Fórum

Massey Ferguson traktorok 

Létrehozta: Hemden, 2008-09-18 11:50:13

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #22531 plantek.kriszta | 2018-12-10 21:13:42

    Üdv 3630 as ferguson traktorrol mit lehet tudni ki dolgozik ilyennel, vélemények tapasztalatok, jutányos áron tudnék ilyen típust vásárolni 1990 es évj! Válaszokat előre is köszönöm

  • Válasz » #22530 Sötét Paraszt | 2018-12-10 20:25:24

    77xx dyna 6 váltót be lehet úgy állítani, hogy olyan legyen, mint az 54xx dyna 4, kuplung nyomás után ne az előre beállított induló sebességbe tegye, hanem abba amibe utoljára volt?

  • Válasz » #22529 szanberg | 2018-12-07 07:39:52

    Válasz Sk Laci #22528. hozzászólására

    Az 5400-as sorozatnak csak akkor volt baja ha nem volt gazdája a gépnek, illetve nem megfelelő minőségű üzemanyagot raktak bele. Ez utóbbi miatt a cr Perkins-nek injektor gondjai tudnak akadni, ha meg nem zsírozták az elsőhíd perselyeit akkor nyilván elkopott, amivel nem is lenne baj, csak ha elkopott akkor gyorsan kikéne dobni belőle és újakat tenni bele, de ha lejárják nullára mert nem foglalkoznak vele, akkor lesz más gondja is. Aki erre figyelt annak egy pár persely cseréjén kívül sosem volt ezzel gondja, mert egyébként a motor jó erős benne, dyna4 váltó plussz a régi jól bevállt hajtáslánc többi eleme nagyon stabil. Egy hídrúgót ha raktak volna alá akkor a maga egyszerűsége mellett eggyel magasabb komfortzónába léptette volna és mégjobban szeretnék a tulajok.
    6400 teteje meg tényleg a legjobb traktorszéria, ott már teljesítmény is van, dinamika, 8000 kategória alsó felében is megállja a helyét, rettentően jól fordúl szűk helyen kis fordulókörben, ügyes gépek, jó a rugózása, extrázható gépek voltak már ezek, majdnem mindent tudtál bele konfigurálni ami manapság is extrának számít az új gépeken is, bosch CR üzemanyag rendszer a leg igénytelenebb befecskendezés(ettől függetlenül ezt is csak kúton tankoljuk...) szóval tényleg az összes többi korabéli vagy újabb 7000-es szériának kifújja az orrát mindenféle értelemben

  • Válasz » #22528 Sk Laci | 2018-12-05 10:57:23

    Válasz szanberg #22524. hozzászólására

    MF 6499 volt egy pár a környéken, van is még, ahol nem vettek újakat a helyükre, de másik tipusok hamar kiszóródtak /legyen az a 54xx, 7xxx VT, vagy a 8xxx sorozat/.
    Ezt a 6499 sorozatot nagyon jól eltalálták.

  • Válasz » #22527 mtz1221 | 2018-12-05 10:49:05

    Válasz csferri #22526. hozzászólására
    Ja igen nekem is tetszene.Arra gondoltam én is hogy a mocit biztos lehet húzni,csak a többit is nézze meg nehogy 110-esen váltó stb így is 75-sé legyen alatta.

  • Válasz » #22526 csferri | 2018-12-05 10:12:53

    Válasz mtz1221 #22525. hozzászólására

    Igen csak az már a 6-os sorozat, szerintem a motortól hátrafelé nem ugyanaz erősebb lehet. A steyr meg amit kínál egyszerű mechanikus gépet 115-ig az 3,valahány literes kicsi motorral van. Szóval ez az Mf5711 tetszik nekem is csak ezzel a 4hengeres turbós ivánt lehetne kiváltani, nem a 6 hengeres 130-ast.

  • Válasz » #22525 mtz1221 | 2018-12-05 09:59:39

    Válasz pamko #22523. hozzászólására

    ITT egész 130 lóig ugyanazt 4,4 literes motort írja.Egyik ismerős most vett steyr-t ott 80 ps től 115 ig egy és úgyanaz minden a váltón hidraulikán véglehajtásokon.5000 euró különbség van a kicsi nagy között,és 800 euró körül csippelnék fel a 80-sát.Kerék méretben volt különbség,de művelő kerekeket akart.

  • Válasz » #22524 szanberg | 2018-12-05 09:56:28

    Válasz Sk Laci #22522. hozzászólására

    Igen, de csak a 2007utáni 6497-99 esetében, amik ez előtt voltak anno azokban más volt a váltó, azok gyengébb szerkezetek voltak, plusz az elektromos adagolókkal is sok baj volt míg az utáni commonrail befecskendező rendszerek 10ezer órák felett is elfutnak gond nélkül.


    7620-6495-ben 6600köbcentis sisu van, 7722-24, 6497-99-ben 7400 köbcentis sisu.
    Váltók legtöbb esetben Dyna6, nyugaton van több dynaVT is főleg az újabbakból már, kint nagyon megy a fokozatmentes történet.


    240 lovat biztos, hogy nem ad le kerékre ez nyílvánvaló, de nagyon jó erős gépek ezek, nem az a fajta ami a feliraton szereplő szám felét tudja...

    Lent Szeged körül vettek 7624-eseket, azt hiszem kutasi zrt-nél, Szabi beszélt velük régebben, 8220-as Jd-ket cseréltek le ezekre a fergákra és túlteljesítették a pirosak a 8000-es johndeerokat ám! Majd elmondja, Szabi beszélt a gépészekkel akkor.

  • Válasz » #22523 pamko | 2018-12-05 09:49:34

    ez a 41e Euros, 5711 akció ez tart még?nem látom mostanában a hirdetéseket
    ezt a 110 LE-t esetleg kicsit fel lehet piszkálni?
    Meg ha jol emlékszem, szinkron váltóval volt,ez az a hagyományos elv ,ami pl a 920-as Mtz,csak finomabb kivitel,tehát semmi terhelés alatti váltás...meg egyéb?

  • Válasz » #22522 Sk Laci | 2018-12-05 09:13:43

    Válasz szanberg #22521. hozzászólására

    A sebváltó ugyan az, meg a motorköbcenti is a 7624-en mint a 6499 ben?
    Ha jól tudom a 7624 240 lovas. Eből menyit ad le a kerékre talajmunkánál? Vagy a 240 ló csak tlt és szállitásnál kihasználható?

  • Válasz » #22521 szanberg | 2018-12-05 08:01:53

    Válasz .Ropi #22520. hozzászólására

    7620= 6495
    7622= 6497
    7624= 6499

    adblue van bennük persze meg egykét apró változtatás de amúgy tényleg megegyeznek, 6400-ból meg 15-6 ezer órások is vannak mai napig aktív üzemben.
    7622-es van itt szomszédnak de 1-2ezer között van benne, nem dolgozik sokat, nyilván jó.

    Amit agroparknál 2000órával hirdetnek az érdekes mert a gumija meg elég sima, 2000óránál nem járódik ennyire le abroncs, elsők sokkal jobban kopnak amúgy ha fronthidró tonnás súly van fent de azon a gépen hátul is látszik jelentős kopás, de ez csak az én véleményem!!!

  • Válasz » #22520 .Ropi | 2018-12-04 17:58:17

    Sziasztok!
    Valakinek a látókörében van 7620/7622/7624-es Ferga? Mik a tapasztalatok velük? Mondjuk 5-6 ezer órával érdemes még ezeket nézegetni? Agroparknál szoktak bent lenni 2-3 ezer órásak mostanában, csak azt nem tudom miért adják el annyi órával őket smile confused

  • Válasz » #22519 axnixm | 2018-11-24 17:49:59

  • Válasz » #22518 mtz1221 | 2018-11-24 16:53:49

    Válasz axnixm #22517. hozzászólására
    Sehogy,a régi imt-ék is ilyenek.(ennek a licence)

  • Válasz » #22517 axnixm | 2018-11-24 15:25:29

    Sziasztok szeretnék segítséget kérni. Vettem egy MF135-öst hogy lehet megoldani hogy úgy billentse a pótkocsit hogy ne emelje fel a hidraulikát mert billentésnél elöbb felemeli a hidraulikát és utánna billenti fel a platót.

  • Válasz » #22516 Cajg | 2018-11-20 16:34:07

    Válasz Pippó89 #22498. hozzászólására

    4270-en igen, Granit javítókészlettel. Jó lett.

  • Válasz » #22515 Anonimus82 | 2018-11-19 17:30:01

    Üdv.698 Mf van e valakinek alkatrész katalógus az első hajtás csonknak kéne a száma ami a képen látható

  • Válasz » #22514 KP | 2018-10-25 21:16:14

    Hello! Egy Mf 6280-as gépet nézegetek. Nincsen Mf gépekben tapasztalatom, ezért hozzáértő kollégák véleménye érdekelne, hogy ez a típus mennyire megbízható, , mik a gyengeségei. Egy használt gépen vétel előtt mit érdemes alaposabban átnézni, ami a típushibákra utalhat?. Előre is köszönöm a segítséget. smile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmilie

  • Válasz » #22513 Zoli 63 | 2018-10-24 22:40:08

    A Steyr traktorok- topikba nézzetek már be, hibakódokat kellene megadni !

  • Válasz » #22512 Felixdominik | 2018-10-05 19:15:59

    Válasz tri #22507. hozzászólására
    Így van ahogy mondod hibát nem jelez.

  • Válasz » #22511 MFM | 2018-10-04 20:49:27

    Válasz *** HM *** #22510. hozzászólására

    Miért nem szóltál előbb mester, megmentettem volna az orsósat a rohadástólsmile rolleyes

  • Válasz » #22510 *** HM *** | 2018-10-04 17:59:26

    Válasz MFM #22508. hozzászólására

    Azigen 14000ft...az nem tésztából lehet?
    Nekem kb itt fog elrohadni a új 3cat orsós állásában.
    15 év tekergetés elég volt.
    60000ft 4hengereshez 25 25 ös, 100as meg a vastag fajta 30 kilos 5ös ekéhez stb.
    Azonnal meg kell venni 1 új traktorhoz.

    Lazítót pl extrém nagy szopás lenne akasztani e nélkül. smile wackosmile cursing

  • Válasz » #22509 MFM | 2018-10-04 16:56:30

    Válasz *** HM *** #22504. hozzászólására

    Régóta gondolkodok rajta és hát az örök kényelem is kecsegtetően hangzik, de most is elment tőle a kedvem amikor megtudtam az árát. Majd nyugdíjas koromra azért beszerzek egyetsmile thumbup

  • Válasz » #22508 MFM | 2018-10-04 16:54:22

    Válasz Bárány #22505. hozzászólására

    Az Axiál nyert, nem kis fölénnyelsmile thumbup

    Csak érdekességképpen:
    -A gyári MF viszi a prímet a maga 406 eurójával
    - Második a JD 120 ezer
    -Kite utángyártott 95 eft
    -Nyírkerből 48-ért (márkátlan)
    -És végül az Axiál 14 ezer forint.smile w00t Úgy vártam az Axiálos kocsit mint kisgyerek a mikulást mert ennyi pénzért azt hittem hogy max. egy makett traktorhoz kapok harmadikpontot, de nem, az egyetlen szépséghibája annyi, hogy nem gyorscsatlakozós kampós hanem fix golyós. Ilyenen meg nem akadunk fönn, ha arra az időre lenne szükségem amivel lassabb így a gép csatlakoztatás, akkor inkább olyan traktorost vennék fel aki nem cigarettázik, mert a sok cigiszünettel jóval több idő megy el mint az átszerelésekkel.

  • Válasz » #22507 tri | 2018-10-04 15:58:17

    Válasz Felixdominik #22500. hozzászólására
    Motor pörög, de a kuplung szétold teljesen és nincs hajtás? Hibát nem jelez a műszerfalon, nem sípol?

  • Válasz » #22506 Felixdominik | 2018-10-04 08:44:19

    Válasz Mf-es? #22501. hozzászólására
    Pontosan milyen nyomásokat, és hogyan, nem nagyon vágom a témát bocsi azért érdeklődők, szerelők se nagyon állnak neki megcsinalni, és már egy ideje C vágányon van, gondoltam belenézek, hátha meg lehetne oldani és nem csak állni kinnt a hóba elsőbe. És előreláthatóan, kb ez ha valami komolyabb a baj melyen zsebbe nyúlós, csak úgy hozzávetőleges?!

  • Válasz » #22505 Bárány | 2018-10-04 07:35:20

  • Válasz » #22504 *** HM *** | 2018-10-04 07:30:53

    Válasz MFM #22499. hozzászólására

    Veszel 1 hidraulikust 100ért és örök kényelem.

  • Válasz » #22503 Dave | 2018-10-04 07:08:13

  • Válasz » #22502 Bárány | 2018-10-03 20:27:26

    Válasz MFM #22499. hozzászólására

    Axiálban tuti van. Időnként akciózzák is.

  • Válasz » #22501 Mf-es? | 2018-10-03 18:51:29

    Válasz Felixdominik #22500. hozzászólására

    Nyomásokat kellene mérni.Az sokmindent elárul.

  • Válasz » #22500 Felixdominik | 2018-10-03 18:37:12

    Sziasztok, adott egy 2002-es 6290-es Ferguson, valami olyasmi baja van, nem tudjuk pontosan, azért is írok hátha ti már tapasztalatok hasonlót, és hogy hogyan lehetne orvosolni. Tehát, jár a motorja indul pöcc-röff, de viszont ahogy elindulok vele 20-30 méter után, megáll, vagyis elmegy az ereje, de nem fullad le csak nincs hajtas valamiért. Le állítom, beindítom megint megyek vele 20 métert és megint ezt csinálja, valami kuplung hibára gyanakszunk, de nagy rejtély. Válaszotokat és a segítségeteket előre is köszönöm!!!smile aikido

  • Válasz » #22499 MFM | 2018-10-02 19:40:22

    Harmadikpont kitámasztó orsót hol érdemes ezekhez venni? kat 3-mas kéne 32-es csapátmérővel a traktoron.

  • Válasz » #22498 Pippó89 | 2018-10-02 08:35:17

    Sziasztok. Mf6480 tegnap a következőt produkálta: a jobb oldali fekmunkahenger elkezdett szivárogni a fülke felé. Javított mar valaki ilyet? Van ehez javítókeszlet?

  • Válasz » #22497 sanyeee | 2018-09-23 19:57:32

    Szép jóestét mindenkinek!
    Egy olyan kérdésem lenne, hogy 6200 szériánál, lehet-e állitani a pótkocsi hidraulikus fékrendszer nyomásán? vagyis az lenne a lényeg, hogy ne nyomja annyira erősen a munkahengereket mint gyárilag.smile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmilie

  • Válasz » #22496 zoltan.horvath40 | 2018-09-17 04:59:40

    A klíma kompresszor felfogató öntvénybak alatt van hézagolás. Onnét vettem ki ,most jó lett. Köszi a hozzászólásokat ill.a segítséget!

  • Válasz » #22495 _NB_ | 2018-09-16 22:41:05

    Válasz _NB_ #22494. hozzászólására

    Ja közben már megoldódottsmile blush

  • Válasz » #22494 _NB_ | 2018-09-16 22:38:48

    Válasz zoltan.horvath40 #22481. hozzászólására

    Itt a prosi azt írja
    http://www.hanki-ker.hu/kezelesi_utmutatok/mf/mf_5400_traktor_115-145le_hu.pdf

    1106d-e66ta

    googli ere dobot egy ilyet, bár ebben nincs klíma viszont van feszítőgörgő 136. oldal

    https://www.altorfer.com/wp-content/uploads/2016/03/PERKINS-1106D-PARTS-BOOK-PJ70704.pdf

  • Válasz » #22493 KooL | 2018-09-16 22:19:27

    Válasz zoltan.horvath40 #22486. hozzászólására

    Szar hozzáférni le kell szedni a többi szíjat plussz a ventillátort is ,az lejön 41 -es kulcs al csak fordított menetes.

  • Válasz » #22492 KooL | 2018-09-16 22:15:17

    Válasz Peti 8310 #22489. hozzászólására

    Légkompresszort lehet hézagolóval spannolni mert az fixen van felfogatva.

  • Válasz » #22491 szanberg | 2018-09-16 22:14:58

    Válasz zoltan.horvath40 #22490. hozzászólására

    A légkompresszornál úgy van ahogy írta a kolléga, hogy a szíjtárcsa külső felét leveszed, közűle kiveszel egy hézagoló lapkát és azt kívülre csavarozod fel.
    Szerintem a klíma is így spanolható ha más megoldás nincsen, bár ott a szabadonfutó mágneskuplung miatt nemtudom hogy lehet kivitelezni.

    Magán a kompresszoron nem tudsz billenteni vagy arrébb tolni hosszúkás furatban?

  • Válasz » #22490 zoltan.horvath40 | 2018-09-16 22:03:29

    Válasz Berkó_ #22488. hozzászólására

    Azt amit leírtál Én is eljátszottam Így tuti a klíma szíj,kézzel is érezni ,hogy laza.

  • Válasz » #22489 Peti 8310 | 2018-09-16 22:01:36

    Válasz zoltan.horvath40 #22484. hozzászólására

    Asszem a szíjtárcsából kell kivenni hézagolót, úgy tudod feszíteni a szíjat. Most nincs előttem, hogy pontosan hogyan, a szervizes mutatta pár éve.

  • Válasz » #22488 Berkó_ | 2018-09-16 22:00:46

    Válasz zoltan.horvath40 #22486. hozzászólására

    Generátorszíj csere, plusz én az ékszíjtárcsát is cseréltem, olyan válla volt már. Nekem is akkor kezdett nyikorogni, mikor bekapcs a klíma, aztán sötétben klíma nem ment, de ahogy a munkalámpákat bekapcsoltam, akkor is nyikorgott, de ha Neked tuti a klimaszíj, akkor nem szóltunk semmit... smile whistling

  • Válasz » #22487 F-A-R-M-E-R \ | 2018-09-16 21:46:43

    Válasz KooL #22485. hozzászólására

    Ezèrt kell spanolni rajta.smile whistling

  • Válasz » #22486 zoltan.horvath40 | 2018-09-16 21:44:32

    Válasz KooL #22485. hozzászólására

    Biztos a klíma kompresszor mert elég laza is. Nem tudok rajt spanolni. Fix bizosan nem lehet mert hogyan cserélsz rajt szíjat?

  • Válasz » #22485 KooL | 2018-09-16 21:41:03

    Válasz zoltan.horvath40 #22482. hozzászólására

    Nem biztos hogy a klíma nyikorog
    Ha bekapcsol a klíma a generátorszily kezd el nyikorogni .
    Az kap nagyobb terhelést és megcsúszik.

  • Válasz » #22484 zoltan.horvath40 | 2018-09-16 21:40:29

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #22483. hozzászólására
    Idáig Én is eljutottam csak se spanolót se állítható részt nem találtam.

  • Válasz » #22483 F-A-R-M-E-R \ | 2018-09-16 21:32:43

    Válasz zoltan.horvath40 #22482. hozzászólására

    Csavar meglazît, spájszrt be aztán feszîtesz,hát îgysmile whistling

  • Válasz » #22482 zoltan.horvath40 | 2018-09-16 21:20:20

    Sziasztok! Adott egy 5465 Tier3 Perkins motoros 2008 évjáratú Ferga. A légkondi kompresszoron hogyan tudnék feszíteni hogy ne nyikorogjon az ékszíj. Nem jöttem rá a megoldásra.

[bezárás x]