Válasz $HMP$ #6119. hozzászólásáraa régi, értsd alatta a 2000-es évek közepén debütált dízeljük a világ valaha készült legrosszabb 10 motorja egyike. hogy azóta ezen továbbléptek-e, azt nem tudom.
Válasz Sanyee #6116. hozzászólásáraNem is bánom! Legyen egy igazán jó autó, toppos műszaki tartalommal nem túlárazva!
Azért a vontatás mint feladat egy teherautónak számomra még kérdés, hogy ott a hibrid téma mennyire tud hozzá tenni stabilan egész nap a haladáshoz, de majd kiderül.
Addig még kihúzom a V6-al csendesen
Válasz RkTomi #6113. hozzászólására20èves Dizelt?. mèg talán a benzines,ha nem rohadt. De ha van egy jó vètel,kevès km. Bármi lehet. Sógorom sokpinzè vett egy Zafira benzinest. Bècsi volt. A csomagtèr alatt olyan mint a csuhèban talált 8vanAs èvekbeli Ikarus alja.
Válasz 5465 #6107. hozzászólásáraÉn sem azért írtam.
Kb az utódja már megvan, pár perce jött meg a végső ár.
Várom a használtra az ajánlatott több helyről is.
Szervizbe végig hordva, meg minden lófacra rábeszélve, plussz félidönkként mi magunk szervizeltük, mert nem hiszek a 30ezres szervizekben.
Nem hirdetem, mert nincs kedvem sem, türelmem sem, időm sem a nézelődő testvérekhez......., mert mint a radar, úgy jár a fejük, hogy mi van még "nézni" való !
Válasz mtz1221 #6098. hozzászólásáraNekem előtte volt volvo személyautóm, az is állandó 4 kerekes volt, hitvány dolog utána másba ülni. 250 lóerős v6 pickup esős időben vagy nem halad mert a kipörgésgátló csak villog, vagy kapcsolhatod be az elejét. Nekem apám állt fejre Terranóval mert elúszott a asegge hátsó hajtással, pedig az csak 160 lovas(3000-es terrano) De nap mint nap járok a földúton, füves helyeken, eszembe nem jut,hogy kapcsolni kéne valamit. Télről nem is beszélve. Hideg aszfalton az 550 Nm könnyű pickup farával semmire nem jó.
Előző Amarok is állandó 4kerekes volt, most meg ugye az újak echte Ford, motor hajtás váltó minden, lehet szépen bekapcsolni és feszengeni vele a szűkebb kanyarokban.
Csak a 4 kerék!!!!
Parasztnak hegyi tótnak mindenképp
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraNem kell idegelni... v8 americana aztán azzal kibirjuk nyugdijig....
Nyugdijbol meg egy masik ilyen.... ha bevált az első....
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraNem is értem, ha a románoknak jó a kombi az autópályára, akkor ott miért nem olyat használtok, valami faca ikerkerekest hátul. Ők eltudnak 8 tonnát is húzni velük. Ne mond nekem hogy 90%-ban nem felesleg az öszkerék.
Ha tudna menni 100+ km-et villannak, akkor igen! Volt nálam plugin C300de Merci, annál ez volt. Nagyon is jól üzemelt!!!
Csak a pickup más tészta, persze nem feltétlenül csak vontatni kell, alapból pálya tempónál is mit fog tudni egy 2.2 literes kis benzin motor a 2.5 tonnás, vagy több üres tömegű, nagy légellenállású autóval. Plussz szerintem többet is fog fogyasztani
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraFú, nehéz ügy, de akkor egy ilyenben megtalálnád amit keresel Amúgy simán utánanéznék a hibridnek is, nem húzod mindig azt a nagy trélert hegynek fel egész nap, bár kitudja. A nyomaték azért megvan ott is partokhoz. Plusz tud még egykét extrát, lehet róla flexelni hegeszteni, nem kell agregátor, meg tud menni 35 kilómétert hang nélkül, erdőben az is jól jöhet.
Válasz $HMP$ #6092. hozzászólásáraNagyon agyaltam a héten, hogy bele kéne ülni még utoljára egy új rendes motorral szerelt pickupba. X350-ben 250párezer van, 10 éves korára 4-500 lesz benne. Az új Ford és amarok kapható most V6 diesellel, januártól viszont már csak benzin hibrid lesz elérhető a rangerekből. Nekem nem csak helyben szaladgálni kell, hanem hosszú utakra, vontatni dolgozni. Arra xart sem ér egy hibrid, a 3 tonnás tréler előtt.
Szóval atfutott a fejemben, hogy az utolsó eresztésből kéne egy új, pár évig megint új az új...
Viszont! Senki nem tud még tartós tesztet mondani erről az amerikai v6 Diesel Ford motorról. Úgy összességében jó az új Ranger, de amúgy mai napig lap rugós, annyi hogy már tárcsafék van hátul is. Viszont van egy olyan érzésem,hogy a Merci teknika következő 250ezer km-je stabilabb lenne mint az új Ford első 250-ezre. De amúgy meg az új mindig új...
Na most erre varrjál gombot!
A vége meg kb az lesz, hogy marad kevesebbet használva az X, aztán egy ügyes közepes személyautó meg visz hoz a mindennapokban. Csak utálok cuccolni egyikből a másikba, nekem be van állva, mindennek megvan a helye, csukott szemmel tudom mit hol lelek meg benne.
Na ez a baj!
Űr van az X Merga után!
Persze most lehet majd jönni a 2.8 hiluxxal de az egy betegágy, gyenge mint a harmat, köze nincs a V6-hoz. Egyébként nyilván stabil műszaki tartalom, nem is leszólom csak ez az igaz.
Tanácsot szeretnék kérni hozzáértőktől...
2015 - 2020 közötti évjáratban kb. 6-10 M között milyen pickup - ot ajánlotok?
Elsősorban manuálisban gondolkozunk.
6126 hozzászólás
Válasz szanberg #6125. hozzászólásárahttps://youtube.com/shorts/17-86ZEPxG8?si=ckCc9Ba45bMDZn43
Na vett már valaki kínai csodát?
Cherry, OMODA, jaeco, dongfeng.....???
Válasz .grün #6120. hozzászólásáraKomanak tetszik ez a stilus csak piz nuku
Válasz .grün #6122. hozzászólásáraakkor megoldották a problémát
Válasz envagyok2 #6121. hozzászólására10 éve nem árulnak dizelt
Válasz $HMP$ #6119. hozzászólásáraa régi, értsd alatta a 2000-es évek közepén debütált dízeljük a világ valaha készült legrosszabb 10 motorja egyike. hogy azóta ezen továbbléptek-e, azt nem tudom.
Válasz $HMP$ #6119. hozzászólásárasokáig
Subaruk milyenek meddig bírhatják?
Válasz szanberg #6117. hozzászólásáraA videó szerint vontatásba is jó.
https://youtu.be/TGjKHYE2k4I?si=8ODMwd5_ypCtjnXU
Valami ausztrál oldalon írnak rá 20liter/100, de 4 tonnás trélert húznak a vörös földúton vele.
Válasz Sanyee #6116. hozzászólásáraNem is bánom! Legyen egy igazán jó autó, toppos műszaki tartalommal nem túlárazva!
Azért a vontatás mint feladat egy teherautónak számomra még kérdés, hogy ott a hibrid téma mennyire tud hozzá tenni stabilan egész nap a haladáshoz, de majd kiderül.
Addig még kihúzom a V6-al csendesen
Ez érdekes BYD pick up model lesz!
13 millió Ft. 5,7s/100-ra. 800km hatótáv, abból 100km-t tud akksiról, 800kg plató terhelhetőség.
Ha sikerül összehozniuk egy 200 ezer kilóméterig nagyobb gond nélkül elmenő hajtást, akkor új kihívója lesz a mostani diesel pickuoknak.
https://youtu.be/ouHAwyoZxCY?si=u-VVU9cIPR4fQ3Ak
Válasz .Richard. #6114. hozzászólására10 èves.
Válasz RkTomi #6113. hozzászólására20èves Dizelt?.
mèg talán a benzines,ha nem rohadt. De ha van egy jó vètel,kevès km. Bármi lehet. Sógorom sokpinzè vett egy Zafira benzinest. Bècsi volt. A csomagtèr alatt olyan mint a csuhèban talált 8vanAs èvekbeli Ikarus alja.
Toyota RAV4 három ajtós 2004-2005-ős évjáratok. Dízel vs. benzines vélemények?
Válasz szanberg #6109. hozzászólásáraAz ár és a minőség miatt nem a legújabbra gondoltam.

Válasz 5465 #6107. hozzászólásáraÉn sem azért írtam.

Kb az utódja már megvan, pár perce jött meg a végső ár.
Várom a használtra az ajánlatott több helyről is.
Szervizbe végig hordva, meg minden lófacra rábeszélve, plussz félidönkként mi magunk szervizeltük, mert nem hiszek a 30ezres szervizekben.
Nem hirdetem, mert nincs kedvem sem, türelmem sem, időm sem a nézelődő testvérekhez......., mert mint a radar, úgy jár a fejük, hogy mi van még "nézni" való !
Válasz kisparasztkaim #6108. hozzászólásáraMikori modellek amiről beszélünk?
Válasz szanberg #6103. hozzászólásáraVolvo-t milyet érdemes venni?

Válasz ..,-:) #6100. hozzászólásáraNem rosszból írtam, inkább viccből
Amúgy tényleg keresgélek, azért kérdeztelek…
https://vm.tiktok.com/ZMAA65hT2/https://vm.tiktok.com/ZMAA65hT2/
Válasz $HMP$ #6099. hozzászólásáraPL ILYEN, VAGY HASONLÓ.. Nem akarom elhinni hogy egy ilyennel is otthon, nem fele megtett km lenne a pickappokban. Igaz ebben csak a calós méretét lássák az emberben.
Amíg lószar van, addig veréb is akad!!!
https://www.tiktok.com/@checkengineyt/video/7516997100652039446?_r=1&_t=ZN-8zkFwrTsEkw
Válasz mtz1221 #6098. hozzászólásáraNekem előtte volt volvo személyautóm, az is állandó 4 kerekes volt, hitvány dolog utána másba ülni. 250 lóerős v6 pickup esős időben vagy nem halad mert a kipörgésgátló csak villog, vagy kapcsolhatod be az elejét. Nekem apám állt fejre Terranóval mert elúszott a asegge hátsó hajtással, pedig az csak 160 lovas(3000-es terrano) De nap mint nap járok a földúton, füves helyeken, eszembe nem jut,hogy kapcsolni kéne valamit. Télről nem is beszélve. Hideg aszfalton az 550 Nm könnyű pickup farával semmire nem jó.
Előző Amarok is állandó 4kerekes volt, most meg ugye az újak echte Ford, motor hajtás váltó minden, lehet szépen bekapcsolni és feszengeni vele a szűkebb kanyarokban.
Csak a 4 kerék!!!!
Parasztnak hegyi tótnak mindenképp
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraVagy egy frontier 314lo v6

Ha mán egyszer bejött a nissan alaplap....
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraNem kell idegelni... v8 americana aztán azzal kibirjuk nyugdijig....

Nyugdijbol meg egy masik ilyen.... ha bevált az első....
Válasz 5465 #6093. hozzászólására(Ez is egy vélemény….


……..)
Válasz mtz1221 #6098. hozzászólásáraMilyen ikerkerekes kombi
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraNem is értem, ha a románoknak jó a kombi az autópályára, akkor ott miért nem olyat használtok, valami faca ikerkerekest hátul. Ők eltudnak 8 tonnát is húzni velük. Ne mond nekem hogy 90%-ban nem felesleg az öszkerék.
Ha tudna menni 100+ km-et villannak, akkor igen! Volt nálam plugin C300de Merci, annál ez volt. Nagyon is jól üzemelt!!!
Csak a pickup más tészta, persze nem feltétlenül csak vontatni kell, alapból pálya tempónál is mit fog tudni egy 2.2 literes kis benzin motor a 2.5 tonnás, vagy több üres tömegű, nagy légellenállású autóval. Plussz szerintem többet is fog fogyasztani
Válasz hashtag #6095. hozzászólásáraNa, ez már döfi!!!!
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraFú, nehéz ügy, de akkor egy ilyenben megtalálnád amit keresel
Amúgy simán utánanéznék a hibridnek is, nem húzod mindig azt a nagy trélert hegynek fel egész nap, bár kitudja. A nyomaték azért megvan ott is partokhoz. Plusz tud még egykét extrát, lehet róla flexelni hegeszteni, nem kell agregátor, meg tud menni 35 kilómétert hang nélkül, erdőben az is jól jöhet.
Válasz $HMP$ #6092. hozzászólásáraNagyon agyaltam a héten, hogy bele kéne ülni még utoljára egy új rendes motorral szerelt pickupba. X350-ben 250párezer van, 10 éves korára 4-500 lesz benne. Az új Ford és amarok kapható most V6 diesellel, januártól viszont már csak benzin hibrid lesz elérhető a rangerekből. Nekem nem csak helyben szaladgálni kell, hanem hosszú utakra, vontatni dolgozni. Arra xart sem ér egy hibrid, a 3 tonnás tréler előtt.
Szóval atfutott a fejemben, hogy az utolsó eresztésből kéne egy új, pár évig megint új az új...
Viszont! Senki nem tud még tartós tesztet mondani erről az amerikai v6 Diesel Ford motorról. Úgy összességében jó az új Ranger, de amúgy mai napig lap rugós, annyi hogy már tárcsafék van hátul is. Viszont van egy olyan érzésem,hogy a Merci teknika következő 250ezer km-je stabilabb lenne mint az új Ford első 250-ezre. De amúgy meg az új mindig új...
Na most erre varrjál gombot!
A vége meg kb az lesz, hogy marad kevesebbet használva az X, aztán egy ügyes közepes személyautó meg visz hoz a mindennapokban. Csak utálok cuccolni egyikből a másikba, nekem be van állva, mindennek megvan a helye, csukott szemmel tudom mit hol lelek meg benne.
Na ez a baj!
Űr van az X Merga után!
Persze most lehet majd jönni a 2.8 hiluxxal de az egy betegágy, gyenge mint a harmat, köze nincs a V6-hoz. Egyébként nyilván stabil műszaki tartalom, nem is leszólom csak ez az igaz.
Válasz ..,-:) #6091. hozzászólásáraSzóval nem eladó, csak dicsekedni akartál
Válasz 5465 #6090. hozzászólásáraNem is akarja nagyon eladni van tartalék....
Válasz 5465 #6090. hozzászólásáraNem.
Válasz ..,-:) #6087. hozzászólásáraHirdeted valahol?
Válasz $HMP$ #6088. hozzászólásáraSötét…….mint a jövőnk……..
Válasz ..,-:) #6087. hozzászólásáraJókis kolbászzsír színű legalább?
Válasz emcett #6081. hozzászólásáraÉn meg eladnám……Ranger,wildtrak, 3.2, automata, 120e km. 2020.
Válasz csontii #6085. hozzászólásáraApósa beolvas ide, végén miattad nem lesz pickap.
Válasz emcett #6083. hozzászólásáraHa kurvázni akarsz akkor Ranger,Amarok. Ha munkás autónak kell Hilux, L200.
Válasz emcett #6083. hozzászólásáraNomen est omen,sajnos itt nem érvényes.
Válasz szelindi1965 #6082. hozzászólásáraPersze, megértem, de maradnánk a nevesebb használtnál. Amarok, Hilux, Ranger, D - max, L200 jön szóba...
Válasz emcett #6081. hozzászólásáraHa elengedhetetlenül szükséges vegyél újat,mondjuk Musso-t,a más megunt-beleunt játékszerét 200000 km-el,ne kívánd.
Sziasztok!


Tanácsot szeretnék kérni hozzáértőktől...
2015 - 2020 közötti évjáratban kb. 6-10 M között milyen pickup - ot ajánlotok?
Elsősorban manuálisban gondolkozunk.
Válasz szanberg #6073. hozzászólásáraNemtom egy levegővel kiszálltam biztos ember szag volt már benne
Válasz Gumóka #6074. hozzászólásáraSzerintem is. De Szèp. De olyan mint a konyhabútor.
gondolom a hátsó ülèsek is valahogyan állithatoak.
Válasz mtz1221 #6077. hozzászólásáraÚgy mint nálatok, szeretik az eurót is, de még készülnek bevezetni.
Válasz Gumóka #6076. hozzászólásáraAkkor itt sem euró van, mégis megvannak ?