Fórum

Zetor traktorok  

Létrehozta: Vendég, 2008-02-08 20:36:36

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #8359 mg_ attila_ | 2018-06-18 15:08:38

    Válasz mtz1221 #8358. hozzászólására

    Most voltunk szlovákba alkatrészért , a szerelő magyarázott ,hogy hol kell rajta állítani majd meg próbáljuk ha sikerül jó ha nem akkor majd ki jönnek segíteni !

  • Válasz » #8358 mtz1221 | 2018-06-18 09:48:47

    Válasz mg_ attila_ #8354. hozzászólására
    Valahol lehet,de inkább vidd adagolóshoz.Az elmenteken szoktak forgatni a slicc lukakon,de azt otthon felelőtlenség lenne.smile cursing

  • Válasz » #8357 Sk Laci | 2018-06-18 08:59:31

    Válasz mg_ attila_ #8356. hozzászólására
    Azokat fel lehet húzni 130-ra, de legjobb, ha szerviz csinálja. Én nem piszkálgatnám, nehogy baj legyen, főleg ha nem értetek hozá.

  • Válasz » #8356 mg_ attila_ | 2018-06-18 08:15:43

    Válasz Sk Laci #8355. hozzászólására

    2009es évjáratú 120lovas, forterra 125 tipusal jött ki! Levegő hűtéses!

  • Válasz » #8355 Sk Laci | 2018-06-18 07:10:00

    Válasz mg_ attila_ #8351. hozzászólására

    Ez milyen Forterra, és milyen évjárat?
    Levegő-levegőhütéses az IC rajta, vagy levegő-víz?

  • Válasz » #8354 mg_ attila_ | 2018-06-17 23:33:21

    Válasz mtz1221 #8353. hozzászólására

    Hat ez mtz adagoló amit küldtél nem ilyen van a zetoron! A zetoron az van amit ki raktam! De semmit nem lehet állítani egyáltalán ?

  • Válasz » #8353 mtz1221 | 2018-06-17 23:13:55

    Válasz mg_ attila_ #8352. hozzászólására
    Ott hiába piszkáljátok nem fog semmi változni.Ha
    ILYEN van rajta akkor letudom írni hol kell.Ha viszont olyan mint amit betettél ,hogy van rajta elektromágneses szelep is akkor azt nem.

  • Válasz » #8352 mg_ attila_ | 2018-06-17 21:14:15

    ilyen van rajta ha ez segít valamit! De ma néztük a fateral ugyan úgy állítólag lehet állítani mint az mtz motorpal adagolón! Hátulján a hat kis csavar ki dekliii le aztán ott lehet valamit piszkálni !

  • Válasz » #8351 mg_ attila_ | 2018-06-17 21:10:40

  • Válasz » #8350 mg_ attila_ | 2018-06-17 21:08:51

  • Válasz » #8349 mg_ attila_ | 2018-06-17 21:07:39

    Válasz mtz1221 #8348. hozzászólására

    Nem tudom milyen annyira nem vágom ezeket az adagolókat!

  • Válasz » #8348 mtz1221 | 2018-06-17 00:16:32

  • Válasz » #8347 mg_ attila_ | 2018-06-16 23:20:43

    Érdekelödnék,hogy kí van itt nagy zetoros aki mondana egy Kiss tapasztalatot a zetor adagoló harapósabá állításáról !?
    Szóval van nekem egy forterra motorpal adagolóval, és ugye ez még gyári be állításos ,aztán unalmas már hogy lustán bír elindulni !
    Azért szeretnék valahogy rá állítani mert hallottam hogy az adagoló hátulján lehet neki csavarni , csak ,hogy az mennyire hatásos !??
    Azt tudom az lenne a hatásos hogy le venni és padon be állíttatni csak most erre nincs idő! Aratás kor meg 12tonnas pótkocsit fog húzni és jó lenne ha bírná még jobban húzni ! Ha valaki tud valami tapasztalatot azt meg köszöném ha meg osztaná!

  • Válasz » #8346 csoppika | 2018-06-16 00:49:01

    Válasz Tomi81 #8344. hozzászólására

    A sperr difi haveréba(11641 v11441) nem ugyanaz... Az nagyot fog, morog... Lamella csúszik. Az enyém meg kanyarban főleg hidegben hallani, kattog...
    Nekem eaton NoSpin van.,.,

  • Válasz » #8345 jabovo58 | 2018-06-15 22:39:53

    És annak lehet ilyen hangja vagya az full hangtalan? Kös7önöm

  • Válasz » #8344 Tomi81 | 2018-06-15 22:30:20

    Válasz jabovo58 #8343. hozzászólására

    Szerintem az a kerékcsúszás szabályzó egy automata difizár/speerdifi. Ha csúszik az egyik oldali ráfog a másikra. Csoppika a crystalba cserélt vmi ilyesmit, majd leírja jobban, ha akarja.

  • Válasz » #8343 jabovo58 | 2018-06-15 22:07:55

    Ja én is igy voltam elöször hogy hagyom majd kiforrja magát csak gondoltam akinek ugyan ilyen vam az tapasztalte ilyet? MErtt ehez a hídhoz irják más modelleknél hogy kerékcsuszás szabályzó, de azt se tudom hogy az hogy smint müködne,,Majd idövel kiderül. Lehet hogy igy kell müködnie de azért furcsaa.. Na mind 1 majd kiforrja magát,csak nehogy az egy év gari után:)

  • Válasz » #8342 Hús Futár | 2018-06-15 21:28:20

    Válasz Filler #8339. hozzászólására
    Újabb zetorokat sem úszod meg sokkal olcsóbban .

  • Válasz » #8341 Tomi81 | 2018-06-15 13:06:32

    Válasz jabovo58 #8336. hozzászólására

    Szerintem ne foglalkozz vele. Használd. Ha valami nem jó előbb utóbb úgyis ki fogja adni. Gariba megy megycsinálják. smile cowboy

  • Válasz » #8340 Sk Laci | 2018-06-15 12:58:13

    Válasz Filler #8339. hozzászólására
    Melyik 2 csapágy volt a fogaskerékel 400 000 Ft???smile scared
    Ha a Zetor melet döntesz a 11441,12441 vagy újab változatait ajánlanám. Általad lejeb írot 10540 vagy társai már egy kicsit elavultak.....

  • Válasz » #8339 Filler | 2018-06-15 09:27:21

    Válasz Sk Laci #8316. hozzászólására

    Köszönöm a válaszodat.

    Az a baj hogy sajnos csak tervben van még meg az elméletem. 80 MTZ-t szeretném majd lecserélni és olyan gépben gondolkodom amire esetleg később tudnék építeni front hidraulikát és TLT kaszához, vagy már van rajta :) . Láttam hogy már a 40-41 szériákhoz van front TLT, nyugatiba meg félek belevásárolni. Biztos jók mert ismerősöm is vett, szét kellett bontani a váltót 10+ ezer üó után 1 fogaskerék miatt. Minden alkatrésze szinte mintha új lenne benne van rajtuk egy minimális kopás de 2 csapágy meg a fogaskerék majd 400 ezerbe kerül.

  • Válasz » #8338 Filler | 2018-06-15 09:22:35

    Valaki esetleg nem tud BAZ megye környékén eladó 24 első felnit crystalra?

  • Válasz » #8337 Filler | 2018-06-15 09:21:54

    Válasz csoppika #8331. hozzászólására

    Nekem is volt ilyen főtengelyem amin 1 hajtókar csapágyban más volt a köszörülés. 1000 üó ment itthon és 3 éve máshol, de nem halottam semmi rosszat azóta.

  • Válasz » #8336 jabovo58 | 2018-06-11 22:36:24

    Üdvözlet mindenkinek!!
    Segitségeteket kérném olyanban ,új gép vásárlása történt ursus c 380 személyében . Van egy furcsa tünete ami nem tudom hogy mi.
    Kizárólag bekapcsolt első hajtásnál ,talajmunkánál nagyobb terhelésnél jelentkezik . Ha nincs bent az eleje nem produkálja. Tehát összkerékbe nagyobb terhelésnél mintha a hajtásba kapcsolna valamit egyszer ,egy másodperc alatt van valami hang féle …… Ezt nem tudom mi lehet. Carraro 20,14 hiddal van szerelve Carraro váltóval. Több gépben van ez a híd Ursus farmtrac Zetor major 80 stb Nem tudom más tapasztalt e esetleg valami hasonlót, Hozáászolásokat TAPASZTALATOKAT KÖSZÖNÖM..
    Elsösorban olyan véleménye tapasztalata érdekelne akinek zetor major 80asa van ugyanez a szerkezet híd hajtás.. Köszönöm''

  • Válasz » #8335 némedi | 2018-06-05 10:35:13

    Válasz csoppika #8331. hozzászólására

    Én is rajtam össze négyhengerest három különböző mérettel! Nincs vele gond. Sőt egyszer egy kemény fémmel felrakatott főtengely minden csapágya nagyobb lett, mint alapméret, úgy kellett dörzsárral illeszteni. A motor azóta is üzemel.

  • Válasz » #8334 lorant90 | 2018-06-03 21:05:26

    Válasz csoppika #8331. hozzászólására
    En magam is raktam mar ossze ugy motrot h a fotengely ami lett bontasbol veve a
    A 3. Hajtokarcsapagy elment ezer megduralta a tengelyt, be lett koszorulve az egesz 1 re, ahol pedig faszut ott 3 ra adta ki. Es o is duruzsol.

  • Válasz » #8333 Gepi  | 2018-06-03 20:58:44

    Válasz csoppika #8332. hozzászólására

    beszéltünk telefonon issmile surrender és beszéltünk személyesen is tudom milyen ember vagysmile sadsmile sad de most már ne smile offtopicsmile hammer

  • Válasz » #8332 csoppika | 2018-06-03 20:51:31

    Válasz csoppika #8331. hozzászólására

    Lehet, hogy egy kalap szart vettem, de nem vagyok tróger, hogy másnak tovább adjam...smile hammer

  • Válasz » #8331 csoppika | 2018-06-03 20:49:38

    Válasz Gepi #8330. hozzászólására

    A főtengelyt én vittem köszörülni. Az összes csapágy alapméretes volt...
    Amúgy én bevallom, hogy nem én szerelem...
    Itt van legalább 2 emberke, aki "maga" szereli... Oszt aztán kiderül menet közben, hogy mégse...
    Ez a kései infó az egyik esetben nekem 50000ft-ba került... Beszart a NoSpin difim...Az első hídba a bolygómű cuccai 70e-be kerültek volna....ha tudom, hogy a NoSpin "bolygó" alap öntvénye ugyanaz, mint a sima... Az illető állította, hogy nem, mert esztergálni kellett...erre én megvettem 120-ért a NoSpint...aztán az árak után, meg az eredeti NoSpin változat után érdeklődve csak kiderült...a komának szlovákiai magyar szerelője van....hogy az öntvényt a más típusba való NoSpin miatt kellett esztergálni....(eredetit nem kapni...)
    Nézd meg a mai 12441 zetor árakat...
    Persze vehettem volna jobb állapotút is, ez tény...

  • Válasz » #8330 Gepi  | 2018-06-03 20:36:26

    Válasz csoppika #8324. hozzászólására

    Te jó égsmile scared mivel nem te szereledsmile wackomár írtadsmile hammer érdekes helyre vitted a főtengelyt vagyis a szerelőd vitte köszörülni és még amit belinkeltél képet csapágyról hogy az .3 számú és az írásod hogy "Az egyik helyen bement az első javító méret támcsapágy, a másikba az alapméretes."
    szegény motorsmile nononosmile cursing annak lelke vansmile karateka igaza van sk Lacinak a másik zetorral /árban/ jobban jártál volna.

  • Válasz » #8329 csoppika | 2018-06-03 19:20:58

    Válasz Tomi81 #8328. hozzászólására

    Gyári kvantum... A seggére van matricázva...

  • Válasz » #8328 Tomi81 | 2018-06-03 19:13:26

    Válasz csoppika #8327. hozzászólására

    Öcskösnek a pronár pirossal 180q, nekem a 1025 feketével 182q... Szóval van zavar az erőbe.

  • Válasz » #8327 csoppika | 2018-06-03 19:05:35

    Válasz Tomi81 #8326. hozzászólására

    Nem biztos az... A Krisztus 13000párszázra van hivatalosan.. smile sweatdrop

  • Válasz » #8326 Tomi81 | 2018-06-03 19:00:44

    Válasz csoppika #8322. hozzászólására

    Csak tipp, olyan 120-150mázsa közt

  • Válasz » #8325 Tomi81 | 2018-06-03 18:58:43

    Válasz csoppika #8321. hozzászólására

    Kíváncsi leszek milyen leszsmile thumbup

  • Válasz » #8324 csoppika | 2018-06-03 14:54:38

    Válasz Hús Futár #8323. hozzászólására

    3 hely van a környéken...
    a: Zámolyon, lehet komoly hely, de hétfői napon a "talán jövő héten" határidő nem valami kecsegtető. (beugrós kolléga szokott jönni)
    b: Ászáron "2 hét szokott lenni"
    c: Győr... 7végére kész... (nyugdíjas szaki jár vissza)
    Valami gikszer biztosan volt...
    Lehet az egyik kimaradt a köszörülésből... No mindegy, remélem jó lesz...

  • Válasz » #8323 Hús Futár | 2018-06-03 14:33:29

    Válasz csoppika #8321. hozzászólására
    komoly helyen csinálták akkor a köszörülést neked , legalább egyforma méretekre érdemes csinálni az azonos csapágy helyeket .

  • Válasz » #8322 csoppika | 2018-06-03 14:20:13

    Srácok. A 7745 turbós mennyi össztömeget vontathat?

  • Válasz » #8321 csoppika | 2018-06-03 14:10:58

    Válasz csoppika #8320. hozzászólására

    Ma kész lett a motor... A 2hajtókar persze nem teljesen egyforma a régiekkel... A Köszörülés érdekes lett... Az egyik helyen bement az első javító méret támcsapágy, a másikba az alapméretes... (még jó hogy mindkettőből hoztam...) Majd kiderül. A moci simán jár. Olaj nyomás hidegen 5bar. 75 fokon 1700-on 4.5, alapjáraton 3.9-4...

  • Válasz » #8320 csoppika | 2018-05-24 11:28:54

    Válasz lorant90 #8319. hozzászólására

    Szerelői tanácsra... A többi húzósan megy...

  • Válasz » #8319 lorant90 | 2018-05-24 11:15:34

  • Válasz » #8318 csoppika | 2018-05-24 11:05:47

    Válasz csoppika #8315. hozzászólására

    2 hajtókar cserés lesz... smile glare

  • Válasz » #8317 csoppika | 2018-05-24 06:23:11

    Válasz Sk Laci #8316. hozzászólására

    Szerintem váltó alkatrészekre gondolhattak. Talán Hús Futár írta, hogy a kocka forterrába az utolsó valamilyen váltó tengelyt sikerült neki megvennie...valami ilyenre emlékszem...

  • Válasz » #8316 Sk Laci | 2018-05-24 06:10:02

    Válasz Filler #8313. hozzászólására

    Nem tudom, hogy az ismerőseid hol szeretnének hozá alkatrészt vásárolni, de ha nekem kelet valami 1-3 napon belül megvolt, nincsen semilyen gond az alkatrészek körül.
    Nekem ami nem tetszik, az a helyi eladó és szervizközpont hozáállása, ahol a tulaj szereti elfelejteni -"nem emlékezni" az igéretekre. De ez nem a traktor hibája.

    Lehet, hogy az én 11441-es Forterám eladásra fog kerülni, ha veszek a helyére újat.
    Aprób hibák előfordulnak /megjelenik az olaj, vagy idővel elillan a klímarendszerből a gáz/, de a traktor dolgozik.
    2017 őszén volt gondom, mikor széteset egy golyóscsapágy, és a traktort haza kelet vinem. Csapágycsere után megint gond nélkül megy. Hibalehetőség minden gépnél fen áll, de ár érték arányban a Zetor nagyon is jól áll.

  • Válasz » #8315 csoppika | 2018-05-24 05:56:24

    Válasz Filler #8314. hozzászólására

    Olajszivattyú olyan 35ezer, szelep hozzá 5, 1 henger hüvelyszett 16, a turbós 19, hajtókar ha kéne új, 10 lenne...
    Naftapumpa, új elemekkel, meg a 6 új csúcs beállítva olyan 330euro...másik helyen...
    Ezek az árak papírmentesek...

  • Válasz » #8314 Filler | 2018-05-24 00:37:28

    Válasz csoppika #8312. hozzászólására

    Esetleg megmondanád majd mennyibe fájtak az alkatrészek és a köszörülés?

  • Válasz » #8313 Filler | 2018-05-24 00:36:48

    Válasz Sk Laci #8309. hozzászólására

    Hello.

    Én gondoolkodom majd a közeljövőben egy 100-120 lovas gépben.
    10540 és a 11641 forteraban gondolkodtam, de a közeli felvidéki ismerőseim mind szidják őket mert nincs hozzájuk alkatrész. Esetleg erről tudsz mondani valamit?

  • Válasz » #8312 csoppika | 2018-05-23 22:19:43

    Válasz némedi #8311. hozzászólására

    Nos...ha nálam összejön a 8300 óra...azt a szerelő meg én sem biztos hogy megéljük... Olyan 30-40év...smile sweatdrop

  • Válasz » #8311 némedi | 2018-05-23 22:07:56

    Válasz csoppika #8307
    Csináltam egyszer egy ilyen gépet, mint a tiéd. Ma futottam össze a tulajjal, 8300 üo-t rakott bele azóta. Még mindig hiba mentes a motorsmile loveyesmile loveye

  • Válasz » #8310 csoppika | 2018-05-23 20:57:08

    Válasz Sk Laci #8309. hozzászólására

    Nem számolom... Nincs értelme... egyirányú azt utca... KB úgy jönne ki mint egy szarabb állapotú autó... Csak a kocsi nem hoz pénzt... Ez meg elvileg igen... De amúgy akkor sem volt egyben 3.5-4.5 millióm... Talajmunkára viszont kellett valami... Nem érte meg... abban igazad van...

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gumiarzenál Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor Vas
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Idea Traktor Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kárpáti Hungary Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Machines Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szendi és Társai Mezőgazdasági Termelő Szolgáltató és Értékesítő Betéti Társaság
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
[bezárás x]