy nekem eszembe sem jutna mert alapból úgy állítok be egy szerszámot ahogy azt kell, nem is kérdés.

    Teljesítménnyel is van bajom, én 70hektárt lehúzok egy műszakban ha rákerülök a gépre és nemkell semerre mennem más dolog miatt, nos itt a fele sem nagyon megy, azért ez elég luxus...

  • Válasz » #22843 szanberg | 2019-04-02 22:30:45

    Válasz envagyok2 #22841. hozzászólására

    Tudod a Cultus vontatott, ott ha kicsit fordulsz és közben emeled a munkagépet az még oldalra nem mozdul el, de ez a kombinátor függesztett itt nem lehet úgy fordulni, hogy a henger seper a földön...


    A gép emelt amúgy, tegnap állt meg csak, illetve korábban néha csinált ilyet, hogy nem akart működni a hárompont, de leállítás után ment minden. Ezek az erőmérő csapok voltak a rudasok már egy ideje, csak mondjuk évente egykétszer volt ilyen pár percre, most végleg megellett a rendszer. Így széthúzva megy tovább...

  • Válasz » #22842 JD Lipi | 2019-04-02 22:13:27

    Válasz szanberg #22839. hozzászólására

    Van baj nálad is akkor. Sajnos ez így megy lassan mindenhol tisztelet a kivételnek. Pedig te sem a panaszkodós baszogatós fajta ember vagy. smile aikido

  • Válasz » #22841 envagyok2 | 2019-04-02 22:10:07

    Válasz szanberg #22838. hozzászólására

    te magad mondtad, hogy te is fordulsz már, és csak utána emeled a cultust, és így nem kell kilencszer dülőzni, meg még magad mellé vissza is tekered. namost akkor nem tőled tanulta?
    kérlek az a helytet inkább, hogy ilyen mocsok munkát csináltál neki ősszel, persze nem a te hibád, illetve mégis, minek kellett azt a ződet ideengedni, látod mi lett a vége...

  • Válasz » #22840 envagyok2 | 2019-04-02 22:07:45

    Válasz szanberg #22839. hozzászólására

    hátha nem működik a 3 pont emelése, akkor igen könnyű a hossz vízszintet nem tudni beállítani, főleg függesztett eszköznél, főnök, vagy nem?
    mi a pálya, ki vagy kelve magadból. felnőttél, vagy mi?

  • Válasz » #22839 szanberg | 2019-04-02 21:42:05

    Válasz envagyok2 #22837. hozzászólására

    Ja a henger törésre is megvan a magyarázat.
    Most este láttam meg, kimentem kicsit a 6497-el sávokat frissíteni nosztalgiából, régen traktoroztam már pedig az a nekem való dolog nem a papírok...
    Aztán megálltam a nagygép mellett és látom, hogy földre van eresztve a kombi, hátsó kapák érik a talajt az elsők meg 20centire vannak a földtől. Olyan faron jár a vakaró, hogy fáj, nem értem egy hossz vízszintet hogy nem lehet beállítani.

  • Válasz » #22838 szanberg | 2019-04-02 21:40:02

    Válasz envagyok2 #22837. hozzászólására

    Az erőmérő csapok belső oldalából jön ki a kábel, burkolat van mindkettőnél, aztán a gép farán védett helyen fut fel a vezeték és fent tudod széthúzni. Leköveted és megtalálod.
    Hogy villog e nemtudom, nem néztem mert felidegesített a gépészem de nagyon, komoly bajok vannak a munkájával vazzeg, teljesen rossz irányba halad a nagygépes kolléga, ha így marad megkell válnom tőle.
    Szorgalmas -lenne- amúgy de a műszakok egyre rövidebbek mert délután fuvarba kell menni a kis platóssal sok esetben, meg ilyenek, az, hogy teljesítmény nincsen az egy dolog, de hogy minden napra kárt okoz azzal már kezd betellni a pohár.
    Tegnap reggel szólt, hogy baxakodik a traktor, mondom néha van ilyen vele hárompontnál állítsd le és kis idő múlva jó lesz. Erre délután hív, hogy nem jó a gép. Mondom azóta ott állsz? Igen... El sem tudom képzelni 4órán keresztül egy helyben mit lehet csinálni, de amúgy kézzel benyomod a mágnes közepét felemel a fara és mehetett volna be telephelyre bent meg többen agyaltunk volna rajta, mert közben ezer másik dolgot kellett csinálnunk. Így a nap elment a nagy semmire. Ami még nagyobb baj az, hogy ha a másik gépész húzza a kombinátort vagy én, akkor semmi baja nincs neki évek óta, ha nagygépes kolléga, minden nap szakít rajta valamit. Most a hengereket szaggatta le, ma egy henger kettőtört rajta, érdekes módon nála mennek ki a csapágyak mindig, 6kapát tört el tavaly is pedig mi gyorsabban megyünk vele.

    Kifigyeltem, mindenre megvan a magyarázat, föd végén fordul és aztán emeli a függesztett kombinátort ezt egész nap nem viseli el semmisem.

    Ráadásul minden táblához ki kell menjek megnézni jó e a munkája mert ha nem is jó akkor is megcsinálja és nem szólna, hogy nem jó hallod másik eszköz kell. Így most van elbaxva görcsösebb táblám, rövidtárcsával kellett volna sekélyen megjárni, erre kombival felkapartatta a rögeket, törni meg semmit az a kis habverős Kongskilde henger ugye...


    meg ilyenek...

  • Válasz » #22837 envagyok2 | 2019-04-02 17:16:35

    Válasz szanberg #22836. hozzászólására

    hol van azon stekker, hol lehet széthúzni?
    így már nem villog semmi?

  • Válasz » #22836 szanberg | 2019-04-02 15:14:52

    Válasz ermike #22834. hozzászólására

    Ja annak meg a 16. szezonja van most hehe

    Egyébként megoldottam reggel, széthúzattam Zsoltival az erőmérő csapok stekkerét és minden jó, annyi, hogy erőszabályzás így nem lesz de amúgy nem is kell az nekem...

    5455-re meg rendeltem egy mágnest a váltó oldalára, holnap ittvan, csere és mehet tovább.

  • Válasz » #22835 szanberg | 2019-04-02 15:14:38

    Válasz ermike #22834. hozzászólására

    Ja annak meg a 16. szezonja van most hehe

    Egyébként megoldottam reggel, széthúzattam Zsoltival az erőmérő csapok stekkerét és minden jó, annyi, hogy erőszabályzás így nem lesz de amúgy nem is kell az nekem...

    5455-re meg rendeltem egy mágnest a váltó oldalára, holnap ittvan, csere és mehet tovább.

  • Válasz » #22834 ermike | 2019-04-02 14:22:24

    Válasz szanberg #22833. hozzászólására

    A nagyhoz van manuál, a kicsihez még nincs, ahhoz még nem kell! smile devil

  • Válasz » #22833 szanberg | 2019-04-02 06:17:27

    Válasz ermike #22832. hozzászólására

    Ha van jöhet, máskor is lehet ilyen dolog 10évesek már ezek a kicsik is ugye...

  • Válasz » #22832 ermike | 2019-04-01 19:16:12

    Válasz szanberg #22831. hozzászólására

    Van hozzá service manualom, ha kell!

    Moderátor által módosítva: 2019-04-01 19:16:27

  • Válasz » #22831 szanberg | 2019-04-01 17:57:15

    Két hiba.
    5455-ön egyik mágnes baxakodik a váltó oldalán, 8270Xtra hárompontja nem akar működni.
    Elsőre megrendeltem a cuccot az Xtrának még nem tudni mi baja van, hibakódot nem villog, csak folyamatosan pislog a harompont paneljén a led.
    Kapcsolót tavaly cseréltük ki, ma lemosattam a gépészével, holnap belebújunk, mert kéne még kombinátorozni.

  • Válasz » #22830 Berkó_ | 2019-04-01 13:32:55

    Ha már ennyire ez a téma, akkor gondoltam én is megcsinálom a váltó kalibrálást. Elsőre mondjuk sikerült a gázpedált elkalibrálnom, de telefonos segítséggel megoldottam ezt is azt is. smile sweatdropsmile biggrin

  • Válasz » #22829 VMisi | 2019-03-31 16:02:56

  • Válasz » #22828 VMisi | 2019-03-31 16:02:32

  • Válasz » #22827 Sötét Paraszt | 2019-03-31 14:17:36

    Válasz Bárány #22825. hozzászólására

    Minek zaklatni őket, van talán itt elég, sok tízezer órát hajtott fergasszonyos aki talán tudja pontosan és megosztja hehe.

    Esetleg még 6 hengeres pörkinsen a szelephézag állítást is felvázolja valaki, meg hogy milyen sorrendbe miket kő leszedni a hozzáféréshe, me nem figyeltünk órán.

  • Válasz » #22826 szantofold22 | 2019-03-31 13:53:55

    Válasz Sötét Paraszt #22824. hozzászólására

    Ez valszeg így van mert szántás után nekem sem indúlt el.400 as arion ,azt hiszem az is Ferga váltós.30fok feletti olaj hő.Ha hideg kerülj 2őt a faluba csak úgy. Sík terep,1500 as fordulat ,iranyválltó és 4x4kapcsoló egy időbe bekapcs.A lab kuplungon az iranyváltot csak kiemeled de nem engeded eőre,de az előre fokozat "felett tartod."El kezd visítani villogni,a kijelző kiirja az olajhőt .Ha 30 feletti lassan engedd ra az előremeneteli kart(rewershift) S ovatosan engedd fel a pedált.(kirakat előtt ne állj van hogy nem indul el a kalibralas de a gép igen.)Akkor ujra kezdés .Ha elindúl fel fel pörög a válltoban a fogaskerek.Picit elöre mozdúl ha csoportot vált.Nekem C1 az alapinduló( mint mondjuk mtzbe a 6.)Ebbe a fokozatban hagyom olyankor.Kézit nem kell behuzni.Kb 5-10 percig tart és ha abbahagyja a kijelzőn eltünik a villogás és a vonyito hang.Olyankor is várj 1-2 percet biztos hogy le ment e a történet...

  • Válasz » #22825 Bárány | 2019-03-31 13:27:00

    Válasz Sötét Paraszt #22824. hozzászólására

    Így van, egy tartományon belül kell lennie.
    De há ménnem hísz fő egy szervizest, he?smile pimp

  • Válasz » #22824 Sötét Paraszt | 2019-03-31 12:59:52

    Válasz envagyok2 #22823. hozzászólására

    Ja mikó régebben csinálták, mintha az se lett volna jó ha túl meleg az olaj.

  • Válasz » #22823 envagyok2 | 2019-03-31 12:39:51

    Válasz Sötét Paraszt #22822. hozzászólására

    akkó e kő menni lazítóznyi, azt egybű meleg lesz

  • Válasz » #22822 Sötét Paraszt | 2019-03-31 12:27:58

    Válasz pangi #22821. hozzászólására

    Legalább beszéne közbe , hogy mit csinál.

    Most akkó hogy kő?
    1500 fordulat felett ,kuplung, irányváltó előre, 5 másodpercig nyomni a diffizárat, elkezd villogni akkor jó meleg az olaj ha A B ég C meg villog, kuplung elengedhet.

    Kéziféket be kő húzni?

    Ha nem elég meleg akkó mit kő csinálni?

  • Válasz » #22821 pangi | 2019-03-30 21:57:24

    Válasz Sötét Paraszt #22820. hozzászólására
    Hi.Youtube?
    Massey ferguson calibrating transmission

  • Válasz » #22820 Sötét Paraszt | 2019-03-30 21:19:40

    Dyna 4 váltó kalibráció le van írva valahol?

  • Válasz » #22819 szanberg | 2019-03-29 19:07:05

    Válasz *** HM *** #22818. hozzászólására

    smile thumbupcool

    csupán gyenge 100milla választ el tőlük...

    Egyébként a piac legjobb ajánlatai, kategóriájukban ezek a legjobb traktorok!

  • Válasz » #22818 *** HM *** | 2019-03-29 12:31:28

    Itt a 2 járgányod Szasza. smile aikido
    726 740

  • Válasz » #22817 subikiss | 2019-03-29 08:44:45

    Válasz jamo #22814. hozzászólására

    A generátortól ami megy két szál vezeték a fordulatszám mérőhöz azok nincsennek megszakadva, hidraulika emel akkor ahogy mondtad van fordulatszám jel. Akkor a műszer szart be?

  • Válasz » #22816 medikus | 2019-03-28 08:27:26

    Válasz jamo #22814. hozzászólására
    Valahogy így gondoltam!smile thumbup

  • Válasz » #22815 Dave | 2019-03-28 07:51:51

    Válasz jamo #22814. hozzászólására

    Nem a csillagpont, hanem fázistekercs, de igazatok van bocsi korán van még.

  • Válasz » #22814 jamo | 2019-03-28 07:35:48

    Válasz Dave #22812. hozzászólására

    A generátor csillagpontja (W) a jeladó a műszerfalban lévő fordulatszámmérő-üzemóraszámlálónak.

[bezárás x]