Válasz $HMP$ #11674. hozzászólásáraKabin. Nekem rohadt mtznél volt hogy a tartó bak, amin a gumipárnák vannak az mozdult a váltóházon, meghúzott csavarokon át is.
Megyek a jargannyal es zottyenoben hallok vlm hangot
Sercenés roppanas..... vagymi
Mint mikor fugg gep reccsen hatul vagy a menet beroppan
Dolgoztam vele disznoturasos atokban az vlm megkinozhatott valamit
Mintha bal labamra atmenne padlorol
Kabin baxodhat valamit vagymi egyszer kidörzsölt egy olajslagot vastagot abba is beleért
Válasz jozef24 #11669. hozzászólásáraHa 62 es akkor abban gyarilag digitalis volt ,a mell deklin a jelado helye is ilyen 4 csavaros a mechanukise 2 csavaros
Válasz rtamas1976 #11660. hozzászólásáraHali!Magas fordulaton jön elő.Indulni könnyen indul.Alacsony fordulaton olyan mintha nem menne minden henger.Néha kék füstöt lövel ki.Időnként a kipufogó toroknál olaj jelenik meg.
Válasz hajdu.boca #11659. hozzászólásáraHallani kellene.
De lehet, hogy a naftapumpa-adagolón az ék.
Ami volt 160 Crystálom, azon az előzö tulaj odaheggesztette a tengelyt, mert az éket elvesztette. Nem volt hajlandó venni.
Amikor nekem is bedurrogott, nem értettem, hogy mi van. Amikor széjelszedtem, láttam.
Válasz $HMP$ #11655. hozzászólásáraItt a tsfe álltal gyártott imt 577ből tavaly eladtak, valami 300 darabot. Semmi köze a régihez, mégis ennyire él bennük a szerb traktor szeretet. Arról nem is beszélve hogy az árán 100 lovas törököt is vehettek volna, ami sokkal komolyabb minden téren.
Válasz angyal.zoltan60 #11648. hozzászólásáraSzia. Szerintem a váltó jobb oldalán a tank mögött van egy fékelosztó szerűség ami működtet egy kart ami a rudazaton keresztül mozgatja a lábfékszelep karját. Ez a fékelosztó lehet neked berohadva és nem tolja ki a kart. Nekem ilyen gondom volt. A kézifék mechanikusan mozgatja azért működött.
Nekem ez jutott eszembe.
Sziasztok!
Kező zetoros vagyok. 4340-es a lábfék nem műkodteti a pótkocsi féket.
Kézi fékre jó. A kompresszor egész nyáron ki vol kapcsolva.
Mi lehet a megoldás.
Előre is köszönm a tippeket
Válasz jaromiv #11643. hozzászólásáraKöszönöm , de ezzel sajnos nem lettem okosabb. A tank tetején van az úszó felett 3 vezeték . A kettőt még érteném de a harmadik mire kell?
Üdv urak.
Segítséget szeretnék kérni. Alany egy proxima plus 10541. Az üzemanyag tankot levettük és mire megnézhettem volna a szintjelző tetejen a bekötéseket már szétugrott a csatlakozó. 3 szál megy rá ,naná hogy egyesével. Valaki meg tudná mondani mi a három szál. Esetleg valaki be tudna fényképezni ,hogy melyik színű vezeték melyikkel pár. Mert ugye azt se sikerült a gyártónak színazonossan megcsinálni.
Köszönöm ha valaki segít.
Válasz SzocsA #11623. hozzászólásáraAz ilyen túl jónak tűnő hirdetések esetében sokat segíthet ha jobb egérgombbal rákattintasz a képre majd kiválasztod hogy kép keresése Google-val vagy Google lens-el. Ha kidob valami találatot a képről akkor jó eséllyel kamu hirdetés.
Válasz SzocsA #11621. hozzászólására
Vigyáz lehet csaló is, valamilyen ürüggyel előre kérnék pénzt előleg, szàllitàsiköltség stb.
Legjobb lenne megnézni! Forgalmi, törzskönyv, számok egyeznek meg beinditani vízbe olajba belenézni.
Válasz jozef24 #11631. hozzászólásáraHa kimondottan ez a szándék, akkor egy rossz lábasban forrósítsál fel olajat, azzal ha leöntöd, akkor van rá esély hogy megbővül annyira hogy lejön könnyen. De ne papucsban legyél és hasonló dolgok, könnyen megéghetsz.
Válasz jozef24 #11628. hozzászólásáraNekem csak flexxel jött le. Egymással szemben majdnem teljesen elköszörülve, mikor már csak pár tized marad a belső gyűrűből vágóval megütve, eltörve a belső gyűrű.Lassú, de ha figyelsz semmi sem sérül.
11676 hozzászólás
Sziasztok tudja valaki miért dobja ki a k25 ős zetorom a 3as sebességet?
Köszönöm István
Válasz $HMP$ #11674. hozzászólásáraKabin. Nekem rohadt mtznél volt hogy a tartó bak, amin a gumipárnák vannak az mozdult a váltóházon, meghúzott csavarokon át is.
Megyek a jargannyal es zottyenoben hallok vlm hangot
Sercenés roppanas..... vagymi
Mint mikor fugg gep reccsen hatul vagy a menet beroppan
Dolgoztam vele disznoturasos atokban az vlm megkinozhatott valamit
Mintha bal labamra atmenne padlorol
Kabin baxodhat valamit vagymi egyszer kidörzsölt egy olajslagot vastagot abba is beleért
Válasz hajdu.boca #11663. hozzászólásáraAdagolóra /meghajtott tengely/, ahogyan rácsatlakozik a fogaskerék meghajtásra.
Válasz lorant90 #11671. hozzászólásáraGyárban mehenikust tettek a jelado 3 polusu azt kérdezem melyik a jobb minőségű
Válasz jozef24 #11669. hozzászólásáraHa 62 es akkor abban gyarilag digitalis volt ,a mell deklin a jelado helye is ilyen 4 csavaros a mechanukise 2 csavaros
Válasz jozef24 #11669. hozzászólásáraAmilyet a gyárban beleraktak anno.
Zetor 6211 esbe munkaorátt vennék a kérdés melyik a jobb a mehanikus vagy a digitális?
Válasz bazsoadrian861 #11667. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz hajdu.boca #11659. hozzászólásáraSzia. Nézd meg a naftapumpa végénél a közlőt ha az jó akkor a vezèrlès körül lesz valami bibi.
Válasz hajdu.boca #11662. hozzászólásáraKartelgáz?
Gyűrűtörés vagy megragadt.
Válasz mocsencsi1 #11664. hozzászólásáraHali!Motorolaj.
Gázolaj vagy motorolaj?
Válasz Sk Laci #11661. hozzászólásáraHali!A tápszivattyúra gondolsz ahogy fel van téve az adagolóra?
Válasz rtamas1976 #11660. hozzászólásáraHali!Magas fordulaton jön elő.Indulni könnyen indul.Alacsony fordulaton olyan mintha nem menne minden henger.Néha kék füstöt lövel ki.Időnként a kipufogó toroknál olaj jelenik meg.
Válasz hajdu.boca #11659. hozzászólásáraHallani kellene.
De lehet, hogy a naftapumpa-adagolón az ék.
Ami volt 160 Crystálom, azon az előzö tulaj odaheggesztette a tengelyt, mert az éket elvesztette. Nem volt hajlandó venni.
Amikor nekem is bedurrogott, nem értettem, hogy mi van. Amikor széjelszedtem, láttam.
Válasz hajdu.boca #11659. hozzászólásáraSzelepek?
Vagy folyamatos a hang?
Vagy csak nèha?
Indításkor nincs valami fura?
Minden henger rögtön megy?
Üdv!16145 ös Zetor be be durrog!Valaki tud mondani ötletet?Üdv:Gábor
Hat mit akartok tiszta siraly nem alig ül az országban pár paraszt jobb belsejűben...

Válasz mtz1221 #11656. hozzászólására


Oszt ehhez mit szolsz ?
Nem ragaszkodok imthez de az van benne
Válasz $HMP$ #11655. hozzászólásáraItt a tsfe álltal gyártott imt 577ből tavaly eladtak, valami 300 darabot. Semmi köze a régihez, mégis ennyire él bennük a szerb traktor szeretet. Arról nem is beszélve hogy az árán 100 lovas törököt is vehettek volna, ami sokkal komolyabb minden téren.
Válasz mtz1221 #11653. hozzászólásáraDe olyasmi rendelunk is 10et a tanyara hogy életbentartsuk a gyárat potom 120netto
Válasz mtz1221 #11652. hozzászólásáraAzleszaz
Dehat a legos cuccok jo cuccok
Válasz mtz1221 #11652. hozzászólásáraTe nem Paldo-t ír ott felette a téglán, valami inka rajzzal ?
Válasz $HMP$ #11651. hozzászólásáraÖsszelegózott 5000 órát nem bíró szar, mint sz összes többi ?
Nade a Zetor mint olyan kérem....

Hát manapság ilyen.
Válasz Agrárman #11649. hozzászólásáraOlyan is lehet, hogy a rudazaton kell egy kicsit állítani nem húzza meg eléggé a lábfékszelep karját.
Válasz angyal.zoltan60 #11648. hozzászólásáraSzia. Szerintem a váltó jobb oldalán a tank mögött van egy fékelosztó szerűség ami működtet egy kart ami a rudazaton keresztül mozgatja a lábfékszelep karját. Ez a fékelosztó lehet neked berohadva és nem tolja ki a kart. Nekem ilyen gondom volt. A kézifék mechanikusan mozgatja azért működött.
Nekem ez jutott eszembe.
Sziasztok!
Kező zetoros vagyok. 4340-es a lábfék nem műkodteti a pótkocsi féket.
Kézi fékre jó. A kompresszor egész nyáron ki vol kapcsolva.
Mi lehet a megoldás.
Előre is köszönm a tippeket
Válasz bazsoadrian861 #11646. hozzászólásáraKöszönöm.
Ma kiderül. remélhetőleg nem csinálunk zárlatot és jó is lesz.
Bízom benne hogy segít. Ha jól emlékszem test,szintjelző és a harmadik pedig a narancssárga kontrolègőre van.
Válasz Hali Laci #11644. hozzászólására

Válasz jaromiv #11643. hozzászólásáraKöszönöm , de ezzel sajnos nem lettem okosabb. A tank tetején van az úszó felett 3 vezeték . A kettőt még érteném de a harmadik mire kell?
Válasz Hali Laci #11642. hozzászólásáraA zetornál az old gépkönyvek között találtam, ha esetleg segít.

Üdv urak.
Segítséget szeretnék kérni. Alany egy proxima plus 10541. Az üzemanyag tankot levettük és mire megnézhettem volna a szintjelző tetejen a bekötéseket már szétugrott a csatlakozó. 3 szál megy rá ,naná hogy egyesével. Valaki meg tudná mondani mi a három szál. Esetleg valaki be tudna fényképezni ,hogy melyik színű vezeték melyikkel pár. Mert ugye azt se sikerült a gyártónak színazonossan megcsinálni.
Köszönöm ha valaki segít.
Válasz jaromiv #11639. hozzászólásáraNa!
Végül csak megtaláltam, amit kerestem.
Emlékeztem, hogy már láttam valahol.
Zetor hibakódok.
https://zetor.tractorerrorcode.com/
https://zetor.tractorerrorcode.com/
Válasz tundekaszta #11637. hozzászólásáraEbben találsz zetor -os dokumentációkat.
https://en.zetor-club.com/manuals.php?ddlb_model=113
https://en.zetor-club.com/manuals.php?ddlb_model=113
Válasz tundekaszta #11637. hozzászólásáraEzt nézd meg! Lehet, hogy benne van amit keresel.
Zetor 1
Ugyanott találsz a típusra szóló gépkönyvet is.
Válasz SzocsA #11623. hozzászólásáraAz ilyen túl jónak tűnő hirdetések esetében sokat segíthet ha jobb egérgombbal rákattintasz a képre majd kiválasztod hogy kép keresése Google-val vagy Google lens-el. Ha kidob valami találatot a képről akkor jó eséllyel kamu hirdetés.
Sziasztok!
Valaki-e tudna nekem segiteni Zetor Proxima 120as hibakód táblázattal kérem?
Válasz SzocsA #11621. hozzászólására
Vigyáz lehet csaló is, valamilyen ürüggyel előre kérnék pénzt előleg, szàllitàsiköltség stb.
Legjobb lenne megnézni! Forgalmi, törzskönyv, számok egyeznek meg beinditani vízbe olajba belenézni.
Válasz jozef24 #11631. hozzászólásáraHa kimondottan ez a szándék, akkor egy rossz lábasban forrósítsál fel olajat, azzal ha leöntöd, akkor van rá esély hogy megbővül annyira hogy lejön könnyen. De ne papucsban legyél és hasonló dolgok, könnyen megéghetsz.
Válasz Petke82 #11625. hozzászólásáraHengerfej lehúzàsi sorrend fontos lehet meg többlépcsőben pihentesd közben.
Válasz jozef24 #11631. hozzászólásáraKét hidegvàgót megpróbàlhatsz egymással szembe beütni mögé, csak én is tartok ,hogy a kosàrt megnyomja...
Válasz jozef24 #11631. hozzászólásáraSok remény nincs rá.
Én a csapágyatt egybe akarom levenni a szemering cserés.
Válasz jozef24 #11628. hozzászólásáraNekem csak flexxel jött le. Egymással szemben majdnem teljesen elköszörülve, mikor már csak pár tized marad a belső gyűrűből vágóval megütve, eltörve a belső gyűrű.Lassú, de ha figyelsz semmi sem sérül.
Válasz jozef24 #11628. hozzászólásáraMelegen.
A kérdés ezt a csapágyat hogyan lehet levenni?
A kérdés ezt a csapágyat hogyan lehet levenni?