A 6.2 -es nehéz IH nemsok a gépnek, mert felénk a Rába is megszenved vele? A laza homokos részeken nálunk el kell engedni a kerekeit, mert betúrja a földet, de ha kiérek akkor csontra kielelve szoktam használni.
Nekünk 6.3 k. IH tárcsa 4.2 n. IH tárcsa 4/5 RW eke 4/5 IH eke 6 m ásóborona 5 m f. fögasborona, 5 késes középmély lazító 1 késes altalajlazító. A 30-as húzta mindet kivéve az 5 -késest az 50-esnél lassaban, most abba is 50-es motor van én nem érzek különbbséget most a kettő között. Mi mindkettőn ikerkerékkel dolgozunk 20,8-as gummikkal.
Én Szekszárd mellett lakok.
Vogel 4-es váltvaforgatós, 5,2-es IH tárcsa, 6m-s fogas és 5,6-os kombinátor van hozzá. Meg szoktunk húzni 5.2-es busát is.
4755!
Megmondom öszintén hogy 2002ig dolgoztam tsz-ben és ot volt 4630,4650,4755,és sajnos munkagépek hozávalók nemigen voltak ot mindenki vit mindent pl:5.6-os ásoborona volt,8.4 -es kombinátor,és 4-es vogel váltvaforgatos eke ez a választék volt most aki megvete az azthiszem 5.2-es busát huz vele de nembiztos,4755-el még trágyát szortam egy tg10-es trágyaszóróval.
4755!!
Nézd meg menyibe kerül a kapcsolo és a vezeték de szerintem a kapcsoloval van gond nekem mikor kicserélték nemlehetett öszehasonlitani olyan jólett.4755 merre laksz?
hasonló gond lehet nekem is arra jutot a kités,hogy kikell cserélni a hátsóvezetékköteget vanrajta kókányolás tódás többen is azt mondják nemlehet toldani-javitani mert változik az ellenálása
Nekünk 4650-es van és eddig egy csak egy turbót kellett rá venni, mert fütyült a régi. Most van benne 23500ü.ö. 2misiért vettük 4 éve 18000-el.
A karok jól emelnek, csak kicsit lassúnak érzem:)
A 4630-asnak milyen elsőhalytása van? Mert azt szokták szidni elég keményen:D
Én meg direkt azért vettem régi JD-t mert ez még anyagból van...
Ó én nem akartam összehasonlítani csak egy öreg géppel lehetnek bajok mint a te példád! Persze ha van szakember aki meg tudja csinálni meg alkatrész akkor no problem! Pesze az újak még rosszabbak ezzel egyetértek!
MTZ-és aJD4630 véleményével egyetértek jó a ruszkivas amirejó nekem isvolt van is meglessz is egydarabig denehasonlitsunkössz egy mtz-t egy180-190le JD-vel
MTZ-s!
Az oreggel nincs ijen gond(50-es szériáig), pont a fiatalabbakkal van, de ott sem sürün. Amúgy meg ha elégedett vagy a vörösökörrel használd egézséggel.
amikor vettem akkor is voltbaja rángatta ahárompontot ujrakalibrálták akkorjóvolt demost semmit nem csinál kalibráláskor kiirja aműszerfal hogy ahátsóvezetékkötegben zárlatvan
A probléma lehetséges okai (4650-nél a 4755-ös sem tér el sokban tőle)
Feltöltő szivattyű szar
A főszivattyú szar
Az elsőbbségi szelep szar
Valamejik kihelyezett hiraulika csatlakozó
fejben beragadtak a szelepek
A harompont mozgató szelepházában valamejok szelep szar. Nálunk ezek fordultak elő a KITÉsek között sok a kókler.
Majd elválik jó boltot kötöttetek e az ára reális, amit elfelejtettem csak a bele való hidraulika olajat szabad használni (mol Traktol JD asszem), a nemrég láttun egy 30-ast szétkapva difi, lehajtásbolygó, kuplung nyekk, csak mert a koma spórolt az olajon. Ha bármi gikszer van rendelenes hang stb.. azonnal állj meg vele mert ált akkor olcsobban javitható mintha megvárod még valami törik, szakad. Merre gazdálkodsz? És hol folyik, mert a milyeinken nem jellemző leszámitva az adagoló környékét(KITE felújítás) és a kihelyezett hidraulika csatlakozokat bár az nem veszélyes, ha itt cserélsz karmantyút csak gyárit rakj bele, a ruszki van hogy 1 napig sem birja. Ha akarsz valamit még tudni kérdezz!
Ha nem titok mibe került és kb hány üórás?
Felénk a legtöbb 20 e üóra körül van. Arra figyelj használat során, hogy a motort ne fözzd meg az olajnyomás rendbe legyen, nem szereti továbbá terhelés alatt a csusztatott kuplungot. Ja és csak olyannal szervizeltesd aki ért hozzá.
94 hozzászólás
Ja, erről jut szembe ti szoktátok állítgatni. Mert nekünk ahogy összeraktuk úgy van azóta is.
biztos hogy talajfügvénye meg kinek mennyirevan állitva a szöge atárcsának
Mástól is hallottam már, de felénk elképzelhetetlen.
jólviszi a 6,2-t nálunk eggy 7800-as is6,2est huz arábák 7,2esthuznak
4755!
A 6.2 -es nehéz IH nemsok a gépnek, mert felénk a Rába is megszenved vele? A laza homokos részeken nálunk el kell engedni a kerekeit, mert betúrja a földet, de ha kiérek akkor csontra kielelve szoktam használni.
JD4630!!!!! elirtam bocsi!!
4650!
Ismered az Ábrahám azthiszem sanyi ö csinálta a vilamoságot nagyon jó preciz szakember.
én egy7,6 ih ktárcsa 6.2ih n tárcsa 4fejes réselt rábewerk
Nekünk 6.3 k. IH tárcsa 4.2 n. IH tárcsa 4/5 RW eke 4/5 IH eke 6 m ásóborona 5 m f. fögasborona, 5 késes középmély lazító 1 késes altalajlazító. A 30-as húzta mindet kivéve az 5 -késest az 50-esnél lassaban, most abba is 50-es motor van én nem érzek különbbséget most a kettő között. Mi mindkettőn ikerkerékkel dolgozunk 20,8-as gummikkal.
Én Szekszárd mellett lakok.
Vogel 4-es váltvaforgatós, 5,2-es IH tárcsa, 6m-s fogas és 5,6-os kombinátor van hozzá. Meg szoktunk húzni 5.2-es busát is.
4630-as kb 1999ig volt nálunk!szinte ingyen eladták öket!
4755!
Megmondom öszintén hogy 2002ig dolgoztam tsz-ben és ot volt 4630,4650,4755,és sajnos munkagépek hozávalók nemigen voltak ot mindenki vit mindent pl:5.6-os ásoborona volt,8.4 -es kombinátor,és 4-es vogel váltvaforgatos eke ez a választék volt most aki megvete az azthiszem 5.2-es busát huz vele de nembiztos,4755-el még trágyát szortam egy tg10-es trágyaszóróval.
TTomi mijen m gépeket huztok a4755-tel
4650!
Dombóvár környéke! te?
4650!
Dombóvár környéke! te?
És Tolna megyében hol?:)
4755!
Tolna megyéből.
4755!
Én a potméterekre.
mejik kapcyolóra gondolsz amejikkel kapcsoljuk az emelést vagy valamejik potméterre én békés megye éste?
4755!!
Nézd meg menyibe kerül a kapcsolo és a vezeték de szerintem a kapcsoloval van gond nekem mikor kicserélték nemlehetett öszehasonlitani olyan jólett.4755 merre laksz?
hasonló gond lehet nekem is arra jutot a kités,hogy kikell cserélni a hátsóvezetékköteget vanrajta kókányolás tódás többen is azt mondják nemlehet toldani-javitani mert változik az ellenálása
4755!!
Szia én dolgoztam ilyen gépel és ugyanezt csinálta amit mondtál kicserélték az elektromos kapcsolokat és tökéletes lett!
Dél baranya.
JD4630-merre gazdálkodsz
JD 4650
A legtöbb 30-ason nincs első hajtás (mezitlábas), bár létezik hidrohajtásos de ebből működőt eddig csak 1 szer láttam.
én is azért döntöttem a4755-mellet ezlegalább még amerikai igaz hogy ennekmár bonyolult egy kicst azelektronikája de majd megoldjuk
Nekünk 4650-es van és eddig egy csak egy turbót kellett rá venni, mert fütyült a régi. Most van benne 23500ü.ö. 2misiért vettük 4 éve 18000-el.
A karok jól emelnek, csak kicsit lassúnak érzem:)
A 4630-asnak milyen elsőhalytása van? Mert azt szokták szidni elég keményen:D
Én meg direkt azért vettem régi JD-t mert ez még anyagból van...
Ó én nem akartam összehasonlítani csak egy öreg géppel lehetnek bajok mint a te példád! Persze ha van szakember aki meg tudja csinálni meg alkatrész akkor no problem! Pesze az újak még rosszabbak ezzel egyetértek!
MTZ-és aJD4630 véleményével egyetértek jó a ruszkivas amirejó nekem isvolt van is meglessz is egydarabig denehasonlitsunkössz egy mtz-t egy180-190le JD-vel
MTZ-s!
Az oreggel nincs ijen gond(50-es szériáig), pont a fiatalabbakkal van, de ott sem sürün. Amúgy meg ha elégedett vagy a vörösökörrel használd egézséggel.
Nem tom, hogy meg lehet e oldani, de ha megy ez olcsobb mint ujat venni.
Na én pont ezért nem veszek öreg Johnit!
úgyhallottam avezetékköteg nagyon drága gondolkoztamrajta hogy kicserélem ahárompont elektromosrészét 4650-es mehanikusra
Ezért jók a harmincasok! Majd megjavítják, de a helyedben felhajtanék 1 másik szakit, hátha annak elsőre sikerül végleg megoldani.
amikor vettem akkor is voltbaja rángatta ahárompontot ujrakalibrálták akkorjóvolt demost semmit nem csinál kalibráláskor kiirja aműszerfal hogy ahátsóvezetékkötegben zárlatvan
Amikor vettétek emelt és most totál nem emel?
valami elektromosbajavan nem reagál akalibrálásra
A probléma lehetséges okai (4650-nél a 4755-ös sem tér el sokban tőle)
Feltöltő szivattyű szar
A főszivattyú szar
Az elsőbbségi szelep szar
Valamejik kihelyezett hiraulika csatlakozó
fejben beragadtak a szelepek
A harompont mozgató szelepházában valamejok szelep szar. Nálunk ezek fordultak elő a KITÉsek között sok a kókler.
békés megyei vagyok afolyások nemvészesek egyrészét mármegszüntettük sorba durrantak a hidrolika csövek elöregedtek kidörzsölődtek ahidrolikával van bajunk nememeli ahidrolikakarokat bekalibrálták akitések de ujbolelromlot
Majd elválik jó boltot kötöttetek e az ára reális, amit elfelejtettem csak a bele való hidraulika olajat szabad használni (mol Traktol JD asszem), a nemrég láttun egy 30-ast szétkapva difi, lehajtásbolygó, kuplung nyekk, csak mert a koma spórolt az olajon. Ha bármi gikszer van rendelenes hang stb.. azonnal állj meg vele mert ált akkor olcsobban javitható mintha megvárod még valami törik, szakad. Merre gazdálkodsz? És hol folyik, mert a milyeinken nem jellemző leszámitva az adagoló környékét(KITE felújítás) és a kihelyezett hidraulika csatlakozokat bár az nem veszélyes, ha itt cserélsz karmantyút csak gyárit rakj bele, a ruszki van hogy 1 napig sem birja. Ha akarsz valamit még tudni kérdezz!
4.6 az üó nemtudjukbisztos közel a 20 hoz elégjóerőbevan csak folyik itt ott
Ha nem titok mibe került és kb hány üórás?
Felénk a legtöbb 20 e üóra körül van. Arra figyelj használat során, hogy a motort ne fözzd meg az olajnyomás rendbe legyen, nem szereti továbbá terhelés alatt a csusztatott kuplungot. Ja és csak olyannal szervizeltesd aki ért hozzá.
elnézést gondjaim voltak aregisztrácioval
agépet már megvettem csak informálodok kinek mi atapasztalata