Fórum

Zetor traktorok  

Létrehozta: Vendég, 2008-02-08 20:36:36

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #9872 Hús Futár | 2020-08-03 22:31:15

    Válasz solyom123 #9871. hozzászólására

    egy autósboltban nézzétek össze melyik skoda autóéval egyezik meg a régi .

  • Válasz » #9871 solyom123 | 2020-08-03 20:48:18

    Üdv!
    Egy kis segítséget szeretnék kérni. A 9540-es gépemen a kardán fékbetétet szeretném cserélni. A gyári katalógusából megnéztem a fékbetét azonosító számát meg is rendeltem az axiáltól, kettő féle van a katalógusba, megrendeltem az egyiket persze az kisebb volt a benne lévőnél, rendeltem a másikat annak a fékvas mérete megegyezik de viszont maga ferodo réteg szélessége nagyobb, mint az eredeti. Berakva kb:. 1cm-rel kilóg a féktárcsán kívűl. Ha valaki esetleg cserélt ebben a típusban már ilyet legyen szíves megosztani velem, hogy honnan rendelte. Köszönöm.

  • Válasz » #9870 erik18 | 2020-07-28 16:14:55

    Üdv. Keresnék 2 db porlasztót 16045 zetorba. A csavarhúzós állításút.smile surrendersmile helpsmilie

  • Válasz » #9869 Dzsanosi | 2020-07-19 07:14:54

  • Válasz » #9868 jocek26 | 2020-07-18 22:11:19

    Válasz Dzsanosi #9867. hozzászólására

    Budapest mellett délkeletre.

  • Válasz » #9867 Dzsanosi | 2020-07-18 19:19:03

    Válasz jocek26 #9866. hozzászólására

    Komplett motort elválalom ha nem vagy tul messze

    A hajtókar csapágy is csak tűzoltás már akkor
    Érdemes szétboritani felhibázni mert többefog fájni
    Ha nincs olajnyomásod ne használd keveset se már

  • Válasz » #9866 jocek26 | 2020-07-18 14:33:08

    Válasz Dzsanosi #9858. hozzászólására

    Az van hogy olajszivattyú kicserélve, centrifugálszűrő mindenestől kicserélve(átcseréltem egy másik zetorról) és a helyzet változatlan. Mechanikus óra szinte semmit nem mutat(10bar-os órát kaptam és kis nyomást nehezen látni meg rajta). Egyenlőre semmi időm nincs ilyenekkel foglalkozni másik géppel dolgozom ezt lehető legkevesebbet használom. Még arra gondoltam hogy a hajtókar alatt a csapágyakat kicserélni alulról ahhoz nem kellene széthúzni a gépet nem lenne sok idő hátha az javítana a helyzeten, de ebbe nem tudom bele merjek-e vágni kevés szerelési gyakorlattal. De ha van valaki aki ilyet elvállalna az jelentkezhet...

  • Válasz » #9865 Dzsanosi | 2020-07-17 20:01:37

    Válasz endypapa_20120 #9863. hozzászólására

    Hiaba erősködöl
    Megkérdeztem énis akit ajánlottál hogy smint működik a javitás
    Sok
    Bekacsázik mikor mész vele jo úton
    Kormányműtöl a segédkarig, a kormánykeresztek a rudkivan ahol megvan támasztva

    Most volt felújitva a hidam mindenestül csapágy szimering keresztek perselyek királycsap
    Vonalbafúrva a hid mert hiányzott a csavar belőlle és nem jo helyen billent , nem forditotta a királytengelyt
    Aztán kapott egy sik felületet
    Készitek egy igényes konzolt pár illesztőcsap meg süllyesztettfelyű csavar és kész
    Kell egy munkahenger orbit csövezés
    Aztán utánna ha baja van már egyszerű javitani

  • Válasz » #9864 Dzsanosi | 2020-07-17 17:45:59

  • Válasz » #9863 endypapa_20120 | 2020-07-17 17:00:16

    Válasz Dzsanosi #9861. hozzászólására

    Átalakítás 60 000, (akárhogy van ki a bele) + orbit, cső. Ennyi.

  • Válasz » #9862 T.f. | 2020-07-17 11:37:13

    Válasz Dzsanosi #9859. hozzászólására
    Szár : 32 mm
    Dugattyú : ~65 mm
    Löket : 210 (+ 5-10 mm )
    Arra mindenképp figyelj , hogy az eredeti geometriával egyező legyen a mh. összetolt /széthúzott állapotában mért csapközép távolság , ill. a tartókonzol pozíciója , mert ezek eltérése aszimmetrikus fordulósugarat okoznak és nincs állítási lehetőség gyárilag a korrekcióra .
    Eredetileg a mh. nagyobb lökethossza a fordulási szög határolókkal együtt ad teljes / szimmetrikus fordulósugarat .

  • Válasz » #9861 Dzsanosi | 2020-07-17 09:41:51

    Válasz endypapa_20120 #9860. hozzászólására

    Kivan a bele , nem küszködök vele
    Drágább javitani mint egy munkahenger
    Mivel egyszerübb mint egy munkahengert fellökni

  • Válasz » #9860 endypapa_20120 | 2020-07-17 07:57:26

    Válasz Dzsanosi #9859. hozzászólására

    Alakíttasd át az eredetit. Csak az orbit kell rá, semmi más. Mocskosul jó.

  • Válasz » #9859 Dzsanosi | 2020-07-17 06:37:39

    Az orbitmunkahengernek mik a méretei a crystalon
    Szárvastagság , munkaut

  • Válasz » #9858 Dzsanosi | 2020-07-15 17:16:53

    Válasz jocek26 #9844. hozzászólására

    Hello
    Nah mi lett az olajnyomással ?? Kiderült már mi a probléma?

  • Válasz » #9857 hajdu.boca | 2020-07-14 19:39:09

    Válasz Filler #9856. hozzászólására

    Vàltò szivattyùra.Időközben megoldòdott.Köszönöm szėpen.

  • Válasz » #9856 Filler | 2020-07-13 22:38:23

    Válasz hajdu.boca #9850. hozzászólására

    váltó szivattyújára gondolsz vagy a hidraulikára?

  • Válasz » #9855 hajdu.boca | 2020-07-13 21:03:22

  • Válasz » #9854 lorant90 | 2020-07-13 08:05:59

    Válasz hajdu.boca #9853. hozzászólására

    A szivo rész az belül szív arról a vezetekrol amiről a nagy hydraulika szivattyu. A nyomó felé pedig a jön ki a kuplung házon egy lyukon a fém cső és most hirtelen nem tudom h mindjárt a filter re nyom e vagy a valtofedelre. Két cső jön ki a kuplung házból, egy vékony azon csak kényes megy vissza a csapagyhoz, és a vastag a mi a szivattyu.

  • Válasz » #9853 hajdu.boca | 2020-07-13 07:04:12

    Válasz lorant90 #9851. hozzászólására

    Szia!Meg azt szeretnėm megkėrdezni hogy ennėl a szivattyùnak a csöve hol megy?Mire köt rà?

  • Válasz » #9852 hajdu.boca | 2020-07-13 06:57:21

  • Válasz » #9851 lorant90 | 2020-07-12 18:36:45

    Válasz hajdu.boca #9850. hozzászólására

    Szethuzni a kuplung háztól, majd megemelni a fulket, és levenni a váltó rol a kuplung házat, annak a hátsó oldalán van a szivattyu

  • Válasz » #9850 hajdu.boca | 2020-07-12 18:23:04

    Sziasztok!16045 ös zetornàl a hajtòműhidraulika szivattyù kiszerelėsėhez szėt kell hùzni a gėpet?

  • Válasz » #9849 némedi | 2020-06-30 11:29:37

    Válasz jocek26 #9848. hozzászólására

    A 6045 és a 7745 szerkezetileg ugyan az a gép. Az alsó taró konzol a híd felett a kuplung harangra csatlakozik. Sajnos nem tudom, hogy a gyártó által forgalmazott illesztő konzol belóg-e a híd alá.

  • Válasz » #9848 jocek26 | 2020-06-28 12:02:25

    Válasz némedi #9847. hozzászólására

    Köszönöm. Igazából az érdekelne hogy a váltó alá bemegy-e a konzol mert láttam olyat a MT02-nél igaz az egy 7340-en volt hogy a hasa alatt vagy 20cm-el ment a konzol és ez nem annyira tetszik még egy borozdában is felakadnék. Elméletben a forgalmazó készen adja a 6045-re a kész konzolt csak azt nem látom sehol hogy hogy is néz ez ki.

  • Válasz » #9847 némedi | 2020-06-28 10:53:28

    Válasz jocek26 #9846. hozzászólására
    Tur5 850 TE volt amit csináltam. Nem lóg az első híd alá, így a hasmagasságot nem befolyásolja. (7745) A felfogató konzolt a tulaj gyártatta le a Meleghegyi és társa Kft nél. Ha a tiéd is jojstikos akkor a hidraulika tömböt a traktorba tedd, mert a por és az eső sűrűn gondot okoz!

  • Válasz » #9846 jocek26 | 2020-06-25 12:02:15

    Sziasztok! Van itt olyan akinek Zetorra fel van szerelve Tur5 tipusú homlokrakodó? A felfogatás érdekelne hogy hova van megrögzítve illetve hogy elvesz-e a hasmagasságból? Előre is köszönöm.

  • Válasz » #9845 Dzsanosi | 2020-06-25 06:00:10

    Válasz jocek26 #9844. hozzászólására

    Legolcsóbb 1 mtz óra plusz lehet kapni hozzá 10x1 es menettel igaz nem tul hosszú kb 40 centis csövet
    Arra jo hogy bekösd és megnézd
    Vagy ha megveszed a zetoros órát az annyi hogy nem 6 hanem 10 bárig mér
    Meg autósboltba ahol csinálnak fékcsövet méterre az rézböl van
    Megméred mennyi kell felperemezik végére meg 10x1 menettel kell hozzá tőke/közbetét behajtogatod oszt maradhat benne örökre

  • Válasz » #9844 jocek26 | 2020-06-24 22:13:55

    Válasz Dzsanosi #9843. hozzászólására

    Hmmm... Na átcserélem egy olyanra amelyiken rendben van az olajnyomás, talán ez a legegyszerűbb. Amúgy hol lehet kapni mechanikus órát a csövével aminek a végén az a menet van ami jó a blokkba? Nem találom a katalógusban sem.

  • Válasz » #9843 Dzsanosi | 2020-06-24 21:44:25

    Válasz jocek26 #9841. hozzászólására

    Pl a tengelyen ahol pörög ott szépen megnő a hézag és szépen leszökik mellette az olaj
    Onnan már a karterba folyik vissza igy csökkenhet a nyomásod

  • Válasz » #9842 mtz1221 | 2020-06-24 20:48:13

    Válasz Dzsanosi #9840. hozzászólására
    Lehet mondasz valamit.smile thumbupMost ugrik be egyik ismerős mtz-n kicserélte patronosra,és valami 1-5 bárral több lett az olaj nyomása.

  • Válasz » #9841 jocek26 | 2020-06-24 20:42:39

    Válasz Dzsanosi #9840. hozzászólására

    Centrifugál szűrőnél mi lehet a hiba? Ahogy néztem a szivattyúból az olaj oda megy elsőnek majd onnan tovább. Olajcserénél azt is kitakarítottam természetesen.

  • Válasz » #9840 Dzsanosi | 2020-06-24 18:09:06

    Válasz mtz1221 #9839. hozzászólására

    Néha persze van szerencséje az embernek hogy aminek véres a nyaka az is sokat megy és zárásképp se lesz nagy baja
    Nekem a crystal mikor megvettük már gyenge volt a nyomás 3.5röl 0.8 hiába cseréltem olajat nem lett jobb
    Aztán 3 év kinlódás után meglett bontva az első lépcsős köszörülést ugy adta ki hogy maradt benne itt-ott pár csik de azt bennehagytuk
    Azóta hidegen melegen alapjáraton fordulaton mindegy hogy 3.5 báron áll az óra
    Nem mellékesen megturbóztam használt turbóval

    Nem mondom 100%ra hogy nagy baja van de lehet megérné szétszedni


    Még az eggyik volt kollégám azt javasolt a centrifugál szűrőt érdemes megnés akár le is cserélni betétes szűrőházra az is javit az olajnyomáson

  • Válasz » #9839 mtz1221 | 2020-06-24 09:27:28

    Válasz jocek26 #9832. hozzászólására
    Tegyél bele mechanikus órát.Nekem volt egy perkinsem ami 10+ évig alapgázon 0.4 tiszta gázon 1.8 báron ment,és mikor szét lett szedve,akkor sem főtengely gond miatt.Ha nagyon zavar a lámpa akkor 20W-50 rész-szintetikus motorolajat tegyél bele,az valamennyivel sűrűbb marad melegen.

  • Válasz » #9838 *** HM *** | 2020-06-24 08:39:51

    Válasz kajszi_71823 #9835. hozzászólására

    Meg a csehen is van 2 is olcsó pénzért

  • Válasz » #9837 Dzsanosi | 2020-06-24 05:58:09

    Válasz jocek26 #9836. hozzászólására

    Valószinű főtengely köszörülés lesz belőlle
    Gomba helyére tegyél órát
    Mert a gomba csak 0.5 alatt villan fel
    Ekkorra meg már nem igazán egészséges a nyomás
    Lehet már hidegen is csak 1-1.5 körül lesz
    Ha jo hidegen 3 fölött kellene lennie melegen meg 1.5 fölött
    A sűrűbb olaj már csak tűzoltás ra alkalmas hosszútávon ki kell venni a motort
    Mert többe fog megállni
    Ha elmegy a blokk vagy a hajtókarok

  • Válasz » #9836 jocek26 | 2020-06-23 23:34:13

    Válasz envagyok2 #9834. hozzászólására

    Olajcsere után első bemelegedésnél is kevés a nyomás(hidegen jó, majd fokozatosan melegedésre romlik). Olaj nem gyarapszik, az adagoló nem központi olajzásos. Ha valaki ismeri a kenési rendszerét az elmondhatná. Olajszivattyú új, a nyomóágon tömítés cserélve a cső végén. Onnan ha jól láttam a centrifugálszűrőbe megy tovább. Még a biztonsági szelepre gyanakodtam de az elengedné a hideg olajat is gondolom, meg szemrevételezéssel semmi baja nem volt, a rugó is erős benne nehezen tudtam benyomni.

  • Válasz » #9835 kajszi_71823 | 2020-06-23 23:34:01

  • Válasz » #9834 envagyok2 | 2020-06-23 23:24:18

    Válasz jocek26 #9832. hozzászólására

    olajcsere után az első bemelegedésnél ugyan úgy kevés a nyomás, mint korábban használt olajjal, vagy több napnyi munka, olajhasználódás után kezdett csak eltűnni a nyomás?
    olaj nem gyarapszik, nem lett több benne, mint volt? esetleg nem eszi az olajat, nincs kék füst, miközben az olajszínt nem változik? tehá tnem folyik bele gázolaj?

  • Válasz » #9833 *** HM *** | 2020-06-23 23:14:00

  • Válasz » #9832 jocek26 | 2020-06-23 23:01:42

    Sziasztok!

    Mi lehet az oka hogy 6045-ben meleg motornál alacsony az olajnyomás. Jelző gombát, olajszivattyút olajat 20w-50-re már kicseréltem de ha átmelegszik 1200-as fordulatszámon már bejelez a lámpa. Egyébként meg jól indul dolgozik normális hangja van. Meddig lehet ezzel így dolgozni? Előre is köszönöm.

  • Válasz » #9831 j.kovacsik | 2020-06-15 11:55:45

    Zetor 7011,7211,7711 első hidat keresek.

  • Válasz » #9830 j.kovacsik | 2020-06-15 11:55:45

    Zetor 7011,7211,7711 első hidat keresek.

  • Válasz » #9829 lorant90 | 2020-06-04 22:01:29

    Válasz Dzsanosi #9828. hozzászólására

    Szuszogonak kellene lenni ott

  • Válasz » #9828 Dzsanosi | 2020-06-04 20:55:16

  • Válasz » #9827 Dzsanosi | 2020-06-04 20:53:15

    Annak a kis csavarnak mi jelentősége van
    Kristal első kerékagy tartó

  • Válasz » #9826 Dzsanosi | 2020-05-27 05:47:43

    Válasz jocek26 #9825. hozzászólására

    Gyártó függő is meg hogy mibe akarod beleengedni

    Vagy igen vagy nem

  • Válasz » #9825 jocek26 | 2020-05-26 11:58:19

    Sziasztok!

    Szerintetek egy 240 széles kalapácsos szárzúzót 60Le-s zetor meg tudna hajtani(6045,6011)? smile helpsmilie

  • Válasz » #9824 Buvargabi | 2020-05-24 17:15:04

    Válasz jocek26 #9823. hozzászólására

    Gyàrilag a keresztek le vannak takarva.ha ez rajta van nem szokta feltekerni.

  • Válasz » #9823 jocek26 | 2020-05-24 11:24:09

    Üdv!

    6045-nél ki hogy oldotta meg azt, hogy az első hajtás kardánt eltakarta hogy bálázni lehessen ne tekerje fel a rendet. Lehet kapni gyári takaróelemeket is ezeket érdemes megvenni vagy csináljak lemezből vagy ponyvából?

Fórum szabályzat

Elolvasom »

// SZERVERBŐVÍTÉS //

Áprilisban közel 1 millió látogatónk volt, és folyamatosan csúcsokat dönt az Agroinform.hu látogatottásága, ezért bővítjük és továbbfejlesztjük a portált kiszolgáló szerverparkot. Kérünk, ha bármilyen lassulást, működési rendellenességet tapasztalsz a portálon, ezen a linken jelezd. Köszönjük!

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]