Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.67 Ft USD 337.61 Ft CHF 424.27 Ft GBP 455.37 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93661 hozzászólás
#30561 fexco
2014-02-09 19:11:50

Válasz #30591. hozzászólásra
ha simán csak rárakod aplusz 2lapátot,azáltal a hidraulika tartályodat nem fogja egyáltalán jobban hüteni...szerintem is rakj a darálora csak simán 1 olajhütöt,nem kell rá rakni semmi ventit,csak berakni 1 hűtőt a visszaágba és kész.ez szerintem sokat jelentene.

Nincs profilkép
#30560 forstrit
2014-02-09 19:09:55

Claastra egy 10-es menetes csavart tekergetek. ha befele hajtom akkor lassul ha kifele akkor gyorsul tehát az olaj mennyiséggel szabályozom a fordulatot

#30559 (Claastra)
2014-02-09 19:02:23

Válasz #30591. hozzászólásra

A kérdés,hogy sima csappal folytod a z olajmennyiséget,vagy mennyiség szabályzóval?

Nincs profilkép
#30558 forstrit
2014-02-09 18:58:42

Aprítékkal fűtenek az iskolába a hivatalba tehát sokat használjuk.A legtöbb aprítón rajta van a szivattyú ezen sajnos a traktorét használja. Nekünk a legolcsóbb legegyszerűbb megoldást kéne megtalálni.Amint írtam: a 6 lapátos ventilátor szerintem jobban hűtené a motort és az olajtartályt ??

#30557 Szeni
2014-02-09 18:55:23

Talán legelőször tájékozódni kellene a hidraulikus rendszer felépítéséről, rájönni, h. miért melegszik,.... és utána tanácsot adni az átalakításra.

Nincs profilkép
#30556 kérdező
2014-02-09 18:41:46

Válasz #30587. hozzászólásra

Üzemszerűen darálsz vele, vagy csak néha néha? Ha sokat darálsz szerintem érdemes lenne kihelyezni külön hidraulika szivattyút és tartályt is a darálóra és a meghajtó kardán csonkjával meghajtatni.

Nincs profilkép
#30555 forstrit
2014-02-09 18:33:40

Tisztelt hozzá szólók:a gyors csati azért kell mert először kiviszem a pótkocsit majd az apritót, telefújom majd beviszem az aprítót végöl a pótot.Tehát sokat kell szerelni. És a hidromotor forgás sebességét egy elzáró szeleppel lehet szabályozni lehet hogy a folytó szelep miatt is melegszik ??

Nincs profilkép
#30554 forstrit
2014-02-09 18:25:58

Fpityu nak:az apritón gond a levegő áramoltatás (ventilátorral) szerintem

#30553 ATIS78
2014-02-09 18:25:03

Válasz #30584. hozzászólásra

kösd be a tartályra direkt közcsavarral ne legyen benne folytás amit a gyorscsatlakozó okoz..ha így is melegszik akkor egyértelmű hogy kell az olajhűtő a rendszerhez

Nincs profilkép
#30551 forstrit
2014-02-09 18:21:00

ATIS 78: a kihelyezett ágra gyors csattal.

#30550 fpityu
2014-02-09 18:18:43

Válasz #30576. hozzászólásra Szerintem az ág aprítóra is felszerelhetsz egy olaj hűtőt a vissza folyó, fölösleges a traktorra szerelni.

Nincs profilkép
#30549 forstrit
2014-02-09 18:17:46

ÉN úgy gondoltam:hogy a 6 lapátos ventilátor jobban hűtené az olaj tartályt. A hidromotor cserélye nem lehetséges mert igy is nehezen viszi a 15cm-esfákat

#30548 ATIS78
2014-02-09 18:11:51

Válasz #30576. hozzászólásra

a hidromotor hogy van bekötve..különösen a visszafolyó ág???

direkt a tartályba közcsavarral vagy gyorscsatin keresztűl a kihelyezett körre??

#30547 Sanyee
2014-02-09 18:08:30

Válasz #30576. hozzászólásra

Azt hogy az olajhűtő elé teszel még egyet, amibe csak a hidraulika olaj megy az úgy jó, meg akkor mehet rá a nagyobb ventilátor, mert 3 hűtő lesz a gépen.

#30546 fexco
2014-02-09 18:07:17

Válasz #30577. hozzászólásra

bocs,lehet nemártana a 2.variációhoz még plusszba kicserélni a 6lapátos ventire,szerintem gondolod miért....

#30545 Sanyee
2014-02-09 18:04:32

Válasz #30576. hozzászólásra

"van rajta 1 hidromotor ami nagyon felmelegíti a hidraulika olajat"

A motorolajnak nincs hozzá nagy köze.
A hidraulika rendszer van kicsit túlterhelve azért melegíti a hidraulika olajat.
Esetleg egy kisebb hidromotorral nem melegedne annyira.

#30544 fexco
2014-02-09 18:02:39

Válasz #30576. hozzászólásra
az 1.ötleted 1 nagy baromság,(köze nincs hozzá...)a 2.-szerintem ez a megoldás.

Nincs profilkép
#30543 forstrit
2014-02-09 17:56:20

Tisztelt fórumozók, Én még csak most kezdtem olvasgatni az oldalt. Úgy látom hogy sok tapasztalt,hozzáértő ember ír. Nekem is lenne kérdésem:a 820.4 MTZ működtet 1 ágaprítót, van rajta 1 hidromotor ami nagyon felmelegíti a hidraulika olajat. Ennek a hűtésére várnék tanácsokat. Az Én ötletem: kicserélni a ventilátorlapátokat turbós lapátra, vagy beiktatni a vissza folyó ágba egy olajhűtőt,amit a motorolaj hűtő elé kell majd tenni A válaszokat köszönöm!

Nincs profilkép
#30542 pintersa
2014-02-09 16:44:45

Válasz #30574. hozzászólásra

Köszi, ez megvan nekem is. Fényképre gondoltam, amelyen látszik, hogy hogyan működik, mert nem értem igazán. Az is jó lenne, ha valaki leírná a működését néhány mondatban.

#30541 Jakabjóska
2014-02-09 12:13:50

Válasz #30572. hozzászólásra

Ilyen van, ha megfelel:

#30540 ROBI82
2014-02-09 09:51:25

sziasztok, segitségeteket kérném az ügyben belarus tkp -6 os turbót hol javitanak 200 üóra van bent és fujja be az olajat a motorba már le vettem viszza vittem a boltba garanciás azt mondták bevizsgálás után valami idegen anyagot bekapott és nincs garancia.....de hogy kaphat be a légszürőn keresztül.....na mindegy. a turbó forog ,a tengely nem lóg,nyomást is csinál 1bar terhelés alatt raktam be órát...ha tudtok valami okosat segitsetek köszönöm.

Nincs profilkép
#30539 pintersa
2014-02-09 09:35:08

Sziasztok!
Tudnátok feltenni nekem olyan képet, amelyen a kisfülkés 80-as hegyifék reteszelője látható. Mert hiányzik a gépemen és szeretném pótolni, csak egy boltban sem találok ilyen alkatrészt, csak a kézifékes verzióhoz.

#30538 röfik
2014-02-08 21:08:50

Válasz #30569. hozzászólásra

Ki lehet venni de jobb alátámasztani mert ha enged picit csavarozásnál szivás lesz.Pont igy jártam a 820-asnál önindito alatt repedt el és cserés lett csomot szoptam vele mire összeraktam.smile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#30536 bukócsöves-50
2014-02-08 20:38:44

Üdv!
Érdeklődnék csak úgy simán ki lehet e venni az egyik váznyúlványt mert elszakadt a csavarja amelyik a kuplung haranghoz fogja , vagy alá léne valahol bakolni?

#30534 emcett
2014-02-08 19:55:45

Válasz #30566. hozzászólásra

De legalább van mindig hadra fogható közülük!smile thumbupcool
Mi nem mondhatjuk el magunkról...!smile nonono

#30533 röfik
2014-02-08 18:05:52

Válasz #30565. hozzászólásra

Ja és még van egy steyr t80 1957.böl.Meg egy fülkenélküli 50-es tololappal kcr-4000-es daruval.smile whistling

#30532 röfik
2014-02-08 17:44:25

Válasz #30562. hozzászólásra

20 év alatt sikerült ennyi csucskategoriás gépet begyüjteni a portára.smile scaredsmile scared

#30531 gjoni
2014-02-08 17:34:32

Válasz #30563. hozzászólásra

Én ki töltöttemsmile tongue

Nincs profilkép
#30530 gtamas27
2014-02-08 17:30:22

Sziasztok!Ha van 5 percetek kérlek válaszoljatok pár kérdésre,sokat segítenétek!Előre is köszi!


https://docs.google.com/forms/d/1Nm4S7z1n1QFqGb_4o1Q22-xhBb08azNkahmvcbeLjAM/viewform

#30529 emcett
2014-02-08 16:23:30

Válasz #30556. hozzászólásra

Hmmmm....!

550, 820, 892, 1025...!smile flowers

Jól fel vagy szerelve!smile thumbupsmile thumbup

#30528 röfik
2014-02-08 14:35:22

Válasz #30558. hozzászólásra

Jol mondja kolléga mindent megcsinálunk magunk.A komolyabb bajoknál szerelö haver besegit.Meg amugy sem egy emberes melo egy válto javitás vagy motor generál.De még mindig az mtz a legolcsobb és legkisseb szerviz költséggel üzemeltethetö tipus.Sajnos javitani mindig van valami rajtuk,de ezt már számtalanszor kiveséztük.smile sweatdrop

#30527 fexco
2014-02-08 12:05:06

Válasz #30553. hozzászólásra
nen tudom,szerintem a nyomást jobban birja...smile confused

#30526 fexco
2014-02-08 11:58:26

Válasz #30555. hozzászólásra
nincs hozzá köze??? egy kicsit járj utána a dolgoknak:hány fajta csizmaszár van??a szöghajtásos 82-esek,amik a gyári orbittal jönnek ki,azok magasabb csizmaszárral jönnek ki a gyárból.ez azért lényeg,mert ha nem cseréled ki a szárakat,a hosszu irányitókar ami összefogja a 2 kereket,beleér a Ualvázba,meghajlik,eltörik.biztos hallottál már ilyen panaszokat...ez azért van mert nem volt csere.(van még 1 verzio:meghagyod a régi irányitokarokat,de ez nem az igazi,még+2gömbfej lesz a rendszerbe,azaz6 darab. )

#30525 fexco
2014-02-08 11:46:38

Válasz #30556. hozzászólásra

azért itt egy nagyszerviz megvan elég kis összegből,és az se utólsó dolog,hogy mindezeket Te saját magad megoldod a kis udvarodba.ezt azért meg kell jegyeznem:1 nyugati gépen ezt a nagyszerviztszerintem100 000-ből nem usznánk meg,és a másik része a dolognak azt nem Te csinálnád az biztos:kb.min.10rongyos orabérbe vannak ezek a szerviz munkák.....és nagyon sokan csodálkoznak azon,hogy a 70-100ha-os gazdáknak miért csak még mindig mtz-je van......na ezért!!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#30523 röfik
2014-02-08 09:30:08

Válasz #30549. hozzászólásra

Nagy szerviz olaj cserék,szürök,szelephézag ellenörzés.Sztem lesz egy akku csere is.smile cursingsmile cursingNem mükszik az üzemora és fordulat számlálo tán km mégb mutatja.Világitás kapcsolo csere.Meg ami lényeg elsöhajtás hátso kardánja szállt el még összel meg csuszik az eleje.Közbensö támasz már volt cserélve majd bele kukkantok vagy csak huzni kell rajta pedig megvolt tépve rendesen a csavar.Klima kompresszor csapágya is beállt az összel.De a lényeg fö darabokkal nincs gond 1000 ora van benne.Olyan 70-80ha talajmunka vár rá mondjuk 2x ha szükséges meg ami még beugrik közbe ugyhogy toppon kell lennie.A 1025-öt is javitani kell de félk töle hogy kifekszik megint és tényleg a 892 csinál mindent megint.820-as szorja ki a mübalhét és vet.550-esre rámegy a vékony kerék meg a permetezö márciusba az aratásig ugy marad.smile whistlingsmile whistlingsmile whistling

#30522 Claassic
2014-02-07 22:07:39

Válasz #30552. hozzászólásra

Miért kellene cserélni a csizmaszárakat orbitos alakításhoz? Köze nincs hozzá!smile confused

#30521 avarga
2014-02-07 21:21:51

Válasz #30552. hozzászólásra

Az enyém csak 80-as nem 82-es. Még csak agyalgatok rajta... Az egyébként miért drágítaná meg annyira,hogy hogy oda tenném? Olajat kaphatná a hidraulika tartályból. Súlynak mondjuk jó a kormányoszlop erre nem is gondoltam smile w00t

Nincs profilkép
#30520 dagadtmadar
2014-02-07 21:18:13

Válasz #30552. hozzászólásra

Én a múltkor filóztam azon h a kocka helyett tennék fel orbitot mennyivel jobb az orbit mint a kocka?
Minden más megmaradna.

#30519 fexco
2014-02-07 19:55:24

Válasz #30551. hozzászólásra
egyébbként ha már orbit a téma,a "csizmaszárakat "is alapból cserélni kell,azt ugye tuggyátok????????????!!!!!!!!!!!!!!ez kapásból durván csak 1 30-as......

#30518 fexco
2014-02-07 19:51:50

Válasz #30546. hozzászólásra

igy is drága,munkaigényes,hogy az oszlopra van rakva a orbit,de még ha igy akarnád megoldani,az már szerintem nagyon sok lenne....(az oszlop tölti be a tartály szerepet is.ezt ne felejtsd el!!!!)a másik dolog,mér akarod kidobni onnan azt a nagy vasdarabot,más meg azon töri a fejét,hogyan sulyozza még +ba az elejét a gépnek!!!!!!

#30517 avarga
2014-02-07 19:43:39

Válasz #30547. hozzászólásra

A difizáram már levegős. Még azt kéne tudni,hogy ahogy te írod a kormánykeréktartó szerkezet az marad a régi? A kis kardánból kihúzom a hosszú csövet ami előre megy és ahelyett van valami közdarab?? Vagy az újabbakon már más a kormánykeréktartó szerk. is?

#30515 röfik
2014-02-07 19:34:22

Válasz #30545. hozzászólásra
.Mütétre várva.smile sweatdropsmile sweatdrop

#30514 röfik
2014-02-07 19:29:28

Válasz #30546. hozzászólásra

Az ujakon is ott van a tartályfelett a kormány kerék tarto szerkezet végén.A csövek meg szépen kiférnek azon a könnyitett részen.Akkor a difizárt is alakitanod kell,kis vezértömböt kell beépiteni ami az orbitbol kapja nyomást és visszatér a tartályba a vezérlelt olaj meg megy hátra.smile whistlingsmile whistling

#30513 avarga
2014-02-07 19:19:31

Márkatársak! Olyan kérdésem lenne,aki már alakította orbitosra a gépét valaki tette e az orbitot a hidraulika tartály tetejére? Az enyém fülkéjén van ott egy kikönnyítés. Ha sikerülne odatenni én az egész kormányoszlopot ledobnám előről :)

#30512 röfik
2014-02-07 18:51:44

Válasz #30544. hozzászólásra

Javulgat a kinti hömérséklet és takonykorom is alábbhagy akkor kimerészkedek a mühelybe és megsimizem a fostalicskáimat.Hehe.smile devilsmile devil

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Elstartolt az állattartó telepek fejlesztési programja
Elstartolt az állattartó telepek fejlesztési programja
A gazdálkodók akár 80%-os támogatást is kaphatnak az állattartás fenntartható...
Könnyítenék a kendertermesztők helyzetét az EU-ban
Könnyítenék a kendertermesztők helyzetét az EU-ban
Az EP mezőgazdasági bizottsága szerint a nem bódító hatású kannabisz...
Saszla szőlő termés
Saszla szőlő termés

200 Ft

Rizlingszilváni szőlő termés
Rizlingszilváni szőlő termés

200 Ft

John Deere 6110M
John Deere 6110M

23.500.000 Ft

Tramini szőlő termés
Tramini szőlő termés

230 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]