Válasz IGábor #263. hozzászólásáraUtójára mikor még megvolt a323
Az axiálban lehetet kapni hftömítést lengyel szilikoncsíkost.
A kompresszor és a szívótorok közzé pedig szilikonos hűtőcsövet vágtam.
A " gyári rugós harmónikást" nekemis majdnem megette!
Sziasztok, Meglett a Ludas a 1-es henger Nekem legelöl van, kinek hólszámólja :) jól meg verte a dugót a darabka, pedig az eshete be amit legútob szétszedéskór bele eset a kompresszór bilincsel és lehet az eset bele darabja ? mimás kb. meg nem foglaloztunk vele eleget hogy kivegyem. :/ de nagy sszerencse hogy ment a motor. és nemlett nagy baja. Minden rendben van a szelepekkel nem sérült ilyesmi, ami hibás is vólt az úgy másik hengerfejjel orvosoltuk olajat engedte bele a karterba. letört a Szelep csúcs, mármint am iben mozog, Vulkán kürt höz hassonlóan van kialakítva.
Válasz mtz1221 #259. hozzászólásáraHát,ha elgörbül a szelep, akkor nagy lesz a hèzag. Minden hèzag nemmehet el. Esetleg akkor,ha a fej megy lefelè,de annyit egy tömitès nem lapul. Szerintem rossz a vezèrlès,vagy nem jól forgatva állitott.
Válasz mtz1221 #259. hozzászólásáraVisz9nt jut eszembe egyszer a kombájnon elreped egy porlasztó cső, és nem volt itthon csak a 4 gengeresre való. Azt hittem nem érek be vele, úgy verte az az 1 rövíd cső. Bántamhogy nem kötöttem rá egy kannát, és jöttem be vele 5 hengerrel.
Válasz IGábor #254. hozzászólásáraMert akkor is rossz a járása egy dizelnek ha nem egyforma hosszúak a nyomócsövek. Azért kérdeztem./Csak találgatunk itt messziről hatha bejön valamelyik/
Válasz R Sándor #250. hozzászólására Nem mértük meg, Öket, Amikor felraktuk akkor Le légtelenítette magát a Az adagoló rendszer, utánna minden Jónak bizonyúlt
Válasz Ares 826 #251. hozzászólásáraAzt írta lecserélt egy olajcsovet azért kérdeztem hogy egyforma hosszú e Mondjuk én se értem miért akarja levenni a hengerfejet, inkább a fejszelepet kéne megnézni hogy jó e
Válasz R Sándor #250. hozzászólásáraElőtte jó volt azt írta csak miután felpörgött z után jött a hang! Én nem venném le a hengerfejet először porlasztókat szedném ki azokat megnézni s beállítani újból ha szar a csúcs akkor cser! De nem levenni a hengerfejet!
Válasz .Richard. #246. hozzászólásáralevettük alúl a Teknöt és minden rendben találtunk, Másnap Henger fejet vesszük le, és ellenörizzük, Ma ellenöriztem a hézagot és szorosabb vólt mint kéne, lehet nemzárt jól? lehet szarúl álítottam be mérövel Vólt, csak nemvólt minegy mikor nyom az adagoló rugójánál, és mikor szabad álítani. De némelyik anya csavar úgy bevan szorúlva elég ki engedni öket. Másik Ifán volt 1 mm is hézag, némelyik szoros némelyik nem . Azt is beálítottuk, Amire kel de inditani nem Inditottuk mivel Azon levő ön indítot levettük ami volt másikon szét rohadt. cserés, van 2 szar amiböl javitunk 1-et jóra.
Válasz IGábor #245. hozzászólásáraNyomocső egyenkènt meglazit,alapjáraton. Amelyiknèl elhagyja, akkor porlasztó vagy,adagoló javit. Porlasztó lehet jó,de hamarabb kiderül ha meg van nyomtatva mint az adagolót elvinni valahova.
Szelephézag-elö Írt ra álítottuk be mérövel, szívó 0,30 mm kipufogó 0,40mm olajnyomás Jó 3-bar Könyen indúl. 3 hidegen is melegen is Izzitás Mentesen van szerelve. csak eddig tömités csere vólt és utánna is beindítottuk. és tökéletesen ment alapjárata Stabil még 600-/for perc en is. ha 1 nyagy nyomású csövet le veszünk akkor is kicsit eggyenletes, és elindúlt úgy is amikór új csövet tettünk fel mert elvólt repedve a régi. enyhén nyomta a gázolajat . új ólajvan benne 15W40. nem eszi az olajat-nem füstől bemelegeddés után. 3 perc ig füstöl úgy nagyjából. utánna nem
most Szét szedjük az Alját és a majd késöbb a tetejét is meg boncsuk, Ép engedem le a vizet. jelen idöjárásban égi tetö alatt megfelelő :) hát kormányt újra szimeringeztük mert folyt. nagy nehezen 2 merev csőt össze raktam az orbit kormányával. az is elveszett valahól a traktor vázán lehet. nem én Javította makkor hanem papám, volt keresés is meg kinlódás bontogatás. de vettünk egy másikat az is jó lett bele.
Sziasztok Adot egy Ifa 303 ZTFortschritt.
A motorjával kapcsolatban Ma be indítottam és Elfelejtettem a gázt vissza venni mivel elvólt zárva a tank-és alapjáraton pöfögöt utánna Fel pörgött de Nem sokat pörgöt 5 mp dúrván, mire észerevettem , és vissza ált alapjáratra, De utánna Elkezdet hangosan Kalapács a vas ütés hang menni. szerintem úgy járt mint a rokonunk IFa E514. ese az is Hangosan kalapált, szerintem valamelyik hengernél adja ezta ütés szerü hangot, elölről a 2. henger nél. adagoló felöl jopbban hallani éless. és kipufogó felöl csendesebben kopog.
Válasz mtz1221 #231. hozzászólásáraKiegészítő szűrőként szerelik a cr motorokhoz, keletebbre egyes márkákon alapfelszerelés, ott még a mienknél is vacakabb gázolajjal etetik öket...nem mintha nálunk nem lenne rá szükség! De a gyári sźűrők is kellenek hozzá!
Válasz Batka #230. hozzászólásáraOk kösz. Akkor durva szűrőnek jó lesz. Nem tudtam pontosan értelmezni a gyári oldalán levő tájékoztatót. "" A SEPAR 2000 egy vízleválasztó és üzemanyagszűrő könnyű dízel üzemanyagokhoz. Egy teljesen új, többlépcsős centrifugális rendszer 100%-os megoldást biztosít az üzemanyagban lévő víz és részecskék problémájára.""
Valakinek van e ilyen szűrője ??? Kérdés az lenne mit tud, adagolós motornál Ac elé vagy után kell rakni ??? Kell másik szűrő is, vagy elég ez magában ???
Válasz rigás #63. hozzászólásáraNa hát ilyen is van!
Több mint két év után meglett a kis rakodó shibaura motorjának hibája, na nem azért ilyen soká mert lusta voltam szétszedni, hanem mert öcsém nem engedte amíg nyáron 40 fokba hidegindítóval el tudta indítani. De most télen nem indult sehogy...
Eljött az én időm!
Na szóval a regulátorban elszakadt egy kis rugó aminek az a dolga, hogy indítási pozícióba tartsa a fogaslécet amíg a motor fel nem pörög és a röpsúlyok el nem kezdenek szabályozni.
Válasz Sanyee #225. hozzászólásáraTudod szarnak a környezetvédelemre a nagy nyugati vezérek, vizet prédikálnak és francia pezsgőt isznak Skót viskivel felváltva!
Válasz Ares 826 #222. hozzászólásáraKörnyezetvédelmileg van csak értelme.
Az egyik X márkánál elszólta magát a szerelő, hogy 5 ezer üzemóránként a kipufogó gáz szűrőt el kéne vinni felújítani meg 4 új injektor csere is kell. Cirka 3 millió kiadás 5 ezer üzemóránként.
Válasz rigás #221. hozzászólásáraSemmi de semmi értelme ennek az TIer követelménynek! Majd ott a Ruszkiknál a -40 ha nem indulna el a nyugati bürökratának a gépe és ott fagyna szarrá a gyerekeivel nem sok ideje maradna rá hogy milyen döntést is hozott amivel minket európaiakat szopatott!
Sziasztok. Valakinek esetleg rs09 eszközhordozóhoz van alkatrésze konkretan 1db hengerszett érdekelne. Használt jó is érdekel! A lényeg hogy alapméret közeli illetve 3vagy 4 gyűrűs legyen...
266 hozzászólás
Válasz mtz1221 #265. hozzászólásáraAzt hitték mindenevő!!!!!!!


Válasz IGábor #262. hozzászólásáratudtátok hogy beleejtettek valamit, és nem foglalkoztatok vele ?
Válasz IGábor #263. hozzászólásáraUtójára mikor még megvolt a323
Az axiálban lehetet kapni hftömítést lengyel szilikoncsíkost.
A kompresszor és a szívótorok közzé pedig szilikonos hűtőcsövet vágtam.
A " gyári rugós harmónikást" nekemis majdnem megette!
Válasz IGábor #262. hozzászólására
Sziasztok, Meglett a Ludas a 1-es henger Nekem legelöl van, kinek hólszámólja :) jól meg verte a dugót a darabka, pedig az eshete be amit legútob szétszedéskór bele eset a kompresszór bilincsel és lehet az eset bele darabja ? mimás kb. meg nem foglaloztunk vele eleget hogy kivegyem. :/ de nagy sszerencse hogy ment a motor. és nemlett nagy baja.
Minden rendben van a szelepekkel nem sérült ilyesmi, ami hibás is vólt az úgy másik hengerfejjel orvosoltuk olajat engedte bele a karterba. letört a Szelep csúcs, mármint am iben mozog, Vulkán kürt höz hassonlóan van kialakítva.
Válasz mtz1221 #259. hozzászólásáraHát,ha elgörbül a szelep, akkor nagy lesz a hèzag. Minden hèzag nemmehet el. Esetleg akkor,ha a fej megy lefelè,de annyit egy tömitès nem lapul. Szerintem rossz a vezèrlès,vagy nem jól forgatva állitott.
Válasz mtz1221 #259. hozzászólásáraVisz9nt jut eszembe egyszer a kombájnon elreped egy porlasztó cső, és nem volt itthon csak a 4 gengeresre való. Azt hittem nem érek be vele, úgy verte az az 1 rövíd cső. Bántamhogy nem kötöttem rá egy kannát, és jöttem be vele 5 hengerrel.
Válasz .Richard. #258. hozzászólásáraMondja hogy elment a szelephézag pár nappal az állítás után. Szerintem elbacta első állításkor, és belevert neki.
Válasz medikus #257. hozzászólásáraMert utolèrte 4ezres fordulaton a kipufogó szelepet. Vagyis, mekkora fordulat az,mikor már nincs idelye bezárni?
Válasz R Sándor #256. hozzászólásáraNe találgassatok! A probléma a felpörgés után jött elő!!
Válasz IGábor #254. hozzászólásáraMert akkor is rossz a járása egy dizelnek ha nem egyforma hosszúak a nyomócsövek. Azért kérdeztem./Csak találgatunk itt messziről hatha bejön valamelyik/
Válasz IGábor #254. hozzászólásáraVedd le a hengerfejet!
Válasz R Sándor #250. hozzászólására Nem mértük meg, Öket, Amikor felraktuk akkor Le légtelenítette magát a Az adagoló rendszer, utánna minden Jónak bizonyúlt
Válasz R Sándor #252. hozzászólásáraHogy megnézze mi kopog! A becsepegéstől nem kopog!
Válasz Ares 826 #251. hozzászólásáraAzt írta lecserélt egy olajcsovet azért kérdeztem hogy egyforma hosszú e Mondjuk én se értem miért akarja levenni a hengerfejet, inkább a fejszelepet kéne megnézni hogy jó e
Válasz R Sándor #250. hozzászólásáraElőtte jó volt azt írta csak miután felpörgött z után jött a hang! Én nem venném le a hengerfejet először porlasztókat szedném ki azokat megnézni s beállítani újból ha szar a csúcs akkor cser! De nem levenni a hengerfejet!


Válasz IGábor #243. hozzászólásáraA nyomó csövek egyforma hosszúak??!!
Válasz .Richard. #244. hozzászólásáraAkkor füstölne!
Válasz IGábor #247. hozzászólásáraAz egyszerűbb dolgokkal kezd. Fejszelep, porlasztó. Ha azok jók,lehet keresgèlni.
Válasz .Richard. #246. hozzászólásáralevettük alúl a Teknöt és minden rendben találtunk, Másnap Henger fejet vesszük le, és ellenörizzük, Ma ellenöriztem a hézagot és szorosabb vólt mint kéne, lehet nemzárt jól? lehet szarúl álítottam be mérövel Vólt, csak nemvólt minegy mikor nyom az adagoló rugójánál, és mikor szabad álítani.
De némelyik anya csavar úgy bevan szorúlva elég ki engedni öket. Másik Ifán volt 1 mm is hézag, némelyik szoros némelyik nem . Azt is beálítottuk, Amire kel de inditani nem Inditottuk mivel Azon levő ön indítot levettük ami volt másikon szét rohadt. cserés, van 2 szar amiböl javitunk 1-et jóra. 
Válasz IGábor #245. hozzászólásáraNyomocső egyenkènt meglazit,alapjáraton. Amelyiknèl elhagyja, akkor porlasztó vagy,adagoló javit. Porlasztó lehet jó,de hamarabb kiderül ha meg van nyomtatva mint az adagolót elvinni valahova.
Válasz .Richard. #244. hozzászólásáraIgen Pontosan ilyen hangot add adagoló felöl, másik Oldalt csendesebb tompább

Válasz IGábor #243. hozzászólásáraLehet fejszelep is,ha szar becsepeg,így olyan mintha kalapáccsal ütnèk.
Szelephézag-elö Írt ra álítottuk be mérövel, szívó 0,30 mm kipufogó 0,40mm olajnyomás Jó 3-bar Könyen indúl. 3 hidegen is melegen is Izzitás Mentesen van szerelve. csak eddig tömités csere vólt és utánna is beindítottuk. és tökéletesen ment alapjárata Stabil még 600-/for perc en is. ha 1 nyagy nyomású csövet le veszünk akkor is kicsit eggyenletes, és elindúlt úgy is amikór új csövet tettünk fel mert elvólt repedve a régi. enyhén nyomta a gázolajat . új ólajvan benne 15W40. nem eszi az olajat-nem füstől bemelegeddés után. 3 perc ig füstöl úgy nagyjából. utánna nem
de vettünk egy másikat az is jó lett bele.
most Szét szedjük az Alját és a majd késöbb a tetejét is meg boncsuk, Ép engedem le a vizet. jelen idöjárásban égi tetö alatt megfelelő :) hát kormányt újra szimeringeztük mert folyt. nagy nehezen 2 merev csőt össze raktam az orbit kormányával. az is elveszett valahól a traktor vázán lehet. nem én Javította makkor hanem papám, volt keresés is meg kinlódás bontogatás.
Válasz IGábor #237. hozzászólásáraNyisd ki a tankot, és levegőztesd először ki rendesen.
Válasz IGábor #237. hozzászólásáraEngedd meg a nyomó csöveket egyesével és mindjárt meg lesz a bűnös, füstje milyen?
Válasz medikus #238. hozzászólásáraUtolèrte a szelepet? Függőlegesek nem? Ha görbe beleèrhet a dugó?
Válasz IGábor #237. hozzászólásáraSzelephézag?
Válasz IGábor #237. hozzászólásáraOlajnyomás jó?
Sziasztok Adot egy Ifa 303 ZTFortschritt.
A motorjával kapcsolatban Ma be indítottam és Elfelejtettem a gázt vissza venni mivel elvólt zárva a tank-és alapjáraton pöfögöt utánna Fel pörgött de Nem sokat pörgöt 5 mp dúrván, mire észerevettem , és vissza ált alapjáratra, De utánna Elkezdet hangosan Kalapács a vas ütés hang menni. szerintem úgy járt mint a rokonunk IFa E514. ese az is Hangosan kalapált, szerintem valamelyik hengernél adja ezta ütés szerü hangot, elölről a 2. henger nél. adagoló felöl jopbban hallani éless. és kipufogó felöl csendesebben kopog.
Válasz Tobszi #232. hozzászólására
Válasz Batka #233. hozzászólására
Válasz mtz1221 #231. hozzászólásáraKiegészítő szűrőként szerelik a cr motorokhoz, keletebbre egyes márkákon alapfelszerelés, ott még a mienknél is vacakabb gázolajjal etetik öket...nem mintha nálunk nem lenne rá szükség! De a gyári sźűrők is kellenek hozzá!
Válasz mtz1221 #229. hozzászólásáraSzívóoldalon van, a vizet és a durva szennyeződést válassza le de kell utána még szűrő!
Válasz Batka #230. hozzászólásáraOk kösz. Akkor durva szűrőnek jó lesz. Nem tudtam pontosan értelmezni a gyári oldalán levő tájékoztatót. "" A SEPAR 2000 egy vízleválasztó és üzemanyagszűrő könnyű dízel üzemanyagokhoz. Egy teljesen új, többlépcsős centrifugális rendszer 100%-os megoldást biztosít az üzemanyagban lévő víz és részecskék problémájára.""
Válasz mtz1221 #229. hozzászólásáraEz elsősorban vizleválasztásra van, ugyan van benne még egy szűrőelem, de önmagában kevés lesz.
Valakinek van e ilyen szűrője ??? Kérdés az lenne mit tud, adagolós motornál Ac elé vagy után kell rakni ??? Kell másik szűrő is, vagy elég ez magában ???

Válasz rigás #227. hozzászólásáraNekem az a "steril" tisztaság tetszik, egy porszemet nem látok!
Válasz rigás #63. hozzászólásáraNa hát ilyen is van!



Több mint két év után meglett a kis rakodó shibaura motorjának hibája, na nem azért ilyen soká mert lusta voltam szétszedni, hanem mert öcsém nem engedte amíg nyáron 40 fokba hidegindítóval el tudta indítani. De most télen nem indult sehogy...
Eljött az én időm!
Na szóval a regulátorban elszakadt egy kis rugó aminek az a dolga, hogy indítási pozícióba tartsa a fogaslécet amíg a motor fel nem pörög és a röpsúlyok el nem kezdenek szabályozni.
Válasz Sanyee #225. hozzászólásáraTudod szarnak a környezetvédelemre a nagy nyugati vezérek, vizet prédikálnak és francia pezsgőt isznak Skót viskivel felváltva!

Válasz Ares 826 #222. hozzászólásáraKörnyezetvédelmileg van csak értelme.
Az egyik X márkánál elszólta magát a szerelő, hogy 5 ezer üzemóránként a kipufogó gáz szűrőt el kéne vinni felújítani meg 4 új injektor csere is kell. Cirka 3 millió kiadás 5 ezer üzemóránként.
Válasz shazi #223. hozzászólásáraA szakál metál régi korrekt cég. A tatait nem ismerem.
Monjuk szerintem már egyik sem olcsó.
hello!
Budaörsi szakál metál motorfelújítósokkal van valakinek tapasztalata? mik a vélemények? illetve a tatai perfekt kft esetleg?
Válasz rigás #221. hozzászólásáraSemmi de semmi értelme ennek az TIer követelménynek! Majd ott a Ruszkiknál a -40 ha nem indulna el a nyugati bürökratának a gépe és ott fagyna szarrá a gyerekeivel nem sok ideje maradna rá hogy milyen döntést is hozott amivel minket európaiakat szopatott!
















Tessék nektek némi lazításul Oroszhoni "Euro 6-os" dieselek indítása.
Ezekkel is etetik a kormot, mármint a kezelőkkel.
Válasz Sanyi #219. hozzászólásáraIgen,van Rs fórum!
Válasz medikus #218. hozzászólásáraIt a forumba vagy mere
Válasz vinchi #217. hozzászólásáraRs 09 oldalán keresd!Külföldi oldalakon találsz új alkatrészt is!Ott szoktak linkelni!
Sziasztok. Valakinek esetleg rs09 eszközhordozóhoz van alkatrésze konkretan 1db hengerszett érdekelne. Használt jó is érdekel! A lényeg hogy alapméret közeli illetve 3vagy 4 gyűrűs legyen...