Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek! 

Létrehozta: *** HM ***, 2012-03-18 14:16:01

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #3838 szanberg | 2019-01-16 21:33:45

    Válasz kori01 #3836. hozzászólására

    Ma értem vissza a skodához, hogy hozzá tudjak nyúlni.

    Hát lekellett vennem a hengerfejet is, mert nem volt kompresszió...
    Mind a 3 szívó szelepet elverte a dugó. Kb. 3 foggal ugrott át a vezérlés egyébként...

    xar VW motor, hogy a fene egye meg...
    Holnap vihetem hengerfejeshez. Nem nagy meló de azért összességében jól körbe kellett bontani.

    Arra gondoltam összerakom a vezérlést, majd ha kész minden átforgatom a motort többször is, aztán megnézem mennyire van kitolva az új feszítőpatron dugattyúja. Teszem azt 20mm-re az új vezérlés szettel, akkor vissza levenném a feszítő patront és előtte 2mm-el beszúrnék egy zégergyűrűnek hornyot ebbe, valamint kapna egy ilyen gyűrűt is. Így nem tudna visszafelé hajtás során sem teljesen visszanyomódni és a lánc belazulni.

  • Válasz » #3837 mocsok14 | 2019-01-16 21:11:57

    Sikeres auto vásárlás volt :)
    Volkswagen bora 1,6 ost sikerült vásárolnom :)

  • Válasz » #3836 kori01 | 2019-01-07 14:42:12

  • Válasz » #3835 szanberg | 2019-01-07 10:24:02

    Válasz kori01 #3834. hozzászólására

    Á megvettem kompletten a főhengert, abból is azt ami volt benne gyárilag, nem egy nagy összeg volt tizenpár ezer...

  • Válasz » #3834 kori01 | 2019-01-07 09:03:21

    Válasz szanberg #3833. hozzászólására

    Ja gondolom volt egy 1000es a karmantyú.

  • Válasz » #3833 szanberg | 2019-01-07 08:26:30

    Válasz kori01 #3830. hozzászólására

    Az itthon újonnan vásárolt autók felében 10évesen 100-150ezer lehet, de a másfelében meg 3-400ezer, nagyon kis %-ban néhány 10ezer, amit nagyon hétvégi boltba járósnak vesznek nyugdíjasok pl.

    Valamikor a 150ezer feletti km futású autót nem lehetett eladni, mára azért változott a dolog és tényleg megjelentek az eladható 300ezret futott de faxa állapotú kocsik is, megfelelő áron ha korrekt a szeker, meg is fogják venni.

    Egyébként bárki tud még mostis variálni a km-ekkel, pl nekünk a V40-es 6éves 240párezer van benne, az évi 40ezres átlagfutás, műszaki vizsgánként 80ezerrel ugrik az óra de az lehetne 20-30 is akár, meg gondolom ezt meg is csinálják sokan, én nem fogom pedig újszerű a kocsi a mai napig és hibátlan.

    Tényleg, megvolt az első műszaki hibája neki, múltkor mondja az asszonykám, hogy a kuplung pedál olyan furcsa. és tényleg, a pedálút felső végállásánál volt egy kis "holtjáték" de amúgy működött rendesen, csak ott úgy lábbal vissza tudtad húzni az utolsó centiken, előtte kiugrott teljesen. Megnéztem és picit olajködös volt a felső kuplung henger rudazatánál, kezdett ereszteni a karmantyúja hát kicseréltem egyik délután.

    Majd vezérlést fogok most cserélni még rajta, már meg is vettem a készletet hozzá.

  • Válasz » #3832 kori01 | 2019-01-06 22:49:48

  • Válasz » #3831 .Richard. | 2019-01-06 21:48:48

    Válasz kori01 #3827. hozzászólására

    240-300az ideàlis. Mert ugye 500ezek elgurulnak. smile lolja nèha beugrik itt is hirdetèsben 15èves 400felett. Ugy tűnik őhazudik egyedül. A többi valòs! Aztànmeg lengőkarok szilentek cserèsek. Akkor kèrdem èn'itteni valòs 200ezer kmes auton szilentek lengőkarok jok. Akkor a lengőkar cserèsek pl. Magyarnàl szarabb utakon jàrtak eddig azon ette meg 200er alatt vagy jo az ut csak kapott màr 500at? Valami nem koser. Ismerős A3 ja'vagy 4'mittudomèn 260al vette'turbo taknyol a szivoba'kuplung krva nehèz'lengőkaros'folyamatos elektronika hiba'mindig bsztat valamit rajt. Bal hâtso sàrvèdőperem felhojagosodott 'rohad . Vizcsőrepedt. Folyat. Szervo folyat valahol. Ez kb. 16èv körül lehet most. Ezt teszi 15 èv meg 260 ezer?lofszt. Szerintem elhagyta az 500at az.

  • Válasz » #3830 kori01 | 2019-01-06 20:47:22

    Válasz szanberg #3829. hozzászólására

    A valós még mindig kicsi nagyon.
    Enyémbe 317van de újszerű szinte biztosan ha eladom csak szörnyűlködnek aztán megvesznek helyette egy 500ről visszatett 150ezrest.

  • Válasz » #3829 szanberg | 2019-01-06 20:37:52

    Válasz kori01 #3827. hozzászólására

    Pár éve még 100ezer felett is alig volt 10 éves kocsikban kilométer a hirdetések esetében, most legalább akadnak valós futott kilométerek is kiírva hehe

  • Válasz » #3828 Bárány | 2019-01-06 20:17:31

    Válasz Mf-es? #3819. hozzászólására

    WD40 és egy puha rongy ugyanaz.smile wink

  • Válasz » #3827 kori01 | 2019-01-06 20:15:15

    Most nézem a használtautó.hu hihetetlen hogy szinte minden autó kb 300000km ig megy.
    A sok hülye meg eszi.

  • Válasz » #3826 ND | 2019-01-06 17:54:42

    Válasz Plútó #3825. hozzászólására

    Ebben kicsit több cucc van mint 2nedves törlőkendő

  • Válasz » #3825 Plútó | 2019-01-06 15:18:09

  • Válasz » #3824 gergő07 | 2019-01-06 10:22:24

    Válasz Mf-es? #3818. hozzászólására
    WD 40 Specialist, szürke spray. Youtuben vannak videók. Előtte lakkbenzinnel törölgettem.

  • Válasz » #3823 ND | 2019-01-06 09:57:53

    Válasz Mf-es? #3821. hozzászólására

    Mi v 2éve políroztuk pasztával a Yarison.
    Kicsit javult, de nem tartós.
    Meg nem volt öröm v 2órán át símogatni

  • Válasz » #3822 kori01 | 2019-01-06 09:19:21

    Válasz Mf-es? #3821. hozzászólására

    Csináltam már ilyet párszor de nem ezzel
    1000es papírral bő vízzel megcsiszolod mindig vizes legyen.de nem kell sokáig csiszolni pár simítás utána rámégy polír pasztával. Vagy próbáld ki simán fogkrémek csak.azt is csak vizessen.

  • Válasz » #3821 Mf-es? | 2019-01-06 08:02:12

    Válasz ND #3820. hozzászólására

    Ha nem lesz itt jobb tanács,kipróbálom.

  • Válasz » #3820 ND | 2019-01-06 07:51:23

    Válasz Mf-es? #3819. hozzászólására

    Ez túl szépnek tűnik ahoz h igaz legyen, de ha kipróbálod írd már le milyen.

  • Válasz » #3819 Mf-es? | 2019-01-06 07:07:32

  • Válasz » #3818 Mf-es? | 2019-01-06 07:06:33

    Matt fényszóró búrát,mivel lehet kifényesíteni?

  • Válasz » #3817 tri | 2019-01-06 00:28:13

    Válasz agrárproletár #3816. hozzászólására
    már működik
    https://szuf.magyarorszag.hu/

    ügyintézés-közig, jog

  • Válasz » #3816 agrárproletár | 2019-01-06 00:01:36

    Lehet már pontosan tudni, hogy mikor indul ez a rendszer, ahol le lehet majd ingyen kérdezni a használt autók adatait?

  • Válasz » #3815 Maszek Zs | 2019-01-04 19:55:44

    És most mindenikek szeretném meg köszönni a segítséget!!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Válasz » #3814 Maszek Zs | 2019-01-04 19:54:24

    Válasz mtz1221 #3802. hozzászólására

    Üdv!
    Neked lett igazad az előtöltés nem volt jó.smile thumbupsmile thumbup

    Ma elvittem egy szervizbe megnézettem az előtöltést . És műszerrel megnézték és beállították. Úgy,hogy most JÓ!!!!smile w00t De mindjárt meg nézettem azt is amid idáig csináltam. És azt mondta a szerelő minden a legnagyobb rendben. smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Válasz » #3813 máris szomszéd | 2019-01-03 08:07:12

    Gyűjtsétek a lóvét az árverésre.
    https://hvg.hu/cegauto/20190102_bmw_5os_e34_pajtalelet

  • Válasz » #3812 kori01 | 2019-01-02 22:03:43

  • Válasz » #3811 kori01 | 2019-01-02 22:03:03

    Ezek is tudják mi nem hagyja ott őket.

  • Válasz » #3810 kori01 | 2019-01-02 22:00:27

    Válasz szanberg #3808. hozzászólására

    Az
    Egy új yaris vegyél
    Csak nem tanulsz.

  • Válasz » #3809 máris szomszéd | 2019-01-02 21:55:35

    Válasz szanberg #3806. hozzászólására
    Hát én bizony nem szerelem,kell a pénz az autó szerelőnek is.
    Így hirtelen tovább gondolva annyi munkája van,hogy ha nem sürgős lehet egy hónap várakozás is nála.
    Rossz szakmát választottam.

  • Válasz » #3808 szanberg | 2019-01-02 21:28:35

    Válasz kori01 #3807. hozzászólására

    Eladtam, kellett gyorsan autó így ez lett belőle. Nem volt aki megcsinálja, karosszériához én nem értek.

    Szóval ennyi. Majd kicserélem ezen a láncszettet és jó lesz még egy darabig.

    Aztán hozok neki egy új Fiestát 1.0 Ecoboostsmile thumbupcool

  • Válasz » #3807 kori01 | 2019-01-02 20:35:22

  • Válasz » #3806 szanberg | 2019-01-02 20:31:45

    Válasz máris szomszéd #3797. hozzászólására

    Xopat a F Fabia. A minap megbontottam megnézni a lánc elugrását valóban az e a gond. Az nyilván.
    Aztán körbebontottam holnap jön a cucc hozzá mondom összerakom hagy menjen. Vazzeg a vezérmű lánc fedele nem jön le róla. A motor hátoldalánál két csavar között van egy stiftje neki úgy látszódik így kívülről és az lehet össze gyógyulva, mert minden csavart kiszedtem körbe, mozog is az oldal fedél rendesen de ott alul-hátul semmi. Ütöttem is keményen fújkáltam hátha ázalog be egy kis lazító spray de semmi. Még a kartert is levettem, hogy alulról kifelé valahogy hátha jobban tudok koppintani rajta, hát tudok is de féltem jobban verni mert szerintem eltörne ha ettől jobbat vernék rá. Volt már hasonló más autónál de ennyit nem kellett püfölni és szétpattant, hát ez nem akar. Félek el fog törni a fedél, de már azt sem bánnám komolyan mondom, nagyon felidegesített, egy kis meló úgy elhúzódik ilyen szenvedés végett, hogy ihajj…

    No majd holnap törik vagy lejön, de valami lesz... Annyi, hogy még rá melegítek holnap hátha ereszt a fedél.

  • Válasz » #3805 szanberg | 2019-01-02 20:25:26

    Válasz Sk Laci #3796. hozzászólására

    A Volvo-k nagyon jó teknikák, sokkal jobbak mint az említett németek. Az E Merci nekem is teccik de kevesebb bizodalmam van benne mint egy Volvoban.


    Nekünk a családban van több skandináv is, mindegyik faxa egyik S40-el voltak apróbb gondok ami nem kiszámítható volt de nem vészes dolgok, többivel jóformán semmi, pedig ha összeadom a bennük lévő kilométereket akkor bőven millió felett kell gondolkodni.


    Én magamnak egy S90-est vennék leg szívesebben csak azt nem tudom elszámolni családi gazdaságban úgy ahogy azt kéne...

  • Válasz » #3804 .Richard. | 2019-01-02 14:25:59

    Válasz Maszek Zs #3798. hozzászólására

    Mennyire lenne bonyolult kiforgatni a porlasztòt meg a nyomòcsövet,egy jò meg egy gyengélkedő hengerét. Ztán indítva forgattatni,hogy milyen a Porlasztási kép. Vagy,kisebb nyomàsra bűvölni a porlasztòt.

  • Válasz » #3803 kori01 | 2019-01-02 14:08:50

    Válasz mtz1221 #3802. hozzászólására

    Persze hogy lehet vagy adagolót dönteni vagy kereken lehet forditani

  • Válasz » #3802 mtz1221 | 2019-01-02 12:43:51

    Válasz Maszek Zs #3798. hozzászólására
    Ez előtöltésen lehet állítani az adagolón valahogy ?? Én ott adnák neki nagyobb előtöltést egy próba erejéig legalább.Hány fogas az adagoló bordás szíjkereke ?? Nem létezik hogy előtte már ott el volt téve egy fogat a szíj,ugyanezek az okok miatt ??

  • Válasz » #3801 UE-28 | 2019-01-02 12:23:48

    Válasz Sk Laci #3794. hozzászólására

    Èn is olyan autóval járok évek óta amit erre a feladatra biztos nem vennék:

    90% ban nagy ponyvás futót húzok kocka szénával, big baggel és tüzifával pakolva, és a határba is rendszeresen járok vele évi 15.000 km feletti futással.

    Peugeot 206 1.4 HDI VAN.

    Kis túlzással semmire nem cserélném, pedig abszolut nem erre gyártották.

    Tavaly 2500 kockát hordam el vele eladásra.

    Hátsó torziós hid az egyetlen gyengéje.

    Futó nélkül 4 l alatt eszik országúton, futóval nem átlépve a 70 et is megáll 6-6.5 l nél.smile wink

  • Válasz » #3800 Maszek Zs | 2019-01-02 12:08:05

    Válasz kori01 #3799. hozzászólására

    Ha jó az óra de a többi miért indul és megy? Mindegyiken ennyi.

  • Válasz » #3799 kori01 | 2019-01-02 12:02:38

  • Válasz » #3798 Maszek Zs | 2019-01-02 11:47:22

    Na újra itt vagyok!
    Boldog újévet!
    Legalább is boldogabbat.
    Mértem kompressiót 22, mértem veszteséget 10% volt mind a 4-ben Kicseréltem: porlasztócaucs;izzíto gyertya.gázolaj szüröt. De a jelenség fenn áll még mindig. Találkoztam valakivel azt javasolta cseréljek ki két fejszelepet. Lehet ilyet cserélni?? Cserélni biztos csak van-e értelme, vagy nincs-e valami nyomaték korlát vagy ilyesmi.

  • Válasz » #3797 máris szomszéd | 2019-01-02 11:25:41

    Válasz szanberg #3795. hozzászólására
    Na a futóművet azt ne is emlegessük az nálam a gyenge pont.200 ezer van benne ezalatt a futómű 2-3 szor volt javítva,hozzá kell tenni elég nagy lábom van földúton. Az aljáról hiányzik is minden fölösleges dolog ez nagy baj nála túl alacsony a has magasság. Viszont soha nem hagyott ott az út szélén mindig tervezhető volt a javítás (még az átugrott lánccal is mentünk pedig tudtam róla).
    A motor-váltó eddig hibátlan.
    Ja előtte wartburgom volt ahhoz képest full.


  • Válasz » #3796 Sk Laci | 2019-01-02 11:05:20

    Válasz szanberg #3795. hozzászólására

    Amit Claastra betet a problémás autókról, ha jól néztem a Volvo nem volt benne, vagy jó, vagy csak nem teték fel a listára. Ha jól emlékszem, neked volvód is van, de meglehet tévedek.
    Mellékesen nézegetem az S90 de a kuforrésze piszokul nem jön be. Nem nyílik a hátsó ablakal akár az Oktávián, csak a kuforajtó. A kufor viszont jó mély. Lehet bele mászni akár a tankba.....
    Régeben írtam, hogy nekem nagyon bejön az E sorozatú Merci. Ezeknél a kuforajtó jobban meg van oldva. Maradok a merci mellet, már csak pénz kell hozzá, hogy megvegyemsmile tonguepsmile lol

  • Válasz » #3795 szanberg | 2019-01-02 10:44:49

    Válasz Sk Laci #3794. hozzászólására

    Futómű lenne a leg kevesebb, látod, motor bajok vannak...

  • Válasz » #3794 Sk Laci | 2019-01-02 10:43:00

    Válasz szanberg #3771. hozzászólására
    Nekem még megvan és a mai napig használom az 1999 januárjában újonan vett Felíciát 1,3 MPi motoral. Jelenleg 260 000 km van rajta, ez idő alatt amit cseréltem rajta 1x alternátort, 1x gyertyákat, az első futómüben csapokat kardánkeresztel együt és fékpofákat. Természetesen gumikat, kb 60 000 Km-ként. Hihetetlenül bevált autó, hogy csak a kopóalkatrészeket kellet cserélni. És ha még azt veszem, hogy a határt is éveken keresztül járja, akkor tényleg nem mondhatok egy rossz szót se.
    A Fábia már háklisab autó mint a felícia. Gyengéje az első futómü.

  • Válasz » #3793 kori01 | 2019-01-02 10:22:57

  • Válasz » #3792 máris szomszéd | 2019-01-02 10:16:14

    Válasz kori01 #3791. hozzászólására
    Van is egy a kesztyű tartóban.smile wink

  • Válasz » #3791 kori01 | 2019-01-02 10:03:31

    Válasz szanberg #3790. hozzászólására

    Értem
    Amúgy szerezik a fabiák a gyújtó trafókat is.

  • Válasz » #3790 szanberg | 2019-01-02 08:59:24

    Válasz kori01 #3788. hozzászólására

    Volt neki egy jó kis Yaris 1.4 D4d az tényleg jó volt, kerékcsapágy baja adódott összesen, csak az meg összetört...
    és hirtelen kellett egy leginkább helyben járós kisebbféle autó ami nagyjából igénytelen. Hát amúgy ezeknek megfelelne a Fabia teljesen csak ez hogy mennyire retek benne...

  • Válasz » #3789 kori01 | 2019-01-02 08:54:51

    Válasz szanberg #3771. hozzászólására

    Na láttál már yaris átugrani?

[bezárás x]