Én csak azért gondolom hogy előtte jött ki mert ugye a neve is azt mondja hogy TG tehát egyesült a T meg a régi G széria és akkor ezek után jött csak a T-s széria.De aztán lehet hogy nincs igazam
Válasz #504. hozzászólásra
nagyon jo traktor volt 17000 motor orat mentem le vele. legnagyob gondom a elso futomüvel volt altalába mindig. Kardány kereszteket cseréltem es fügöleges görgös csapágyakot. 13000 motoróránal volt javítva a motor, gyürüket csereltunk es a fó tengön a csapágyakot.16000 motoróra után komplet sebvajtó GO oszt még egyéb kisseb hibák. Hát eszt a trakit sajnálatos moldra ellopták es meg sem let.annak már 4 éve.
En meg uj vagyok itt ezen a weblapon, szeretnem ha elfogadnátok.25 évet traktorozom, szlovakiában lakok.Traktorozni kesztem ST180-sal,nalunk ugy hivjak hogy Skoda, aztan volt egy fordom 240 lo erös es dolgosztam vele 12 évet, es most 2 éve van egy New Holland T8040, 325 lo erö.Ha valakit erdekelne h mülkodig munka kozben, vagy valami kerdese volna, én szivesen válaszolok. Adig is szevasztok.
NH L 85/TL 90 váltó. 2-3 nap szét és össze szerelés,inkább 3 nap. a klima csöveket nézd meg hogy ki tudod e vezetni,nem e bele van füzve valahova,mert ha igen akkor vagy elengeded a gázt a ...csába,vagy lefejteted,és utána újratölteted kb 10-12 000 ft-ért. 2 féle szétszedés van,amit én csinálok:fülkét felemelem láncos emelővel(flashencug) másik traktor homlokrakoját nem ajánlom mert finoman kell le emelni,és ki tolom alóla a traktort,hogy ne a fülke alatt keljen szerelni. A másik szerelési mód: hátulját az irányváltónál szétválasztva széthúzod fülke marad a helyén,én ezt bonyolultabnak tartom meg kell hozzá 1 széthúzó kocsi.Elő fordulhat,h a tlt meg lett erőltetve és elment abban is egy csapágy,nekem ilyen nem volt,műtrágyszórót hajtatok vele mást nem.De ha csak azt akarod javitani akkor:fix huzó tartója le,8 csavar le és már lent is van az egész TLT rész,persze elötte az olajat kinyomatod a traktorral 1 hidraulika csővel(én igy szokom) A difijük is nagyon kényes!!!
kösz mindent este leszek majd akkor beszélhettnénk !!!
olaj az teljesen uj van benne mikor megvettük le lett cserélve, a légkondinál meg meg kell néznem hogyx van bekötve de biztos hogy ugy hogy nem tudjuk leszedni simán és ha 2 3 nap szétszedni akkor mennyi összerakni??
amugy valakinek szokott morogni benne a kardán hajtás ??? vagy az a váltó miatt lehet mert ha rá van akasztva bálázó és nincs bekapcsolva magátol akar menni és nem tom miért tehát hajtani akarja de a bovden jo meg minden belül lehet hallani hatalmas recsegéseket ilyen volt már valakinek ???
Rámész ugyanúgy a hozzá szólásra akihez akarsz szólni aztán alul van a legfelső sor új kép mellette tallózás kiválasztod a képet amit akarsz a gépedről aztán le okézod utána mellette ott van hogy feltölt aztán mikor betölti akkor ott lesz kis képként és akkor a kis kép alatt ott van hogy beilleszt
Ha nem érthető akkor majd kérdezz
Ja azt elfelejtettem mondani de én mind 2 csapágyat kicseréltem.Viszont legutoljára mikor szétszedtük az a bizonyos tengely is meg volt kopva.Új ára kb 110 000 ft én meg felszórattam 10 000 ért elvileg bir az is annyit.
460 as hoz hozzá szólás:motornak nem kell állnia mert ha "úszó"állapotban van akkot tök mindegy.Viszont jártunk már úgy,hogy egy olasz big bag emelő csatijai hasonlóak voltak de mégse,átcseréltettem az emberrel aztán azóta is jó és nem lövi ki.Ha véletlen áll a motor akkor is úszóba legyen,gyujtás,nyomogatod a gombot mig a mágneskapcsolo el nem engedi.
Zolinak igaza van a henger görgös csapágy kopott el tl betegség csak ha már szétszeded a tengej másik végén lévö csapágyat is cseréld ki mivel egykicsit el kezdet logni joban jársz én ezért szedtem szét kétszer.
A III csoportot azért nem dobja ki mert az van legközelebb a csapágyhoz és ott nincs akkora holtjáték.De ha még nem volt szétszedvel akkor tuti a difinél is fel van lazulval egy nagy anya,igy mondom.Át kell nézni az egésszet.
Pici Zoli vagyok New Holland L85 II csoport kidobállása tuti az a gondja mint nekem szokott hordógörgös csapágy csere kb 20 000 ft + olaj,ne eröltesd mert még jobban szétmegy a görök és akkor olajat is le kell cseréljed,igy se ártana,csak nem tudom mikor cserélted. Folyamat:fülke le,nekem az 1 flasencuggal kb 3-4 óra,klima ha jol kötöték be akkor kompresszorostol hütöstöl le szokom szerelni és rá kötni a fülkére:-) traki kitolni alola váltó fedél le hátolja le persze az olajat már leengedted,eléggé szét kell szedni 2-3 napos melo kérdéesd van akkor msn: zotya125@hotmail.com
nekem is szántásnál csinálta erőltetésre dobja ki csak de akkor nagyon. mondjuk tárcsázásnál is kidobj cska nem olyan gyorsan. kombinátorozásnál birja 3 as 1 es be 3.6 os kombival
helo ha jutottál valamire engem is érdekelne!nekem tl van és egyenlőre csak szántásnál dobta ki 2-3 alkalommal nekem azt mondta egy szerelő,hogy lehet "csak a kulisszavilla van elkopva mivel a 2es tartományé van a legmagassabb ponton igy elég neki annyi is,hogy kevés olajjal lett hajtva de tudni nem tudom mert még nem szedtem szét talán jövő héten szétkapom és megcsinálom szántáselmunkálásra nagyon kéne a 2es tartomány igaz nekem eddig "csak"szántásnál csinálta
a rutinodra lenne szükségem nekünk is L85 kidobálja a 2 es váltócsoportot érdekelne hogy szerintem 100 % hogy ezért szedtétek szét a newhollandot és mi most állunk a szétszedés előtt vetés után akarjuk minden érdekel amit tudsz ha gondolod tel számot is adok meg msn cimet is csak segíts mert kelll. merre vagy amugy mert váltó szétszedéshez rutint kelene szereznem amugy a 2 es csoport nélkül is elmegy a gép csak néha hiányzik tárcsázásnál. és sok kérdésem lenne: pl le kell szedni a fülkét ??? csak csapágy szokott benne szét menni ?? stb..
4462 hozzászólás
Válasz #509. hozzászólásra

a T széria a legujabb
Válasz #509. hozzászólásra

Én csak azért gondolom hogy előtte jött ki mert ugye a neve is azt mondja hogy TG tehát egyesült a T meg a régi G széria és akkor ezek után jött csak a T-s széria.De aztán lehet hogy nincs igazam
Válasz #508. hozzászólásra
A régi szériások sokáig elmentek de a maiak már nem mennek olyan sokat el és ez alol egyik márka sem kivétel
Válasz #505. hozzászólásra

a TG aszt hiszem hogy a T8000 utan jöt ki anna kiseb a fogyasztasa
Válasz #504. hozzászólásra

nagyon jo traktor volt 17000 motor orat mentem le vele. legnagyob gondom a elso futomüvel volt altalába mindig. Kardány kereszteket cseréltem es fügöleges görgös csapágyakot. 13000 motoróránal volt javítva a motor, gyürüket csereltunk es a fó tengön a csapágyakot.16000 motoróra után komplet sebvajtó GO oszt még egyéb kisseb hibák. Hát eszt a trakit sajnálatos moldra ellopták es meg sem let.annak már 4 éve.
Válasz #505. hozzászólásra
Igen
Válasz #502. hozzászólásra

köszi
Válasz #503. hozzászólásra

És hogy volt ez hogy ennek a T8000res szériának az elődje volt a TG??
Válasz #503. hozzászólásra
Véleményed ? Kormányzott hidas volt ? Hány üzemórát nyomtál bele ? Milyen munkagépeket vittél vele ?
Válasz #500. hozzászólásra
ford 8970
Válasz #501. hozzászólásra

Csucstechnikás géppark
Válasz #497. hozzászólásra
van egy vetögépem rapid A 600 S, lemken 7 vejes eke, 4 méteres tiger, 6 meteres teránó.
Válasz #499. hozzászólásra
A 240 lovas az Milyen tipus volt ? G-240 vagy 8970 ?
Válasz #498. hozzászólásra


171 magos vagyok de a traki az kurvanagy
Válasz #494. hozzászólásra



Te vagy kisnövésű ,vagy a traki kurvanagy?
Válasz #494. hozzászólásra
Milyen gépek vannak utána?
Válasz #494. hozzászólásra

Üdv a csapatba
Szép gép nagyon!
Válasz #493. hozzászólásra

Üdv a New Holland tulajok klubjában.
Probáltam fel tenni kepet is de valahogy nem sikerült.Meg probálom meg egyszer
En meg uj vagyok itt ezen a weblapon, szeretnem ha elfogadnátok.25 évet traktorozom, szlovakiában lakok.Traktorozni kesztem ST180-sal,nalunk ugy hivjak hogy Skoda, aztan volt egy fordom 240 lo erös es dolgosztam vele 12 évet, es most 2 éve van egy New Holland T8040, 325 lo erö.Ha valakit erdekelne h mülkodig munka kozben, vagy valami kerdese volna, én szivesen válaszolok. Adig is szevasztok.
NH L 85/TL 90 váltó. 2-3 nap szét és össze szerelés,inkább 3 nap. a klima csöveket nézd meg hogy ki tudod e vezetni,nem e bele van füzve valahova,mert ha igen akkor vagy elengeded a gázt a ...csába,vagy lefejteted,és utána újratölteted kb 10-12 000 ft-ért. 2 féle szétszedés van,amit én csinálok:fülkét felemelem láncos emelővel(flashencug) másik traktor homlokrakoját nem ajánlom mert finoman kell le emelni,és ki tolom alóla a traktort,hogy ne a fülke alatt keljen szerelni. A másik szerelési mód: hátulját az irányváltónál szétválasztva széthúzod fülke marad a helyén,én ezt bonyolultabnak tartom meg kell hozzá 1 széthúzó kocsi.Elő fordulhat,h a tlt meg lett erőltetve és elment abban is egy csapágy,nekem ilyen nem volt,műtrágyszórót hajtatok vele mást nem.De ha csak azt akarod javitani akkor:fix huzó tartója le,8 csavar le és már lent is van az egész TLT rész,persze elötte az olajat kinyomatod a traktorral 1 hidraulika csővel(én igy szokom) A difijük is nagyon kényes!!!
Válasz #490. hozzászólásra





ha recsegés van az már nem jó jel doktorbácsi kell neki
Válasz #469. hozzászólásra
kösz mindent este leszek majd akkor beszélhettnénk !!!
olaj az teljesen uj van benne mikor megvettük le lett cserélve, a légkondinál meg meg kell néznem hogyx van bekötve de biztos hogy ugy hogy nem tudjuk leszedni simán és ha 2 3 nap szétszedni akkor mennyi összerakni??
amugy valakinek szokott morogni benne a kardán hajtás ??? vagy az a váltó miatt lehet mert ha rá van akasztva bálázó és nincs bekapcsolva magátol akar menni és nem tom miért tehát hajtani akarja de a bovden jo meg minden belül lehet hallani hatalmas recsegéseket ilyen volt már valakinek ???
Válasz #488. hozzászólásra
köszönöm nekem van könyvem is és cdn is megvan
Ha valakinek kincs katalógusa, itt regisztrálj:
http://www.newholland.com/DWS/admin/cpc_login.asp?Reg=AT&DealerID=PVA-9SYXB-6CC3&DataSet=001NHE&LanguageID=DEU&RL=GEAT
és keress!
Pampalininak. Nekem L 85 ös katalogusom van,de nem ismerem a tl katalógus,szerintem ugyan az még az IH Jx meg a kis Steyer is.
Válasz #485. hozzászólásra

Válasz #471. hozzászólásra
MELYIK CSAPÁGY AZ?
Válasz #470. hozzászólásra

HELO! AZT SZERETNÉM KÉRDEZNI,HOGY L85 ILLETVE TL90 UGYANAZ A VÁLTÓJA?ÉN A TL KATALOGUSÁBAN UGY NÉZEM,HOGY A 2ES 3AS TARTOMÁNY KÜLÖN TENGELYEN VAN
Válasz #467. hozzászólásra

PICI ALKATRÉSZKATALOGUSOD VAN?
Válasz #481. hozzászólásra

Szívesen
Válasz #479. hozzászólásra

Hát megy ez
Válasz #477. hozzászólásra

Rámész ugyanúgy a hozzá szólásra akihez akarsz szólni aztán alul van a legfelső sor új kép mellette tallózás kiválasztod a képet amit akarsz a gépedről aztán le okézod utána mellette ott van hogy feltölt aztán mikor betölti akkor ott lesz kis képként és akkor a kis kép alatt ott van hogy beilleszt
Ha nem érthető akkor majd kérdezz
Képet hogy lehet ide felrakni kollégák?
Ja azt elfelejtettem mondani de én mind 2 csapágyat kicseréltem.Viszont legutoljára mikor szétszedtük az a bizonyos tengely is meg volt kopva.Új ára kb 110 000 ft én meg felszórattam 10 000 ért elvileg bir az is annyit.
Nhollnak is igaza van.hézagolni nem mindig kell a difit,attól függ menyire van fel lazulval.
460 as hoz hozzá szólás:motornak nem kell állnia mert ha "úszó"állapotban van akkot tök mindegy.Viszont jártunk már úgy,hogy egy olasz big bag emelő csatijai hasonlóak voltak de mégse,átcseréltettem az emberrel aztán azóta is jó és nem lövi ki.Ha véletlen áll a motor akkor is úszóba legyen,gyujtás,nyomogatod a gombot mig a mágneskapcsolo el nem engedi.
Ja a difit meg hézagold ki egy lemez karikával.
Zolinak igaza van a henger görgös csapágy kopott el tl betegség csak ha már szétszeded a tengej másik végén lévö csapágyat is cseréld ki mivel egykicsit el kezdet logni joban jársz én ezért szedtem szét kétszer.
A III csoportot azért nem dobja ki mert az van legközelebb a csapágyhoz és ott nincs akkora holtjáték.De ha még nem volt szétszedvel akkor tuti a difinél is fel van lazulval egy nagy anya,igy mondom.Át kell nézni az egésszet.
Pici Zoli vagyok New Holland L85 II csoport kidobállása tuti az a gondja mint nekem szokott hordógörgös csapágy csere kb 20 000 ft + olaj,ne eröltesd mert még jobban szétmegy a görök és akkor olajat is le kell cseréljed,igy se ártana,csak nem tudom mikor cserélted. Folyamat:fülke le,nekem az 1 flasencuggal kb 3-4 óra,klima ha jol kötöték be akkor kompresszorostol hütöstöl le szokom szerelni és rá kötni a fülkére:-) traki kitolni alola váltó fedél le hátolja le persze az olajat már leengedted,eléggé szét kell szedni 2-3 napos melo kérdéesd van akkor msn: zotya125@hotmail.com
Válasz #463. hozzászólásra
mert akkarnak venni valakitol szervis konyvet T8040-re.
jaj akkor bocsi...akkor eltevettem..de ha tudnal valamien szervizes akkor jol volna...
Válasz #466. hozzászólásra

szántáson én se tok menni tárcsával
Válasz #465. hozzászólásra
nekem is szántásnál csinálta erőltetésre dobja ki csak de akkor nagyon. mondjuk tárcsázásnál is kidobj cska nem olyan gyorsan. kombinátorozásnál birja 3 as 1 es be 3.6 os kombival
Válasz #464. hozzászólásra



helo ha jutottál valamire engem is érdekelne!nekem tl van és egyenlőre csak szántásnál dobta ki 2-3 alkalommal nekem azt mondta egy szerelő,hogy lehet "csak a kulisszavilla van elkopva mivel a 2es tartományé van a legmagassabb ponton igy elég neki annyi is,hogy kevés olajjal lett hajtva de tudni nem tudom mert még nem szedtem szét talán jövő héten szétkapom és megcsinálom szántáselmunkálásra nagyon kéne a 2es tartomány igaz nekem eddig "csak"szántásnál csinálta
Válasz #438. hozzászólásra
Zoli26 !! te vagy a megmentőm !!!
a rutinodra lenne szükségem nekünk is L85 kidobálja a 2 es váltócsoportot érdekelne hogy szerintem 100 % hogy ezért szedtétek szét a newhollandot és mi most állunk a szétszedés előtt vetés után akarjuk minden érdekel amit tudsz ha gondolod tel számot is adok meg msn cimet is csak segíts mert kelll. merre vagy amugy mert váltó szétszedéshez rutint kelene szereznem amugy a 2 es csoport nélkül is elmegy a gép csak néha hiányzik tárcsázásnál. és sok kérdésem lenne: pl le kell szedni a fülkét ??? csak csapágy szokott benne szét menni ?? stb..
Válasz #462. hozzászólásra

De ezt mért nekem címzed? én nem vagyok szervizes