Gázolaj árak 600 Ft Benzin árak 599 Ft EUR 400.48 Ft USD 342.35 Ft CHF 426.62 Ft GBP 469.7 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93215 hozzászólás
Nincs profilkép
#93215 Gyula,
2025-06-25 18:59:39

Válasz nagyferenc19840512 #93213. hozzászólásáraHelló... szervószivattyú nem gyengélkedik melegolajnàl észre vettél hatásfok gyengülést? 4bordàs 13e a Habinàl csak egy ötletsmile rolleyes

#93214 Gumóka
2025-06-25 16:45:15

Válasz nagyferenc19840512 #93213. hozzászólásáraA gondolat jó, a műszaki vizsga lesz majd kérdéses.
Buta rendszer.
Én Tolna megye, igaz létezik futár issmile laugh

Nincs profilkép
#93213 nagyferenc19840512
2025-06-25 15:48:05

Válasz Gumóka #93212. hozzászólásáraSzia Szabolcs Szatmàr Megye,köszönöm az ajànlatod de ugy vagyok vele ha komolyabban bele kell idővel nyulni inkább orbitozni fogom èn is.

#93212 Gumóka
2025-06-25 11:27:19

Válasz nagyferenc19840512 #93210. hozzászólásáraHelyileg nem tudom merre vagy
Én felújítottam egy kormányművet teljesen, aztán utána orbitos lett, van itt alig használt csiga, fogasív, fogasléc, komplett kormányvezérlő kocka is.
De látom, megoldódott a probléma.
Sőt, van még egy komplett új kormányfedél, is.
A kormánymunkahengert én úgy szoktam összerakni, hogy a hengert, amibe a dugattyú megy, forró vízben melegítem, lényegében kifőzöm, így könnyebben bele megy a dugattyú.
Viszont ha a bolti felújítókészletet vetted, az elég silány, mtz-hez szimmeringet gumigyűrűt csapágyboltban kell venni, amiket lehet hozzá kapni készleteket, nem jók.

Nincs profilkép
#93211 nagyferenc19840512
2025-06-25 06:18:12

Válasz Maszek Zs #93207. hozzászólásáraNehezen tudtam kormànyozni kis helyeken meg àlló helyzetben.

Nincs profilkép
#93210 nagyferenc19840512
2025-06-25 06:13:41

Válasz .Richard. #93208. hozzászólásáraSzia àlló helyzetben nagyon nehèz volt a kormányzás meg mintha szakaszon szorult volna.De màr megoldódott.Vettem 1 kormàny felujjitó lekaptam a tetjèt felbakkoltam az eljèt mèg akkor is szorult csigàn fogasiven nem láttam kopàst kèszletett szètkaptam a kormànyràsegitő munkahengert""kézzel viszonylag könyen lejött kicserèltem ott az összes gumigyürűt s dugatyú szàrànàl is s dugatyúban is.Visszafelè màr üttni kellett termèszetesen bekenve zsírral.Aztán a kormàny kocka koronàs anyàjàn húztam 1 negyedet a csiga forditójànàl meg lazitottam 1 kicsit.Mostmàs alajáraton álló helyzetben 2 kèzzel gàzadàskor 1 kézzel is el lehet tekerni.Az uton nem sètàl.Egyenlőre igy marad.

Nincs profilkép
#93209 .Richard.
2025-06-24 22:37:26

Válasz Maszek Zs #93207. hozzászólásáraLehet szètrohadt a gólyalábon a talpcsapágy,aztánán szorul az egèsz. smile cursing

#93207 Maszek Zs
2025-06-24 21:49:23

Válasz nagyferenc19840512 #93206. hozzászólásáraSzia!
Valószínűleg a csiga közepénél megkopott. Mikor kitekered ott nincs megkopva azért szorul. A csapágy azért mozog mert mikor forgatod a kormányt a csiga megfeszül előre vagy hátra és így vezérli rásegítést. De miért szedted szét?

Nincs profilkép
#93206 nagyferenc19840512
2025-06-23 12:56:53

Szép napot mtz 50 es kormànymű akadozik szétkaptam a kormànymű csigàn nem làtok felverődèst a kètoldali fogasiven sem a csinga tengelyèn lèvő 2 csapàgy kompletten mozog ki be ezt nem tudom menyire termèszetes.Kivettem a dugatyút a fogaslèccel mèg mindig akadozik a csiga s a 2 oldalu fogaiv van màr csak bent.Amikor meg akad a 2 oldalú fogasivet megemeli a csiga ugye meg tudja mert a teteje ami leszorítanà a nagy függőleges tengelyt a fedèlben van s az le van vève.Nekem ugy tűnik a 2 oldalu dogasiv alatt nincs alàtèt. S mintha ott be lenne ràdódva 1 kicsit.Minden tanàcsot meghalgatok köszönöm.

#93205 mtz1221
2025-06-23 12:08:23

Van e valakinek monoblokkoson homlokrakodója ? Miért emelifel a hidraulika karokat, ha fent a homlokrakodó ?

Nincs profilkép
#93204 envagyok2
2025-06-20 22:51:43

kicseréltem zárat, de nem is az volt a baj, hahaha
kiabszott ajtóü szállt meg, aztán az alsó első sarka megszorult. nembaj, faszán megzuháltam azt is, ha már így leszopatott
de különben a zárba ez a rugó is kinyúlik, és nem húzza le erővel azt a reteszül szart, és emiatt is nehezen nyílik. nem baj, legalább lett nyolcezerér egy rugóm az adagolóra, ahahahah

#93203 mtz1221
2025-06-20 22:31:08

Válasz Gumóka #93202. hozzászólásáraEz így van. Torpedóknak leghüteses motorja volt, aki kepes volt nyaron 40 fokban egesz nap szantani vele, az pár év alatt elintézte a dugókat . Nem e 90-120 fokig volt zöldben az olaj hőmerője.

#93202 Gumóka
2025-06-20 21:41:50

Válasz mtz1221 #93201. hozzászólásáraNem tudom, mióta jó az olajkeringése, hűtése, dolgozik hiba nélkül.

De ez olyan dolog, a régebbi mercedes actros teherautónál, nívópálca se volt, műszerfalon nézte csak a szintet, volt viszkozitásmérője is.
Szervízbe kérdeztem, mi alapján mér, vagy milyen műszer ez, aztán ott mondták, egy sima hőfokmérő, a számítógépe pedig hőfok alapján számolja a kenőképességet.
Tehát minnél jobban melegszik az olaj, annál gyengébb. Azt hiszem.

#93201 mtz1221
2025-06-20 21:15:46

Válasz Gumóka #93200. hozzászólásáraSzerintem ott lesz a hiba hogy megette a motort. Volt egy 50es a szomszédban anbak ki volt dobva az olajhűtő, átvolt a szűrő háznál kötve direktbe egy cső, úgyment 10+ évig nála. Szántott is.

#93200 Gumóka
2025-06-20 18:52:36

Válasz mtz1221 #93199. hozzászólásáraAsszem' az első D-243-asok jöttek még dugattyú alsó hűtés nélkül, ebbe már van.

#93199 mtz1221
2025-06-20 18:34:37

Válasz Gumóka #93198. hozzászólásáraDugattyú hűtős blokk volt ? Olyat még nem láttam. Na az ha hidegebb olajat kell hogy kapjon a hűtő köréből, akkor elképzelhető.smile sweatdrop

#93198 Gumóka
2025-06-20 18:29:15

Válasz mtz1221 #93193. hozzászólására2 hektár kombinátorozás után megette a motort, mindig a 3. Henger égett be.
Mióta van hűtése, meg megy.
892.2, D-245 motor

#93197 mtz1221
2025-06-20 18:28:25

Válasz .Richard. #93196. hozzászólásáraUgyanaz 6 hengeres perkins volt a 100as imtében, es a zmaj kombájnban is. Traktoron olajhűtő + a szijtarcsán súly. Mindig oroblémás motor volt, kombajn ami 40 fokban állandóan meg semmi gond. Pedig az is kapta az ívet mert füstölt végig, ugyanúgy mint a traktor. Ugyanígy kisebb 4 hengeres perkinseken egyen sem volt olajhűtő, mégis 15000 órákat elmentek. Arrol nem is beszélve a 77es imtébe ami közel annyit tud mint a 82es, csak 10 liter olaj megy.

Nincs profilkép
#93196 .Richard.
2025-06-20 18:05:38

Válasz mtz1221 #93193. hozzászólásáraHa nem hűti,azèrt melegebb. Sőt. Melegben eröltetve kva meleg. Aztán meg,ha eldugul,valahol annak is van egy megkerülőszelepe,az nyomásra nyit. Szóval a motorban valamivel kevesebb olajnyomás jut,de ha tènyleg megakasztják,az a forró olaj szart sem èr. Rosszabb esetben lehet odaèg a dugo falára meg a gyűrűkhöz,így elkèpzehető,hogy saját magát szètcsiszolta.

#93195 Maszek Zs
2025-06-20 17:14:17

Válasz nagyferenc19840512 #93191. hozzászólásáraDehogy!!!!
Csak TLT kihajtás hátul amit ki lehet venni. Annak a felújítása!!

Nincs profilkép
#93194 nagyferenc19840512
2025-06-20 17:06:59

Válasz mtz1221 #93192. hozzászólásáraGazdàtol vettem,kicsit rendbe akarom szedni mielőtt munkàra fogom...További szèp napot neked is.

#93193 mtz1221
2025-06-20 16:38:17

Válasz Gumóka #93189. hozzászólására3zt én nem nagyon hiszem hogy attól ette volna.

#93192 mtz1221
2025-06-20 16:36:22

Válasz nagyferenc19840512 #93191. hozzászólásáraKupectól vetted vagy gazdától ? Ha gazdától akkor ketlek hagy már a fenébe, és dolgozz vele. Amit itt elbacol időd forditsd a családra, ez a vacak meg ha romlik majd akkor foglakozz vele.smile innocent

Nincs profilkép
#93191 nagyferenc19840512
2025-06-20 15:19:25

Válasz Maszek Zs #93181. hozzászólására140 volt egy váltó felujjitàs?A tlt kapcsoló""csavar feje"" ami a vàltó kuliazánàl van az 50 es mekkora csavar lehet az?Vajon az enyèmből hova lett??Mondjuk eltelt x èv...

Nincs profilkép
#93190 .Richard.
2025-06-19 21:11:15

Válasz Gumóka #93189. hozzászólásáraHát,lehet, csak bajnak van.

#93189 Gumóka
2025-06-19 20:32:29

Válasz .Richard. #93184. hozzászólásáraNincs, nekem sincs gyárilag a tányérszűrő, '77-es évjárat.

Viszont volt itt ismerős, 3x generálozták a motort 1 év alatt, mire véletlenül ráfogott felújítás utáni bejáratásban az olajcsőre, aztán hideg volt
Koppra eldugult az a szűrő, a traktor meg ette a motort.

Szóval én kib@sznám a pics@ba, ha lenne is, patronos szűrő mellé felesleges.

Nincs profilkép
#93188 nagyferenc19840512
2025-06-19 20:19:52

Válasz R Sándor #93161. hozzászólásáraHidegeg motornàl alapjàraton 3-3,2körül van olajcsere utàn 20w50 Agip""meleg motornàl 1,5 alapjàraton!kb 70 os víznèl próbàltam rà àltani az ujj motorolaj szűrőn 2 egèszet csavartam bentebb de nem ment fentebb szerintem a motorolaj sgivatyú màr nem tud többet!!vagy a csapàgyaort kell megnèzni.Maja ha el kezd dolgozni kiderrül mit muatat..

Nincs profilkép
#93187 nagyferenc19840512
2025-06-19 20:16:08

Válasz nagyferenc19840512 #93168. hozzászólásáraTegnap hogy fel öntöttem a reduktor rèszt motor olajjal kb 1,5-2dl ma csunyàn taknyol az adagoló alatt nèztem azt a kalillàris csővet ami nekem mozog 15 es kulcs megy rà a felfogatàshoz az adagoló mögött de meg sem mozdul a csavar.igy nem a kapillàrison dolgozza kifelè hanem az adagoló mögött..

Nincs profilkép
#93186 nagyferenc19840512
2025-06-19 20:12:51

Válasz rtamas1976 #93180. hozzászólásáraHàt biztos ami biztos a tàpszivatyút lecserèltem ujra az az 5 ezer màr nem fàg földhöz igy legalàbb ha pumpàlni kell nem lessz nyakig olajos az ember..

Nincs profilkép
#93185 nagyferenc19840512
2025-06-19 20:10:22

Válasz rtamas1976 #93183. hozzászólására Mfz 50 es ben èn sem talàltam szűrőt az olajhűtő körül..

Nincs profilkép
#93184 .Richard.
2025-06-19 19:49:55

Válasz rtamas1976 #93183. hozzászólásáraA kiskabinoson van gumi tömlő meg szűrő? Èn azokon nem is láttam,az enyèmen sincs. Fix a cső, szűrő nincs.

#93183 rtamas1976
2025-06-19 19:17:40

Válasz nagyferenc19840512 #93182. hozzászólásáraAz olajhűtőnek van1 szűrője, azt érdemes kitakarítani. A hűtő előtt a gumicsőbecsőbe van bekötve.
Az szinte senki nemtakarítja.
Ha elvan koxolódva nemáramlik az olaj, így nemhül vissza. Ismeretlen, nézd meg.

Nincs profilkép
#93182 nagyferenc19840512
2025-06-19 19:04:21

Válasz Maszek Zs #93181 bhozzászólására
Nem tervezek motor cserèt de azèrt kösszi!Ujj tàpszivatyút kapott meg 20w 50 es olajat hidegen 3 melegen alajàraton 1.5 fordulaton 2 az olajnyomàs mèg van 1-2dolog hàtra aztàn a többi vallatàkor kiderül!!A tlt vel kapcsolatban èn mèg a kar helyèt sem talàlom...

#93181 Maszek Zs
2025-06-19 14:54:04

Válasz nagyferenc19840512 #93178. hozzászólásáraSzia!
A tlt-nek a kikapcsolójának nem csak a kar hiányzik? Azt tényleg érdemes kikapcsolni! Most csináltam eggyet,140000ft lett az alkatrészköltség.

Az adagolónál a táp szivattyú lesz a hibás. De mostanában szerencsésnek kell lenni,ha kicseréled és jó is lesz!smile hammer

Van egy 50-es blokkom a parcella bombájnba terveztem de a kombájn már nincs megsmile sweatdrop
Ha érdekel megbeszéljüksmile thumbupcool

#93180 rtamas1976
2025-06-19 11:59:02

Válasz nagyferenc19840512 #93178. hozzászólásáraNemis lehet mert nem központiolajzású az adagoló!

#93179 Gumóka
2025-06-19 11:46:17

Válasz nagyferenc19840512 #93178. hozzászólásáraÍgy, hogy különolajzású, nem is lesz bennesmile wink

Nincs profilkép
#93178 nagyferenc19840512
2025-06-19 11:17:22

Válasz Gumóka #93148. hozzászólásáraÉn nem látok a feket pöty körül sàrgàt...

Nincs profilkép
#93177 nagyferenc19840512
2025-06-19 09:37:09

Válasz Jakabjóska #93176. hozzászólásáraDe enyire a telefont nem hallom benne...A sebbesèget akkor veszi szèpen àlló helyzetben reccsenès nélkül ha nagyon le engedem az alapjàratott.Mikor majdnem le àll könyebben vesszi s nem reccsen van mikor jàtszok a gàzzal, menet közben ha meghúzatom s eltalàlom a megfelelő fordulat tartomány akkor könyen nèha még reccsenéa mèlkül is veszi.A kuplung rudazatom màr álitottam a kinyomócsapàcsat zsíroztam"akkor kicsit javult""a kiemelő vilkàkat már nèztük alig vannak megkopva egyformàn álnak akitöl vettem 46 üzemóràval ezelőtt kuplungoztàk.Vagy szèthúzzuk ""de azt csak 2 hónap mulva vagy megtanulok ezzel a tènyel együtt èlni.smile rolleyes

#93176 Jakabjóska
2025-06-19 07:46:17

Válasz nagyferenc19840512 #93175. hozzászólásáraRajta ülsz a váltón, az mindig hangos lesz. Amíg nem zakatol, vagy ropog, addig nincs gond.

Nincs profilkép
#93175 nagyferenc19840512
2025-06-19 06:56:53

Szèp napot ugye ortam hogy hangos a vàltóm.az 50 es ben.. van 1 felételezèsem ... A tlt kapcsoló a vàltó s a c 100 as munkahenger nèl kènne lennie de se a kart se a helyét nem.talàlom igy ugye folyamatosan hajtja bent a fogaskerekeket.A tlt működik csak arra lennèk kivàncsi ha ki tudnám kapcsolni akkor zajos lenne..

Nincs profilkép
#93174 nagyferenc19840512
2025-06-19 06:56:03

Szèp napot ugye ortam hogy hangos a vàltóm.az 50 es ben.. van 1 felételezèsem ... A tlt kapcsoló a vàltó s a c 100 as munkahenger nèl kènne lennie de se a kart se a helyét nem.talàlom igy ugye folyamatosan hajtja bent a fogaskerekeket.A tlt működik csak arra lennèk kivàncsi ha ki tudnám kapcsolni akkor zajos lenne..

Nincs profilkép
#93173 nagyferenc19840512
2025-06-19 06:47:19

Válasz rtamas1976 #93172. hozzászólásáraKösz,tegnap ahogy le angedtem belőle a gàzolajat èn tettem bele azon a csavaron amit irtàl majdnem 2dl motorolajat,igen az a kannàs megoldàs lessz csak a kapillàris csövem lötyög s az adagoló mögül a kapilláris tövèben csepeget a gàzolaj valahogy oda be kell nyulnom meghúzni kapilárist ki tisztitani s kannàra kötni ahogy te irtad.

#93172 rtamas1976
2025-06-19 05:49:48

Válasz nagyferenc19840512 #93168. hozzászólásáraA gázkar ütközője felett van a beöntője.
Ott töltsélbele motorolajat, csak nehogy üresenhagyd az adagolót!!!
Kis mipoláncsövet húzd rá, bele 1flakonba aminek a kupakja kivan fúrva.
Csak a por nemenjen a flakonba!
Ha megtelik visszaöntheted a tankba.

Nincs profilkép
#93171 R Sándor
2025-06-18 23:40:38

Válasz nagyferenc19840512 #93169. hozzászólásáraA 00 ás zsirt a kamionok központi zsirzóiban használják, én ilyet használok a kuki asztal hajtómüvekben, nehezebben szökik meg mint a hajtómű olaj . viszont nem kenődik fel a hatómü falára mint a zsir .

Nincs profilkép
#93170 .Richard.
2025-06-18 23:34:31

Válasz nagyferenc19840512 #93169. hozzászólásáraMi? A súlya? Az ára? Meg amúgy nincs is,? Poènbolt vagy mi ez? Ilyent nem is fogsz látni.

Nincs profilkép
#93169 nagyferenc19840512
2025-06-18 23:02:41

Válasz mtz1221 #93139. hozzászólásáraNa ilyennel mèg nem talàlkoztam.

Nincs profilkép
#93168 nagyferenc19840512
2025-06-18 22:50:59

Válasz rtamas1976 #93157. hozzászólásáraPontosan ezt mondtàk nekem is ne agódjak.Központi olajzásu àlitólag de az ismerősömnek is pont ilyen van nem dolgozik bele a.motorolajba ő kannába gyűjti èvek óta nimcs gondja..

Nincs profilkép
#93167 nagyferenc19840512
2025-06-18 22:37:17

Válasz R Sándor #93161. hozzászólásáraIgen ez legalàbb nincs be àlva,a többi màr csak szivatyún s a támcsapàgyakon àll.

Nincs profilkép
#93166 nagyferenc19840512
2025-06-18 22:30:02

Válasz Gumóka #93152. hozzászólásáraOtt az adagoló aljàn a blok meg az adagoló között..

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Kellemes meglepetés a benzinkutakon
Kellemes meglepetés a benzinkutakon
Jelentősen olcsóbb lesz az üzemanyag.
Hirdetés
Nem mindegy, mit vetsz: ezek a repcehibridek kiállják a klímastresszt
Nem mindegy, mit vetsz: ezek a repcehibridek kiállják a klímastresszt
A KWS piacvezető repcehibridekkel és innovatív technológiával segíti a gazdákat...
Tárcsa Awemak eladó
Tárcsa Awemak eladó

6.500.000 Ft

Szamarak eladók
Szamarak eladók

300.000 Ft

800/65 R32
800/65 R32

250.000 Ft

SHERPA RT30 2WD 3.0T Terep Targonca
SHERPA RT30 2WD 3.0T Terep Targonca

7.480.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]