Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 399.04 Ft USD 339.67 Ft CHF 428.45 Ft GBP 459.56 Ft

Fórum

Rába Steiger traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-03 21:31:29

Kedvencekhez Segítség

3128 hozzászólás
#1278 Fergis
2010-02-16 19:33:43

Válasz #1279. hozzászólásra

Igen, meg hegyoldalban szántani...

#1277 lala1
2010-02-16 19:32:26

Válasz #1275. hozzászólásra
Igen,a hűtő felkerült a jobb oldali feljáró helyére!
Nekem is tetszett a váltó sziszegése!smile pimpsmile pimp
A kerek silókazlat isteni volt vele "kutyamenetben" taposni!!!smile innocentsmile innocent
Oldalazva,körbe-körbe....smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#1276 Konrád
2010-02-16 19:31:55

Válasz #1274. hozzászólásra

a B.kereztesit nézted ?

#1274 biga imi
2010-02-16 19:29:04

Válasz #1265. hozzászólásra
Meg ha majd működik a Dutra-Rába weblap akkor ott mindent meg tudsz róla.

#1273 Fergis
2010-02-16 19:27:01


Sziasztok!
Nem tudom pontosan, de úgy rémlik, az erdészeteknek gyártották, de véletlen folytán a mez. gazd. ban ragadt.
A kormányzásállítás, a váltókaron a felező pesszegése nagyon tetszett!
A hűtőt kellett a jobb oldaláról felrakni, a fülke mellé, mert a kerék sok port vert fel rá....asszem?!

Nincs profilkép
#1272 zt323
2010-02-16 19:26:45

Válasz #1272. hozzászólásra

Köszi a leírást.A váltás nem volna probléma,mert csepellel tanultam vezetni.Kb mit érhet egy ilyen?smile confused

#1271 biga imi
2010-02-16 19:23:11

Válasz #1265. hozzászólásra

Rába-180.0 műszaki adatai
Motor
Jele: D 2156 MH 6
Névleges teljesítmény: 132 kW / 180 LE
Névleges fordulatszám 2000 1/min
Furat/löket: 121/150 mm
Össz lökettérfogat: 10,35 dm3
Kompresszió viszony: 17:1
Tüzelőanyagellátó rendszer
Adagolószivattyú: Bosch (PES6A95D410RS2108)
Előbefecskendezési szög: 28 +-1°
Fordulatszám-szabályozó Bosch (EP=RSV 450 1000 A1 B607 L)
Levegőszűrő: előválasztós, papírbetétes
Üzemanyagtartály térfogata: 400 l
Kenési rendszer
Olajszűrő: főáramkörű szitaszűrő és résszűrő, mellékáramkörű centrifugálszűrő
Olajcsere szükségessége: 100 üzemóránként
Feltöltési űrtartalom: 23,4 dm3
Hűtési rendszer
Feltöltési űrtartalom: 56 dm3
Tengelykapcsoló
Jele: Fichtel & Sachs GN 420
Sebességváltó
Előremenet:
Terep km/h
mászó 2,15
I. 3,28
II. 4,52
III. 6,16
IV. 8,42
Országúti km/h
mászó 7,60
I. 11,29
II. 15,50
III. 21,15
IV. 28,74
Hátramenet: km/h
I. 2,46
II. 19,20
TLT
Helyzete: elöl és hátul hossztengelyben
Hajtása: hidrosztatikus
Átmérője: 35 mm
Bordák száma: elől-hátul 6 és 21 db
Fordulatszáma: 540 és 1000 1/min
Teljesítménye névleges motorfordulatszámnál: 48-52 kW
Differenciálmű (elől-hátul)
Differenciálzár: pneumatikus, körmös kapcsolású
Feltöltési űrtartalom: 11-11 dm3
Kormánymű hidrosztatikus, Danfoss 300
Szivattyú szállítási képessége: 50 dm3/min
Maximális nyomás: 105 bar
Feltöltési űrtartalom: 115 dm3
Fékberendezés
Üzemi fék: pneumatikus, kétkörös, hidraulikus dobfék
Rögzítőfék: mechanikus, tárcsás kardánfék
Pótkocsifék: egykörös légfékrendszer
Járószerkezet
Nyomtávolság: 2100 mm
Tengelytávolság: 3000 mm
Gumiabroncsok mérete: 20,8-34"
nyomása: 1,3 bar
Emelőberendezés hidraulikus hárompont függesztésű
Névleges emelőképesség
elöl: 19,6 kN
hátul: 34,3 kN
Emelési magasság
elöl: 970 mm
hátul: 1006 mm
Szivattyú típusa: fogaskerekes, HPI ZF 3050 L 30
Névleges szállítóképesség: 83 dm3/min
Névleges nyomás: 135-140 bar
Feltöltési űrtartalom: 90 dm3
Vonószerkezetek
Vonólap magassága a talajtól: 380 mm
Hidraulikus vonóhorog
magassága a talajtól: 380 mm
terhelhetősége: 19,6 kN
Villamos berendezések
Akkumulátor: 2 db 12 V 180 Ah
Generátor: váltóáramú, Bosch K1 (RL)
Feszültségszabályozó: a generátorral egybeépített (14 V/55 A)
Indítómotor: Bosch KG 12 V 2,9 kW
Külső méretek
Hosszúság: 6790 mm
Szélesség: 2500 mm
Magasság: 3350 mm
Tömegadatok
Teljes tömeg: 10500 kg
Első tengelyre eső tömeg: 5000 kg
Hátsó tengelyre eső tömeg: 5500 kg
Tömegközéppont távolsága a hátsó tengelytől: 1814 mm
A tömegközéppont magassága: 920 mm
A Magyar Mezőgéparchivumban olvashatol róla.

#1270 lala1
2010-02-16 19:16:07

Válasz #1271. hozzászólásra
ja,és gyárilag volt rajta fronthidro,és kardán elől-hátul,hidromotoros hajtással,ha jól emlékszem 80 le-t tudott leadni ratuk.

#1269 lala1
2010-02-16 19:14:15

Válasz #1265. hozzászólásra
Eredetileg szívó motorral készült,de sokhelyen megturbózták.a terepváltójával volt sok baj,a turbós motorral nemigazán bírta a talajmunkát!
Elég bonyolult eszköz,asszem 12 "EH" szelep van a jobb oldalán.Rengeteg dolog levegővel,vagy annak rásegítésével műlödik.
a váltója erős(ZF),de aszinkron(duplakuplung-gázfröccs),csöndes kezes gép egyébként.

Nincs profilkép
#1268 zt323
2010-02-16 18:29:37

Válasz #1268. hozzászólásra

A kerék általában fehér?Fülke is van rajta.Viszont olyan,hogy kardánkihajtás elől,hátul?smile aikido

Nincs profilkép
#1267 borda77 (Joe)
2010-02-16 18:23:31

Válasz #1267. hozzászólásra

Motor ugyan az van benne mint a claas D 105-be volt Rába-Man licenc, legalábbis azzal csinálték eredetileg...

Nincs profilkép
#1265 zt323
2010-02-16 18:18:10

Válasz #1266. hozzászólásra

No erre én is gondoltam.Meg négy kereke van.Hátha többet is megtudok róla.smile rolleyes

Nincs profilkép
#1263 zt323
2010-02-16 18:12:10

Válasz #1264. hozzászólásra
Imi az volna a kérdés,hogy a 180-as milyen?Most láttam egyet hirdetve.
smile confused

#1262 biga imi
2010-02-16 18:07:26

Válasz #1263. hozzászólásra

Oké én is küldtem.

#1259 biga imi
2010-02-16 17:00:47

Válasz #1257. hozzászólásra

A 1244-ben le írtam az email címem küld el a tied erre és meg írom a címem. Ez meg az egyik legjobb barátom makettjei ő készítette.

Nincs profilkép
#1257 zt323
2010-02-16 09:45:22

Válasz #1258. hozzászólásra
Én még élőben láttam egy kiállításon.A széles kerékből volt iker rajta.Félelmetes gép volt.smile huh

Nincs profilkép
#1256 borda77 (Joe)
2010-02-16 07:05:57

Válasz #1257. hozzászólásra

Infóként írom, volt aki itt régi mesélt a rába 500-ról is, de azok nem működtek. Elöl hátul 1-1 db rába 250-es motor volt, de a hajtást nem tudták összehangolni, de brutál volt, neten pár fényklép van róla...

Nincs profilkép
#1255 borda77 (Joe)
2010-02-16 07:04:54

Válasz #1256. hozzászólásra

Én vámmal foglakozom itt ,de sokmindent láttam. Azt hoyg az EUs pályázatok előtt hagyták ponnt abba a gyártást behódolva a nyugatiaknak, valakit tuti jól járt, de nem a gazdák, egy mocskos helyzet ami itt volt. Gyakorlatilag semmi sem maradt...

2000-ben 10 mill+áfa volt sima 11+áfa dupla kerekekkel D10-es motorral a rába steiger. Ingyen volt, és mindenki azt vette volna, az ország szégyene hogy ezt tették a gyárunkkal! És most is a csőd szélén állunk.

Ha megadod a címedet elküldöm neked a kormány belsőt...

#1254 biga imi
2010-02-16 06:21:02

Válasz #1251. hozzászólásra

Ha van másod is Rábával kapcsolatban az is érdekel, például prospektus, logók ,munkaruha a gyárból. Meg majd még kérdeznék dolgokat A piros Rábáról, a 275-ösről mit tudsz.

#1253 biga imi
2010-02-16 06:09:22

Válasz #1252. hozzászólásra
Köszönöm hogy így mellettem álsz.

#1251 biga imi
2010-02-16 06:07:31

Válasz #1251. hozzászólásra

Oké meg köszönném.

#1250 Heccmaster
2010-02-15 22:12:01

Válasz #1251. hozzászólásra

Iminél lenne a FULFULLLLLLLLFULLLLLLLLLL helye neki!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile aikidosmile aikidosmile aikido

Nincs profilkép
#1249 borda77 (Joe)
2010-02-15 22:09:20

Válasz #1249. hozzászólásra

Az enyém nem ilyen hanem az új fajta, amin alulra van írva rába olyan zselés felirattal...

Ha gondolod nekem nem kell, és ha te ennyire... akkor eljuttatom neked!

#1248 Fergis
2010-02-15 22:03:33

Válasz #1249. hozzászólásra

Imi!
Megnéztem, és találtam nagyon érdekes képet!

#1247 biga imi
2010-02-15 21:47:14

Válasz #1248. hozzászólásra
Erekje ként örzöm.

#1246 biga imi
2010-02-15 21:46:19

Válasz #1246. hozzászólásra

Meg van meg van egy kormány kerekem a közepével egy 2000-es ki adásúból.

Nincs profilkép
#1244 borda77 (Joe)
2010-02-15 21:40:42

Válasz #1244. hozzászólásra

Én a Győri Rába gyárban dolgozom, mi gyártottuk anno a steigereket :) Megmenekítettem egy kormány közepét rába felirattal!!! A te gépedben megvan még?

#1242 biga imi
2010-02-15 20:49:48

Válasz #1242. hozzászólásra

rabas@citromail.hu , rabas73@hotmail.com ez a MSN , telefon 06308501177.

#1241 Heccmaster
2010-02-15 20:24:28

Válasz #1242. hozzászólásra

Pedig izgi.
Ne kímélj.

#1240 Fergis
2010-02-15 20:20:23

Válasz #1238. hozzászólásra

Ha adsz egy elérhetőséget, a többit ott folytatnám!

#1239 Fergis
2010-02-15 20:13:30

Válasz #1239. hozzászólásra

Ez a csapat, aki a képeken van, a legprofibb szkréperes banda volt.
Képesek voltak pld. ókori sírok ásatásánál, cm-enként húzni, gondolhatod, borzongtam mikor láttam!!!

#1238 Fergis
2010-02-15 20:09:32

Válasz #1238. hozzászólásra

Jah, arról nem is beszélve, hogy 10-12 évvel fiatalabb voltam, minden hülyeséget megcsináltam, és elvállaltam.
Fiatalság, bolondság!
Most mit csinálok?
Aladtam a lelkem az Ördögnek...smile lol
Tudod, arra volt az jó, hogy megtanultam önálló lenni, a dolgaimért, a gépekért, a gépkezelőkért felelősséget vállalni.

#1237 biga imi
2010-02-15 20:05:26

Válasz #1237. hozzászólásra
Még most olvasom hogy barabonként, hű az nem semmi hát milyen gépészek voltak?

#1236 biga imi
2010-02-15 20:03:18

Válasz #1237. hozzászólásra

Akkor az a brigád amit én írtam, de ahogy le írod nem volt leány álom főlegg terepen, na azt ott egye meg a fene. Most merre ténykedsz?

#1235 Fergis
2010-02-15 19:59:12

Válasz #1236. hozzászólásra

Nem!
Ezek elvileg a TIVIZIG-nek készültek, csak valami pénzügyi malőr végett nem vették át, ezért kerűltek egy külszini bányába, ahol 24H-ban dolgoztak.
Mikor leállt a bánya, akkor elmentek-nem skandináv lottót játszani, hanem-autópályaépítésre, zöldmezős gyárberuházásokra, árvizi védekezésre.
Nagyon feszített volt a munka, évi egy motort, két váltót nyírtak ki, darabonként, de a végefelé, ez sürüsödött csak.
Már akkor némelyik a 30.000 órán túl volt!!!
Ezek a képek pontosan akkor készültek, mikor az Oroszok elsüllyedtek a Kurszk tengeralattjáróval.
Erre pontosan emlékszem, mert akkor héten állandóan ezt szajkózta a rádió.

#1234 biga imi
2010-02-15 19:49:03

Válasz #1235. hozzászólásra

Ez így van. És melyik alakulat volt ez, Szoboszló vagy Nyiregyházi.

#1233 Fergis
2010-02-15 19:44:54

Válasz #1234. hozzászólásra

Mert szervízesként anno végigjártam velük az országot.
Ha kellett, az út szélén hengerfejeztem, vagy a területen motort, váltót cseréltem.
Ezért írtam, hogy néha elég volt belőlük, de ha bárhol látok egyet a szivem szaporábban ver, ezért nézem nagy izgalommal a Te videóidat is!!!
A Magyar Ipar egyik gyöngyszemei voltak!!!

#1232 biga imi
2010-02-15 19:37:48

Válasz #1233. hozzászólásra

De miért is útáltad volna őkett?

#1231 Fergis
2010-02-15 19:29:31

Válasz #1232. hozzászólásra

Néha elhiszed, mennyire tudtam Őket utálni???!!!
Egy idő után, már a hangjuk alapján tudtam melyik, melyik, de gondolom Neked ezt nem kell magyarázni!

#1230 biga imi
2010-02-15 19:24:37

Válasz #1231. hozzászólásra

Ó de csodás lehetet.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile lolsmile lolsmile lol

#1229 Fergis
2010-02-15 19:21:01

Válasz #1230. hozzászólásra
Fénykép csak ennyi, de traktor 10 v. 11 volt, már pontosan nem tudom!
Régen volt, de szép volt...igaz sem volt!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Lehangoló eredménnyel ért véget az aratás Békésben
Lehangoló eredménnyel ért véget az aratás Békésben
A termésátlagok jóval elmaradnak az előző évekétől. A vihar a napraforgót, az...
Szántóföldtől a silóig: hol fertőznek a kukorica gombabetegségei?
Szántóföldtől a silóig: hol fertőznek a kukorica gombabetegségei?
A fertőzés nem csak tároláskor történik – a mechanikai sérülések és klimatikus...
Eladó tehén borjàval
Eladó tehén borjàval

600.000 Ft

Vogel&Noot EN 300 N forgóborona
Vogel&Noot EN 300 N forgóborona

1.350.000 Ft

Háromfejes eke eladó
Háromfejes eke eladó

250.000 Ft

John Deere 5270
John Deere 5270

12.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]