Gázolaj árak 588 Ft Benzin árak 581 Ft EUR 395.88 Ft USD 340.02 Ft CHF 423.37 Ft GBP 458.3 Ft

Fórum

Érdemes-e Claas Dominator 106, vagy 108-ast venni?

Létrehozta: , 2008-08-12 22:21:39

Kedvencekhez Segítség

1151 hozzászólás
#151 jólaci
2008-12-23 10:16:51

Válasz #148. hozzászólásra

külön nincs körbefényképezve,demajd megoldom.

#150 Farkas István
2008-12-23 10:16:13

Válasz #145. hozzászólásra

akkor lehet hogy csak lusták voltak megkeresni a cikkszámát

#149 jólaci
2008-12-23 10:16:07

szerintem nagyon jó gépek,megvagyok vele elégedve,deha lenne egy 6-8 millám,azonnal lecserélném egy 108-asra.

#148 Roland
2008-12-23 10:14:56

Helló!Kérhetnék egy pár képet arról a hütös megoldásról ha nem gond!Ha már ennyire dicséred,akkor megcsinálnám én is az enyémre!erlacika@bicomix.hu Elöre is kösz szépen!

#147 jólaci
2008-12-23 10:14:05

Válasz #144. hozzászólásra

légszűrőt,meg üzemanyagszűrőt azt az IKR-től,jóval olcsóbb és jó minőségű.MAN gyártmány.

#146 Farkas István
2008-12-23 10:13:49

állítólag a rába adó jó bele de az axiálnál nem tudtak adni

#145 jólaci
2008-12-23 10:12:47

Válasz #144. hozzászólásra

AXIÁL Orosházáról minden van hozzá.

#144 Farkas István
2008-12-23 10:09:21

honnan veszel a motorhoz alkatrészt?

#143 jólaci
2008-12-23 10:07:32

Válasz #139. hozzászólásra

nem,nemtudom mibe való.

#142 jólaci
2008-12-23 10:07:04

Válasz #140. hozzászólásra

azért ülünk benne,hogy figyeljük.extrém eseteket,és gépkezelőket nemszabad alapul venni.

#141 jólaci
2008-12-23 10:06:01

Válasz #138. hozzászólásra

teljesen felújított motor van benne.az első évben úgy jártam,(szerencse a szezon végén),hogy az egyik szelepnek a tetején van az a kis tányér,ami fogja a szeleprugót,és kettétört,a szelep beesett,és kilyukasztotta a dugattyút,átszakadt a hengerfej,meg a hajtókart is egy felújított ment bele.
2 éve 150 ezer volt a javítása,új hüvely dugó,felújított hajtókar,új hajtókarcsapágysor,egy bontott hengerfej,felrakás előtt szakműhelyben átnézetve,és új motorolaj.

#140 Farkas István
2008-12-23 10:03:42

Válasz #138. hozzászólásra

a szomszédban is igy csinálta meg egy haver,elszakadt a cső és kifeküdt a merci motor

#138 jólaci
2008-12-23 09:59:32

Válasz #137. hozzászólásra

mechanikus az óra csináltattam bele,hosszú hidraulika csövet,ami beér a fülkébe.hidegen 4 bár fölött,melegen 2 bár alapjáraton.teljes fordulaton a 3 bár mindig megvan.

#137 Farkas István
2008-12-23 09:56:40

Válasz #136. hozzászólásra

a Rába adó és óra van benne? mennyi az olajnyomás?

#136 jólaci
2008-12-23 09:53:50

Válasz #135. hozzászólásra

a régi óra adójának a helyén csak tettem be egy elágazást.ez szerintem fontos,hohy pontossan lássuk az értéket,mert nállunk jártak úgy,hogy mentek kifele aratni,és 3 bár volt az olajnyomás,és menet közbe leesett 1,5bárra.hazamentek,kivették a motort,és az olajnyomástartó szelep rugója eltört.Ha nincs mechanikus óra,akkor 1,5 bárnál még nem világit a lámpa.

#135 Farkas István
2008-12-23 09:50:17

Válasz #133. hozzászólásra

az olalynyomásmérő adója hol van?

#134 jólaci
2008-12-23 09:47:47

Válasz #132. hozzászólásra

egy pár cm-el feljebb van és így kell lenni,hogy ne legyen levegős a rendszer.

#133 jólaci
2008-12-23 09:46:51

én tettem be hőfokmérő,és olajnyomásmérő órát is külön,hogy pontosan lássam mennyi is az érték.Nekem nem felelt az meg,amit a német betett a víz és olajnyomásnak,csupán egy lámpa.pl.a gyári hőfokmérő a pirosba van,az órám az még zöldben.a betett órát ellenőriztük mechanikussal,és rájöttünk,hogy a gyári az csal.

#132 Farkas István
2008-12-23 09:46:36

az mtz hűző teteje szintben megegyezik a nagy hűtővel?

#131 jólaci
2008-12-23 09:42:46

Válasz #128. hozzászólásra

álltalában egyet forgatok mindíg,az áramellátást kímélve,de szinte miest bekapcsolom,az óra megmozdul lefelé.sokszor a felsőt forgatom,mivel fent van a melegebb víz,és ez elég ahhoz,hogy zöldbe legyen a mutató.

#130 Farkas István
2008-12-23 09:41:38

Válasz #127. hozzászólásra
az északkeleti sarokban

#129 Farkas István
2008-12-23 09:40:35

ez nagyon jó meg fogom csinálni

#128 Farkas István
2008-12-23 09:38:55

Válasz #124. hozzászólásra

ha bekapcsolod drasztikusan leveszi a hőfokot,hogy utána ki tudd kapcsolni? ez hány perc ide oda?

#127 jólaci
2008-12-23 09:38:00

Válasz #125. hozzászólásra

merre gazdálkodsz?

#126 jólaci
2008-12-23 09:37:01

Válasz #123. hozzászólásra

mivel új a hűtő,így nagyon gyorsan visszahül. Alapjáraton ürítek,és mire leürül a tartály,már 80c fok alatt van a hűtő.

#125 Farkas István
2008-12-23 09:35:43

Válasz #122. hozzászólásra
ez is igaz,és lenne is hely kijjebb hozni a hűtőt

#124 jólaci
2008-12-23 09:34:17

Válasz #123. hozzászólásra

nem kell egész nap,figyelem az órát és amikor kell rákapcsolom.és abba az irányba forgatom,amilyen irányban épp megkivánja.

#123 Farkas István
2008-12-23 09:32:41

és bírja a lada villanymotor egész nap

#122 jólaci
2008-12-23 09:32:09

Válasz #120. hozzászólásra

az a gond,a gyári hűtőnél,hogy túl közel van a hűtő a lapáthoz,és a hűtő sarkai nincsenek hűtve,itt kisebb a hűtés,és nagyobb a porlerakódás.úgy kellene megoldani,mint a nagyrábáknál,hogy a hűtő,és a ventilátor között nagyobb a hely,és tölcséres a ventilátorburkolat,és igy a hűtő teljes felületét leszívja.

#121 Farkas István
2008-12-23 09:29:58

Válasz #119. hozzászólásra
ez biztos jó ötlet mert kibaxottul bement

#120 jólaci
2008-12-23 09:27:54

Válasz #115. hozzászólásra

én mikor megvettem a kombájnt,kidobtam a régi hűtőt,nagyon csúnya volt,és egy új T-150-es hűtő van benne,és valamivel nagyobb lapát van rátéve.

#119 Farkas István
2008-12-23 09:25:48

Amúgy van egy elméletem a hűtő problémájára is.Az a baja hogy a vent. lapát ahogy forog forgatja a levegőt is, és a hűtő lamelláinak árnyékos oldalában(mint ahogy a szél megrakja hóval az utak mellé kitett hórács mögötti részt) lerakja a port,így 4 -5 nap múlva már olyan koszos,hogy mosni kell,hogy kitisztuljon.A vent. lapát és a hűtő közé egy ellentétes szögállású,sűrű lapátozású vent.lapát kell,ami nem hagyja hogy a levegő magtekeredjen(hidrodinamikus tengelykapcsoló elve) Így a hűtő tiszta marad...................valószínüleg

#118 Farkas István
2008-12-23 09:25:48

Amúgy van egy elméletem a hűtő problémájára is.Az a baja hogy a vent. lapát ahogy forog forgatja a levegőt is, és a hűtő lamelláinak árnyékos oldalában(mint ahogy a szél megrakja hóval az utak mellé kitett hórács mögötti részt) lerakja a port,így 4 -5 nap múlva már olyan koszos,hogy mosni kell,hogy kitisztuljon.A vent. lapát és a hűtő közé egy ellentétes szögállású,sűrű lapátozású vent.lapát kell,ami nem hagyja hogy a levegő magtekeredjen(hidrodinamikus tengelykapcsoló elve) Így a hűtő tiszta marad...................valószínüleg

#117 Farkas István
2008-12-23 09:25:47

Amúgy van egy elméletem a hűtő problémájára is.Az a baja hogy a vent. lapát ahogy forog forgatja a levegőt is, és a hűtő lamelláinak árnyékos oldalában(mint ahogy a szél megrakja hóval az utak mellé kitett hórács mögötti részt) lerakja a port,így 4 -5 nap múlva már olyan koszos,hogy mosni kell,hogy kitisztuljon.A vent. lapát és a hűtő közé egy ellentétes szögállású,sűrű lapátozású vent.lapát kell,ami nem hagyja hogy a levegő magtekeredjen(hidrodinamikus tengelykapcsoló elve) Így a hűtő tiszta marad...................valószínüleg

#116 Farkas István
2008-12-23 09:25:47

Amúgy van egy elméletem a hűtő problémájára is.Az a baja hogy a vent. lapát ahogy forog forgatja a levegőt is, és a hűtő lamelláinak árnyékos oldalában(mint ahogy a szél megrakja hóval az utak mellé kitett hórács mögötti részt) lerakja a port,így 4 -5 nap múlva már olyan koszos,hogy mosni kell,hogy kitisztuljon.A vent. lapát és a hűtő közé egy ellentétes szögállású,sűrű lapátozású vent.lapát kell,ami nem hagyja hogy a levegő magtekeredjen(hidrodinamikus tengelykapcsoló elve) Így a hűtő tiszta marad...................valószínüleg

#115 Farkas István
2008-12-23 09:25:44

Amúgy van egy elméletem a hűtő problémájára is.Az a baja hogy a vent. lapát ahogy forog forgatja a levegőt is, és a hűtő lamelláinak árnyékos oldalában(mint ahogy a szél megrakja hóval az utak mellé kitett hórács mögötti részt) lerakja a port,így 4 -5 nap múlva már olyan koszos,hogy mosni kell,hogy kitisztuljon.A vent. lapát és a hűtő közé egy ellentétes szögállású,sűrű lapátozású vent.lapát kell,ami nem hagyja hogy a levegő magtekeredjen(hidrodinamikus tengelykapcsoló elve) Így a hűtő tiszta marad...................valószínüleg

#114 jólaci
2008-12-23 09:25:30

Válasz #105. hozzászólásra

mi megcsináltuk az elszivót,csak nemlett feltéve.Egy trabant ventillátorra lett egy tölcsér,ami kb.20cm.-er hosszan szűkül egy 50-es gégecsőre,(mint az spc szivócső).ez a kombájn jobb oldalára lenne feltéve rugóspanolással,és a hajtástaz utóverő tengelyéről kapná,ott van egy szabad hely az ékszíjnak.

#113 jólaci
2008-12-23 09:07:20

Válasz #112. hozzászólásra

2db lada ventilátor,ami külön külön kapcsolható,és oda vissza forgatható.

#112 Farkas István
2008-12-23 08:59:56

Válasz #109. hozzászólásra

olvasd el az én módszeremet az tuti biztos. az mtz hűtőt mi fújja?

#111 jólaci
2008-12-23 08:30:59

Válasz #110. hozzászólásra

a nyáron lett lefestve,55kg festék.

#110 jólaci
2008-12-23 08:28:56

Válasz #109. hozzászólásra

a magfelhordónál a felső szöghajtásban évente kikell cserélni a csapágyakat,mert megeszi a por.

#109 jólaci
2008-12-23 08:27:51

nekem nemsok bajom volt még az üritőcsigával,3 évet használtam,most a napra szezon előtt kapott új zárt csapágyakat,meg a kisebbik kupkereket cseréltük.Én egy mtz hűtőt raktam be,az aksi fölé,a motoron a kiság kivan kötve,és termosztát sincs.

#107 Farkas István
2008-12-22 23:57:22

Válasz #104. hozzászólásra

akkor már nem kell mert nyitott term. állás egyuttal a term. alsó kalapja által zárt visszavezető ágat jelent. ha nem világos kérdezz még rá!

#106 Roland
2008-12-22 23:53:27

Én lépek pihenni!Holnap folytathatjuk,ha megfelel!Jó pihenést!Helló

#105 Farkas István
2008-12-22 23:52:27

most tervezek egy elszívót a hűtő dobra mint a megákon van

#104 Roland
2008-12-22 23:51:09

csak mikor a földön vagyok már,s aratást kezdeném,akkor zárnám el a csapot!Egyértelmü,h zárt termosznál forrna a motor,ha a csapot is elzárnám!én a magtartály falára akarok tenni egy Ikarus busz kiegyenlitö tartályt!

#103 Farkas István
2008-12-22 23:47:32

Válasz #101. hozzászólásra

Ezt nem szabad!!!!!!!!!!mert hideg motornál üzemképes term nál a hűtő ágat zárja a term. ha te lezárod a visszaker. ágat is a motor felforr!!!!!!!!!!

#102 Farkas István
2008-12-22 23:42:44

Válasz #99. hozzászólásra
a tartályt be tettem az aksi fölé (5 L műanyag kanna) Ha melegszik a motor a szint emelkedik 5 centit: lassítok.üritéskor visszamegy ,és TELE A HŰTŐM !!!!!!!!!!!!!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A versenytársak elhúztak melletünk – a magyar gazdáknak most kell dönteniük!
A versenytársak elhúztak melletünk – a magyar gazdáknak most kell dönteniük!
Milyen mélyre nyúló problémák szorongatják a hazai agráriumot és hogyan lehet...
Miért van nagy bajban a román agrárium? Ez az erdélyi gazda elmondta! +VIDEÓ
Miért van nagy bajban a román agrárium? Ez az erdélyi gazda elmondta! +VIDEÓ
A kalászosok termesztése jelenleg kevés jövedelmet hoz, de a váltás nem...
Eladó MTZ 820.2 turbós traktor, 2006-os
Eladó MTZ 820.2 turbós traktor, 2006-os

3.900.000 Ft

Szántóföld eladó Heves és Jászszentandrás között
Szántóföld eladó Heves és...

8.580.000 Ft

Kubota KX019 minikotró eladó – Kitűnő állapotú kotrógép Hódmezővásárhelyen
Kubota KX019 minikotró eladó – Kitűnő...

1.600.000 Ft

Tramini szőlő eladó Siklóson
Tramini szőlő eladó Siklóson

300 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]