Fórum

Massey Ferguson traktorok 

Létrehozta: Hemden, 2008-09-18 11:50:13

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #22192 gaara01 | 2018-04-20 23:20:02

    Válasz MFM #22191. hozzászólására

    Általában szállítás poros vagy sáros helyeken.
    Ha minden igaz hétfőn jön a szerviz aztán ránéz mi a pálya.
    Nem is azért mosogatom mert annyira koszos lenne, hanem mert szeretem tisztának tudni, amennyire lehet. smile cowboy

  • Válasz » #22191 MFM | 2018-04-20 21:09:47

    Válasz gaara01 #22188. hozzászólására

    Nekem ugyan ezt csinálja a nyomásmérő. Kivillant, azóta is világítana de közben minden funkció úgy működik a gépen ahogy kell. Magyarul van kellő olajnyomás, csak azt jelzi hogy nincs.

  • Válasz » #22190 MFM | 2018-04-20 21:07:46

    Válasz dorarichard92 #22186. hozzászólására

    A tehetetlenségtől forog, de van a kardánkapcsolónak egy fékező állása, abban meg kéne állítania. Gépkönyv az csak robbantott ábrás alkatrészkatalógus van a birtokomban.

  • Válasz » #22189 Berkó_ | 2018-04-20 08:55:13

    Válasz gaara01 #22188. hozzászólására

    Milyen munkát végez a traki, hogy indokolt a 3-5 naponkénti alapos mosás?

  • Válasz » #22188 gaara01 | 2018-04-20 07:42:31

    Válasz Pippó89 #22187. hozzászólására

    3-5 naponta alaposan lemosom igen. Azóta lecseréltük a szűrőket meg az olajat, de továbbra is jelez. Lehet az érzékelője szart be?
    Viszont ami az érdekesség, hogy előtte ment 20 ü.ó.-át mosás nélkül. Aznap mikor felvillant a lámpa előtte ment 6 órát folyamatosan szinte. Aztán ketyeget fél órát majd elinduláskor felvillant. De csak 1400-as fordulat felett világít. Ez alatt egyszer sem.

  • Válasz » #22187 Pippó89 | 2018-04-20 05:43:14

    Válasz gaara01 #22184. hozzászólására

    Kicsit furcsának fog hangzani, de mostad le mostanában a gép hátulját?
    Párszor mikor lemostam egyből felvillant nekem is ez a lámpa, de ahogy megszáradt, már nem csinálta tovább. Van itt a szomszéd faluban is egy az is ugyan ezt csinálja.
    Azóta nem mosogatjuk.

  • Válasz » #22186 dorarichard92 | 2018-04-19 21:49:57

    Sziasztok! Új vagyok az M.F. tulajok közt. 3080-as gépkönyv esetleg honnan kerűlhetne tulajdonomba? Kardán kikapcsolt állapotban forog az normális, lassabban de forog(fát nrkiszorítottam letudtam fogni).
    Köszönöm előre is a segítséget

  • Válasz » #22185 gaara01 | 2018-04-18 16:43:41

    Ha minden igaz akkor a váltó olaj szűrő tele van. Lehet ezt tisztítani? Egyébként ez az amelyik a jobb hátsó kerék mellett van hosszú vékony szűrő a traktorral párhuzamosan?

  • Válasz » #22184 gaara01 | 2018-04-18 15:40:18

    Üdv, 1200-as fordulat felett kivillan ez a lámpa a váltónál. Mit jelent ez?
    Megnéztem az olaj szintet, jó. Majdnem maxon van. Üresben és menet közben is van ez a lámpa.

  • Válasz » #22183 sanyeee | 2018-04-12 16:03:07

    Válasz MFM #22181. hozzászólására

    Egy és ugyanaz a szivattyú mindkettőben, a 3085 az 1993 évjárat, a 6270 meg 2001.

  • Válasz » #22182 sanyeee | 2018-04-12 16:01:30

    Válasz jamo #22180. hozzászólására

    Dynashiftes a váltója, ma dolgoztam vele 4-5 orát folyamatosan, javult azért sokat a kormányzás, nem tökéletes, de nem is várható el, amit beleraktam szivattyut, abban a traktorban is 8000+ üzemóra volt amikor kivettem, de igy is jobb mint a masik, 8-900 as motorfordulaton már teljesen könnyem megy. Köszönet minden tippért és segitségért!smile thumbup

  • Válasz » #22181 MFM | 2018-04-12 12:31:36

    Válasz sanyeee #22179. hozzászólására

    Azt meg hogyan? A 200-as trakikban tudtommal már dugattyús szivattyú van, a 3000 ben meg fogaskerekes.smile confused

  • Válasz » #22180 jamo | 2018-04-11 21:23:45

    Válasz sanyeee #22179. hozzászólására

    Ha nem tekered a kormányt akkor nincs munavégzés, ilyenkor szerintem "szabad" áramlással folyik vissza az olaj a "tartályba". De van egy 17 bároos szelep (legalább is a 3115ös speddshiftes váltósnál) a motor fölött ami a perifériáknak csinála a működtető nyomást. Ha ez a nyomás megvan csak az e fölötti rész megy vissza a tartályba(váltóba). Illetve innen veszi a váltó kenőkörét is de azt nem tudom hány báron üzemel.Ha összkerék, kardán, difizás, poerváltó nem szórakozik (kapcsolgat magától) alapjáraton koppre alászedett kormánynál akkor nem a szivattyúval lesz a gond szerintem. Ha dínó vátós akkor lehet egész más rendszerű is...

  • Válasz » #22179 sanyeee | 2018-04-11 19:27:33

    Válasz jamo #22178. hozzászólására

    Mérni mértem, de nem tudom, hogy jó helyen-e, azon az ágon mértem, ahol meg a nyomás a kormányorbitra, alapjáraton 20 bár környékén vol, nagyobb fordulatra meg felment egesz 90-ig, Cseréltem egy szivattyút, ami a 6270-ből volt, nagyon keveset javult az érték, kicsivel könnyebben megy a kormányzás, de nem elég könnyen most se, pedig a szivattyu a 6270-bol, csak egyéb hülyeség miatt volt kicserélve, ott nem volt gond vele.

  • Válasz » #22178 jamo | 2018-04-11 18:48:35

    Válasz sanyeee #22177. hozzászólására

    Szedd alá kopra kormányt és úgy mérj nyomást a 17 báros részen. Ha xar a szivattyú akkor nem lesz meg a 17 bárod. A kormánynál magánál nem tom mennyi 120-180között valahol. Nem tom a pontos értéket. De ha meg is nyomja a bárt az a baj, hogy nem lsz szállított olajmennyiséged ha xar a szivattyú.

  • Válasz » #22177 sanyeee | 2018-04-10 21:22:46

    Üdv! Egy olyan kérdésem lenne, hogy MF 3000 szériánál(3085) hány bárt kellene produkálnia a szivattyunak a kormányzáshoz tartozó részen?
    smile helpsmilie

  • Válasz » #22176 zoli6886 | 2018-04-06 20:33:31

    Válasz Bandika86 #22175. hozzászólására

    Köszi,akkor küldheted is !!!

  • Válasz » #22175 Bandika86 | 2018-04-06 20:22:21

    Válasz zoli6886 #22085. hozzászólására

    Szia nekem 3065 van, ha kell adok teló számot

  • Válasz » #22174 szanberg | 2018-04-06 16:46:25

    Válasz gaara01 #22168. hozzászólására

    Ha digit klímás akkor elektromos csapja van neki a plafonban, felülről elérhető.

  • Válasz » #22173 Cajg | 2018-04-06 16:27:45

    Válasz czirinko.evelin #22170. hozzászólására

    A 4270-en a tetejét felnyitod és ott van alatta.

  • Válasz » #22172 MFM | 2018-04-05 07:59:43

    Válasz gaara01 #22171. hozzászólására

    Ha olyan a kapcsolója mint az enyémen, hogy egy tekerővel lehet állítani a hűtés erősségét akkor szerintem csak az van. Esetleg nézz rá a fűtésre, engem már szivatott egyszer hogy megnyúlt a bovden és nem zárta el rendesen a fűtéscsapot.

  • Válasz » #22171 gaara01 | 2018-04-04 20:02:24

    Válasz GREVEN #22169. hozzászólására

    Nem, csak sima.
    De ha lenne, hol keressem?

  • Válasz » #22170 czirinko.evelin | 2018-04-04 18:26:46

    Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy massey ferguson 4355 típusú traktornál szeretném megtalálni a pollenszűrőt. Válaszotokat előre is köszönöm☺

  • Válasz » #22169 GREVEN | 2018-04-04 18:11:26

    Válasz gaara01 #22168. hozzászólására

    Ha olyan mint a mienk szerintem nincs. automata digit klímás?

  • Válasz » #22168 gaara01 | 2018-04-04 11:11:28

    Üdv, 6465 Dyna 6 típusú MF traktornál van valamilyen csap a légkondicionál, amivel nyitni-zárni lehet? Nagyon gyenge. Mielőtt feltöltéssel próbálnánk, előtte azért megnézném.

  • Válasz » #22167 pati | 2018-04-04 08:49:05

    Válasz szanberg #22166. hozzászólására
    Megtaláltam a két légtelenítőt, plusz van még egy a fékszelep előtt.

    Köszi a segítséget!

  • Válasz » #22166 szanberg | 2018-04-02 22:34:35

    Válasz pati #22165. hozzászólására

    Mf 6497-en egyszer kivettem a sonka aljáról jobb-bal oldalon is két csavart azt hittem olaj leeresztő. Az is volt, a fékrendszerből...

    Hátul fent a farán kell lenni két légtelenítő csavarnak, ezen a nagyobbon ott vannak és nagyon könnyen légteleníteni tudod. Szerintem a kisebbek is ilyesmiként lehetnek megoldva.

  • Válasz » #22165 pati | 2018-04-02 14:11:34

    Tudna nekem valaki segíteni Mf 5465 traktor fékjének légtelenítésében?

  • Válasz » #22164 landan | 2018-03-27 10:42:14

    Válasz mtz1221 #22163. hozzászólására

    Ejha. Ez jobb mint amire számítottam smile thumbup
    Köszönöm még egyszer!

  • Válasz » #22163 mtz1221 | 2018-03-26 12:30:44

  • Válasz » #22162 landan | 2018-03-26 09:10:15

    Válasz mtz1221 #22161. hozzászólására

    Messze vagyok, de tudok menni ha muszáj. Elvileg akkor nem olyan ritka gép hogy ne lehessen beszerezni hozzá a szükséges cuccokat. Köszi a választ!smile wink

  • Válasz » #22161 mtz1221 | 2018-03-26 00:02:13

    Válasz landan #22160. hozzászólására
    Ha nem mesze vagy vajdaságtól,akkor itt minden van.Az imt ennek a licence,azonos alkatrészekkel.
    PL 1

  • Válasz » #22160 landan | 2018-03-25 23:40:32

    Sziasztok! Régi mf traktorokkal lenne kérdés. Konkrétan 590 es széria érdekel, 80-as évjárat. Van e alkatrész, megbízhatóak e stb...? Köszönöm ha segít valaki pár infóval!

  • Válasz » #22159 mtz1221 | 2018-03-25 15:30:48

    Válasz GREVEN #22158. hozzászólására
    Méresd te be azt a generátor rendes helyen.Nem értek hozzá de nekem is volt iskrában hogy világított a töltés visszajelző fél erősen.És a generátorban volt valami gond,túl is töltötte az aksikat.

  • Válasz » #22158 GREVEN | 2018-03-25 14:57:19

    Válasz Fergás #22157. hozzászólására

    Van rajta gyári áramtalanító. Ha le van véve is volt rá példa hogy nem indult. Bár most már annak tudható be hogy szarok voltak az aksik. Most a 2 új úgy bevágja majd elrepül. De a töltésjelzővel nem vagyunk kibékülve.

  • Válasz » #22157 Fergás | 2018-03-25 11:45:12

    Válasz GREVEN #22150. hozzászólására

    Ismerős történet, nálunk 7475- nél volt hasonló, négy akksi bánta a dolgot, mire ràjöttünk, hogy valamelyik fogyasztó (légkondi, stb.) bolondult meg a gépen.
    Nálunk állásában szívta le az akksikat, a megoldás egy áramtalanító lett, mert egyszerűen lehetetlen volt megàllapítani, hogy melyik fogyasztó zárlatos.

    Egyébként ha nincs áramtalanító a gépen akkor a generátor is fogyasztóvà válhat, dióda hiba miatt, ilyenkor állásában képes leszívni az akksit.

  • Válasz » #22156 lac* | 2018-03-25 08:50:59

    Válasz szanberg #22155. hozzászólására

    az egyik mágnesszelep nem adta rá a nyomást rendesen,csúszást érzékelt a rendszer betette emiatt D-be,ez a dyna váltónál a direkt fokozat,így nem tudott megcsúszni

  • Válasz » #22155 szanberg | 2018-03-25 08:20:10

    Válasz lac* #22154. hozzászólására

    Lehet, nekünk még egyiken sem volt ilyen, még nem tapasztaltam.

  • Válasz » #22154 lac* | 2018-03-25 07:57:17

    Válasz szanberg #22153. hozzászólására

    plussz van ezekben valami elektronikus védelem is,legalábbis ez enyémben volt,ha valami hibát észlelt akkor D-be tette állandóan

  • Válasz » #22153 szanberg | 2018-03-24 21:57:17

    Válasz jamo #22152. hozzászólására

    MEchanikus csoportváltónál vannak kapcsolók melyek visszajelzik a vezérlőnek az aktuális fokozatot, kettőt nem enged bekapcsolni, esetleg ha elromlik kapcsoló és más baj is van párhuzamosan ami végett kettőt is bekapcsol egyszerre de olyan nemhiszem, hogy előfordul, bár Grevenéknél bármi megtörténhet, felénk 6400-ból van 10 darab is 20km-es körzetben mindegyik faxa 8-10ezer órákkal is nekik meg állandóan bajlódik a gép...

  • Válasz » #22152 jamo | 2018-03-24 20:29:58

    Válasz GREVEN #22149. hozzászólására

    Dyna része? Véletlenül nem a mechanikus része rakott be egyszerre két csoportot?

  • Válasz » #22151 jamo | 2018-03-24 20:27:26

    Válasz GREVEN #22149. hozzászólására

    Azt nem ismerem de a dynashift nem tud ketttőt kapcsolni, illetve azon mindig kettő kapcsol, ha nem úgy lenne akkor nem hajtana. Kettőtől többet viszont nem tud kapcsolni mert kétirnyba dolgozik mindkét dugattyú egyik irányba olajnyomás nyomja másik irányba rugó. Szóval ha egyszerre kettőt kapcsolna akkor ketté kellene váln ia dugattyúnak és egyik sort a rugónak kellene nyomni másikat az olajnak de mivel a rugó és az olaj egymással szembe dolgozik így esélytelen a párhuzamos kapcsolás.

  • Válasz » #22150 GREVEN | 2018-03-24 20:26:18

    Hosszas szívás után ma egy dologra megint csak fény derült, hogy mi a rákért nem indult a ferga néha néha és miért zsibbad le az aksi benne.

    Terhelő villával mindig jónak tünt, megvolt benne a kakó. Ma bevittük az aksikat akkumulátor szaküzletbe bevizsgáltatni. 680 helyett 330-al indítottak töltött állapotban. 1 nap alatt 5 aksit dobtunk el. Ilyen utoljára 5 éve volt.

    Viszont.

    Két új bivaly aksival is világít a töltés jelző lámpa ha felnyomom a munkalámpákat és adok neki egy kis gázt, mondjuk 1200 fölött. Alapjáraton full világítással nem világit a visszajelző.

    Néztük a generátor töltését. Terhelés nélkül 14,45-14,5 volt alapjáraton és fordulaton is.
    Terhelve 14,3-14,35 alapjáraton és fordulaton is. Generátort kétszer nézték már 2 helyen, semmi baját nem találtak. Testpontok, kábelek átnézve.

    Valakinek valami ötlet?

  • Válasz » #22149 GREVEN | 2018-03-24 20:20:37

    Válasz MFM #22145. hozzászólására

    Dyna 6 nekünk kapcsolt már kettőt. Hagy ne részletezzem a végeredményt.

  • Válasz » #22148 jamo | 2018-03-24 18:04:51

    Válasz jamo #22147. hozzászólására

    Illetve... ha autotronic 1-es van még benne ami elképzelhető könnyen akkor a dynónak van egy kis alumínium vezérlődoboza a műszerfal bal oldalán valhol biztosítéktábal felett. Ha annak a stekkerébe lévő csatlakozók kontaktosak akkor tud vicceskedni, legalábbis az enyém azzal xopatott mikor vettem, azért isadták el, mert "rossz volt a váltója".smile sweatdrop

  • Válasz » #22147 jamo | 2018-03-24 18:01:34

    Válasz MFM #22146. hozzászólására

    Dyna váltón nem tud kettőt kapcsolni egyszerre. Csak ha elmegy a lamellák hézagolása és ezért valamelyik lamellasor nem old rendesen viszont a másikat bekapcsolja ettől. Ha kapcsolgat anélkül,hogy a ledek változnának az érdekes... ha valamleyik mágnesszelep vezetéke kontaktos akkor az ledek kivillogják hibának. Ha alacsony az olajnyomás azért kapcsolgat(hatna) De azt jelezné a 17 báros lámpa és D be rakná a dynót automatikusan. Ha pedig van rendesen áram a mágnesszelepeknél és van rendesen olajnyomás akkor belső mechanikus hibának kellene lenni a dynóba az viszont nem kapcsolgatna hanem folyaamtosan rossz lenne valószínűleg. Tehát valami nem gömbölyű....

  • Válasz » #22146 MFM | 2018-03-23 21:31:02

    Válasz zt tomi #22144. hozzászólására

    Nem lehet, hogy valamit rosszul raktatok össze? Sok mindent le kell bontani a szivattyúcseréhez...

    Csak óvatosan, mert hallottam már olyanról, hogy egyszerre két fokozatot is bekapcsolt a power. Hogy hogyan, meg miért azt nem tudom, de állítólag megtörtént.

  • Válasz » #22145 MFM | 2018-03-23 21:31:00

    Válasz zt tomi #22144. hozzászólására

    Nem lehet, hogy valamit rosszul raktatok össze? Sok mindent le kell bontani a szivattyúcseréhez...

    Csak óvatosan, mert hallottam már olyanról, hogy egyszerre két fokozatot is bekapcsolt a power. Hogy hogyan, meg miért azt nem tudom, de állítólag megtörtént.

  • Válasz » #22144 zt tomi | 2018-03-23 07:09:01

    Válasz MFM #22143. hozzászólására

    A szivattyúban 30 üóra van.A szűrővel olajjal együtt cseréltem.

  • Válasz » #22143 MFM | 2018-03-23 07:06:05

    Válasz zt tomi #22142. hozzászólására

    Kontakthiba, szarakodik az agya, kopott a szivattyúd, eldugult a váltóolajszűrő vagy nincs meg az olajszint. Esetleg kapcsolóhiba. Hirtelen ennyi lehetőség jutott eszembe.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Farmgép Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kárpáti Hungary Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírker Kft.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Machines Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gumiarzenál Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kukoricavetőmag.hu Kft.
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Odisys Bt.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Társkereső hirdetés
[bezárás x]