Gázolaj árak 645 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 393.7 Ft USD 365.76 Ft CHF 405.52 Ft GBP 461.47 Ft

Fórum

Diesel motorok

Létrehozta: jólaci , 2008-04-11 20:29:54

Kedvencekhez Segítség

236 hozzászólás
Nincs profilkép
#233 Batka
2023-01-12 19:29:34

Válasz mtz1221 #231. hozzászólására

Kiegészítő szűrőként szerelik a cr motorokhoz, keletebbre egyes márkákon alapfelszerelés, ott még a mienknél is vacakabb gázolajjal etetik öket...nem mintha nálunk nem lenne rá szükség! De a gyári sźűrők is kellenek hozzá!

#232 Tobszi
2023-01-12 19:23:39

Válasz mtz1221 #229. hozzászólására

Szívóoldalon van, a vizet és a durva szennyeződést válassza le de kell utána még szűrő!

#231 mtz1221
2023-01-12 19:21:37

Válasz Batka #230. hozzászólására
Ok kösz. Akkor durva szűrőnek jó lesz. Nem tudtam pontosan értelmezni a gyári oldalán levő tájékoztatót. "" A SEPAR 2000 egy vízleválasztó és üzemanyagszűrő könnyű dízel üzemanyagokhoz. Egy teljesen új, többlépcsős centrifugális rendszer 100%-os megoldást biztosít az üzemanyagban lévő víz és részecskék problémájára.""

Nincs profilkép
#230 Batka
2023-01-12 19:06:54

Válasz mtz1221 #229. hozzászólására

Ez elsősorban vizleválasztásra van, ugyan van benne még egy szűrőelem, de önmagában kevés lesz.

#229 mtz1221
2023-01-12 18:50:13

Valakinek van e ilyen szűrője ??? Kérdés az lenne mit tud, adagolós motornál Ac elé vagy után kell rakni ??? Kell másik szűrő is, vagy elég ez magában ???

#228 Gumóka
2022-02-02 20:20:13

Válasz rigás #227. hozzászólására

Nekem az a "steril" tisztaság tetszik, egy porszemet nem látok!smile thumbup

#227 rigás
2022-02-02 20:02:40

Válasz rigás #63. hozzászólására
Na hát ilyen is van!
Több mint két év után meglett a kis rakodó shibaura motorjának hibája, na nem azért ilyen soká mert lusta voltam szétszedni, hanem mert öcsém nem engedte amíg nyáron 40 fokba hidegindítóval el tudta indítani. De most télen nem indult sehogy...
Eljött az én időm!smile lol
Na szóval a regulátorban elszakadt egy kis rugó aminek az a dolga, hogy indítási pozícióba tartsa a fogaslécet amíg a motor fel nem pörög és a röpsúlyok el nem kezdenek szabályozni.

Nincs profilkép
#226 Ares 826
2021-03-17 23:23:30

Válasz Sanyee #225. hozzászólására

Tudod szarnak a környezetvédelemre a nagy nyugati vezérek, vizet prédikálnak és francia pezsgőt isznak Skót viskivel felváltva!smile thumbdownsmile thumbdown

#225 Sanyee
2020-11-19 09:52:42

Válasz Ares 826 #222. hozzászólására

Környezetvédelmileg van csak értelme.
Az egyik X márkánál elszólta magát a szerelő, hogy 5 ezer üzemóránként a kipufogó gáz szűrőt el kéne vinni felújítani meg 4 új injektor csere is kell. Cirka 3 millió kiadás 5 ezer üzemóránként.

#224 Sanyee
2020-11-19 09:46:16

Válasz shazi #223. hozzászólására

A szakál metál régi korrekt cég. A tatait nem ismerem.
Monjuk szerintem már egyik sem olcsó.

#223 shazi
2020-11-19 09:25:04

hello!

Budaörsi szakál metál motorfelújítósokkal van valakinek tapasztalata? mik a vélemények? illetve a tatai perfekt kft esetleg?

Nincs profilkép
#222 Ares 826
2020-11-06 22:05:21

Válasz rigás #221. hozzászólására

Semmi de semmi értelme ennek az TIer követelménynek! Majd ott a Ruszkiknál a -40 ha nem indulna el a nyugati bürökratának a gépe és ott fagyna szarrá a gyerekeivel nem sok ideje maradna rá hogy milyen döntést is hozott amivel minket európaiakat szopatott!smile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#221 rigás
2020-11-06 18:39:07

Tessék nektek némi lazításul Oroszhoni "Euro 6-os" dieselek indítása.
Ezekkel is etetik a kormot, mármint a kezelőkkel.smile biggrin

Nincs profilkép
#219 Sanyi
2020-10-01 22:42:13

Válasz medikus #218. hozzászólására

It a forumba vagy mere

#218 medikus
2020-10-01 21:42:19

Válasz vinchi #217. hozzászólására
Rs 09 oldalán keresd!Külföldi oldalakon találsz új alkatrészt is!Ott szoktak linkelni!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#217 vinchi
2020-10-01 21:36:21

Sziasztok. Valakinek esetleg rs09 eszközhordozóhoz van alkatrésze konkretan 1db hengerszett érdekelne. Használt jó is érdekel! A lényeg hogy alapméret közeli illetve 3vagy 4 gyűrűs legyen...

#216 medikus
2020-10-01 19:28:39

Válasz Sanyi #215. hozzászólására
Rsmile sweatdropába 15 hasonló számozású,esetleg?

Nincs profilkép
#215 Sanyi
2020-10-01 19:04:13

Válasz medikus #214. hozzászólására

Abba a motorba amit lejebb fel raktam,1984es gyártásu Antonio carraro

Nincs profilkép
#213 Sanyi
2020-10-01 16:54:35

jÓ napot van egy kis problémám,,,,,DLL160VM8,...ijen számu porlasztócsucsucsot honan lehet be szerezni ,vagy nincs valakinek

#212 Nyomasek Bobo
2020-09-27 21:46:53

Válasz Sanyi #210. hozzászólására

Keress valami cikkszámos alkatrészt. Az alapján keress...

#211 mtz1221
2020-09-27 20:53:46

Válasz Sanyi #210. hozzászólására
Nekem nagyon arra hasonlít.Próbálj meg rákeresni hátha képről meg lenne a pontos típusa.

Nincs profilkép
#210 Sanyi
2020-09-27 20:51:43

Válasz mtz1221 #209. hozzászólására

nem tudom nincs adat tábla

#209 mtz1221
2020-09-27 20:45:42

Válasz Sanyi #206. hozzászólására
Nem lombardini motor ez ?

#208 medikus
2020-09-27 20:43:38

Válasz Sanyi #207. hozzászólására
Nem tudod melyik a porlasztó?
smile confused

Nincs profilkép
#207 Sanyi
2020-09-27 17:50:43

Nincs profilkép
#206 Sanyi
2020-09-27 17:48:46

Nincs profilkép
#205 Sanyi
2020-09-27 17:45:33

Jó napot segitség kellene ,találkozot már valaki ijen motoral , Antonio carraro supertigre 4800 as kis traktorba van be szerelve ,csak motor kod van 3A136776 olaj levegö hütéses, porlasztot szerenék álitatni füstöl egy kicsit ,

Nincs profilkép
#204 Ares 826
2020-05-08 21:33:27

Válasz bandigh #203. hozzászólására

Nem a trabit sírom vissza azt a kolbász füstölőset, hanem az a bajom hogy agyonvágja a motort a korom! Akkor ennyi erővel homokot is dobálhatnánk a motorba, vagy minek a levegő szűrő akkor bele????smile blinksmile blinksmile blink

#203 bandigh
2020-05-08 10:45:43

Válasz Ares 826 #202. hozzászólására

Régen minden más volt.. Örült az ember hogy tudott mivel közlekedni.
De ha ma megy előtted egy veterán trabant, és fújja a kék füstöt, te is azon vagy, hogy mihamarabb megelőzzed. Vagy egy bármilyen lerugott motorú kormolós dízelre egyből felakad a szeme mindenkinek. Ha megelőzted, már nem a te gondod, szívod a tiszta levegőt.
Alapvetően a füstöt nem azért nyomják vissza a motorba hogy, az hamarabb szétmenjen, hanem hogy a korszerű cr motorokban képződő NOx és koromrészecskék menjenek át mégegyszer a rendszeren, ezzel csökkentve a kibocsátott egészségre káros anyagok mennyiségét. Az hogy közben a motorban lerakódások lesznek az más. Mint tulaj, te azt szeretnéd, hogy a motorod tiszta levegőt szívjon be, és így hosszú életű legyen. Van aki meg ezt önmagára nézve tartja fontosabbnak. Kinek mi

Nincs profilkép
#202 Ares 826
2020-05-07 21:30:10

Válasz mtz1221 #201. hozzászólására

Szopatnak itt mindenkit az eu-ban! Ez a tier követelmény csak arról szól hogy itt csak amit ők gyártanak azt lehessen megvenni, semmi keletit sokkal de sokkal olcsóbban mint amit ezek a rabló kapitalisták gyártanak! Ja csak annyit hogy rengeteg a szarjaikban a Kínai Indiai,Vietnámi stb.... gyártású alkatrész! közben meg a friccek átbaszták az egész világot a Diesel botránnyal, hogy amikor nincs a motor terhelve szegényítse le annyira a keveréket hogy megfeleljen annak a követelménynek amit ők hozattak csak azért hogy más ne tudjon eladni járművet az eu piacán! Szemetek voltak anno a szovjetek is de ezek a tetves nyugatiak ötször ganébbak én azt mondom!!smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karateka

#201 mtz1221
2020-05-07 21:20:40

Válasz Ares 826 #198. hozzászólására

Ja pontosan.Az nem zavarja őket hogy a 90-es évekbeli traktorjaik tovább is gyártásban vannak keleten.Csak a pénz jöjjön nekik.smile hammerhttps://www.google.com/search?q=massey+ferguson+india&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiH1p_pu6LpAhWSwqYKHW0sBmwQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1280&bih=606

#200 mtz1221
2020-05-07 21:16:50

Válasz Tomi81 #197. hozzászólására
Semmi extra-Egy 10 éves 3 hengeres 1500 crdi Hunday.Ami megint szerencsémhez szokásosan rengeteget zabál valamiért.6.5 liter átlag kis autóhoz képest sok.2 tonnás furgonok elmennek ennyivel.smile cursing

Nincs profilkép
#199 Ares 826
2020-05-07 20:45:13

Válasz Tomi81 #197. hozzászólására

Ki kell törölni az agyából az EGR érzékelést!

Nincs profilkép
#198 Ares 826
2020-05-07 20:43:49

Válasz mtz1221 #195. hozzászólására

Én is azt mondom hogy nem csak a kezét kellett volna levágni a mérnöknek aki kitalálta az EGR szelepet hanem annak az eu-s bürökratákat meg fejbe verni 3/4 colos vascsővel kik kitalálták a TIEr követelményeket mindet! az EGr szelep csak szarrá bas...za a motrot azzal hogy visszaereszti a kormot a motorba!smile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikido

#197 Tomi81
2020-05-07 17:44:07

Válasz mtz1221 #195. hozzászólására

Én mondtam neked. Faternak a Jeep Csirke egrjét egy óra hosszáig takarítottam gázolajjal-benzinnel-féktisztítóval. Utána faszául levakoltam. Úgy megy mint a szél.
Milyen kocsid van? Ha nagyon új ott nem biztos hogy örülni fog a computer, hogy levakolod.

Nincs profilkép
#196 .Richard.
2020-05-07 13:16:45

Válasz mtz1221 #195. hozzászólására

Ha nem akkora hőterheléssel megy ha be van kötve akkor a loerő miből lesz meg? Talán csak a sok töltőlevegő lehűti az öntvényt'azért volt festékes? Gondolom ennek sem lesz semmi baja ha levakolod' de lehet nem kéne izzasztani mert azért kis motor.

#195 mtz1221
2020-05-07 11:50:26

Legyenek akkor tények is.Csak nem bírtam magammal és levakoltam,simán egy lemezzel mert még garancia alatt van.Mikor levettem a csövet akkor jött az első tökön rúgás,tele volt folyós kátránnyal(mint a kazánban ha vizes tűzrevalót használnak).1600 motor fordulaton vettek,ott van az 540E tlt fordulat,a fogyasztásom 5-5.5 liter helyett 4-4.5 lett ,minden nap mértem.smile w00t1400-1800 fordulat között kicsit kopogósabban jár a motor,kellene kicsit vissza venni az előtöltésen,de kúp fogja fel az adagolót nem fogom piszkálni.Füstje most sincs semmi.Egyedüli észrevétel hogy a turbóról kipufogó torokról 500 munka óra alatt nem égett le a gyári festés,most meg 120 munka óra alatt aranybarna az öntés.Forróbb a távozó gáz,ez zavar kicsit hogy mit szólnak a szelepek dugattyúk hozzá.De ha úgy számolunk hogy ha csak ezen a motorfordulaton dolgozott volna végig,akkor nekem 1000 liter naftát megevett hiába.Azt meg ne mondja senki hogy nem környezet rombolóbb mint a gázok.Mármint az előállítása fuvarozása stb. Úgy látom jelen pillanatban hogy le kellett volna vágni a tervező mérnök kezét aki megalkotta az egr szelepet.Az autómból is kifogom kötni,mert bele se akarok gondolni abba is mi lehet,a sok kis rövid út miatt.

#194 Mfpisti
2020-05-06 18:27:30

Válasz Tomi81 #193. hozzászólására

Emberünk gyorsabban fut gázálarcban, mint nélküle.
Ha gondolja, lemérjük.
Nemigen érek rá mostanában itt olvasni, irogatni, de ez most kb. ..nem bírtam ki hogy ne írjak.
Szóval..............
Azt, hogy akárki mekkora büntetésnek teszi ki magát azzal, hogy belenyúl az autója, traktorja, repülőgépe, űrhajója motorjába, az legyen szerintem a saját maga rizikója, és felvállalható felelőssége. Mint tudjuk, tőlünk kicsit nyugatra, a traktorokat is zöld kártyázzák, mérik.
De!
Mint mindannyian tudjuk, az EGR, a fáradt füstgázt vezeti vissza a motorba. Ezzel együtt a károsító, veszélyes részecskéket is. Ez egy személyautónál, teherautónál, akár kombájn motornál nem tétel, mert a kigyorsítást , cséplő bekapcsolást kivéve rész terhelésen mennek. A maximálishoz képest töredék üzemanyag befecskendezés, töredék károsanyag képződés, töredék szemét vissza szívás a motorba.
Egy traktor az más. A gazdaságos üzemeltetés szempontjából mindig arra törekszünk, hogy lehetőleg 100% terhelésen működjön a motor. Maximális terület teljesítmény, minimális fogyasztás, leggyorsabb megtérülés. Igenám, de ez azzal jár együtt, hogy a maximális üzemanyag adagot kapja a motor ( a fokozatmentesek képesek ezt napi 0-24-ben produkálni), és ezzel a maximális szennyezőanyag vissza szívást. Pl. korom szemcséket. Ki találja ki mi az eredmény?
Megpróbáltam elolvasni a cikket, de felénél feladtam, mert annyi fél (negyed) igazság van benne, mint ide Vlagyivosztok.
Kb arról szól, hogy vegyetek nálam U szeget, mert ezt bele verhetitek a vasúti sínbe is, jó áron, a többi meg vissza hajlik propeller alakban.
Ezektől függetlenül hangsúlyozom, hogy nyilván maga dönti el mit költ az autójára, bringájára, mennyire gondol a következő generációra, vagy az azt követőkre.
Csupán a mezőgazdasági gépek, és az igazság miatt írtam le ezeket.
Használja mindenki a maga okulására, boldogulására.

#193 Tomi81
2020-05-06 16:58:27

Válasz ketmolnarauto #192. hozzászólására

Milyen alkatrészek károshatnak szerinted?
Mert szerintem semmi.
Az Egr szelep a kipufogó gázt eteti meg még egyszer a motorral. Ha erre nekem valaki azt mondja, hogy jobb mintha a sima levegőt szívja be, hát...

Nincs profilkép
#192 ketmolnarauto
2020-05-06 16:04:31

Válasz Tomi81 #171. hozzászólására

Az EGR kiiktatásával azért nagyon vigyázni kell. Lehet hogy rövid távon erősebb lesz a motor, de hosszabb távú használat esetén további alkatrészek károsodását eredményezi.

Nem régen pont az EGR szelepről és működéséről írtam egy cikket. Itt érhető el a cikk

#191 bandigh
2020-03-06 12:26:57

Válasz d-032a #190. hozzászólására

Ez jó lehet. Rugó nélkül, alapból lezárva van a füst útja, a tányér saját súlyával. Ha a turbó akarja, akkor meg megemeli.
Vagy, sokadik verzió:

Ha úgyis szaladgálós munkát csinál, középgázon sokat, akkor lebontod az egész turbót róla, abban a használatban a szívó motor takarékosabb..

Nincs profilkép
#190 d-032a
2020-03-06 10:46:40

Válasz mtz1221 #189. hozzászólására

Ha véletlenül lehetne szerelni függőleges helyzetbe a visszacsapó szelepet és ha éppen úgy, hogy a szelep lefelé mozdulva alsó helyzetben zár, akkor nem is kell bele a rugó.

Ha fordítva, vagyis úgy jön ki, hogy fent van zárt helyzet, akkor a szelep súlya is besegít egy kicsit a nyitásba, a rugó ellen.

#189 mtz1221
2020-03-06 08:46:47

Válasz bandigh #188. hozzászólására
Igazad lehet,de egy fél báros rúgóból jobban ráérzek mire kell cserélni hogy 0.2 bárt kapjak pl.

#188 bandigh
2020-03-05 19:56:52

Válasz mtz1221 #187. hozzászólására

Fél bar plusz nyomása szerintem sose lesz a turbónak. Veheted levakításnak is ezt

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Itt vannak az egynapos autópálya-matrica részletei: már nem kell sokat várni
Itt vannak az egynapos autópálya-matrica részletei: már nem kell sokat várni
Kiderült végre, hogy mikortól kapható és mennyibe kerül majd.
Hatalmas mennyiségben fogy a magyar bor ezekben az országokban. Mi a titok?
Hatalmas mennyiségben fogy a magyar bor ezekben az országokban. Mi a titok?
Olyan országokat előzünk meg a bortermelésünkkel, mint Görögország vagy...
Kertitox Tifone 2000 axiál ventilátoros permetező 2008 évj
Kertitox Tifone 2000 axiál ventilátoros...

1.250.000 Ft

Birka
Birka

35.000 Ft

Széna
Széna

15.000 Ft

Fajtiszta PERZSACICÁK
Fajtiszta PERZSACICÁK

80.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]