Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak554 FtBenzin árak576 FtEUR368.73 FtUSD344.71 FtCHF378.79 FtGBP428.63 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Csatlakozó cseréltem, most mindkettőben 180 bár nyomás van. Még mindig lassabban emel mint ahogy én szeretném. A tárcsa előző gazdája azt mondta hogy kicserélte a tömlőket szűkebbre, hogy ne ejtse le.
Milyen belső átmérőjű hidraulika cső számít normál méretűnek?
Nekem a tengely is mozgott tengelyirányban, mikor szét lett húzva, ezért folyott az olaj a kuplungnál.
Valahogy fellazult a hernyócsavar, ami fogja.
Ezt már második traktornál javítottam, de meg kell hozzá dönteni a tartályt, mert pár mm híján takarja...
Én gyártottam hozzá csavart, ami a nútban teljes szélességében fekszik és a "feje" síkban van a házzal, illetve ragasztottam is, de mivel a ház is szorítja, így valószínűleg nem tud majd fellazulni.
Agyaltam rajta, hogy kimarom a tartályt, hogy bontás nélkül lehessen szerelni, de mivel ha javítani kell, szét kell húzni hozzá, így olymindegy', másrészt meg tartja a tartály is a helyén a csavart.
Nem tudom én se mi változott meg kettő csapágyból egy tengelyből és egy fogaskerékből áll az egész... még csak rossz irányba se tudod felrakni a kereket
Mondjuk ilyenkor nem árt ránézni a közlőkerékre, nem e csapágyas, vagy mozog a tengely. Bár ha a tengely mozog, a derekából folyik az olaj felül a perselynél.
Kicseréltem a csapágyakat, vajon mit baszhattam el hogy rá kellet oldalt állítani a bekapcsolókar reteszelőjére? Már eléggé lógott a csapágy, de nem gondolnám hogy az ennyit számít
ezen a kuplungon nagyon meglepődtem.tudtam,hogy erősitett van benne,nehezebb is ugye pedált benyomni.de hogy ez az erősitett igy néz ki,azt nemgondoltam.
az a helyzet,hogy mtz1221 megmondta a tutit:ezen még állitani se lehet,nemhogy kicserélni.azért köszi a kamerát is!!
Ja, én ugye a kuplungtól előre, a motorhoz csináltam a kocsit, mert a hátulját meg raklappal békáztam szét.
Neked meg most igazából mindegy melyik felét tolod.
Aztán nézem, ez a szerkezet a süllyesztett lenne, a külső fele takarja az agyat, azért nem látod.
Viszont van komoly parksideos endoszkópkamerám ha kell
megkotortam,hátha megtalálom a csapszegeket,de sehol semmi.
akkor a széthuzás az már biztos.:a kicsikocsid egyenlőre köszönöm,nemkell,a faterom haverjának állitolag van olyan kocsija,amit a darázsderék aljára kell becsavarozni(két16os csavar)
van mar vagy 20 éve akkor számoltuk az erdeti könyv alapján amit Jakabjóska be linkelt milyen fordulatú hidro motor kell ha minden igaz 50 liter nyelésű hidromotor volt 50 es motor 1200-1400 fordulaton kényelmes gyalogos tempóba vitte csak a szabályzó szelep nem volt benne
28 ezer 1972be? jesszus mária, összesen nincs ennyi pénzem ma, hahahahah
kvajó, köszönet.
mondjuk a hidraulikus rendszerét én csak simán gondolnám, nem ilyen párhuzamos szeleppel, ha menni kell, kar lehúz, azt go. de fasza. érik az egy emberes csomagolás.
Most az az erősített melyik, mert van 6-9-12 rugós, de azokban is van kisebb-nagyobb rugós, darabtól függetlenül. Gondolom villás kiemelésű, nem a lamellásra gondolsz, ha ott ezek az alkatrészek voltak, amit írtál.
tudnál nekem ide betenni valami segéd videot ide,hogy rákészüljek,aztnemértem,hogy a picsába esett ki egyszerre mind a három??a 82esen egyszer eltörött 1 villa,alulról szépen kicseréltem.ezen az erősiteett szaron semmit se látok.
Az alátétek a csapon vannak, amiket sasszeg biztosít, az fogja a villákat a szerkezetre. Mivel ott az a zsírzógomb is, az meg a kinyomócsapágyé, így tippre igen, ketté kell venni. Látatlanba ennyit tudok hozzátenni.
Igen láttam már ilyet. De amit te akarsz az szerintem Gergő ötlete lesz a legjobb. Leveszed valamelyik első meghajtás kardánt. És a váltót meghajtod hidromotorral.
És mikor bekapcsolod az elejét és akár hátulról is tudsz előrébb állni. És mikor mást csinálsz csak kikapcsolod az elejét azt kész.
Válasz envagyok2 #83098. hozzászólására
Az alváz oldalára volt felfogatva a hidro motor kardánnal össze kötve a váltóóldalán a kapcsolóval a váltó üresbe az elsőhajtás bekapcsolva a hidro motor vitte előre ha kikapcsoltam a váltó nem tudta vissza hajtani az első hajtás kapcsolóból ki voltak szedve az automata hajtás görgői tuti csak
bekacsolt és kikapcsoltállás van
üdv márkatársak!892.2-es mtz-nek elment a kuplungja.(sorközművelöztem,forduláskor benyomtam,egy pillanatra tette a dolgát,majd egy kisebb kattanás,és semmi kuplung.tünet:könnyebb lett a pedált benyomni.)összecsuktam,egyesbe bevonultam--miért is ne,ugye csak üresbe lehet beinditani...
itthon leszedtem a kisdeknit alul,3db 8as alátét,amin kirajzolodik a sasszeg nyomai,meg egy csomó sasszegdarabok voltak a kis ablakon,ahogy ovatosan levettem.
bónuszba volt ott még egy zsirzó gomb is. mondom jóvan széttugrottak a békák,majd alulrol összedobálom.belevilágitok,azt látom,hogy ugye ez erősitett kuplungszerkezet.
kérdés:ezt hogy lehet megoldani???(semmit nemláttam)(82esnél kicseréltem alulról a kiemelő békát--ezen semmit nemlátok)
ugyan ez a gondod lesz ám majd neked is, mikor a fiaddal másodmagaddal kell betekerned pár száz bálát fél nap alatt. a pcsöd is el fogod hagyni, csak szólok, hahahah
nem godnoltam erre, de ugye hátul fönt van a csomaogló, függesztőszárakat nem lehet használni, talán egyszerűbb lenne az elejét meghajtani, mint valahova hasa alá kiépeni egy ilyen rendszert. biztos láttad korábban, valaki már megcsinálta, szóval nem reménytelen, csak valahogy bolndbiztossá kéne tenni.
írnál erről többet, hogy pontosan hogy volt? malac maradt fönt, csak nem a gépről kapta a hajtást, hanem hidromotorról, és az első hajtás kapcsolójábsl oldottad vagy zártad?
ránéztem ma a 82esre, egyenes hidat akarok alá rakni, a meglévőt meg beraknám egy mezitlábas alá, a támasz utáni kardánt el lehetne vágni, és ott behajtani hidromotorral. nekem szabadonfutós az eleje, ott meg ha vonulni kell, akkor ki kell venni csapszeget, egyszerű, de azért foglakozós, ha véletlenül bent marad, akkro szétszadbja a hidraulika rendszert, az biztos. mert hiába teszed úszóba, az nem kap elég olajat. ha mondjuk fél fordulaton traktor gurul 2 kmhval, akkor 30nál mit pöröghet? szóval valami bolondbiztosabb megoldás kéne, mert elég bolond vagyopk, pláne ha kapkodni kell, és mindig az van...
Szia!
Valami dörzs hajtás nem lenne jó?
Vagy hidromotor valami trabant kerék amit le nyomsz a földre azt meghajtod hidromotorral? Mikor leakasztod marad a bálacsomagolóval?
Gödörfúróztam régen elég sokat mezítlábas volt a gép a váltóra fel volt téve az első hajtás kapcsolója azon keresztül hajtattam a kereket hidromotorral ha nem kellett csak kikapcsoltam a hajtást
Válasz envagyok2 #83093. hozzászólására
Szerintem megbírná (35-50) centis szerelővassal is előrébb gurítható. Valamiért úgy gondolom ha rendben a tömb nem kéne hogy úszó helyzetben probléma legyen. Meg kéne egy régi tömbön nézni de én úgy emlékszem nem hermetikus a tömb zárása úszóban, hanem megy vissza a tartályba is ha sok az olajtágulás. Meg leg rosszabb esetben a kis szivattyú nyomó ága végét gyors csatlakozósra csinálod, és munka után beledugod az olajtartályon elhelyezett +1-re.
most találtam axiál webshopba ilyen könyök csatlakozót, két végén külső menetest, faragok rá hollanderes réz tömlővéget, azt megbszta az anyját.
olajos első hajtásról vélemény? csak annyit kéne, hogy minden csomagolsá után 2 métert előrébb gurulni. megtekerné?
illetve a másik, hogy vonuláéskor? ugye ez szivatytú, namost ha úszóba is van a tömb, akkor is szívja át rajta az oljat, mint ökör, ha forog, lehet többet szívna, mintamennyit a szivattyó egyébként beletol a tömbbe... nem jó, mi? mindig le kéne húzkodni?
mittomén beállsz placc végére, odafér sorba 50 bála, araszlgatsz. de ha betelik sor, akkor vissza kéne tolatni elejére, namost ha az fél napig tart, huhha. vagy lehúzni, visszamenni, visszadugni? amit nyersz a réven, elveszted a vámon.
meg bírná hajtani egy ilyen 160 ccmes hidromotor?
Válasz envagyok2 #83090. hozzászólására
2-es falú elég annak, meg teszel rá egy lap vagy L vasat tartónak valamelyik csavarhoz. De réz forrasztottat nm mernék.
Válasz envagyok2 #83087. hozzászólására
1200 fordulat alá nem mennék hosszú távon, annyin meg leadja. olaj folyik benne miért nem jó egyszerű vascső és könyék és hollander meghegesztve ???
és még egy kérdésem volna, nem tudja valaki a 82-esen hány kardánfordulat van egy kerékfordulatban?
régebben valaki rakott fel "távirányított" mtztről videot, talán valami gyümölcsszrdő gépet műödtetett, és akkor azt beszéltük meg, hogy valszeg az első kerekét hajtja hidromotorral. bálacsomagolót egy ember tudná működtetni kívülről, nem kéne ugrálni, ha elejét meg lehete tekertetni olajjal, számolgatnék kicsit.
és ugyan ez a probléma, hidromotor fönt maradhat vonuláskor? mondjuk ha úszóba kerül a tömb, akkor szivattyúként működik, így martadhat, vagy ha üzemen kívül van, akkor mindig le kéne húzni a hídról?
egy 15 kwattos villanymotor teljesítményét a 80as vajon milyen minimális fordulaton tudná kiváltani, mekkora az a minimális forudlat, ahol leadna ekkora teljsítményt tlt-n? hogy kéne áttételezni a hajtást, hogy ne pörögjön fölöslegesen, de ne is fulladjon meg? mekkroa fordulaton kéne járatni vajon?
és tök más, a vizvezetékes forrasztható réz könyököt hozzá lehetne forrasztani réz tömlővéghez? ha esztergálok réz tömlővéget, hzzá lehet forrasztani, vagy ez tök más anyag, nem fogja meg? még mindig a hidrauliak tömb visszaoflyó ágának kanyara...
83135 hozzászólás
Válasz nemhektarharcos #83127. hozzászólására
Hogy elkezded javítani, azelőtt hogy szétesett volna. Mtz-nem bírja az ilyesmit.
Válasz misimokus #83070. hozzászólására
Csatlakozó cseréltem, most mindkettőben 180 bár nyomás van. Még mindig lassabban emel mint ahogy én szeretném. A tárcsa előző gazdája azt mondta hogy kicserélte a tömlőket szűkebbre, hogy ne ejtse le.
Milyen belső átmérőjű hidraulika cső számít normál méretűnek?
Válasz Gumóka #83132. hozzászólására
Olyan x aktás dolgok történnek ennél a traktoromnál hogy az valami hihetetlen
Még azért úgy is elég azt meghúzni ha megdönti az ember a tartályt
Válasz nemhektarharcos #83131. hozzászólására


Ha műxik, ne idegesítsen
Nekem a tengely is mozgott tengelyirányban, mikor szét lett húzva, ezért folyott az olaj a kuplungnál.
Valahogy fellazult a hernyócsavar, ami fogja.
Ezt már második traktornál javítottam, de meg kell hozzá dönteni a tartályt, mert pár mm híján takarja...
Én gyártottam hozzá csavart, ami a nútban teljes szélességében fekszik és a "feje" síkban van a házzal, illetve ragasztottam is, de mivel a ház is szorítja, így valószínűleg nem tud majd fellazulni.
Agyaltam rajta, hogy kimarom a tartályt, hogy bontás nélkül lehessen szerelni, de mivel ha javítani kell, szét kell húzni hozzá, így olymindegy', másrészt meg tartja a tartály is a helyén a csavart.
Válasz nemhektarharcos #83130. hozzászólására

A közlőkereket is megnéztem de nem csapágyas, esküszöm legközelebb csak akkor nyúlok hozzá ha szétesik
Válasz Gumóka #83128. hozzászólására

Nem tudom én se mi változott meg kettő csapágyból egy tengelyből és egy fogaskerékből áll az egész... még csak rossz irányba se tudod felrakni a kereket
Kollega akcioba!
Válasz nemhektarharcos #83127. hozzászólására
Pedig ott igazából nem tudsz eltolni semmit.
Mondjuk ilyenkor nem árt ránézni a közlőkerékre, nem e csapágyas, vagy mozog a tengely. Bár ha a tengely mozog, a derekából folyik az olaj felül a perselynél.
Válasz Gumóka #83079. hozzászólására

Kicseréltem a csapágyakat, vajon mit baszhattam el hogy rá kellet oldalt állítani a bekapcsolókar reteszelőjére? Már eléggé lógott a csapágy, de nem gondolnám hogy az ennyit számít
Válasz Gumóka #83125. hozzászólására
ezen a kuplungon nagyon meglepődtem.tudtam,hogy erősitett van benne,nehezebb is ugye pedált benyomni.de hogy ez az erősitett igy néz ki,azt nemgondoltam.
az a helyzet,hogy mtz1221 megmondta a tutit:ezen még állitani se lehet,nemhogy kicserélni.azért köszi a kamerát is!!
Válasz fexco #83124. hozzászólására

Ja, én ugye a kuplungtól előre, a motorhoz csináltam a kocsit, mert a hátulját meg raklappal békáztam szét.
Neked meg most igazából mindegy melyik felét tolod.
Aztán nézem, ez a szerkezet a süllyesztett lenne, a külső fele takarja az agyat, azért nem látod.
Viszont van komoly parksideos endoszkópkamerám ha kell
Válasz Gumóka #83120. hozzászólására
megkotortam,hátha megtalálom a csapszegeket,de sehol semmi.
akkor a széthuzás az már biztos.:a kicsikocsid egyenlőre köszönöm,nemkell,a faterom haverjának állitolag van olyan kocsija,amit a darázsderék aljára kell becsavarozni(két16os csavar)
Válasz envagyok2 #83116. hozzászólására
van mar vagy 20 éve akkor számoltuk az erdeti könyv alapján amit Jakabjóska be linkelt milyen fordulatú hidro motor kell ha minden igaz 50 liter nyelésű hidromotor volt 50 es motor 1200-1400 fordulaton kényelmes gyalogos tempóba vitte csak a szabályzó szelep nem volt benne
Válasz mtz1221 #83121. hozzászólására
kb akkor azért nemláttam semmit alulról.széttlesz huzva!
Válasz fexco #83111. hozzászólására
Szét. Még állítani sem lehet, nemhogy cserélni azon a békákat, alulról.
Válasz fexco #83117. hozzászólására
Szerintem kézzel kotord meg a ház alját, nincs e ott még valami
Válasz Gumóka #83114. hozzászólására


A poén az, hogy kétfélét hozz a típushoz, aztán cikkszám szerint egyiket se találom
Válasz Jakabjóska #83115. hozzászólására
28 ezer 1972be? jesszus mária, összesen nincs ennyi pénzem ma, hahahahah
kvajó, köszönet.
mondjuk a hidraulikus rendszerét én csak simán gondolnám, nem ilyen párhuzamos szeleppel, ha menni kell, kar lehúz, azt go. de fasza. érik az egy emberes csomagolás.
Válasz Gumóka #83114. hozzászólására
nemtudom .én is pont erre gondoltam,hogy lamellás,de ott volt a motyó igen.
Válasz Gergő80 #83106. hozzászólására
királyság, erre gondotlam, hogy nem az elejét, hanem a váltót hajtani. mekkora hodromotor lehetett fönt, mekkora olajjal, milyen gyorsan vitte?
Válasz envagyok2 #83098. hozzászólására
Hidrohajtás
Válasz fexco #83111. hozzászólására
Most az az erősített melyik, mert van 6-9-12 rugós, de azokban is van kisebb-nagyobb rugós, darabtól függetlenül. Gondolom villás kiemelésű, nem a lamellásra gondolsz, ha ott ezek az alkatrészek voltak, amit írtál.
Válasz Gumóka #83110. hozzászólására
tudnál nekem ide betenni valami segéd videot ide,hogy rákészüljek,aztnemértem,hogy a picsába esett ki egyszerre mind a három??a 82esen egyszer eltörött 1 villa,alulról szépen kicseréltem.ezen az erősiteett szaron semmit se látok.
Válasz Gergő80 #83106. hozzászólására

Gyorsabb vagy!
Válasz mtz1221 #83108. hozzászólására
azt látom,hogy rendben van,szerintem csak kitekeredett belőle,azt leesett.
most akkor hogy ez az erősitett geci van bent,szétt kell huzni vagy nem?
Válasz fexco #83104. hozzászólására
Az alátétek a csapon vannak, amiket sasszeg biztosít, az fogja a villákat a szerkezetre. Mivel ott az a zsírzógomb is, az meg a kinyomócsapágyé, így tippre igen, ketté kell venni. Látatlanba ennyit tudok hozzátenni.
Válasz envagyok2 #83099. hozzászólására
Igen láttam már ilyet. De amit te akarsz az szerintem Gergő ötlete lesz a legjobb. Leveszed valamelyik első meghajtás kardánt. És a váltót meghajtod hidromotorral.
És mikor bekapcsolod az elejét és akár hátulról is tudsz előrébb állni. És mikor mást csinálsz csak kikapcsolod az elejét azt kész.
Válasz fexco #83102. hozzászólására
Ha volt zsírzócsecs, akkor elment a kinyomó csapágy is ..
Válasz Gergő80 #83096. hozzászólására

Jó nagy marha vagyok hogy ezt nem jutott eszembe neki ajánlani.
Aki tud az tud.
Válasz envagyok2 #83098. hozzászólására
Az alváz oldalára volt felfogatva a hidro motor kardánnal össze kötve a váltóóldalán a kapcsolóval a váltó üresbe az elsőhajtás bekapcsolva a hidro motor vitte előre ha kikapcsoltam a váltó nem tudta vissza hajtani az első hajtás kapcsolóból ki voltak szedve az automata hajtás görgői tuti csak
bekacsolt és kikapcsoltállás van
Sziasztok kèrdèsem MTZ 80 ba milyen falyta pórlaszto csúcsot èrdemes venni?
Válasz Gumóka #83103. hozzászólására
szétt kell húzni?
Válasz fexco #83102. hozzászólására
Nem mondom, hogy profi, de az elejéhez tudok adni kocsit széttolni.
üdv márkatársak!892.2-es mtz-nek elment a kuplungja.(sorközművelöztem,forduláskor benyomtam,egy pillanatra tette a dolgát,majd egy kisebb kattanás,és semmi kuplung.tünet:könnyebb lett a pedált benyomni.)összecsuktam,egyesbe bevonultam--miért is ne,ugye csak üresbe lehet beinditani...
itthon leszedtem a kisdeknit alul,3db 8as alátét,amin kirajzolodik a sasszeg nyomai,meg egy csomó sasszegdarabok voltak a kis ablakon,ahogy ovatosan levettem.
bónuszba volt ott még egy zsirzó gomb is. mondom jóvan széttugrottak a békák,majd alulrol összedobálom.belevilágitok,azt látom,hogy ugye ez erősitett kuplungszerkezet.
kérdés:ezt hogy lehet megoldani???(semmit nemláttam)(82esnél kicseréltem alulról a kiemelő békát--ezen semmit nemlátok)
Válasz envagyok2 #83100. hozzászólására



Neki az lesz az utolsó, amit elhagy!
Válasz mtz1221 #83094. hozzászólására
ugyan ez a gondod lesz ám majd neked is, mikor a fiaddal másodmagaddal kell betekerned pár száz bálát fél nap alatt. a pcsöd is el fogod hagyni, csak szólok, hahahah
Válasz Maszek Zs #83097. hozzászólására
nem godnoltam erre, de ugye hátul fönt van a csomaogló, függesztőszárakat nem lehet használni, talán egyszerűbb lenne az elejét meghajtani, mint valahova hasa alá kiépeni egy ilyen rendszert. biztos láttad korábban, valaki már megcsinálta, szóval nem reménytelen, csak valahogy bolndbiztossá kéne tenni.
Válasz Gergő80 #83096. hozzászólására
írnál erről többet, hogy pontosan hogy volt? malac maradt fönt, csak nem a gépről kapta a hajtást, hanem hidromotorról, és az első hajtás kapcsolójábsl oldottad vagy zártad?
ránéztem ma a 82esre, egyenes hidat akarok alá rakni, a meglévőt meg beraknám egy mezitlábas alá, a támasz utáni kardánt el lehetne vágni, és ott behajtani hidromotorral. nekem szabadonfutós az eleje, ott meg ha vonulni kell, akkor ki kell venni csapszeget, egyszerű, de azért foglakozós, ha véletlenül bent marad, akkro szétszadbja a hidraulika rendszert, az biztos. mert hiába teszed úszóba, az nem kap elég olajat. ha mondjuk fél fordulaton traktor gurul 2 kmhval, akkor 30nál mit pöröghet? szóval valami bolondbiztosabb megoldás kéne, mert elég bolond vagyopk, pláne ha kapkodni kell, és mindig az van...
Válasz envagyok2 #83093. hozzászólására
Szia!
Valami dörzs hajtás nem lenne jó?
Vagy hidromotor valami trabant kerék amit le nyomsz a földre azt meghajtod hidromotorral? Mikor leakasztod marad a bálacsomagolóval?
Válasz envagyok2 #83088. hozzászólására
Gödörfúróztam régen elég sokat mezítlábas volt a gép a váltóra fel volt téve az első hajtás kapcsolója azon keresztül hajtattam a kereket hidromotorral ha nem kellett csak kikapcsoltam a hajtást
Válasz mtz1221 #83094. hozzászólására
Szívó ágat akartam írni, csöppmentes gyorscsatlakozóval.
Válasz envagyok2 #83093. hozzászólására
Szerintem megbírná (35-50) centis szerelővassal is előrébb gurítható. Valamiért úgy gondolom ha rendben a tömb nem kéne hogy úszó helyzetben probléma legyen. Meg kéne egy régi tömbön nézni de én úgy emlékszem nem hermetikus a tömb zárása úszóban, hanem megy vissza a tartályba is ha sok az olajtágulás. Meg leg rosszabb esetben a kis szivattyú nyomó ága végét gyors csatlakozósra csinálod, és munka után beledugod az olajtartályon elhelyezett +1-re.
Válasz mtz1221 #83092. hozzászólására
most találtam axiál webshopba ilyen könyök csatlakozót, két végén külső menetest, faragok rá hollanderes réz tömlővéget, azt megbszta az anyját.
olajos első hajtásról vélemény? csak annyit kéne, hogy minden csomagolsá után 2 métert előrébb gurulni. megtekerné?
illetve a másik, hogy vonuláéskor? ugye ez szivatytú, namost ha úszóba is van a tömb, akkor is szívja át rajta az oljat, mint ökör, ha forog, lehet többet szívna, mintamennyit a szivattyó egyébként beletol a tömbbe... nem jó, mi? mindig le kéne húzkodni?
mittomén beállsz placc végére, odafér sorba 50 bála, araszlgatsz. de ha betelik sor, akkor vissza kéne tolatni elejére, namost ha az fél napig tart, huhha. vagy lehúzni, visszamenni, visszadugni? amit nyersz a réven, elveszted a vámon.
meg bírná hajtani egy ilyen 160 ccmes hidromotor?
Válasz mtz1221 #83091. hozzászólására
Radiátorok nem rezegnek mint az mtz.
Válasz envagyok2 #83090. hozzászólására
2-es falú elég annak, meg teszel rá egy lap vagy L vasat tartónak valamelyik csavarhoz. De réz forrasztottat nm mernék.
Válasz mtz1221 #83089. hozzászólására
25ös belső átmérőben túl nagy, túl nehéz hogy ott tfityegjen a tömbön
Válasz envagyok2 #83087. hozzászólására
1200 fordulat alá nem mennék hosszú távon, annyin meg leadja. olaj folyik benne miért nem jó egyszerű vascső és könyék és hollander meghegesztve ???
és még egy kérdésem volna, nem tudja valaki a 82-esen hány kardánfordulat van egy kerékfordulatban?
régebben valaki rakott fel "távirányított" mtztről videot, talán valami gyümölcsszrdő gépet műödtetett, és akkor azt beszéltük meg, hogy valszeg az első kerekét hajtja hidromotorral. bálacsomagolót egy ember tudná működtetni kívülről, nem kéne ugrálni, ha elejét meg lehete tekertetni olajjal, számolgatnék kicsit.
és ugyan ez a probléma, hidromotor fönt maradhat vonuláskor? mondjuk ha úszóba kerül a tömb, akkor szivattyúként működik, így martadhat, vagy ha üzemen kívül van, akkor mindig le kéne húzni a hídról?
egy 15 kwattos villanymotor teljesítményét a 80as vajon milyen minimális fordulaton tudná kiváltani, mekkora az a minimális forudlat, ahol leadna ekkora teljsítményt tlt-n? hogy kéne áttételezni a hajtást, hogy ne pörögjön fölöslegesen, de ne is fulladjon meg? mekkroa fordulaton kéne járatni vajon?
és tök más, a vizvezetékes forrasztható réz könyököt hozzá lehetne forrasztani réz tömlővéghez? ha esztergálok réz tömlővéget, hzzá lehet forrasztani, vagy ez tök más anyag, nem fogja meg? még mindig a hidrauliak tömb visszaoflyó ágának kanyara...
Válasz mtz1221 #83084. hozzászólására





