Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések - Mindörökké Belarus! 

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #50842 csferri | 2017-05-25 22:30:48

    Válasz mtz1221 #50840. hozzászólására

    Ja ,meg egy jó pár ezressel többsmile whistling

  • Válasz » #50841 mtz1221 | 2017-05-25 22:08:51

    Válasz kislaszlotamas01 #50839. hozzászólására
    A hátsó kerék 15.5/38-as?Egy nyomba mennek az elsővel ?

  • Válasz » #50840 mtz1221 | 2017-05-25 22:06:53

    Válasz csferri #50836. hozzászólására
    De előtte ülj bele egy 1523.3-ba is.Én nem mertem megengedni magamnak,de az egy teljesen más kategória.Hi-low váltó,bosch hidraulika lengéscsillapítással ,kézre eső kezelőszervek közepén az ülés kormány 3x komolyabb hang és porszigetelés stb.

  • Válasz » #50839 kislaszlotamas01 | 2017-05-25 20:31:11

    Mai móka 820.4

  • Válasz » #50838 Juhász Gyula | 2017-05-25 20:13:16

  • Válasz » #50837 Juhász Gyula | 2017-05-25 20:11:45

  • Válasz » #50836 csferri | 2017-05-25 19:43:10

    Válasz mtz1221 #50835. hozzászólására


    Ok. Köszi, még csak agyalás van, de lehet őszre meglépem.

  • Válasz » #50835 mtz1221 | 2017-05-25 13:18:28

    Válasz mtz1221 #50834. hozzászólására
    Meg ezeknek a blokk,váltó,difije
    (hátsó féltengelyt,meg turbót kivéve) ugyan az mint a 212 lovas 2022.3-soknak.Ez szerintem mindent elmond.

  • Válasz » #50834 mtz1221 | 2017-05-25 13:14:46

    Válasz csferri #50833. hozzászólására
    A csizmás 82-est jobban szeretem vezetni földes úton.1800 kilós grubert meg ekét viszek vele,a hidraulikus része tökéletes.2011 től nincs gond a .3-sok melegedésével,6 literrel nagyobb hűtőt kaptak.Újkorában átkel az összes csavart húzni(a 6-8-asok voltak rendesen meghúzvasmile hammer),meg a olajszínt ablakokat,átkenni piros szilikonnal.Nekem eddig olajfolyás mentes .grammer ülést alkudj bele,biztos sokat segítene.

  • Válasz » #50833 csferri | 2017-05-25 12:23:18

    Válasz mtz1221 #50832. hozzászólására
    A 4 hengeres MTZ-k-től is hangosabb,durvább,kényelmetlenebb? Kellene valami nagyobb gép, a 4 hengeres nem nagyon bírja az agrion szemenkénti vetőgépet, gyenge a hidraulika felfüggesztés ,valami mindig szakad az idén 3x tettem le ebből 1x kövesútonsmile sweatdrop utoljára a munkahenger szár végéről a menetet tépte le , pedig van segédemelő is.Meg amúgy sem ártana 1 nagyobb 6 hengeres gép, ezért agyalok. A .3-as műanyagos jobban bírja a nyári melegben való nyúzást?

  • Válasz » #50832 mtz1221 | 2017-05-25 11:21:08

    Válasz csferri #50831. hozzászólására
    Szia lemezes van,3300 órával,két kardán kereszt meg 1 fejpakolás cserével(ami a garanciások sara).A pumpa ha meg van piszkálva,akkor a 160 lovas márkásokat kerülgeti.A seb váltó elosztása nagyon rossz,pl ha 9 km/h sebességgel,szántasz akkor ha az irányváltó áthúzod 15 km/h val menne hátra(ezért EBBEN a sebességben pl VF eke használhatatlan),A hidraulikája nagyon jó,két 100as henger mindent felemel.A helyzet szabályzója jó,az erőszabályzó az használhatatlan.A fogyasztását nem merem leírni.Előtte perkins 6 hengeres holdját átlagában 16 literrel,ez meg 13-al szántja.A tsz ben,12000 óránál cseréltek,bennük váltó meg motrot.Nálunk a legnagyobb számban eladott traktor.A nyári 35 fokos melegeket a .2-es nem szereti,kevés literes a hűtő.Egyik felem nagyon nem szereti(hangos durva,kényelmetlen),az eszem meg igen(erős,jó fogyasztású,gyakorlatilag tönkretehetlen mint a régi 50-esek).smile oops

  • Válasz » #50831 csferri | 2017-05-25 06:54:39

    Válasz mtz1221 #50828. hozzászólására

    Szia , a 1221-el érdemes foglalkozni, jó gépek ezek,neked lemezes vagy műanyagburkolatos van? Írj már róla tapasztalatot.

  • Válasz » #50830 _NB_ | 2017-05-25 02:37:50

    Válasz Juhász Gyula #50827. hozzászólására




    Internyet 1025 angol kezelési 159.oldal

    1025 kuplung / tengelykapcsoló

    Tehát a rajz szerint
    - a két tárcsa rövidebbik fele van össze felé
    - a kiemelőkarok vége ami a csapággyal találkozik 14±0.5mm vastag lehet
    - ha jól értem akkor a kiemelőkarok síkbeli eltérése nem lehet több 0.3mm-nél
    - a kinyomókarok és a csapágy között 3mm hézag van

    link 2

    link 3

    Amúgy volna hozzá egy célszerszám

    link 4

    ha hinni lehet az irománynak akkor a
    БЕЛАРУС-1025/1220/1221/1523
    egykaptafa

    БЕЛАРУС-1025/1220/1221/1523 központosító

    Itt van egy részletesebb angol leírás a 74.oldaltól ahol a központosító használata is le van írva(75.oldal)
    1523... angol kezelési

    ha valamit benéztem bocs

  • Válasz » #50829 mtz1221 | 2017-05-24 20:36:32

  • Válasz » #50828 mtz1221 | 2017-05-24 20:35:03

    Válasz Juhász Gyula #50827. hozzászólására
    A villákat úgy állítsd hogy alaphelyzetben,a le sikolt végük párhuzamos legyen a kinyomócsapággyal.A tárcsák (ha jól emlékszemsmile sweatdrop)mindkettőnél a hosszabb rész a traktor felé néz.

  • Válasz » #50827 Juhász Gyula | 2017-05-24 19:22:25


    Sziasztok!
    Érdeklődni szeretnék, hogy tud-e segíteni valaki. 1025-ös mtz két tárcsás kuplungszerkezeten a villákat hány mm re kell beállítani. A tárcsák hogyan vannak betéve merre van a hosszabik agyrész.

  • Válasz » #50826 traktoros82 | 2017-05-24 19:20:11

    Üdv kolegák!
    Nos tudna nekem valaki segíteni az öninditó relé felrakásában/bekötésében? eddig enélkül volt a bekötés..ki is nyírta egy huzamosabb idő után az indító kapcsolom és nem indított magában.

  • Válasz » #50825 .Richard. | 2017-05-24 10:31:17

    Válasz bandigh #50823. hozzászólására

    Fogaslc szorul,igazsàgtalanok az elemei,nem egyformán nyomnak,vagy a szabàlyzò ilyen szar.

  • Válasz » #50824 a2457 | 2017-05-24 10:10:55

    Válasz bandigh #50823. hozzászólására

    hogy a tiéd miért csinálja nemtudom, enyémnél be kellett lőni az adagolót és csak nagyon alacsony fordulaton jár úgy azóta.
    ezertől pedig olyan sima mint egy személyautó.

  • Válasz » #50823 bandigh | 2017-05-24 09:55:28

    Mtz 550 motor miért csinálja alapjárattól olyan 1/3 fordulatig, terheleenül ezt a klasszikus traktor prüttyögést, hogy Rám-pám-pám-pám? smile laugh

  • Válasz » #50822 csoppika | 2017-05-23 19:50:46

    Válasz Koszto #50821. hozzászólására

    Általában a féltengely csúszkál a csapágyban. Mivel ez seeger gyűrű fogja csak, az is befele nem engedi...amerre nemigen tud menni...smile sweatdrop

  • Válasz » #50821 Koszto | 2017-05-23 19:42:03

    Tiszteletem urak! Olyan kérdésem lennem hogy gumicserekor mikor levettük a kereket észrevettem, hogy a jobb hátsó féltengely hosszirányban kb 2-3 cm-t lötyög. Eddig is volt némi olajfolyás, de arra gyanakodtam, hogy csak a simering ment ki, de sajnos nem. Ezzel kapcsolatban kérdeznék, hogy elég e a csapágyakat cserélni, vagy maga a féltengely is sérülhet? 550-esről lenne szó, 90-es évjáratú. Válaszotokat előre is köszönöm!

  • Válasz » #50820 mgszerelo | 2017-05-22 20:15:00

    Sziasztok, összeraktam a TZ4K váltót 3-4 közt nem találom az üres állást valammit rosszul raktam bele???? Kérlek probáljatok válaszolni.smile helpsmilie

  • Válasz » #50819 atis020 | 2017-05-22 07:04:52

    Válasz mtz1221 #50816. hozzászólására
    Szia !
    Egyutas munkahenger van a homlokrakodón de minden körön visszaenged.
    Ezért gondolnék én a vezértömbre

  • Válasz » #50818 vénkabi | 2017-05-22 05:54:35

    Válasz Claaastra #50814. hozzászólására

    Persze, természetes. Csak úgy értettem, hogy gyártásból most kikerült. De mégis dühítő, hogy rendel az ember egy új alkatrészt, és kap olyan valamit ami semmire sem jó. Hogy vannak ezek minőségileg ellenőrizve? Ez lett a magyar ipar?

  • Válasz » #50817 a2457 | 2017-05-21 22:57:40

    Válasz atis020 #50815. hozzászólására

    nem kizárt hogy átereszt a munkahenger.

  • Válasz » #50816 mtz1221 | 2017-05-21 21:01:43

    Válasz atis020 #50815. hozzászólására
    Először talán nyomást kellene mérni.A munka henger 2 irányú ?Nem ott van a baj ?

  • Válasz » #50815 atis020 | 2017-05-21 20:57:21

    Sziasztok !
    Szerintetek a vezértömb lehet kopott a traktoron ?
    Mióta megvan ez a vezértömb van rajta. Eredetileg visszacsapó szelepek voltak rajta de nem lehetett óvatosan használni ezért kiszedtük belőle a visszacsapókat. Viszont ma már ahogy pakoltuk a bálákat szinte alig tudta megemelni illetve folyamat visszaengedte a homlokrakodót.
    Ha hült az olaj akkor egy darabig egész tűrhető. Nemrég lett benne olaj cserélve. Ugyan olyan van benne mint volt.
    Valakinek valami ötlete ? Ki kellene cserélnünk a vezértömböt ?
    Köszi előre is :)

  • Válasz » #50814 Claaastra | 2017-05-21 19:05:34

    Válasz vénkabi #50813. hozzászólására

    Dezső bátyó,gyári,biztos nincs,hiszen 27-éve bezárták a gyárat,a gyári "német"itt készül a falunkban(ja város 5 éve)

  • Válasz » #50813 vénkabi | 2017-05-21 18:34:02

    Válasz Sötét Paraszt #50812. hozzászólására
    Megoldódni látszik a kérdés, mert másik pótkocsival tökéletesen működik.
    Amit nem akartam elhinni: a vadi új gyári pótkocsi fékszelep orrán-száján ereszti a levegőt és b...ik működni!
    Csak ez belekerül 3 napba meg 3 postafordulóba!

  • Válasz » #50812 Sötét Paraszt | 2017-05-20 21:03:01

    Válasz vénkabi #50810. hozzászólására

    Mink áttetük a régi fékerőszabályzót az új szelepre oszt jó lett.

  • Válasz » #50811 medikus | 2017-05-20 20:43:42

    Válasz Mtz 550E #50805. hozzászólására
    98.5 celsius fokig,bármilyen tempóval!smile lol

  • Válasz » #50810 vénkabi | 2017-05-20 19:33:42

    Válasz csoppika #50809. hozzászólására

    Mindegy, hogy a kar "0" félterhelés, vagy teljes terhelés állásban van, fel sem tudja tölteni a tartályt a pótkocsin, mert ahogy a traktorból ráengedem a levegőt, azonnal ereszti el a pótkocsi fékszelepe.

  • Válasz » #50809 csoppika | 2017-05-20 18:51:28

    Válasz vénkabi #50808. hozzászólására

    A kart tekergetted?(hülye kérdés...)
    Ugye van nyitott állása. Nem tudom bekötve honnan mit mennyit enged el a köcsögök levegőjén kívül...

  • Válasz » #50808 vénkabi | 2017-05-20 18:33:31

    82-es szergej után van egy IFA pótkocsim, ami ugye légfékes. A szabvány karos fékszelep van rajta.
    Amikor rányitom a levegőt akkor a fékszelep nagyobb hengere alján elmegy a levegő, de a traktorból is.

    Feltettem egy vadi új fékszelepet a pótkocsira, ez pedig a kisebbik, a karnak a hengere alján engedi el a levegőt, de a traktorból is.
    Mind a két fékszelep rossz, vagy a traktor fékszelepe működik rosszul? Vagy én vagyok béna?

    Aki tudja a megoldást, kérem homályosítson fel!

  • Válasz » #50807 ..MZ/X.. | 2017-05-19 21:02:20

    Válasz Mtz 550E #50805. hozzászólására

    Parkett fordulat, aztán a zúzandó anyag mennyiségétől, tereptől függően 1-10km/h.

  • Válasz » #50806 jasi | 2017-05-19 19:43:44

    Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy mtz 9,5x42 művelőkerék guminyomása mennyinek kell lenni? mert nem találom a gumin feltüntetve az értéket.

  • Válasz » #50805 Mtz 550E | 2017-05-19 19:36:24

    Hali!
    Tudom hogy nem ide tartozik de máshol nem találok róla semmit!
    Mtz 552 2m-es kalapácsos mulcsozóval milyen sebességgel lehet dolgozni és fordulattal? Köszönöm!

  • Válasz » #50804 a2457 | 2017-05-19 19:13:56

    Válasz lakatos gabesz #50803. hozzászólására

    jól beszél az adagolós, támogatom.

  • Válasz » #50803 lakatos gabesz | 2017-05-19 16:29:53

    Válasz ..MZ/X.. #50802. hozzászólására

    Rendben akkor nem bántom nem eszik semmi olajat az olajnyomása 3-om hideneg 3 felet van.az adagolót viszem adagoloshoz de azt mondta így hogy marad a hüvely a régi akkor nem turbós porlasztót rak bele hanem valami 140 fokos szögüt meg 190 bára állítja csak így amúgy 200-220 bar lenne.az adagolot viszont teljesen átalakitja túrbósra azt mondja meg kap membrán szabályzó fedelet is.a hüvely dúgok még a gyáriak vannak benne igaz 3300 üzemorás de még erős olajat nem eszik igaz nem is dolgozott az öregnél sokat 30ha èvente meg csak kaszált potot huzott meg balázott talajmunkát ezzel ritkán csinált 95 évjáratú amúgy meg agrokeres viszont lehet ez a hüvej jobb minőségű mint a mostaniak.

  • Válasz » #50802 ..MZ/X.. | 2017-05-19 16:17:26

    Válasz lakatos gabesz #50799. hozzászólására

    Ha nem eszi az olajat és tényleg jó akkor nem szabad bántani. Rá a turbót, adagolóra ráállítani, vagy átalakítani turbósra, turbós porlasztócsúcsok, hűtőrendszer kimos, 6-os lapát felszerel. Megy ezzel, aztán ha már nyekken a motor komplett hüvely-dugó csere.
    Olajnyomásra figyelj, mert ha nem jó hamar vége a turbónak.

    MTZ-nél alapszabály, hogy ami jó és működik rajta ahhoz a világért sem nyúlunk hozzá. Még ha a legnagyobb precizitással is rakod össze újból, piszok nehezen tudod összehozni ismét jóra. Az alkatrészek szarok, még a gyárinak is nagy a szórása minőségben és méretben is.

  • Válasz » #50801 ..MZ/X.. | 2017-05-19 16:11:32

    Válasz lakatos gabesz #50795. hozzászólására

    Mondom, hogy a 2,7-es is simán beindítja, ilyen időben egy 70-80Ah-s akksi is elég neki.
    Kábeleket kompletten cseréld le, hegesztő kábel bevált, tökéletes ide, 25 vagy 35-öst vegyél. A sarukat ne csak összesajtold, hanem forraszd is le.

  • Válasz » #50800 lakatos gabesz | 2017-05-19 15:57:09

  • Válasz » #50799 lakatos gabesz | 2017-05-19 15:56:21

    Uraim turbos dugattyút bele lehetne tenni ebbe a hüvelybe ami most van benne vagy csak hüvelyel együtt érdemes?turbót vettem az mtzre a motorja még nagyon jó nem eszi az olajat de gondoltam ha lehetne hogy a hüvelyeket nem kellene kidobni és bele lehetne rakni a turbós dugattyút akkor kicserélném.válaszotokat előre is köszönöm!

  • Válasz » #50798 dávidka234567 | 2017-05-19 12:14:56

  • Válasz » #50797 medikus | 2017-05-18 21:01:34

  • Válasz » #50796 dávidka234567 | 2017-05-18 20:35:37

    Udv olyan kérdésem volna hogyan kell kicserélni 80kisfülkésen nem oldalváltoson a reteszelő golyokat+rugokat lekelvenem a válto fedelet? Mert kisobálja a negyediket

  • Válasz » #50795 lakatos gabesz | 2017-05-18 19:07:26

    Válasz ..MZ/X.. #50794. hozzászólására
    Nem alakitom át 24v-ra hanem veszek egy magneton 3.2kw önindítót meg a kábelekre rakok új sarukat meg az aksit ís megnézem fejenként hány amperórásak.

  • Válasz » #50794 ..MZ/X.. | 2017-05-18 13:36:37

    Válasz lakatos gabesz #50793. hozzászólására

    Párhuzam kapcsolóval van megoldva. Maga a gép rendszere 12V és csak az indítás 24V-os.

    Ne kínlódj annyit, a mostani magneton is be kell, hogy rúgja ha rendben van. Nekem is van ilyen 2,7kW-os és a romhalmaz udvaros 80-ast télen is belöki ha jó az akksi benne.

  • Válasz » #50793 lakatos gabesz | 2017-05-18 11:38:43

    Az hogy lehet hogy ha egy 892.2 traktoron 24v 2.7kw iskra önindító van rajta és csak 12voltos a rendszer?nincs baja az önindítónak hogy nem 24 voltos az inditás?egy ismerőst kérdeztem azt mondja neki így van a 892.2 traktoron.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogama Kft
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
CONOW HW Pótkocsi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Golden Lube Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Hungarpol Sp.z o.o.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bioenergia Massza Kft.
Bohr
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
Interat Zrt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kukoricavetőmag.hu Kft.
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Markó István Egyéni Vállalkozó
Mega-LKW kft.
Metal-Sheet Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sokoró Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
TRAKMAX Gépcentrum
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.