Válasz mtz1221 #24587. hozzászólásáraHa meg lesz a gond elmondom . Ez ilyen játék sajnos a használt gép vásárlásban mindig benne van . De következő gazdának nem lesz sok gondja ezzel az biztos csak legyen aki megfizeti az árát a gépnek .
Válasz Hús Futár #24586. hozzászólásáraÍrd már meg mire jutottál, ha meglesz a baj. Nem akarlak riogatni, de ha 2 henger között átfúj a kompresszió, akkor is hasonlót csinál. Remélem megtanultad falunból semmi gépez nem szabad venni. Főleg mf-et.
Kezedek egyre jobban porlasztóra gyanakodni mert ha jobban be hebeg akkor kék színű szürkés fehéres gázolaj szagú füst jön de kiseb hebegésnél vagy fordulat ingadozásnál nincs füst .
Válasz Hús Futár #24565. hozzászólásáraAzt a csövet kell letekerni (6200-on) ami az adagolóra megy rá, és abban van egy körömnyi durvaszűrő. A csőben meg a kosz, amit ki kell húzni.
Amikor az volt eldugulva akkor csak simán erőtlen volt a gép.
Válasz mtz1221 #24573. hozzászólásáraha jól értem akkor ez nyitva van és elmegy a nafta az adagoló elől ezért nincs erő de mivel a szívótorkon beszívja ezért kerepel mert nem jókor robbanik a hengerben ?
Válasz Hús Futár #24572. hozzászólásáraBasszus jut eszembe, izzító gyertya ? Szűrőtől megy bele a nafta ? Nyitva van, és 1300 ford felett, már átnyomja rajta az Ac. Attól lenne kopogás szelephang meg kék füst is.
Válasz szanberg #24571. hozzászólásáraOlajat nem ette de ránézek arra is . Tavaszon nem látszott rajta semmi mert addig bontva volt a teteje is de ránézek holnap .
Válasz envagyok2 #24568. hozzászólásáraTanknak tisztának kell lenni mert ki lett mosva tavaszon mikor az adagoló volt javítva mert a tankot is javítattam egy repedés miatt . Ha 1300-as fordulat fölé megy lekezdi folyamatosan csinálni .
Válasz Hús Futár #24565. hozzászólásáradugulás akár hol lehet benne, nekem három motorfordulat jeladót cseréltek ki hibaküód alapján, mire rájöttem hogy dugulás van a tankban, valami gumidarabot odaszívott. néha napokig ment, néha 2 perc alatt leállt. mielőtt a negyedik szenzort is kihozták volna, belefújtam a csőbe. az már nem kellett, cseérbe van 3 hibátlan motorfordulat jeladóm, hahaha
bontsd le a szűrő meg szivatytú előtt lévő csövet, és fújj bele. ha könnyen megy, és bugyborékol, akkor nincs dogulás, de az is lehet, hogy úgy van, hogy néha odaszívja, nélha nem. sose taláélod meg, hacsak le nem veszed tankot, és ki nem mosod. mikor leállt, akkor fújtam bele, és akkor nem tudtam átfújni csövön. várd meg míg ilyen állapotba kerül, ha nem csinálja folyton, állj le, és fújj bele. azt is mondták, hogy szivattyú is lehet kuka, lehet nem szállít annyit, mint kéne. erre az volt a tervem, hogy túlfolyóját kikötöm, és nézem, hogy mennyi csoroghat rajta, elég soknak kell jönnie amőgy, ha csak hugyozik, akkor az biztos nem elég.
Válasz VMisi #24563. hozzászólásáraHol volt az a szűrő mert még nem találtam semmit benne . Tavaszon ahogy össze raktam úgy ment eddig és mikor kezdtek az első kisebb ingadozások kezdődni akkor cseréltem szűrőt és azóta sem jobb a helyzet . Első nap csak néha egy kést ingadozás másnap már folyamatosan előfordult de még volt erő de ahogy fogyott az anyag a tankban úgy ment is az erő el . Aznap este megjöttek a szűrők de az új szűrőkkel másnap sem volt jobb semmi .
Válasz VMisi #24563. hozzászólásárade a füst és a csörömpölés? a gyengülésre a dugulás oké, de mi csörömpöl benne? az adagoló a kenés híja miatt? azt hallanád kabinból?
Válasz Hús Futár #24562. hozzászólásáraAz elődjében a tápszivattyú előtti csőben volt egy pici szűrő. Ha az eldugult az okozott nagy gyengülést. Könyve nem is írt róla.
Olyan gondol lenne z 5465-ös Perkins motorjával ingadozik a fordulat magasabb tartományban és terhelésen . Alapjáraton és 1300-as fordulatig nincs gond semmi . Üzemanyag szűrők újak tápszivattyú új . Szerintetek mi lehet a baj 2 nap alatt felére csökkent az ereje az állandó fordulat ingadozás miatt . Mikor 200-300 fordulatot is csökken a fordulat csúnya kék füst jön belőle . Meg valami fémes kerepelés is hallatszik fordulat arányosan .
Válasz Berkó_ #24560. hozzászólásáraÉn nem mondtam hogy az az urizálás jele- sőt tisztelem is ha valakinek van ilyesmire ereje is ideje. 15 éve még valahogy én is mindegyiket heti szinten megmostam és ki tisztítottam, most meg évi szinten ha van rá energiám 2x. Nem azért mert annyival lustább lettem, hanem anyval többet melózom.
Válasz mtz1221 #24556. hozzászólásáraEgyiken se kellett a fő darabokhoz hozzá nyúlni. Ahogy írod, olajfolyások, adagoló, gyorscsatlakozók, kopó alkatrészek. Az öregen a hátsó ablaktörlő motor nem működik, ezen kívül mindegyiken minden is.
Az hogy szőnyegek vannak minden trakiban és mezítláb, vagy zokniban hajtom a gépeket, nem porolok piszkolok be, az nem az urizálás jele, hanem próbálok esztétikailag is vigyázni rájuk.
Válasz szanberg #24557. hozzászólásáraMeg a fűtés csapját is, nem ? Na majd a tiédet amit eladtál, arra leszek kíváncsi mennyire érezték rá mikor kell eladni.
Válasz Berkó_ #24550. hozzászólásáraMikor azt mondod oatikára, mit értesz alatta ? Fő darabokat is kellett javítani, vagy csak ilyen adagolo turbó kuplung stb, és olajfolyásokra ?
Válasz Sk Laci #24554. hozzászólásáraNeked egy 7722s vagy 7726S kellene az nh helyett!
De ha régebbi géped lenne, 6497 vagy 6499, semmi mást nem keresnél!!!
Válasz Berkó_ #24550. hozzászólásáraNagyon örülök, hogy rátaláltál arra a márkára, ami bejött neked.
Én még mindig keresgélek.
Zetornak a legnagyobb teljesítményü traktora 170 le, ami nekem kevés.
JD nem rossz, de irdatlan drága.
NH-val "pofára estem", nem tudok benne megbízni, hogy a belgiumi sebességváltó gyárban valamit normálisan össze e tudnak rakni. De az első hidat is ellégé elfuseráltan rakták össze /mit egy acél alátét a tücsapágyak mellé...... kihagyták, meg is lett az eredménye . összeroppant a bal első agy. Komplett új az egész bal fele/.
A szervizháttér szaktudása akár az orosz rulett...... "vagy-vagy".
Válasz neo. #24544. hozzászólására
Szép géppark, gratula hozzá!
Nekem is kéne már valami tető föléjük, mert a szívem szakad meg, ha egy éjszakát is a csillaggarázsban töltenek. A csarnokban nincs mindig hely, hogy bennt aludjanak.
Válasz $HMP$ #24548. hozzászólásáraHát ha elmondanám akkor a környékbeli gazdák megköveznének.
Igazából a lentebb említett munkaeszközök miatt kellett az erősebb gép, ezáltal kompromisszum mentesen minden körülmények között tudok velük együtt dolgozni.
7812 üó-san vettem, lábon hoztam haza SK-ból.
A 8260-ashoz képest kicsit pattogósabb a hídrugózás ellenére is, meg keményebb az ülés rugózása is, ami a kényelmet árnyalja picit, de mosolyt csal az arcomra bármikor, mikor odalépek a gázra, és nem kérdez vissza, csak húz mint egy igás ló!
Válasz Ares 826 #24549. hozzászólásáraVan, de azt nem mondjuk el. Meg mikor jön a szerelő, azt se. Hajnalban jönnek, hogy senki se lássa őket, hogy elmondhassuk, ezeket javítani sem kell.
Válasz Sk Laci #24546. hozzászólására3ok miatt Ferguson. 1.Gyerekkoromban nagyapámnak a piros 552-es Mtz-jét nyüstöltem, és úgy nőttem fel, hogy a traktor színe piros.
2. 2010-ben volt egy szántóföldi bemutató, amit az Austro Diesel és a Väderstad szervezett. Számomra olyan szépek voltak a gépkapcsolatok, hogy akkor eldöntöttem, hogy ha felérem őket, akkor ezek lesznek. 6465-Rapid vetőgéppel és 6499 egy Cultussal.
3. 2015-ben Szanberget, illetve a Két-Katás Szabó István kérdeztem a németből kinézett 6465-ről, készségesen segítettek, és ajánlották.
4. A ráadás: A megbízhatóság!
Ugyan a hozzá nem értésem miatt voltak kezdeti nehézségek a 6465-el, (meg amúgy is jól le volt harcolva), de miután rendbe raktuk, azóta hibátlanul teszi a dolgát, és 14300 üó. körül van most benne. A 6480-ast úgy vettem Covid idején Németből, hogy ki se mentem megnézni (nem oltattam be magam, anélkül pedig a határt át se léphettem). Garanciát vállaltak rá, így "vakon" megvettem. Életem legjobb vétele volt. 4 éve csak elfordítom a kulcsot és hajtom. Természetesen szervizelésre karbantartásra odafigyelve.
A két naggyal már más a helyzet. Az öreg le volt harcolva, de azt is patikára megcsináltuk és teszi a dolgát.
Az új meg már új, 9 éves léttére rosszabb állapotban vannak a kábelkötegei mint a 2006-os gépben. 1 hónap alatt már volt 2x kidörzsölés, és olyan gyenge rossz minőségű hogy az agyam eldobom. Igaz az autóelektronikás cimborám megnyugtatott: az összes más márkájú gépeknél is fennáll ez a probléma, legyen az JD, vagy nyuszi stb.
Eredetileg egy 6497 vagy 6499est szerettem volna, de a jót nem adják el. 3 éve szorgosan kerestem kutattam a piacon, hogy legyen egy erős talajos gépem, de megfizethető áron nem találtam.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Válasz Sk Laci #24546. hozzászólásáraFergusonok a legjobb gépek a piacon!
Kiváltképpen ezek a szériák. 6400-7400-7600-7700 Az nagyon el van találva.
6497-esünket (ami már a cimboráé) 19 évesen bármelyik zsír új 200-as traktor mellé oda merném állítani, úgy teljesítményben, mind fogyasztásban!
De a kora béli gépeket(Kivéve 8010-es JD-k) már mindenki rég lecserélte a környéken, ez még mindig olyan mint a doxa.
Válasz mtz1221 #24536. hozzászólásáraCsak hobbiból vannak a tanyán jószágok, oda bőven elég lenne az egyik homlokos. A kisebbik gépet vettem pontosan 10 éve rakodóval együtt (Szanberg Ferguson áradatai hatására). A másikat pedig 2021-ben szintén Németből mint az elsőt is . Nem terveztem még egy rakodósat, de ez volt jó árban. Kamionokat pakolok, így ki van használva mind a két gép.
24588 hozzászólás
Válasz mtz1221 #24587. hozzászólásáraHa meg lesz a gond elmondom . Ez ilyen játék sajnos a használt gép vásárlásban mindig benne van . De következő gazdának nem lesz sok gondja ezzel az biztos csak legyen aki megfizeti az árát a gépnek .
Válasz Hús Futár #24586. hozzászólásáraÍrd már meg mire jutottál, ha meglesz a baj. Nem akarlak riogatni, de ha 2 henger között átfúj a kompresszió, akkor is hasonlót csinál.
Remélem megtanultad falunból semmi gépez nem szabad venni. Főleg mf-et.
Válasz mtz1221 #24585. hozzászólásáraTavaszon lőttem azokat is be . Kaptam egy tippet egy kollégától most lekapom az adagolót és kiderül mi lesz .
Válasz Hús Futár #24582. hozzászólásáraElképzelhető. Szelepeket mikor állítottad ?
Válasz FERGA 5455 #24583. hozzászólásáramennyi volt?
Válasz Hús Futár #24582. hozzászólásáraNekem is ez volt a jelenség MF 5455, ki lett cserélve porlasztó, adagoló kompletten. Most teljesen rendben van
Kezedek egyre jobban porlasztóra gyanakodni mert ha jobban be hebeg akkor kék színű szürkés fehéres gázolaj szagú füst jön de kiseb hebegésnél vagy fordulat ingadozásnál nincs füst .
Válasz szanberg #24571. hozzászólásáraSzerencsére a turbón nem jön t olaj száraz a szívó cső a turbó után .
Válasz VMisi #24577. hozzászólásáraDélután azt is megnézem
Válasz mtz1221 #24578. hozzászólásáraMegnéztem nem jön a szelepen át gázolaj .
Válasz Hús Futár #24574. hozzászólásáraLekötni egy próbára, ha aza baja akkor venni bele új gyertyát. 24 voltosat kell, azok tovább bírják.
Válasz Hús Futár #24565. hozzászólásáraAzt a csövet kell letekerni (6200-on) ami az adagolóra megy rá, és abban van egy körömnyi durvaszűrő. A csőben meg a kosz, amit ki kell húzni.
Amikor az volt eldugulva akkor csak simán erőtlen volt a gép.
Válasz envagyok2 #24564. hozzászólásáraIgaz. Az a dugulás csak gyengülést okoz.
Válasz mtz1221 #24573. hozzászólásáraha jól értem akkor ez nyitva van és elmegy a nafta az adagoló elől ezért nincs erő de mivel a szívótorkon beszívja ezért kerepel mert nem jókor robbanik a hengerben ?
Válasz mtz1221 #24573. hozzászólásáraelső szűrőtől megy egy 3. cső valahova majd megnézem hova . Mit kell csinálni vele lekötni vagy kitakarítani ?
Válasz Hús Futár #24572. hozzászólásáraBasszus jut eszembe, izzító gyertya ? Szűrőtől megy bele a nafta ? Nyitva van, és 1300 ford felett, már átnyomja rajta az Ac. Attól lenne kopogás szelephang meg kék füst is.
Válasz szanberg #24571. hozzászólásáraOlajat nem ette de ránézek arra is . Tavaszon nem látszott rajta semmi mert addig bontva volt a teteje is de ránézek holnap .
Válasz Hús Futár #24569. hozzászólásáraNem lehet, hogy turbós lesz?
Bele karcol házba a lapát.
Plussz kivan a közepe és eszi az olajat onnan a füst.
Válasz envagyok2 #24568. hozzászólásáraTanknak tisztának kell lenni mert ki lett mosva tavaszon mikor az adagoló volt javítva mert a tankot is javítattam egy repedés miatt . Ha 1300-as fordulat fölé megy lekezdi folyamatosan csinálni .
Válasz mtz1221 #24567. hozzászólásáraMűködik rendesen gond nélkül 1300-as fordulatig . Felette jönnek a gondok főleg ha 1600 fölé ér a dolog .
Válasz Hús Futár #24565. hozzászólásáradugulás akár hol lehet benne, nekem három motorfordulat jeladót cseréltek ki hibaküód alapján, mire rájöttem hogy dugulás van a tankban, valami gumidarabot odaszívott. néha napokig ment, néha 2 perc alatt leállt. mielőtt a negyedik szenzort is kihozták volna, belefújtam a csőbe. az már nem kellett, cseérbe van 3 hibátlan motorfordulat jeladóm, hahaha
bontsd le a szűrő meg szivatytú előtt lévő csövet, és fújj bele. ha könnyen megy, és bugyborékol, akkor nincs dogulás, de az is lehet, hogy úgy van, hogy néha odaszívja, nélha nem. sose taláélod meg, hacsak le nem veszed tankot, és ki nem mosod. mikor leállt, akkor fújtam bele, és akkor nem tudtam átfújni csövön. várd meg míg ilyen állapotba kerül, ha nem csinálja folyton, állj le, és fújj bele. azt is mondták, hogy szivattyú is lehet kuka, lehet nem szállít annyit, mint kéne. erre az volt a tervem, hogy túlfolyóját kikötöm, és nézem, hogy mennyi csoroghat rajta, elég soknak kell jönnie amőgy, ha csak hugyozik, akkor az biztos nem elég.
Válasz Hús Futár #24566. hozzászólásáraLekéne venni a tápszivattyú kimenő felén a csövet, és befogva meg pumpálni. Leállító mágnese nem szarakszik ?
Válasz envagyok2 #24564. hozzászólásáranem tudom mi lehet a hang nem tudom beazonosítani kicsit olyan mint az adagoló menne szárazon de még sem .
Válasz VMisi #24563. hozzászólásáraHol volt az a szűrő mert még nem találtam semmit benne . Tavaszon ahogy össze raktam úgy ment eddig és mikor kezdtek az első kisebb ingadozások kezdődni akkor cseréltem szűrőt és azóta sem jobb a helyzet . Első nap csak néha egy kést ingadozás másnap már folyamatosan előfordult de még volt erő de ahogy fogyott az anyag a tankban úgy ment is az erő el . Aznap este megjöttek a szűrők de az új szűrőkkel másnap sem volt jobb semmi .
Válasz VMisi #24563. hozzászólásárade a füst és a csörömpölés? a gyengülésre a dugulás oké, de mi csörömpöl benne? az adagoló a kenés híja miatt? azt hallanád kabinból?
Válasz Hús Futár #24562. hozzászólásáraAz elődjében a tápszivattyú előtti csőben volt egy pici szűrő. Ha az eldugult az okozott nagy gyengülést. Könyve nem is írt róla.
Olyan gondol lenne z 5465-ös Perkins motorjával ingadozik a fordulat magasabb tartományban és terhelésen . Alapjáraton és 1300-as fordulatig nincs gond semmi . Üzemanyag szűrők újak tápszivattyú új . Szerintetek mi lehet a baj 2 nap alatt felére csökkent az ereje az állandó fordulat ingadozás miatt . Mikor 200-300 fordulatot is csökken a fordulat csúnya kék füst jön belőle . Meg valami fémes kerepelés is hallatszik fordulat arányosan .
Válasz Berkó_ #24560. hozzászólásáraÉn nem mondtam hogy az az urizálás jele- sőt tisztelem is ha valakinek van ilyesmire ereje is ideje. 15 éve még valahogy én is mindegyiket heti szinten megmostam és ki tisztítottam, most meg évi szinten ha van rá energiám 2x. Nem azért mert annyival lustább lettem, hanem anyval többet melózom.
Válasz mtz1221 #24556. hozzászólásáraEgyiken se kellett a fő darabokhoz hozzá nyúlni. Ahogy írod, olajfolyások, adagoló, gyorscsatlakozók, kopó alkatrészek. Az öregen a hátsó ablaktörlő motor nem működik, ezen kívül mindegyiken minden is.
Az hogy szőnyegek vannak minden trakiban és mezítláb, vagy zokniban hajtom a gépeket, nem porolok piszkolok be, az nem az urizálás jele, hanem próbálok esztétikailag is vigyázni rájuk.
Válasz szanberg #24555. hozzászólásáraMinálunk alig van mf. Azokat is csak 2 cég szervizeli 100+ km-re tőkem.
Válasz szanberg #24557. hozzászólásáraMeg a fűtés csapját is, nem ? Na majd a tiédet amit eladtál, arra leszek kíváncsi mennyire érezték rá mikor kell eladni.
Válasz mtz1221 #24556. hozzászólásáraLecserélte az olajat + ablaktörlő lapát
Válasz Berkó_ #24550. hozzászólásáraMikor azt mondod oatikára, mit értesz alatta ? Fő darabokat is kellett javítani, vagy csak ilyen adagolo turbó kuplung stb, és olajfolyásokra ?
Válasz Sk Laci #24554. hozzászólásáraNeked egy 7722s vagy 7726S kellene az nh helyett!
De ha régebbi géped lenne, 6497 vagy 6499, semmi mást nem keresnél!!!
Válasz Berkó_ #24550. hozzászólásáraNagyon örülök, hogy rátaláltál arra a márkára, ami bejött neked.
Én még mindig keresgélek.
Zetornak a legnagyobb teljesítményü traktora 170 le, ami nekem kevés.
JD nem rossz, de irdatlan drága.
NH-val "pofára estem", nem tudok benne megbízni, hogy a belgiumi sebességváltó gyárban valamit normálisan össze e tudnak rakni. De az első hidat is ellégé elfuseráltan rakták össze /mit egy acél alátét a tücsapágyak mellé...... kihagyták, meg is lett az eredménye . összeroppant a bal első agy. Komplett új az egész bal fele/.
A szervizháttér szaktudása akár az orosz rulett...... "vagy-vagy".
Válasz neo. #24544. hozzászólására



Szép géppark, gratula hozzá!
Nekem is kéne már valami tető föléjük, mert a szívem szakad meg, ha egy éjszakát is a csillaggarázsban töltenek. A csarnokban nincs mindig hely, hogy bennt aludjanak.
Válasz $HMP$ #24548. hozzászólásáraHát ha elmondanám akkor a környékbeli gazdák megköveznének.

Igazából a lentebb említett munkaeszközök miatt kellett az erősebb gép, ezáltal kompromisszum mentesen minden körülmények között tudok velük együtt dolgozni.
7812 üó-san vettem, lábon hoztam haza SK-ból.
A 8260-ashoz képest kicsit pattogósabb a hídrugózás ellenére is, meg keményebb az ülés rugózása is, ami a kényelmet árnyalja picit, de mosolyt csal az arcomra bármikor, mikor odalépek a gázra, és nem kérdez vissza, csak húz mint egy igás ló!
Válasz Ares 826 #24549. hozzászólásáraVan, de azt nem mondjuk el. Meg mikor jön a szerelő, azt se.
Hajnalban jönnek, hogy senki se lássa őket, hogy elmondhassuk, ezeket javítani sem kell. 
Válasz Sk Laci #24546. hozzászólására3ok miatt Ferguson. 1.Gyerekkoromban nagyapámnak a piros 552-es Mtz-jét nyüstöltem, és úgy nőttem fel, hogy a traktor színe piros.
2. 2010-ben volt egy szántóföldi bemutató, amit az Austro Diesel és a Väderstad szervezett. Számomra olyan szépek voltak a gépkapcsolatok, hogy akkor eldöntöttem, hogy ha felérem őket, akkor ezek lesznek. 6465-Rapid vetőgéppel és 6499 egy Cultussal.
3. 2015-ben Szanberget, illetve a Két-Katás Szabó István kérdeztem a németből kinézett 6465-ről, készségesen segítettek, és ajánlották.
4. A ráadás: A megbízhatóság!
Ugyan a hozzá nem értésem miatt voltak kezdeti nehézségek a 6465-el, (meg amúgy is jól le volt harcolva), de miután rendbe raktuk, azóta hibátlanul teszi a dolgát, és 14300 üó. körül van most benne. A 6480-ast úgy vettem Covid idején Németből, hogy ki se mentem megnézni (nem oltattam be magam, anélkül pedig a határt át se léphettem). Garanciát vállaltak rá, így "vakon" megvettem. Életem legjobb vétele volt. 4 éve csak elfordítom a kulcsot és hajtom. Természetesen szervizelésre karbantartásra odafigyelve.
A két naggyal már más a helyzet. Az öreg le volt harcolva, de azt is patikára megcsináltuk és teszi a dolgát.
Az új meg már új, 9 éves léttére rosszabb állapotban vannak a kábelkötegei mint a 2006-os gépben. 1 hónap alatt már volt 2x kidörzsölés, és olyan gyenge rossz minőségű hogy az agyam eldobom. Igaz az autóelektronikás cimborám megnyugtatott: az összes más márkájú gépeknél is fennáll ez a probléma, legyen az JD, vagy nyuszi stb.
Eredetileg egy 6497 vagy 6499est szerettem volna, de a jót nem adják el. 3 éve szorgosan kerestem kutattam a piacon, hogy legyen egy erős talajos gépem, de megfizethető áron nem találtam.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Válasz szanberg #24535. hozzászólásáraVan azért ezeknek is gyenge pontjuk ám, mint minden más trakinak.

Válasz Berkó_ #24543. hozzászólásáraMekkora területre kell neked a 260as?
Ez van németből?
Hány órás..... erővel mindennek elégedett vagy akkor vele?
Válasz Sk Laci #24546. hozzászólásáraFergusonok a legjobb gépek a piacon!
Kiváltképpen ezek a szériák. 6400-7400-7600-7700 Az nagyon el van találva.
6497-esünket (ami már a cimboráé) 19 évesen bármelyik zsír új 200-as traktor mellé oda merném állítani, úgy teljesítményben, mind fogyasztásban!
De a kora béli gépeket(Kivéve 8010-es JD-k) már mindenki rég lecserélte a környéken, ez még mindig olyan mint a doxa.
Válasz Berkó_ #24534. hozzászólásáraFanatizmus, vagy ennyire meggyőző a MF minőség-megbízhatóság???
Válasz Berkó_ #24542. hozzászólásáraFeketék a gyengéim.
Válasz Berkó_ #24534. hozzászólásáraCsak az MF!
Válasz $HMP$ #24541. hozzászólására5 késes lazító, 5 m Joker, 6 m mulcsvetögép, és 3 m házi Top Down.
Válasz mtz1221 #24540. hozzászólásáraMilyen jó a memóriád, a feketét illetően!
Akkor még csak a kisebbik volt meg a 6465-ös.
Válasz Berkó_ #24538. hozzászólására7726 al miket huzol?
Válasz Berkó_ #24539. hozzászólásáraFasza.
Nem emlékszem már melyik csúnya pirossal vetted el pár éve a szép feketét ?
Válasz mtz1221 #24536. hozzászólásáraCsak hobbiból vannak a tanyán jószágok, oda bőven elég lenne az egyik homlokos. A kisebbik gépet vettem pontosan 10 éve rakodóval együtt (Szanberg Ferguson áradatai hatására). A másikat pedig 2021-ben szintén Németből mint az elsőt is . Nem terveztem még egy rakodósat, de ez volt jó árban. Kamionokat pakolok, így ki van használva mind a két gép.