Gázolaj árak 554 Ft Benzin árak 576 Ft EUR 368.73 Ft USD 344.71 Ft CHF 378.79 Ft GBP 428.63 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

83135 hozzászólás
#83135 mtz1221
2023-06-08 01:34:45

Válasz nemhektarharcos #83127. hozzászólására
Hogy elkezded javítani, azelőtt hogy szétesett volna. Mtz-nem bírja az ilyesmit.smile biggrin

Nincs profilkép
#83134 misimokus
2023-06-08 01:14:58

Válasz misimokus #83070. hozzászólására

Csatlakozó cseréltem, most mindkettőben 180 bár nyomás van. Még mindig lassabban emel mint ahogy én szeretném. A tárcsa előző gazdája azt mondta hogy kicserélte a tömlőket szűkebbre, hogy ne ejtse le.
Milyen belső átmérőjű hidraulika cső számít normál méretűnek?

Nincs profilkép
#83133 nemhektarharcos
2023-06-06 20:32:21

Válasz Gumóka #83132. hozzászólására

Még azért úgy is elég azt meghúzni ha megdönti az ember a tartálytsmile thumbup Olyan x aktás dolgok történnek ennél a traktoromnál hogy az valami hihetetlen

#83132 Gumóka
2023-06-06 19:29:49

Válasz nemhektarharcos #83131. hozzászólására

Ha műxik, ne idegesítsensmile laugh

Nekem a tengely is mozgott tengelyirányban, mikor szét lett húzva, ezért folyott az olaj a kuplungnál.
Valahogy fellazult a hernyócsavar, ami fogja.

Ezt már második traktornál javítottam, de meg kell hozzá dönteni a tartályt, mert pár mm híján takarja...smile hammer

Én gyártottam hozzá csavart, ami a nútban teljes szélességében fekszik és a "feje" síkban van a házzal, illetve ragasztottam is, de mivel a ház is szorítja, így valószínűleg nem tud majd fellazulni.

Agyaltam rajta, hogy kimarom a tartályt, hogy bontás nélkül lehessen szerelni, de mivel ha javítani kell, szét kell húzni hozzá, így olymindegy', másrészt meg tartja a tartály is a helyén a csavart.

Nincs profilkép
#83131 nemhektarharcos
2023-06-06 18:01:10

Válasz nemhektarharcos #83130. hozzászólására

A közlőkereket is megnéztem de nem csapágyas, esküszöm legközelebb csak akkor nyúlok hozzá ha szétesik smile thumbdown

Nincs profilkép
#83130 nemhektarharcos
2023-06-06 17:50:55

Válasz Gumóka #83128. hozzászólására

Nem tudom én se mi változott meg kettő csapágyból egy tengelyből és egy fogaskerékből áll az egész... még csak rossz irányba se tudod felrakni a kereket smile cursing

Nincs profilkép
#83129 olasz_kapo
2023-06-06 11:29:14


Kollega akcioba!smile tonguesmile biggrin

#83128 Gumóka
2023-06-06 06:40:57

Válasz nemhektarharcos #83127. hozzászólására

Pedig ott igazából nem tudsz eltolni semmit.

Mondjuk ilyenkor nem árt ránézni a közlőkerékre, nem e csapágyas, vagy mozog a tengely. Bár ha a tengely mozog, a derekából folyik az olaj felül a perselynél.

Nincs profilkép
#83127 nemhektarharcos
2023-06-05 22:30:45

Válasz Gumóka #83079. hozzászólására

Kicseréltem a csapágyakat, vajon mit baszhattam el hogy rá kellet oldalt állítani a bekapcsolókar reteszelőjére? Már eléggé lógott a csapágy, de nem gondolnám hogy az ennyit számítsmile oops

#83126 fexco
2023-06-05 22:23:05

Válasz Gumóka #83125. hozzászólására

ezen a kuplungon nagyon meglepődtem.tudtam,hogy erősitett van benne,nehezebb is ugye pedált benyomni.de hogy ez az erősitett igy néz ki,azt nemgondoltam.
az a helyzet,hogy mtz1221 megmondta a tutit:ezen még állitani se lehet,nemhogy kicserélni.azért köszi a kamerát is!!

#83125 Gumóka
2023-06-05 22:06:28

Válasz fexco #83124. hozzászólására

Ja, én ugye a kuplungtól előre, a motorhoz csináltam a kocsit, mert a hátulját meg raklappal békáztam szét.

Neked meg most igazából mindegy melyik felét tolod.

Aztán nézem, ez a szerkezet a süllyesztett lenne, a külső fele takarja az agyat, azért nem látod.
Viszont van komoly parksideos endoszkópkamerám ha kellsmile laugh

#83124 fexco
2023-06-05 21:49:48

Válasz Gumóka #83120. hozzászólására

megkotortam,hátha megtalálom a csapszegeket,de sehol semmi.
akkor a széthuzás az már biztos.:a kicsikocsid egyenlőre köszönöm,nemkell,a faterom haverjának állitolag van olyan kocsija,amit a darázsderék aljára kell becsavarozni(két16os csavar)

#83123 Gergő80
2023-06-05 21:44:04

Válasz envagyok2 #83116. hozzászólására

van mar vagy 20 éve akkor számoltuk az erdeti könyv alapján amit Jakabjóska be linkelt milyen fordulatú hidro motor kell ha minden igaz 50 liter nyelésű hidromotor volt 50 es motor 1200-1400 fordulaton kényelmes gyalogos tempóba vitte csak a szabályzó szelep nem volt benne

#83122 fexco
2023-06-05 21:35:43

Válasz mtz1221 #83121. hozzászólására
kb akkor azért nemláttam semmit alulról.széttlesz huzva!

#83121 mtz1221
2023-06-05 21:24:48

Válasz fexco #83111. hozzászólására
Szét. Még állítani sem lehet, nemhogy cserélni azon a békákat, alulról.

#83120 Gumóka
2023-06-05 21:16:12

Válasz fexco #83117. hozzászólására

Szerintem kézzel kotord meg a ház alját, nincs e ott még valami

#83119 Gumóka
2023-06-05 21:13:15

Válasz Gumóka #83114. hozzászólására
A poén az, hogy kétfélét hozz a típushoz, aztán cikkszám szerint egyiket se találomsmile laugh

Nincs profilkép
#83118 envagyok2
2023-06-05 21:10:56

Válasz Jakabjóska #83115. hozzászólására

28 ezer 1972be? jesszus mária, összesen nincs ennyi pénzem ma, hahahahah
kvajó, köszönet.
mondjuk a hidraulikus rendszerét én csak simán gondolnám, nem ilyen párhuzamos szeleppel, ha menni kell, kar lehúz, azt go. de fasza. érik az egy emberes csomagolás.

#83117 fexco
2023-06-05 21:06:36

Válasz Gumóka #83114. hozzászólására
nemtudom .én is pont erre gondoltam,hogy lamellás,de ott volt a motyó igen.

Nincs profilkép
#83116 envagyok2
2023-06-05 21:03:28

Válasz Gergő80 #83106. hozzászólására

királyság, erre gondotlam, hogy nem az elejét, hanem a váltót hajtani. mekkora hodromotor lehetett fönt, mekkora olajjal, milyen gyorsan vitte?

#83114 Gumóka
2023-06-05 20:56:06

Válasz fexco #83111. hozzászólására

Most az az erősített melyik, mert van 6-9-12 rugós, de azokban is van kisebb-nagyobb rugós, darabtól függetlenül. Gondolom villás kiemelésű, nem a lamellásra gondolsz, ha ott ezek az alkatrészek voltak, amit írtál.

#83113 fexco
2023-06-05 20:55:19

Válasz Gumóka #83110. hozzászólására

tudnál nekem ide betenni valami segéd videot ide,hogy rákészüljek,aztnemértem,hogy a picsába esett ki egyszerre mind a három??a 82esen egyszer eltörött 1 villa,alulról szépen kicseréltem.ezen az erősiteett szaron semmit se látok.

#83111 fexco
2023-06-05 20:49:45

Válasz mtz1221 #83108. hozzászólására

azt látom,hogy rendben van,szerintem csak kitekeredett belőle,azt leesett.
most akkor hogy ez az erősitett geci van bent,szétt kell huzni vagy nem?

#83110 Gumóka
2023-06-05 20:47:31

Válasz fexco #83104. hozzászólására

Az alátétek a csapon vannak, amiket sasszeg biztosít, az fogja a villákat a szerkezetre. Mivel ott az a zsírzógomb is, az meg a kinyomócsapágyé, így tippre igen, ketté kell venni. Látatlanba ennyit tudok hozzátenni.

#83109 Maszek Zs
2023-06-05 20:47:00

Válasz envagyok2 #83099. hozzászólására

Igen láttam már ilyet. De amit te akarsz az szerintem Gergő ötlete lesz a legjobb. Leveszed valamelyik első meghajtás kardánt. És a váltót meghajtod hidromotorral.
És mikor bekapcsolod az elejét és akár hátulról is tudsz előrébb állni. És mikor mást csinálsz csak kikapcsolod az elejét azt kész.

#83108 mtz1221
2023-06-05 20:43:36

Válasz fexco #83102. hozzászólására
Ha volt zsírzócsecs, akkor elment a kinyomó csapágy is ..

#83107 mtz1221
2023-06-05 20:41:45

Válasz Gergő80 #83096. hozzászólására
Aki tud az tud.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup Jó nagy marha vagyok hogy ezt nem jutott eszembe neki ajánlani.smile cursing

#83106 Gergő80
2023-06-05 20:39:33

Válasz envagyok2 #83098. hozzászólására
Az alváz oldalára volt felfogatva a hidro motor kardánnal össze kötve a váltóóldalán a kapcsolóval a váltó üresbe az elsőhajtás bekapcsolva a hidro motor vitte előre ha kikapcsoltam a váltó nem tudta vissza hajtani az első hajtás kapcsolóból ki voltak szedve az automata hajtás görgői tuti csak
bekacsolt és kikapcsoltállás van

Nincs profilkép
#83105 nagyd781
2023-06-05 20:25:46

Sziasztok kèrdèsem MTZ 80 ba milyen falyta pórlaszto csúcsot èrdemes venni?

#83103 Gumóka
2023-06-05 20:15:54

Válasz fexco #83102. hozzászólására

Nem mondom, hogy profi, de az elejéhez tudok adni kocsit széttolni.

#83102 fexco
2023-06-05 20:10:50

üdv márkatársak!892.2-es mtz-nek elment a kuplungja.(sorközművelöztem,forduláskor benyomtam,egy pillanatra tette a dolgát,majd egy kisebb kattanás,és semmi kuplung.tünet:könnyebb lett a pedált benyomni.)összecsuktam,egyesbe bevonultam--miért is ne,ugye csak üresbe lehet beinditani...
itthon leszedtem a kisdeknit alul,3db 8as alátét,amin kirajzolodik a sasszeg nyomai,meg egy csomó sasszegdarabok voltak a kis ablakon,ahogy ovatosan levettem.
bónuszba volt ott még egy zsirzó gomb is. mondom jóvan széttugrottak a békák,majd alulrol összedobálom.belevilágitok,azt látom,hogy ugye ez erősitett kuplungszerkezet.
kérdés:ezt hogy lehet megoldani???(semmit nemláttam)(82esnél kicseréltem alulról a kiemelő békát--ezen semmit nemlátok)

#83101 Gumóka
2023-06-05 19:36:23

Válasz envagyok2 #83100. hozzászólására

Neki az lesz az utolsó, amit elhagy! smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#83100 envagyok2
2023-06-05 19:22:51

Válasz mtz1221 #83094. hozzászólására

ugyan ez a gondod lesz ám majd neked is, mikor a fiaddal másodmagaddal kell betekerned pár száz bálát fél nap alatt. a pcsöd is el fogod hagyni, csak szólok, hahahah

Nincs profilkép
#83099 envagyok2
2023-06-05 19:17:49

Válasz Maszek Zs #83097. hozzászólására

nem godnoltam erre, de ugye hátul fönt van a csomaogló, függesztőszárakat nem lehet használni, talán egyszerűbb lenne az elejét meghajtani, mint valahova hasa alá kiépeni egy ilyen rendszert. biztos láttad korábban, valaki már megcsinálta, szóval nem reménytelen, csak valahogy bolndbiztossá kéne tenni.

Nincs profilkép
#83098 envagyok2
2023-06-05 19:16:08

Válasz Gergő80 #83096. hozzászólására

írnál erről többet, hogy pontosan hogy volt? malac maradt fönt, csak nem a gépről kapta a hajtást, hanem hidromotorról, és az első hajtás kapcsolójábsl oldottad vagy zártad?
ránéztem ma a 82esre, egyenes hidat akarok alá rakni, a meglévőt meg beraknám egy mezitlábas alá, a támasz utáni kardánt el lehetne vágni, és ott behajtani hidromotorral. nekem szabadonfutós az eleje, ott meg ha vonulni kell, akkor ki kell venni csapszeget, egyszerű, de azért foglakozós, ha véletlenül bent marad, akkro szétszadbja a hidraulika rendszert, az biztos. mert hiába teszed úszóba, az nem kap elég olajat. ha mondjuk fél fordulaton traktor gurul 2 kmhval, akkor 30nál mit pöröghet? szóval valami bolondbiztosabb megoldás kéne, mert elég bolond vagyopk, pláne ha kapkodni kell, és mindig az van...

#83097 Maszek Zs
2023-06-05 15:49:24

Válasz envagyok2 #83093. hozzászólására

Szia!
Valami dörzs hajtás nem lenne jó?
Vagy hidromotor valami trabant kerék amit le nyomsz a földre azt meghajtod hidromotorral? Mikor leakasztod marad a bálacsomagolóval?

#83096 Gergő80
2023-06-05 15:45:47

Válasz envagyok2 #83088. hozzászólására

Gödörfúróztam régen elég sokat mezítlábas volt a gép a váltóra fel volt téve az első hajtás kapcsolója azon keresztül hajtattam a kereket hidromotorral ha nem kellett csak kikapcsoltam a hajtást

#83095 mtz1221
2023-06-05 08:20:31

Válasz mtz1221 #83094. hozzászólására
Szívó ágat akartam írni, csöppmentes gyorscsatlakozóval.

#83094 mtz1221
2023-06-05 08:16:57

Válasz envagyok2 #83093. hozzászólására
Szerintem megbírná (35-50) centis szerelővassal is előrébb gurítható. Valamiért úgy gondolom ha rendben a tömb nem kéne hogy úszó helyzetben probléma legyen. Meg kéne egy régi tömbön nézni de én úgy emlékszem nem hermetikus a tömb zárása úszóban, hanem megy vissza a tartályba is ha sok az olajtágulás. Meg leg rosszabb esetben a kis szivattyú nyomó ága végét gyors csatlakozósra csinálod, és munka után beledugod az olajtartályon elhelyezett +1-re.smile wink

Nincs profilkép
#83093 envagyok2
2023-06-04 22:56:58

Válasz mtz1221 #83092. hozzászólására

most találtam axiál webshopba ilyen könyök csatlakozót, két végén külső menetest, faragok rá hollanderes réz tömlővéget, azt megbszta az anyját.
olajos első hajtásról vélemény? csak annyit kéne, hogy minden csomagolsá után 2 métert előrébb gurulni. megtekerné?
illetve a másik, hogy vonuláéskor? ugye ez szivatytú, namost ha úszóba is van a tömb, akkor is szívja át rajta az oljat, mint ökör, ha forog, lehet többet szívna, mintamennyit a szivattyó egyébként beletol a tömbbe... nem jó, mi? mindig le kéne húzkodni?
mittomén beállsz placc végére, odafér sorba 50 bála, araszlgatsz. de ha betelik sor, akkor vissza kéne tolatni elejére, namost ha az fél napig tart, huhha. vagy lehúzni, visszamenni, visszadugni? amit nyersz a réven, elveszted a vámon.
meg bírná hajtani egy ilyen 160 ccmes hidromotor?

#83092 mtz1221
2023-06-04 22:15:15

Válasz mtz1221 #83091. hozzászólására
Radiátorok nem rezegnek mint az mtz.

#83091 mtz1221
2023-06-04 22:14:13

Válasz envagyok2 #83090. hozzászólására
2-es falú elég annak, meg teszel rá egy lap vagy L vasat tartónak valamelyik csavarhoz. De réz forrasztottat nm mernék.

Nincs profilkép
#83090 envagyok2
2023-06-04 22:11:22

Válasz mtz1221 #83089. hozzászólására

25ös belső átmérőben túl nagy, túl nehéz hogy ott tfityegjen a tömbön

#83089 mtz1221
2023-06-04 22:01:05

Válasz envagyok2 #83087. hozzászólására
1200 fordulat alá nem mennék hosszú távon, annyin meg leadja. olaj folyik benne miért nem jó egyszerű vascső és könyék és hollander meghegesztve ???

Nincs profilkép
#83088 envagyok2
2023-06-04 21:57:27

és még egy kérdésem volna, nem tudja valaki a 82-esen hány kardánfordulat van egy kerékfordulatban?
régebben valaki rakott fel "távirányított" mtztről videot, talán valami gyümölcsszrdő gépet műödtetett, és akkor azt beszéltük meg, hogy valszeg az első kerekét hajtja hidromotorral. bálacsomagolót egy ember tudná működtetni kívülről, nem kéne ugrálni, ha elejét meg lehete tekertetni olajjal, számolgatnék kicsit.
és ugyan ez a probléma, hidromotor fönt maradhat vonuláskor? mondjuk ha úszóba kerül a tömb, akkor szivattyúként működik, így martadhat, vagy ha üzemen kívül van, akkor mindig le kéne húzni a hídról?

Nincs profilkép
#83087 envagyok2
2023-06-04 21:53:34

egy 15 kwattos villanymotor teljesítményét a 80as vajon milyen minimális fordulaton tudná kiváltani, mekkora az a minimális forudlat, ahol leadna ekkora teljsítményt tlt-n? hogy kéne áttételezni a hajtást, hogy ne pörögjön fölöslegesen, de ne is fulladjon meg? mekkroa fordulaton kéne járatni vajon?

és tök más, a vizvezetékes forrasztható réz könyököt hozzá lehetne forrasztani réz tömlővéghez? ha esztergálok réz tömlővéget, hzzá lehet forrasztani, vagy ez tök más anyag, nem fogja meg? még mindig a hidrauliak tömb visszaoflyó ágának kanyara...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Európában most először mutatta be a KITE a John Deere See & Spray okospermetezőt
Sajtóközlemény
Európában most először mutatta be a KITE a John Deere See & Spray okospermetezőt
Kiderült, miként lehet többet kihozni a növényekből okosmegoldások segítségével.
Együtt segíti az AVHGA és az MBH Bank a magyar élelmiszer-gazdaság hatékony finanszírozását
Sajtóközlemény
ÁPOLÓKERÉK,  MŰVELŐKERÉK GARNITÚRA JOHN DEERE stb. traktorra 9.5-44, 9.5-28
ÁPOLÓKERÉK, MŰVELŐKERÉK GARNITÚRA JOHN...

1.350.000 Ft

CLAAS CORTO 270 N,  4 DOBOS FÜGGESZTETT KASZA,  FŰKASZA
CLAAS CORTO 270 N, 4 DOBOS FÜGGESZTETT...

1.350.000 Ft

Eladó kos bárányok
Eladó kos bárányok

85.000 Ft

Skót felföldi bika eladó
Skót felföldi bika eladó

300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2023 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]