Fórum

Zetor traktorok  

Létrehozta: Vendég, 2008-02-08 20:36:36

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #8552 _NB_ | 2018-08-18 21:10:32

    Válasz ratti #8551. hozzászólására

    Kösz a visszajelzést, de az érdem inkább Gábor81-é, mert ő vágta miről van szó, én csak találgattam.

  • Válasz » #8551 ratti | 2018-08-18 18:50:33

    Válasz _NB_ #8546. hozzászólására

    A megoldás nálad volt. A kerék fékmunkahengerben van elöl-hátul a dugattyún egy acélgyűrű, aminek kinyomáskor kint kellene tartani a dugattyúkat. Valószinűleg ezek elfáradtak és nem tartották kint a dugattyút, minden alkalommal tovább húzódott vissza, mint a megengedett hossz. Raktam be új munkahengereket, és megoldódott a probléma. Köszönöm a tanácsot. Üdvözlettel: Attila

  • Válasz » #8550 Sk Laci | 2018-08-18 17:10:23

    Válasz Bandika12121 #8549. hozzászólására

    Olajszürő, olajpumpa, de lehet máshol is a gond
    Enek a modelnek nem ismerem a hidraulikus rendszerét, mert a Crystálokat nem kellet ékteleníteni, de az 50 Supernál néha ki kelet tekerni a blok tetején lévő csavart + golyó rugóval.

  • Válasz » #8549 Bandika12121 | 2018-08-18 14:59:53

    sziasztok van még itt valaki?
    az lenne a kérdésem hogy a zetor 5611-es traktor melegen lassan emel a hidrólikája/nem emel fel az mitől lehet friss olaj van benne most cseréltünk nagy munkahengert meg dugattyút mi a vezértömbre gyanakszunk szerintetek mi lehet a gond???

  • Válasz » #8548 Gábor81 | 2018-08-14 07:42:38

    Válasz Dzsanosi #8544. hozzászólására

    Nekem a 6045-ben a munkahengerben a dugattyún van egy gyűrű, ami szorul a házban kicsit, de a dugattyúnak enged egy kis játékot, tehát ha kopik a betét, akkor tud még kifelé mozdulni, de vissza csak annyit engedi az a feszítős gyűrü, hogy oldjanak a pofák. Ezen kívül semmi más utánállító mechanika nincs a fékben.

  • Válasz » #8547 Dzsanosi | 2018-08-14 06:00:27

    Válasz _NB_ #8546. hozzászólására

    Köszi de nem kell megmagyarázni hogy van személyautónál sokat szereltek énis meg csinálom is
    Autótechnikus a végzettségem
    Meg jelenleg a Nyírség nehézgép 93 nál dolgozok mint motor váltó szerelö
    Amúgy nem mindenhol van autómata utánálitó személyautóknál sem
    Jol bekell lőnni a hézagot hogy ha kézzel forgatod a dobot éppen hogy súroljon oszt mehet
    Nah de ennél van kézi szerszám hogy ha beszerelted a betétet beszabályzod a dobhoz mert sose teljes felülettel fog hozzáérni ha berakod az újjat
    ami már leírtam ezelőtt

  • Válasz » #8546 _NB_ | 2018-08-13 21:04:39

    Válasz Dzsanosi #8544. hozzászólására

    A 6011-es az dobfékes ha jól látom, akkor elvileg ebben is kellene legyen automatikus utánaállító, hogy a fékpofa és a dob között egyforma legyen a hézag vagy rosszul gondolom és máshogy oldották meg?

    A rajból nem igazán tudom kivenni, de mintha nem volna.
    kép

    Személyautóknál ha rosszul szerelik be az automatikus utánaállítót, akkor van, hogy a félpofákat és vele együtt a fékmunkahengert a dobban a rugó összehúzza teljesen alaphelyzetig.
    A fékezéskori folyadékmennyiség a főfékmunkahengernél nem elegendő ahhoz, hogy annyira kinyomja fékdobban a munkahengert, hogy a fékpofák nekiérjenek a dobnak.
    Ha gyorsan még egyszer vagy többször fékezünk akkor már létrejön valamilyen fékhatás, mert a munkahenger gyorsabban nyomódik kifelé mint húzódik vissza alaphelyzetbe.

    Persze lehet még gond a főfékmunkahengereknél is a fékfolyadéktartály irányába zárnia kéne fékezéskor, meg van egy fékerő elosztó vagy kiegyenlítő is vagy mifene, de az nem tudom produkálhat e ilyet.

  • Válasz » #8545 J87 | 2018-08-13 18:35:42

    Válasz Dzsanosi #8543. hozzászólására

    Köszi! Amúgy a márka mind1 szerinted?

  • Válasz » #8544 Dzsanosi | 2018-08-13 18:07:33

    Válasz ratti #8540. hozzászólására

    Biztos hogy beállítási probléma van ha ez a tünet hogy kétszer kell hirtelen nyomni a pedált
    Az új betétet beszabáloztátok??? És a dob milyen állapotban van??
    Lehet már úgy érzed hogy súrol de kevés a surlódó felület amit első nyomásra össze tudna nyomni
    Jobb ötletem nincs

  • Válasz » #8543 Dzsanosi | 2018-08-13 18:00:52

  • Válasz » #8542 J87 | 2018-08-13 11:10:34

    Sziasztok! Nemrégiben vásároltam egy 12111-est. Kérdésem a következő lenne:
    Milyen olajat vegyek a váltóba (ami ugye egyben van a hidraulikával)? Ja és persze mennyit?
    Előre is köszi!smile thumbup

  • Válasz » #8541 .Richard. | 2018-08-12 19:47:06

    Válaszw ratti #8540 hozzászólására

    Sose láttam ilyen gèpet,de lehet, hogy a munkahengert nagyon visszanyomja a rugò,ezért kell pumpálnod,hogy újra fogjon. Nagy lesz a hézag a fékek meg a betèt,vagy pofa közt. Tehát, azt kéne megkeresni szerintem, hogy a fék oldò rugó, ha van rajta,csak oldásig húzza vissza a fékbetètet,ne Több millimétert. Autó fékdob ugyan ezt csinálja, ha nagy lesz a hèzag. A főfékhenger teljesen vissza tudjon menni, ne tartsa vissza a pedál,úgy állítsd be. Aztán a fékpedál ùt leröviditése,a fékbetét vagy pofa valamilyen úton módon hézagolásával.

  • Válasz » #8540 ratti | 2018-08-12 19:27:29

    Sziasztok

    Zetor 6011-ről volna szó.
    Fékezéskor a pedál teljes benyomásakor nem fog a fék, csak a második benyomásnál fog, de akkor mintha falnak menne.. Kicseréltem a fékbetéteket, fékrugókat, lelégtelenítettem, és most is ugyanezt csinálja. A fékpedálokat már teljesen ráállítottam amennyire lehet.
    Mi lehet a probléma?
    Köszönöm a válaszokat.

  • Válasz » #8539 kolias | 2018-08-11 23:00:32

    Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólására

    2*100 Ah van benne.
    Volt benne 2* 75 is kényszerből, azzal is indult, de 2*100 azért télen csak jobb volt.

  • Válasz » #8538 Kelemen Mihály_82222 | 2018-08-11 22:12:02

    Válasz Dzsanosi #8537. hozzászólására
    Köszönöm a választ!
    100asat néztem bele én is és 800-as az indítóáram!
    Pontosabban ezt:

    https://akku-partner.hu/index.php?route=product/product&product_id=51

  • Válasz » #8537 Dzsanosi | 2018-08-11 06:50:57

    Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólására

    Nekem 100 van benne 650 hideginditó áramú gondozásmentes
    4. Éve van benne még tökéletes
    Teszterrel mértem 590 / 600 at tudnak még ennyi idő után
    Ahhoz hogy sokat birjon azért sok mindenen múlik pl hogy indul a gép meg aztán hogy tölt a generátor
    De kicsit nagyobb még elférne 110
    De megméred mi fér el max helyileg aztán lehet válogatni ahány gyártó annyi méret

  • Válasz » #8536 buszsofőr | 2018-08-10 19:59:00

    Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólására

    Nekem a 16145ösben is 95ös batri van nagyobb bele se férne a ládába

  • Válasz » #8535 csoppika | 2018-08-10 18:19:50

    Válasz mtz1221 #8530. hozzászólására

    Jelentem, működik a dolog. 3-4 órákat nyomtam vele. A zúzón 4 szíjból van 2ésfél... Legalacsonyabb sebesség fokozat. 1850 fordulat. 3 óra után a motor stabil 75-80fok, a váltó 54 fok, a zúzó hajtómű 54-55fok, a zúzó csapágyak 37-44 fokosak... Nem tudom, a váltónál az 54 fok ilyen szüttyögős könnyű munkánál sok-e, vagy a kardán melegíti be?
    (Ha szalmakupachoz értem, inkább a szíj csúszott...2x voltam ilyen óvatlan)
    Igen, félgázon is gondolkodik...
    A szervó orbitom meg folyat, hogy bacná meg... Persze a burkolatot levéve a csöveit nem is látni, hogy ott van-é a gond...

  • Válasz » #8534 Kelemen Mihály_82222 | 2018-08-10 18:10:39

    Sziasztok! Zetor Crystal 12045-ről van szó.
    Akinek van a gyár által előírt 12 V 95 Ah-s akkumlátort használjátok?
    Vagy ki milyen akkumlátort használ?
    Köszönöm a válaszokat!

  • Válasz » #8533 csoppika | 2018-08-05 17:00:25

    Válasz csoppika #8532. hozzászólására

    Csak az üzemóra miatt gondoltam a zúzót, meg lusta vagyok a 80-as mtz-t kitakarítani a hűtőt, mert ahhoz le kell feszegetnem a homlokrakodót...smile biggrin

  • Válasz » #8532 csoppika | 2018-08-05 16:58:52

    Válasz buszsofőr #8531. hozzászólására

    JF cr320 rendterítőt esetleg...PZ 165-ös dobos kaszát...no meg mt szóró van, meg permetezősmile devilsmile devilsmile devilsmile lolsmile lolsmile lolsmile sweatdrop

  • Válasz » #8531 buszsofőr | 2018-08-05 15:07:54

    Válasz csoppika #8527. hozzászólására

    Mit fog hajtani a zúzón kívül?

  • Válasz » #8530 mtz1221 | 2018-08-05 12:39:01

    Válasz csoppika #8529. hozzászólására
    Ha csúszik megfog állni,meg pár perc alatt felmelegíti az olajat a váltó házban.Ha félgázon kapcsolod akkor mit csinál,gondolkodik ott is ??

  • Válasz » #8529 csoppika | 2018-08-05 12:21:42

    Válasz csoppika #8528. hozzászólására

    Ha csúszik a lamella, csak lesz vmi hangja...

  • Válasz » #8528 csoppika | 2018-08-05 12:20:57

    Válasz csoppika #8527. hozzászólására

    Majd mindjárt lenyesek egy csíkot itt hátul a lucernából...úgyis ki lesz csapva...szeptemberben...

  • Válasz » #8527 csoppika | 2018-08-05 12:19:13

    Válasz mtz1221 #8526. hozzászólására

    Az 1.60as vízszintes teng. zúzó van most rajta. Azt próbálgatom vele... A nem terhelés annyit tesz, hogy üresen pörgettem a zúzót...smile sweatdrop

  • Válasz » #8526 mtz1221 | 2018-08-05 11:44:51

    Válasz csoppika #8524. hozzászólására
    Olajnyomásos ?? Nekem az imt-él csinált így,Az terhelten 1200-300 fordulatig nem is bírta a munka gépet elindítani.Meg a tlt fékje sem működött,gané szórónál kellett pár talicskányit rajta hagyni mert alapgázon összeszórtam a falut.smile sweatdrop Egyszer átnézettem a tlt indító/állító elosztóját,akkor bírta 1 évig alapgázon is.Próbáld meg terhelésen meg próbálni. Ha nagyobb gázon elindítja rántva,akkor neked is elengedi kis gázon valahol az olajat.

  • Válasz » #8525 csoppika | 2018-08-05 09:02:48

    Válasz csoppika #8524. hozzászólására

    Srácok! Valaki User írhatna valamit!!!

  • Válasz » #8524 csoppika | 2018-08-04 21:27:37

    Srácok. A 12245ön a kardán hogy indul hivatalosan??? Hirtelen odabac vagy fokozatosan?
    (Hiányoznak a piktogramok a kapcsolónál, mint ma kiderült 2 éve folyamatosan be volt kapcsolva a kormánynál...smile biggrinsmile sweatdrop)...az ülés alatt nem...
    Most 700 alapjáraton elszámolok 4ig akkor indul be... Terheléssel nem próbáltam...

  • Válasz » #8523 Tót Jóska | 2018-08-04 16:15:29

    prlhf

    Újszerű 95-ös hengerfejek eladók,illetve beállitott porlasztók

    20/511-5783

  • Válasz » #8522 Tót Jóska | 2018-08-04 15:53:47

  • Válasz » #8521 a2457 | 2018-08-04 13:39:29

    Válasz rudi56 #8517. hozzászólására

    fehér habos az olaj ha levegőt szívhat be.

  • Válasz » #8520 rudi56 | 2018-08-04 12:56:26

    Válasz Dzsanosi #8519. hozzászólására
    Alapjáraton 14 bar.Kapcsolom a nyulat picit kileng majd vissza áll 14 barra .Ha be van kapcsolva kardán vagy eleje,ugyanaz.Furcsa modon 1perc elteltével 13 bar.Az előír nyomás 12 bar Mi nyomtuk fel 14re hátha akkor
    kapcsol.

  • Válasz » #8519 Dzsanosi | 2018-08-04 06:05:27

    Válasz rudi56 #8517. hozzászólására

    Ha levegőt szivna vagy hibás volna a szivattyú eggyik esetben se tudná szépen a 14 bart
    még esetleg a 14 bárt hogy tudja??
    Alapjárat /fordulat kiegészítő szerveket kapcsolva nyúl/eleje/tlt
    Nem tudom pontosan azért érdeklődök hátha kiderülne valami hiba
    Nekem mindegy mit hogy egyszerre külön hidegen melegen fordulaton alapjáraton 13 körül van már csak
    Már kb 200üó van benne mióta csináltam összerakás után 13.5 tudott

    Vagy mikor kapcsolod változik valamit a nyomás
    Úgy értem feltolod nyúlba alapjáraton melegen esik a nyomás és mekkorát

  • Válasz » #8518 rudi56 | 2018-08-03 17:08:29

    Válasz Kelemen Mihály_82222 #8495. hozzászólására

    Üdv:Nagyon nagy segítség a telefonos beszélgetés,Kevés ilyen hozzáértő szaki van ebben a témában.Tanácsaidat mindenkinek ajánlani tudom !Ha a zöldítéssel végeztem nekiállok újból a szerelésnek!smile loveye

  • Válasz » #8517 rudi56 | 2018-08-03 17:02:32

    Válasz Dzsanosi #8507. hozzászólására

    Üdv:Látom tisztába vagy a zetorral !A lamella hézag jó ,tiszta új komplett.Ha a fékszallagot teljesen lazára tekerem akkor sincs nyúl.A nyomás 14 bár,Arra gyanakszunk hogy levegős a rendszer valahonnan levegőt szív /szívócső,csatlakozó a második széthuzás után újra cserélve/Talán az új szivattyú hibás?

  • Válasz » #8516 csoppika | 2018-08-02 16:57:36

  • Válasz » #8515 Dzsanosi | 2018-08-02 14:05:31

    Válasz csoppika #8513. hozzászólására

    Pont jó 35-40Ak fekete föld
    30 cm szántók
    Pl a dzsondirok 30-32 böl jönnek itt ki
    De az MTZ is 25-26

  • Válasz » #8514 csoppika | 2018-08-01 20:03:01

    Válasz csoppika #8513. hozzászólására

    Igaz mélyebben, mint aSzása csinálta...

  • Válasz » #8513 csoppika | 2018-08-01 20:02:23

    Válasz Dzsanosi #8512. hozzászólására

    Milyen talajod van, hogy annál kevesebbet akarsz? Tavalyelőtt szar motorral 27lityi volt nekem...

  • Válasz » #8512 Dzsanosi | 2018-08-01 18:26:32

    Válasz Sk Laci #8511. hozzászólására

    Nem fogok nagyobb ekét se tárcsát se utánnarakni csak amit eddig 120asnak használom továbbra is
    Így igazság szerint birnija kéne csak könnyebben húzza majd nem fog kinlódni
    És fogyasztásba kéne majd jelentkeznie a többlet erőnek hogy tisztábban éget nem koromként jön ki az üzemanyag jobban hasznosit
    De majd az őszi munka után megmondom hogy hogy sikerült
    Tavaj 20-22 literböl számítottam ki majd kiderül mennyi lesz idén

  • Válasz » #8511 Sk Laci | 2018-08-01 17:53:17

    Válasz Dzsanosi #8510. hozzászólására
    Azt elhiszem, hogy harapós, de nehogy sírás legyen a vége, a 160-as motor miatt. Nekem is voltak Crystalok, 8011, 12045, 12145 160-as motoral, de nagyon vigyázni kelet a váltójára, nehogy ropanjon a fogaskerék. Ekénél, tárcsánál csak finoman lehetet gázolni, mert mindjárt a fogakba került. Legtöbször a II. fokozat adta meg magát, de tárcsánál képes volt a III. fokozat fogait is letőrni.
    Nagyon örültem a traktornak, amikor megvetem, de mégjobban mikor eladtam. Nem bírta a sebváltó az erőseb motort.

  • Válasz » #8510 Dzsanosi | 2018-08-01 17:39:30

    Válasz Sk Laci #8509. hozzászólására

    Nekem 12045 1976os évjáratú nekem így van
    Csináltam tavaj a váltóját
    Most meg a motorját
    Mostmár patent a gép
    Főleg hogy kapott turbót másik adagolót porlasztót dugót
    Harap rendesen jókis mérges motorja lettsmile laughsmile laugh

  • Válasz » #8509 Sk Laci | 2018-08-01 16:03:46

  • Válasz » #8508 MIHI10045 | 2018-08-01 15:11:13

    Válasz Dzsanosi #8507. hozzászólására

    Nekem nem de azért köszönöm ezekszerint mifelénk nem is kristál a zetor krystálsmile oops

  • Válasz » #8507 Dzsanosi | 2018-08-01 14:08:56

    Válasz MIHI10045 #8506. hozzászólására

    A béka a szalag
    A nyúl a lamella
    Bizonyíték ha nincs olajnyomás nem bírja összenyomni a lamellákat és felengedni a szalagféket és kidobálja a nyulat
    mert mikor átkapcsolsz ráengeded az olajat a lamella dugattyúra mega szalagfék oldó munkavégzésre

    Ha megvan a nyomás és nyúlba csak velvisit elkezd lassulni
    Nagy valószínűséggel oldja a szalagot de megcsúszik a lamella
    Hibalehetőség nagy a lamellahézag (szereléskor 2-kopottan max 6mm)
    Vagy rosszul van belőve a fékszalag hézag és egyszerre a két sebességet nem igazán szereti
    Beállítás először rugó nélkül összeszerelés 0.5 hézag mérő alámenjen vagyis szépen látszódjon hogy nem ér hozzá körbe ilyenkor szépen ellehet forgatni a sonkát
    Aztán berakod a rugót így nem bírod megforgatni forgásiránynak megfelelően 300nm forgató nyomatékra nem kéne hogy megcsússzon
    Ezután összeszerelés és mehet a mélyvízbe

    Remélem segitettem


  • Válasz » #8506 MIHI10045 | 2018-08-01 11:49:21

    Válasz MIHI10045 #8505. hozzászólására

    Te is kipróbálhatod felengeded balfelin a rászorítócsavart és rányomod teknősre és meglátod persze egy kis teher kell neki

  • Válasz » #8505 MIHI10045 | 2018-08-01 11:34:32

    Válasz csoppika #8502. hozzászólására
    Nem egyszer szakadt el a szallag és akkor csak cammog tehát béka ez biztos

  • Válasz » #8504 csoppika | 2018-08-01 11:00:57

    Válasz Kelemen Mihály_82222 #8498. hozzászólására

    Néztem a forgalmit. Úgy kezdődik, hogy 12245, oszt utána még 4 szám...

  • Válasz » #8503 csoppika | 2018-08-01 09:43:17

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro Nova Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Borsod Agroker Zrt
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Győri Agroker Zrt.
Használt Agrogép Kft.
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Idea Traktor Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal Machines Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szendi és Társai Mezőgazdasági Termelő Szolgáltató és Értékesítő Betéti Társaság
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroinform
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Farmgép Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kárpáti Hungary Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor Vas
Zootechnika Gépgyártó Kft.
[bezárás x]