Fórum

Zetor traktorok  

Létrehozta: Vendég, 2008-02-08 20:36:36

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #9558 T.f. | 2020-01-21 18:39:57

    Egy általános hozzászólás a külföldi vásárláshoz .
    Ha itthon 2-es ÁFA-körösként gazdálkodtok , akkor meg kell kérni a NAV-tól az uniós adószámot (HU....)és akkor azt megadva a vásárlásnál nettó áron kapjátok a számlát .
    Ezt ugyan az ÁFA bevallásba be kell állítani , de +/- tétel lesz , így nettó áras lesz a beszerzés .

  • Válasz » #9557 Gabi 07 | 2020-01-21 18:20:35

    Válasz jocek26 #9556. hozzászólására
    A számla súlyadatait összeadva 29.89Kg az alkatrészek tömege, a számlán 30Kg szerepel. Erre így 25 eurót számoltak szállítási díjat, és a GLS kézbesíti a csomagot!

  • Válasz » #9556 jocek26 | 2020-01-21 17:42:46

    Válasz Gabi 07 #9555. hozzászólására

    Szia!

    Elnézést hogy belekérdezek de mennyi súlyú cucchoz mennyi postaköltséget számoltak fel? Közeljövőben engem is érdekelhet jó pár dolog.

  • Válasz » #9555 Gabi 07 | 2020-01-21 17:29:19

    Válasz T.f. #9554. hozzászólására

    Nagyon köszönöm a segítséget! Netbankon keresztül elutalva a pénz, eddig csak belföldi utalásra használtam, ez a SEPA, IBAN KÓD-os verzió kimaradt az életemből! Most már csak a csomagot várom. smile thumbup

  • Válasz » #9554 T.f. | 2020-01-21 15:53:31

    Válasz Gabi 07 #9553. hozzászólására
    A " hiba nem a te készülékedben van" .
    Én se tudtam kártyával fizetni .
    Vállalkozói számláról indított euro átutalás ( SEPA ) , a felületen megadod a címzett nevét ,bankszámla számát - IBAN KOD a lap alján ( CZ3103... ) a közleményben a számla számot ( Variabilni symbol - a lap tetején ), összeget kitöltöd euro-ban és mehet .

  • Válasz » #9553 Gabi 07 | 2020-01-21 15:38:05

    Válasz T.f. #9546. hozzászólására
    Szia smile helpsmilie
    Ezzel a Nekvinda webáruházi rendeléssel nem boldogulok! Regisztráltam, bepakoltam a kosárba ami kell, véglegesítettem a rendelést, ezután kaptam egy emailt a rendelés összesítővel, munkaidőben jött egy számla szintén email-ben. Na az oldal információi szerint ezután tudom indítani a kártyás fizetést a számlaszám alapján "ČSOB kapun keresztül" itt minden adatot megadok amit kér, nincs hibaüzenet, alul a piros téglalapban a FIZETÉS ikonra kattintva előjön a nem vagyok robot feladvány (bejelölöm a képeket amiket kér) majd a feladvány alján az ellenőrzés ikonra kattintva eltűnik a feladvány és innen tovább nem jutok. Nem tesz át valami bankkártyás fizetési felületre ahonnét indíthatnám a fizetést! Nem tudom mit csinálok rosszul, de kiakaszt ez a szitu!smile hammer Segíts légyszíves, te hogy fizettél mikor rendeltél tőlük.

  • Válasz » #9552 mg_ attila_ | 2020-01-18 22:57:30

    Szevasztok! Olyan problémám lenne zetor forterrámal hogy (pedál) kuplung munkahengerbe állandóan szét megy a karmantyú, ! A gyári munkahenger bírta 10 évig , vettem rá másik ujjat az 5 hónapig bírta ! Már most ebbe csináltattam karmantyút másikat de az is 2 hónapig bírta! Valakinél volt már hasonló probléma ? Vagy tud valaki olyan olajos munkahengert amivel lehetne helyettesíteni ? Nekem IFA munkahengere volt eszembe azt valahogy rá tenni!

  • Válasz » #9551 lorant90 | 2020-01-18 20:11:03

    Válasz lmester49 #9550. hozzászólására

    Mi jártunk így egy 16145 el fotengely törés volt. Ezzel nem azt akarom mondani nálad is ez van

  • Válasz » #9550 lmester49 | 2020-01-18 19:59:06

    Üdvözlök mindenkit!
    Kérdésem a következő.
    Zetor 12045 stabil 5ös olajnyomás hirtelen drasztikusan változó lett. Alapjárat 3, 1500as fordulat akár 7. Hangosabb lett a szelepek hangja is. Legalább is úgy hallom. Mi lehet a gond?

  • Válasz » #9549 Bigiboy77 | 2020-01-18 15:19:23

    Válasz T.f. #9547. hozzászólására

    Koszi a pontos leirast, nekvinda oldalrol mar en is rendeltem, minden rendben megjott, olcsobb mint a helyi uzletek. Az elozo arat itt kaptam tomlok nelkul, bazos is hasonlo... ugyanez volt a kulombseg mikor a valtot ujitottuk, gyorsitottuk. A helyi boltok durvan 30-35%ot dobnak a netes arakhoz.

  • Válasz » #9548 Gabi 07 | 2020-01-18 14:35:01

    Válasz T.f. #9547. hozzászólására

    Köszönöm a segítőkész és HASZNOS információt! smile thumbup

  • Válasz » #9547 T.f. | 2020-01-18 13:59:47

    Válasz T.f. #9546. hozzászólására
    Egy dolgot felejtettem le a felsorolásból : a bölcsőn lévő hátsó zsírzógombot át kell fúrnod máshová , mert a munkahengertartó ledarálja billenés közben , ehhez viszont ki kell venned a hidat a fúrás idejére ( viszont így egy menetben persely is cserélhetsz ) .

  • Válasz » #9546 T.f. | 2020-01-18 13:17:45

    Válasz Gabi 07 #9544. hozzászólására
    Szia .
    A szükséges alkatrészek
    84 276 001
    84 276 002
    84 276 003 4x
    84 276 004 4x
    84 276 005
    84 276 007
    99 3894
    88 578 904
    64 012 333 2x
    80 277 005
    80 277 027
    83 578 999

    Ez összesen , szállítással együtt 250 euro , netto a Nekvinda-nál .

    https://www.nekvinda-obchod.cz/76-nahradni-dily-hodici-se-pro-zetor-urii-uriv/

    Ez tartalmaz mindent a hídhoz a tömlők és csavarok nélkül , plusz egy eredeti orbitot közcsavarok nélkül .
    Ehhez kell még egy tengely a Habi-tól :

    https://webaruhaz.habi.hu/termekek/25461/Szervo_orbit_atalakito_szett.html

    Az itt lévő tengelyt én már vettem magába is , ide is úgy kellene. Abbol kell az orbit és a meghajtótengely közti részt kialakítani .
    A tömlőket neked kell méretre le gyártadnod , illetve a csavarokat , e. apróságokat összeszedned .
    A beüzemelésnél a hidraulika tartályon lévő nyomáshatároló szelepet vagy kiveszed , vagy 160 bar fölé állítod biztonsági szelepnek .

    Rendelek még ezen kívül az ATP-Motor-tól .

    https://www.atpmotor.cz/en/e-shop/spare-parts-for-tractors/spare-parts-zetor-zts-urii-iv


  • Válasz » #9545 Gabi 07 | 2020-01-18 11:18:07

    Válasz T.f. #9542. hozzászólására

    Megosztanád hogy honnan rendelsz a Csehektől?smile helpsmilie

  • Válasz » #9544 Gabi 07 | 2020-01-18 11:11:34

    Nálam a 16145-ös első hídján megvan a munkahenger tartó konzol felfogatásához szükséges kialakítás (a 4 csavar és a stift helye). Valószínű akkor orbitozni fogom mert másodjára kellene szögelni a kormányművet. Egyszer már kiszereltem mert megnőtt a holtjáték, az irányító kar tengelyét rögzítő anyát biztosító koronás alátét törése miatt fellazult az anya. Most meg az olaj jön alul ott a tengelynél, de azt a szimeringet a multkor sem tudtam kicserélni, szakműhely valami 70-ért adna felújított cseredarabot. Akkor inkább orbit és nem sokkal drágább mint a kormánymű felújítás. Honnan érdemes rendelni hozzá az alkatrészt?

  • Válasz » #9543 Dzsanosi | 2020-01-17 19:42:13

    Válasz T.f. #9542. hozzászólására

    Köszönöm
    Mondjuk tény nem néztem rá az enyémre csak a képet néztem és hirtelen megörültem de majd lesz valami akkor

  • Válasz » #9542 T.f. | 2020-01-17 19:36:20

    Válasz Dzsanosi #9541. hozzászólására
    Félre értettél .
    A betett képek gyári hídról készültek , annak a megmutatására , hogy mi a gond a "0"-ás és "1"-es sorozatú hidak esetén . A látható öntvény konzoltalp pótlása .

    Ugyan épp mostanában láttam egy 16145-öt átalakított híddal , nem mondtam volna meg , hogy nem eredeti . Kivágták a hídtokot és belehegesztettek egy kocka tömböt , majd megmunkálták az eredeti mintájára . Én csak a hegesztéstől félek , de nem szakmám , lehet hogy profi helyen megoldható .

    Egyébként a gyári hídon lévő felület megmunkálása majd gyári alkatrészekkel a szerelés nem átalakítás , el kell hogy fogadják .
    A munkahenger méreteit nem tudom , de a gyári a cseheknél ( én onnan rendelek ) kb. 20.000 Ft.
    A fordulási szögek nem változnak , azt a hídon lévő ütközők határozzák meg .
    Orbitot én is MTZ-t teszek , jobb fajta 50-55 e. Ft.
    Az átalakításnak mindkét változat esetén meg kellene állnia 100 e. Ft alatt.

  • Válasz » #9541 Dzsanosi | 2020-01-17 17:35:01

    Válasz T.f. #9540. hozzászólására

    Ezt elfogadják ??ezt a kifúrós menetvágós megoldást
    Munkahenger méretei mi ? Fordul vele rendesen kissebb nagyobb megeggyező lesz a fordulási sugár?
    Mtz munkahengere jo rá vagy kicsi ?
    Mtz orbittal kormány alá beépitve ? Vagy árban hogy viselkedik a gyári

    Egy ideje tervezem hogy átkéne alakitani de nekem sincs helye 0 ás
    Meg hát hogy öszinte legyek a 400 eurót sajnálom rá inkább legyen keményebb mig birom tekerni de kitudnám hozni vagy 50e ft körül ha jo a furós téma meg az mtz cuccal

  • Válasz » #9540 T.f. | 2020-01-17 15:40:41

    Válasz T.f. #9539. hozzászólására
    Ez a feladat.

    A nyers öntvény , marás és furatok nélkül ,

    és szerelve .

  • Válasz » #9539 T.f. | 2020-01-17 15:13:18

    Válasz noticemesenta #9538. hozzászólására
    A Sk. változat a jobb, tartósabb , ha a munkahenger tartó konzoljának a rögzítését megtudod oldani . A probléma ott van , hogy nincs a hídházon a szükséges felület és 6 db furat , amit egy acél kocka/lap beültetésével/ráhegesztésével lehet csak megoldani . A gond itt van , az öntvény hídtok és a szerkezeti acél hegesztését úgy felvállalni , hogy gond esetén akár élet is múlhat rajta .
    Az általam javasolt tisztán gyári alkatrészekből áll , de az üzembiztonsága(lógás , olajszivárgás) , javíthatósága rosszabb .

  • Válasz » #9538 noticemesenta | 2020-01-17 14:56:34

    Válasz T.f. #9537. hozzászólására

    A két megoldás közül melyik a költséghatékonyabb,strapabiróbb esetleg valamelyikötök tudja e? Müszakival nem lesz gond mivel Szerbiából irok...ahol kicsit lazábbak a szabályok...ráadásul nincs is tervben a forgalomba helyezése sem mivel teljesen szántóföldi traktornak szánom...szerencsére földjeim földuton teljesen elérhetöksmile rolleyes

  • Válasz » #9537 T.f. | 2020-01-17 14:37:19

    Válasz Bigiboy77 #9536. hozzászólására
    OK
    Ismerem ezt a verziót , de az a gond , hogy ez csak olyan hídra jó , ahol megvan a munkahengerkonzol helye az öntvényen . Amikor az nincs , akkor van az általam írt verzió . Mo.-n elhajtanak a műszaki vizsgáról , ha a kormánymű nem gyári elemekből áll . Az én változatom az "1"-es széria gyári opciós kormányműve , ez beépítve nem minősül műszaki átalakításnak , simán átmegy műszakin .

  • Válasz » #9536 Bigiboy77 | 2020-01-17 14:23:53

    Válasz T.f. #9535. hozzászólására

    ilyennel kell helyettesiteni:
    Orsta

    ezek vannak a keszletben:
    set

  • Válasz » #9535 T.f. | 2020-01-17 12:52:27

    Válasz noticemesenta #9533. hozzászólására
    Az ,hogy az előző tulaj csak " nyúl"-ba használta lehet jó - nem használta a bolygóművet - , de lehet az is , hogy melegen már szólt (morgott) és így kerülték meg a javítást . Ez majd használat közbe - ha nem kell addig a váltószivattyú miatt bontanod - kiderül .
    Ha minden jó , akkor a ritkább használat egyértelműen növeli a nyomatékváltó várható élettartamát .
    A gyári kormányművet csak szakműhelybe szabad javíttatni !
    A "0"-ás szériának tudtommal nincs gyári orbitos hídja .
    Létezik egy köztes megoldás , ahol az eredetivel megegyező kormányművet vezérelnek orbittal , ezt merem ajánlani . A régi kormányművet átlehet ehhez alakítani és az orbitott a régi vezérlés helyére lehet tenni , ez teljesen korrekt , gyárias megoldás .
    Az orbittal lényegesen könnyebb lesz a kormányzás , főleg egy esetleges homlokrakó esetén .

    Nálam most van egy ilyen átépítés folyamatban .

  • Válasz » #9534 Bigiboy77 | 2020-01-17 12:51:11

    Válasz noticemesenta #9533. hozzászólására

    Orbitra szerintem erdemes atszerelni. En is tervezem. Kb 400 eurotol indul az alkatreszar.

  • Válasz » #9533 noticemesenta | 2020-01-17 10:05:59

    Válasz T.f. #9529. hozzászólására

    Köszönöm szépen...akartam is kérni pár hasznos tanácsot...mihelyt kicsit javul az idö sorba veszem a leirtakat...az óra különösen jó ötlet...ezzel a nyul-béka használattal kapcsolatban az eladó azt mondta hogy ö nyúlban használta mióta megvan neki és nem volt vele gond...erröl mi a véleményed? persze csak ha megadom a megfelelö fordulatot-olajnyomást neki...meghosszabbitom az élettartalmát ha nem váltogatom? meg még egy kérdés most hirtelen a kormánymü felujitásra szorul(ezt már vásárláskor tudtamsmile blush) érdemes felújitani ezt a gyári mechanizmust vagy ha már ugyis muszály ráköltenem akkor átszereljem e orbitra...tartósság és kényelmi szempontok érdekelnének(gyorsabban tönkremenne e,és könnyebb lenne e tekerni valyon)

  • Válasz » #9532 noticemesenta | 2020-01-17 10:05:57

    Válasz T.f. #9529. hozzászólására

    Köszönöm szépen...akartam is kérni pár hasznos tanácsot...mihelyt kicsit javul az idö sorba veszem a leirtakat...az óra különösen jó ötlet...ezzel a nyul-béka használattal kapcsolatban az eladó azt mondta hogy ö nyúlban használta mióta megvan neki és nem volt vele gond...erröl mi a véleményed? persze csak ha megadom a megfelelö fordulatot-olajnyomást neki...meghosszabbitom az élettartalmát ha nem váltogatom? meg még egy kérdés most hirtelen a kormánymü felujitásra szorul(ezt már vásárláskor tudtamsmile blush) érdemes felújitani ezt a gyári mechanizmust vagy ha már ugyis muszály ráköltenem akkor átszereljem e orbitra...tartósság és kényelmi szempontok érdekelnének(gyorsabban tönkremenne e,és könnyebb lenne e tekerni valyon)

  • Válasz » #9531 noticemesenta | 2020-01-17 10:05:53

    Válasz T.f. #9529. hozzászólására

    Köszönöm szépen...akartam is kérni pár hasznos tanácsot...mihelyt kicsit javul az idö sorba veszem a leirtakat...az óra különösen jó ötlet...ezzel a nyul-béka használattal kapcsolatban az eladó azt mondta hogy ö nyúlban használta mióta megvan neki és nem volt vele gond...erröl mi a véleményed? persze csak ha megadom a megfelelö fordulatot-olajnyomást neki...meghosszabbitom az élettartalmát ha nem váltogatom? meg még egy kérdés most hirtelen a kormánymü felujitásra szorul(ezt már vásárláskor tudtamsmile blush) érdemes felújitani ezt a gyári mechanizmust vagy ha már ugyis muszály ráköltenem akkor átszereljem e orbitra...tartósság és kényelmi szempontok érdekelnének(gyorsabban tönkremenne e,és könnyebb lenne e tekerni valyon)

  • Válasz » #9530 noticemesenta | 2020-01-17 10:05:50

    Válasz T.f. #9529. hozzászólására

    Köszönöm szépen...akartam is kérni pár hasznos tanácsot...mihelyt kicsit javul az idö sorba veszem a leirtakat...az óra különösen jó ötlet...ezzel a nyul-béka használattal kapcsolatban az eladó azt mondta hogy ö nyúlban használta mióta megvan neki és nem volt vele gond...erröl mi a véleményed? persze csak ha megadom a megfelelö fordulatot-olajnyomást neki...meghosszabbitom az élettartalmát ha nem váltogatom? meg még egy kérdés most hirtelen a kormánymü felujitásra szorul(ezt már vásárláskor tudtamsmile blush) érdemes felújitani ezt a gyári mechanizmust vagy ha már ugyis muszály ráköltenem akkor átszereljem e orbitra...tartósság és kényelmi szempontok érdekelnének(gyorsabban tönkremenne e,és könnyebb lenne e tekerni valyon)

  • Válasz » #9529 T.f. | 2020-01-17 09:25:50

    Válasz noticemesenta #9527. hozzászólására
    Szia.
    Mint új tulajnak adnék egy-két kezdő tanácsot ( kéretlenül ).
    Feltétlenül ellenőrizd :
    -első híd kereszttengely ( királytengely) perselyeinek az állapotát , az első szeret kikopni és utána a tengely kimarja a bölcsőben lévő fészket , igen macerás/drága a javítása , ha későn veszed észre . Ezeket a perselyeket rendszeresen zsírozd jó minőségű zsírral ( a forgókotrók víz álló csapszegzsírját ajánlom ).
    - a nyomatékváltó fékszalag beállítást
    - a váltóhidraulika nyomását , akár egy állandó nyomásmérő beépítésével ( feltétlen ajánlom , ugyanis az olaj 1-1,5 óra üzemidő alatt melegszik fel és ilyenkor lesz a nyomásmérés mérvadó ), ha itt gondot találsz , azt használat előtt feltétlen JAVÍTANI kell . A nyomásmérőt a képen lévő elektromos nyomásgomba helyére kell kötni , mérési tartománya 0-16 bar .
    Ha ezek rendben vannak , akkor a nyomatékváltó használatát tarts be .
    -minimális váltó nyomás 8 bar , alatta kizárólag "béka" , felette mindig "nyúl" csak akkor váltasz vissza " béka"-ba ha a motor nem bírja tartani a fordulatot ( kerüld a " béka" tartós használatát)

  • Válasz » #9528 Dzsanosi | 2020-01-17 05:51:54

    Válasz noticemesenta #9527. hozzászólására

    Sokat kibir nekem is ez van
    Mi majdnem pont ugyan igy vettük
    Szempont az volt hogy 4x4 legalább 80 lo és max 2 milla volt rá
    4 éve van nálunk már váltó motor felújjitva mert minden szar volt de az első évet kihúzta elősször aztán váltó mégeggyév motor félelem nélkül ülök bele megvagyok vele elégedve
    Kis odafigyeléssel sokat elmennek
    Ittvan ez is már 44 éves és még megy mék mai lesz ugyan igy ráadásul a tsz időben nyuzták rendesen
    Itt 2 volt kidolgozta az mtzket rendesen

  • Válasz » #9527 noticemesenta | 2020-01-16 20:25:56

    Válasz Dzsanosi #9526. hozzászólására

    Az olaj jól néz ki...nemrég vettem a gépet...eddig minden jól muzsikál...
    persze tudom hogy nem ezek a legmegbizhatóbb szerkezetek..de nagyot akartam venni,nem olyan borsos áron(orosztól irtózom)szoval ez lett...de azért mindig félelemmel ülök bele...hogy vajon mikor romlik el rajta valami...smile sweatdrop

  • Válasz » #9526 Dzsanosi | 2020-01-16 18:25:04

    Válasz noticemesenta #9525. hozzászólására

    Esetleg milyen állapotú az olaj benne ?? Ha szép tiszta semmi gond ha fekete égettes szagú akkor kezd rosszalkodni a váltó
    Teljes feltöltési szint 45ösnél papiron 50 liter ajánlott 60 bele 80w-90

  • Válasz » #9525 noticemesenta | 2020-01-16 16:47:49

    Köszönöm szépen...a tanácsod szerint fogom akkor feltölteni...szeretem megkérdezni a dolgokat melyekkel nem vagyok tisztában...mert néha próbálgatással csak kárt okoz az ember...


  • Válasz » #9524 T.f. | 2020-01-16 16:28:21

    Válasz noticemesenta #9523. hozzászólására
    A pálca a menetes dugóig 375 mm
    Az alsó végén egymást követően van két lapolás , 13-2-13 mm-es .
    Az alsó a 11-es , a felső a 45-ös végűeké .
    A túltöltésről egy tapasztalat ,
    - először is ez nem a motor , a túltöltés nem okoz gondot
    - másrészt saját tapasztalat : dombos (12% lejtő környéki) területen hirtelen visszafordulva magam mellé a nívóig töltött olaj esetén elejti az olajat a szivattyú és visít az eleje is meg a nyúl is . 10 liter túltöltéssel probléma mentes a forgás .
    Túl hosszú a váltó és lejtőnek valamelyik végébe lesz az olaj zöme , ha hirtelen fordulsz idő kell a kiegyenlítődéshez , ilyenkor tud levegőt szívni és elejteni a nyomást a szivattyú .

  • Válasz » #9523 noticemesenta | 2020-01-16 15:40:06

    Válasz kajszi_71823 #9522. hozzászólására

    Ez teljesen logikussmile whistling csak azért kicsit pontosabban szeretném megállapitani...hogy nehogy túltöltsem...

  • Válasz » #9522 kajszi_71823 | 2020-01-16 15:05:40

    Válasz noticemesenta #9521. hozzászólására

    Ahol megvan rágva, az kb. a skála smile thumbup

  • Válasz » #9521 noticemesenta | 2020-01-16 12:04:23

    üdv...kellene egy kis segitség...beszereztem egy 12045 cristal zetort...a gondom vele hogy a váltóolaj szintjelzöpálcája össze van rágva...akinek esetleg van ilyen traktora,megtenné e hogy leméri a pálca teljes hosszát meg külön a max min szinthatárt köszönöm elöre issmile rolleyes

  • Válasz » #9520 lorant90 | 2020-01-15 09:53:54

    Válasz jocek26 #9518. hozzászólására

    Az enyem is osze van fogatva a veglehajtasokkal. 2 szál 60mm u vas. Attól nem felek h közepén roppan. A bölcső persely kopás az valószínűbb, előbb elhasznalodik majd de ez természetes. Ezzel számolni kell en a tartó konzolt komplett koppintottam egy több éve működő napi használatos rakodorol.

  • Válasz » #9519 jocek26 | 2020-01-15 09:07:54

    Válasz lorant90 #9515. hozzászólására

    http://www.malfarm.cz/produkty/stroje-pro-zemedelstvi/celni-a-zadni-nakladace/celni-nakladac-tur-3-s-homologaci-cz-5

    Úgy látom itt is a fülketartó "csőhöz" kell rögzíteni bilincsszerűen.

  • Válasz » #9518 jocek26 | 2020-01-15 09:03:28

    Válasz lorant90 #9515. hozzászólására

    A felfogatás érdekes még, mert olyat láttam már hogy csak az orrsúlytartó csavarokkal volt felfogatva kisebb rakodó és ott az történhet, hogy a bölcsőt és a motorblokkot összefogató csavarokat előbb-utóbb eltöri. A fülketartó tengelyhez(pontosabban az azt körülölelő csőhöz), vagy a váltóblokkhoz ahol a véglehajtás hozzá van rögzítve szokták fogatni(legalábbis én ilyet láttam). Elnézést hogy okoskodok, de régóta foglalkozok a témával hátha mondok valami újat. Én inkább vennék rá, mert egy használt más konzolost mire felszerkesztem nem biztos hogy sokkal olcsóbban jönnék ki.

  • Válasz » #9517 jocek26 | 2020-01-15 08:43:47

    Válasz lorant90 #9515. hozzászólására

    Köszönöm az infokat. Igazából én valami ilyesmiben gondolkodnék, több gyártó és típust is találtam már. Csak bálákat akarok rakni vele, de sokan lebeszélnek hogy zetor első híd nem bírja.

    http://www.malfarm.cz/produkty/stroje-pro-zemedelstvi/celni-a-zadni-nakladace/celni-nakladac-tur-3-s-homologaci-cz-5

    De akkor minek gyártanak rakodót zetorra, ha nem jó rá. a 80-as években is csináltak rá gyárit:

    https://www.youtube.com/watch?v=puff4mvQX30

    Ezeket meg most árulják hozzá:

    https://www.youtube.com/watch?v=ihkkiDk-qNw

    Van valaki aki évek óta rakodózik xx11-es zetorral? Mik a tapasztalatok?

  • Válasz » #9516 Ricsi 85 | 2020-01-14 22:13:37

    Válasz Sk Laci #9514. hozzászólására
    Voltunk, megnéztuk még gondolkodom

  • Válasz » #9515 lorant90 | 2020-01-14 14:12:08

  • Válasz » #9514 Sk Laci | 2020-01-14 13:45:06

    Válasz Ricsi 85 #9500. hozzászólására

    Szia! Voltál megnézni? Vagy már meg is vetted?

  • Válasz » #9513 lorant90 | 2020-01-14 13:39:37

    Válasz jocek26 #9511. hozzászólására

    Üdv. Én mikor az 5611 re 6lyuku felni akartam tenni, csak a kerek agyat és a csonkot csereltem. Annyiban különbözik ugye h eleve a csonk is csak 4 drb csavarral van a boka tengelyhez rögzítve plusz egy stift (csapszeg). Az újabb tipusoke pedig 6 csavarral. És ott annyival már hosszabb a tengely is. Szóval neked ha ugy van elég csak a tengelyeket cserélni, vagy a komplett bokakat ha volna bontott. , és a híd maradhat. Enis most épp Homlokrakodot szerkesztek a gépre.

  • Válasz » #9512 zotya71 | 2020-01-14 11:17:18

    Válasz jocek26 #9511. hozzászólására
    ha jót akar akkor 6045.híd no meg szervó ha ez nincs akkor kínszenvedés.Hídel tudom mit beszélek felnitőrés kuplungnál megnyílás -rugótőrés .meg hasonlók.smile angry

  • Válasz » #9511 jocek26 | 2020-01-14 10:47:06

    Sziasztok!

    A következő dologgal kérek szépen tanácsokat:

    Adott egy zetor 5611 amire szeretnék homlokrakodót felrakni. Tudomásom szerint a gyári 4 kerékcsavaros agy nem igazán bírná a rakodót. Ezért megoldás lehet-e az, hogy más zetor típus első hídját, vagy csak egy részét lecserélem ami 6 csavaros. Szerintetek járható út ez? Gondolok arra, hogy a 6 csavaros híd felrakása ugyanúgy passzol 5611-re. Előre is köszönöm!

  • Válasz » #9510 mtz1221 | 2020-01-10 17:29:12

    Válasz jocek26 #9509. hozzászólására
    Ha rendeset akarsz akkor kérj referenciát
    ERRE amit elsőként adtak el nálatok,és meny nézd meg.

  • Válasz » #9509 jocek26 | 2020-01-10 16:10:01

    Válasz Sk Laci #9508. hozzászólására

    14M+Áfa-tól, ez 17,78Mft áfával. Ez nem igazán az én kategóriám :(. Ennyiért nem is tudom milyen zetort lehetne kapni...

Fórum szabályzat

Elolvasom »

AGROmashEXPO

[bezárás x]