Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések - Mindörökké Belarus! 

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #50557 Vinkó75 | 2017-04-26 16:23:38

    Válasz Vinkó75 #50556. hozzászólására

    Múltkor berakott képeim közt, hasonló tünetek voltak ott kartergáz is volt, valamint sumákoló henger. Ott a csapszeg "szántotta" a hüvelyt. Az az a csapszeg már darabokban volt mire be ált a "gyóntatószékbe." smile laugh

  • Válasz » #50556 Vinkó75 | 2017-04-26 16:19:48

    Válasz Maszek Zs #50550. hozzászólására

    Ma ugyanígy jártam. Már akartam szólni a tulajnak jöhet érte. (sima lámpa cserék némi ráncfelvarrás és mehetne műszakira.) közben a tulaj hozta az új csúcsokat. Nézzünk rá, rég volt alapon. Nem voltak nagyon rosszak, de ráfért a csere. Szépen jár a moci egyszer csak furcsa hang... "füst". Odahúzom a gázt olyan mid mikor kihagy egy henger. Nyomócső lazít a hármasnál nem reagál. Mondom porlasztó szívat ? Kiveszem az jó..holnap bontás.

  • Válasz » #50555 Petiiii | 2017-04-26 12:17:15

    Sziasztok erdeklődnèk mtz 50esbe milyen hűvelygarniturat erdemes venni?

  • Válasz » #50554 a2457 | 2017-04-26 00:56:48

    Válasz ..MZ/X.. #50553. hozzászólására

    és a helyzet nemigen akar javulni.
    mondjuk azt veszem észre hogy az a pár ember akit sikerült megfűznöm a jobb cuccokra tényleg keresi őket. meghát muszály, ha idehoznak valamit hogy nem akarom e esetleg ... hát akarom , de hulladékot nem teszek be, mert nem merek. veszélyes. most magamnak hoztam motortartó nyulványt, hát olyan vállas hogy nevetséges. ráadásul a megmunkált része egy kicsit sem volt síkban. szóval 28 ezerért elhozom az új tartó darabját, meg egy 5 ös volt egyből a gépmunka ami ráment hogy használható legyen. legközelebb legyártom magamnak inkább.
    nevetséges hogy új alkatrészeket egyből javítani kell.

  • Válasz » #50553 ..MZ/X.. | 2017-04-26 00:09:45

    Válasz a2457 #50537. hozzászólására

    smile thumbupsmile thumbup
    Az ilyen miatt durran el az ember agya. Volt már olyan első hajtás kardánom ami talán 5 órát ha elment, aztán leverte a teknőt a nyomorultról. Fos módon félrevarrták a villát, aztán menet közben gondolt egyet és elindult kirándulni.
    Most a ráérősebb javításokhoz megpróbálom Hortról hozatni az alkatrészt. Kíváncsi vagyok, hogy a fullfull gyárinak mondott motyó mit mutat.smile unsure

  • Válasz » #50552 a2457 | 2017-04-25 23:06:12

    Válasz Maszek Zs #50550. hozzászólására

    a hirtelen nagy kartergáz olyasmi amit szerintem.. hát nemtudom hogy tud e csinálni adagoló. én magamrészéről belenéznék, hengerfejet levenni/visszatenni (új tömítéssel. mindíg.) ha rutinos az ember akár délelőtt meg is oldható. akár.

    de a kompressziómérés, illetve nyomatás levegővel szintén jó ötlet, végülis ki fogja dobni hogy mi a baj.

  • Válasz » #50551 .Richard. | 2017-04-25 21:02:21

    Válasz Maszek Zs #50550. hozzászólására

    porlasztónál megnyomatod a hengereket,vagy,kompressziót mérj. Nyomatás egyszerűbb. Addig ne is bonts szerintem.

  • Válasz » #50550 Maszek Zs | 2017-04-25 20:59:25

    a2457;Vinkó75;Pisti;Gabika82
    Remélem nem hagytam ki senkit smile biggrin
    Kössz mindenkinek,ha azt mondjátok akkor nem is nézem meg az adagolót. Inkább a tömítésnél keresem a hibát.{:sweatdro:}smile sweatdrop Erre most nagyon nincs időm smile cursing De hát ez van!!

  • Válasz » #50549 dagadtmadar | 2017-04-25 20:47:01

  • Válasz » #50548 gabika82 | 2017-04-25 19:27:50

    Válasz Vinkó75 #50546. hozzászólására

    Igy igaz multkor haverom gépén is ez volt a turbó szivó ágán nyomta a meleg levegőt olyan volt mintha nm ment volna minden henger és kartergáz megnött és a hiba oka

  • Válasz » #50547 ...:::Pisti:::... | 2017-04-25 17:43:57

  • Válasz » #50546 Vinkó75 | 2017-04-25 16:16:02

  • Válasz » #50545 laszlofeher95 | 2017-04-25 15:52:28

  • Válasz » #50544 a2457 | 2017-04-25 15:41:08

    Válasz Maszek Zs #50543. hozzászólására

    nem lehet hogy gyűrűtörése lett neki ?

  • Válasz » #50543 Maszek Zs | 2017-04-25 15:37:21

    Üdv!
    Van nálam egy 80-as munka közben egyszer csak "állítólag" nagyon kéken kezdett füstölni+kartergáz megemelkedett+ a légszűrőn mintha nem szívott volna hanem nyomta volna a levegőt. Ennyit mondott a gazda. Amit én látok olyan a járása mintha nem menne az összes henger. Meg néztem a szelep hézagot rendben!! Kipucoltam a üzemanyagrendszert porlasztót ma vissza rakom nem változik meg nézem az adagolót. Más nem jut eszembe. Járt már így valaki? Aki igen mit csinált vele? Vagy mit kéne meg nézni?

  • Válasz » #50542 .Richard. | 2017-04-25 12:58:15

  • Válasz » #50541 Full Random | 2017-04-25 09:02:51

    Sziasztok)
    Ahol a gázkar (rudazat) belép az adagolóba ott kifolyik hamar az adagolóból az olaj. Az hogyan orvosolható? Kell hozzá adagolós szakember?

  • Válasz » #50540 fexco | 2017-04-25 08:29:23

    Válasz laszlofeher95 #50534. hozzászólására

    belefér,de ha kicsit nagyobb az állomány,a gumik szélei zöldek lesznek teljesen.szóval be de nem simán.pnt az az 5-6centi,amivel összébb mehetne.ha biztosra akarsz menni,szereld átt a felnit.

  • Válasz » #50539 lakatos gabesz | 2017-04-25 01:34:16

    Válasz dagadtmadar #50530. hozzászólására

    Esetleg meg tudnád osztani megint mert.valamit el nyomhattam eltünt minden katalogus.bocsánat valamit.elcsesztem.előre is nagyon köszönöm!

  • Válasz » #50538 Zoltán Rózsa | 2017-04-24 23:03:10

    Kérem írjátok meg a számát melyik tömítés rossz.
    Köszönöm

  • Válasz » #50537 a2457 | 2017-04-24 23:00:05

    Válasz ..MZ/X.. #50519. hozzászólására

    ne is mond... újjítottam eggyet de az istenért nem tudtam betenni a helyére, aztán egy fél nap után jöttem rá hogy nem központosan van a bolygókerék közepén a luk.......
    node nem is ezen húztam fel magam, hanem azon hogy hogyan tudták legyártani úgy. arról nem beszélve hogy a legtöbb fogaskeréken látszik, hogy az evolvens fogalma nem tisztázott ott amerre készültek. esküszöm egy edzettebb kis kínai lángvágóval szemre jobb fogaskereket csinálna álmában mint amiket lehet néha látni mint új eredeti alkatrész.
    egy hányinger az egész.

  • Válasz » #50536 Zoltán Rózsa | 2017-04-24 22:56:03

    Üdv mindenkinek.
    Szeretném kérdezni csatoltam képet is a helyzetszabázóbol szívárog az olaj a szabályzó kar felöl oldalon .
    Ott van egy kis dekni 4 csavar fogja amiböl jön ki a szabályzó rudazat.
    Az mögött van egy szimering és az a kopott?????Vagy még beljebb kell haladni
    Van rajzom de nem igazodok ki rajta
    A javításhoz célszerű levenni a kereket????
    Köszönöm a válaszokat

  • Válasz » #50535 Tobszi | 2017-04-24 21:26:39

  • Válasz » #50534 laszlofeher95 | 2017-04-24 21:22:38

    Tisztelt fórumozók. Következő kérdésre szeretnék választkapni. Azaz, hogy a széles merev hidas MTZ befére e szerelés nélkül a kukorica sorba kapáláskor. Azt tudom hogy a keskeny hidas (keskenyebb) az befér gond nélkül. De a széles hidas 10-12cm-el szélesebb. Válaszukat előre is köszönöm.

  • Válasz » #50533 Jakabjóska | 2017-04-24 20:58:59

    Válasz Mtz 550E #50531. hozzászólására

    Annyira, hogy ne szakadjon el.

  • Válasz » #50532 Jakabjóska | 2017-04-24 20:57:51

    Válasz sooty #50526. hozzászólására

    Ilyen, mikor nem olvasom el amit írok: előlről ütve jön ki. Az elgondolásod jó, de nem biztos, hogy kivitelezhető. A tlt tengely elől csapágyban, hátul meg egy tűgörgőben van, ami nem szívesen jön ki, csak ütésre.
    Amúgy a kuplungnál a kis ablakon nem sok hely van szerelni

  • Válasz » #50531 Mtz 550E | 2017-04-24 20:03:03

    Hali!
    Eltört a hátul a hidraulikánál a kereszt tengelyem! Az újat beraktam de mennyire kell meghúzni a két végén a koronás anyával?

  • Válasz » #50530 dagadtmadar | 2017-04-24 19:50:52

  • Válasz » #50529 Gerki16 | 2017-04-24 19:41:52

  • Válasz » #50528 Gerki16 | 2017-04-24 19:39:42

    Válasz lakatos gabesz #50523. hozzászólására

    Üdv.Nekem is eltudnád küldeni? Gerki16@gmail.com

  • Válasz » #50527 Full Random | 2017-04-24 19:38:37

  • Válasz » #50526 sooty | 2017-04-24 19:23:08

    Válasz Jakabjóska #50520. hozzászólására

    A TLT tengely a rajzon az alsó. Ennek a végén a kuplung felől van egy burkolat amit ha leveszek alatta egy csavar. Ezt ha kitekerem akkor HÁTRA felé ki tudom húzni a tengelyt, a fogaskerekek meg az alsó nyíláson leesnek a földre.

    Vagy nagyon fordítva ülök a lovon?
    Most garázst építek a piros sárkánynak, 7m széles 3.5-3.7m magas és 20-25m hosszú lesz.
    Ebben lesz szétbontva, kb 2 hét múlva....

  • Válasz » #50525 Gerki16 | 2017-04-24 19:22:34

    Üdv.MTZ-80, MTZ-82 traktorok karbantartási kézikönyvet keresek esetleg megvan valakinek ? Jó lenne PDF vagy bármilyen docomentum formájában is . E-mail címem :gerki16@gmail.com előre is köszönöm:)

  • Válasz » #50524 Full Random | 2017-04-24 11:32:47

  • Válasz » #50523 lakatos gabesz | 2017-04-24 11:17:51

    Válasz Full Random #50522. hozzászólására

    lakatosg38@gamil.com
    Nagyon szépen köszönöm!

  • Válasz » #50522 Full Random | 2017-04-24 10:14:42

    Válasz lakatos gabesz #50521. hozzászólására

    igen, adj ímél címet s küldöm

  • Válasz » #50521 lakatos gabesz | 2017-04-24 09:45:49

    Valakinek esetleg van mtz 550E tipúsú traktorhoz kezelési karbantartási és javítási össze szerelési útmutató?

  • Válasz » #50520 Jakabjóska | 2017-04-24 07:24:47

    Válasz sooty #50514. hozzászólására

    Ettől még kicsit jobban szét kell szedned. Az előtétház lejön a motorról, mert a tlt tengely előre jön ki belőle
    Rajz

  • Válasz » #50519 ..MZ/X.. | 2017-04-24 00:44:04

    Válasz a2457 #50518. hozzászólására

    Régebben szórakoztunk vele, cserélgettük az olcsó csapágyakat. Aztán rájöttünk, hogy nincs értelme, azóta koyo megy a kardánba, mert szinte folyamatosan gyötörve van.
    Ha van benne olaj akkor nem döglik meg a csapágy. Igaz ha éppen nem használjuk akkor az ülés alatt mindig kikapcsoljuk. Ez sokat javít a bolygókerék élettartamán.
    Viszont t.köm tele van az originalnak hazudott vackokkal. Megveszem én a drágábbat csak dolgozni lehessen vele, de az is silány xar. Bili anyagból vannak, vacak megmunkálással és felületkezeléssel. A betétek is katasztrofálisak. Rossz, zárványos hegesztés, gagyi módon felragasztott ferodol és társai. Legutóbb már mi ragasztottuk mikor az új nem bírt ki fél napot és majdnem egyben levált a lemezről.smile thumbdownsmile cursing

  • Válasz » #50518 a2457 | 2017-04-23 23:57:01

    Válasz ..MZ/X.. #50517. hozzászólására

    hát igen.. mert ugye ez is eredetileg csak 50 lóra volt méretezve aztán ugye jött a fejlesztés és már 80-90 lovat is akarunk néha..
    a fordulatszámot még bírná a nyomorult, akár többet is. sokkal többet. a fogaskerék is bírná, a nyomatékot is. akár még többet is.
    de sajnos a bolygókerekek csapágyazása nem bírkózik meg a feladattal. egyszer már megfordult a fejemben hogy kiesztergáltatom nagyobbra a fogaskerekeken levő lukat, és nézek bele másabb csapágyat. dehát túl sokat sajnos nem lehetne kivenni belőle. valami jobb anyagból egy véknyabb tengely is kéne végeire persellyel hogy passzoljon az eredeti vastagsághoz és rá lehessen húzni kisebb belső átmérővel rendelkező csapágyat.
    az a baj hogy a tűgörgő ekkora nyomatékra egyszerűen nincsen jól méretezve oda. pontosabban jól volt az, csak erősebb lett a motor időközben. dehát szerencsére lekopogom nem volt vele bajom már jórég óta, így abbamaradt az agyalás mert okafogyottá vált. sajnos az megerősítést nyert hogy valami önbeállók kúpgörgősből kettőt összefordítva ugyan kibírna bármit, de nemhiszem hogy lehet hozzá elég helyet csinálni.
    annyi álmatlan éjszakám és pénzem meg nincsen, hogy egy másabb áttételű bolygóművet legyártsak bele , meg még egy ehhez passzoló fogaskerék pár amiről a hajtást kapja csak azért, hogy a végén az áttételem ugyanez maradjon de elviselje a nyomatékot. nem kivitelezhetetlen, de nem vagyok hozzá elég fanatikus.
    egyedi darabnak és kisszériának túlontúl drága lenne eleve. nagyban meg a kutyának sem kéne.

  • Válasz » #50517 ..MZ/X.. | 2017-04-23 23:31:56

    Válasz a2457 #50516. hozzászólására

    A legmélyebb álmomból felébresztve kómásan vígan szétkapom, néha álmodok is vele..smile lol Évente legalább 1x szellőztetjük valami miatt. De legalább könnyen hozzáférni...
    Pár éve úgy toljuk, hogy van polcon egy komplett felújított. Egyik ki-másik be, beállít aztán go.

  • Válasz » #50516 a2457 | 2017-04-23 23:23:27

  • Válasz » #50515 ..MZ/X.. | 2017-04-23 23:22:23

    Válasz dagadtmadar #50512. hozzászólására

    Hátul érdemes először bontani, valószínűleg a bolygókerekek szakadtak össze. Legrosszabb esetben szét kell tolni a gépet. Ha a hátulját bontjátok, elejével árokba álltok, vagy feltolattok vmi jó meredek helyre és nem kell olajat leengedni. Munkahenger alatti kis ablak le, állító pálcák kiteker, a feszítő rugót egy 8-as csavarral tehermentesíteni és ledobni, kapcsoló kart középállásban rögzíteni, kardáncsonk körül a pár 14-es anya leszedésre után kompletten kijön. Van rajta két 10-es menet amivel ki lehet húzatni. Ha van még rajta hashúzó azt is bontani kell. Két embernek 10 perc.
    Felújításkor érdemes erősítettre átalakítani. Bolygókerekekbe csak fém kosaras jó minőségű tűgörgős csapágyat szabad rakni.

  • Válasz » #50514 sooty | 2017-04-23 22:08:35

    Ha jól sejtem nekem is így kell széttolnom a TLT javításhoz. Ugye?

    http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=112014714&t=9162612&openwith=1

    (inex forumról)

  • Válasz » #50513 atisgyulai | 2017-04-23 20:31:32

    Ha már lámpázás!
    Minap vettem a habinál első lámpákat ivánra. HBR, fémházas 45/40W-os. Csak azért ilyet, hogy legyen rajta valami, ha közútra megyek.(éjszaka dogozzon a pék)
    A lámpában be volt kötve a fémházhoz a test. Természetesen az égőfoglalat rossz lábára volt téve.
    Ezt korrigálva vettem észre, hogy a 45/40 helyett, 100/90-es izzó van benne. smile angry
    smile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

  • Válasz » #50512 dagadtmadar | 2017-04-23 19:14:47

    Válasz Kertész Zoltán #50511. hozzászólására

    igen azt gondoltam h a kúpkerék az melós szét kell borítani a váltót ha igényesen meg akarom csinálni...
    meg ki tudja még mit találunk ha bontunk
    a TLT-nél elég csak a seggét kibelezni?

  • Válasz » #50511 Kertész Zoltán | 2017-04-23 19:08:18

    Válasz dagadtmadar #50509. hozzászólására

    Szia.
    A TLT bolygóművet nem nehéz javítani, a kúpkerék már nagy gond és sok bontást.

  • Válasz » #50510 medikus | 2017-04-23 19:00:23

    Válasz kevesa #50507. hozzászólására
    Gondolom,műanyag,a műanyagban!Csatlakozás milyen?Belül milyen a foglalat?

  • Válasz » #50509 dagadtmadar | 2017-04-23 18:54:24

    Szeretnék egy kis tanácsot kérni...
    A nemrégiben szerzett 80-as gépünk amit erdőre szánnánk most beállt egy kicsit talajmunkázni talajmarózás bakháthúzás stb....
    A mai nap marózótt és bátyám elmondása szerint valami nagyon elkezdett kalamolni a gép hasában, meg is állt a TLT hajtás
    Itthon kis szemrevételezéssel a következők voltak tapasztalhatóak:

    Terhelés nélkül bekapcsolt állapotban hajtott, kikapcsolva megáll.

    leállítottam és kézzel próbáltam mozgatni kikapcsolt állapotban szinte semmi mozgása nincs ha bekapcsolom majdnem egy fél fordulatot el tudom mozgatni.

    köztes állásban amikor tudom kézzel forgatni akkor olyan mintha kissé fémes hangot hallanék...

    Mennyire lehet nagy a gond?
    legrosszabb esetben mennyire kell szétborítani a gépet?
    Bár szét kell szedni teljesen mert a kúpkerék si fel lehet lazulva 9-ben mikor lassítok visít eléggé rendesen...

    Köszönöm a tanácsadást!

  • Válasz » #50508 csoppika | 2017-04-23 18:10:09

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Golden Lube Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Japán Kistraktor Importőr
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Markó István Egyéni Vállalkozó
Mega-LKW kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nowton Bt.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Royal Marine Kft.
RWA Magyarország Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Servitec Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
TRAKMAX Gépcentrum
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogama Kft
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bioenergia Massza Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
TERV-KÉSZ Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vega Fruit Tész Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor-Vas