Válasz Gumóka #5947. hozzászólásáraNekem benzin van. Még az eredeti "pléhezés". A kilyukadt részek ki vannak gittelve, majd lefestve.
Nem akarok nagyon beleinvesztálni, mert a rendőrök is szeretik cseszetni azokat, akiknek öregebb jármüvel közlekednek. Müszakin az emiszió, akár a gyári újnak, fékek fel lettek újítva 4 éve, a golyóscsapok úgy szintén.
Talán 2-3 hete vettem rá 2 db új gumit, mert a kb 13-15 éves gumik meg voltak repedezve.
Az új gumikon eddig 1 mm se ment. De azért remélem gurulok vele jó pár km-t.
Motorhoz eddig hozzá se nyúltam, 276 000 km van rajta. Mostan a télen elkezdett csepegni a vízpumpánál, 3 hónap alatt elcsepegett a hütővíz.
Mostan vizet tettem bele, amég a vízpumpá fel lessz ujítva.
Válasz mtz1221 #5943. hozzászólásáraInkább tedd be a garázsba. 10-15 év mulva kemény ára lessz. Mégis "nemzeti" kocsi.
Vegyél inkább egy olcsó Skodát, az is fog tetszeni a fiadnak.
Válasz mtz1221 #5944. hozzászólásáraEgy hèt azt megunja. Mondom,ha megcsiinálja magának,ès rájön,hogy a többi csak pompa,èrtèkelni fogja ès rájön,hogy règen is Volt èlete mindenkinek,nem a mostani divatirányzèkos irányitott.
Válasz .Richard. #5942. hozzászólásáraPont ez a gond, eddig a számítógép és a focin kívül más nem érdekelte. Most meg csak a padlógáz. Mondom inkább menyen 4.ben félgázon, de inkább 3.ban padlóz. Agyfaszt kapok tőle.
Válasz Sk Laci #5940. hozzászólásáraSors fintora hogy volt már 15 autóm, de ez a vacak lett olyan amilyet mindig kerestem. Le érdeklődtem, azért ilyen állapotú, mert egy belügyben dolgozó nő hivatali autója volt. Abban az időben meg akarták menteni a zasztava gyárat, és állami helyeken dolgozó fontosabb emberek kaptak egy újat, ami 8 évig qz állam nevén volt, utánna meg a dolgozóra lett írva. Van benne gáz rendszer, ha nem kell másik, akkor rendszámra teszem. Most csak a föld utakat rója, rendszám nélkül. Ezen q vackon látom, milyen egy valódi 100000 km-es autó igazából.
Válasz mtz1221 #5939. hozzászólásáraszólj neki,hogy a 6ezres fordulathoz ez nincs hozzászokva! Amúgy ha szètesik alatta, aztán összerakja magának,lehet nem vágyik a tèvès autókra. Tudod amelyiken a fűtèskapcsolok helyèn egy tèvè van.
Válasz Sk Laci #5938. hozzászólásáraA 2000-es gyártású 6 személyes Toyota Hiac-em (265.000 km) most lett küszöbözve a vezetőülés alatt és megint lealvázvédőztettem.
Hárman mondták a kasznis haveromnak aki csinálta, hogy szóljon, ha esetleg eladó lesz.
Kell vennem nagyobb autót, de ez tőlem fog menni a múzeumba.
Egy kezemen meg tudom számolni, mik lettek javítva rajta. (Filléres dolgok)
Pedig amíg nem volt traktorom vele húztam az öntöződobot, és még a csövet is le a dobról.
Arról nem beszélve, hogy az utánfutót is földről, sokszor 10-12 mázsa hagymával.
Válasz pettendimiklos73 #5933. hozzászólásáraEz csak hivatalnoki gondolkozás - észjárás, aki-akik az életben nem tettek le az asztalra semmi kézzelfoghatót.
Nekem is van egy 2020 évjáratú autóm, amit naponta használok, van 2007-es SUV, amit a határba használok, és egy rezerva autó 1998-as évjáratú Skoda felícia, ami akkor megy, amikor az SUV kiesik, vagy aratáskor, amikor a kisegítő kollégám hazajár vele, hogy ne a traktorral járjon haza 20 km-re.
Attól, hogy az autó öreg, nem muszáj mindennepi használatban lennie. SK-ban 2 évente van müszaki, és a 2 év alatt jó ha 1200-1500 km megtesz a Felícia.
Nem mindenki nyakkendős, hogy 4 évente cserélje le az autóját, és csak aszfaltúton jár, azt is csak nagyvárosokban, vagy a sztrádákon.
Válasz mtz1221 #5928. hozzászólásáraAkkor sokkal takarékosabb,gratulálok,ne hagyd veszni.Laprugó múanyag csúszkáira figyelj hogy meglegyenek,úgy nem törik és kényelmes nagyon ez a csepp autó.
Válasz mtz1221 #5926. hozzászólásáraNem lehet,hogy ott valami kamu van? Ez felöletek való, akkor egyáltalán gyártottak ilyent? Mèg a 1997 is necces lenne.
Válasz mtz1221 #5921. hozzászólásárahol èltèl te 20èves korodig? 92körül mèg nem sok Nyugati kocsi hemzsegett. Mikor èpitettèk az autopályákat? Addig is jártak rajta autók. csak most divat az,hogy halomra törik őket. Pedig mèg beszèlnek is. Pedig Egy yugo nem beszèl. csak megfordult a világ. 4szeres lóeró,meg mindenhol rendőr,hogy 90el menjenek. Mèg egy fordulat, aztán lesz 600köbcentis zastava 140loval. Aztán Lehet Menni 90el.
Válasz .Richard. #5920. hozzászólásáraEz valami hivatalnoké volt. Szervíz könyv meg éves szabadkai parkoló bérletey, sőt magyar autópálya matrica is van rajta. Egy zasztaván, eszem megáll. Gyerekeket nem lehetett ma leütni róla. Kicsi nem akarta elhinni hogy ez 60 éve is 90%-an ugyanilyen volt.
Válasz mtz1221 #5914. hozzászólásáraVan akinek most is van ilyen. Bordásszijasám bmeg! Nemám lánc meg alulvezèrelt! Ez akkoriban nem is szorult javitásra. Csak elrohadt.
Válasz mtz1221 #5917. hozzászólásáraÉlmények.
Én is vennék egy 2107 ladát, de mindig van valami fontosabb pénznyelő, meg a tanyaprojeketet még nem engedtem el, gyűjtögetek, amennyire lehet
Válasz Gumóka #5915. hozzászólásáraDe ha tudnád milyen fiatalos érzés kap elbenne ahogy autózgattam ma vele. Minden az asszony előtti életemhez kötődik.
Válasz RkTomi #5910. hozzászólásáraviszkókuplungos, a haldexet a volkswagen csoport és a volvo használta- használja Ez valami saját fejlesztés, rákerestem :) jó rendszer, nekem ugyan subaru van, de havernek Rav4, még sehol nem hagyott ott egyik sem.
Válasz RkTomi #5907. hozzászólásáraállandó összkerék, gyanítom köze lehet a subaru hajtáshoz, mivel a toyota tulajdonos a subaruban. Mindenesetre állandó összkerék, az tuti :) és mindenhonnan is kimegy
Válasz $HMP$ #5901. hozzászólásáraMost vett egyik ismerős egy V12-est. 15 éve itt volt Belgrádban, egy Svájcban dolgozó, szabadságos autójának. Egy karc nincs rajta.
Válasz .Richard. #5899. hozzászólására700ért nem elbaszkolódik vele x hetet?
Oszt ennyi buzi alkatrészen mennyi pizt lehet szakitani pár óra cikkszám keresgéléssel?
5950 hozzászólás
Válasz RkTomi #5949. hozzászólásáraHa elszámoljátok rá a go-t akkor kell, ha nem akkor nem. Nekem ezt mondta a könyvelőm.
Céges kisteherautóra 3,5 to alatt kell vezetni menetlevelet? Csak saját magunknak használjuk bér fuvarozás stb nincs.
Válasz Gumóka #5947. hozzászólásáraNekem benzin van. Még az eredeti "pléhezés". A kilyukadt részek ki vannak gittelve, majd lefestve.
Nem akarok nagyon beleinvesztálni, mert a rendőrök is szeretik cseszetni azokat, akiknek öregebb jármüvel közlekednek. Müszakin az emiszió, akár a gyári újnak, fékek fel lettek újítva 4 éve, a golyóscsapok úgy szintén.
Talán 2-3 hete vettem rá 2 db új gumit, mert a kb 13-15 éves gumik meg voltak repedezve.
Az új gumikon eddig 1 mm se ment. De azért remélem gurulok vele jó pár km-t.
Motorhoz eddig hozzá se nyúltam, 276 000 km van rajta. Mostan a télen elkezdett csepegni a vízpumpánál, 3 hónap alatt elcsepegett a hütővíz.
Mostan vizet tettem bele, amég a vízpumpá fel lessz ujítva.
Válasz Sk Laci #5946. hozzászólásáraDízel feliciát
Az enyémet nem lehet agyonütni, pedig el volt rajta már csúszva a vezérlés is, az ment, ha kellett.
Csak rohad
Válasz mtz1221 #5943. hozzászólásáraInkább tedd be a garázsba. 10-15 év mulva kemény ára lessz. Mégis "nemzeti" kocsi.
Vegyél inkább egy olcsó Skodát, az is fog tetszeni a fiadnak.
Válasz mtz1221 #5944. hozzászólásáraEgy hèt azt megunja. Mondom,ha megcsiinálja magának,ès rájön,hogy a többi csak pompa,èrtèkelni fogja ès rájön,hogy règen is Volt èlete mindenkinek,nem a mostani divatirányzèkos irányitott.
Válasz .Richard. #5942. hozzászólásáraPont ez a gond, eddig a számítógép és a focin kívül más nem érdekelte. Most meg csak a padlógáz. Mondom inkább menyen 4.ben félgázon, de inkább 3.ban padlóz. Agyfaszt kapok tőle.
Válasz Sk Laci #5940. hozzászólásáraSors fintora hogy volt már 15 autóm, de ez a vacak lett olyan amilyet mindig kerestem.
Le érdeklődtem, azért ilyen állapotú, mert egy belügyben dolgozó nő hivatali autója volt. Abban az időben meg akarták menteni a zasztava gyárat, és állami helyeken dolgozó fontosabb emberek kaptak egy újat, ami 8 évig qz állam nevén volt, utánna meg a dolgozóra lett írva. Van benne gáz rendszer, ha nem kell másik, akkor rendszámra teszem. Most csak a föld utakat rója, rendszám nélkül. Ezen q vackon látom, milyen egy valódi 100000 km-es autó igazából.


Válasz mtz1221 #5939. hozzászólására
szólj neki,hogy a 6ezres fordulathoz ez nincs hozzászokva! Amúgy ha szètesik alatta, aztán összerakja magának,lehet nem vágyik a tèvès autókra. Tudod amelyiken a fűtèskapcsolok helyèn egy tèvè van. 
Válasz Sk Laci #5938. hozzászólásáraA 2000-es gyártású 6 személyes Toyota Hiac-em (265.000 km) most lett küszöbözve a vezetőülés alatt és megint lealvázvédőztettem.


Hárman mondták a kasznis haveromnak aki csinálta, hogy szóljon, ha esetleg eladó lesz.
Kell vennem nagyobb autót, de ez tőlem fog menni a múzeumba.
Egy kezemen meg tudom számolni, mik lettek javítva rajta. (Filléres dolgok)
Pedig amíg nem volt traktorom vele húztam az öntöződobot, és még a csövet is le a dobról.
Arról nem beszélve, hogy az utánfutót is földről, sokszor 10-12 mázsa hagymával.
De volt ilyen is:
Válasz mtz1221 #5939. hozzászólásáraRendszámon van, vagy csak meghagytad a szép emlékek miatt rendszám nélkül?
Válasz .Richard. #5924. hozzászólásáraKicsi eltulajdonította tőlem.

Válasz pettendimiklos73 #5933. hozzászólásáraEz csak hivatalnoki gondolkozás - észjárás, aki-akik az életben nem tettek le az asztalra semmi kézzelfoghatót.
Nekem is van egy 2020 évjáratú autóm, amit naponta használok, van 2007-es SUV, amit a határba használok, és egy rezerva autó 1998-as évjáratú Skoda felícia, ami akkor megy, amikor az SUV kiesik, vagy aratáskor, amikor a kisegítő kollégám hazajár vele, hogy ne a traktorral járjon haza 20 km-re.
Attól, hogy az autó öreg, nem muszáj mindennepi használatban lennie. SK-ban 2 évente van müszaki, és a 2 év alatt jó ha 1200-1500 km megtesz a Felícia.
Nem mindenki nyakkendős, hogy 4 évente cserélje le az autóját, és csak aszfaltúton jár, azt is csak nagyvárosokban, vagy a sztrádákon.
Alufelnit érdemes felújítani.
Lakkozás fényezés sérült.
Válasz ..,-:) #5934. hozzászólására5.ik már 20 éves koromban nem akarta elhinni, hiába játszottam a hülyét.
Válasz pettendimiklos73 #5933. hozzászólásáraAz EU így harcol a klímaváltozás ellen. Grat! Még több szemét és még több károsanyag kibocsátás...
Válasz mtz1221 #5916. hozzászólásáraNe hogy téged baccon ki !!!!



Hát ez hatalmas lehetett !!?




Amúgy te 4 évig etetted a nőket, hogy szűz vagy !?
Újabb szivatás van kilátásban. :(Újabb szivatás van kilátásban. :(

Szerintem az autó gyártás szekerét akarják vele meglökni. Több új autót akarnak vetetni.
Válasz mtz1221 #5926. hozzászólásáraKerestem,2008. Utolsó èv. Volt Zastava Florida. Meg Zastava Cabrio. Amolyan Golf utánzat.
Válasz mtz1221 #5928. hozzászólásáraAkkor sokkal takarékosabb,gratulálok,ne hagyd veszni.Laprugó múanyag csúszkáira figyelj hogy meglegyenek,úgy nem törik és kényelmes nagyon ez a csepp autó.
Válasz mtz1221 #5926. hozzászólásáraNem lehet,hogy ott valami kamu van? Ez felöletek való, akkor egyáltalán gyártottak ilyent? Mèg a 1997 is necces lenne.
Válasz mtz1221 #5928. hozzászólásáraÉs karburátoros, bacca meg.
Válasz szelindi1965 #5927. hozzászólására5
Válasz mtz1221 #5921. hozzászólására4 sebességes?
Válasz .Richard. #5924. hozzászólásáraDe ez 2007-es. Ki vett 2007-ben zasztavát, ha magyar autópályán is akart vele járni ?
Válasz mtz1221 #5922. hozzászólására
ugye nem hajlèktalan voltál ezekben az èvekben? 
Válasz mtz1221 #5921. hozzászólására
hol èltèl te 20èves korodig? 92körül mèg nem sok Nyugati kocsi hemzsegett. Mikor èpitettèk az autopályákat? Addig is jártak rajta autók.
csak most divat az,hogy halomra törik őket. Pedig mèg beszèlnek is. Pedig Egy yugo nem beszèl.
csak megfordult a világ. 4szeres lóeró,meg mindenhol rendőr,hogy 90el menjenek. Mèg egy fordulat, aztán lesz 600köbcentis zastava 140loval. Aztán Lehet Menni 90el.
Válasz Gumóka #5913. hozzászólásáraHa van alvázszámod,akkor a bárdiba rákeresel és a képeknél szokott lenni rajz.
Válasz mtz1221 #5914. hozzászólásáraNem jól írtam most számolom őket a 101eshez tartozókat. 29-28-27 és 26 éve.
Válasz .Richard. #5920. hozzászólásáraEz valami hivatalnoké volt. Szervíz könyv meg éves szabadkai parkoló bérletey, sőt magyar autópálya matrica is van rajta. Egy zasztaván, eszem megáll. Gyerekeket nem lehetett ma leütni róla. Kicsi nem akarta elhinni hogy ez 60 éve is 90%-an ugyanilyen volt.
Válasz mtz1221 #5914. hozzászólásáraVan akinek most is van ilyen. Bordásszijasám bmeg! Nemám lánc meg alulvezèrelt! Ez akkoriban nem is szorult javitásra. Csak elrohadt.
Válasz Gumóka #5918. hozzászólásáraPedig az MTZ kabin után rutinból ugyan ennyi idő alatt el is kèszülne.
a difi bugása ráèrne utánna is.
Válasz mtz1221 #5917. hozzászólásáraÉlmények.

Én is vennék egy 2107 ladát, de mindig van valami fontosabb pénznyelő, meg a tanyaprojeketet még nem engedtem el, gyűjtögetek, amennyire lehet
Válasz Gumóka #5915. hozzászólásáraDe ha tudnád milyen fiatalos érzés kap elbenne ahogy autózgattam ma vele. Minden az asszony előtti életemhez kötődik.
Válasz Gumóka #5915. hozzászólásáraElkéne zavarni, és keresni a mostani eszembez valót.
Válasz mtz1221 #5914. hozzászólásáraNeked tényleg fel kéne frissíteni az asszonnyal a közöst...
Nézétek mit szereztem.
29-30-31 és 32 éve ilyenben vesztettem el a szüzességem.


2007-es, azt sem tudtam hogy akkor még ellehetett ilyet adni újban.

Valakinek VW 1.9D-hez nincs véletlenül vezérléshez rajza?
2000-es évjárat, még régi adagolós.
Válasz gumikrumpli #5911. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz RkTomi #5910. hozzászólásáraviszkókuplungos, a haldexet a volkswagen csoport és a volvo használta- használja Ez valami saját fejlesztés, rákerestem :) jó rendszer, nekem ugyan subaru van, de havernek Rav4, még sehol nem hagyott ott egyik sem.
Válasz gumikrumpli #5909. hozzászólásáraAz oké hogy permanens összkerékhajtás de milyen rendszerű? Haldex, torsen stb?
Válasz RkTomi #5907. hozzászólásáraállandó összkerék, gyanítom köze lehet a subaru hajtáshoz, mivel a toyota tulajdonos a subaruban. Mindenesetre állandó összkerék, az tuti :) és mindenhonnan is kimegy
Válasz mtz1221 #5906. hozzászólásáraCsak lerothad alólad
A Toyota RAV4 MK II-nek milyen rendszerű az összkerékhajtása?
Válasz $HMP$ #5904. hozzászólásáraÖreg vacak ez, ezek nem romlanak.

Válasz $HMP$ #5904. hozzászólásáraÚgy kell használni ahogy ez a srác és akkor nincsenek ilyen extra költségek és még a végén pénzt is kapsz .
Válasz mtz1221 #5903. hozzászólásáraNa majd ha kiköll venni daruval a motrot...
Csávó 8milláért 3hónap alatt rendbeszedi 600 alkatrészcserével
Válasz $HMP$ #5901. hozzászólásáraMost vett egyik ismerős egy V12-est. 15 éve itt volt Belgrádban, egy Svájcban dolgozó, szabadságos autójának. Egy karc nincs rajta.

Válasz .Richard. #5899. hozzászólására700ért nem elbaszkolódik vele x hetet?

Oszt ennyi buzi alkatrészen mennyi pizt lehet szakitani pár óra cikkszám keresgéléssel?
Majdnem megvan a kocsi.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mercedes-benz/a_180/mercedes-benz_a_180_d_style_7g-dct_limuzin-21501372#sid=251e3e98-c6c7-4cab-81a8-dc551b6bde67